PDA

Volledige versie bekijken : Denissa, kamer 701 Vulkanstrasse 17-19, Duisburg

Hobbele
14 februari 2014, 15:26
Gisteren was ik op de Vulkan en bij gebrek aan mijn "vaste" dames vond ik het weer ééns een keer tijd worden om wat nieuws uit te proberen. Had ik dus beter niet kunnen doen.:cool:
Op de bovenste etage van het "nieuwe" Vulkanhaus zag ik een flink beboezemde blonde stoot van 20 jaar genaamd Denissa. Denissa is overigens afkomstig uit Roemenie.:huch:
Een leuk popje dacht ik op het eerste gezicht en de eerlijkheid gebied te zeggen dat die flinke boezem mij ook wel nieuwsgierig maakte en mij opwond. Bovendien glimlachte ze aan de deur nog zeer vriendelijk.
Dus maar naar binnen. Snel nog 3 kusjes gekregen en het geld overhandigd. Echter, op dat moment draaide ze, zoals het een "goede" Roemeense betaamt om als een blad aan de boom in heftige storm. Toen ze het geld eenmaal had was er namelijk opeens geen tijd meer voor kusjes of een praatje. Ik kleedde me uit. Ze zei "komm...komm.....hurry!!" Ik probeerde op een leuke manier nog iets van een conversatie op gang brengen, niets menselijks is mij vreemd, maar Denissa gaf duidelijk aan daar absoluut geen zin aan te hebben. Het enige waar ze zich om bekommerde was zich zo snel als mogelijk uit haar schaarse kledij te werken om mij af te werken en zo snel mogelijk weer uit de kamer te krijgen om vervolgens op zoek te gaan naar het volgende slachtoffer. Onderwijl dacht ik, nou, dat kan dus op voorhand al niets meer worden. Alle ingredienten voor een, hoogstens, afwerksessie waren al gecreëerd. Maar ik dacht, ach ben toch hier en het geld is al van eigenaar verwisseld dus, probeer er dan nog maar het beste uit te halen wat er uit te halen valt.

Op zich is ze geen oplichtster. Sex krijg je en haar blowjob techniek is nog niet eens zo slecht. Jammer alleen dat alles in zo'n razend tempo gaat en ze zo gaat liggen dat je niets ziet of aan kunt raken. Wat het tempo betreft houdt de gemiddelde TGV haar amper bij zeg maar....:biggrin:
Nadat ze met de blowjob klaar was positioneerde ze zich op mij en begon ze met de cow-girl wat ook weer in ultra razend tempo ging. Alles vooral erop gericht je zo snel mogelijk te laten komen zodat ze je snel weer buiten de deur kan zetten. Bij alles wat ze doet kijkt ze ook nog ééns zeer chagrijnig en doet alsof haar werk en het welzijn van haar gast haar totaal niets interesseert. Toen ik aangaf nog even in de doggy plaats te willen nemen kwam dan ook al gauw die typische uitspraak die je bij veel van die Roemeentjes vaak hoort...."nono.....you only have 5 minutes baby, time is up". Nou, zo snel heb ik 15 min. nog nooit zien omgaan. Maar misschien is dit de Roemeense tijd?.... :betrunken: Ik dacht, jou zal ik krijgen....baby......:hah: Wat jij kunt kan ik ook namelijk sneltreinvaart maken.
Ik dus haar zeer heftig in de doggy genomen.....ze donderde zowat door die spiegel heen die voor haar bed hing....tja...ik moet toch wat....ik moest nu wel binnen 5 minuten zien te komen volgens haar en dan is er dus geen tijd meer voor romantische "kuschel" sex waar ik overigens meer fan van ben dan dit domme, nutteloze geram waar niemand sowieso van geniet.
Het klaarkomen lukte prima, dat wel. Denissa probeerde daarop zo snel mogelijk van haar bed te komen om zich naar de badkamer te begeven. Wat ze daar wilde weet ik niet maar gewassen heeft ze zich in ieder geval niet in de tijd dat ik op de kamer was. Haar hygiene is dus ook nog eens zeer matig. Denissa zette daarop de achterdeur van haar kamer wagenwijd open. Misschien om enige vorm van tocht te creëren om mij zo snel mogelijk weer kwijt te raken? Al die tijd zegt ze geen woord ook niet als ik beleeft vraag waarom ze zo chagrijnig is en waarom ze dit doet. Een beetje ongemakkellijk loopt ze door de kamer. Ze voelt zich duidelijk zeer opgelaten en weet niet waar ze het zoeken moet. Tja, klanten belazeren geeft nou eenmaal een zeer ongemakkellijk gevoel.:annieengel:
Ik kreeg nauwelijks de mogelijkheid om me weer fris te maken:mad: want ze blijft maar aangeven dat de tijd nu echt om is, zij de deur gaat openen en ik moet oprotten. Daarbij interesseert het haar niets dat ik nog in mijn blote kont sta en van de verstreken 20 min. hoogstens nog maar 10 a 15 min. om is. Ook ik voelde me ongemakkellijk toen ik me probeerde op te frissen in die badkamer. Dit meisje leek me niet te vertrouwen en inderdaad, toen ik even snel om de hoek van de deur keek zat ze te schooieren bij mijn kleding. Ik dacht, oppassen en snel kontroleren of je niets kwijt bent wat ik dan ook heb gedaan. Gelukkig was alles er nog maar ik weet niet wat er was gebeurt als ik langer in die badkamer was gebleven en duidelijk had laten blijken dat ik haar in de gaten hield. Ik wil hier niets insinueren maar ik kreeg op dat moment een heel ongemakkellijk en benauwd gevoel. Ervaring uit het verleden leert dat ik meestal op dat gebied wel een goed voorgevoel heb.
Maar snel aangetrokken dus en terwijl ik m'n schoenen aandeed trok Denissa de buitendeur al wagenwijd open en ging op de gang staan terwijl ze al weer met een lonkende blik nieuwe slachtoffers in haar kamer probeerde te lokken. Tja....the show must go on.......!

Kortom: deze meid moet je mijden als de pest. Ze doet alles fout wat een dvp maar fout kan doen en is maar op één ding uit. GELD....GELD....en nog eens GELD. Deze meid heeft alleen maar dollartekens in haar ogen. Het welzijn van haar klant interesseert haar geen enkele mallemoer.
OK....het was maar 30 euro.Maar voor dat geld kun je zeker leukere dingen doen dan bij dit kreng naar binnen te gaan en belazerd te worden.:wand:

Mijn motto is: alles wat je doet moet je goed doen. Als je daar geen zin aan hebt, zoek dan aub een ander vak! Dit geld zeker voor haar. Meisje, zoek aub. een ander vak!
Wat ik bovendien nog het ergste vond was dat, ook al doe je nog zo je best menselijk te zijn voor zo'n meisje en er iets leuks van te maken, zij jouw behandelt als een oud stuk vuil. Blijkbaar hebben veel van die Roemeentjes gewoon een hart van steen.
Maar helaas voor haar, zoals ze mij behandelen behandel ik ze ook en dat heeft zij helaas goed kunnen merken. Misschien vandaag nog..:smile2:

Helaas trapt ook een ervaren Vulkanganger wel ééns in een valkuil.
Ik weet in ieder geval weer waar ik de komende tijd moet zijn en dat is bij mijn "vaste" Duitse snoepjes in Eros26 waarvan alleen maar overdag geproeft mag worden. Maar dan wel een echte fijnproeverij...:biggrin:.
Die RoemBul troep laat ik voortaan echt voor wat het is. Gewoon Bad Quality die vrouwen uit deze landen.......helaas is dat over het algemeen mijn ervaring en niet alleen met deze Denissa.
Of gaan Hobbele en het Oostblok gewoon niet samen??....:lostit:

Big30
16 februari 2014, 13:11
Wat commentaar verplaatst naar Vulkan Geleuter.