PDA

Volledige versie bekijken : Bochum, Im Winkel, huis 14 , kamer 25 Gina Lisa Vulkanhaus k208



poefboy
14 februari 2014, 04:58
Naam: Gina Lisa
Nationaliteit: Duits
Leeftijd: 21
Kleur haar: blond
Kleur ogen: blauw
Hygiëne: uitstekend
Service: pijpen zc + neuken mc 30 euro uitstekend
Aanwezig: meestal van donderdag tot zondag

Ik heb haar vandaag voor de 8e keer alweer vereerd met een bezoekje. Wat een lekker ding zeg. Zij is heel klantvriendelijk, schoon en aantrekkelijk. Zij doet helemaal niet moeilijk over de tijd en neemt gewoon de tijd om je op je gemak te stellen. Er is totaal geen sprake van haastwerk. Pijpen en neuken kan ze als de beste. Gina Lisa en Mia zijn dan ook mijn vaste "vriendinnetjes" in de Vulkanstrasse.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Mr Pussy
14 februari 2014, 07:42
Naam: Gina Lisa
Nationaliteit: Duits
Leeftijd: 21
Kleur haar: blond
Kleur ogen: blauw
Hygiëne: uitstekend
Service: pijpen zc + neuken mc 30 euro uitstekend
Aanwezig: meestal van donderdag tot zondag

Ik heb haar vandaag voor de 8e keer alweer vereerd met een bezoekje. Wat een lekker ding zeg. Zij is heel klantvriendelijk, schoon en aantrekkelijk. Zij doet helemaal niet moeilijk over de tijd en neemt gewoon de tijd om je op je gemak te stellen. Er is totaal geen sprake van haastwerk. Pijpen en neuken kan ze als de beste. Gina Lisa en Mia zijn dan ook mijn vaste "vriendinnetjes" in de Vulkanstrasse.


Waar in Eros 26 zitten ze (ongeveer) of wisselt dat nogal? En zo ja, kan je ze dan beschrijven zodat ik ze kan vinden? ;) Thx!

de duisburg spesjalist
14 februari 2014, 10:18
doe ik dan wel even voor je het is een blonde dame ze is 1.70 groot spreek duits heeft een c cub is in de vroege avond al onder invloed van alcohol of drugs . ik verwacht dat ze een vip kamer heeft buiten en ik denk 601 . deze dvp heeft vaak rode lingerie aan heeft oa in gt gewerkt maar kon daar de draai niet vinden . ze staat ook welles met de tieten blood voor het raam of licht ongeintereseert op bed ik heb er in het verleden een trio mee gehad samen met fatis . ma ik bezoek geen vrouwen die onder invloed zijn en dat is ze de laatste tijd vaak :eek:

Hobbele
27 februari 2014, 11:25
Ik heb gisteren Gina Lisa met een bezoekje vereerd. Deze dame was in een grijs verleden aan te treffen op de begane grond van Haus13/15 maar heeft nu haar intrek genomen in één van de nieuwe VIP kamers achter op de parkeerplaats van Eros26. Zij is aan te treffen in de laatste kamer aan de linkerkant.
Over de date kan ik kort zijn. Ik kan natuurlijk niet oordelen over de service die ze verleent aan haar andere gasten maar ik had weer een serieuze top date met haar. Een service die ruim boven sauna-club niveau ligt. Daar moet ik gewoon eerlijk in zijn.
Gina Lisa is bovendien een erg mooie meid, vind ik, die precies in mijn smaak past. Een rustige relaxte meid (vaak kenmerkend voor een Duitse vrouw) die niet op de tijd let en die ook wel in is voor een praatje en bovendien vrij open over zichzelf praat. Ze geeft je het gevoel niet zomaar klantnr. zoveel te zijn en haar relaxtheid wist ze op mij over te brengen.
Kortom: ze is een echte aanwinst voor Eros26.
Ze gaf trouwens aan komende zaterdag niet te werken.

de duisburg spesjalist
27 februari 2014, 11:35
haar kamer nr is 601 dus modjes even aanpassen

de duisburg spesjalist
3 april 2014, 11:30
ze zit nu op kamer 603 zelfde huis mods graag aanpassen

de duisburg spesjalist
27 april 2014, 11:38
dame is verplaats na het oude vulkaanhuis kamer nr is 113 graag aanpassen mods

poefboy
24 mei 2014, 02:13
Afgelopen donderdagavond weer eens Gina Lisa bezocht. Helaas doet ze niet meer aan (tong) zoenen. Ze heeft mij verteld dat ze daardoor meerdere malen ziek is geweest. Ze deed ook flink afstandelijk. Eerlijk gezegd heb ik wel het vermoeden dat zij alleen goed fungeert als zij minimaal 10 blikjes bier achter de kiezen werkt. Al die keren dat ik wel goede seks met haar heb gehad, had ze wel heel wat lege bierblikjes op het nachtkastje staan en vroeg ze ook aan mij of ik niet van die Nederlandse kauwgom voor haar had, aangezien zij na het nuttigen van zoveel bier toch een "beetje" onaangenaam uit haar mond begon te ruiken. Ondanks alles is haar service toch wel een dikke 7 waard vind ik.

de duisburg spesjalist
24 mei 2014, 10:32
poefboy als alle dames die mijn kauwgom van Nederlandse bodem vragen alcoholist waren dan zat heel duisburg er vol mee :biggrin: dat deze dvp drink dat durf ik gerust te bevestigen ma niet zoveel bier ;) meer mixjes zoals passoa en sjampanje hebben haar voor keur .

dat ze niet meer zoende heeft helle andere redenen en dat zal ze zeker tegen geen man zeggen ;) . veder is ze verstandig geworden en is tot de ontdekking gekomen dat ze dingen doet als ze onder invloed van alcohol is die ze liever niet wil met iedereen :eek: deze dvp die kan verhuist worden na kamer nr 114 van het zelfde huis

de duisburg spesjalist
25 mei 2014, 15:51
dame is op heden niet aanwezig ik meld het als ze er weer is :cool:

de duisburg spesjalist
27 juli 2014, 11:55
dame is werkzaam op kamer 203 van het vulkaan huis dit is het oude gedeelte mods aanpassen

de duisburg spesjalist
1 november 2014, 12:02
dvp werk nu op kamer 208 aanpassen mods

poefboy
9 december 2014, 19:56
Gisteren heb ik ook dit Duitse poesje mogen vereren met een traditiegetrouw bezoekje. Ze was wel een beetje chagrijnig moet ik zeggen. Ze miste nog een briefje van 50 euro zei ze om de huur van gisteren te kunnen completeren. Ik heb haar gewoon 30 betaald, mooi gepast. PZC doet ze nog steeds heel gulzig met veel speeksel erbij en dat vind ik gewoon heerlijk. Het was een prima neukpartij weer met haar. Het blijft een lekkere stoeipoes!!

de duisburg spesjalist
9 augustus 2015, 10:54
Deze dvp is werkzaam in bochum im winkel huis 14 begaande grond kamer 25 mods verplaatsen