PDA

Volledige versie bekijken : Issa (Dominicaanse)

savesexer
21 februari 2014, 12:28
Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : 1,60
Postuur/Cupmaat : mollig / B -cup
Nationaliteit/Taal : Dominicaans / spaans/ duits
Leeftijd : ?
Tatoeages/Piercings : tribal rug
Service: PZC, NMC, beffen
Voordelen: passievol
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs :50 €
Extra’s bij het bezoek:

Later op de avond kwam Issa bij me op de bank liggen in de kino en probeerde me verbaal te overtuigen voor een kamergang. Ze was niet echt mijn type, al wat ouder, klein, mollig met een vriendelijk gezicht. Ze bleek Dominicaans te zijn, dus weer even in het spaans verder. Toen ik haar vriendelijk bedankte voor het voorstel vroeg ze of ze niet bij mij mocht blijven rusten. Nou ja met 2 iets steeds plezanter dan alleen, dacht ik. Langszaam begon ze me overal te strelen op een manier die me niet onberoerd liet en dat had ze natuurlijk gelijk door. Haar borsten kwamen bloot en rokje werd opgetild en toonde haar bloot kontje. Ze zei me dat ze al 2 dagen geen kamer meer had en dat ze het echt nodig had. Jaja die flauwe praat kennen we natuurlijk wel. Maar ik had sympathie voor haar gekregen en je weet dan hoe dat gaat dus zimmer. Op de kamer eerst even verdwijnen voor een wasje, misschien huisstandaard. Toen ze terug binnenkwam ontdeed ze zich van haar kleedje en vroeg me of ik haar aub eerst wou klaarlikken. Nou ik heb ergere opdrachten gekregen dus eraan begonnen en binnen de minuut kwam ze schokkend klaar, een zeker geen gefake, alles strontnat. Ik bleef doorgaan wat haar blijkbaar verbaaste maar ze liet me begaan. Ik schoof 2 vingers naar binnen en voelde dat ze haar vagina spieren perfect beheerste want ze kneedde mijn vingers. Enkele minuten later orgasme nummer 2. Toen was het mijn beurt maar toen ze op haar knieën zat om eraan te beginnen vroeg ze of ik haar nog even wou klaarvingeren, wat een heet konijntje. Toen ze me begon te zuigen gebeurde iets dat ik nog nooit ervaarde. Ogenschijnlijk ging dit heel rustig met weinig op en neer bewegingen en helemaal niet zo diep maar mijn tenen krolden van genot. Ik liet ze rustig begaan en genoot constant, heel veel. Ik weet verdomme niet hoe ze het aan boord legde maar het was fantastisch. Ik wilde natuurlijk neuken want die spierbeheersing daar beneden wilde ik wel eens ervaren. Terwijl ze het rubbertje, met mond, aandeed speelde ik met haar clit en voor ik haar penetreerde liet ze zich nogmaals klaar masseren. Ze stelde missio voor en vanaf het ogenblik dat ik binnenkwam begonnen haar spieren me te kneden. Ik begon te stoten en zij gaf het ritme aan, ik kwam supersnel maar ging door omdat ik haar ook wilde bevredigen. Ze gaf het ritme aan een een minuutje later nepen haar vaginaspieren met helemaal plat.

casio007
22 februari 2014, 12:02
Volgens mij is deze Issa ook Issabella voormalig ook in FG.
Want ik herken wat je overkomen is.
Maar zeker geen vervelende ervaring.
Ook ik dacht in eerste instantie niet direct mijn type.
Maar haar toetsingen en ook haar service is van zeer hoog niveau.
Voor mij is deze vrouw een topper, terwijl je in eerste instantie andere dames meer in het oog springen.

Piccolino
24 februari 2014, 21:31
Deze dame wist me op een saaie dinsdagmiddag waar ik al alle hoop opgegeven had mij in de Kino toch te verleiden. Op de kamer was ze lief en vol aandacht. Ondanks haar 30 jaar toch nog een sexy verschijning. Pijpen doet ze prima met af en toe een deep throat. Na 50 minuten een ontlading op haar mond en gezicht, en dat lijkt ze oprecht spannend te vinden.

casio007
12 maart 2014, 19:34
Vandaag weer met Issa, het is zeker de Issabella van Fun Garden/Sun City.
Het verhaal van savesexer kan ik zo na vertellen. (Zie reactie hierboven ).
Deze dame laat zich helemaal gaan.
Als ze klaarkomt is een extra handdoeken niet gek.
We hadden aan 1 rol papier niet genoeg.
Maar het is wel lekker.
En dat wat jij met haar doet, gaat dus ook met jou gebeuren.
Ze slikt het net niet door.
Maar zowel voor mij als voor haar was het een feestje.
We hebben nog een poos nagenoten.
Herhaling gevaar erg groot.
Ze is niet de jongste en ook niet meer strak in het pak.
Maar haar service en het plezier is van zeer hoog niveau.

mynasch
19 april 2014, 18:40
Woensag 17 april 2014: sessie 1: Issa (Dominicaanse republiek)

:):):):blume::):):):blume:):):):blume

Kende Issa al van een eerdere sessie op VM. En ik hoopte eigenlijk dat ze er zou zijn deze stralende dag. Niet de jongste van het stel, maar wel uitesrs vakbekwaam. Uitgebreide pre-sales, en paar keer door de dag heen, en niet boos/teleurgesteld als je niet onmiddellijk een kamer in duikt. Uiteindelijk toch in de kino voor haar heerlijke avances bezweken. Op Hoeveel verschillende manieren ze in de kino de kleine mynasch wist te stimuleren vond ik al een enorme blijk van erotische creativiteit….hand, knieholte, voeten, mond, alles uit de kast… heerlijk om het gevoel te krijgen dat iemand graag met je narr de kamer gaat.

Op de kamer een uiterst gewillige/geraffineerde dame die van seks houdt…. Holy moly…. Krijg een erectie als ik dit zit te typen (da’s nog eens economisch….!). Kortom een degelijke sessie van een vol uur, met uitstekende pre and after sales. Wat een wijf zeg. Heerlijke drijfnatte kut, waar je van alles mee mag en kan doen. Super borsten, waar ze je helemaal gek mee kan maken.

prima uur!!!

:):):):blume::):):):blume:):):):blume

Wentelt Eefje
18 juli 2014, 17:58
Denk dat het Issa was, niet Seyrin, want vond haar er ouder en niet jonger uitzien. Hoe goed ze mogelijk ook is, toen ik rustig van de sauna genoot, leidde zij me na zich neergeploft te hebben op de ligstoelen in het wellnessgedeelte af met de slechtste vormen van aandachttrekkerij (namaak-geil-gedrag) van een radeloze overjarige raamdame. Een echte no-go voor me.