PDA

Volledige versie bekijken : Dit is geen nonsens!

seksenfun
3 februari 2014, 18:42
Waarom het fout gaat in relaties (ja dames het ligt aan jullie!) In heel wat relaties steken na enkele maanden al kleine irritaties de kop op. Vooral het gebrek aan romantiek bij heel wat mannen kan dames mateloos ergeren. Al ligt dat misschien eerder aan de vrouwen zelf, zo blijkt uit het boek 'What about me?' van Jane Greer.
"Vrouwen willen graag dat liefde op een romantische manier wordt getoond. Ze willen versierd en verleid worden, maar hierdoor missen ze alle tastbare, concrete dingen die een man wel voor ze doet", steekt Greer van wal.
"Zo zullen ze een dom cadeau of een avondje kijken naar hun favoriete soap in plaats van een tv-match niet als iets belangrijks aanzien, terwijl mannen net heel veel tijd in hun 'attentie' hebben gestoken en het heel wat vinden dat ze met een cadeautje thuiskomen of een sportwedstrijd laten schieten voor een, in hun ogen, domme tv-show of film."

:smoke:

noglangnietuitgewandeld
3 februari 2014, 20:01
Als het aardige slanke meisje van weleer, 20 jaar en twee kinderen later is veranderd in een dikke vuurspuwende draak met krulspelden, en een abonnement op de Libelle, er totaal geen moeite voor doet om ook maar de schijn van vriendelijkheid op te houden, het wel makkelijk vindt dat geen man geïnteresseerd is in sex met haar uitgedijde lichaam, en ongegeneerd hangend op de bank de ene doos chocola na de andere leeg vreet, zich vergapend aan soapseries en tell sell programma's, en passant hele lijsten met felbegeerde hebbedingetjes aanvinkend in de Otto catalogus, ja dan kon het op een gegeven moment wel eens mis gaan. Ik zie tenminste wel een paar van zulke gevallen om me heen.

geert5
3 februari 2014, 20:07
Dat is niet aardig zoals je over je vrouw praat, noglangnietuitgewandeld

noglangnietuitgewandeld
3 februari 2014, 20:09
Dat is niet aardig zoals je over je vrouw praat, noglangnietuitgewandeld

Wie zegt dat ik het over mijn vrouw heb?

Dalton
3 februari 2014, 20:13
Als het aardige slanke meisje van weleer, 20 jaar en twee kinderen later is veranderd in een dikke vuurspuwende draak met krulspelden, en een abonnement op de Libelle, er totaal geen moeite voor doet om ook maar de schijn van vriendelijkheid op te houden, het wel makkelijk vindt dat geen man geïnteresseerd is in sex met haar uitgedijde lichaam, en ongegeneerd hangend op de bank de ene doos chocola na de andere leeg vreet, zich vergapend aan soapseries en tell sell programma's, en passant hele lijsten met felbegeerde hebbedingetjes aanvinkend in de Otto catalogus, ja dan kon het op een gegeven moment wel eens mis gaan. Ik zie tenminste wel een paar van zulke gevallen om me heen.

Ja nu begrijp ik waarom je maar blijft wandelen en gelijk heb je:exactly[1]::exactly[1]:

Goedemorgenallemaal
4 februari 2014, 08:16
Mijn partner heb ik niet voor sex, eet geen dure bonbons, zoekt geen dure kadoos, houdt onvoorwaardelijk van me, snuffelt wel een beetje jaloers als ik ben gaan "wandelen" en is al blij met een mooi bot....

Dalton
4 februari 2014, 08:48
Mijn partner heb ik niet voor sex, eet geen dure bonbons, zoekt geen dure kadoos, houdt onvoorwaardelijk van me, snuffelt wel een beetje jaloers als ik ben gaan "wandelen" en is al blij met een mooi bot....

Geloof dat maar al te graag zoals je haar eerst beschreef want dat jaagt iedere ijsbeer op de vlucht.

seksenfun
4 februari 2014, 14:52

Hello Lovely,

Beauty is a journey,
not a destination.

:smoke: