Volledige versie bekijken : Dea (Roemeense) ex GD
Golden Dreams
21 februari 2014, 08:07
Haarkleur/-lengte :Zwart/lang.
Lengte dame : 1,64
Postuur/Cupmaat :klein, slank, B
Nationaliteit/Taal :Roemeens/Roemeens,Engels en Duits.
Leeftijd : ca. 20.
Tatoeages/Piercings : Nee
Een nieuw meisje, paspoortje aanvullen door beertjes ;)
Golden Dreams
24 februari 2014, 14:09
Klein maar dapper:
6650
stadswandelaar
31 maart 2014, 21:29
vanmiddag even een half uurtje van dit meisje mogen genieten spreekt goed engels heeft een paar geweldige borsten hoop dat ze nog een poosje in GD blijft dit is echt een meisje waarvoor je terug komt.
Stiffmaster
4 april 2014, 15:48
Ik kan me volledig bij stadswandelaar aansluiten, mooi en beschaafd en wat een heerlijk ding in heel veel opzichten, zal lastig zijn dit van me af te zetten en me weer richten op datgene wat kan gaan komen van mijn favorietje meisje, maar ze krijgt van mij dit jaar toch echt een topnotering.:biggrin:
Opa57
30 april 2014, 21:52
Dea nog aanwezig, lees haar naam niet meer.. ???
Volgens de website gewoon aanwezig.
Ok
Volgens de website gewoon aanwezig.
Ok, dank, ga ze morgen bezoeken, vond het ineens vreemd dat er geen (enthousiaste ) reacties meer waren, vandaar...
stadswandelaar
1 mei 2014, 23:13
Ok
Ok, dank, ga ze morgen bezoeken, vond het ineens vreemd dat er geen (enthousiaste ) reacties meer waren, vandaar...
stadswandelaar
1 mei 2014, 23:18
Ja hoor Dea is er nog steeds gisteren mee naar boven geweest samen met Carmen het vriendinnetje van Dea best een keer leuk om te doen trio met 2 jonge en vooral mooie meiden :smile2:
Golden Dreams
2 mei 2014, 00:08
Dea nog aanwezig, lees haar naam niet meer.. ???
Ja hoor opa, en wachten dat ze doet op je ;)
Stiffmaster
25 mei 2014, 09:57
Afgelopen vrijdag maar weer een tijdje met dit mooie meisje op de kamer geweest, laten we het de 2e helft noemen na de eerste van 4 april. Eerlijk is eerlijk blijft leuk en mooi maar de eerste helft was veel spectaculairder. Afwachten of er een verlenging gaat komen of haar leuke vriendin Carmen een keer uit de dug-out halen. :cool: