PDA

Volledige versie bekijken : Barbie (Veronica), Pools (voorheen YY, GT)



thesickboy
31 oktober 2006, 10:27
Haarkleur/-lengte : halflang, bruin met highlights

Lengte dame : krappe 1m60

Postuur/Cupmaat : bijzonder frêle, A-cupje

Nationaliteit/Taal : Pools, matig Duits

Leeftijd : 19

Tatoeages/Piercings : Ik meen mij een navelpiercing te herinneren

Service: TZ, PZC, NMC, Beffen, vingeren

Voordelen: Bijzonder frisse en jeugdige verschijning, zoent aanvankelijk lekker voorzichting maar éénmaal op temperatuur: 'let the beast go!'

Nadelen: Nada!

Tijdsduur : 1u

Prijs : 75 EUR

Extra’s bij het bezoek:

Deze hadden jullie nog van mij tegoed:

Na een heerlijke sessie met Monica en wat gezwets aan de bar met de andere beren kreeg ik een jonge frisse verschijning in het vizier.
Ze luisterde naar de naam Barbi, gezien haar onschuldige uitstraling was Bambi beter op zijn plaats geweest, maar ze bleek uiteindelijk Veronica te heten.
Haar stemmetje bleek even fijn als haar verschijning en omdat we elkaar nauwelijks verstonden in de bar, verkasten we vrij snel naar een kamer.
Daar aangekomen bleek Barbi veel van zoenen te houden :kuss: en bij het orale gedeelte bleek haar mondje (gelukkig) dieper dan verwacht. :blow:
Rekening houdend met haar kwetsbare uiterlijk deed ik het rustig aan maar Veronica spoorde mij al snel zelf aan om wat steviger ‘te werk’ te gaan.
Een heerlijk uur vloog voorbij waarbij we (letterlijk) alle hoeken van de kamer verkenden (verbazingwekkend wat je allemaal kan doen met zo’n frêle meid, precies olympische turnen!)
Na een uur was ik K A P O T.
Herhalingsfactor: 100%

Na voldoende recuperatie in de sauna werd de steven huiswaarts gewend na een meer dan geslaagde dag in YY
Herhalingsfactor: 100% :aola:

thesickboy
5 december 2006, 14:05
Ik kreeg al redelijk wat geïnteresseerde vragen over dit meisje en wil daarom toch even oproepen om met zorg om te gaan met deze parel.
Ze ziet er zeer kwetsbaar uit en hoe meer ik over haar hoor, hoe meer ik ook denk dat ze zeer kwetsbaar IS.

Enne heren, niet alleen via IM over de dames lullen, ook niet vergeten om een recensie te posten!!!

thesickboy
15 januari 2007, 11:18
Op 'het andere forum' vernomen dat deze dame ondertussen in GT werkt.

mr rocky
15 januari 2007, 21:19
Er werkt inderdaad een Poolse Barbie in GT, maar toch al weer enkele maanden. :freu: :freu: Ik heb geen ervaring met haar

pepto
16 januari 2007, 22:58
I first spied Barbie, the little Poolse poppetje at GT, in November I think. At that time my friend, who is young and handsome, took her to a room and told me, although she is willing, she is very inexperienced, she put the condom on him inside out not once but twice. As for me, who is not young and handsome, I could not get her to even look my way- it seemed she was afraid of such a big ijsbeer. On my next trip in December it was the same, I got absolutely no encouragement in the bar despite many attempts to establish contact.

But this all changed Saturday night. Although at first it was the same, she seemed to be avoiding me, around 5 PM, she smiled and I sat and talked to her for a bit, though she speaks almost no English, I got a good feeling. I asked for the key and we went to a huisje in the back, where Barbie became my GFE for the trip. Wonderful and affectionate zoenen, beffen and lots of vingeren to her delight and appreciation:freu: . He pijp is fantastic and tireless, especially if you like soft butterfly kisses and licking of your klootzak and beyond, with the BBBJ in 69 and as I watched. Barbie also loves to kiss during neuken and she is a lot of fun and I had no awkward moments though we did not share a common language. Herhalingsfactor: 100%+++:smile2:

pepto

Chivaz
22 februari 2007, 20:12
Barbie is now at World

Chivaz

little diablo
22 februari 2007, 20:16
Erg jammer:o stuur ze eens terug;)

Saluti L Diablo

Chivaz
22 februari 2007, 20:27
Erg jammer:o stuur ze eens terug;)

Saluti L Diablo
ok. I will jam her in my suitcase next time when at world and bring her back a.s.a.p. I only have a carry-on bag, but she will fit into it :teuflisch

thesickboy
23 februari 2007, 08:02
Ik wil wel helpen dragen...

Lekker_Hindoestaantje
30 maart 2007, 19:42
Van de week weer eens naar GT getogen. Na mijn eerdere ervaringen met Mari en Sena wilde ik nog een laatste derde dame om de avond af te sluiten.
Het werd Barbi, een lieve kleine slanke Pools blondine met een witte bando over haar hoofd. Het was haar eerste werkdag in GT, daarvoor had ze wel elders gewerkt. Heeft mij lekker gepijpt, daarna geprobeerd wat te neuken, maar de vaart was er bij mij uit. Ben dus lekker voor haar gaan staan en terwijl zij haar tong uitstak en kwispelend likte aan mijn eikel ( en met haar handen mijn ballen masseerde) heb ik mijzelf heerlijk afgetrokken en vervolgens haar mondje lekker gevuld. Daarna nog een lekkere massage gehad. Dus, al bij al, het was deze keer een heerlijke Franse avond in GT.

little diablo
22 mei 2007, 00:55
Naam : Barbie

Nationaliteit / taal : Poolse /duits

Leeftijd : 21-24 jaar

Haarkleur/lengte : Blond halflang

Lengte : 1.60m

Postuur /Cupmaat : Slank / A/B-cup

Tatoeage/piercing : hmmm

Service : PZC, NMC,

Extra : ze is weer terug



Barbi zaterdag in de wei gespot en deze kans gegegrepen. Mooi fijn pools dametje met een paar fonkelende ogen. Geniet er zelf ook volop van vooral toen ik haar met me :p verwende kwamen der heupjes los van het bed. daarna alleen in mis met haar een tijdje verder gegaan waarbij ze zichzelf vingerd, hiermee ook afgesloten :freu:
Lekkere speelse meid,maar geen herhalinggevaar omdat momenteel de wei te vol staat en de roemeense terrein winnen:rolleyes:

Saluti L Diablo
__________________
Little Don of Golden time

" rispetto per una donna "

Randy
18 augustus 2007, 13:20
Dame werkt nu in PHG