PDA

Volledige versie bekijken : Candy (Roemeense)

lustman
11 februari 2014, 23:56
Nationaliteit / Taal : Roemeens / Engels - Duits
Haarkleur / -lengte : donker blond / schouder
Lengte dame : 1m68
Postuur / Cupmaat : slank / 80A
Service : zoenen , pzc , nmc , massage ( FT ? )
Voordelen : optic mooi
Nadelen : weet van zichzelf dat ze knap is , te geremd
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50€

Als eerste sessie met deze knappe nieuwe verschijning geweest. Het viel me onmiddellijk op dat ze veel ervaring heeft en heel zelfzeker overkomt, iets te veel zelfs. Echt tongzoenen deed ze niet. De aanzet tot zoenen kwam van mijn kant. Het pijpen was zeer goed met heel veel variatie en extra stimulatie van de ballen.
Zeer goed gevoel bij het neuken. Maar het echte vuurwerk brak nooit los. De klik leek maar niet te komen tijdens de sessie. Niets ging vanzelf en ik moest alles aansturen of vragen. Ontwijkt beffen en de 69. Deze dame gaat er niet volledig voor , althans toch niet bij mij. Het zal voor mij dan ook in de toekomst bij eye-Candy blijven !

capitola
21 februari 2014, 11:01
same experience. I think she is above average good looking but does not let it go....no dodging of 69 with me..and pipes very wet, they way I like them

I did not ask but I think she would have dogded the FT

No repetition..I'm afraid

lustman
23 februari 2014, 22:33
Buiten mooi wezen en wat show verkopen , zat deze dame er gans de dag werkloos bij in een volle club. Ook de leiding is op de hoogte van het probleem.

lustman
18 maart 2014, 23:03
Deze dame heeft de club moeten verlaten , omdat ze niet functioneerde in het Babylon concept.

Bron : de cheffe.

why not me
18 maart 2014, 23:21
Deze dame heeft de club moeten verlaten , omdat ze niet functioneerde in het Babylon concept.

Bron : de cheffe.

:exactly[1]:

Une fille qui vient du Magnum n'est pas bonne pour le Babylon

Auf Wiedersehen Candy :tongue: