PDA

Volledige versie bekijken : Maya (Roemeense) ex-Julia/Giulia



vrije jongen
20 februari 2014, 23:34
Julia
Aus Rumanistan
19 jaartjes oud
1m60/65
slank modelletje
tattoos/piercings: trampstamp en een dingetje in de nek/boven de lip
lang zwart, maar over het algemeen opgestoken in een staartje
B-cups natuur (prachtig en met haar lijfje lijkt het meer)
spreekt goed Roemeens.... en een beetje Duits
voorheen een paar maandjes in een puff

Service: TZ,PZC,/Fingern/Pussysliding/droogneuken/NMC

Het nieuwe optiekhoogtepuntje bij de panters, daar kunnen ook Evelina en Nicole niet aan tippen. Mooi snoetje met een wipneusje, grote bruine kijkers en zoenlippen. Naar eigen zeggen 19, al lijkt ze op eerste gezicht dichter bij Julia Lipnistkaja te zitten dan Melanie en Paula. Het lijfje is prachtig slank, zonder dat het 'te' dun is... met twee prachtige b-cupjes. Vandaag haar eerste dag in Panthera en duidelijk nieuw in zo een club (beetje lomp ook;)).

Eigenlijk meer een meisje voor Acapulco of Samya, maar na twee goeie kamers met Christina kon ik op zijn minst proberen wat bankactie los te krijgen. Bij haar eerste klant niks van gezien en een andere kerel vertrok na een paar zinnen keuvelen (misschien omdat ze net eten had besteld). Ik had al wat hints gehad dat ik door de ballotage kwam en het gesprekje schoot niet echt op met haar matige Duits en voor de rest Roemeens (ik had ze immers een smakelijk eten gewenst). Snel wel de lipjes op de mijne en een paar tongzoentjes; ik werd meegesleurd naar de bank onder de sport tv (minder bekijks), waar we al snel languit lagen te bekken. Tongzoenen dus gewoon goed en veel... zonder dat ze nou toplijstjes binnenstormt.

Op de kamer verder tongen, een kleddernatte poes waar wat vingers in moesten, het eerste dat ze deed op bed was met haar klit over mijn piemel glijden. Leuk meisje waar best wat mee mogelijk is, maar veel opbouw zit er niet in... daarbij leek ze meer geinteresseerd in haar eigen klit dan in wat mijn piemel lekker vond;).

Dus veel glijen, tongen, vingeren, pijpen tot gorgelgeluidjes aan toe... en hoewel ik het wel best vond om met de hand tot het einde te gaan, moest en zou er geneukt worden (en dat wilde ze stevig hebben ook). Naar eigen zeggen drie keer klaar gekomen (:smile2:)Nog even een peukje en samen gaan douchen boven, later nog de nodige aandacht (nieuw voor haar om een neukertje achteraf nog tegen te komen) en enkele verzoeken voor nog een ronde.

Nog geen supertopper, maar een leuk meisje om wat lol mee te hebben.

vrije jongen
21 februari 2014, 06:25
Nog vergeten te melden: Sunny, neem de juiste platenkoffer mee... want madame was nogal enthousiast over een DJ die nog wel eens Roemeense muziek draait;). De manele dansexpert naar eigen zeggen.

MiniME
23 februari 2014, 10:44
Toevoeging: 44 kilo, lengte is 1m60 (je moet wat als je met zo'n giegelkont op de kamer bent ;-))

Bijna 1-op-1 zelfde sessie als VJ op de kamer. Zoenen ok, doet alles, maar mist connectie. Leuk, maar mist helaas HP stijl qua affectie/connectie. Kan mogelijk nog beter worden, we gaan het zien. Haar neusje en borsten zijn haar USPs :)

Ricardo Banana
24 februari 2014, 11:04
Het is Giulia

Mr.IJsbeer
24 februari 2014, 11:15
Leuk meisje, prachtige tieten voor haar lijf. Heb haar afgelopen weekend voor een uur gehad. Spreekt geen Engels of Duits, maar we konden ons behelpen met wat beginners Roemeens. Tongzoenen redelijk, pijpen en neuken een dikke 8, vingeren was inderdaad heerlijk nat en redelijk makkelijk 3 vingers erin. Maar ze houdt wel enige afstand in het begin, maar na een lekkere bef beurt kwam ze wat losser. Samen gedoucht boven, heerlijk ingezeept met eigen douchegel, en de crème van de massage afgespoeld.

Haar vriendin, naam even kwijt, spreekt heel goed Duits. Zit niet zo lang in het vak, maar had wel een goede klik. Aangezien ik voor mijn bezoek aan HP was ik al in Acapulco geweest waar ik een hele goede sessie heb gehad. Maar die vriendin zal ik de volgende keer eens uitnodigen voor een leuk gesprek op de kamer.

Ricardo Banana
24 februari 2014, 11:18
Haar vriendin is Mira en heeft vroeger/jaar geleden voor drie maanden in H7 gewerkt volgens eigen zeggen

Wijze grijze
13 april 2014, 00:45
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Haus-Panthera-Ratingen-Algemeen&p=360802#post360802

Nu toonde ik meer interesse voor het Roemeentje op Licky Luke z’n schoot en omgekeerd. Dus de dames verwisselden van plaats en ik had een heerlijk klein kruimeltje op me zitten. Julia

Naam : Julia
Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits (summier)
Leeftijd : 19
Haarkleur/-lengte : Donkerrood geverfd, tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : skinny, 45 Kg, maat 32, B-cups (leuke stevige wiptietjes)
Service: TZ, PZC/ NMC/ 69
Voordelen: Leuk klein wipneusje en een lekker klein spits tongetje. Een plaatje van een tiener
Nadelen: Communicatief niet vaardig. Moet uit de tent gelokt worden. Geen eigeninitiatief
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : EUR 40,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10


Julia was naar buiten gekomen, gekleed in een roze kaboutermaat badjasje, afgezet met zo’n wit bontrandje. Zo schattig. Daarbij nog haar parmantige neusje en haar nieuwsgierige, constant verbaasd rond kijkende ogen. Ik was verkocht en Wijze Stijve ook. Ze was dus echt het “Nesthäkchen” van de groep. Net enkele weken hier en prille 19 jaartjes jong. Zo puur. Ze sprak geen moderne talen en voortdurend hadden we de assistentie van een Roemeens collegaatje nodig voor vertaalhulp. Julia zoende zo lekker aanhankelijk buiten, met een heel klein spits nieuwsgierig tongetje. Heerlijk onderzoekend en aftastend en niet op een profi-manier. Gewoon ongecompliceerd tienergeil. Ik kon door haar badjas niet veel van haar lichaam zien, dus ik stelde voor maar naar binnen te gaan. Daar bleek ze een heerlijk jong lolitalichaam te hebben: zeer slanke taille, lekkere stevige naturelle B-cups met mooie roze tepeltjes en een maat 32. Jammie en kayippeeyayee. Haar handjes hield ze echter steeds zedig boven de badjas en als ik haar al aanspoorde om te zien waar haar grenzen lagen, dan was het steeds maar voor even. Dat beloofde niet echt een succes te worden, tenzij….?

Ik stelde Julia, als volgende plaats delict, de kino voor. Aangezien ze zich daar onbespied voelde, durfden haar handjes daar inderdaad aan wat serieuzer activiteiten te beginnen. Ik was verkocht en, nadat Julia’s kleine tongetje zich ook over Wijze Stijve had ontfermd. was het pleit beslecht. En op de kamer bleek hoe nieuw ze in het vak is. Niet door enige tekortkomingen tijdens de matrassensport, maar door haar gedrag tijdens mijn favoriete standje 69. Wat kronkelde ze heerlijk over m’n tong. Wat ging ze lekker tekeer over mijn beste stuk. Wat ging haar ademhaling tekeer. Wat werd ze ineens nog malser en hevig nat. En wat krampten haar kontspiertjes en poesje lekker tijdens haar orgasme. Ze revancheerde zich daarna door zo’n hartstocht tijdens het neuken en zo passievol tongzoenen dat ik me weer 18 voelde. Wat een lekkertje. En zo snoezig, die ongelovige blik in Julia’s ogen te zien toen ik best wel een heftig orgasme eruit liet spuiten. Ze schrok er zelfs een beetje van. Een meisje “um tse klauwe”. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Later op de avond pikte Julia bijvoorbeeld m’n signalen om eventueel nogmaals te gaan kameren helemaal niet meer op. Na een rondje zoenen op de bank ging ze ineens weer terug naar haar collega’s om daar vervolgens bij te blijven klitten. Jammer dan.

ZorroMagnum
22 april 2014, 09:01
De hele beschrijving doet sterk denken aan de Julia die tot voor zes weken of zo actief was in Babylon. Kan iemand daar meer licht op laten schijnen? Is het roodharige (en in het openbaar wat moeilijk benaderbare) tienertje Julia verkast van Babylon naar Panthera?

vrije jongen
22 april 2014, 13:30
De hele beschrijving doet sterk denken aan de Julia die tot voor zes weken of zo actief was in Babylon. Kan iemand daar meer licht op laten schijnen? Is het roodharige (en in het openbaar wat moeilijk benaderbare) tienertje Julia verkast van Babylon naar Panthera?

Nee, zeker niet dezelfde... had laatst dezelfde discussie met een Roemeentje in Neby. Julia uit Babylon (vroeger Baby in Neby) is/was in Roemenie en volgens een goede vriendin van haar zou die zo maar eens naar LuderLounge kunnen komen. Slanke Julia uit HP (slanker en kinderlijker) heeft alleen een voorgeschiedenis in puffs in de buurt van Keulen.

PS ik ken beide dames ;).

satanic surfer
2 april 2015, 21:56
Sinds enige tijd weer aanwezig in AcaGold...neue Name: Maya...

seksenfun
7 april 2015, 20:35
Bijna 1-op-1 zelfde sessie als VJ op de kamer. Zoenen ok, doet alles, maar mist connectie. Leuk, maar mist helaas HP stijl qua affectie/connectie. Kan mogelijk nog beter worden, we gaan het zien. Haar neusje en borsten zijn haar USPs :)

Zo schatte ik haar in. Meteen ook dé reden dat ik ze liet staan, hoewel ik "zot" deed met haar, ze moest wel meedoen. Aan affectie/connectie ontbreekt het al voor het naar kamer gaan. Dus... no go for me. Ik ging dan bijvoorbeeld maar met Denissa :smoke:.

vrije jongen
7 april 2015, 21:23
Beide best goed hoor... maar zelf vond ik de sessies met Julia/Maya leuker. Dat ze haar eigen zinnetje heeft op de kamer, in de zin dat ze graag bepaalt hoe er geneukt wordt, bedoelde ik helemaal niet negatief. Daarom ben ik na het schrijven van dit paspoortje nog enkele keren geweest en heeft het bericht van SS er ook wel iets mee te maken dat ik vrijdag misschien eens een kijkje ga nemen hier ;).

satanic surfer
7 april 2015, 21:56
ter info voor VJ: ze is nog niet zo lang geleden bevallen en dus iets romiger in some places...Dat ter anticipatiemoodkillertje of instellingstipje...voorts no clue

seksenfun
8 april 2015, 20:35
Ik schreef wat over haar hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-(Haus-Panthera)-Ratingen-Algemeen&p=424252#post424252 :smoke:.

satanic surfer
31 oktober 2015, 11:05
wieder da...

MiniME
8 november 2015, 20:39
Inderdaad een jaar plus bevalling later, noemt zich trouwens (weer) Yulia, mogelijk ivm het feit dat Bulgaarse Maya (ook) weer terug is?

Optisch nog steeds top, ongelooflijk eigenlijk dat hier een baby uit is gekomen. Grappig genoeg nu een stuk beter qua performance dan ilk kan herinneren, maar mogelijk ligt dat niet aan haar maar aan de zeer matige performance van veel andere dames in AG die optisch enigszins in de buurt komen :cool:

Blijft trouwens een spring in het veld, maar lijkt als MILF iets volwassener / rustiger. Prima keus, zeker gezien beperkte aanbod verder ter plekke.

Champollion
14 november 2015, 09:48
Inderdaad een jaar plus bevalling later, noemt zich trouwens (weer) Yulia, mogelijk ivm het feit dat Bulgaarse Maya (ook) weer terug is?


Er is een derde dame die Maya heet (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?43308-Maya-%28Roemeense%29&p=454567#post454567) (Roemeense - +- 25 - licht bruin haar - A cup - grijze ogen). Ze heeft in Spanje en Antwerpen gewerkt.
De bekende Bulgaarse ex-Maya heet nog Kim.

mcadonis
15 november 2015, 12:17
I tried a girl named Maya. The H7 page for 6profis, shows a girl named Julia. Is this the same girl?

Is she at H7 or AG?

dauerlutscher
17 november 2015, 18:50
Julia (ex-H7) = Angelina (AG)

vrije jongen
17 november 2015, 19:09
Het laatste bericht betekent dus niet automatisch dat dit draadje over "angelina" gaat. Voor zover ik weer heeft deze Julia/Maya nooit in H7 gezeten (maar zoveel weet ik natuurlijk ook niet).

Big30
17 november 2015, 19:16
Keine ahnung! Kan zijn dat deze Julia bedoeld wordt.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?42250-Julia-%28Roemeense%29&highlight=julia

dauerlutscher
17 november 2015, 20:32
I tried a girl named Maya. The H7 page for 6profis, shows a girl named Julia. Is this the same girl?

Is she at H7 or AG?

Zur Klarstellung: Is not the same girl! But both are at AG at the moment. H7-Julia´s name is now Angelina in AG.