Volledige versie bekijken : Live from Babylon
mentholbear
9 augustus 2021, 16:05
Buffet en daarmee club oogt ruimer uit door het plaatsen van grote spiegels. Goeie zet.
Bovendien lijkt er nu 2x zo veel eten te staan :roll3:
mentholbear
9 augustus 2021, 16:14
Er worden net mondmaskers uitgedeeld. Mogelijk aanscherpingen... Gelukkig hoef ik em niet op.
Zit de hele dag te eten :rolleyes:
WA
9 augustus 2021, 16:16
Er worden net mondmaskers uitgedeeld. Mogelijk aanscherpingen... Gelukkig hoef ik em niet op.
Zit de hele dag te eten :rolleyes:
De inzidenz in het kreis waar Babylon zich bevind is nu 7 dagen boven de 35.... Dus een aantal fans zit met geknepen billetjes :angst:
Lijkt me dat het snel duidelijk zou moeten worden.
mentholbear
9 augustus 2021, 18:11
Gelukkig dat ik dan vandaag ben gegaan... Hoop dat het maar gauw de goeie kant op gaat.
mentholbear
10 augustus 2021, 00:04
Intussen niet meer live, maar wel nog even bij vertrek gevraagd over de stoomcabine die buiten werking is. Merkwaardig, want corona regels zouden het toch niet kunnen zijn, aangezien bij de wellness resorts ze gewoon in gebruik zijn.
En inderdaad, kreeg te horen dat ie defect is. Als ik de verslagen goed herinner is het al een poos zo. En ze had geen idee hoe lang het zou duren.
Willem2
10 augustus 2021, 11:47
Babylon is vandaag gewoon open ...
yylover
11 augustus 2021, 11:04
Vanaf vandaag: mondkapje verplicht. Nur massage. Telefoonnummer invullen.
Eddy_V
11 augustus 2021, 16:54
Ik verdenk Mentholbear er van al zijn vrienden van Theo’s naar Babylon gestuurd te hebben :)
Desalniettemin is het een gezellige boel met Cupido, Jansenroy, yylover, chauffie en scrotum.
Geen waterratjes in het zwembad als gevolg van overschot aan beren versus aanwezige dames die de ene massage na de andere geven.
Zelf ook al een massage gekregen van Milenka, m’n rug is weer soepel. Mocht er vandaag niets meer gebeuren dan ben ik in ieder geval morgen weer fit voor m’n afspraak met een typisch GMC meisje.
Het zwembad is een beetje verwarmd dus goed te doen, de jacuzzi staat er goed bij en het middag buffet smaakte prima
Mooi uitzicht op het overdekte massagebed met spiegel waar een fraaie roodharige een showtje ijsberen uitdagen weggegeven heeft
yylover
11 augustus 2021, 20:48
Ik verdenk Mentholbear er van al zijn vrienden van Theo’s naar Babylon gestuurd te hebben :)
Desalniettemin is het een gezellige boel met Cupido, Jansenroy, yylover, chauffie en scrotum.
Geen waterratjes in het zwembad als gevolg van overschot aan beren versus aanwezige dames die de ene massage na de andere geven.
Helaas was de AWL vandaag behoorlijk afwijkend. Meerdere dames (en dan m.n. mijn favoriete dames) niet aanwezig.
Maar desondanks kan ik dit toch als een mooie dag omschrijven. En dat had veel te maken met de genoemde beren. Een goed stel !
Cat
11 augustus 2021, 21:00
Denk de helft van zijn vrienden. De andere helft zat in Zuid-Limburg pfff...
mentholbear
11 augustus 2021, 23:11
Denk de helft van zijn vrienden. De andere helft zat in Zuid-Limburg pfff...
De vriendenkring is reuze :biggrin:
Vanaf vandaag: mondkapje verplicht. Nur massage. Telefoonnummer invullen.
Dus geen NAW achterlaten? Alleen telefoonnummer?
jansenroy
11 augustus 2021, 23:20
De vriendenkring is reuze :biggrin:
Dus geen NAW achterlaten? Alleen telefoonnummer?
Ja, alleen telefoonnummer.
Johnsonxxx
12 augustus 2021, 14:13
....versus aanwezige dames die de ene massage na de andere geven.
Zelf ook al een massage gekregen van Milenka, m’n rug is weer soepel. Mocht er vandaag niets meer gebeuren....
Hoi.....hoe moet ik me dit nu voorstellen, alleen maar massages, op een bed buiten ergens?? Stuur anders svp PM om me duidelijk te maken, zodat ik bij een eventueel bezoek weet wat ik kan verwachten?
Eddy_V
12 augustus 2021, 15:20
Sarcasme droop toch van mijn bericht af of niet ;)
rob45
12 augustus 2021, 16:42
Sarcasme droop toch van mijn bericht af of niet ;)De beste massages zijn nu in Babylon [emoji5]
Jimmy Doe
30 augustus 2021, 16:19
Om 15.00 u aangekomen in Babylon, ik ben er nog….
Kamertje genomen met Tanya….niet verkeerd maar ook geen herhalingsgevaar.
Ik tel nu zo’n 8 dames en evenveel beren. Lekker rustig dus….
Het is 19.00 u geweest, ik ga eens huiswaarts, niet meer gekamerd, wel van het eten en de wellness genoten.
Het is nog altijd rustig, geen nieuwe dames bijgekomen, beren zijn wat gewisseld.
mentholbear
7 september 2021, 10:39
Sinds opening 7 dames en 5 heren gespot. Met lekker zonnetje is het goed vertoeven in de tuin. Dolli of roxanna helaas nog niet gespot.
Buffet geplunderd. Was goed te doen, met lekkere crispy bacon.
Om piet tegemoet te komen: geen haring of vlaaien hier ;)
Zag net op gpl dat roxana er niet meer tussen staat. Wellicht vakantie...
Mooiejoke
7 september 2021, 11:34
Hi Mentholbear,
Als mijn info klopt moet je het vandaag ook zonder Dolly doen. Volgens mij komt ze morgen pas weer.
mentholbear
7 september 2021, 11:44
Ai, wat een pech... Hoorde het net ook van de theke. En Roxana is inderdaad ook met vakantie :heul:
Ik ga m'n verdriet wel wegeten aan het buffet :rolleyes:
WANDELAAR5
7 september 2021, 12:19
Karla opzoeken…
mentholbear
7 september 2021, 12:45
Karla opzoeken…
Die wordt gepannenkoekt...
Ben maar aan de lunch gegaan. Begin op joker te lijken. Wel vreten, niet kameren. Zo vet de gefrituurde aardappelen, maar zo lekker.
Intussen een man of 25 binnen. Priisverlaging en zonnetje lijken te helpen.
Kwant
7 september 2021, 13:47
Heb voor morgen een dagje nimfen geplant, 28 graden en lekker zon, dus lekker genieten aan het zwembad! Kan niet wachten!
mentholbear
7 september 2021, 18:12
Veel plezier toegewenst alvast! Het is hier relaxt vertoeven.
Vergeet niet je zonnebrand mee te nemen. Heb hier al een paar kreeften zien rondlopen ;)
Massi
22 september 2021, 13:56
Volgens de Grote Prognosenliste fur heute op de website saunaclubs.org zouden er vandaag 27 dames aanwezig zijn! Iemand ter plekke? Ik kan waarschijnlijk pas ten vroegste mid volgende week een bezoekje plannen maar volgens de GPL ziet ook dan het dames aanbod er goed uit!
https://www.saunaclubs.org/gpl/
vrije jongen
22 september 2021, 15:49
Niet grote, grobe...en daar is je antwoord.
Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
vanKees
30 september 2021, 13:19
Karla nicht da wegen Impfung. Daria ist hier, Maya Ex Venus ist hier.
Gutes LU.
VanKees
DDDD
30 september 2021, 13:25
Karla nicht da wegen Impfung. Daria ist hier, Maya Ex Venus ist hier.
Gutes LU.
VanKees
https://saunaclubgirls.6profis.de/girls/sedcard-maya-64145.html
Diese Maya?
vanKees
30 september 2021, 23:25
Falschmeldung :
Das ist Sorana, jetzt sehr fraulich und nicht Maya!
VanKees
mentholbear
5 oktober 2021, 11:00
Het is weer goed vertoeven in Babs. Lekker zonnetje, uitgebreide wellness en natuurlijk goed te eten. Eitje, wat crispy bacon, soepje en mijn dag kan al niet meer stuk :freu:
En dan hebben we het nog niet eens over de toetjes ;)
En genoeg te kiezen met ruim 10 smaken. Dolli en Sasha in tha house, ik ga nog keuze stress krijgen.
WANDELAAR5
5 oktober 2021, 14:16
35785
Geniet ervan. Ik hoop voor je dat die zon nog even blijft!
mentholbear
5 oktober 2021, 17:13
35785
Geniet ervan. Ik hoop voor je dat die zon nog even blijft!
In de loop van de dag indedaad regen, maar evan genoten zo lang het duurde. Gelukkig hebben ze bij Babs een goeie wellness om in te relaxen.
Dolli bleek helaas niet aan de slag te zijn vandaag. Ook Roxanna kwam niet opdagen.
mentholbear
21 december 2021, 14:18
Vandaag zo vlak voor de kerst 7 dames aanwezig en een man of 9.
Roxanna op lijst, maar helaas niet aanwezig :frown:
mentholbear
22 december 2021, 01:22
De rund steak maken ze nu veel beter dan vroeger. Nog steeds op snelle manier, maar braden het beter. Zag een man die het met gebakken champignons bestelde. Ga ik de volgende keer ook doen. Zag er top uit en de frietjes waren ook lekker crispy.
Verdorrie, zou er zo volgende week weer willen gaan...
Overigens de theke deelde me mee dat ze zijn gestopt met de 10+1 gratis entree actie. Het leverde te weinig op...
adje10
29 december 2021, 10:48
Is er hier nog wat te doen? Wil morgen met 2 vrienden gaan maar we twijfelen welke club.
mentholbear
29 december 2021, 11:08
Zie hun aanwezigheidslijstje (GPL) op saunaclubs.org
Is slechts een indicatie, want niet alle dames komen altijd opdagen. En er kan altijd iemand nieuw aankloppen.
En blijkbaar hebben Doris en Katja een sleutel, omdat ze toch komen werken op ouderjaars- en nieuwjaarsdag wanneer de club gesloten is :hammer:
En mocht de line up tegenvallen, kun je altijd nog je buikje rond eten en gebruik maken van de wellness. Maar daar kom je denk ik niet voor ;)
driveby
29 december 2021, 22:16
Denk eraan om volgende week woensdag naar Babylon te gaan
Eddy_V
26 februari 2022, 14:47
Lekker relaxed sfeertje hier met een ruime lineup en vriendelijke ijsberen waaronder Cupido, Johan35 en Lesyeux.
Nu is het tijd voor een massage door Milenka, de nekspiertjes losmaken
jansenroy
26 februari 2022, 15:28
En dan op de massagetafel in slaap vallen zeker! ;)
hasta la pasta
26 februari 2022, 15:29
Pas maar op dat ze het niet op een ander spiertje gemunt heeft.
Eddy_V
26 februari 2022, 17:10
Pas maar op dat ze het niet op een ander spiertje gemunt heeft.
Ik heb een spiegeltje meegenomen om dat in de gaten te houden :biggrin:
Eddy_V
26 februari 2022, 23:39
En dan op de massagetafel in slaap vallen zeker! ;)
Dat zou mij toch noooooit overkomen?!?
Maar voor alle zekerheid vandaag de wekker gezet :)
Later op de middag wel een groot aantal mannelijke bezoekers op een redelijk ruime line-up, van gejaag of vervelend gedrag van dames was hoegenaamd geen sprake, sommige dames proberen wel eens wat maar niet op een vervelende manier.
lekker mix van muziek vandaag, de enige dissonant was uitgerekend het Nederlandse Missisippi van Pussycat, maar met al die loslopende pussy’s heb ik ze dat vergeven.
jansenroy
27 februari 2022, 09:40
lekker mix van muziek vandaag, de enige dissonant was uitgerekend het Nederlandse Missisippi van Pussycat, maar met al die loslopende pussy’s heb ik ze dat vergeven.
Pussycat uit de Zuid Limburgse heuvels? Of mag dat hier ook al niet meer benoemd worden? :biggrin::biggrin:
mentholbear
29 maart 2022, 14:07
Door een intermezzo pas iets na 14 uur aangekomen. Gauw brunch genomen. Update van de GPL leert dat voorspelling van de line up niet helemaal is uitgekomen. Er zijn een stuk minder dames dan vanochtend verwacht. Maar kwa heren is het ook niet druk. Circa 8 man en 10 dames.
mentholbear
29 maart 2022, 15:27
Van de 10 dames blijken er 5 niet aanwezig te zijn. Dolli Is er wel, maar lijkt een pannenkoeker te hebben.
Niet op de GPL, maar wel aanwezig Is Isabella en ene Olivia (uit Ocean's).
hasta la pasta
29 maart 2022, 15:39
Risico van het vak als hoerenloper op een dinsdag zou ik zeggen. Hopelijk stellen de wellness en vreetbakken niet teleur.
Husky
29 maart 2022, 15:47
Komt goed MB,de vier overige dames kan je nu in alle rust bevredigen!
En vooral geen keuzestress:)
mentholbear
29 maart 2022, 18:32
Risico van het vak als hoerenloper op een dinsdag zou ik zeggen. Hopelijk stellen de wellness en vreetbakken niet teleur.
Dat is waar. Bijkomend voordeel des meer in de voederbakken voor deze veelvraat. Kon na de steak het niet laten toen ze net verse schnitzel kwam plaatsen :biggrin:
Komt goed MB,de vier overige dames kan je nu in alle rust bevredigen!
En vooral geen keuzestress:)
Gelukkig niet. Dolli bleek vrij en goed uurtje met haar vermaakt. Die jeugdige vrolijke uitstraling is een genot om bij te zijn.
Gezien de beperkte keuze, ook Isabella es geprobeerd. Fraaie optische dame zal ik het bij houden...
mentholbear
31 maart 2022, 12:46
Inmiddels al lang niet meer live, maar vergeten te melden dat het eten weer prima was, de jacuzzi lekker warm, sauna rond de 80 graden, zwembad ijskoud en de stoomcabine niet meer continue aan staat.
Je moet em nu aanzetten met de knop. Het licht gaat dan aan en na een tijdje is er even wat stoom. Even, want na een poosje lijkt ie alweer te stoppen met het stomen, waardoor er voor mijn gevoel veels te weinig stoom in de cabine is.
Vergeten aan te kaarten bij de theke.
Omdat alle mannen vandaag naar GG zouden gaan had ik besloten om naar Elsdorf te rijden en alle vrouwen voor mezelf te hebben…
GG niet open maar desalniettemin scheelt het niet veel of ik had alsnog alle vrouwen voor mezelf, gelukkig ben ik niet hebberig en konden 3 bekende ijsberen ook aan de gang en die paar Duitsers die hier lagen te slapen hadden ook nog vrije keuze.
Bovenstaande is uiteraard een parodie doch heel veel scheelt het niet , pas rond 17uur kwamen er wat meer bezoekers, de meeste dames aan het kameren om hun entreegeld eruit te halen dus ga ik nu lekker in de jacuzzi en stoomcabine zitten.
Relaxed en toch gezellig dagje met de mede veelplegers
mentholbear
31 mei 2022, 10:21
De Babylonische tuin start langzaam op. 2 deernes gespot. Eerst maar even gauw de bacon bak plunderen :tongue:
mentholbear
31 mei 2022, 13:55
Denk zo een tiental dames gespot te hebben. Middag hap Was weer lekker. Wellness op volle kracht (inclusief de stoomcabine). Zwembad schijnt verwarmd te zijn, maar lichtjes. Die van SS vind deze kou kleum lekker warm.
Dolli gepannenkoekt.
Voor 2 uurtjes dan, ben wel zo sociaal (en blijf een dagobeer :rolleyes:).
Dolli gepannenkoekt.
Buffet was zeker leeg na je middaghap ;)
Buffet was zeker leeg na je middaghap ;)
Net zoals de rest van de club zo te lezen :cool:
rmjhexe
31 mei 2022, 22:22
8 hoertjes doen zal niet einfach zijn vandaag
mentholbear
1 juni 2022, 01:12
8 hoertjes doen zal niet einfach zijn vandaag
Nee, ben zelfs maar uit pure armoe bij dolli op herhaling gegaan ;)
Damm, als er een klik is weet ze een verdraaid goeie gfe neer te zetten.
Betreft drukte viel het inderdaad mee. Vraag me af of sommige dames kamers hebben gedraaid. Een nieuweling vond de dames te agressief in het jagen. Niet zo gek als ze tenminste hun inkom terug proberen te krijgen.
Het zijn zware tijden ..
Sjaaksnaak
10 juni 2022, 14:00
Zo, ben net een half uurtje binnen en leg mijn handdoekje bij het zwembad. In het eerste half uur al meerdere keren opgejaagd door de dames. Ik hoop dat het niet erger gaat worden. Tanya was we heel direct. Ze schreeuwt vanaf de andere kant van Babylon dat ze zo naar me toe gaat komen. Wel aardig dat ze vast even waarschuwt. Dan kan ik vast mijn afwimpelzin oefenen….
mentholbear
10 juni 2022, 14:19
Heb je Vivian al gespot? Dat is niet zo een roepende viswijf op de markt, maar een rustige ietwat ingetogen type in de bar. Op de kamer komt ze wel los. Goeie lieve meid.
Koos Albertss
24 juni 2022, 11:00
Zojuist gearriveerd samen met yylover en JonnyFontane. Omkleden en dan lekker ontspannen. Het is nog rustig.
Koos Albertss
24 juni 2022, 13:41
De zon is inmiddels goed aanwezig en het zwembad is echt heerlijk. De tuin is the place to be nu. Het is gezellig binnen en buiten. En er wordt goed gegrilld. So far so good!
JonnyFontane
24 juni 2022, 15:54
Ook hier met yylover en Koos. . Sfeer is goed. Bbq doet zijn best. Bella heeft mij net heerlijk verwend.
Magnus de Viking uit Zweden is er ook en werd net a plein public door Iman onder handen genomen.
Zijn orgasme was in de wijde omtrek te horen.
De technische hilfwerke dachten dat er een fabriek ontploft en stonden in notime op de stoep.
JonnyFontane
24 juni 2022, 16:38
Koos wordt gestalkt door Sabina en Bella.
Hij wordt als wild opgejaagd door deze 2 meiden.
Het is gewoon leuk om te zien.
Koos Albertss
24 juni 2022, 17:33
Ik was mijn leven niet meer zeker maar Paris kwam als een reddende engel. Heerlijk sfeertje hier en we vermaken ons met de dames. En het eten smaakt prima.
Eddy_V
24 juni 2022, 18:08
Ik was mijn leven niet meer zeker maar Paris kwam als een reddende engel. Heerlijk sfeertje hier en we vermaken ons met de dames. En het eten smaakt prima.
Spijtig dat ik vandaag geen tijd kon maken voor Babylon als ik dit zo lees.. is er eindelijk eens wat te doen en nog met leuke dames ook naar het schijnt
nog veel plezier tijdens de survival tocht :)
Koos Albertss
24 juni 2022, 21:14
Daar JonnyFontane en yylover de tent al verlaten hebben, heb ik net mijn laatste sauna rondje erop zitten en maak ik me gereed voor de terugrit.
Het was een prima dagje Babylon, het weer zat grotendeels mee, de sfeer was vrolijk, speels en goed, een prima kamertje met Paris gehad en natuurlijk de gezelligheid van de eerder genoemde heren. Al met al zo'n geschatte 25 meiden binnen vandaag. Verslag volgt uiteraard!
Shakir
25 juni 2022, 06:35
Straks ben ik ook live! Verwachte aankomsttijd: tussen 13u en 14u.
Magnus de Viking uit Zweden is er ook en werd net a plein public door Iman onder handen genomen.
De Viking is still Alive! Het is al van voor de coronacrisis geleden dat ik de man nog live aan het werk heb gezien.
De Zweed is volgens mij geen echte Zweed, hij spreekt gewoon Nederlands.
mentholbear
13 juli 2022, 00:15
Inmiddels niet meer live, maar spotte circa een dozijn dames en iets minder heren. Het was ondanks het mooie weer nogal rustig, waardoor de meeste dames wel te boeken waren.
Op de stoomcabine na deed al het wellness het. In het bijzonder was het zwembad lekker op temperatuur.
Ik heb niet meer geprobeerd om een steak te bemachtigen. Had m'n muil in ander vlees gestort op dat moment ;)
mentholbear
14 juli 2022, 18:08
De GPL lijkt nog niet geüpdate, want Dolli is intussen weer terug.
Ties85
14 juli 2022, 19:49
Er klopt idd. veel niet in de GPL ik was er vandaag en er zou o.a. een donkere dame genaamd Chayna aanwezig moeten zijn die ik graag had leren kennen maar die was er vandaag dus niet.
edwinhotel
14 juli 2022, 21:24
Heren ik heb een kortingskaart beschikbaar geldig tot 2 aug. Helaas kan ik niet voor die tijd dus pm ff bij interesse
Siberische tijger
14 juli 2022, 21:35
Er klopt idd. veel niet in de GPL ik was er vandaag en er zou o.a. een donkere dame genaamd Chayna aanwezig moeten zijn die ik graag had leren kennen maar die was er vandaag dus niet.
Klopt, de donkere dame vandaag was Katja.
Siberische tijger
14 juli 2022, 22:07
Eddy en Anita schijnen op vakantie te zijn, ik weet niet wie nu de GPL bij houdt, misschien is dat er bij ingeschoten?
Siberische tijger
29 juli 2022, 21:22
Eddy heb ik vandaag weer gezien, Anita nog niet.
azoulay
13 augustus 2022, 21:01
Babylon Hallo, gisteren was ik ook in Babylon en zoals blijkt uit de reacties waren er een paar andere vrienden met mij waarschijnlijk ook in het zwembad lol. Ik arriveerde rond 15:00 uur en gelukkig heb ik contact met enkele van de meisjes in de club dus ik wist voordat ik aankwam dat er een paar andere meisjes waren die er waren maar nog steeds aan het werk waren, zoals Lia en Annabelle die niet op de lijst stonden. Annabel stond me al op te wachten toen ik aankwam en natuurlijk kwamen we na een kort kopje koffie de kamer binnen. Annabel is erg populair onder Duitse vrienden. Ik heb een zeer goede relatie met Annabel. Daarna hebben we in het zwembad gezeten om te roken pauze en een biertje natuurlijk.Na de lunch/diner was er een barbecue dus er stond nogal wat vlees op het menu.Het volgende meisje was Daria bij wie ik nog een uur bleef.Een meisje met een rijke ervaring in deze wereld. Weer even uitrusten in het zwembad en deze keer heb ik afgesproken met Annabelle en Vien Trio. We begonnen in het zwembad en gingen toen verder in de kamer. Laat eten en ik dacht dat ik me klaarmaakte voor de reis naar Amsterdam op weg naar buiten Ik ontmoette Melissa.Na een praatje besloot ik bij haar te blijven en een half uur op weg naar de kamer wat meteen twee uur werd.
Verstuurd vanaf mijn CPH2145 met Tapatalk
mentholbear
7 september 2022, 18:43
Inmiddels niet meer live, maar Babs was goed bezet met zo een 20 a 25 dames, waaronder 2 zwarte parels.
Heren een stuk of 15. Zwembadje lichtjes verwarmd. Eten was ook weer prima.
Beron
8 september 2022, 10:16
Wo ist denn die Wochen GPL geblieben? Ich hab versucht mich im Forum anzumelden, aber ich bekomme die Bestätigungsmail einfach nicht.
donkeywonkey
8 september 2022, 10:42
https://www.saunaclubs.org/gpl2/tabelle1
Beron
8 september 2022, 11:44
Ja, geht aber nicht ohne Bestätigungsmail, die aber nicht kommt! x-mal versucht. Kommt nix. (auch nicht im Spam)=
mentholbear
8 september 2022, 12:42
I believe only visible from now on for forum members. Since you did not receive their email, maybe your forum membership was not processed. Maybe try to email them?
Siberische tijger
8 september 2022, 19:26
Ik ben geen lid van hun forum, maar via deze link (https://www.saunaclubs.org/gpl2) krijg ik wel iets te zien (anders dan bericht # 576)
Dus na '...gpl2' de rest van het linkje weghalen.
Beron
9 september 2022, 19:28
Das Forum hat es geschafft mich zu sperren, nachdem ich nochmal eine Anmeldung versuchte mit einer anderen e-mail. Noch bevor überhaupt eine Bestätigungsmail kam, wurde ich wegen "Spam" gesperrt. Welcher Spam? Ich wollte mich nur anmelden um die Liste zu sehen. Ich habe selten ein so schlecht funktionierendes Forum gesehen, bei dem man sich nicht mal anmelden kann. Drei verschiedene Mail-Adressen versucht. No chance.
cheasehead
10 september 2022, 09:54
Gisteren een leuk dagje Babylon gehad sinds lange tijd aldaar. Verhouding dames / beren was prima. Na enkele SS bezoeken was dit toch weer een verademing op service niveau van de dames. Kortom een heerlijk en gezellig dagje gehad.
mentholbear
13 september 2022, 11:30
Nog dagje lekker genieten van warm weer en zonnetje in Babs. Circa 10 dames en iets minder heren.
Ontbijtje was weer prima met de heerlijk knapperige bacon.
Helaas blijkt Mary er niet te zijn. Dagje vrij.
Ook Dolli lijkt nog niet terug van reces.
Enfin, we gaan wel zien wat de dag brengt.
vanKees
13 september 2022, 14:50
Sind Karla und Roxana da?
vanKees
mentholbear
13 september 2022, 17:22
Nein. Beiden nicht gesehen heute
AVENTADOR
7 oktober 2022, 14:06
Vandaag zeker 28 dames aanwezig
2 nieuwe meisjes en Roxanna is ook terug:betrunken:
Aurélio
7 oktober 2022, 15:44
Woensdag heb ik met een van de twee (Anita - sic!) gepraat. Mooie gezicht en perfect lichaam maar als je niet onmiddelijk met haar ga naar de kamer bestaat je niet meer.
peterp095
7 oktober 2022, 15:59
Vandaag zeker 28 dames aanwezig
Roxanna haar zuster ook ?
AVENTADOR
7 oktober 2022, 16:38
Wie is de zus?:confused:
peterp095
7 oktober 2022, 16:44
Wie is de zus?:confused:
Ayleen, lang blond haar
Ca 20 j
AVENTADOR
7 oktober 2022, 16:53
Ik vermoed het niet want er loopt hier geen blonde rond waar ik niet direct een naam kan opplakken
Kurt Cobain
7 oktober 2022, 21:52
Glaube auch nicht, dass Sie Ayleen heißt, da es im Club eine andere Ayleen gibt. Deutsche mit türkischen Wurzeln, ist aber nie auf der GPL gelistet. (Grobe Prognosen Liste)
divleva
21 november 2022, 15:29
Können Sie mir sagen, ob es in Babylon rothaarige, üppige Frauen gibt?
WANDELAAR5
21 november 2022, 23:40
Ayleen is de zus van Diana. (Die in Sixsens onder de naam Roxana werkt). Spitting image van Diana, alleen wat jonger. Roxana in Babylon is een heel andere (overigens erg knappe) dame.
Starter55
19 december 2022, 17:34
Ja, geht aber nicht ohne Bestätigungsmail, die aber nicht kommt! x-mal versucht. Kommt nix. (auch nicht im Spam)=
Ik heb hetzelfde probleem, eerst een sommetje maken: 1+2+3+4-10=m.i. 0
Echter geen Bestätigungsmail!
DDDD
19 december 2022, 22:08
Same here. Heb mijn pogingen om mijn account bevestigd te krijgen inmiddels gestaakt (ook omdat ik de club toch niet meer bezoek). Op het forum kan je je probleem niet melden omdat je daar zonder actief/bevestigd account niet mag posten, en er is ook geen mailadres waarop je een sitebeheerder oid kunt bereiken.
mentholbear
17 januari 2023, 11:14
Lekker aan de ontbijttafel. Circa 8 dames en 10 man.
mentholbear
17 januari 2023, 13:26
Intussen circa een dozijn dames. er loopt ook een stelletje rond.
mentholbear
17 januari 2023, 17:10
Tot mn verrassng vqndaag ook a lacqrte steak.
Giodude
17 januari 2023, 17:15
Tot mn verrassng vqndaag ook a lacqrte steak.
Valt te zien, je kunt van opwinding ineens niet meer schrijven :biggrin:
mentholbear
17 januari 2023, 17:33
Mag mn smartphone niet gebruiken en zit wat onwennig op mn e-reader te typen. excuus.
ben er achter, er is dagelijks a la carte, met oa vis en varkens steak. de runder steak iser alleen nog op maandag en donderdag, zoals iemand in miss ijsbeer had gepost.
hasta la pasta
28 januari 2023, 15:55
Ook hier begon ze na afloop over samenwonen
Ik was totaal overrompeld en zo ontzettend gevleid dat ik nog steeds niet weet wat ik moet doen.
schoolmeester
28 januari 2023, 16:58
Als je gaat samenwonen met een DVP, dan kun je net zo goed je geld weggeven aan de eerste persoon die je tegenkomt.
mentholbear
28 januari 2023, 21:35
Ik was totaal overrompeld en zo ontzettend gevleid dat ik nog steeds niet weet wat ik moet doen.
Zou de seks beter of slechter worden als ze eenmaal in ingetrokken... :rolleyes:
schoolmeester
29 januari 2023, 05:46
Dat ligt eraan of er een samenlevingscontract is opgesteld......
noglangnietuitgewandeld
29 januari 2023, 08:02
Dan mag je het bij haar wel dicht timmeren als een regeerakkoord van Rutte.
Baldmightymike
3 februari 2023, 15:26
Vandaag maar meteen gebruik gemaakt van mijn gewonnen kortingskaartje, de theke moest het allemaal ff dubbel checken en toen lachte ze en mocht afrekenende. aangezien ik de komende maand niet meer kan gaan ivm werk gaan ik er vandaag goed voor!
Eten is weer top zoals altijd, dames genoeg en mijn ultieme trio ook maar weer gedaan (Karla en Leah) + nog een kamer met beide dames los.
Mogelijk straks Isabella er nog aan toevoegen!
Maar eerst rust en dat berenlijf ff vullen
WANDELAAR5
12 februari 2023, 13:41
Rond kwart over 11 aangekomen en binnen beroemde niet-schrijvende ijsbeer M. tegen gekomen. Lekker relaxed sfeertje zoals we gewend zijn. Prachtige Isabella is hier, evenals rondborstige Flavia. Maar beide dames hebben niet zo’n geweldige reputatie. De nieuwe Bulgaarse Daniela heeft wel een uitstekende reputatie. Maar helaas, lid van de KKC. Dus de eerste kamer gemaakt met de 26 jarige blondine Leah. Ik ben wat minder enthousiast dan sommige anderen hier. Ze geeft volledige Babylon service, maar het TZ trok op weinig en bij het neuken steeds haar hand ertussen. Tsja, omdat ze fraai is binnen het half uur afgerond. Paris is hier ook. Goede recensies, maar onze kamer in Golden Gate was zeer matig.
Van de oude garde herken ik nog Georgiana, Roberta, Bella en Rebekka. Dat waren alle 4 geen echte favorieten van mij, maar met Roberta heb ik wel een redelijke kamer gemaakt ooit lang geleden. Op naar de voor mij nieuwe Roemeense Vicky? Zeer slank AA cup, begin 30 vermoed ik en geile tepelpiercings.
WANDELAAR5
12 februari 2023, 15:39
Wow wat een kamer was dat! Deze dame werkt pas 6 dagen als DVP. Super GFE. We zijn anderhalf uur op de kamer geweest en elke seconde genoten. Super Skinny, dus niet helemaal mijn type, maar mijn intuïtie zat deze keer goed. Ze spreekt alleen een heel klein beetje Engels. Maar het was geweldig en ze doet alles om het je naar de zin te maken. Later maak ik wel een paspoortje.
WANDELAAR5
12 februari 2023, 18:33
Lekkere zalm gegeten. Het eten is hier sowieso weer prima! Anaïs wordt net voor me weggekaapt. Volgens bekende Franstalige ijsbeer M. (Een andere dan de jurist M. waar ik het eerst over had. Hij is meestal met Lilly te vinden) is zij zeer goed. Helaas gaat ze na die kamer naar huis, dus ga ik maar weer met Vicky. Geen straf :).
le_belge
16 februari 2023, 19:01
Ich war heute da. Ich habe erkannt (in beliebiger Reihgenfolge): Bella, Alessia, Isabella, Nadia, Rebecca, Georgiana, Mary, Aida, Alexa, Leah, Daniela, Tanja, Lulu, Christiana, Paris, Anais, Melissa, Vivien, Albena, Iman, Shayna. Dazu zwei andere dunkelhäutige Damen und geschätzt ein Dutzend andere. Ich fand's toll, von der Besetzung (quantitativ und qualitativ) und von der (Karnevals-)Stimmung her.
Agronymus1
16 februari 2023, 19:41
Elly was ook aanwezig.
Baldmightymike
12 maart 2023, 17:23
Rustig hier vandaag..
Veel dames zijn naar Roemenië of andere thuis basis.
Ook minder beren vandaan.
Heerlijk ontbijtje gehad en goed gelunched..
net terug van mijn 2e trio van vandaag met Carla en Melissa… ben gesloopt! (Maar ja wat wil je als ze spontaan met elkaar aan de gang gaan)
Straks misschien nog een kamertje en anders behoorlijk voldaan naar huis.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Baldmightymike
7 juni 2023, 15:57
Gezellig druk hier, veel dames en ook voor mij een aantal nieuwe!
Bij binnenkomst meteen ontvoerd door Karla en Isabella!
Nu maar is kijken wat de kok heeft gemaakt!
Baldmightymike
28 juni 2023, 10:26
Om 10:55 BAB binnen getreden en omgetoverd tot halve roze beer [emoji2955]
Altijd leuk zo de dames zien binnen komen en ook leuk om dan meteen te zien dat al mijn toppers aanwezig zijn!
Beloofd een leuke dag te worden!
mentholbear
3 juli 2023, 11:20
Rond het mddag uur aangekomen. circa 7 dames, waarvan 3 slanke, 2 vol en de rest normaal. Mannen een stuk 6.
Prima ontbijtje met heerlijk stukjes spek :tongue:
mentholbear
3 juli 2023, 14:21
Net heerlijk genoten van de kunsten van Karla. Ook wat wellness rondjes gemaakt. De sauna is met 81 graden aangenaam, jacuzzi voor de meesten ook op een goed temperatuurtje (hoewel ie voor deze koukleum een paar graadjes hoger zou mogen, zwembad lichtjes verwarmd, stoomcabine wordt helaas als opslagschuur gebruikt.
Wel apart dat 3 dames iets van lingerie aan hebben. Hoop niet dat et er de standaard gaat worden...
WANDELAAR5
8 juli 2023, 10:56
38365
De Zeer Snelle auto op de parkeerplaats,
38364
Mondneusmasker, lichtbruine Reef slippers, Wandelaar 5 is in tha house!
Zoek (of vermijd) de man met de witte saunakilt.
Waarom die foto’s nu weer op de zijkant en op de kop komen???
Shakir
8 juli 2023, 11:09
Veel plezier, ik kan er jammer genoeg niet zijn vandaag.
Btw: gij staat hier met uw nummerplaat open en bloot op een hoerenlopersforum?
Eddy_V
8 juli 2023, 11:49
Begint aardig vol te lopen en de line up is allerbest, zelfs voor mij :biggrin:
nu naar het zwembad na een partijtje rollebollen met Aida
strandbal is opgeblazen dus de informele spel activiteiten kunnen beginnen
de race wordt verzet naar vanavond ivm de hoge temperaturen in de volle zon
WANDELAAR5
8 juli 2023, 12:07
Veel plezier, ik kan er jammer genoeg niet zijn vandaag.
Btw: gij staat hier met uw nummerplaat open en bloot op een hoerenlopersforum?
Is het laatste ritje met deze auto naar een saunaclub. Tijd om het ZS mysterie (zie nummerplaat) te onthullen :).
WANDELAAR5
8 juli 2023, 15:11
Ondertussen is het erg gezellig en erg druk. Meer dames dan ik ooit gezien heb in Babylon, dus het is gelukkig geen Theo’s. Ook optisch veel erg aantrekkelijke dames!
2 kamers gemaakt tot nu toe: een trio met Alecia en Tanja en een kamer met Alexandra. Allebei top kamers!
In het zwembad besprongen door de vrouw van porno couple die een ritje wilde naar de overkant. Al een hoop bekenden gezien en een hoop nieuwe mannen leren kennen! Het zwembad is overigens heerlijk van temperatuur evenals de jacuzzi. Er wordt druk gegrilld en mijn traditionele Leffe is ook inmiddels goed geland! Het leven is goed hier!
mentholbear
9 juli 2023, 13:01
Is het laatste ritje met deze auto naar een saunaclub. Tijd om het ZS mysterie (zie nummerplaat) te onthullen :).
Gaat ie de verkoop in? Leuk voor de volgende eigenaar. Heeft ie wat uit te leggen aan vrouwlief.
"Nee schatje, kijk maar naar de datum van de foto. Toen had ik de auto nog helemaal niet. Echt waar :annieengel:"
schoolmeester
9 juli 2023, 13:19
Aan de hand van je kenteken kan men je persoonsgegevens koppelen.
Dus het is niet slim, om een foto van je auto op een hoerenlopersforum te plaatsen.
WANDELAAR5
9 juli 2023, 13:49
Ik ben onbevreesd.
(Of gruwelijk naïef want je bent al de zoveelste die me waarschuwt). Over een tijdje kan ik een nieuw topic openen: De horrorverhalen van W5 nadat hij een foto van zijn auto op ijsberenforum plaatste! :)
schoolmeester
9 juli 2023, 14:19
Ik zou alle attributen er wel uithalen voordat je hem inruilt/ verkoopt.
Seksspeeltjes, handboeien etc.
Shakir
9 juli 2023, 14:20
Ik ben onbevreesd.
(Of gruwelijk naïef want je bent al de zoveelste die me waarschuwt). Over een tijdje kan ik een nieuw topic openen: De horrorverhalen van W5 nadat hij een foto van zijn auto op ijsberenforum plaatste! :)
Met kruisdatabanken, lekkages en in combinatie met AI weet je maar nooit tegenwoordig.
Maar goed, op naar de Nog Snellere auto?
WANDELAAR5
9 juli 2023, 15:25
NSA zou wel een mooie lettercombinatie zijn voor mijn volgende kentekenplaat ja. Maar zoals gezegd, daarover later meer in een ander topic. En de volgende keer dat ik iets in een live topic schrijf wordt er bij mij ingebroken denk ik. Allemaal criminelen die ijsberen.
Meme Moo
9 juli 2023, 19:51
NSA zou wel een mooie lettercombinatie zijn voor mijn volgende kentekenplaat ja. Maar zoals gezegd, daarover later meer in een ander topic. En de volgende keer dat ik iets in een live topic schrijf wordt er bij mij ingebroken denk ik. Allemaal criminelen die ijsberen.
Dan maar hopen dat je geen Nog Snellere Brik geleverd gaat krijgen! :biggrin:
mentholbear
17 juli 2023, 11:25
Grrr... de andere veelvraten hadden rond het middaguur alle bacon al verorberd :mad_6: :heul:
Volgende keer beter linea recta naar babs trekken...
Circa 6 dames momenteel en een man of 5.
Sauna pas op 78 °C en zonnetje breekt geregeld door.
noglangnietuitgewandeld
17 juli 2023, 15:15
Verkeerd topic, Menthol. Mentaal uit vorm wegens bacontekort vermoedelijk.
mentholbear
17 juli 2023, 15:43
Verkeerd topic, Menthol. Mentaal uit vorm wegens bacontekort vermoedelijk.
Ik zag het. Zat te klooien op e-reader en ging even verkeerd. Heb em verplaatst.
mentholbear
17 juli 2023, 18:26
Rustig dagje met klein tiental dames, waarvan 1 chocomaus en de rest rumbul, en wat minder aantal heren.
Steak smaakte weer prima. Nog een paar wellness rondjes en een dutje, waarna het tijd wordt om m'n stalen ros weer op te zoeken voor de reis terug.
Kokkie84
26 juli 2023, 19:06
Iemand nog een line up van deze week?
Iemand nog een line up van deze week?
Of course!
I can give you my crystal ball …
Partycrasher
29 juli 2023, 18:08
Wat een sjieke sfeer hier! su10027, Matlock en ik zijn sinds 11.00 uur hier. Er zijn hier op dit moment ongeveer 30 DVP's en ongeveer 55 Ijsberen. Bekende Ijsberen hier zijn Cupido, Scrotum, Bettman, Sphinx, Licky Luke, Chauffie, Berwick, Lesyeux, Kurt Cobain, Caracol, noglangnietuitgewandeld, brombeerzuid, en nog een paar die ik op dit moment niet in mijn hoofd heb vanwege het lekkere bier hier. De sfeer hier op dit moment doet mij denken aan de sfeer op een hockeyfeest in Duitsland zonder Duitse meisjes. Maar ja, die zitten nog in de race, hè. De meisjes van Boekarestsche Mixed Hockey Club zijn al gefinisht, en kijken hier rond.
Baldmightymike
29 juli 2023, 18:42
Wat een sjieke sfeer hier!.
Veel plezier, hopelijk is het volgende week ook gezellig!
WANDELAAR5
28 augustus 2023, 15:53
Ik kan jullie gerust stellen: ijsberen zijn een keurig volkje. Gisteren in een Live topic zitten schrijven en er is niet, ik herhaal niet, bij mij ingebroken. Ondanks het plaatsen van een foto van mijn Zeer Snelle auto met leesbaar kenteken in dit topic. De voor de zekerheid ingehuurde beveiligers hadden niets verdachts gezien ;).
Cupido
23 september 2023, 14:07
We zitten weer eens in babylon, het is niet druk qua beren. Maar het aantal dvps is flink aan het stijgen. Hier de voorlopige lineup:
Linda
Melissa
Alicia
Karla
Shana/Chayna
Georgiana
Mary
Annais
Katja
Imam
Antonia
Roxana
Leah
Vivien
Lulu
Nieuwe gekleurde chantal
Cristina
Blonde izabella
Eentje die er al een tijdje werkt, maar waarvan mij de naam niet te binnen schiet met Rode netje
Cecilia
Nadja
Rose
Danielle
Katrin
Doris
Daria
Cassandra (bul)
Eveline
Milenka
Sarah
Denisa
Kim Blonde met staart
Dikkere lang zwart haar
Paris
Valentina
Patricia
4 nieuwe (iris? en nog een stuk of 3). Erg gezellig op het feestje van Berwick. Er is eten volop, frühstück was er ook genoeg. Net nog heerlijke duitse frikadellen gegeten. En ook daarvan zijn er genoeg.
Na alle negatieve berichtgevingen vind ik het toch wel eens tijd om ook weer eens positieve vibes te laten horen uit deze club.
mentholbear
9 oktober 2023, 11:29
Denisa
Is dat die Roemeense met heel veel tattoo's over dr hele lichaam?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32029-Denisa-(Roemeense)
Rond de 6 dames en 4 heren gespot.
Bacon was er in overvloed. Met nadruk op was ;)
Helaas (nog?) geen soep pannetje en jsblokjes op. Nu eerst maar even uitbuiken en wat wellness rondjes.
noglangnietuitgewandeld
9 oktober 2023, 13:44
Dat zal een andere Denisa zjn. Die met die vele tattoos heb ik al een paar jaar niet gezien daar.
mechelen
9 oktober 2023, 13:54
Die Denisa zou met een paar andere ex-Bab dames een privé-huis runnen vlak in de buurt. Meer gegevens heb ik niet.
schoolmeester
9 oktober 2023, 14:05
Dat is Denisa die voor haar Babylon periode in Acapulco Gold gewerkt heeft.
Zit inderdaad behoorlijk onder de plakplaatjes, maar lieve meid.
yylover
9 oktober 2023, 14:14
7 dames vandaag aanwezig. MB ook gespot.
mentholbear
9 oktober 2023, 16:18
Sorry, maar dementholbear heeft jou helaas niet herkend.
Het blijkt inderdaad om een Bulgaarse Denisa te gaan en niet de Roemeense met vele plakplaatjes.
Even nader kennis gemaakt en hoewel niet zo een wervelwind als de ouwe is het wel een GOSC girl en Babylon waardig.
Shakir
9 oktober 2023, 16:22
Het blijkt inderdaad om een Bulgaarse Denisa te gaan en niet de Roemeense met vele plakplaatjes.
Even nader kennis gemaakt en hoewel niet zo een wervelwind als de ouwe is het wel een GOSC girl en Babylon waardig.
Ik denk dat ik met haar ook nog gekamerd heb, zo'n 4-5 jaar geleden.
Is dat de Bulgaarse Denisa met de bezorgde raadselachtige ogen?
Ze kon me destijds over de streep trekken, alhoewel ze fysiek niet metteen mijn type is.
Verder ook nog gespot in H7 en Sixsens.
mentholbear
9 oktober 2023, 16:29
Wat moet ik me bij raadselachtige ogen voorstellen? :gruebel::betrunken:
Ik weet het niet, maar ze zei 24 te zijn en pas 2 jaar te werken. Toen bestond H7 niet meer, of bedoel je ten tijde van Rheingold? In Sixsens heeft ze wel gewerkt, daar vond ze de vele trappen maar niks, maar dat geldt zowat voor elke DVP op stelten :rolleyes:
Shakir
9 oktober 2023, 16:38
Zal iemand anders zijn. Ik keek nog eens in mijn geheime Atomaschriftjes: ik doelde op Angie :confused:
mentholbear
9 oktober 2023, 23:57
Nee, Angie van H7 leek het niet te zijn.
Intussen trouwens niet meer live, maar toen ik vertrok rond 21 uur was het erg tam in de club. De sauna en jacuzzi waren lekker op temperatuur. Zwembad water was lauwtjes cq lichtjes verwarmd.
De stoomcabine is nog steeds een opberghok.
De a la carte steak was vandaag van rund.
Verder intiem kennis gemaakt met Evelyn, ook GOSC certificaat waardig.
YYlover liepp tijdens het vreten (what else :biggrin:) voorbij en even begroet. Helaas duty called en hij moest de kamer op met blonde Gabriella/Graciella (?) vond ik een leuk snoetje hebben en volgens mij een zachtaardig karakter. Gaat op het dansboekje. Ben benieuwd naar zijn ervaring met haar.
(Zie net dat ie een recensie heeft geplaatst https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?60582-Gabriella-(Roemeense)
A met al me weer prima vermaakt.
Baldmightymike
9 november 2023, 11:58
Kortings kaartje netjes verzilverd en ze waren blij met dat ik hem netjes had afgedrukt!
Het is volgens mij rustig binnen!!
Ik stuur straks nog een update..
Baldmightymike
9 november 2023, 12:18
Aanwezig oa
Karla, Isabella, Evelyn, katrin, Georgiana, Leah, Alicia?, Eddy [emoji848], Linda en nog veel meer… weet niet alle namen
Genoeg in ieder geval!!
Baldmightymike
9 november 2023, 13:58
Aanwezig oa
Karla, Isabella, Evelyn, katrin, Georgiana, Leah, Alicia?, Eddy [emoji848], Linda en nog veel meer… weet niet alle namen
Genoeg in ieder geval!!
Erg rustig vandaag dames zeggen ook dat het over het algemeen rustig is..
Net eerste kamer met Isabella (who else) gehad nu ff op avontuur met Karla [emoji1786]
WANDELAAR5
9 november 2023, 14:09
Heb je Erik301969 al getroffen?
Baldmightymike
9 november 2023, 14:58
Heb je Erik301969 al getroffen?
Nee helaas niet, hij zal waarschijnlijk een handdoek om hebben..
Ik ben makkelijk te herkennen doe mijn naam eer!
Net de vuurdoop met Georgiana gehad.. niet mijn ding maar service prima!
le_belge
9 november 2023, 17:03
Aanwezig oa
Genoeg in ieder geval!!
Als Georgiana er is, dan is MARY er zeker ook, of niet? (Ik ga misschien morgen kijken, wat er in Elsdorf gebeurt...)
Baldmightymike
9 november 2023, 17:13
Als Georgiana er is, dan is MARY er zeker ook, of niet? (Ik ga misschien morgen kijken, wat er in Elsdorf gebeurt...)
Yup..
Mary, Bella, nog meer en een nieuwe waarvan ik de naam niet weet.
Er word veel gejaagd door de dames, t is rustig.
Gaan er een hoop terug naar Roemenië de komende weken… kerst komt er aan hè
Wentelt Eefje
9 november 2023, 17:59
Hoeren die jagen, worden overgeslagen...
Patjax
9 november 2023, 18:07
Hoeren die jagen, worden overgeslagen...
Neem je de honneurs waar nu schoolmeester gestopt is? ;):biggrin:
Wentelt Eefje
9 november 2023, 20:30
Neem je de honneurs waar nu schoolmeester gestopt is? ;):biggrin:
Ik waarschuw vast even voor morgen. Er zal ook in Babylon vast wel een fijne "hoerenfluisteraar" actief zijn die forumbijdragen voor de dames vertaalt toch?
Baldmightymike
10 november 2023, 09:43
Ik waarschuw vast even voor morgen. Er zal ook in Babylon vast wel een fijne "hoerenfluisteraar" actief zijn die forumbijdragen voor de dames vertaalt toch?
Google translate [emoji2958]
Starter55
12 november 2023, 10:45
Op de 11e van de 11e op naar Babylon, geen zin in om snoep zingende sint Maarten kinderen deze avond.
Om half twaalf aangekomen na een lange rit en omleiding door Venlo ivm een afsluiting van de A 73 en weer een volle tank E95 vriendelijk ontvangen door de theke. Het was al behoorlijk druk met de ijsberen en dames.
Ik had dit keer mijn zinnen gezet op Isabella maar mijn oog werd getrokken door een prachtige jongedame met kleine A cup borstjes en een prachtig achterwerk, Elise. Het was beter geweest om nog wat te acclimatiseren maar is was zoo " horny" dat ik meteen met haar de kamer opging. Binnen 5 minuten pijpen en likken en wat handwerk, zonder aan het echte werk te zijn toegkomen al klaar, duur kamertje voor 5 minuten, 60€. Ik zat daarna nog geen 10 minute of Isabella kwam, tot mijn grote verbazing, op mij af om mij uit te nodigen voor een nadere "kennismaking". Bij vorige bezoeken was ze altijd gezeten op een bank bij de sport tv en leek ze wat nors, ongeinteresseerd en onbenaderbaar. Moest haar helaas vertellen dat het op dit moment nog niet mogelijk was maar dat ik haar later op zou zoeken.
Deze dag veel jagende dames, aan de ene kant leuk want dan leer je ze bij naam kennen, anderzijds heb ik moeite om ze af te wijzen. De dame die dat doorhad was Georgina, er had een lichtje bij mij op moeten gaan want bij eerdere bezoekjes viel zij mij op als een nogal luidruchtige, schreeuwende dame. Na de derde keer toch gezwicht en binnen het uur op voor de 2e kamer. Pijpen doet ze goed, tongzoenen, no problem en ook de daad met haar bovenop lekker, maar omdat het nog wat gevoelloos was bij mij, stelde ze voor om mij klaar te pijpen, cim. Prima, had de meerprijs niet medegedeeld. Afrekenen voor 20 minuten was 110€, in een uurtje met entree al 240€ uit mijn portemonnee verdwenen. Eerst maar een wat saunarondjes en het bubble bad, wat eten alhoewel de kip mij tegenstaat.
Vanaf een uur of drie getracht Isabella te strikken, jammer genoeg werd ze gepannekoekt en werd het pas na zessen dat ik mijn derde kamer met haar mocht beleven, prima kamer alleen door haar vele kamergangen was ze vanonder zo opgerekt dat er wederom geen gevoel in zat, dus na 10 minuten werd het een handjob. Heb haar nog wel een oraal orgasme mogen bezorgen. Dit was eindelijk een kamer van een halfuur en dat voor een prijsje van 60€, daarom nog maar 10€ fooi gegeven.
Het diner met bloemkool, puree en gekookte aardappelen tot mij genomen en de reis naar het noorden weer aangevangen.
Al met al een geslaagde dag.
Kwakje
12 november 2023, 12:29
Lag in bed vanmorgen en zo rond een uur of 5 kriebelde er wat in de onderbuik. Enkele deernes huppelden voorbij in mijn gedachten en er bleef er eentje staan. Izabella was de naam. In mijn gedachten hadden we stomende seks. En zo rond een uur of zeven had zij mij zo dol gemaakt dat ik een one/one moest plannen.
De bolide in en stomen maar na Babylon.
En net zoals in mijn dromen stond Izabella me daar op te wachten. Geen moment getwijfeld en Carpe Diem. Deze mooie dag begonnen met een wip met Izabella.
Dannii
12 november 2023, 14:17
Live today on sunday:
20 girls and only 25-30 men. Many girls are free to catch for a room. Gabriella is back. I was with her sometimes in Aca Gold and now today for the first time in babylon. FantasticI
I have time and energy for 1 or 2 rooms more later.
mentholbear
4 december 2023, 13:27
Rond 11:30 mn rammelbak de parking opgedraaid. Lekker ei met spekkie en een broodje als ontbijt.
Sinds opening 4 dames en nu een man of 6. Marie helaas niet gespot.
Sauna lekker warm met 80 graden. Jacuzzi veel te fris. En zwembad is een ijsbad :bibber_2:
vanKees
7 december 2023, 22:38
Selbst heute vor Ort erfragt:
24.,25.,26.,31.12. und 01.01.2024 geschlossen.
Über einen Zimmergang kann ich nichts berichten, war für mich
Nichts attraktives da ( ich bin momentan mit einer Perle verwöhnt!)
VanKees
Herr Fick
8 december 2023, 14:58
...
Het diner met bloemkool, puree en gekookte aardappelen tot mij genomen ...
... puree en gekookte aardappelen ... :confused:
ju52
8 december 2023, 15:37
Het diner met bloemkool, puree en gekookte aardappelen
Und was sind die Namen dieser Frauen im Babylon?
mentholbear
8 december 2023, 17:37
... puree en gekookte aardappelen ... :confused:
Vaak hebben ze er een bak met gekookte groente, een bak met vlees en 2 bakken 'vulmiddel' als, rijst, pasta of aardappelen. Blijkbaar was het die keer puree en gekookte aardappelen.
ju52
8 december 2023, 22:45
Het diner met bloemkool, puree en gekookte aardappelen
Das sind wahrscheinlich neue Decknamen für
Rose, Vivien und Mary …
Gethijsem
3 januari 2024, 14:40
Rustig dagje om deze club eens voor het eerst te bezoeken.
Geeft me wel de kans om de wellness en het eten eens rustig te ontdekken!
Tot op heden 3 vrouwen gezien en een 10-15 beren
Sent from my iPhone using Tapatalk
Cupido
13 januari 2024, 12:08
Ik zit voor het eerst dit jaar weer eens in babylon samen met berwick. Na een heerlijk ontbijtje en een whirlpool ronde (whirlpool en sauna zijn goed op temperatuur) nu even aan het opnemen welke dames er tot onze beschikking staan.Het aantal dvps is weer flink aan het stijgen.
Hier de voorlopige lineup:
Melissa
Alicia
Mary
Katja
Roxana
Leah
Cristina met julia, een mooie Blonde vriendin.
Zwarte izabella
Aisa voor fslgf
Valentina
Roberta met vriendin
Cindy
Rebecca
Elisa
Ellie
Rose
Alexandra
Nog een nieuwe
Lulu
Nadja
Rianna
Eveline
Tamara
Milenka
Langzaam aan druppelen ook de beren binnen. Later verder aanvulling. Bijgewerkt tot en met 1430. En er komen nog steeds dames binnen.
Cupido
13 januari 2024, 14:31
Katrin, shana en duitse sofia zijn er ook nog.
Agronymus1
13 januari 2024, 15:19
Is Bella er niet?
Scrotum
13 januari 2024, 15:51
Is Bella er niet?
Die komt pas eind jan weer
Cupido
13 januari 2024, 16:19
Zie je die op mijn lijst staan dan?
Agronymus1
13 januari 2024, 19:12
Nee, die stond er niet bij en ik was even vergeten dat jij nog nooit iemand vergeten bent of anderszins een fout hebt gemaakt. De reactie van Scrotum verklaart haar afwezigheid.
taurus3004
14 januari 2024, 18:39
Alicia oder meinst du Alessia, die im Hauptraum in der Nähe zum Durchgang in den Wellness Bereich geht, sitzt?
taurus3004
14 januari 2024, 18:44
Kann dir leider nur so danken
Cupido
19 januari 2024, 04:18
Ich meine dann für dich Alessia. Sie sitzt oft da wie du beschreibst, und oft zusammen mit roxanna und oder Melissa.
Tjeppah
3 februari 2024, 09:39
Ik ben er al. Viel onderweg reuze mee met de drukte. Een vaste DVP is er ook al. Nu nog even wachten tot ik naar binnen kan. Kan gezellig worden aangezien er ook mede ijsberen volgens de meetinglijst hebben aangegeven vandaag te komen. Nu alleen nog uitvinden wie wie is :biggrin:
mentholbear
3 februari 2024, 12:01
Heb je misschien miss ijsbeer 2023 Bella al gespot? Volgens scrotum zou ze vandaag terug zijn.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=831270#post831270
Maar ze staat nog steeds op Urlaub, of misschien is de lijst nog niet aangepast?
https://www.saunaclubs.org/forums/babylonische-dirnen.3/?prefix_id=64
Tjeppah
3 februari 2024, 14:06
Heb je misschien miss ijsbeer 2023 Bella al gespot? Volgens scrotum zou ze vandaag terug zijn.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=831270#post831270
Maar ze staat nog steeds op Urlaub, of misschien is de lijst nog niet aangepast?
https://www.saunaclubs.org/forums/babylonische-dirnen.3/?prefix_id=64
Bella is er vandaag
Tjeppah
3 februari 2024, 14:11
Al kennis gemaakt met Cupido en Berwick. Gezellige ijsberen
Tjeppah
3 februari 2024, 14:13
Ondertussen ook met mooiejoke
Tjeppah
3 februari 2024, 14:52
Ondertussen ook met Johan35 kennis gemaakt. Anais, gabriella en georganiseerd doen goede zaken vandaag. Bijna heel de dag volgeboekt. Mary de zus van Georgiana is nog in Roemenië
Mooiejoke
3 februari 2024, 15:28
Mooiejoke is nu onderweg naar huis. Zwaar saunaclubweekend achter de rug. Erg leuk om een paar beren gesproken te hebben
mentholbear
3 februari 2024, 16:25
Bella is er vandaag
Mooi, dan ga ik komende week richting Elsdorf met de Miss ijsberen trofee 2023 :biggrin:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?60761-Miss-ijsbeer-en-club-van-het-jaar-verkiezing-2023&p=831697#post831697
Tjeppah
3 februari 2024, 17:52
Tweede saunarindje er net op zitten. Nu eens kijken of er nog hertjes zin hebben in deze grote beer
Tjeppah
4 februari 2024, 01:42
Zo net thuis van een heerlijk dagje babylon. Nu slapen en morgen nog een paar recensies schrijven
Tjeppah
4 februari 2024, 07:04
Gisteren ook nog kort kennis gemaakt met Sphinx. Leuk om zo meer schrijvers te ontmoeten
mentholbear
5 februari 2024, 17:40
Vandaag circa 8 dames, waaronder 2 chocomauzen, en ongeveer evenzoveel heren. Sauna lekker warm, jacuzzi lauw (mag voor mij 3 a 4 graadjes warmer wezen, dus was gelukkigniet fris), zwembad voor de huskies onder ons, en de stoomcabina nog altijd als opslaghok. Tot mn vreugde liet het zonnetje zich ook zo nuen dan zienen konin de tuin lekker even op een ligbedje afkoelen.
Tjeppah
5 februari 2024, 18:16
Vandaag circa 8 dames, waaronder 2 chocomauzen, en ongeveer evenzoveel heren. Sauna lekker warm, jacuzzi lauw (mag voor mij 3 a 4 graadjes warmer wezen, dus was gelukkigniet fris), zwembad voor de huskies onder ons, en de stoomcabina nog altijd als opslaghok. Tot mn vreugde liet het zonnetje zich ook zo nuen dan zienen konin de tuin lekker even op een ligbedje afkoelen.
Heb je de prijs al overhandigd ?
mentholbear
5 februari 2024, 18:24
Helaas niet :frown:
Zoals scrotum al aangaf werkt miss ijsbeer helaas niet op maan- en dinsdagen. En ik kan zelf op korte termijn niet, en langer laten wachten voelt beetje als mosterd na de maaltijd. Of zoals Johnny Fontana in mijn geval zou zeggen sambal na de maaltijd :rolleyes:
Heb het bij de buro achtergelaten. Ik heb gevraagd of scrotum em deze week ofzo kan overhandigen. Zo niet, plaats ik een oproepje of een ijsbeer die Babs deze week bezoekt kan helpen. Lijkt me toch leuker als ze het van iemand krijgt, dan dat ze het zo onpersoonlijk als een pakketje bij het postkantoor ophaalt :nee:
Tjeppah
5 februari 2024, 18:30
Helaas niet. Zoals scrotum al aangaf werkt miss ijsbeer helaas niet op maan- en dinsdagen. En ik kan zelf op korte termijn niet, en langer laten wachten voelt beetje als mosterd na de maaltijd. Of zoals Johnny Fontana in mijn geval zou zeggen sambal na de maaltijd :rolleyes:
Heb het bij de buro achtergelaten. Ik heb gevraagd of scrotum em deze week ofzo kan overhandigen. Zo niet, plaats ik een oproepje of een ijsbeer die Babs deze week bezoekt kan helpen. Lijkt me toch leuker als ze het van iemand krijgt, dan dat ze het zo onpersoonlijk alles een pakketje bij het postkantoor ophaalt :nee:
Mocht scrotum of een ander niet kunnen wil ik wel kijken of ik donderdag of vrijdag kan gaan. Als ik het vandaag nog zou kunnen weten anders ga ik mijn favorietjes in waarschijnlijk livingroom aankondigen terwijl penelope ook steeds harder begint te roepen bezoek mij
Siberische tijger
5 februari 2024, 18:36
Helaas niet :frown:
Zoals scrotum al aangaf werkt miss ijsbeer helaas niet op maan- en dinsdagen. En ik kan zelf op korte termijn niet, en langer laten wachten voelt beetje als mosterd na de maaltijd.
Dat schreef Scrotum niet. Hij schreef dat ze er de komende twee dagen niet zou zijn, niet dat ze ELKE maan- en dinsdag er niet zou zijn.
Miss Ijsbeer 2023 was vandaag in levende lijve in Bab. Haar dienstverlening 2024 is op het niveau 2023 kan ik zeggen�� Ze is er morgen ook en daarna twee dagen vrij.
mentholbear
5 februari 2024, 19:39
Mocht scrotum of een ander niet kunnen wil ik wel kijken of ik donderdag of vrijdag kan gaan. Als ik het vandaag nog zou kunnen weten anders ga ik mijn favorietjes in waarschijnlijk livingroom aankondigen terwijl penelope ook steeds harder begint te roepen bezoek mij
Als je wilt, mag je em wat mij betreft de uitreiking doen. Ik heb nog niks van Scrotum gehoord.
Laat even weten of je het wilt doen.
Dat schreef Scrotum niet. Hij schreef dat ze er de komende twee dagen niet zou zijn, niet dat ze ELKE maan- en dinsdag er niet zou zijn.
Dat klopt. Was even vergeten dat ie dat in en pb naar me had geschreven. Ook de theke bevestigde dit.
Tjeppah
5 februari 2024, 20:04
Ik wil wel voorop stellen wel aan haar aan te geven dat het werk door anderen is gedaan en ik alleen marionet dient. Pm me even dan kunnen we kijken of dit me gaat lukken
Scrotum
5 februari 2024, 20:43
Ik vertrek voor een periode naar Amerika deze week. Dus de eer is aan iemand anders. Doe haar de hartelijke groeten van me.
Tjeppah
5 februari 2024, 20:55
Als het me gaat lukken, hiervoor heb MB al een pm gestuurd zal ik vooraf ook eerst nog de goedkeuring van patjax de organisator van deze verkiezing willen krijgen
mentholbear
5 februari 2024, 23:46
Ik vertrek voor een periode naar Amerika deze week. Dus de eer is aan iemand anders. Doe haar de hartelijke groeten van me.
Weet ze wel wie je bedoelt als je scrotum zegt. Misschien kent ze je alleen als Jan ofzo :biggrin:
Als het me gaat lukken, hiervoor heb MB al een pm gestuurd zal ik vooraf ook eerst nog de goedkeuring van patjax de organisator van deze verkiezing willen krijgen
Ik ben net thuis net heb je een reply gestuurd. Dank dat je je hiervoor wilt inzetten. Maar bedenk je wel dat je gelijk bij haar en eventuele andere dames ontmaskerd bent als ijsbeer. Mocht je dat liever niet willen, heb ik daar alle begrip voor.
De Miss ijsberentrofee is een grap die ik een paar jaar geleden introduceerde. Ik noemde het daarom ook een officieuze trofee. Dus het is eigenlijk een officieuze uitreiking/kroning/huldiging. Mijn zegen en dank heb je in elk geval voor je inzet en hulp. Ik wil organisator Patjax echter niet voor het hoofd stoten en laat het laatste woord aan hem over.
Scrotum
6 februari 2024, 08:57
[QUOTE=mentholbear;831914]Weet ze wel wie je bedoelt als je scrotum zegt. Misschien kent ze je alleen als Jan ofzo :biggrin:
She knows ;)
Baldmightymike
6 februari 2024, 14:37
Nu in Babylon…
Prima vertoeven hier, 9 dames en 7 heren volgens mij..
Tjeppah
6 februari 2024, 19:46
Laatst gewijzigd door Tjeppah; Gisteren
Helaas kan ik de uitreiking niet op me nemen aangezien ik tot dusver nog geen vrij heb gekregen van mijn werk. Het is nog allerminst zeker of ik deze week überhaupt een dag vrij kan nemen.
mentholbear
6 februari 2024, 22:38
HULP GEZOCHT bij uitreiking trofee voor miss ijsbeer: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?60761-Miss-ijsbeer-en-club-van-het-jaar-verkiezing-2023&p=831978#post831978
WANDELAAR5
13 april 2024, 12:47
Gezellig druk hier. Ik ben natuurlijk op een missie gestuurd door Tjeppah, nieuwe paspoortjes aanmaken. Alle bekende dames ( Isabella, Evelyn, Alexandra, Alecia, Karla, Rebekka, Annaïs, Chayna, Katja, Paris, Mary, Georgiana, Nataly, Nicole etc) tot dusverre kunnen weerstaan ondanks mijn rubberen ruggengraat. En de eerste nieuwe dame inmiddels geprobeerd: Tamara. Meteen maar even een voorbeeld gegeven voor Tjeppah hoe je zo’n paspoorten aanmaakt met details ;).
Kurt Cobain en Ksie al getroffen net als 2 van de sauna boys. Gezellig druk, maar niet te druk. Gelukkig Layla achter de bar, dus dat loopt weer top. Prachtig weer, dus ook al lekker in het zonnetje gelegen.
WANDELAAR5
13 april 2024, 15:34
Zowaar goed gegeten. Een soort groente stoofschotel, groente loempia’s en 2 vleesstoogschotels en gebakken aardappeltjes. Nog niet helemaal op het pre-Corona niveau, maar een stuk beter dan in 2022 en 2023. Tsja mijn missie van Tjeppah liep een beetje mis. Geen nieuwe vrouwen waar nog geen paspoortje van is te bekennen. Maar Evelyn kwam van de kamer en was nog niet geboekt. Dus een topkamer met deze beauty gemaakt. Naar mijn smaak de mooiste dame van Babylon. Ksie heeft zich over Mona ontfermd.
Lekker in de jacuzzi gezeten, een Leffe blond gedronken en nu 2 dames gespot waarvan volgens mij nog geen paspoortje is. 1
Met een tattoo in het gezicht naast haar rechteroog. Maar die was al direct bezet. Ik zal eens kijken of ik mijn missie toch nog een goed vervolg kan geven?!
WANDELAAR5
13 april 2024, 18:26
De dame met de tattoo is Maya, maar nog niet te pakken gekregen. Eens kijken of dat later lukt. Anders Bulgaarse Victoria. Georgiana is er trouwens niet. Ik had Maria uit Schieferhof aangezien voor Georgiana die flink was aangekomen. Ach ja foutje. DS nog niet gezien. Layla is helaas weg achter de bar nadat ze mij een Leffe Blond had ingeschonken. Er staat nu een jonge man. Meteen drama met de bediening natuurlijk. Maar goed ik heb toch 2 Spa Rood gekregen, dus ook dat komt goed. De 2e kamer was weer helemaal top met Alecia, omdat zowel Victoria als Maya er niet waren. Mannen ik laat wel Karla, Nicole en Annaïs lopen in die missie om nieuwe paspoortjes aan te maken hè! :). Inmiddels ook lekkere aspergesoep gegeten. De rest van het eten is wat lastiger. Het lijkt of de halve familie van MentholBear hier is. Zowel het buffet als de schaal friet is sneller leeg dan ik van de bar naar de eettafel kan lopen :)!
Tjeppah
25 mei 2024, 14:19
Ondertussen al weer 4 uurtjes hier. Begon erg mat nu er wat meer ijsberen zijn komt er wat meer leven in de brouwerij. Voor de eerste keer in mijn ijsberen bestaan bijna besloten Babylon na 3 uurtjes alweer te verlaten. Line up vind ik tegenvallen en de
meeste dames zijn momenteel erg saai. Je kan merken dat Shana er niet is. Die weet altijd leven in de brouwerij te brengen. Ondertussen wel een degelijk kamertje met Karla gehad. Nog maar even afwachten of het wat beter gaat worden.
Tjeppah
25 mei 2024, 19:55
Nou weer op weg naar huis. Voor de ijsberen die mij kennen weten dat wanneer ik niet tot het einde blijf ik het totaal niet naar mijn zin heb gehad. Ik kan me ook niet herinneren dat ik deze club weleens vroegtijdig heb verlaten. 3 kamertjes gemaakt met karla, paris en katrin. Kamers op zich niets mis mee. Teveel goede en sfeermakende dames waren afwezig. Ook teveel meiden die duidelijk uitstraalden er geen zin in te hebben. Goed
dat er voor mij een paar bekende ijsberen aanwezig waren waar ik dan nog mee heb kunnen praten. Het zal wel weer een tijdje duren voordat ik deze club weer bezoek. Ik hoop dat het een eenmalig misser was voor me en niet dat de club achteruit gaat. Ik heb zelfs een meid die half uur kamertjes had die er steeds na 10 a 15 min de kamer alweer uitkwam. Dit ben ik niet gewend van deze club.
WANDELAAR5
27 juli 2024, 16:38
Het is gezellig druk. Voor Husky even de werkdagen van Bruna achterhaald en ze gaat in juli en augustus niet op vakantie. Er zijn relatief veel Nederlanders. Al veel bekenden gesproken zoals NLNU, Cupido, Eddy_V en Kurt Cobain. De culinaire inspectie vordert goed. Het ontbijt is wat beperkt (geen forel en zalm meer), maar er waren 2 lekkere soorten roerei. Het warm eten vanmiddag was erg goed. Spruitjes, lekker met nog wat beet, tortellini met roomsaus (misschien iets teveel dille) en gebakken drumsticks. Er was ook nog een ragout en aardappelen die ik niet geprobeerd heb. Dikke prima.
Met de dames gaat het ook goed. Knappe Bulgaarse Denisa en Roemeense Magdalena (Nieuw!). Ik probeerde net een paspoortje aan te maken, maar ik kreeg een foutmelding. Met name Magdalena is een aanrader. 24 jaar, net een paar dagen hier, blauwe ogen en zwarte haren met blonde extensions: “Doe je aan tongzoenen?” “Na Klar!” Kijk dat is de juiste mentaliteit en dat werd ook waar gemaakt op de kamer. Kortom: tot nu toe een leuke dag en wat keuzestress voor de derde kamer: met name Alecia en Vicky maken kans, of zal ik toch met Bruna gaan na al die goede verhalen, of Linda of Angie eens proberen?
bebert
28 juli 2024, 07:32
(geen forel en zalm meer), . Vrijdag was er wel forel en zalm voor het ontbijt, maar in beperkte hoeveelheid. Ik kon de laatste kleine stukjes zalm pakken. Ik neem aan dat het ook zo was op zaterdag.
WANDELAAR5
28 juli 2024, 08:54
Om kwart over 11 was er niets meer en ook geen lege schaaltjes. Maar het zou natuurlijk kunnen. Als het er alleen is voor degenen die om 5 voor 11 in de rij staan, dan heb je er natuurlijk ook niet veel aan.
bebert
1 augustus 2024, 04:39
Om kwart over 11 was er niets meer en ook geen lege schaaltjes. Maar het zou natuurlijk kunnen. Als het er alleen is voor degenen die om 5 voor 11 in de rij staan, dan heb je er natuurlijk ook niet veel aan.
Inderdaad. Maar op vrijdag heb ik de laatste stukkjes zalm rond 12.15 gepakt.
mentholbear
1 augustus 2024, 10:45
Weer een topic dat over eten gaat, heerlijk ;)
Willem2
1 augustus 2024, 13:05
Weer een topic dat over eten gaat, heerlijk ;)
Ik zie meer topics over prijzen :cool:
forgetskinnyletsgetfatty
2 september 2024, 15:27
Even live vanuit een zonnig en rustig Babylon.
Aanwezige dames:
Elli
Rose
Roberta
Tamara
Evelyn
Isabellea
Iman
De beren laten het een beetje afweten, over de dag heen ca 20 stuks.
mentholbear
9 september 2024, 14:01
Vandaag uitgeslapen en pas rond half 1 aangekomen. Tot mijn verbazing was er nog gebakken spek beschikbaar. Waarschijnlijk speciaal voor mij bewaard...
Lekker broodje met soep verorberd. En de lunch met spicy chicken wings en bouten, gehakt, gekookte wortels en gekookte aardappelen.
6 roze handdoekjes geteld, waaronder 1van en chocomaus en 5 andere heren gespot.
Jacuzzi is tot mijn vreugde lekker warm! Dat belooft al veel goeds :freu:
forgetskinnyletsgetfatty
12 september 2024, 16:27
Weer even live vanuit Elsdorf,.
Even een overzichtje van de aanwezige dames:
Paris
Katrin
Sarah
Vanessa (nieuw)
(H)Ani (nieuw)
Maria
Katja
Iman
Linda
Heidi
Bruna
Cindy
Nadja
Julia
Leah
Karla
Roberta
Bella
Sonya
Evelyn
Doris
Kristina
Daria
Georgina
Mary
Rose
Angie
Denisa
En dan zal ik er nog wel een paar vergeten zijn omdat ik er geen naam bij weet
Het is gezellig druk, zo meteen maar een steak bestellen.;)
forgetskinnyletsgetfatty
12 september 2024, 19:13
Bijna vergeten.
De Koning van de wansmaak, heeft tussendoor ook nog even met een dame een kamer opgezocht
De nieuwe Bulgaarse (H)Ani, was de (on)gelukkige.
2* met dezelfde dame, op dezelfde dag, de kamer op, dat gebeurt mij niet vaak, zal later nog even een paspoortje maken.
forgetskinnyletsgetfatty
23 oktober 2024, 17:29
Live vanuit de kleedkamer van Babylon.
Dames aanwezig.
Linda
Cecilia
Paris
Ani
Denisa
Sarah
Nataly
Olivia
Nicole
Cindy
Melissa (nieuw bij Cindy op het bankje)
Kristina
Rebekka
Alexandra
Bella
Roberta
Karla
Leah
Roxanne
Erica
Madalina
Sonja
Evelyn
Katja
Annais
Daria
En nog een dame waar ik de naam van vergeten ben.
Kurt Cobain
23 oktober 2024, 17:59
Live vanuit de kleedkamer van Babylon.
Dames aanwezig.
Olivia
Ist das eine neue Olivia oder ist die alte Olivia wieder zurück?
forgetskinnyletsgetfatty
23 oktober 2024, 18:45
Ist das eine neue Olivia oder ist die alte Olivia wieder zurück?
Die alte Olivia (Polin) ist Wieder Da.;)
Kurt Cobain
23 oktober 2024, 19:18
Die alte Olivia (Polin) ist Wieder Da.;)
Das ist ja super. Danke Dir für die Info.
mentholbear
30 oktober 2024, 22:22
Wegens file 3 baans naar 1 op de A4 erg laat aangekomen. Marie daardoor helaas gemist. Wel eindelijk kennis gemaakt met Miss ijsbeer 2024, wat een schatje is het toch :biggrin:
Schat zo een 15 a 20 dames, maar dus ook al een aantal die al vrij hadden. Kwa heren rond de 8.
Eten is okay. Sauna en jacuzzi goed warm :)
stimpy3
30 oktober 2024, 22:28
Maar om 23:22 is er toch geen kip meer te beleven in babylon? :biggrin:
mentholbear
31 oktober 2024, 00:33
Nee, dementholbear dacht ook dat ze tot 1 uur open zouden zijn. Dat bleek 00:00 en een half uur ervoor is het opruimen in inpakken geblazen. Zit daarom maar even langs een tankstation om nog even uit te rusten voor de lange rit terug.
Dikke-vingers-beer moet nog even corrigeren dat het de A3 was met de baan versmalling.
forgetskinnyletsgetfatty
11 november 2024, 17:06
De start van het carnaval vieren in Babylon.
Deze maandag dus aanwezig in 1 van mijn favoriete club's.
Er wat versiering, niet overdreven maar toch.
Dames zijn niet ruim aanwezig.
Roberta
Erika
Daria
Isabella
Rose
Anna-Maria
Angie
Mandy
Kathrin
Victoria
En het aantal heren? Zoals een gewone maandag in elke andere club.
Later meer.
forgetskinnyletsgetfatty
11 november 2024, 19:49
Inmiddels een paar uur verder.
De dames zijn in de meerderheid, de steaks liggen in de warmhoudbakken.
2* de kamer op geweest: Mandy en Anna-Maria deden het meest hun best om mij te overtuigen van hun dienstverlening.
Ik kijk het nog even aan, maar denk dat ik het antwoord al weet.:rolleyes:
schoolmeester
11 november 2024, 19:53
Anna-Maria, is dat niet dat hockymeisje ?
rob45
11 november 2024, 22:44
Anna-Maria, is dat niet dat hockymeisje ?Zeker wel, ze heeft met haar eigen hockeystick een gloednieuw biljet naar
binnen geduwd [emoji23]
schoolmeester
12 november 2024, 05:33
Daar zal PC haar wel bij geholpen hebben.....
Dannii
12 november 2024, 05:47
Dames zijn niet ruim aanwezig.
Victoria
Is this a new Victoria or the bulgarian friend of the bulgarian girls Denisa and Katrin?
forgetskinnyletsgetfatty
12 november 2024, 13:29
@Dannii
Victoria is the bulgarian girlfriend from Katrin-Denisa.
First time i saw her, was the end of august, didn't see her for a couple of weeks, and now she will be back.
wellness boy
17 november 2024, 10:48
Gisteren was het er niet druk. Verder was alles ok.
Cupido
28 februari 2025, 11:36
Na een ontvangen kortingskaartje nu in babylon. Normaal ga ik op een zaterdag, maar aangezien ik deze zaterdag niet kan, uitgeweken naar de vrijdag. Kaartje werd zonder problemen geaccepteerd door de receptioniste vd dag Ute. Het is nog erg rustig qua ijsberen, ik heb er zo'n 5 geteld. Het aantal dames ligt hoger. Ik heb gezien shana, leah, Mary, roberta, vivien, bruna, alexandra, bella, cindy, alania, daniela, evelin, Justina, en nog enkele giechelende dames, die zich verschuilen in de omkleedruimte en/of waarvan ik nu nog niet op de naam kan komen. Muziek staat nog op goede stand, ontbijt goed, eieren, spiegeleieren, roerei, verschillende kazen, zalm, tomaten, komkommer, jams, verschillende broodjes met kaas of ham, toetjes. Dus de kilo's vliegen er weer aan. De wellness is nog geheel leeg. Dus daar ga ik me nu maar eens begeven
Cupido
28 februari 2025, 15:04
Inmiddels gelukkig wat drukker geworden. Een 25 tal ijsberen. Ik heb de Bulgaarse selectie Inmiddels begroet, een 7 tal met oa. Paris, albena, Sarah, die wat langere dame met echte borstel en met die lange haren en tattoos o.a een net boven haar kruis, katrin, mandy, die wat langere met die hele lange haren en tattoos boven haar kruisje, een soort Bermuda driehoek... en nog een paar. Inmiddels toch nog een paar bekende beren gezien.de lunch was een kipfileetje en gehakt in een paprika, vettige half gebakken krieltjes, bloemkool met sauce hollandaise, nog wat salade erbij en als dessert ananasschijven
Tjeppah
28 februari 2025, 15:22
Inmiddels gelukkig wat drukker geworden. Een 25 tal ijsberen. Ik heb de Bulgaarse selectie Inmiddels begroet, een 7 tal met oa. Paris, albena, Sarah, die wat langere dame met echte borstel en met die lange haren en tattoos o.a een net boven haar kruis, katrin, mandy, die wat langere met die hele lange haren en tattoos boven haar kruisje, een soort Bermuda driehoek... en nog een paar. Inmiddels toch nog een paar bekende beren gezien.de lunch was een kipfileetje en gehakt in een paprika, vettige half gebakken krieltjes, bloemkool met sauce hollandaise, nog wat salade erbij en als dessert ananasschijven
Aan je beschrijving te lezen zal dat Nataly zijn
schoolmeester
28 februari 2025, 15:50
Cupido beschrijft de hele lunch, zeker familie van mentholbear.
Cupido
28 februari 2025, 17:03
Zou je denken, maar er was nog veel meer.
Eisschrank
28 februari 2025, 17:57
...als dessert ananasschijven
Darüber werden sich die Damen freuen... ^^
Google-Translate:
Hier zullen de dames blij mee zijn... ^^
ju52
28 februari 2025, 19:40
Aan je beschrijving te lezen zal dat Nataly zijn
No, das ist Denisa,
Nataly arbeitet im Ausland, von Elsdorf aus gesehen …
Tjeppah
28 februari 2025, 19:50
Toch niet ju52. Nataly werkt zowel hier als in YY. Cupido kent Denisa vast wel. Zij behoort ook al tot de meiden die hier al jaren werken.
schoolmeester
28 februari 2025, 19:52
Denisa is een topper, heeft eerder in AG gewerkt.
ju52
28 februari 2025, 19:55
Toch niet ju52. Nataly werkt zowel hier als in YY.
Ja, ich weiß.
Aber Nataly war heute nicht im Babylon,
und in den letzten Monaten hat sie hauptsächlich im YY gearbeitet, und nur wenige Tage im Babylon.
Cupido
28 februari 2025, 20:04
Ik moet bevestigen dat het denisa is. Kon alleen niet op haar naam komen, op de rest van haar trouwens ook niet. Maar met die chagrijnige kop van haar geloof ik ook niet dat ik dat ooit zou willen.
Het zijn zware tijden voor de dames, als er 50 a 60 mannen zijn geweest over de hele dag is het veel. Dan te bedenken dat het er van vroeger vaak over de 200 waren op een vrijdag. De discussie hoe dat nu toch kan met zo'n mooie club dook dan natuurlijk ook weer op. Aca gold krijgt er toch nog wel genoeg binnen op een dag..... hoe zou dat nu toch komen..... precies,€€€ minder entreegeld voor zowel de mannen als de vrouwen. Maar dat verdien je makkelijk terug als de aantallen weer gaan stijgen... Maar ja, begin daar maar niet over met de leiding. Tja wat heb je nu liever. Voor mij was het in ieder geval een geslaagde dag. Eigenlijk alles goed. Van alles genoeg, van alles goed. Alleen wat leeg. Ik heb iig genoten vandaag en doe dat nog even voordat ik weer op huis aan ga. Forum bedankt voor de kortingskaart.
Tjeppah
28 februari 2025, 20:10
Ja, ich weiß.
Aber Nataly war heute nicht im Babylon,
und in den letzten Monaten hat sie hauptsächlich im YY gearbeitet, und nur wenige Tage im Babylon.
Zoals Cupido al heeft geschreven had je inderdaad gelijk ;)
ju52
28 februari 2025, 20:16
Zoals Cupido al heeft geschreven had je inderdaad gelijk ;)
Dafür hast du dann das nächste Mal Recht …
Dann:
Niederlande : Deutschland 1:1 :freu:
forgetskinnyletsgetfatty
1 maart 2025, 14:22
Effe live vanuit Babylon.
Voor een zaterdag is het eigenlijk te rustig
De carnavalsmuziek draait.
Voor het beeld een overzichtje van de dames die ik tot nu heb gezien.
Cecilia.
Paris.
Sara.
Ani.
Chayna
Iman.
Denisa.
Daniela.
Bruna.
Mandy.
Cindy.
Marissa.
Alina.
Alexandra.
Rebekka
Justina.
Roberta.
Madalina.
Erika.
Mary.
Bella.
Leah.
Evelyne
Zelf gekamerd met Justina.
Eens kijken wie er zich voor de 2de ronde aan komt bieden.:biggrin:
Cupido
1 maart 2025, 15:11
Ik denk mandy voor jou fslgf
forgetskinnyletsgetfatty
1 maart 2025, 15:34
Ik denk mandy voor jou fslgf
Daniela, Chayna, en Ani zijn ook mogelijke kandidates.
Tjeppah
1 maart 2025, 16:20
Of Roberta fslgf