frits10
29 januari 2014, 10:51
Omdat ik weer eens naar Babylon wilde gaan, keek ik zojuist even op hun website. Tot mijn verbazing zag ik op deze website dat Iman niet meer bij de Babylondames staat! Zelf vind ik Iman een van de allermooiste vrouwen die in het hele Ruhrgebied in saunaclubs werkzaam is. Wat heeft ze een soepele gratie, wat is het een dierlijk aantrekkelijk wezen, echt zeer zeldzaam. Haar vertrek lijkt me voor Babylon een enorm verlies! Het is een relatief kleine club, die het moet hebben van de enkele supermeiden die ze in huis hebben, waaronder Iman.
Ook zag ik dat Katja uit Babylon is verdwenen: deze kleine donkere dame was ook enorm goed, was mijn ervaring. Ik kan me nog een superzoensessie met haar herinneren.
Is er iemand die weet waar Iman en Katja zijn gebleven??
Overigens, via via hoorde ik enkele weken terug dat er spanningen zouden zijn tussen de Roemeense en de Afrikaanse dames in Babylon. Het vertrek van Iman en Katja kan daarvan best het gevolg zijn. Is er iemands die hier meer van weet?
Ook zag ik dat Katja uit Babylon is verdwenen: deze kleine donkere dame was ook enorm goed, was mijn ervaring. Ik kan me nog een superzoensessie met haar herinneren.
Is er iemand die weet waar Iman en Katja zijn gebleven??
Overigens, via via hoorde ik enkele weken terug dat er spanningen zouden zijn tussen de Roemeense en de Afrikaanse dames in Babylon. Het vertrek van Iman en Katja kan daarvan best het gevolg zijn. Is er iemands die hier meer van weet?