Volledige versie bekijken : Ina
Jorah Mormont
30 oktober 2006, 23:05
Haarkleur/-lengte : Geblondeerd / Lang
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank / A-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duitse
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : geen
Service: NMC, PZC, FT, Tongzoenen, Beffen
Voordelen: GFE
Nadelen:
Tijdsduur : 1 Programm
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Bij een onlangs bezoek aan Ome Bernds heb ik met deze Ina naar de kamer geweest. Toen ik haar zag herkende ik haar gezicht. Later bleek dat ze ook in Gt had gewerkt. Ik weet niet zeker onder dezelfde naam. Ina ziet er zeer jong uit, een tenger meisje in de categorie Melanie / Lia uit GT. Op de dag van mijn bezoek werkte ze er weer voor de eerste dag, nadat ze een pause had genomen van 4 maanden.
Haar service is zeker van het Ome Bernds nivo met als aantekening dat je bij haar zelf wat meer initiatief moet nemen.
Ze pijpt heel lekker en rustig. Het was heerlijk om haar te beffen. Ze had haar poesje zodanig geschoren, dat deze zijdezacht aanvoelde.
Zeker een goede aanwinst in de tuin van Ome Bernds.
Br, Sonny:wink:
De Cock
2 november 2006, 23:42
Ben tijdens Halloween met deze Meid begonnen want ze keek me maar steeds aan met die verdomde toverhoed op haar hoofd....
Op de Bank het spelletje begonnen en idd ze doet dat op de UNCLE BERNDS wijze en dat merkte ik, dus maar naar de kamer getogen en hier ook even LUI wezen zijn, heb me heerlijk laten Cocken :hammer: .
Toen een jassie aan en lekker :fuck:, het duurde niet lang voordat er iets gebeurde ! Mijn zakkie liep leeg en het rubbertje vol :lostit: HEERLIJK.
En nu sonny het zegt GT.... does ring a bell, ik dacht al iets bekends te zien.
Zij is ruim een half jaar bij Bernds weggeweest en is daar in totaal een jaar.
Zeker Bernds waardig maar heeft ook haar nukken, maar verder goed gevoel met haar gehad.
Groeten,
De Cock.
Willem2
2 november 2006, 23:59
Ik weet zeker dat ze ook in GT heeft gewerkt. Vraag anders aan Wolfl op Rheinforum.....
Groeten Willem2 :wink:
Sphinx
3 november 2006, 15:47
Vorige week vrijdag een discussie opgevangen tussen Ina en Celine. Celine wou weten waarom Ina haar 'oude' naam niet had aangehouden. Daar zouden de klanten maar van in de war raken.
Hollandmale
14 november 2007, 13:05
Ina is zeker niet weg! Ik heb haar gisteren nog :fuck:
Wel kwam ze pas om 7 uur binnen en ze zei dat dat haar normale begintijd is......is Ina alweer geruime tijd terug in het Hof. Daar is ze al behoorlijk lang, zij het met onderbrekingen.
Toen HM begin augustus 2005 voor het eerst aanbelde, deed 'n piemelnaakte Ina de deur open :eek: :p.
Bredero
14 november 2007, 13:44
piemelnaakte Ina
Ik mag hopen dat je goed bent voorgelicht ... :roll3:
jaccoone
14 november 2007, 14:45
Ik heb deze Ina gisteren naakt gezien, maar gelukkig geen piemel kunnen ontdekken.... :smile2:
Wel wist zij uitstekend om te gaan met mijn naakte piemel! :lostit: Ze zoog hem op een hele aparte manier, lekker rustig en goed nat. Vervolgens heb ik haar tot een orgasme mogen likken, waarna ik als beloning mijn piemel in de naakte Ina mocht stoppen. :fuck:
Uiteraard was mijn piemel toen niet meer naakt, maar voorzien van het daarvoor speciaal gemaakte jasje.... :thefinger
Heb haar tot wederzijds genoegen, in diverse standjes kunnen neuken en het jasje uiteindelijk getest op zijn zaaddichtheid.....:green_smi
Kortom, een prima sessie met een lieve relaxte meid, die wel een beetje op gang geholpen moet worden, maar als ze eenmaal op gang is......:bowlol:
Groet, Jaccoone
Horst Schimanski
27 januari 2008, 16:33
Hello,
this lady has everything to please me. Good looking, slim, nice pussy, when he sits there and spread her legs.... but my bedroom visit with he was not so great. She's a little bid arrogant, childish...I don't know, I do not leiked this fuck. It wasn't bad, but I did not like it.
That happened a few month ago. Now she's no more appearing so arrogant, being the miss of the misses. I have to try her out again to compare.
Horst liking her bloody high boots :lostit:
liefhebber
27 juni 2008, 09:43
Ina heeft evenals Brandy (samen?) het pand op nummer 28 verlaten....
(kweetniet waar ze nu WEL werkt... misschien ook Ella?)
:wink:
Blanc
2 augustus 2008, 14:46
Hello!
Does anyone know where Ina works at the moment?
Due to a struggle with Brandy she had to leave Uncle Bernd, and after she was seen at Finca Erotica.
But even there she does not work anymore.
Anybody saw her recently?
Many thanks!
Horst Schimanski
13 augustus 2008, 21:37
Hy
about Ina some more infos.
First she's is half russian half german. That was the main problem at the Schieferhof, she was not liked ny the russian community, why I don't know.
She's may be also bitchy with the other girl like with the customer, therefore I do not book her (bitchiness).
She's also a part time hooker, have a real job, witch one I dont know hairdresser:hah: may be
But as I heard she's still at the Finca, the rumor she left came up some times but always was not correct.
Horst
Jetliner
17 januari 2009, 11:20
Deze wispelturige meid gisteren opnieuw gesignaliseerd bij Bernds.
Killer-Bull
5 augustus 2009, 08:18
finca erotica op zaterdag:
30euro inkom voor 14u en 50euro/half uur voor de vrouwen (er waren er ongeveer 30)
de eerste die ik zou killen was de 32jarige Poolse Patricia. ze was maar matig en na 15minuten al aan het zagen om pipi te doen tot het half uur om was.
eerst de killer bevredigen en dan pas mag je pipi gaan doen!
de tweede was natalia een bulgaars/russische bom van 26jaar. ze was geweldig en heeft tijdens haar half uur de eerste haar geklaag en gezaag goed gemaakt.
Ik heb daarna nog wat van de wellness genoten en die was heel goed in de finca.
als derde en laatste kwam de Russische Malvina aan de beurt. met haar was het ook geweldig en gezellig.
als samenvatting kan ik zeggen dat finca erotice een prachtige club is. Heel verzorgd, veel vrouwen met grote cups en ruim aanbod in wellness.
alleen spijtig dat het zo ver is. Ik ga zeker nog een keertje terug met de andere bulls.
liefhebber
17 januari 2011, 19:23
Ina is back in Town!...
d.w.z. 3 dagen in de week is Ina weer in Schieferhof te vinden..
Dit is een Lolita 1ste Klas!!.. Vlieggewicht (net geen Bantam volgens mij)
vorige week vrijdag gezien... echt iets voor de liefhebbers van slank en tenger!
Ohja... heeft NIETS verleerd (ik denk eerder bijgeleerd.... hahaha)
Stond ook in de mail:
+++ NEU...Ina +++ kennt ihr sie noch? 3 Tage in der Woche in unserem Haus! +++
GRTZ, Liefhebber
Ripple
23 februari 2011, 15:10
I was at Bernd's on last wednesday (16th)
Here's my feedback on Ina. - pasted from my ISG reveiew of the club.
My first friend for the evening was Eni, (German) a blonde, short and skinny spinner with size A breasts and a pair of red boots. She had a bit of a spark about her (unlike the other optifick girls), spoke reasonably good English and had other personal communication skills that led us to taking a room. She did a good BBJCIM on me – and all round was an 8.
The memory of an encounter like that lasts a long time.
Sphinx
17 oktober 2011, 19:30
"I can't stop the way I feel... things you do don't seem real..."
Tell me what you've got in mind. 'Cause we're runnin' out of time.
Won't you ever set me free. This waiting round is killing me."
"She drives crazy, like no one else.
She drives me crazy, and I can't help myself"
geknipt uit mn bericht
Aan de bar kom ik dan in de eerste Jettrap van de dag: ik raak in gesprek met Ina en Sandra meldt me dat ik over een kwartiertje bij de massage wordt verwacht :gruebel: Ik stel Ina voor daarna af te spreken en ga me weer wat in vorm laten kneden. Een halfuurtje later sta ik verkwikt weer beneden en kan gelijk afrekenen, want ik was Sandra's laatste klant vandaag. Als ik nog een halfuurtje aan de theke beneden heb gezeten, neemt Ina met een vrolijke grijns naast me plaats. Kort daarna al komt Mascha even goedenavond zeggen, en date 3 ligt zo meteen ook al vast. Ina eist dan weer al mn aandacht op, want ze laat na een kort intakegesprekje al haar zoenkunsten op me los. We raken aan de bar in zo'n stevig tongduel verstrikt dat je dit echt geen voorproefje meer mag noemen. :smkiss:
Uiteindelijk zit ze bij me op schoot en krijgt deze racebeer niks meer mee wat er achter hem geroepen wordt. *knip* Ik ben een stukje film kwijt en lig naast Ina op bed in een kamer. Naast tongduelleren blijkt ze ook heel goed in bloasmeziek te zijn, wat heet, ze zuigt op kleine Sphinx alsof ze een sigaar inhaleert. Na een paar diepe halen springen er al waarschuwingslampjes aan en meldt Roland Gift van Fine Young Cannibals (http://www.youtube.com/watch?v=kNKT4F7R0OE&feature=related) zich met zijn hoog jengelende stemgeluid: "She drives crazy, like no one else. She drives me crazy, and I can't handle myself" Als Ina dan op cowgirl overschakelt gaat het er wat wilder aan toe. Het is dan ook een voordeel van haar ranke uiterlijk, je kunt haar best stevig vastpakken. Twee standjes later is het opnieuw prijs en verkeert turbo 2 in verregaande staat van oververhitting... Bam! :betrunken:
mickdundee
19 december 2011, 15:08
Good GFE, but holds back a bit. And she does'nt like you playing with here asshole. Very skinny too. Well worth a shag tho'