PDA

Volledige versie bekijken : "Dikke buik treft het libido van mannen"

RAUL7
11 februari 2014, 13:50
Mannen met overgewicht hebben meer kans op erectiestoornissen en libidoverlies, en dat is een voorbode van hart- en vaatziekten binnen twee tot vijf jaar.
Tot die conclusie komt uroloog Herman Leliefeld in zijn boek Late-onset hypogonadism, dat meldt de Nederlandse krant Het Parool.

"Ik wil de aanval op overgewicht met die insteek aanpakken, als mensen het anders niet willen begrijpen. Seks, daar luisteren mensen, geloof ik, wel naar", aldus Leliefeld.

"Buikvet breekt namelijk het mannelijke geslachtshormoon af. Een gebrek aan testosteron kan leiden tot een afname van de spiermassa, botontkalking, slaapstoornissen, stemmingswisselingen, moeheid en zelfs depressie.
Daarnaast zogt het voor een vermindering van het libido, (ochtend)erecties en de seksuele fantasie", gaat de uroloog verder.

Zes procent van de mannen rond de 60 jaar heeft een te laag testosterongehalte. Voor leeftijdgenoten met overgewicht die Leliefelds spreekuur bezochten, gold dat voor dertig tot vijftig procent van de gevallen.
Ze hadden bijbehorende klachten als libidoverlies en erectiestoornissen.

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1791657/2014/02/11/Dikke-buik-treft-het-libido-van-mannen.dhtml

Bluebear
11 februari 2014, 19:55
"Ik wil de aanval op overgewicht met die insteek aanpakken, als mensen het anders niet willen begrijpen. Seks, daar luisteren mensen, geloof ik, wel naar", aldus Leliefeld.

"Buikvet breekt namelijk het mannelijke geslachtshormoon af. Een gebrek aan testosteron kan leiden tot een afname van de spiermassa, botontkalking, slaapstoornissen, stemmingswisselingen, moeheid en zelfs depressie.
Daarnaast zogt het voor een vermindering van het libido, (ochtend)erecties en de seksuele fantasie", gaat de uroloog verder.

WEL GVD, HET MOET NIET GEKKER WORDEN.

Punt 1: Spiermassa. Ik slik iedere morgen een blauwe pil. (Centrum vitamines staat er op het potje) :betrunken:

Punt 2: Botontkalking: Iedere dag een liter Vifit. Aanvulling van het calcium. Over 2000 jaar vinden ze "Bluebear's" botten nog. De "Bearus Hornycus Hollandica". :g023[1]:

Punt 3: Slaapstoornissen: Met een kanon krijg je me nog niet wakker. Vraag maar aan menig DVP die mij na gedane arbeid heeft horen grommen. (Rooaaaaaerrrrr!!!) :sleep:

Punt 4: Stemmingswisselingen: Wa GVD, wa motte? Oh, of ik nog bier lust? Ja, natuurlijk, schep maar op. Proost !! :prost::prost::prost:

Punt 5: Moeheid: Ik ben van nature een lambal. Maar op de kamer een beest. Hoe kan je anders 4 uur achter elkaar op de kamer blijven? Nou jullie weer! :noproblem[1]:

Punt 6: Depressie: Heb je ooit zo'n blije gup meegemaakt? Als je deze hobby hebt en depressief bent klopt er iets niet. :dance00[1]:

Punt 7: Vermindering van het libido: Er komen al grijze haarspieren op mijnen schedel. Ik ervaar het tegenovergestelde. Ik heb het gevoel dat het steeds erger wordt!! :t1520:

Punt 8: (Ochtend)erecties: Op "Bluebear's" slaapkamer staat een houten blok en iedere morgen eerste werk is een lange spijker erin jassen met de koninklijke roede. The day can begin. :crash:

Punt 9: Sexuele fantasie: Menig DVP wijst op haar voorhoofd als ik mijn wensen tentoon spreidt. Ok, ik pak het casual pakketje wel. :noooo[1]:

Mocht u nu denken of "Bluebear" zich persoonlijk aangesproken voelde door dit topic kan ik bevestigen dat alle bovenstaande bevindingen berusten op puur toeval.

6505

Picasso 1
11 februari 2014, 20:49
En daarom https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36895-World-s-Fattest-Woman-Has-Sex-7-Times-a-Day zie je zelden dikke koppeltjes. :rofl:

Goedemorgenallemaal
12 februari 2014, 08:17
Als ervaren tuinman weet ik dat je goed gereedschap onder een dakje moet bewaren...

goldstar
12 februari 2014, 08:41
Luftkammer fur die S:hammer:tosshammer

Dalton
12 februari 2014, 12:16
Allemaal dom gelul sinds ik deze hobby heb word ik alleen maar dikker.
Een duits spreekwoord is een goede fieker wordt immer dieker.
Met mijn 120 kilo is dat bewezen omdat ik eerst 90 kilo woog maar door het bezoeken van de saunaclubs toch 30 kilo bij gekomen en volgende maand al 72 wordt zonder hartstoornissen maar alleen een steeds toenemende geilheid.
Gewoon iedere morgen 10 km hardlopenen jullie denken nu al dat kan nooit,maar bij het wakker worden ben ik dan ook gewoon buiten adem van het hardlopen.

Sjeufke
12 februari 2014, 12:27
Van deze hobby word ik gelukkig niet dikker. Ik ben al heel wat kilo's kwijt....! Maar dan door minder te eten en te drinken. Ben op de helft!
Maar ik ben het inderdaad met je eens, dat de prestaties niet achter blijven door overgewicht. Klinkklare onzin. Bij PTX presteer ik met gemak 5 keer. En ook bij de SC's gaat alles prima. Ik heb zo'n groen pilletje al maanden in bezit. Maar de behoefte om het te gebruiken is er helemaal (nog) niet. Misschien ligt het wel aan de dames die altijd weer 'mein kapotter sack reparieren' om hem vervolgens weer naar de filistijnen te helpen :biggrin:

The Joker
12 februari 2014, 20:54
Juist een zwaar dieet kan de potentie verlagen ben ik uit eigen ervaring achtergekomen.
Maar op een dag is het gedaan met dieten en zal mijn pik de plek van mijn verdwenen pens weer waardig opvullen :)

Goedemorgenallemaal
12 februari 2014, 20:57
Ach. ik he het vage vermoeden dat het niet zozeer het "dikke" is maar dat het meer om algehel fitheid gaat. En dan niet speciaal "conditie"hoewel dat weleen tikkie meespeelt maar iemand die zich goed voelt in lijf en leden geets presteert vanzelf beter als iemand die in de stress zit of fysiek te kort komt. Iemand met watovergewicht maar een redelijke conditie (de trap op kunnen lopen zonder te hijgen) zal allicht beter presteren dan de goed getrainde zwaar gestresste gespannen spierbundel.

Goedemorgenallemaal
13 februari 2014, 08:17
wat ik nog vergeten was, het helpt ook om uitgeslapen te zijn.... Niet iedereen heeft de 8 uur slaap nodig, dat heeft onderzoek nu al wel uitgewezen maar het aantal mensen dat met minder dan 8 uur toe kan is veel kleiner dan het aantal mensen dat zegt met minder dan 8 uur slaap toe te kunnen.

deket
13 februari 2014, 12:52
allemaal gelul en gezever,het is al van in de tijd dat de dieren nog spraken dat ik sport deed en sindsdien werd ik steeds dikker,maar ; mijn libido werd steeds groter,werd steeds geiler kortom.
we worden steeds meer gemanipuleerd door gezondheidsfreaks;nu weer ; in Vlaanderen is er een campagne om rood vlees te verbieden. Ze bakken het wel bruin hoor.
ik hou van dieren,maar eet ook graag vlees,niet consequent? : so be it

Goedemorgenallemaal
13 februari 2014, 15:00
als jij je happy voelt met je afdak, dan zal dat positiever werken dan je tegen je zin suf trainen. Mentale fitheid is minstens zo belangrijk.

The Joker
13 februari 2014, 15:11
Toch is het uiterlijk wel vooruit gegaan bij deze man:

6515

Badslippers
13 februari 2014, 21:05
we worden steeds meer gemanipuleerd door gezondheidsfreaks

Een stelling die ik reeds lang volledig onderschrijf. Vergeet ook even de milieumaffia niet. Je mag tegenwoordig niks meer. De tomaten zijn te waterig, het gehak te rood, we moeten trappen lopen, elke dag 30 minuten aan sport doen, niet roken, niet drinken, niet naar de hoeren gaan, er zit teveel vet in de kaas, foute vetten in zowat alles, of er zit verkeerde suiker in, je moet al het afval scheiden. Ik word er langzamerhand strontziek van.

Sinds 01-01-2013 doe ik geen flikker meer aan sport en "guess what"? Ik ben 5 kilo lichter geworden. Ik word liever met een wat ongezond levenspatroon maar wel veel plezier 75 jaar dan van 75 tot 90 als een seniele en verlepte hangpetunia mijn dagen te moeten slijten omdat ik zo gezond geleefd heb. Een beetje op crackertjes, geitenmelk en een halve koolraabstronk je 90ste halen. Mooi niet.

Je leeft gewoon nu en wat er over 100 jaar gebeurt interesseert mij oprecht geen zak. Dacht je nou werkelijk dat de vader en moeder van jouw opa en oma het zo goed met ons voorhadden. Weet je trouwens überhaupt wie dat waren?

Bij ons op het werk heb ik al een paar verdwaasde idioten met een zogenaamde stappenmeter betrapt. Dat ze verdomme hun werk doen in plaats van hun stappen te tellen. Volstrekt ridicule bezigheid. Net als die rage om altijd maar zo'n blauw flesje Spa water bij je te dragen. "Ik drink veel water, dat is gezond, ik ben gezond. Jij drinkt niet, jij bent ongezond". Pleurt op.

Naast de alcoholtaks en de rooktaks, krijgen we de vettaks en de limonadetaks. Lui op de bank hangen wordt verboden en te vette individuen krijgen de gemeentecontroleur aan de deur en worden aangeslagen voor straatgeld omdat de plavuizen te snel slijten als ze er overheen wandelen. Ik wil gewoon twee Bosche Bollen kunnen vreten als ik daar zin in heb. Ben helemaal klaar met allemaal die kletspraat.

Goedemorgenallemaal
14 februari 2014, 08:13
Los van het neuken, je leest zo vaak dat sport gezond is en goed voor economie en blablabla....
En als je dan zegt dat het je is opgevallen dat er onder je familieleden, collega's, vrienden wel heel veel mensen werk moeten verzuimen wegen sportongevallen... Dan geloven ze je niet.. Ja maar als ze niet aan sport zouden doen....