Volledige versie bekijken : Elif (Bulgaarse) ex-VM
Golden Dreams
26 februari 2014, 15:40
Haarkleur/-lengte :Zwart/halflang.
Lengte dame : 1,68
Postuur/Cupmaat :Normaal, A-B
Nationaliteit/Taal :Bulgaars/Bulgaars, Duits en Turks.
Leeftijd : ca. 22.
Tatoeages/Piercings : Nee
6685
jeegee
6 maart 2014, 18:17
Mijn sauna- en stapvriend vertelde mij dat hij onlangs een fantastische gfe met haar had. Ik had, drie meter verderop in de kino, ook al het idee dat het goed klikte tussen die twee. Het aardige was dat Elif een geweldige versierpoging in huis had. Schitterend om bij te wonen. Maatje bleef mooi een uur met haar onder de radar. Gelukkig vloog ik op dat moment ook laag met Luisa. Op de terugweg hadden we een prettig gesprek, kun je je voorstellen.
gergerger
6 juni 2014, 17:12
Zo een geweldige sessie met Elif gehad pzc Toppie en vervolgens diverse standje uitgeprobeerd dit vraagt om een vervolg
Verstuurd vanaf mijn i9300 met Tapatalk
funske
13 april 2015, 16:36
Deze dame is sinds 3 dagen in VM.
jeegee
16 april 2015, 19:36
Ik heb haar tot mijn grote verrassing zondag ontmoet. Ze was dit keer niet in gezelschap van Aylin (die is naar haar zeggen nog in GD Emmerich) maar ze werd vergezeld door een aantal Bulgaarse schoonheden: Francesca, Melissa en de derde naam ben ik even kwijt. Ik zal me komende week eens verder in die dames verdiepen. Lijken me zeer de moete waard
madiwodovr
1 mei 2015, 01:01
Vanavond met deze dame gekamerd nadat we met elkaar in gesprek raakten. Aanleiding was dat ze me herkende uit GD Schuttorf.
Niet eerder mee naar de kamer geweest en na een leuk gesprek toch maar de beslissing genomen dat het er van moest komen.
Leuk half uur mee gehad. Zoals al eerder werd vermeld zeer prettig pzc in velerlei variaties. Tz ook prima. Diverse posities nmc gedaan en tot een hoogtepuntje gekomen. Nadien nog een beetje massage en hoppa.
Geen herhalingsgevaar voor mij, maar zeker geen slechte sessie.
Ze kwam vorige week met een vriendin naar me toe. Ze wilden samen naar een kamer met me. Erg leuk op de bank. Nadat ik had laten weten dat ik alkeen met Elif wilde droop de vriendin boos af. Met Elif een prima uur gehad. Ze zegd dat ze 24 is en Bulgaars van Turkse afkomst. Ze kan een beetje Nederlands
robglover
5 augustus 2015, 07:43
Ben met deze dame naar de kamer geweest maar tijdens de daad deed zij telkens haar rug krom trekken dat ik haar niet goed kon penetreren en dat in alle standjes ben dus ook niet klaargekomen wat zij dus ook niet leuk vond dus ze stond er op om het handmatig te doen maar ik zij tegen haar ik bewaar mij shot voor de volgende dame. Deze dame doet wel haar best en is vriendelijk en lekker zoenen naar is voor mij niet voor herhaling vaatbaar
Erru
8 augustus 2015, 14:50
Ben vandaag ook met deze dame op de kamer geweest, kan er kort over zijn, ik had er geen klik mee. Tijdens het voorafje in de kino was het geweldig, ze vertelde wat ze allemaal kon en vooral wat ze met mij ging doen, maar op de kamer viel het een beetje tegen en was het snel alles een beetje afwerken. Na ongeveer 20 minuten stond paps weer buiten, dus onder bij de lockers 35e gegeven, vriendelijk bedankt en tot de volgende keer, alleen weet ik niet wanneer. Waarschijnlijk nooit.
Para2
17 augustus 2015, 09:11
Ik reageer nu pas op mijn sessie met Elif die ik vorige week had. Toen ik binnen kwam bij de Villa kwam ze al vrij snel naar me toe.ze wist onze vorige sessie nog te herinneren en sloot weer aan op het gesprek van weken geleden. Ze investeert ongeveer een half uur om je mee te krijgen dan wil ze wel graag dat er wat gebeurt. En dat gebeurde ook. Ik heb een fijne tijd met haar op een veel te warme kamer gehad. Ze nam een biertje voor me mee en zette de ventilator aan. Ze was op allerlei manieren bezig om me te verwennen. Na afloop wilde ze me ook nog masseren en aan tijd had ze geen gebrek.
forgetskinnyletsgetfatty
12 oktober 2015, 17:54
Laatst ook, op advies van een medebeer, op deze dame afgestapt. Even in de lounge praten en voorzichtig tongzoenen. Had er toen wel een goed gevoel bij. Op de kamer was de klik er niet helemaal, pijpen te wild en met teveel handwerk, tijdens de copulatie lag ze ongeïnteresseerd bij, en als dieptepunt tongzoenen; met kauwgom in haar mond (waar is dat handboek prostituee gebleven). :frown:
Toch bijna 45 minuten vol gemaakt, het verontschuldigde bedrag afgetikt, maar geen herhalingsgevaar voor mij.
Deze zit momenteel in Aca Gold