PDA

Volledige versie bekijken : Editha / Edyta (Poolse)

fireworks
2 november 2006, 22:39
Naam : Edyta

Haarkleur/-lengte : bruine/zwarte haren (sorry, ben kleurenblind dus heb ik altijd moeite mee; in ieder geval niet blond, da's zeker :)

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat : Normaal tot slank , B-Cup

Nationaliteit/Taal : Pools/ Engels en Italiaans

Leeftijd : 28-32 jaar

Tatoeages: arm en

Service : Perfect uitziende, lieve jonge dame, tongt en neukt heerlijk.

Hallo ijsberen, even een korte recensie over Edyta want volgens mij heeft nog niemand over haar geschreven. Ze is er al wel een tijdje (gok een paar maanden) maar gaat wel regelmatig terug naar Polen voor studie. Heb al een paar maal van haar mogen genieten. Spreekt goed Engels, slecht Duits. Goede ervaringen mee gehad dus (zie boven). Ze was vorige week nog bij PHG, nu weer in Polen en komt vanaf volgende week maandag (6/11)weer voor een weekje in Oedt. Ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen met haar of ben ik de enige die haar tot nu toe op de kamer heeft gehad :rofl:
Groet van Fireworks

Tiga
3 november 2006, 07:45
....maar gaat wel regelmatig terug naar Polen voor studie.

Tuurlijk :D niets ten nadele van je bericht hoor!

Grt
T

Willi69
3 november 2006, 13:14
Lengte dame : 1.70 m
Aber nur mit Schuhen... ;)

jorissiro
30 juli 2007, 21:04
Afgelopen zaterdag (28 July 2007) heb ook ik kennis gemaakt met Edyta. Was geen slechte ervaring, maar ook geen top 5. Achteraf nog met haar zitten (liggen) praten op de kamer en daar deed ze haar beklag dat mannen niet begrepen dat voor elke minuut op de kamer moest betaald worden. Of dat er nu 'gewerkt' werd of gepraat. Slimme meid en ik had de hint ook direct door ;) . Moet je bij deze dame wel rekening houden. Maar verder was het wel aangenaam. Als ze qua uiterlijk je ding is dan moet je je zeker niet inhouden.

Zakkenleger
17 oktober 2008, 15:32
Heel fraai, prachtige cup C borsten, maar wel stukje ouder dan 24. Zeg maar eind 20 :rolleyes:

Zoenen heerlijk, pijpen wat monotoon (weinig variatie) maar wel bijna een half uur lang dus zo vervelend was het niet :D daarna nog lekker haar gebefd en met wat standjes afgerond.

Een 8, alleszins aan te bevelen.

Big Boss
9 maart 2009, 23:45
Sinds/afgelopen zaterdag weer aanwezig ;)

Bosco
7 april 2009, 17:57
Editha heefdt een mooi lichaam met heerlijke borsten, voor derest vond ik dat ze nog al plichtmatig met mij op de kamer bezig was. Niet goed, niet slecht, met alle handelingen ertussen in. Wij hadden duidelijk geen klik. v.n. ook omdat ze totaal geen gevoel voor humor heefdt.

seko
23 maart 2011, 02:48
Naam : Edithe

Nationaliteit / taal : Poolse/ Engels, Duits, Italiaans

Leeftijd : 29 jaar

Haarkleur/lengte : Zwarte halflange haren, stijf.

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Slank / C-cup

Tatoeage /Piercing : een stukje prikkeldraad op haar arm, een tatoeage op haar rug, litteken op haar linkerschouder

Service : Full Package, NA

Misschien opvolger Louana, Heerlijke massage, goede conversatie, maar als toppunt --> Deze dame heeft een master graduaat doctoraat en weet niet wat allemaal in het oraal bevredigen van ons mannelijk orgaan :D

seko
23 maart 2011, 02:49
Had vandaag een rood jurkje aan

seko
26 maart 2011, 11:34
Gisteren 2 heerlijke uurtjes gehad met deze dame. vanaf vandaag is ze er niet meer voor een weekje

phoenix
30 maart 2014, 02:31
ik heb vandaag 29 maart met haar gesproken , leuke meid, maar inderdaad slim, zakelijk en ze houdt er niet van dat wij over haar schrijven...

phoenix
16 augustus 2014, 01:40
Editha": in het begin van dit jaar had ik haar al eens gesproken en kwam ze behoorlijk dominant over ...het was blijkbaar graag of niet , en ook te lang wachten van haar kant maakte dat ze plots verdwenen was, nee niet met een andere man, maar ze was naar de welness vetrokken om te gaan slapen, ik kreeg haar toch mee, en ondanks de avonddrukte konden we binnen tien mintuen beneden een kamer bij kino krijgen. Haar prijs was legde ze me later uit twee maal 50 voor een uur, waarom zou je immers 1 maal 50 en 1 maal 25 moeten betalen...dat vond ze vreemd, afijn ik begreep het ,maar ze dacht verder niet na wat de consequenties zijn als alle vrouwen dat doen, minder kamers, heel simpel want ook ik moet reiskosten en entree betalen en krijg ook niet elke week ene x-aantal keren meer geld van mijn baas.., gelukkig nog genoeg dames die het niet doen, ik vond het jammer , maar goed Erika was teveel bexet, het werd dus een half uurtje en ik had dan ook voor ogen haar lekker inde mond te spuiten , wat ze ook tijdens het pijpen aan me vroeg...heerlijk een heel goed pijpfitser, en haar kutje is vreselijk nauw, helaas was het standje vanachter wat moeizaam, waarom weet ik eigenlijk niet, het is een gevoelige dame, die bij een tong in haar kutje heftig in 69 je lul begint te pijpen en er lekker bij kreunt.. zij on top was heerlijk strak en gevaarlijk lekker, dat doe ik graag een uurtje met haar, maar ja die prijs he...edytha is een ervaren dame en dat bleek pas toen ze na wel 10-15 minuten zuigen en slurpen, langzaam snel, bleef doorgaan toen ik een orgasme had, wat daardoor heerlijk lang doorgaan ze bleef maar zuigen.... dat maakte veel goed, toen ze haar mond geleegd had zoog ze op mijn verzoek er nog eens lekker aan. wauw wat was dat lekker zeg! OOk mijn ballen heeft ze goed onderhanden genomen.

swazontneuf
6 april 2015, 16:14
Heeft iemand deze Poolse 'opdonder' nog gespot? Ik heb er voor het laatst in oktober van vorig jaar in Yin Yang gespot...