Volledige versie bekijken : Live from Babylon
licky luke
18 februari 2014, 15:50
Tja, weliswaar ongepland (tot gisteren) maar geheel zonder spijt weer eens in Babylon terecht gekomen... je moet toch ergens heen op een doordeweekse werkdag...
Sinds december vorig jaar niet meer hier geweest, gehoord van de nodige veranderingen (waaronder het damesbestand), dus het errd hoog tijd om mijn kennis over Babylon eens te updaten.
Aankomst gepland rond 15:30 uur en met enige vertraging zo'n 10 minuutjes later aangekomen. De parkeerplaats achter Babylon is inmiddels iets groter geworden doordat de bebouwing achter de club geheel is verwijderd. Een en ander in overeenstemming met de bouwplannen van Eddy. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden, hij laat er bij elk bezoek mondjesmaat iets meer over los...
Bij binnenkomst werd ik, staande aan de ontvangstbalie, meteen gespot door mijn schatje Alice... Gelukkig herkende ze me nog van ons laatste samenzijn in oktober en ze vloog me dan ook al zoenend om mijn nek... bis gleich, Schatz!
Na een 20 minuten kwam ook Vendezz binnen. Hij kreeg een korte rondleiding die ik daarna nog eens uitgebreid heb overgedaan en ik stelde hem al meteen aan Roxy voor. Volgens mij kwam hij al ogen tekort maar dat zal hij zelf wel vertellen...
inmiddels hebben we wat gedronken en gekletst, nu eens kijken wat je hier zoal op een kamer kunt doen...
licky luke
18 februari 2014, 17:39
Inmiddels terug van een uurtje kamer met Alice. Heerlikl genotenvsn een intieme knuffelsessie inclusief een FT. Aan de bar nig wat gedronkenen kennis gemaakt met Roberta, een watervrouwtjedie hirr pas een week of drie werkt. Mocht ik iemand zoeken om mee naar een kamer te gaan, dan stelt zij zich graag beschikbaar, zo vertelde ze me heel overtuigend...
Vendezz is nergens te bekennen, dus die zal zijn keuze ook wel gemaakt hebben en op een kamer beland zijn...
Nu eerst even wat te eten bestellen (er is sinds korte tijd een menukaart met enkele gerechten die vervolgens vers worden klaar gemaskt. A la carte dus, wederom een vooruitgang! Maar goed, eerst proeven...
Intussen heb ik Emma en Ani tussen de andere dames gespot en ik moet zeggen dat vooral Ani mijn interesse heeft...il heb ook prima recensies over haar gelezen op het Babylonforum...
licky luke
18 februari 2014, 19:13
Net uit de sauna, die was lekker heet zoals het hoort. Daarvoor kipfilet met jaegersaus gehad, begeleid door frietjes en broccoli. Heerlijk mals en snel klaar. Je kunt op de menukaart kiezen voor het vlees dat je wilt (varkensvlees of kipfilet), en apart uit drie sauzen, aardappeltjes of frites (ik meen ook rijst) en dan ook nog eens uit drie groentes. Keuze en combinatiemogelijkheden genoeg dus. Overigens staat nergens hoe vaak je mag bestellen...dat moet dus nog even navragen.
Zojuist even wat gedronken en toen naar beneden gegaan om dit topic even bij te werken. Vlak daarvoor had Mariana een poging aan de danspaal gedaan maar haar rubensiaanse lichaamsbouw is daar toch niet 100% geschikt voor... ik heb haar natuurlijk wel gecomplimenteerd en werd daarvoor beloond met een stralende lach en een lekkere zoen. Toen ik daarna naar beneden liep kwam ik haar weer tegennen werd ik bijna verkracht in het gangetje... tegen de muur gedrukt en vol op (en in) de bek getongzoend... en dat kan ze heel goed! Ze wilde natuurlijkdat ik met haar op kamer ging maar dat heb ik maar evenafgehouden...
Btw ik heb Vendezz nog steeds niet gezien... Zou die naar huis zijn of heeft die misschien zijn eerste kamergang naadloos laten overgaan in een tweede kamergang?
KanariePiet
18 februari 2014, 19:26
Btw ik heb Vendezz nog steeds niet gezien... Zou die naar huis zijn of heeft die misschien zijn eerste kamergang naadloos laten overgaan in een tweede kamergang?
@ Licky Luke: Vendezz heeft daarstraks met Ingrid gekamerd. En hij heeft Babylon ondertussen inderdaad alweer verlaten.
Amuseer je nog!!
Sjeufke
18 februari 2014, 20:11
Ik moet ook gewoon meegaan. Zit deej erreme Sjeng daor allein ;)
licky luke
18 februari 2014, 20:31
Op zoek naar Vendezz kwam ik in de bios ... Mariana tegen... De had haar zinnen duidelijk op mij gezet...Ze trok me op een van de bedden, plofte op me en stak haar tong in mijn mond. Zo nat en zacht als zij kuste had ze al gauw al mijn protest in de kiem gesmoord.. en een kamer sessie kon niet uitblijven. Ze bleef maar zeggen "I love you" en "Mi amore" (ze spreekt enkel Spaans en weinig Duits) en ik vroeg me af of ze het tegen mij of tegen kleine Luke had... Ik heb er in ieder geval van genoten en zij volgens mij nog meer...
Mijn zoektocht naar Vendezz is overigens geëindigd bij mijn smartphone, meer precies bij een berichtje waarin hij aangaf dat hij voor zijn werk had moeten vertrekken...
licky luke
18 februari 2014, 22:41
Laatste update: zojuist de verjaardag van Roxy gevierd met champagne, pralines en veel, veel kusjes... Langzamerhand begon de ene na de andere dame in de danspaal te klimmen en toen er nog slechts drie gasten waren werd er zelfs door de meer ervaren dames les gegeven (aan de andere dames wel te verstaan)! Een waar genot om te mogen aanschouwen! Natuurlijk spande Alice de kroon en ze deed uiteindelijk een hele paaldans show voor ons! Nog veel gegrapt en gekletst met Eddy en Anita en het weer heel gezellig gemaakt. Dat kan dus best op een dinsdagavond!
Nu is het tijd om om te kleden en afscheid te nemen... aan alles komt een einde, maar zoals men zegt: "I'll be back!"
Sjeufke
18 februari 2014, 22:50
toen er nog slechts drie gasten waren werd er zelfs door de meer ervaren dames les gegeven
Dus LL, jij laat vrijdag zien wat je hebt geleerd? Kanniewachtuh het te aanschouwen :biggrin:
licky luke
19 februari 2014, 00:10
Dus LL, jij laat vrijdag zien wat je hebt geleerd? Kanniewachtuh het te aanschouwen :biggrin:
Beter lezen Knaktuut:
Langzamerhand begon de ene na de andere dame in de danspaal te klimmen en toen er nog slechts drie gasten waren werd er zelfs door de meer ervaren dames les gegeven (aan de andere dames wel te verstaan)! Een waar genot om te mogen aanschouwen!
Het was in ieder geval weer eens een onverwacht feestje, zo laat op de avond nog...
Geweldig om die dames met gespreide benen om die paal te zien dansen, daar is het gehuppel om de paal bij Panthera niks bij...
Er werd vooral les gegeven (aan de dames!) voor het doen van een spreidstand waarbij één been langs de paal naar boven gaat en het andere recht op de grond blijft staan. Een prachtig gezicht... en het leuke was dat er steeds meer dames hun best kwamen doen! Als de ene iets laat zien wil de andere ofwel iets beters laten zien ofwel kijken of ze dat ook kan. Er waren nog slechts drie mannen en die hebben de show van hun leven gehad. Alice, Roxy, Ani, Mariana, Emma, allemaal kwamen ze aan de paal (en uiteindelijk ook aan mijn paal, maar dat doen we maar één voor één, denk ik zo).
Bij het afscheid zei Anita (de theke) nog dat het altijd wel een feestje was, daar in Babylon, en ik moet haar daar gelijk in geven. Heb meteen deze avond ook met redelijk wat nieuwe en vertrouwde dames nader kennis gemaakt en daarmee mijn todo lijstje weer ge-update. Vooral Roxy is behoorlijk hoog geëindigd op mijn todo lijstje, met name door haar toenaderingen (makkelijk als je toch jarig bent, lekker veel kusjes gehad). Bij elk kusje keek ze wel nieuwsgierig naar Alice, die een groot deel van de avond bij me is blijven hangen, om te zien of die niet jaloers werd of zo, maar daar heeft Alice over het algemeen maling aan. Op een gegeven moment duwde ze Roxy en mij zelfs tegen elkaar om te zoenen en daarna waren we opeens met z'n drieën tegelijkertijd aan het zoenen (ja, dat kan!)...
Inmiddels veilig thuis aangekomen. Morgen probeer ik mijn berichtjes aan elkaar te plakken en uit te breiden tot een fatsoenlijke recensie...
starduzter
19 februari 2014, 00:55
:freu:leuke party naar het schijnt man krijg ik ook een uitnodiging binnenkort in de mail a.u.b.
Sjeufke
19 februari 2014, 06:30
'Beter lezen KT'...... Nee hoor! Bewust een deel weglaten van een citaat! Veeeel leuker.
Verzonden met Tapatalk
licky luke
25 maart 2014, 13:20
Heerlijk xonnetje, dus de paden op, de lanen in!
Ofwel... op naar Babylon!
De mentorsjas aangetrokken want Eddy_V moet worden geïntroduceerd.
Kijk, ok sta bij de lockers en daar komt Eddy_V.
Wordt vervolgd. ..
licky luke
25 maart 2014, 14:30
Inmiddels lekker gelunched en uiteraard ook onze ogen goed de kost gegeven...
Eddy_V kijkt zijn ogen uit, hij wist niet helemaal zeker of dit een fkk club was... nu dus wel!
Het "toeval" wilde dat hij na binnenkomst werd rondgeleid door een lolita typetje dat hem al meteen beviel. Dus vroeg hij na onze lunch aan haar of ze hem de kino wilde laten zien. .. de gluiperd...
inmiddels ben ik uiterst warm begroet door Bianca, die weer terug is na lange afwezigheid. Ze vertelde me dat ze ziek was geweest en in Roemenië zelfs in het ziekenhuis had gelegen. Ze was in ieder geval weer blij om me te zien en dat was geheel wederzijds. ..
Alice gaf me bij het langslopen nog een sluikse streel, meer zat er even niet in want ze liep naar een afspraak. . Even later verdween ze met hem naar een kamer maar bij het langslopen kreeg ik wel een vette knipoog...
Aangezien ik Eddy_V voorlopig niet uit de kino terug verwacht, ga ik zelf ook maar eens een rondje doen. Wie weet wie ik allemaal nog tegen het blote lijf loop...
trophy
25 maart 2014, 15:45
inmiddels ben ik uiterst warm begroet door Bianca, die weer terug is na lange afwezigheid. Ze vertelde me dat ze ziek was geweest en in Roemenië zelfs in het ziekenhuis had gelegen.
vreemd , ik was pas met haar in de LL
Eddy_V
25 maart 2014, 16:21
Ach ja.. Die roemeense ziekte..
Het heerst!
Even over één uur binnen en uiterst vriendelijk verwelkomd na mijn vrijkaartje ingeleverd te hebben. Enkele dames vormden het welkomst comité .. En inderdaad..dat had ik weer: uitgerekend het mooiste meisje van het huis moest mij de weg wijzen 😁
Na Licky Luke in de kelder ontmoet te hebben liet Sonia / Sonja (?) mij de rest van het huis zien: wat een lekker ding! Ik verdwaalde al meteen, lette alleen maar op dat lekkere kleine kontje!
Daarna met Licky Luke gekletst en wat gegeten. Om kwart over twee hield ik het niet langer toen Sonja ook nog eens schuin tegenover mij kwam zitten... Sorry Licky Luke: de laatste 5 minuten van onze conversatie moeten we straks maar even over doen.
Ik was wat afgeleid 😊
Sonja heeft me de kino laten zien...
Lekker tongzoenen en beetje kletsen, lief meisje met een eigen wil, ondanks haar poppetjes voorkomen: heerlijk!
Vervolgens een uurtje gekamerd, details volgen een andere keer: op zoek naar Licky Luke die zich kennelijk zo in de steek gelaten voelt dat hij al bijna twee uur op kamer is, maar met wie...?
Allez, naar boven, Sonja wacht op mij..
Diverse leuke meiden aanwezig, voor ieder wat wils!
licky luke
25 maart 2014, 17:01
Net terug van anderhalf uur knuffelsex met Bianca... poepoe.. wat een lekker stuk! Eigenlijk te lang gekamerd, of beter gezegd gekino'd, maar het was ook zo lekker. ..
Toen we er een tijdje waren liep de kino plots vol met dames. Moe en dus tijd om te relaxen? Of gevlucht voor een of meer gasten? Bij het noteren van onze kinogang bleek dat geen van beide klopte. Er bleken op dat moment slecht 10 mannen aanwezig dus de dames waren zich aan het vervelen... Ik dacht nog: doe dan lekker (gratis) met Bianca en mij en Erica was daar bijna ingetrapt, maar helaas... Wel hadden Bianca en ik een behoorlijk publiek wat haar dan weer tot wat gekke capriolen aanzette... tot grote hilariteit van enkele dames... en zo vloog anderhalf uur snel om...
Nu even douchen en wat drinken, de kamergang van Eddy_V met Paula afwachtende...voordat we wat van de a la carte laart gaan proberen. ..
Ik mag wel zeggen dat het goed vertoeven is in Babylon!
Wordt vervolgd...
Eddy_V
25 maart 2014, 18:19
Trophy nog binnen?? We zitten aan de tafel te eten.
Sjeeeessss ruim een uur door Paula misbruikt 😁
Ik kan me zo makkelijk in mijn lot schikken!!
Eddy_V
25 maart 2014, 19:16
Toast met gesmolten cheddar cheese gegeten met ongegeneerd tieten en gleuven kijken 😎
Licky Luke gaat nog maar eens met z'n vriendinnetje... Ohhhh ik ben nu haar naam alweer vergeten!
Paula beloofd om zo op het ronde matras in de "sex spontan" te doen...
Nu ben ik wel eens in een partytreff geweest met publieke acties en ben inmiddels de schaamte voorbij.
De vraag of Paula het ook zo ver laat komen of dat zij bluft
De dames klagen over gebrek aan bezoekers, er zijn nu max 10 man binnen en circa 25 dames.
Zelfs de baas Eddy vroeg of er een polizei Blockade gibt...
Voor mij tijdens zo'n eerste bezoek wel prettig: alle keus en volop pre-salen door het hele pand...
Zij die Paula palen gaan groeten U 😊
licky luke
25 maart 2014, 20:03
Net een heerlijke ft van Alice gekregen. Ze is nu even weg om massage olie te halen dus ik moet het kort houden...
Sjeufke
25 maart 2014, 20:31
Net een heerlijke ft van Alice gekregen. Ze is nu even weg om massage olie te halen dus ik moet het kort houden...
Als ft en massage maar geen hobby van je wordt, dan moet ik gaan opletten......:hammer_2:
licky luke
25 maart 2014, 21:49
Bij deze de uitdaging aan Knaktuut om de ft prestaties van Alice te vergelijken met die van Michelle... Alice maakt 'm, om het plat te zeggen, ook helemaal leeg en stopt niet bij, maar eenntijdje na het klaarkomen. Hij komt er zogezegd schoon en fris weer uit!
Zojuist heeft Eddy_V met pijn in zijn ... eehh.. laten we maar zeggen hart, afscheid genomen van Babylon en o.a. Paula, waarmee hij jog wat publieke actie heeft vertoond, dr kino heeft verkend en een kamer mee heeft uitgeleefd... Herhalingsgevaar is volgens mij voor hem heel hoog...
inmiddels werd er al wat gedanst en kwam de maneke muziek op, inmiddels al weer gevolgd door meer disco-achtige muziek..
Roxy kon al een paar keer haar handen niet van me afhouden en hier en daar staan wat dames met elkaar te tongzoenen. .. hoezo gezellig?
Bianca zat haar vriendinnetje achterna die haar op haar wel zeer mooie achterste had geslagen, onder luid gegiechel rennen er dan wat dames mrt op en neer gaande lichaamsdelen in het rond... het is maar dat jullie de sfeer een heetje kunnen proeven...
Net van een lekkere Jack Daniels genoten en zo dadelijk weer naar boven om in het feestgedruis te duiken. Dat het met iets meer dan 10 mannen en ongeveer 20-25 vrouwen toch gezellig kan zijn blijkt dus wel...
wordt (misschien) vervolgd..
licky luke
25 maart 2014, 22:00
By the way, qua body loopt hier een ontzettend lekker ding rond: Ariana... Ze doet mij (wederom qua body) aan Crystal uit SixSens. Die doet volgens mij ook veel fitness en zo... Die gaat voor de volgende keer bovenaan mijn todo lijst...
Verder nog een stel prima aanwinsten, benieuwd wat op doortocht is en wat blijft hangen...
de duisburg spesjalist
25 maart 2014, 22:04
je heb denk ik nog 3 uurtjes babylon sluit toch om 01.00 uur :rolleyes:
Eddy_V
25 maart 2014, 22:50
Ben ik nu gebrainfucked door Paula??? Als het zo voelt, zal het zo zijn! 😊
Inderdaad met pijn in heeft hart afscheid genomen , in het bijzonder van Paula: wat een grappige gekke onvoorspelbare mooie etc etc etc meid!
Was niet eens in de gelegenheid om Licky Luke fatsoenlijk gedag te zeggen 😉
Bedankt voor het gezelschap, het uitleggen van de plaatselijke gewoontes en de gezelligheid!
licky luke
26 maart 2014, 00:14
Zojuist Babylon verlaten na nog een half uur trio met Bianca en Erica. Tja, je moet alles rens proberen, nietwaar? En je leeft maar een keer... Rn aan alles komt een einde... En lekker is maar ene vinger lang... Met al deze wijsheden in mijn hoofd en toch weer een klein kapitaal lichter ga ik dan nu eindelijk toch aan de reis huiswaarts beginnen... voor een prima nachtrust!
licky luke
26 maart 2014, 00:17
je heb denk ik nog 3 uurtjes babylon sluit toch om 01.00 uur :rolleyes:
Klopt. Daar heb ik dan ook dankbaar gebruik van gemaakt!
Aangezien het niet al te druk was bleven de dames wat meer bij de gasten hangen en dus is er nog veel geknuffeld, gezoend en gelachen...
Eddy_V
26 maart 2014, 07:53
Ben ik nu gebrainfucked door Paula??? Als het zo voelt, zal het zo zijn! 😊
Inderdaad met pijn in heeft hart afscheid genomen , in het bijzonder van Paula: wat een grappige gekke onvoorspelbare mooie etc etc etc meid!!
Om 7.45 in de ochtend is dit uiteraard niet meer live.
Even een aanvulling om misverstanden te voorkomen:
Heb net even wat verslagen gelezen, oa over Paula. Opvallend dat er grote verschillen zijn in ervaringen, dat blijft natuurlijk ook een kwestie van smaak en persoonlijke voorkeur.
Mijn vraag of ik gebrainfucked was door Paula was beslist niet negatief bedoeld. De verslagen van oa WG en Licky Luke maken wel het eea duidelijk: zij is zowel jager als prooi!
En blijft vervolgens de hele dag/avond in die rol om je heen bewegen..
Ik heb daar geen moeite mee en heb van en met deze groenogige genoten 😍
Verslag volgt.....
Eddy_V
27 maart 2014, 12:34
Wat een allerhartelijkst welkom...
Het is ook zo lang geleden! 😊😊😊
licky luke
27 maart 2014, 13:32
Hahaha!
Je bent dus duidelijk besmet....
Have fun!
Eddy_V
27 maart 2014, 13:58
Dekking op de kamer...😊
Eddy_V
27 maart 2014, 13:59
Paula is wat te drinken aan het halen 😍. Haha, wat een lekker stuk!
licky luke
27 maart 2014, 14:20
Dekking op de kamer...��
Bij Babylon (en de meeste andere clubs overigens ook) heb ik altijd "dekking" op de kamers...
Eddy_V
27 maart 2014, 14:26
Ja maar.... 😁 Heule speciale dekking.... :-)
verder geen herhalingsgevaar...
(alleen nog maar gevaar!)
Nu pauze, Paula is mij na onze derde date al ontrouw, de bitch!
Maar vergevingsgezind als altijd, zal ik haar slechts een lichte straf geven zodra ze straks met mij in het bubbelbad stapt!
Eddy_V
27 maart 2014, 14:42
Ik wilde het eerst niet schrijven om onnodige opwinding te voorkomen, maar de langbenige brunette en de rondborstige blondine blijven mij vragen waar Licky Luke blijft.....
Laat ze niet langer in katzwijm en kom zsm hiernaar toe!
licky luke
27 maart 2014, 14:51
Helaas... ik heb hier andere verplichtingen...
En ja, je hebt nu toch weer voor de nodige opwinding gezorgd!
Niet jij persoonlijk, maar de gedachte die je met je bericht in mijn hoofd hebt geplaatst...
(voordat goedemorgenallemaal weer verkeerde beelden in zijn hoofd krijgt...)
Doe ze maar de groeten en herinner hen er aan dat ik er zaterdag weer ben!
Zucht...
Eddy_V
27 maart 2014, 15:39
Nog even bubbelen in de kelder....
bericht van Licky Luke doorgegeven aan zijn liefjes...
Kop op, nog maar 2 nachtjes slapen! :-)
licky luke
27 maart 2014, 16:00
Mijn dank is groot...
Trouwens, jij maakt er op een doordeweekse donderdag wel een feestje van, he?
Moet jij niet ook nog eens ergens naartoe om te werken?
(Waarmee je geld VERDIENT bedoel ik dan...)
Ach laat ook maar, het is je van harte gegund!
Sjeufke
27 maart 2014, 18:05
De mentor moet zijn pupil beter in de hand houden (niet letterlijk)
Verzonden met Tapatalk
palimo
27 maart 2014, 19:19
In het aanwezigheidslijstje staat, inmiddels sinds vandaag stond Betty vermeld. Nu was zij exact voor mij de reden om een dezer dagen even naar Babylon af te reizen.
Iemand haar nog gespot afgelopen dagen, gesproken, of anders!
seksenfun
27 maart 2014, 21:40
Ondeugende Paula. Kruipt ze in bad met een gast en friemelt ze "per ongeluk" met haar voeten tegen mijn lul, spet me nat (maar dat was ik dan toch al). "Per ongeluk" sprong mijn voet uit het water tussen haar benen, toen ze opstond. Bijna was ik Eddy nog te snel af en met haar de trap op naar boven. De verrassing was echter niet totaal omdat daar net een spiegel hangt zodat ze al gezien had welke flauwe plezante achter haar aankwam :smoke:.
Eddy_V
27 maart 2014, 23:51
Dekking op de kamer...😊
Voor muziek en dergelijke uit te wisselen, is het makkelijk om mobiel bij de hand te hebben ( en om tijd in de gaten te houden indien nodig)
Paula en doggy style..😃
De speciale rugdekking kon zij goed hebben!
Eddy_V
27 maart 2014, 23:59
Ondeugende Paula. Kruipt ze in bad met een gast en friemelt ze "per ongeluk" met haar voeten tegen mijn lul, spet me nat (maar dat was ik dan toch al). "Per ongeluk" sprong mijn voet uit het water tussen haar benen, toen ze opstond. Bijna was ik Eddy nog te snel af en met haar de trap op naar boven. De verrassing was echter niet totaal omdat daar net een spiegel hangt zodat ze al gezien had welke flauwe plezante achter haar aankwam :smoke:.
ha ja, dat was wat :-) !
Leuk om jou ontmoet te hebben.
Met al die Babylonische spraakverwarringen moeten we uitkijken dat ons gelijktijdige bubbelbad bezoek bij de andere beren niet tot totaaaaaaaal verkeerde ideeën leiden.
licky luke
28 maart 2014, 00:52
Met al die Babylonische spraakverwarringen moeten we uitkijken dat ons gelijktijdige bubbelbad bezoek bij de andere beren niet tot totaaaaaaaal verkeerde ideeën leiden.
Goedemorgenallemaal doet weer geen oog dicht vannacht...
seksenfun
28 maart 2014, 21:17
Insgelijks en gelukkig kan je de joke pruimen. Leuk mensen die nog kunnen lachen te ontmoeten :smoke:.
licky luke
29 maart 2014, 16:47
We zijn d'r bijna, we zijn d'r bijna....
maar nog niet helemaal...
Sjeufke
29 maart 2014, 16:48
Have fun!
Verzonden met Tapatalk
KanariePiet
29 maart 2014, 18:29
Zo laat??:wink::cool:
Eddy_V
29 maart 2014, 18:32
Oerend hard?!?
Stond werkelijk nog in dubio maar heb de verlokkingen weten te weerstaan, net zoals het YY feest gisteren waarvoor Vendezz mij op de proef stelde...
Heb mijn afspraak met 18 andere gaatjes maar aangehouden..😊
Viel Spaß und sei nett für die Mädel!
Sjeufke
29 maart 2014, 18:39
We ho(e)ren niets. Zou het tegenvallen?
Verzonden met Tapatalk
licky luke
29 maart 2014, 20:14
Gezellige boel hier!
Heb al veel nieuwe gezichten bij reeds bekende namen gezien, waaronder the saint, lustman (uiteraard), .357magnum en enkele anderen. Ook bekende ijsberen waaronder Laurent74 en Raze. Sowieso veel mannen dus de dames zijn content en bezig. Alle kamers bezet, hoorde ik al bij binnenkomst... Eddy schenkt overvloedig champagne en vodka en heeft hier zelf duidelijk al meer dan voldoende van geproefd...
Alice mag dan wel mijn favorietje zijn, vanavond ben ik daarin niet de enige... Ze kamert aan een stuk door en ik vraag me af wat van onze afspraak voor een "muschage" terecht zal komen... maar goed, de muziek staat al weer een standje luider, de stemming zit er in en we zien wel waar we uitkomen...
Wordt vervolgd...
licky luke
29 maart 2014, 20:17
We ho(e)ren niets. Zou het tegenvallen?
Verzonden met Tapatalk
Helaas... "we zijn er bijna" sloeg op het afronden van mijn werkzaamheden en dat viel nog tamelijk tegen... hoewel het natuurlijk wel per uur gefactureerd gaat worden (gna gna)...
Aldus een dikke twee uur later in Babylon gearriveerd dan gepland... maar niet getreurd want nu us extra budget beschikbaar. ..haha!
Sjeufke
29 maart 2014, 22:06
ik zit thuis diverse belastingaangiften tot een goed einde te brengen. Je mag verwachten dat je een beetje wordt opgevrolijkt door geile jokes uit Babylon. Opvallend stil! Of het is er kud.....of mijn maten zijn aan het panne(n)koeken. Ik denk het laatste :biggrin:
Eddy_V
29 maart 2014, 23:16
ik zit thuis diverse belastingaangiften tot een goed einde te brengen. Je mag verwachten dat je een beetje wordt opgevrolijkt door geile jokes uit Babylon. Opvallend stil! Of het is er kud.....of mijn maten zijn aan het panne(n)koeken. Ik denk het laatste :biggrin:
Aan de beperkte live-bijdragen te zien, wordt serieus gefeest (de dames noemen dat "gefickt") en dan is er natuurlijk geen tijd voor thuisblijvers..
Zo leer je je maten kenen ;-)
Sjeufke
29 maart 2014, 23:19
Aan de beperkte live-bijdragen te zien, wordt serieus gefeest (de dames noemen dat "gefickt") en dan is er natuurlijk geen tijd voor thuisblijvers..
Zo leer je je maten kenen ;-)
Zouden ze de polonaise lopen nu?
Eddy_V
29 maart 2014, 23:36
Zouden ze de polonaise lopen nu?
In ieder geval geen sjengbang op de matrassen!
Het gaat er vast heel netjes aan toe 😊
licky luke
30 maart 2014, 16:11
Helaas voor alle geinteresseerde ijsberen die gisteravond aan dit forum gekluisterd hingen... mijn datalimiet voor buitenlands roamen was opeens bereikt en internettoegang via mobiele netwerk was dus niet meer mogelijk. Helaas heeft Babylon ook geen wifi en dus was het "Live from Babylon" feuilleton daarbij gestopt....
Echter niet getreurd, ik probeer vandaag nog mijn recensie over Babylon op dit forum te zetten... en dat van Panthera dezelfde avond ook...
Eddy_V
3 april 2014, 10:40
Mijn datalimiet gaat weer een hele maand mee 😊
Even tussendoor binnen wippen!
Sjeufke
3 april 2014, 10:42
'Binnenwippen' bij Paula?
Eddy_V
3 april 2014, 13:02
Druk hier. Terras voor geopend en eerst even "bijkletsen" met Paula op m'n schoot enz. Kamer 8 was koel voordat we er naar binnen gingen ;-)
Eddy_V
3 april 2014, 16:05
Jacuzzi maakt kennelijk slaperig in combinatie met zonnig terras en een lekker poppetje... En dan vanavond nog naar Oostenrijk rijden.. Lig waarschijnlijk de halve rit achterin te pitten 😫
Verslagje volgt misschien of niet..eigenlijk identiek aan vorige keer met Paula...gewoon heerlijk!
Pauze tot 8 april
licky luke
3 april 2014, 18:28
Druk hier. Terras voor geopend en eerst even "bijkletsen" met Paula op m'n schoot enz.
Ja ja... BijKETSEN zul je bedoelen... :biggrin:
Eddy_V
10 april 2014, 14:09
Und die holt mir jetzt etwas zum trinken...heisses und kühles... Sehr angenehm!
Aber jetzt wieder an die Arbeit!
Verzeihe mir meine Fehler in Deutsch, aber übung macht Kunst 😉
Eddy_V
10 april 2014, 14:39
Entweder dass Pfannkuchen mit der Paula so eine gute Idee war...ich bin mich nicht sicher.
Viele Männer schauen mich eifersüchtig und böse an 😁
Ich entschuldige mich vielmals so wie die Paula und ich es vielmals machen..!
Einige Männer sind schon wieder weg und und es gibt so ungefähr 20 bis 25 hübsche Mädels.
Bis später, jetzt Kuchen und jacuzzi: alles ganz lecker!
Sjeufke
10 april 2014, 14:41
Bis später, jetzt Kuchen und jacuzz!
Und Paula 😜
Verzonden met Tapatalk
Eddy_V
10 april 2014, 15:43
Und Paula 😜
Verzonden met Tapatalk
ja ebenfalls!!
Haha, ganz lecker mit Paula in jacuzzi!
Spaß muss sein!
Eddy_V
10 april 2014, 17:09
Kann jemand mir sagen welches nummer den Staatsloterij gewonnen hat?
Dann weiß ich ob ich hier übernachte 😃
Sonnst nehme ich Paula mit zu Hause, sie ist doch ganz fertig und braucht Pause..
Toulouse-Lautrec
10 april 2014, 17:26
Wat een leeghoofdig geouwehoer in dit draadje zeg...
Het slaat echt nergens op...
licky luke
10 april 2014, 18:13
Kann jemand mir sagen welches nummer den Staatsloterij gewonnen hat?
Dann weiß ich ob ich hier übernachte ��
Sonnst nehme ich Paula mit zu Hause, sie ist doch ganz fertig und braucht Pause..
Du tickst nicht richtig....
Nicht nur dein Sack ist leer, sondern auch dein Kopf... sagt TL. Da hat er schon recht...muss ich sagen...
Eddy_V
10 april 2014, 18:38
Du tickst nicht richtig....
Nicht nur dein Sack ist leer, sondern auch dein Kopf... sagt TL. Da hat er schon recht...muss ich sagen...
Ihr sind alle eifersüchtig!😋
Eddy_V
10 april 2014, 19:41
Wat een leeghoofdig geouwehoer in dit draadje zeg...
Het slaat echt nergens op...
Sie sollten Mahlen statt schreiben 😋😉
Big30
10 april 2014, 20:28
nb vanwege het vluchtige karakter van een live-topic staan we wat functioneel geouwehoer hier toe :tongue:. Moet wel enig nivo hebben natuurlijk maar das gelukkig wel het geval.
Eddy_V
10 april 2014, 21:06
Leider nicht gewonnen mit der Lotterie ..also habe ich Paula mit ins Auto genommen 😊
Na ja, alle Verrücktheit auf ein Stockschen...
Ich gehe mich jetzt verabschieden von die nette Leute in Babylon und von meiner Schatzi. Wir haben noch Spas gemacht in Kino, einige Zimmer und am Bar.
Es war mir das Tagschen schon 😊.
Schon ziemlich viele Leute aber meistens Belgen und Deutschen ohne viel Gefühl vor Spaß; bisschen tote Hose sowie die Damen dass nennen.
Trotzdem viele Zimmer besetzt.
Glücklich dürfen wir ab morgen wieder auf holländisch schreiben !
licky luke
10 april 2014, 21:09
Glücklich dürfen wir ab morgen wieder auf holländisch schreiben !
Indertat! ;) :hammer:
limbo11
15 april 2014, 11:22
Wil er eens naartoe
Eddy_V
15 april 2014, 13:35
Wil er eens naartoe
Ik zou het niet doen...verslavend hoor!
Donderdag rond lunchtijd zien ze mij weer verschijnen : kippetjes eten en bekijken, waar kan dat tegenwoordig nog?!
Eddy_V
17 april 2014, 11:28
Vandaag weer richting Babylon gereden Na een week van afkicken werd mij vriendelijk doch dringend verzocht om de nieuwe looks van één van de Babylon baby's te komen bewonderen. Een voorproefje haalde mij eenvoudig over de streep!
En jawel....bij binnenkomst al een hartverwarmend ontvangst waar je nog een behoorlijk sterk hart voor moet hebben. Ze mogen wel uitkijken of er vallen nog eens slachtoffers!
Nu eerst hapje, drankje, kippenpootje en een stukje borst...
Eddy_V
17 april 2014, 15:08
Jacuzzi: poel des verderfs 😉
Eddy_V
17 april 2014, 16:58
Begint een vast ritueel te worden... Ligstoel in zonnetje, schatje erbij, badderen met leuke dames, Spaß machen im Kino, sterke espresso, zonnetje en daarna even slopen en gesloopt worden 😊
Geen a la carte ivm afwezigheid vaste kokkin als ik het goed begrepen heb, maar er staat wel een mooi buffet en spargel soep.
De vaste bezetting dames is aanwezig zoals op de lijst. Komende week gaan er toch wel een aantal op vakantie.
Eddy_V
17 april 2014, 20:12
Ben zo'n beetje door mijn maandtoeslag heen...
Toch nog a la carte kunnen bestellen. Samen met Paula wat staan knabbelen aan frietjes en kippetje in afwachting van mijn eigen toast Hawaï. Er stond een Nederlandse beer waarvan ik eerst dacht dat hij Duitser was (en hij van mij van mij ook... Ik vond z'n Duits al zo merkwaardig 😇). Aardige man wel, maar hij kon ons gedrag niet langer aanzien en ging bij één van de donkere parels zitten.
Hij vond het maar niets dat ik bij Paula van haar bord stond te eten...haha! Ik moest wel...werd gewoon gevoerd nadat zij dat merkte! Lekker stout meisje!!
Daarna nog even buiten kunnen zitten, frisse lucht halen met dekentje om ons heen.
Zo douchen en eens in m'n normale kloffie hijsen en terug naar huis rijden.
Het was een prima dag.
En voor de Nederlandse beer: jawel, Paula was vandaag wederom het gebakje bij de koffie, voorgerecht, tussengerecht, hoofdgerecht en ten slotte een buitengewoon lekker dessert!
licky luke
17 april 2014, 21:22
Ben zo'n beetje door mijn maandtoeslag heen...
Paula is onderhand ook al zo'n beetje door jouw maandtoeslag heen... hihi...
Ach, als je maar lol hebt...!
Go Eddy_V Go !
Eddy_V
18 april 2014, 08:53
Paula is onderhand ook al zo'n beetje door jouw maandtoeslag heen... hihi...
Ach, als je maar lol hebt...!
Go Eddy_V Go !
Integendeel, die dames weten een leuke spaarpot en pensioenvoorziening op te bouwen dmv mijn "oudedagsvoorziening" 😊
En het is hun gegund. Paula kan in ieder geval straks met vliegtuig terug komen ipv met de bus. Mooi een extra vakantie dag!
En ik maar op een houtje bijten de komende 3 weken.. :-)
(nou ja, op een houtje glijden in ieder geval de komende week!)
licky luke
9 mei 2014, 15:14
Zojuist aangekomen im een rustig Babylon.
warme begroeting door o.a. Alice, die een nieuw kapsel met krullen heeft, inclusief een roodbruine kleur. Staat haar goed, ook volgens de zeer vriendelijke theke, en als ik dat zeg volgt een extra kus. Kijk, zo makkelijk gaat dat...
Nu eerst effe douchen, kopje koffie en de zaak en meiden verkennen...lik zou het slechter kunnen treffen...
licky luke
9 mei 2014, 16:08
Het blijft nog erg rustig, al komen er meer en meer mannen binnen en dames van een kamer... De mannen zijn verlal "middagvolk" denk ik zo, mannen de tijdens het werk effe hier binnen komen wippen en strakjes weer netjes op tijd bij moeder de vrouw aan tafel zitten voor het avondmaal.
Eerst maar eens een klein hapje gegeten en nog effe in de laatste zonnestralen gezeten. Nu tijd voor een ontspannende sauna en dan weer eens kijken in de bar.
Volgens mij heb ik Raze bij de inkombalie zien staan naar hij is nu nergens te bekennen. Misschien naar een specifieke dame gevraagd die er niet is en dus maar doorgereden naar een andere club?
licky luke
9 mei 2014, 18:11
Het sfeertje komt hier in Babylon voor mij niet echt op gang... Mannen zitten te eten en/of drinjen, vrouwen zitten wat bij elkaar of bij de gokmachines. In de kino zit een gast met twee vrouwen zelfbestelde pizza te eten. Het volle licht is aan wat de gezelligheid ook niet echt bevordert en er zijn gewoon te weinig mannen en vrouwen om de hut gezellig te vullen. Ja, het klinkt vreemd maar zelfs een relatief kleine club als Babylon kan leeg overkomen...
Ik ga maar eens koers zetten naar Panthera. ..
Het sfeertje komt hier in Babylon voor mij niet echt op gang... Mannen zitten te eten en/of drinjen, vrouwen zitten wat bij elkaar of bij de gokmachines. In de kino zit een gast met twee vrouwen zelfbestelde pizza te eten. Het volle licht is aan wat de gezelligheid ook niet echt bevordert en er zijn gewoon te weinig mannen en vrouwen om de hut gezellig te vullen. Ja, het klinkt vreemd maar zelfs een relatief kleine club als Babylon kan leeg overkomen...
Ik ga maar eens koers zetten naar Panthera. ..
nogmaals excuus dat ik je geen gezelschap kon houden 😉
Maar in Panthera ga je de schade ongetwijfeld ruimschoots in halen!
Heb ik weer... Cheffe Eddy is jarig en ik zit nu al aan de Sekt (nee..geen natursekt!)
Warm ontvangst in Babylon 😊
Het is erg rustig met beren , hooguit 6 momenteel.
Mooie Line up met voor ieder wat wils... Als ik niet aan mijn schatje vastgeketend zat....😉
licky luke
28 mei 2014, 13:01
Aliceke daar?
Aliceke daar?
Aber nein! Bianca vielleicht schon, muss noch mal nachfrage machen..
En met m'n oogkleppen op zie ik natuurlijk niets van al dat schoons.
Net goed gedoucht na wederzijds insoppen, zo fris als een hoentje.
Jetzt Kaffee und Kuchen ☕🍩
Bianca vertelde mij zojuist dat zij er maandag niet zal zijn. Maar er lopen genoeg andere Licky Luke dames om de maandag aangenaam door te kunnen brengen.
Paula is als vanouds...mannen in jacuzzi worden weer in de maling genomen, op de ronde couch met haar billen iedereen gek makend op de muziek...vind het niet vervelend om tegen haar aan te liggen!! Zojuist werd Pappa was a rolling stone gespeeld in de Killer versie van Seal: wat blijft dat een ongelooflijk geil nummer met een lekker stuk tegen je aan... Was al mijn lijflied (where ever I lay my hat...is my home), maar heeft zich voor mij nu definitief als geilste disco/rock song gevestigd! 😃😉
Eddy_V
2 juni 2014, 13:26
Zonnetje schijnt, dames zijn goedge"mutst" en m'n schatje ziet er heter uit dan ooit...
Even wachten op Licky Luke, Duivenmelker vermaakt zich met Paula2 : zo hebben we haar maar even op voorhand genoemd aangezien wij beiden de slanke, goedlachse brunette niet kennen.
licky luke
2 juni 2014, 15:21
Nooit gedacht dat het nog ging gebeuren... maar Licky Luke is in da house!
Al allerhartelijkst begroetgdoor Alice die me duidelijk gemist heeft....
Eddy_V ook al gespot, uiteraard in gezelschap van Paula.
Eerst eens wat drank en spijs tot mij nemen want ik moet behoorlijk afschakelen van een drukker-dan-verwachte dag....
licky luke
2 juni 2014, 21:53
Ja ja, we zijn er nog.... pffff.. een twee uur durende olie massage gehad en gegeven aan Alice, totdat kleine (nou ja, kleine) Luke helemaal op springen stond... en met een heerlijke ft naar de top van zijn hoogtepunt werd gebracht... en nog iets verder....
Inmiddels nog samen gegeten en wat gezoend en geknuffeld. Daarna (zojuist) speciaal voor mij een hartstochtelijke paaldansact opgevoerd door Alice... waarvoor mijn welgemeende applaus (en dat van de overige aanwezigen)...
Ik had door een tweetal afspraken van Alice dermate lang op haar gewacht dat ze me aangaf dat ze de rest vsn de avond voor mij reserveerde en dat heeft ze tot nu tie gedaan... de schat...
Eddy_V
2 juni 2014, 23:28
Nou nou nou nou nou... had ik toch nog even moeten wachten...paaldansende Alice met de fraaie benen 😉
Ik was even over 9 vertrokken nadat ik mijn (ons aller..) schatje nog even gezelschap gehouden en getroost had. Het was weer een fraaie en gezellige dag, ook het bijkletsen met Duivenmelker (die duidelijk zijn duifje miste), Licky Luke en Cheffe Eddy, wiens achtergrond verrassend was en die verdomd goede plannen heeft en uitvoert om Babylon nog interessanter te maken.
Tegen 23 uur in mijn hotel aangekomen en nog even wat mijn collega/partner bijgekletst voor onze trainingen de komende 3 dagen. Hopelijk is het nieuwe hotel van Eddy snel in gebruik zodat ik voortaan daar onze klanten ga ontvangen...ha! En het zou ook fijn zijn om tussen de kamer sessies in even een hazenslaapje op een eugen kaner te doen; die uurtjes met Paula vormen op mijn leeftijd een flinke aanslag op m'n conditie 😃.
Eddy_V
24 juni 2014, 12:34
Tussenstop in Elsdorf 😊
Lekkere meiden alom...
Mijn favo gaat vreemd, wat nu??
licky luke
24 juni 2014, 12:42
Tussenstop in Elsdorf ��
Lekkere meiden alom...
Mijn favo gaat vreemd, wat nu??
Simpel.. zelf ook vreemd gaan...
Nu kan het nog, als ze terug is niet meer...
Go Eddy Go !!
Eddy_V
24 juni 2014, 13:09
Bedankt voor jouw advies...
Betrapt in de sauna...
Nu is ze boos...heeeel boos 😈😈😈
Clinic
24 juni 2014, 13:14
Jammer dan! Niet de eerste en haar kennende ook niet de laatste keer. Als je zo met vaste pannenkoekers omgaat verdien je het bani mis te lopen!
Hoewel, mislopen......misschien zet ze dat uurtje met die andere klant ook gewoon bij jouw op de kaart. :-))
licky luke
24 juni 2014, 14:19
Bedankt voor jouw advies...
Betrapt in de sauna...
Nu is ze boos...heeeel boos ������
Kom op... effe wapperen met een briefje van vijftig en voor je het weet heb je te maken met make-up-seks...
Eventueel zelf ook nog even boos spelen omdat ze met een ander weg was... met gelijke munt terugbetalen dus...
Tja, ik blijf adviezen geven...
Eddy_V
24 juni 2014, 15:16
We hebben het weer goed gemaakt 😊😍😊😍😊
Hahahaha, dank voor alle welgemeende adviezen!
licky luke
24 juni 2014, 15:34
We hebben het weer goed gemaakt ����������
Hahahaha, dank voor alle welgemeende adviezen!
Ik had niet anders verwacht...
Eddy_V
24 juni 2014, 16:20
Ik had niet anders verwacht...
Ik eigenlijk ook niet, hoewel er een paar heeeel verleidelijke meiden rondlopen waar ik nog wel een keer ruzie voor wil hebben 😉
licky luke
24 juni 2014, 16:35
No problem, op vrijdag 4 juli mag je weer ruzie gaan maken...
Pietjepik
24 juni 2014, 16:58
een mokkel dat boos is omdat je een andere meid neukt... lijkt wel een soap. Alle haat en nijd komt voort uit het in haar ogen oneerlijk verdelen van je geld, het in een hoekje strooien waar zij toevallig die dag niet staat.
Wel een prima manier om een claimende meid op haar nummer te zetten en definitief van verlost te raken.
Eddy_V
24 juni 2014, 17:58
een mokkel dat boos is omdat je een andere meid neukt... lijkt wel een soap. Alle haat en nijd komt voort uit het in haar ogen oneerlijk verdelen van je geld, het in een hoekje strooien waar zij toevallig die dag niet staat.
Wel een prima manier om een claimende meid op haar nummer te zetten en definitief van verlost te raken. De soep wordt niet zo heet gegeten...
PP, je mot dit allemaal niet te serieus nemen!
Wie mij kent, weet dat ik voor m'n plezier op IJBF schrijf, wel met een kern van waarheid maar ook een beetje luchtig.
Weliswaar was de dame daadwerkelijk cq quasi beledigd, maar dat mag de pret niet drukken en ik hoef ook nog niet van haar verlost te worden, veel te veel lol gehad daarna in de bar, tuin en kamer.
Elli is trouwens ook een zonde en ruzie waard.. Wat een prachtmeid!
Wie weet next time...
😉
Eddy_V
4 juli 2014, 08:02
Eigenlijk wordt het vandaag te warm voor een club zonder zwembad, maar het is zo zielig voor de meisjes als we nu ineens onze plannen veranderen.
Die meisjes hebben toch al niets om aan te trekken!
Dan maar even doorbijten en sociaal zijn 😁
licky luke
4 juli 2014, 09:29
Dan maar hopen dat het bewolkt wordt en misschien zelfs gaat regenen. .. Zweten gaan we toch...
duivenmelker
4 juli 2014, 12:10
Eigenlijk wordt het vandaag te warm voor een club zonder zwembad, maar het is zo zielig voor de meisjes als we nu ineens onze plannen veranderen.
Die meisjes hebben toch al niets om aan te trekken!
Dan maar even doorbijten en sociaal zijn ��
Hallo Eddy , een andere club met zwembad , dit doe je Paula toch niet aan .
Gisteren verlangde ze al naar vandaag om je terug te zien . Ze liep vol ongeduld door de club te tobben dat ze nog één nachtje moest slapen en dat ze dan terug met je kon dollen en je kop zot maken , maar ook heerlijk genieten van je .
Veel plezier daar in Babylon .
Doe de groetjes aan Maya van me en zeg maar dat ik haar gisteren heb gemist , gelukkig was mijn duifje er zodat we weer een fantastische namiddag beleefden .
Eddy_V
4 juli 2014, 13:21
Vanzelfsprekend laat ik mijn (ons aller..) schatje niet langer smachten!
De nieuwe parkeerplaats aan de achterzijde is wederom vrijwel leeg: naar binnen en zweten maar!
licky luke
4 juli 2014, 13:43
Na meer dan genoeg oponthoud is ook deze ijsbeer dan eindelijk in tropische hitte van Babylonische gearriveerd. ..
Nog niet bij de theke werd ik door Alice (speelt dus duidelijk vanaf de zijlijn) allerhartelijkst verwelkomd...
De dames die zich gewoontegetrouw bij de receptie hadden verzameld moesten maar even wachten en riepen ongeduldig naar Alice: "Wer ist da?"...
Inmiddels weten ze het...
Sjeufke
4 juli 2014, 19:16
Nog niet bij de theke werd ik door Alice (speelt dus duidelijk vanaf de zijlijn) allerhartelijkst verwelkomd...
De dames die zich gewoontegetrouw bij de receptie hadden verzameld moesten maar even wachten en riepen ongeduldig naar Alice: "Wer ist da?"...
Inmiddels weten ze het...
Let maar op, je hebt zo een naam.......:biggrin: Viel Spaß :t15188:
Eddy_V
4 juli 2014, 19:32
Waar zit Knaktuut??
Het is goed vol te houden in Babylon... Een soort haat liefde verhouding 😉
Afgekoeld in de jacuzzi en even wachten op een vrije kamer om met mijn (ons aller..) schatje rustig een goed gesprek te voeren 😎
Eddy_V
4 juli 2014, 19:32
Peppino inmiddels ook gearriveerd en al aan het dansen en sjansen.. 💃
Sjeufke
4 juli 2014, 19:38
Waar zit Knaktuut??
In de zevende hemel....im siebten Himmel :tongue::freu:
licky luke
5 juli 2014, 09:09
In de zevende hemel....im siebten Himmel :tongue::freu:
Je bedoelde vast en zeker: in het z(w)evende gehemelte...
Ach ja, in sommige situaties kom je moeilijk uit je woorden, dat begrijp ik best...
Eddy_V
17 juli 2014, 11:12
Wat een warm welkom: zusammen duschen! 😊
licky luke
17 juli 2014, 11:40
Wat een warm welkom: zusammen duschen! ��
Ik neem aan een koude douche, met dit weer? ;)
Doe Alice en Bianca maar de groeten van me, en jouw liefje natuurlijk ook...
Sjeufke
17 juli 2014, 13:01
Ik neem aan een koude douche, met dit weer? ;)
Dan zakt kleine Eddy-V onder zijn bestaansminimum :biggrin:
Viel Spaß Eddy-V!
Eddy_V
17 juli 2014, 16:59
Koude douches tussendoor zijn wel noodzakelijk en gezellig!!
Eddy_V
17 juli 2014, 18:05
Dan zakt kleine Eddy-V onder zijn bestaansminimum :biggrin:
Viel Spaß Eddy-V!
Inderdaad een vreemd fenomeen..:
Bij de heren krimp en bij de dames groei van bepaalde lichaamsdelen bij kou 😉
Het was rustig tot circa 17uur (max 10 man binnen tegen bijna 20 dames).
Rond etenstijd wat meer bezoekers, vooral (Franstalige) Belgen.
De meisjes zijn een beetje loom door de hitte en gebrek aan werk.
Sommige dames hebben het bijna altijd druk... Bianca, Sabrina, Corinna oa.
Hopelijk overleef ik het gecremeerde vlees. Mocht er geen nieuw bericht meer volgen dan ben ik ofwel het slachtoffer van de "kok" of van mijn (ons aller..) schatje: Paula is weer niet te houden 😊 Nog heter dan de buitentemperatuur!
Costana
17 juli 2014, 19:21
Is het écht heet of goed warm ?
Wat schaft de pot ? BBQ of kun je bestellen ?
Eddy_V
17 juli 2014, 22:23
Benauwd warm, overal! Bbq crematie van worstjes en lappen vlees
Eddy_V
12 augustus 2014, 12:00
M'n dienst is vandaag zojuist begonnen als interim chef Knoppenbediening.
Er lopen weer voldoende cursistes van het type domme blondje... Zouden ze echt zo dom zijn?
Op naar de knopjes!
licky luke
12 augustus 2014, 12:23
Er lopen weer voldoende cursistes van het type domme blondje... Zouden ze echt zo dom zijn?
Op naar de knopjes!
Kijk, wat de knop "Met citaat reageren" betekent weet ik dus al...
Zelf ben ik meer een autodidact... in de trant van "van proberen kun je leren"
Ik druk en draai maar wat en onthoud dan het standje waarbij ik het meeste en leukste effect zie..
Maar goed, de opzet is natuurlijk goed en op je eerste dag ben ik benieuwd naar de vraag om meer knoppenkennis en natuurlijk de resultaten..
Sommige cursisten zullen er geen touw aan vast kunnen KNOPen, anderen zullen zich de informatie goed in de oren KNOPen...
Eddy_V
12 augustus 2014, 17:46
Heel goed! Zelf studie kan geen kwaad!
Elli is ook een buiten gewoon oplettende cursiste... Andere namen noem ik niet om Goedemorgenallemaal niet te stressen 😊
licky luke
12 augustus 2014, 17:48
Heel goed! Zelf studie kan geen kwaad!
Elli is ook een buiten gewoon oplettende cursiste... Andere namen noem ik niet om Goedemorgenallemaal niet te stressen ��
Als je zeker wilt zijn dat ze goed heeft opgelet moet je haar natuurlijk ook een (mondeling) examen laten afnemen...
jos5185
15 augustus 2014, 22:46
Op naar de knopjes!
nou moet ik zeggen ik zat woensdag dus ook in dat ding maar het is knap ingewikkeld ik ben dan wel niet blond maar grijs maar dat hielp ook niet echt.
Groetjes jos
Eddy_V
19 augustus 2014, 11:55
Een beetje benieuwd was ik wel hoe het er in VM aan toe zou gaan, maar..... Na zo'n aller hartelijkst welkom door de schatjes en één in het bijzonder is die nieuws gierigheid helemaal over!
Leuke dames, weinig beren (stuk of 6), dus wij vermaken ons hier wel met de naakte waarheid 😁
Eddy_V
19 augustus 2014, 20:02
Hoe de verhalen uit Marisol ook mogen zijn : totaal geen spijt!
Wat een boefje is Paula toch... Tja, laat ik het beestje maar bij d'r naam noemen 😉. No details...😊
Nou ja, later misschien!
Eddy_V
29 augustus 2014, 11:53
Was dit maar live!!
Sta al 20 minuten stil bij Viersen b😢
Willem2
29 augustus 2014, 14:07
Was dit maar live!!
Sta al 20 minuten stil bij Viersen b��
Het is vrijdagmiddag ....
KanariePiet
29 augustus 2014, 14:17
Was dit maar live!!
Sta al 20 minuten stil bij Viersen b��
En Paula zich ondertussen maar afvragen: waar blijft ie nou!?!?!?:hammer:
Eddy_V
29 augustus 2014, 14:33
Wegwerkzaamheden hielden op en Paula heeft netjes gewacht...rn ziet er geiler uit als ooit!
Eddy_V
29 augustus 2014, 15:50
Aamu, Ouder en Licky Luke inmiddels ook gesignaleerd.. Inmiddels is het weer wat beter en gaan we buiten in de lounge stoelen liggen...what will be next??
hasta la pasta
29 augustus 2014, 16:09
Ik sta nu te wachten totdat het hotel opengaat. Grrrr
Eddy_V
29 augustus 2014, 18:33
En hasta la pasta en de famous mr pussy zijn ook in loop van de middag gearriveerd. Gezellige drukte en nog lekker buiten op het terras kunnen eten.
Net opgewarmd in de jacuzzi met mijn schatje 😍. Nu eerst weer afkoelen voordat we nog maar weer eens op verkenningstocht gaan..
Eddy_V
29 augustus 2014, 18:36
Mr pussy heeft de donkere hoekjes in de kino ontdekt...en Sara....en is in de veronderstelling dat niemand anders ziet wat deze donkere parel aan het doen is! 😉
Eddy_V
29 augustus 2014, 22:58
En de avond zou nog een verrassende wending krijgen...bijkomen in de kino... terwijl mijn (ons aller..) schatje nog enkele afspraken met andere vaste gasten wilde nakomen..
It's all in the game!
MiniME
12 september 2014, 13:57
Heerlijk dat de dames een keer niet helemaal bakt lopen maar in geile lingerie.
Aantal dames ziet er nu zelfs beter uit. Alexa heeft nu eindelijk de kleding die bij haar attitude past.
Bianca is weer terug.
Onervaren secretaresse Laura wordt door directeur op het matje geroepen in de kino en een lesje dienstbaarheid geleerd door Daniela.
Kortom groot feest, en haast geen mannen....
Eddy_V
23 september 2014, 09:49
Super Line up vandaag!
Hopelijk geldt dat ook voor de dames... ��
Sjeufke
23 september 2014, 13:29
Geland in Elsdorf. Gezellig!!!! Aanwezig: GolfPik. Licky Luke. Ricardo Banana, kanariepiet vendezz cavediver. Minime bob0808. De Laef zit nog in de Efteling😄 wachten op again and again en Eddy_V
Eddy_V
23 september 2014, 15:04
Ook eindelijk geland...
Wat een warm welkom!
Ook door van de dames trouwens 😁
Eddy_V
23 september 2014, 17:04
Mr Pussy, ik heb het veldwerk vast voor jou gedaan: Maria, Braziliaans/Belgisch chocolade hapje...lekkeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!
De Laef
23 september 2014, 17:11
Geland in Elsdorf. Gezellig!!!! Aanwezig: GolfPik. Licky Luke. Ricardo Banana, kanariepiet vendezz cavediver. Minime bob0808. De Laef zit nog in de Efteling�� wachten op again and again en Eddy_V
hier de efteling live........sprookjes bos gesloten.............nu opzoek naar een nieuw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jongentjes veel plezier bij roemkapje
Sjeufke
23 september 2014, 17:12
Inmiddels gearriveerd again and again en Eddy_V. Uurtje op kamer geweest met Karina. Super. Prima sfeer met het schrijversgilde met een neukprobleem.
Golfpik
23 september 2014, 23:29
Net weer thuis. Wat een heerlijke dag. Super gezellig en mooie line-up. Genoten van Bianca en Tina.
Heb helaas de rondvraag van het schrijversgilde met een neukprobleem moeten missen.
Ik zie de vele notulen wel langs komen.
Sjeufke
23 september 2014, 23:53
ook weer thuis......een tweede kamer met Bianca gehad die vandaag als Pippi door het leven ging.....met haar staartjes. Verslag volgt over deze toffe SC...!!
Eddy_V
23 oktober 2014, 12:05
Schattig zo'n verloofde die smachtend staat te wachten 😊
Vendezz
23 oktober 2014, 12:06
Wachtend op t geldbuideltje van manlief !! ;)
licky luke
23 oktober 2014, 12:39
Schattig zo'n verloofde die smachtend staat te wachten ��
Smachtend of smakkend?
Of snakkend?
Clinic
23 oktober 2014, 12:45
zakkend...........? :eek:
door der knieën :biggrin:
Maakt niets uit, duiveltje doet alles voor iedereen zolang er maar keiharde munten tegenover staan. Oscarnominatiewaardig!!
Eddy_V
23 oktober 2014, 13:19
Wachtend op t geldbuideltje van manlief !! ;)
Nee, nee, pure liefde! 😁
Teiresas was al binnen, gezamenlijk wat over de dames geroddeld.
Rob45 nog niet gezien.
Alice is er ook, wat een schatje..: ze wil niet met mij op kamer als haar kamergenote in huis is, dat zie je toch niet vaak bij de dames die duidelijk ten onrechte als geldwolvinnen te boek staan 😉
Er loopt een superslank grietje met lang blond krulletjes haar en blauwe ogen. Weet nog niet wij is, maar met haar zou ik zo maar mijn verloofde eens kunnen gaan bedriegen terwijl die met een andere stamgast aan het rotzooien is!
Eddy_V
23 oktober 2014, 13:20
Smachtend of smakkend?
Of snakkend?
Later op de middag in ieder geval slikkend 😁
Eddy_V
23 oktober 2014, 13:34
Barby is de artiestennaam van het slanke poppetje... Leuke glimlach..lekker kontje...weinig initiatief, dat zal ik zelf dan maar weer nemen.
Dalton
23 oktober 2014, 15:33
Barby is de artiestennaam van het slanke poppetje... Leuke glimlach..lekker kontje...weinig initiatief, dat zal ik zelf dan maar weer nemen.
het tegenover gestelde wat MINIME altijd beweerd over deze club.
rob45
23 oktober 2014, 15:53
Ook net geland in Babylon sinds lange tijd weer en ik heb al twee donkere schone dames gespot.
Ook werd ik aan de bar welkom geheten Door Teiresas en EddyV.
Prima stemming hier,even wat rondwandelen en daarna toeslaan....
Eddy_V
23 oktober 2014, 16:41
het tegenover gestelde wat MINIME altijd beweerd over deze club.
Tegenovergestelde??
Geen idee, ik dacht dat hij ook altijd wel tevreden was over deze club.
En zoals gebruikelijk nemen de dames meer initiatief naar mate ze jou kennen.
Maar voor Dalton is het hier niets, de dames hebben hier teveel energie en met je looprekje naar de kelder en naar boven is ook geen aanrader.
satanic surfer
2 november 2014, 05:53
De ochtendstond heeft volgens de overlevering goud in de mond dixit leuzen ende zegswijsachtigen, of dat klopt weet ´k niet pertinent aangezien er een behoorlijke muffe aprésalcoholische nadronk lijkt te plakken aan de tongzoen die ´k zonet gratis ende voor noppes uitdeelde aan een nietsvermoedende passante met laten we zeggen ook gradueel onverantwoorde mate der intoxicatie, maar alla, we wijken af. Excellent feesje gister in la douce Babylon ter gelegenheid van de anniversaire van Orangina, een aimabele Parisien met gute laune en smaak, godbetert, ze bestaan weldegelijk. Helaas diende dit gespuis redelijk vroeg af te taaien, een langzaam exploderende club achterlatend die helaas pindakaas gespeend bleef van public action doorgaans ( wat zijn de zeden toch veranderd daar waarvan aktetas) doch voorts badend in welbehagen en zichzelf doorheen dranken van uiteenlopende promillage ploegend voorts. Buffet overheerlijk te noemen met een aanbod dat enkel sporadisch wordt getopt door de verjaardagsfeesten in Samya dunkt me, voorts champus/wijn à volonté en versnaperingen en fingerfood van jewelste. Barbediening door Lena en co, Eddy in een nog aanvaardbare staat van lichte dronkenschap en slechts 2 dames "weggestuurd" wegens matige laune zijns insziens, een leger aan Youppienauten waarmee het alleragréabelst keuvelen was, enkele Duitse bekenden waaronder een lang niet meer getroffen copain wat me uiteraard verblijdde als een wielewaal die in een uit de kluiten gewassen wodkaplas was geland. De Reesbeer der Racebaren kwam ook voorbij tweede dag terreke naar bleek en nagelde 2 donkere dames en public tegen het ronde bed of was dat nou net andersom? Dat laat ik maar in de chokomoussemiddenbaanstrook om in Oegandese mobiliteitstermen te blijven steken. Line-up niet van verkeerden huize, een 5-tal donkere dames waarmee mag aangegeven worden dat voor liefhebbers van het genre er wel wat te genieten viel waaronder de terugkomst van een PSR-bekannte, een blonde spijker die bijna toegang krijgt tot het optickbombersgild die Finca Erotica gedag heeft gezegd (voorlopig) en die quasi zonder oponthoud werd gesommeerd tot neuken leek me stellig, voorts een blonde schone die na 1/2 jaar wieder da opdook, Marina die om 18 uur binnenviel en linea directa richting wodkafles en stammies holde, een riedel Roemeensen voorts en puur optisch was het naar Babylonnormen behoorlijk goed te noemen. De volgens sommigen verkeerdelijk als "leader of the pack" bestempelde ex-coryfee der zevende hemels was voornamelijk een stilliggend en weinig kamerend ornament in het geheel, hoe scheef kan men planken misslaan ditaangaande ging de ronde tussen timmerlui met Ahnung ditaangaande? Egal, hoogstgezellig dus en de dames konden zich verblijdden over behoorlijk drukke graad der neukwilligheid van menigeen, de matige Halloweenparty was ras vergeten leek het wel, opvallend dat elke dame dat liet vallen quasi, sneu maar alla, het kan niet elke vrijdag feest zijn. Gezien ietwat verfickte Woche gezien nog enkele clubbezoekjes elders enzo me als allerkeurigste burgerling gedragen en éénmaal een bedstonde gedeeld öet een Roemeense dame wiens topic ras zal worden aangevuld, Nichole, een vrolijk moppie dat niet op d´r kop is gevallen, en behoudens enkele lacunes en ausbaufähige departementen degelijke punten scoorde. Erna nog wat met de recupererende Reesbeer aan de bar gehangen en ietwat halfbezopen Franstaligen de hand geschud enzo, sneu dat de plicht riep en ik me diende terug te trekken uit het feestgewoel dat ongetwijfeld nog tot in de vroege uurtjes zal hebben verbreid in de Oststrasse. Enige minpuntjes: té luide muziek die somtijds oorverdovend was zonder waarschuwing, een teistering voor hamer en aanbeeld waartussen Paula lag te snurken doorgaans, en traditioneel op soirées als deze een tijdens "stooturen" uitdeiende kamerwachttijd die overigens door voorvermelde N. leuk werd opgevuld, doch een schokkende terugloop qua publiekelijke gekkigheden voorts, een detail maar alla. Un grand merci aan de Cinquantaire van dienst en zijn gevolg dat alleramicaalst met elkaar omging, Babylon scoorde dikke punten qua omkadering en ambiente, Alice was eens te meer bindmiddel ende sfeerbrengster, een leuk dotje van een dame die eenieder verblijdden wil, wie weet wel een verborgen leadertje...Egal, à la prochaine les gars en ss hoopt stellig dat eenieder heelhuids thuis geraakt of tenminste zoet snurkt in daarvoor geeigende plekken zonder met de voetzolen continu de claxon in te stampen voor de autoslapers...C´ètait superbe, peace out!
Kwant
2 november 2014, 10:09
Moet bekennen dat ik blijkbaar 1 van Marina's "stammies" ben, ook na onze heerlijke anderhalve uur op de kamer heeft ze nog een behoorlijke tijd afterservice gegeven.
Gistermiddag had ik opeens zin om bij GT te gaan rondkijken, maar de volle parkeerplaats + volle Hummer gezien doorgereden naar m'n geliefde Babylon. Werd een beetje overrompeld door het grote aantal Franstalige bezoekers en de warmhoud bakken voor het eten. Maar Nicole maakte dat in een heerlijke sessie goed, toen we daarna bij de balie stonden voor de "administratie", kwam ongepland Marina binnen lopen. En ik hoefde niet lang na te denken over de volgende dame. Echter eerst nog een beetje gegeten, massage genomen en in de whirlpool gelegen (37 graden). Terug in de woonkamer hoefde ik niet lang te wachten of Marina zat al naast me.
Moet zeggen dat Barby er erg lekker uit ziet, had haar best willen uit proberen, was Marina er niet geweest.
Helaas geen nederlanders tussen de Fransen kunnen ontdekken, jammer Satanic Surfer had graag ervaringen willen uitwisselen :).
Sphinx
2 november 2014, 16:40
Helaas geen nederlanders tussen de Fransen kunnen ontdekken
Hehe, dan is mn uitspraak van het Frans aardig aan het verbeteren denkt deze racebeer :biggrin: Ben zowel vrijdag als zaterdag langsgeweest, vrijdag een rustige party die niet echt loskwam, zaterdag zou je een rustdag verwachten, maar Katja had me vrijdag al gewaarschuwd voor een Franstalige invasie. Was erg leuk. Uitgebreider verslag volgt in de toekomst
Bosco
8 november 2014, 13:33
Ricardo banana. Champollion en bosco in the house. Wachten is op de Laef. Maar maaakt niet uit
Lekkere meiden zat.
frogger
8 november 2014, 15:15
Hoe is het er? NOG DE oeps de moeite waard?
Bubbelbader
11 november 2014, 19:38
11/11 carnavals opening. Ongeveer 20 meiden in de hut denk ik. Harde muziek. Paar biertjes al op. Stemming en sfeer is goed. Zeer weinig mannelijke bezoekers.
2 nieuwe dames in de categorie black. Anna lisa en Annabel deze laatste van Jamaica. Ik weet het nog niet ut zijn wel brutaaltjes. En al een paar keer na 10 min terug. FF rustig aan ben al 3 keer afgegaan.
licky luke
11 november 2014, 21:07
11/11 carnavals opening. Ongeveer 20 meiden in de hut denk ik. Harde muziek. Paar biertjes al op. Stemming en sfeer is goed. Zeer weinig mannelijke bezoekers.
2 nieuwe dames in de categorie black. Anna lisa en Annabel deze laatste van Jamaica. Ik weet het nog niet ut zijn wel brutaaltjes. En al een paar keer na 10 min terug. FF rustig aan ben al 3 keer afgegaan.
Drie keer "al aaf" gegaan ...
Ga zo door!
(met de berichtgeving bedoel ik uiteraard...)
Eddy_V
12 februari 2015, 13:30
Toeval...bestaat niet...
Laatste bericht in dit topic geplaatst op de 11e van de 11e...
En vandaag barst het carnaval los in Babylon!
Duisburgspesjialst had gelijk: Ex-verloofde herkende mij zo door m'n masker heen....
Weet ze al dat zij ex-verloofde is?
Aan de welkomst kussen was het niet te merken..
Admin
12 februari 2015, 13:39
Toeval...bestaat niet...
Laatste bericht in dit topic geplaatst op de 11e van de 11e...
En vandaag barst het carnaval los in Babylon!
https://www.ijsberenforum.com/banners/fullbannerba.gif (http://www.saunaclub-babylon.com)
Wir werden die altweiberlichen Partyaktivitäten am Donnerstag 12.02 mit Kawummm feiern....
https://www.ijsberenforum.com/banners/fullbannerba.gif (http://www.saunaclub-babylon.com)
Eddy_V
12 februari 2015, 15:41
Ja hoor...heb ik weer.. Één dag in het jaar is Babylon geen FKK... En ja hoor.. dat is uitgerekend vandaag!
Maar er lopen wel een aantal dames in heeeele leuke pakjes rond:
Alice als stoeipoes met staartje
Bianca als ...gewoon als lekker ding
Julia als ...die verkleed zich half uur
Diverse meisjes als sexy catwoman..
En later op de dag zal Paula als politie agente verkleed gaan en mij arresteren vanwege mijn wandaden met.....
Om te plagen al met Alice en Julia zitten geinen...dat komt helemaal goed hier!
Eddy_V
12 februari 2015, 16:06
Mr Pussy eat your heart out!!
4 maal black pearls hier, van slank tot gemiddeld voor Afrikaanse dames: DKC dus!
(kunnen er ook 5 zijn maar dat is moeilijk te zien in het donker..)
Eddy_V
12 februari 2015, 16:55
Zojuist even met Duivenmelker gesproken die zeer tevreden naar beneden kwam met een slanke brunette (we noemen geen namen uit privacy overwegingen).
En toen kwam de superslanke Melinda aan mij kant naast ons zitten op de ronde bank.. Dat had zij beter niet kunnen doen..nu ga ik straks gearresteerd worden..de handboeien liggen al klaar.
Melinda, Hongaars poppetje staat zo in de top 5 van GMC dames. Maar of ik een paspoortje ga aanmaken..ik weet het nog niet of zij een blijvertje is (voorheen Acapulco). Voor mij eenmalige, sowieso al de vraag of ik de verdere avond wel overleef!
Eddy_V
12 februari 2015, 17:43
En het gaat maar door hier!
Lesbische show door twee van de donkere dames...je t'aime mon aux plus (of zoiets).
Mij ex heeft mij mijn uitstapje al vergeven, maar die handboeien en knuppel..die worden zo nog wel ingezet: back to my roots ��
Champollion
12 februari 2015, 18:27
En het gaat maar door hier!
Lesbische show door twee van de donkere dames...je t'aime mon aux plus (of zoiets).
Je t'aime, moi non plus. (https://www.youtube.com/watch?v=k3Fa4lOQfbA)
KanariePiet
12 februari 2015, 18:38
Je t'aime, moi non plus. (https://www.youtube.com/watch?v=k3Fa4lOQfbA)
Vergeef het hem. Eddy_V zijn kennis van het Frans is niet meer wat het geweest is. Heb ik gisteren in Sixsens nog live mogen aanhoren;):hammer:
Eddy_V
12 februari 2015, 19:51
Wat is dat toch met ex-en...?
Sex with your ex.. (sexe avec votre ex puh!)
Bigamie is zo gek nog niet!
Gearresteerd, in de handboeien en met haar knuppel in de weer..en ja natuurlijk Paula met mijn knuppeltje, daar wist ze wel weer raad mee.
Fans van Paula: Van de aangekomen kerstkilootjes zijn er vandaag minimaal 2 afgetraind!
Maar niet ten koste van haar borsten die echt lekker en wat steviger zijn geworden.
Blijft toch samen met Alice en Bianca de gangmaker van Babylon. Die laatste twee zijn altijd zo aardig ook al ben ik nog nooit met hun op de kamer geweest. Beiden mij vragend "wo mein Freund ist" , hun daarop uiteraard de hartelijke groeten gedaan en twee kussen namens Licky Luke gegeven. Verder ben ik maar niet gegaan in mijn rol van stand-in.
jos5185
13 februari 2015, 11:23
Wat is dat toch met ex-en...?
Sex with your ex.. (sexe avec votre ex puh!)
Bigamie is zo gek nog niet!
Gearresteerd, in de handboeien en met haar knuppel in de weer..en ja natuurlijk Paula met mijn knuppeltje, daar wist ze wel weer raad mee.
Fans van Paula: Van de aangekomen kerstkilootjes zijn er vandaag minimaal 2 afgetraind!
Maar niet ten koste van haar borsten die echt lekker en wat steviger zijn geworden.
Blijft toch samen met Alice en Bianca de gangmaker van Babylon. Die laatste twee zijn altijd zo aardig ook al ben ik nog nooit met hun op de kamer geweest. Beiden mij vragend "wo mein Freund ist" , hun daarop uiteraard de hartelijke groeten gedaan en twee kussen namens Licky Luke gegeven. Verder ben ik maar niet gegaan in mijn rol van stand-in.
Vroeger als marine man had ik verschillende vriendinnen in diverse havens dus je zou ook meerdere verloofdes kunnen hebben in diverse clubs het enige probleem alleen met die Roemeense dames is dat ze niet echt clubvast zijn dus je zou weleens op een keer tegenover 3 verloofdes kunnen staan :-o
Nouja je heb toch maar 2 ogen dus meer kunnen ze toch niet blauw slaan
Groetjes jos
Eddy_V
16 maart 2015, 13:05
Tja...dit hadden we dus beter 2 weken uit kunnen stellen!
Geen wellness voor de komende 2 weken itt de mededeling dat we vanaf maandag 16 maart eea zouden kunnen gaan proberen.
Maar als straks de aangekondigde mede beren nog komen, dan kunnen we gaan kaarten.
De bardame wil wel meedoen met strip pokeren ��
En als zo de zon nog een beetje warmer wordt, dan is het terras een aangenaam alternatief.
Admin
16 maart 2015, 14:10
Geen wellness voor de komende 2 weken itt de mededeling dat we vanaf maandag 16 maart eea zouden kunnen gaan proberen.
Ik meende dat het plan was dat de verbouwing begin april gereed zou zijn, klopt nog?
Klaarblijkelijk dus de komende 2 weken geen of beperkte wellness?
Eddy_V
16 maart 2015, 14:40
Rond 1 april moet de kelder gereed zijn met sauna en jacuzzi.
Daarna wordt de begane grond aangepakt en gaat de muur eruit in de bar en wordt er een nieuwe bar geplaatst.
Rond de 3e, 4e week zou ook boven klaar moeten zijn...
Tijdens de verbouwing blijft de winkel open, maar een kleine vergoeding voor de overlast.... Zou voor de betalende bezoekers toch op zijn plaats zijn. Straks eens vragen aan de Cheffe hoe hij dat ziet. Hij ging een uurtje geleden met een flesje bier naar kantoor en is nog niet helemaal wakker ��
Ik mag niet klagen met gratis entree.
KanariePiet
16 maart 2015, 15:32
Toch veel plezier gewenst mannen! Niet vergeten: uiteindelijk zijn jullie toch voornamelijk daar voor de meiden!!;):cool:
Eddy_V
16 maart 2015, 16:13
Toch veel plezier gewenst mannen! Niet vergeten: uiteindelijk zijn jullie toch voornamelijk daar voor de meiden!!;):cool:
Aaahhh dat is waar ook, was ik glad vergeten haha!
De dames hebben kennelijk een zwaar weekend gehad...
Maar een rustige dag in Babylon is ook okay.
Zojuist een tijdje op het terras in de zon gelegen. Licky Luke is daar nog bezig te recupereren van een zwaar weekend.
Pistoleeke en Duivenmelker zijn wel hard aan het werk��
En de laatste informatie van Cheffe Eddy: Wellness moet volgende week dinsdag klaar zijn en de rest begin april...
Hij had al het eea gedronken en de theke dames kijken er ongelovig bij, maar wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit!
Eddy_V
16 maart 2015, 17:47
Voel me net Remi...
Alle bekende beren zijn er vandoor na gedane arbeid.
Alhoewel van enige activiteit was bij Licky Luke vandaag niet veel te bespeuren..
En dan nog een chagrijnige Bianca die ook de moed niet kon opbrengen om de gehavende LL wat tot leven te wekken.
Nog een toetje en dan maar rustig op huis aan.
Woensdag gaat de zon weer schijnen bij Sixsens!!
rob45
16 maart 2015, 19:20
Voel me net Remi...
Nog een toetje en dan maar rustig op huis aan.
Woensdag gaat de zon weer schijnen bij Sixsens!!
Kop op Eddy ! Nieuwe rondes nieuwe kansen.
Zo ook voor mij komende woensdag in YY waar het ook afgelopen keer niet mee zat omdat een dame Fifty Shades of Grey had gezien en mij een hardhandige behandeling gaf.
Hopelijk zal de zon woensdag voor ons beiden schijnen en niet alleen buiten......
vrije jongen
16 maart 2015, 19:30
Nou... ik heb al helemaal zin in later deze week:rolleyes:. Een beetje saunaclub zet die sauna en bubbelbad toch ergens anders neer voor die week?
MiniME
16 maart 2015, 21:00
Zoals ik al in algemeen draadje schreef wordt elke week wel wat opgeleverd, maar duurt het nog circa 4 weken. Bron niet (alleen) Eddy, maar de uitvoerder zelf, die zal de planning wel scherp hebben lijkt me.
Whirlpool is leeg, losgemaakt en dus buiten werking opgeslagen naast de sauna's. Aangezien ze aan het betegelen zijn, kun je er nog even niet terecht. Over 1,5 week wel. Rest volgt de weken daar na.
Dames, sfeer en eten zijn nog steeds prima, het belangrijkste lijkt me.
pistoleeke
16 maart 2015, 22:44
Eddy-V, sorry van het abrupte afscheid vandaag maar ik had een noodgevalletje!
Misschien tot later eens in Sixsens! Overigens een leuke club Babylon alleen spijtig van de wellness!!
Eddy_V
16 maart 2015, 23:20
In de traditie van Licky Luke, schrijf ik dit bericht terwijl ik al bijna een uurtje thuis ben.
Na de lekkere toast Hawaï met frietjes nog een tijdje aan de bar zitten kletsen met de gezellige bardame (de voormalige masseuse) en met Milenka, de huidige masseuse die vrijwel de hele dag en avond geboekt was. Gelukkig voor haar want het is ook wel eens anders.
Van mijn voornemen om een hot-stone massage te nemen kwam dus niets terecht.
Dan in de kino even liggen pitten want tussen 6 en 7 vertrekken heeft niet zoveel zin met de drukte op de weg.
Terug in de bar voor een espresso waar Alice in de gaten heeft dat het mijn dag niet helemaal is.."waar zit jij ergens met je gedachten, in Roemenië of Bulgarije"?... ��
Daar zat zij niet veel naast. Samen met Alice en Bianca naar de kino om gewoon wat te ouwe..ehh..kletsen.
En dan werd het toch nog wat later met massage voor Bianca die haar dag ook niet had.
Wel gelachen met die twee en een gast van Alice die er bij kwam liggen.
Ach weer eens wat anders dan de gebruikelijke clubdagen!
lustman
28 maart 2015, 00:17
De beneden verdieping is open van vrijdag en ook volledig afgewerkt. Whirlpool en beide sauna's weer in dienst. Ruime kamers en nieuwe wc's aanwezig. Uitgebreide info mag je later verwachten...
rob45
13 april 2015, 17:28
Heb vanmiddag Babylon aangedaan en het was zoals verwacht daar een rustige bedoening daar met een kleine line up.
Toch een top tijd gehad en een paar donkere spetters aan de sabel geregen,later meer........
Eddy_V
29 april 2015, 12:21
In 6 weken is er veel gebeurt in Babylon!
De nieuwe ruimte achter de bar ziet er erg goed uit en de kamers im souterrain zijn nu ook allemaal voorzien van spiegels en schilderijtjes.
Voelt als thuiskomen zoals Alice mij altijd verwelkomt terwijl we nooit iets met elkaar doen!
Eddy_V
29 april 2015, 12:36
Ps Licky Luke: Alice is nog steeds boos op jou..ze had helemaal op jouw komst gerekend afgelopen zaterdag...
En wie moet dit weer allemaal goed gaan maken???
licky luke
29 april 2015, 18:02
Ps Licky Luke: Alice is nog steeds boos op jou..ze had helemaal op jouw komst gerekend afgelopen zaterdag...
En wie moet dit weer allemaal goed gaan maken???
Oei oei, daar was ik al bang voor... dat wordt weer goedmaak-seks op vrijdag 8 mei...
Je hebt haar hopelijk toch verteld waarom ik niet kon komen en dat dat overmacht was?
(en dat ik haar ook heel erg gemist heb?)
Eddy_V
29 april 2015, 18:07
Oei oei, daar was ik al bang voor... dat wordt weer goedmaak-seks op vrijdag 8 mei...
Je hebt haar hopelijk toch verteld waarom ik niet kon komen en dat dat overmacht was?
Laten we er het op houden dat ze nu niet meer zo boos is ��
Piet Plezier
29 april 2015, 18:11
licky luke ben je ermee getrouwd dat je uitleg moet geve.
Er is geen 1 DVP die ik uitleg geef als ik zou komen en dan niet ga.
ze zijn niet boos ze miss je knaken en dat is alles
Eddy_V
29 april 2015, 19:56
Overigens moet Licky Luke de Duisburg spesjialist dankbaar zijn, want Alice vertelde mij dat hij op zijn verjaardag de honneurs uitstekend heeft waargenomen voor LL...!!
Dus Duisburg Spesjialist: ZE had het zeer gewaardeerd!
En Pietje: In principe heb je gelijk, maar er zijn een paar uitzonderingen die de regel bevestigen en Alice is daar absoluut één van!
jos5185
15 juni 2015, 15:21
Goedenmiddag
Over een uurtje zijn we weer in mijn geliefde Babylon.
Kitty kwam ineens weer op de AWL, maar Nicole is er nog altijd niet op, maar zoals ons aller Johan Cruyff zou zeggen ieder nadeel heeft ook zo zijn voordelen, misschien kan ik nu eens kennis maken met een van de nieuwere dames want die zijn er ook genoeg.
Groetjes jos
licky luke
15 juni 2015, 16:13
Goedenmiddag
Over een uurtje zijn we weer in mijn geliefde Babylon.
Kitty kwam ineens weer op de AWL, maar Nicole is er nog altijd niet op, maar zoals ons aller Johan Cruyff zou zeggen ieder nadeel heeft ook zo zijn voordelen, misschien kan ik nu eens kennis maken met een van de nieuwere dames want die zijn er ook genoeg.
Groetjes jos
Hou ons maar op de hoogte van die nieuwe dames... zijn er inderdaad weer een dikke handvol...
en misschien komt er zeer binnenkort een hele leuke bij, zo heeft een klein vogeltje mij vanmorgen ingefluisterd... ;)
Eddy_V
15 juni 2015, 19:06
en misschien komt er zeer binnenkort een hele leuke bij, zo heeft een klein vogeltje mij vanmorgen ingefluisterd... ;)
Als het maar geen roofvogel was die dat ingefluisterd had..die kunnen behoorlijk vals zijn!
Laatste keer op 29 april geweest, dus het wordt de hoogste tijd om de laatste stand van zaken op te nemen.
Vrijdag misschien aanschuiven bij de (al dan niet) aangemelde bende.
En aangezien mijn ex-verloofde nog altijd in Verroemistan zit, hoef ik niet bang te zijn voor pijnlijke confrontaties..
rmjhexe
15 juni 2015, 19:12
Gieren zijn flinke vogels toch:lostit:
MiniME
15 juni 2015, 20:11
Alexa is in ieder geval weer terug, en vanaf morgen zusje Lori ook! :) Bianca is vanaf morgen ook wieder da.
Paar newbees weer, waarvan blonde Andreea bekende is uit andere clubs, maar alleen voor de liefhebber van "wat voller". Blonde Laura is potentiele topper. Gelukkig is Maira er nog, ook goede aanwinst. Gek genoeg Raissa ook nog. Vele ijsberen al meer dan teleurgesteld terug zien komen van de kamer.... Zelfs protege Tina wordt er af en toe gek van......
Nicole is er zoals vrijwel altijd pas donderdag weer, en tegenwoordig altijd vanaf 13:00 (ipv 11:00).
Met meer dan 22 dames zelfs aan begin van de week, is er weer voldoende keus! :freu:
Sjeufke
15 juni 2015, 20:52
Ziet er goed uit voor a.s. vrijdag :biggrin:
MiniME
19 juni 2015, 15:24
Ondanks afwezigheid van Kitty en Nicole, toch prima Line up, verrassingen ten op zichte van awl: Marina, Maya, Emily en.....Betty! :)
Sjeufke is meer dan goede vervanger van de vaste lover van Alice :)
licky luke
19 juni 2015, 15:45
Ondanks afwezigheid van Kitty en Nicole, toch prima Line up, verrassingen ten op zichte van awl: Marina, Maya, Emily en.....Betty! :)
Sjeufke is meer dan goede vervanger van de vaste lover van Alice :)
"Meer dan" ???? :confused:
Slik ... :eek: :frown:
Sjeufke
19 juni 2015, 16:20
2e keer in bab. Ben nog niet weg hier [emoji6] lange kamer achter de rug met Alice. Jammer dat je sommige dames niet mee naar huis mag nemen. Top!
Sjeufke
19 juni 2015, 19:08
De sfeer komt er goed in althans de muziek gaat harder [emoji28]. 2e kamer met Tina. Mijn droom lijst voor vandaag is uitgekomen. Eens kijken of er straks nog een toetje in zit [emoji1]
MiniME
20 juni 2015, 10:00
"Meer dan" ???? :confused:
Slik ... :eek: :frown:
"meer dan" in de zin van "hij is toch zeker 2x zo volumineus" :biggrin:
why not me
3 juli 2015, 01:51
Een Aziatisch meisje.. :eek:;):) in Babylon :wink2:
Curva Metea
10 juli 2015, 17:09
Een Aziatisch meisje.. :eek:;):) in Babylon :wink2:
Dat is iets voor een vriend van me. Weet je uit welk land?
why not me
13 juli 2015, 20:48
Dat is iets voor een vriend van me. Weet je uit welk land?
Vietnam, but she left the Babylon :frown:
MiniME
24 juli 2015, 15:18
Tsja, zelfs als niet stamgast moet je toch makkelijk iets van je gading kunnen vinden hier.
35 dames aanwezig, awl zegt 1 meer, maar meeste klopt, zelfs paar nieuwe, onaangekondigde dames (Romina, Sabrina, Candy, etc) plus de bekende toppers als Betty (nu blond, erg jammer), Alexa, Bianca, Laura, Marina, etc etc Zie awl.
Stuk meer keus dan in ACAPULCO gold momenteel en vrijwel allemaal met hoog service nivo, dat in eerder genoemde lokatie helaas met een zaklamp te zoeken Is.
de duisburg spesjalist
24 juli 2015, 16:11
Tsja, zelfs als niet stamgast moet je toch makkelijk iets van je gading kunnen vinden hier.
35 dames aanwezig, awl zegt 1 meer, maar meeste klopt, zelfs paar nieuwe, onaangekondigde dames (Romina, Sabrina, Candy, etc) plus de bekende toppers als Betty (nu blond, erg jammer), Alexa, Bianca, Laura, Marina, etc etc Zie awl.
Stuk meer keus dan in ACAPULCO gold momenteel en vrijwel allemaal met hoog service nivo, dat in eerder genoemde lokatie helaas met een zaklamp te zoeken Is.
babylon is zo gek nog niet ;)
seksenfun
24 juli 2015, 20:20
In de wandelgangen spreekt men ook van een aanwezigheidslijst die niet klopt en een inval van Roemeense dames van bekende andere clubs met belabberde service. MM weet allicht een en ander te plaatsen :smoke:.
MiniME
25 juli 2015, 10:05
Na een hertelling bleken er gisteren in totaal 34 dames aanwezig in Babylon:
Victoria, Sylvia, Shana, Sascha, Sabrina, Rosa, Romina, Precieuse, Monika, Mia, Melissa, Melinda, Marina, Maria, Maira, Luna, Lori, Laura, Katja, Juliet, Ilona, Gabriella, Ella, Elena, Dorothea, Claudia, Cherie, Candy, Bianca, Betty, Andreea, Alina, Alexa en masseuse Milenka.
Voor elk wat wils lijkt me: 5 donkere dames, 2-3 MILFS, 3 teenies (waarvan 1 pas 1 maand geleden 18 geworden!), 4 newbees (voor Babylon) en slechts een handvol waarvan de service als matig betiteld kan worden (Alina, Ilona, Melinda, Sabrina) waarbij sommige beren trouwens zelfs met deze dames (redelijk) goede sessies claimen te hebben (gehad).
Opvallend: Kesha weer verdwenen (privaat?), de huiskapper had zich uitgeleeft (topper Betty is nu blond, Sascha paars/rood, Melinda blonder, Gabriella in rasta look, etc, etc) en nog steeds druppelen dames van andere clubs binnen (zoals Candy, ex-PSR).
Nadeel blijft de grote hoeveelheid niet-kamerende stamm kunden.........dit heeft vrij grote negatieve impact op de "stamm dames", die in grote getale werkeloos aan de kant zitten, zeker als er dan ook nog eens Tour de France op TV is te zien :cool:
Het zou helpen als de entree verhoogd werd naar 100 Euro inclusief 1 kamersessie, maar goed, dat zal wel niet gebeuren vrees ik. Hopelijk gaat de club niet ten onder waar ook PSR en Panthera aan ter ziele zijn gegaan (en waardoor GT een Gay Tent is geworden): te grote groepen alleen maar relaxende en bierdrinkende kerels die geen oog hebben voor de belangrijkste asset van de club: de dames! :cool:
Ascari
27 juli 2015, 20:04
Opvallend: Kesha weer verdwenen (privaat?)
Kesha was ook actief in Massage Erotik in Koln maar lijkt daar eveneens niet meer te werken. Angie staat ook niet meer op de website van Babylon.
de duisburg spesjalist
28 juli 2015, 16:35
Kesha was ook actief in Massage Erotik in Koln maar lijkt daar eveneens niet meer te werken. Angie staat ook niet meer op de website van Babylon.
vakantie tijd zal waarschijnlijk wel de reden zijn dat kesha er niet meer is ik verwacht haar zeker wel weer terug ;)
Eddy_V
30 april 2016, 17:23
De thuisblijvers hebben ongelijk, van een Paas Exodus door de dames is in Babylon geen sprake.
Op eentje na....waardoor ik mij als vrij man in Babylon kan bewegen.... (Helaas of gelukkig, het is maar hoe je het bekijkt)
licky luke
30 april 2016, 21:03
De thuisblijvers hebben ongelijk, van een Paas Exodus door de dames is in Babylon geen sprake.
Op eentje na....waardoor ik mij als vrij man in Babylon kan bewegen.... (Helaas of gelukkig, het is maar hoe je het bekijkt)
Twee dan toch...
Want ik zou me ook als vrij man door de club kunnen bewegen... ;) :biggrin:
Eddy_V
30 april 2016, 23:29
Twee dan toch...
Want ik zou me ook als vrij man door de club kunnen bewegen... ;) :biggrin:
Yep, maar die stond niet op de AWL en Paula wel, maar die is toch donderdag vertrokken.
Cherry en Gaby hebben alles goed gemaakt !
hee, eindelijk eens gekamerd met dames waarvan de naam eindigt op Y ipv A :biggrin:
Het gezelschap van Cupido, Lesyeux en pret was ook aangenaam. Veel gelachen en mooie meiden bekeken, geplaagd, geflirt en uiteindelijk betaald...
Piet Plezier
28 mei 2016, 19:13
zo naar een avond en nacht rond 16.00 uur vertrokken uit marisol.
Na 2 uur en 15 minuten bij babylon beland
Deket had gratis entree voor me geregeld bij Eddie .
Veeel vrouwen aanwezig
Het eten is bbq of van de kaart
Net een eerste kamergang met Ellis gehad
Man man wat kan dat kreng zuigen niet normaal
Gelukkig is ze nergens vies van
Er zijn nog een paar meer forum leden hier
Piet Plezier
29 mei 2016, 01:34
het was een super avond hier
Alleen jammer van het voetbal
Dat breekt toch een beetje
Maar verder was het super
Ik ga nu lekker slapen met Ellis hier
Aan de achterzijde van het pand
Vond de voetbal juist een welgekomen afwisseling, had teminste een reden om eens niet te sexen, maar werd door dat knap duo wel permanent gemasseerd etc en steeds bediend met bruine Leffe
verslag komt later wel
Champollion
30 mei 2016, 19:39
Voor de liefhebbers :
Précieuse heeft aangemeld dat ze binnenkort zal stoppen. Ze is van plan om tot 16/06 te werken.
Nog twee weken.
Zaterdag was die ook al voor 15h weg, was afscheid al lang vanplan,
veelies niet de mooiste maar botergeil.
de dames van de trio die ik in mijn post algemeen Babylon bedoelde waren Elli pas daar, een schoonheid en haar nicht Daniella die me beweerde dat ze haar ongelooflijke massage talenten op een Japanse verwenschool geleerd had
verder waren buiten veel nieuwen, ook de ondertussen meubelstukken aanwezig, zoals Alucia, Tania etc
Bredero
30 mei 2016, 22:29
Voor de liefhebbers :
Précieuse heeft aangemeld dat ze binnenkort zal stoppen. Ze is van plan om tot 16/06 te werken.
Nog twee weken.
Tot de centjes op zijn. They all come back (op een hoge uitzondering na)
Wie is die uitzondering? Een Nederlandse van vroeger?
creamontop
6 juni 2016, 16:18
= Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Champollion Bekijk bericht
Voor de liefhebbers :
Nog twee weken.
=Tot de centjes op zijn. They all come back (op een hoge uitzondering na)
blijkbaar is ze terug... toch volgens de "Anwesenheit planung" van Bablyon kijk zelf maar :
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-anwesenheit.php
Jack42
6 juni 2016, 16:34
blijkbaar is ze terug... toch volgens de "Anwesenheit planung" van Bablyon kijk zelf maar :
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-anwesenheit.php
Het is ook nog geen 16/06!
Op 16 juni gaat deze geile meid idd definitief stoppen, dus de liefhebbers van goede sex moeten snel zijn.
wens haar veel voorspoed met haar nieuw leven.
definitief? Dat hoor je vaker, hoop het voor haar, maar het kan verketen schreef Bredero.
niet de Bredeeo op dit forum voor de simple minds
Eddy_V
4 augustus 2016, 09:33
ETA 12.30 uur
als de mobiele dekking weer net zo beroerd is als de vorige keer, dan is dit het enige bericht in het live topic vandaag en ga ik mij vooral bezig houden met andere dekkingszaken.
(En met gezellig keuvelen met Lesyeux uiteraard)
bart_007
4 augustus 2016, 10:01
Benieuwd naar jouw live verslaggeving en zelfs als de mobiele dekking het niet laat afweten wens ik jou toch heel veel DVP-dekkingsplezier ;-)
salitos
4 augustus 2016, 11:02
ETA 16:00 uur.
zie jullie straks wel
Eddy_V
4 augustus 2016, 14:13
Zojuist de dekkingsgraad van Melody haar pensioen voorziening opgekrikt !
AWL geheel of vrijwel geheel conform vooropgave.
Heb wel ff nodig om bij te komen van Melody... Het lijkt verdorie wel op werk :)
pret
4 augustus 2016, 14:33
Heb wel ff nodig om bij te komen van Melody... Het lijkt verdorie wel op werk :)
Werk dat niks oplevert alleen maar kost. :biggrin:
Piet Plezier
4 augustus 2016, 14:45
Dan is je sterretje mooi schoon ;)
Eddy_V
4 augustus 2016, 16:56
Dan is je sterretje mooi schoon ;)
Ik heb een andere fetisj...
wat een wereldse meid, iedere keer zit Melody
opnieuw vol verrassingen.
Inmiddels zijn Salitos, Lesyeux en Forgetskinnyletsgetfatty ook binnen en verbazen zich over de super goede line up.
Zelfs voor mijn kritische GMC smaak zijn zowat 15 van de 28 echt de moeite waard.
Één nieuwe dame, superknap maar ze weet het zelf ook erg goed, krijg ik de indruk. Zo eens kijken of een kennismaking erin zit.
Zo niet, dan zodirect maar aan een ander stuk warm vlees.
Veli
2 september 2016, 13:07
Live from Babylon. De sfeer zit er best goed in, heb een keer gekamerd met Poolse Michelle. Niet veel speciaals en ook niet gekomen. Half uurtje afgetikt en een sigaret en een uurtje later het op een tweede kamer nog eens geprobeerd met Michelle én haar zuster (zwarte krullen). Ook weer leuk maar weredom slecht iets van niveau 7.
Yasmien nog eens voorbij zien lopen; WAUW. Die moet ik gehad hebben :liebe2:
istebe
21 oktober 2016, 13:23
Besuch am Mittwoch von 17 Uhr bis 23 Uhr
Ich habe den Klub angerufen, um zu wissen, ob Melody da war: ich habe sie im HP Acapulco Gold getroffen und das war der Hammer. Bestätigt am Telefon, also statt Golden Time bin ich zum Babylon gefahren.
Ich fragte nach Melody ... besetzt ... also habe ich darauf gewartet, dass sie vom Zimmer hinausgekommen ist. Als ich sie gesehen habe ... Gott .. schlechte Überraschung ... 10Kg mehr ...pffff schade, es tut mir so leid, aber dann kann ich nicht mehr, keine Lust.
Angelika.ro, 30min, super heiß und geil
Nette Frau mit roten Haare, sie ist ungefähr 38 Jahre Alt, aber war sein Körper OK. Sie kann nicht Deutsch, nur Englisch or Spanisch.
PSE erfahrung, weil sie eine totale Analverrückte ist !! Nach einer guten Französisch, habe ich sie ein Bisschen geleckt und dann habe ich seinen kleinen Loch bearbeitet (Zunge und Finger). Danach ungefähr 20min vom Analverkehr, geil und geil und geil, weil sie viel Spaß gehabt hat. :teuflisch:
Dollie.ro, 1 Std, Fantastisch
Schlank mit einem super festen Körper, 1m68, 50kg, kleine Brüste.
Sie kann nicht Deutsch, aber spricht sie perfekt Englisch. Sie ist sehr intelligent und man kann guten Diskussionen mit ihr haben. Sie hat in einer London Bank gearbeitet und sie arbeitete auch in einem Gentlemen Club dazu.
DFK super intensiv, schmusen, umspannen, streicheln: das ganze GFE Programm war da ... auch auch einer schelmischen Touch !! Wunderbar !! :luvlove:
Kuni sehr schön, Blasen auch (ein Bisschen zu schnell für mich) und GV war wirklich toll ... sie ist wirklich eng gebaut ... wow !!! :redface:
Ich habe schlechte Berichte auf Forums gelesen, vielleicht weil sie ganz neue im FKK Konzept war, aber mit mir war das eine tolle Erfahrung.
Saruman
21 oktober 2016, 15:32
Die rothaarige heißt nicht Angelika sondern Veronika
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
istebe
21 oktober 2016, 18:19
Genau Veronika, keine Angelika
licky luke
2 december 2016, 17:20
Omdat ik er de 10e niet bij kan zijn (sorry KP) en ik nog een kortingskaart had die tot 4 december geldig is, heb ik vandaag Sjeufke maar op het slechte pad vergezeld.
Om 17:00 uur binnen en al besprongen door mijn favoriet. .. die toevallig wel net met mijn goede compaan was vreemdgegaan... maar dat deerde haar niet om mij eens flink te tongen. ..
Denk ik dat ik eerst rustig met Sjeufke en MiniMe kan bijkletsen, wordt ik door Antonia mee naar een kamer gesleept.... het is toch godvergeten schandalig (lekker)...
licky luke
2 december 2016, 19:20
Sow ... ik ben zojuist met huid en haar verslonden door Denisa...
Appetizer in de bar, waar ze me met gemak "staande" hield... Lekker voorgerecht en hoofdgerecht op de kamer... en toen ik dacht dat ze klaar was begon ze gewoon weer opnieuw... het was één grotere proeverij en dat had na een uur nog makkelijk een hele tijd door kunnen gaan....
Ik moet toegeven dat ik al lang niet meer zo genoten heb hier Babylon... misschien ligt het er wel aan dat ik vandaag besloten had om alleen vreemd te gaan... (mijn favorietje begint dat ook langzaam door te krijgen....)
Verder gezellig hier, voldoende druk, met dames die ook een lolletje maken en niet alleen om kamertjes vragen. Alleen de schlagermuziek mag wat mij betreft achterwege blijven, maar goed, ook daar zijn hier oren voor...
Zoals Denisa al zei.... wordt vervolgd...
licky luke
2 december 2016, 21:04
Zojuist een gezellig Babylon verlaten. Nog wat met Sjeufke aan de bar gestaan, wat met (een aangeschoten maar nog redelijk heldere) chef Eddy gekletst over zijn plannen voor het zwembad in de zomer, de controle in Yin Yang en zo nog meer dingen die hem en ons bezig houden. Regelmatig bezocht door Denisa die Sjeufke een kus en mij een vette tongzoen gaf (ik heb ergens iets goeds gedaan op kamer, zo schijnt het). Nu schalt de Duitse schlager- en feestmuziek door de club dus het werd langzaam aan tijd om te vertrekken. Tot ongenoegen van Denisa maar dat maken we de volgende keer wel weer goed.
Afscheid nemen van mijn favorietje kon helaas niet want die was de hele avond bezet en bovendien sauer op mij .. komt ook wel weer goed...
Aan alles komt een einde, lekker is maar een vinger (of zoiets) lang en morgen staat Sixsens weer op het programma. Vannacht moet er nieuwe yoghurt worden aangemaakt dus een goede nachtrust is wel welkom. ... hihi...
Babylon, tot gauw!
Latiga
23 december 2016, 19:10
Even over 3 een rustig Babylon binnengestapt. Ongeveer 10 beren en dubbel zoveel vrouwen. Wie reeds gespot: Mara, Monica, Karla, Antonia, Denisa, Dolli, Lilly, Cosmina, Deli, Abby.
Firehawk
23 december 2016, 22:00
Even over 3 een rustig Babylon binnengestapt. Ongeveer 10 beren en dubbel zoveel vrouwen. Wie reeds gespot: Mara, Monica, Karla, Antonia, Denisa, Dolli, Lilly, Cosmina, Deli, Abby.
Ik doe een gok en denk dat jij met monika de kamer op gaat. :D
Latiga
24 december 2016, 13:42
Ik doe een gok en denk dat jij met monika de kamer op gaat. :D
Ik zou een loterij ticket kopen vandaag want je bent duidelijk "on a roll" qua gokken:freu::freu:
Firehawk
24 december 2016, 14:21
Ik zou een loterij ticket kopen vandaag want je bent duidelijk "on a roll" qua gokken:freu::freu:
We hebben elkaar 2 weken geleden gesproken op het feest met Monika. Dus ik wist wel dat je met haar zou gaan. ;)
Sjeufke
24 december 2016, 15:21
http://www.youtube.com/watch?v=4Nuq_CWNM9s
rob45
1 februari 2017, 18:22
Vanmiddag aangeland in Babylon.
In ieder geval zeker 3 donkere dames aanwezig van wie eentje haar donkere lijfje om me heen kronkelde en fluisterde in mijn oor "I Love you" ☺
Wie o wie was deze dame ???
Eddy_V
1 februari 2017, 21:22
Vanmiddag aangeland in Babylon.
In ieder geval zeker 3 donkere dames aanwezig van wie eentje haar donkere lijfje om me heen kronkelde en fluisterde in mijn oor "I Love you" ☺
Wie o wie was deze dame ???
Milenka nadat ze te lang onder de zonnebank had gelegen ???
:biggrin:
rob45
1 februari 2017, 23:08
Milenka nadat ze te lang onder de zonnebank had gelegen ???
:biggrin:
Bijna goed Eddy ☺ maar het was natuurlijk STAR ☻ die mij in de houdgreep hield en natuurlijk heb ik ook met haar gekamerd.
brombeerzuid
12 februari 2017, 16:16
Is rustig hier net zoveel beren als dvp.
Eerste sessie met karla zeer aangenaam
Tweede met antoinia van een klein uur.
Pfff ben er aan het uitrusten van zeer goed.