PDA

Volledige versie bekijken : Talia (PHG)

Willem2
2 november 2006, 15:43
Naam : Talia

Haarkleur/-lengte : bruine haren

Lengte dame : 1.65m

Postuur/Cupmaat : Slank , A/B-Cup

Nationaliteit/Taal : Hongaarse, duits, engels en wat spaans

Leeftijd : ongeveer 18-21 jaar

Tatoeages/Piercings :

Service : Slecht, even pijpen, afwerken binnen 10 minuten

Wil48 en ik denk ook bitchhunter zijn met dit meisje geweest. Optickfick die niets voorstelde.

Flipper
2 november 2006, 15:59
Haar naam ken ik ook niet. Maar ze is hongaars niet roemeens. Ze kust niet, friemelen mag niet, beffen vond ze ook maar niets. En alles met condoom (op zich niets mis mee). Ze verwees me naar haar vriendin. Bitchy was er niet mee geweest die vroeg me of het wat was laatst. Ik heb gezegt dat hij het over een paar weken maar eens moest proberen. Dan zal ze wel iets ruimdenkender worden.

Maar een hele mooie meid.....Die voorlopig ook alleen mooi zal wezen en veel op de kruk zal zitten.

:rolleyes:

Willem2
2 november 2006, 16:09
Ach eerst zei ze spaanse te zijn ;) Laten we het maar houden op een grensgevalletje Hongarije-Roemenie :D

Fritzzz
2 november 2006, 17:07
Echt een lekker poppeke, liep afgelopen dinsdag in een lichtblauwe outfit, volgens mij zag ik dr ook met Manuela praten in dr eigen taal, tevens vergezeld, althans afgelopen dinsdag dan, door Judith, die tevens in het lichtblauw liep met bijpassend hoofddoek-achtig ding op dr koppie... Beiden pas een paar daagjes in "de Tuin" aanwezig....

Willem2
2 november 2006, 17:13
Ik gok op Judith Fritsje ;) . Maar we komen er heus wel achter.

Gr Willem2

Jack42
2 november 2006, 18:15
Afgelopen zaterdag, bij vertrek uit PHG, sprak ik nog met een limburger (volgens mij geen lid hier) en die had juist weer een hele goede ervaring met dat "lekkere ding".
Het kan verkeren met de ervaringen en de dames.

Flipper
2 november 2006, 20:32
mmmm, ik denk dat we er een potje van maken in deze thread. Henriette is ouder in ieder geval. :D . Tevens was ze er zaterdag niet dus die kunnen we doorstrepen. Geef mijn portie maar aan fikkie. Weet je zeker dat het bruine haren waren? Er is wel een roemeense die ongeveer past maar die heeft zeker geen A/B cup eerder goeie C+, maar die is ook niet zo knap eigelijk.

Ik gok nog steeds op die hongaarse met die zwarte haren! Is een hele knappe dame! Maar qua service zeer beperkt!

Fritzzz
2 november 2006, 20:44
Ik gok op Judith Fritsje ;) . Maar we komen er heus wel achter.

Gr Willem2

Smaken verschillen, maar ehh, Judith is nou niet echt een "optikje"....Henriette daarentegen wel....

Willem2
3 november 2006, 00:17
Ik gok nog steeds op die hongaarse met die zwarte haren! Is een hele knappe dame! Maar qua service zeer beperkt!

Ja ze zegt dus spaanse te zijn en lult met Manuela dus het zal wel een hongaarse zijn :D en morgen komt wil48 met zijn verpletterende bericht :D En als het allemaal niks wordt dan hebben we toch lol gehad om aan al die mooie vrouwen te denken ;)

Willem2 :wink:

ButtinSky
3 november 2006, 20:37
@jack42. Ben inderdaad afgelopen zaterdag met haar op de kamer geweest. Ze had die dag een mooi sexy oranje topje en rokje aan.
Zei mij dat ze van Spaans-Italiaanse afkomst was. Weet natuurlijk niet of dit klopt maar ze spreekt goed spaans. Haar fantasie naam is Talia 'van Italia`.
Omdat het zoŽn lekker ding is heb ik het erop gewaagd en het viel zeker niet tegen op de kamer. Na een kwartiertje besloten dat ik we er een uurtje van zouden maken. Afgesloten met een heerlijke wederzijdse massage. Jammer dat haar voeten nog een beetje glad waren van de olie waardoor ze bij het verlaten van de kamer on publique van het trapje donderde bij de bar beneden. Heb later in de bar haar geblesseerde been netjes verzorgd met ijs wat ze wel kon waarderen. Ik ben dus harstikke :fuck: tevreden over haar.

Jack42
4 november 2006, 21:03
Die "limburger" is dus toch lid van ons forum :cool:
Enne bedankt voor je info, ga zo voort. :D

Jack42