PDA

Volledige versie bekijken : Iman en Katja uit Babylon vertrokken!?

frits10
29 januari 2014, 10:51
Omdat ik weer eens naar Babylon wilde gaan, keek ik zojuist even op hun website. Tot mijn verbazing zag ik op deze website dat Iman niet meer bij de Babylondames staat! Zelf vind ik Iman een van de allermooiste vrouwen die in het hele Ruhrgebied in saunaclubs werkzaam is. Wat heeft ze een soepele gratie, wat is het een dierlijk aantrekkelijk wezen, echt zeer zeldzaam. Haar vertrek lijkt me voor Babylon een enorm verlies! Het is een relatief kleine club, die het moet hebben van de enkele supermeiden die ze in huis hebben, waaronder Iman.
Ook zag ik dat Katja uit Babylon is verdwenen: deze kleine donkere dame was ook enorm goed, was mijn ervaring. Ik kan me nog een superzoensessie met haar herinneren.

Is er iemand die weet waar Iman en Katja zijn gebleven??

Overigens, via via hoorde ik enkele weken terug dat er spanningen zouden zijn tussen de Roemeense en de Afrikaanse dames in Babylon. Het vertrek van Iman en Katja kan daarvan best het gevolg zijn. Is er iemands die hier meer van weet?

Mr.IJsbeer
29 januari 2014, 15:59
Vrouwen uit alle landen hebben problemen met Roemeense dames. Dat is niets nieuws.

savesexer
1 februari 2014, 10:59
Toen ik op 23/01 in Baby was trof ik Katja op de benedenverdieping. We hebben nogal een goede babbel en ze zei dat ze al een week lang niet kon werken door een pijn aan een nier. We overlegden het één en het ander en ze besloot om onmiddellijk af te reizen naar een spoedafdeling voor nader onderzoek. Later op de middag kwam ze afscheid nemen en zei dat haar chauffeur gearriveerd was.

Ik denk dus niet dat ze weg is in Baby.

Ties85
2 februari 2014, 15:06
jammer toppers verdwijnen en in de plaats komt een berg Roemeens schroot terug ( natuurlijk niet allemaal ) maar erg jammer ik denk dat de club die de mix heeft van maximaal 50% balkan en 50% overige dames zeer succesvol kan zijn.

noglangnietuitgewandeld
17 februari 2014, 16:50
Van Katja zou ik het niet weten, maar heb vernomen dat Iman voor een paar maanden naar haar thuisland is vertrokken. Met een beetje geluk zien we haar nog wel terugkomen.

Babylon
19 februari 2014, 19:06
Iman kommt am 1. April zurück.
Katja hat vorübergehend eine Auszeit genommen.

11cc
8 maart 2025, 21:56
Iman was er vandaag...Katja is even weg...

Willem2
8 maart 2025, 22:49
Die 11cc haalt wel hele oude koeien uit de sloot ;)

schoolmeester
9 maart 2025, 06:25
Daarom heet hij ook 11cc.