Volledige versie bekijken : Panthera overdag veel te rustig
frits10
25 februari 2014, 17:02
Vandaag was ik rond het middaguur in Panthera. Ik kwam rond 12.15 aan. Er waren vrijwel geen dames, dat vond ik echt heel slecht. De paar die er wel waren, waren zeker niet de beste. Alleen circa 3 Roemeense meisjes die verder ook niets beters te doen hadden maar waar ik geen interesse in had. Rond 13.15 uur was deze situatie nog steeds zo, toen ben ik nogal gefrustreerd maar weer weggegaan, ik heb niet de hele dag de tijd. Daar betaal ik toch geen € 50,- entree voor? Dan moet die Theke me bij de ontvangst aan de receptie vertellen dat er bijna niemand is, vind ik. Ik sla Panthera nu even een tijdje over. Jammer hoor, tot nu toe beviel het me er steeds goed, dit is de eerste tegenvaller.
uurtje
25 februari 2014, 17:20
Ben dus klaarblijkelijk niet de enige met een dergelijke waarneming.....:)
licky luke
25 februari 2014, 17:25
Vandaag was ik rond het middaguur in Panthera. Ik kwam rond 12.15 aan. Er waren vrijwel geen dames, dat vond ik echt heel slecht. De paar die er wel waren, waren zeker niet de beste. Alleen circa 3 Roemeense meisjes die verder ook niets beters te doen hadden maar waar ik geen interesse in had. Rond 13.15 uur was deze situatie nog steeds zo, toen ben ik nogal gefrustreerd maar weer weggegaan, ik heb niet de hele dag de tijd. Daar betaal ik toch geen € 50,- entree voor? Dan moet die Theke me bij de ontvangst aan de receptie vertellen dat er bijna niemand is, vind ik. Ik sla Panthera nu even een tijdje over. Jammer hoor, tot nu toe beviel het me er steeds goed, dit is de eerste tegenvaller.
Je kunt natuurlijk ook zelf even bellen met de theke voordat je gaat. Als er dan onvoldoende dames zijn hoef je er niet helemaal naartoe te rijden. Bovendien kan de theke je vaak vertellen welke dames er die dag komen en hoe laat, dan kun je je bezoek daarop afstemmen. Voldoende mogelijkheden om teleurstellingen te voorkomen, maar je moet zelf ook wat initiatief tonen...
P11111
25 februari 2014, 17:37
Haus Panthera is qua damesaanbod en entourage niet echt een goede optie op maandag en dinsdag en al zeker niet tot, zeg maar, in de namiddag. Met name op vrijdag- en zaterdagmiddag krijg je meestal een totaal andere (lees als: veel betere) indruk van de club. Afgelopen vrijdag bijvoorbeeld waren 29 dames van plezier aanwezig en heerste er vanaf het begin van de middag een gezellige sfeer. Gezien mijn ervaringen op verschillende dagen in de week in Ratingen is het voor mij typisch een donderdag-vrijdag-zaterdagclub, met als voorkeur de vrijdag en zaterdag.
Limburger
25 februari 2014, 17:46
Clubs zouden gewoon korting op de entree moeten geven als er minder als 10 dames aanwezig zijn, op die manier kweek je goodwill bij de ijsberen en is er een grotere kans dat ze terug komen.
KevinK
25 februari 2014, 18:01
Ik weet niet welke club je gewend bent, maar dit is in bijna alle clubs zo. Ik ken enkel Freude en GT waar 's middags wat meer te doen is.
licky luke
25 februari 2014, 18:30
Clubs zouden gewoon korting op de entree moeten geven als er minder als 10 dames aanwezig zijn, op die manier kweek je goodwill bij de ijsberen en is er een grotere kans dat ze terug komen.
Wat een flauwekul... zou een tientje korting jou dan wel tevreden maken als er geen dames van je gading zijn? Was je dan na een uur niet gefrustreerd weggegaan maar in Panthera gebleven? De enige korting die van toepassing zou zijn is algehele korting ofwel: niet goed, geld terug. Maar ik denk niet dat je daarop moet wachten...
Sjeufke
25 februari 2014, 18:57
Het is maar wat je er zelf van maakt. Ben nu in PE. Weinig ambiance. Maar ik vermaak mij toch wel. Maar eens met vorige reacties. Do vr en za zijn de beste dagen in de meeste clubs. Zo ook in panthera
Verzonden met Tapatalk
Big30
25 februari 2014, 20:08
@Frits10,
Lees ook dit topic eens door.
Clubs langer open, dag/avond/nacht clubs. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23799-Clubs-langer-open-dag-avond-nacht-clubs/page4)
Verder zie ook bovenstaand comment. Clubs hebben een weekritme (ma-di vrij rustig) en een dagritme wat inhoudt dat net na opening het nog vrij rustig zal zijn met inderdaad GT en het oude Freude als typische uitzonderingen. Dat wetende lijkt het me dat je op een dinsdag rond het middag uur in HP niet mag verwachten dat het dan al storm loopt, dan zul je of nog even moeten wachten of een andere dag en dagdeel moeten kiezen. Veel IJsberen prefereren juist de relatieve rust op de ma-di om een club te bezoeken en beginnen eerst eens rustig met een ontbijtje en een krantje!
KanariePiet
25 februari 2014, 20:32
Verder zie ook bovenstaand comment. Clubs hebben een weekritme (ma-di vrij rustig) en een dagritme wat inhoudt dat net na opening het nog vrij rustig zal zijn met inderdaad GT en het oude Freude als typische uitzonderingen. Dat wetende lijkt het me dat je op een dinsdag rond het middag uur in HP niet mag verwachten dat het dan al storm loopt, dan zul je of nog even moeten wachten of een andere dag en dagdeel moeten kiezen. Veel IJsberen prefereren juist de relatieve rust op de ma-di om een club te bezoeken en beginnen eerst eens rustig met een ontbijtje en een krantje!
Je hebt uiteraard rustig en je hebt rustig. Ik ben een grote fan van Panthera, maar ik heb mij in 2013 ook vaak verwonderd over de totale afwezigheid van vrouwen en sfeer op maandagen, dinsdagen en woensdagen tussen pakweg 11u en 14-15u. Ik hou soms ook wel van rustig opbouwen, maar op HP was het op de rustigere tijdstippen soms letterlijk atfellen tot er eindelijk 1 of 2 leuke vrouwen opdoken. Wanneer ik dit jaar nog naar HP trek, zal dat op een donderdag of vrijdag zijn. Voor een dinsdag (middag tot avond) ben ik niet bereid 50€ inkom te betalen.
Cupido
25 februari 2014, 23:16
Haus Panthera is qua damesaanbod en entourage niet echt een goede optie op maandag en dinsdag en al zeker niet tot, zeg maar, in de namiddag. Met name op vrijdag- en zaterdagmiddag krijg je meestal een totaal andere (lees als: veel betere) indruk van de club. Afgelopen vrijdag bijvoorbeeld waren 29 dames van plezier aanwezig en heerste er vanaf het begin van de middag een gezellige sfeer. Gezien mijn ervaringen op verschillende dagen in de week in Ratingen is het voor mij typisch een donderdag-vrijdag-zaterdagclub, met als voorkeur de vrijdag en zaterdag.
Was jij er dan ook afgelopen vrijdag? Als ik dat gewezen had hadden we ff de handen kunnen schudden
term
27 februari 2014, 16:23
Klinkt als een goed idee voor een poll/volksraadpleging. Zou leuk zijn als er dan ook nog bindend iets mee gedaan gaat worden :)
licky luke
27 februari 2014, 16:52
Klinkt als een goed idee voor een poll/volksraadpleging. Zou leuk zijn als er dan ook nog bindend iets mee gedaan gaat worden :)
Dream on...
Je betaalt niet alleen voor de aanwezige dames entree, zelfs helemaal niet...
In de entree zit het gebruik van alle faciliteiten inclusief eten en drinken (per club weer anders geregeld), en dat kun je evenveel doen bij veel of bij weinig dames... Sommige ijsberen komen in eerste instantie zelfs voor al die faciliteiten en zien de dames als een prettige bijkomstigheid. Zal sommigen dus worst wezen of er veel of weinig dames zijn... met een minimum aan fuckable dames uiteraard... maar dat hoeft er in principe maar eentje te zijn...daar kun je ook 3x mee op kamer gaan als ze goed is...
Als je in een restaurant gaat eten wordt het eten ook niet duurder of goedkoper als er veel of weinig gasten zijn...
By the way: als je wilt dat de entree van een club goedkoper wordt wanneer er weinig vrouwen zijn, moet je ook akkoord gaan als de entree verhoogd wordt als er veel vrouwen zijn... en dat is dan weer minder ... eehh, meer eigenlijk..
Limburger
27 februari 2014, 17:20
By the way: als je wilt dat de entree van een club goedkoper wordt wanneer er weinig vrouwen zijn, moet je ook akkoord gaan als de entree verhoogd wordt als er veel vrouwen zijn... en dat is dan weer minder ... eehh, meer eigenlijk..
Zolang er nog een overschot is aan clubs hoeven wij daar helemaal niet mee akkoord te gaan, omdat er zat alternatieven zijn.
licky luke
27 februari 2014, 19:37
Zolang er nog een overschot is aan clubs hoeven wij daar helemaal niet mee akkoord te gaan, omdat er zat alternatieven zijn.
Verstandig!
Blijf vooral zoeken...
Jij tevreden, ik tevreden..