PDA

Volledige versie bekijken : Ramona (Roemeense) ex GD



Golden Dreams
26 februari 2014, 15:46
Haarkleur/-lengte :Zwart/lang.
Lengte dame : 1,56
Postuur/Cupmaat :klein, slank, B
Nationaliteit/Taal :Roemeens/Roemeens, beetje Engels en Duits.
Leeftijd : ca. 21.
Tatoeages/Piercings : Nee


6687

Mistralwind
14 augustus 2014, 23:04
Aangezien er nog geen verslag van Ramona is,zal ik maar de spits afbijten,nav mijn bezoek gisteren(zie ook mijn verslag op Algemeen)
Aangezien mijn maat met Carmen gezellig aan een tafel zat,ben ik er gezellig bij gaan zitten,waar Ramona dus ook bij zat.
We hebben zo een uurtje met zijn 4 en zitten praten en toen het avondeten kwam,met zijn vieren wat gegeten.
Viel me wel op dat Ramona moeilijk los kwam,en mijn inziens niet echt spontaan was,in tegenstelling tot haar vriendin Carmen.
Maar goed we hadden toch al besloten dat we na het eten met zijn 4 en naar de bioscoop zouden gaan,en mede door het lolita uiterlijk van Ramona ging ik toch een sessie met haar aan,en hoopte dat ze op de kamer wat los zou komen.We hebben gelijk maar voor een uur geboekt,konden we het lekker rustig aan doen.Na eerst een beetje geknuffeld te hebben,waarbij ik al vrij snel door had dat zoenen niet echt haar ding was,vroeg ze al vrij snel wat ik wou doen,Na aangegeven te hebben dat ik wel een lekkere piijpbeurt wou hebben om mee te beginnen,begon ze daaraan.Haar pijpkunsten waren nou niet echt geweldig,niet echt diep en weinig enthousiasme,maar in positie 69 gegaan en haar poesje lekker gaan likken,helaas hierbij liet ze ook geen vinger toe dus het bleef bij likken.Mhhh niet tot zeer summier zoenen,niet vingeren ik begon het plezier al een beetje te verliezen.Dan maar aan het neukwerk begonnen en haar in verschillende posities genomen,maar het plezier was al een beetje weg,zoals gezegd,dus daar kwam ik ook niet van klaar.Maar gevraagd of ze me klaar wou pijpen(geen FT) dus pijpend en trekkend probeerde ze de klus te klaren...Ondertussen vroeg ze wel waarom het niet lukte en of het aan haar lag( ja de klik was er niet,maar ja hoe zeg je dat)wilde toch beleefd blijven,en zei dat ik erg van zoenen hield en het jammer vond dat ze dat niet beter deed,toen deed ze toch nog een poging om aan mijn verzoek tegemoet te komen en er konden een paar voorzichtige tongkusjes af,maar niet voldoende voor mijn standaard,maar toch lief dat ze in ieder geval enigszins wat probeerde.
Ondertussen was mijn maat cum laude geslaagd voor zijn Carmen examen:),maar ik voelde al dat ik volledig zou zakken voor mijn examen:biggrin:( heb het later met Elif af kunnen maken:biggrin:) Dus maar gestopt en haar netjes het uurtje betaald.
Ik weet niet of andere beren een soortgelijke of andere(betere) ervaring met haar hebben,maar voor mij in ieder geval geen herhalings gevaar,pre sales zijn nou niet echt enthousiast,en ik heb ook geen zin om ieder woord uit iemand te trekken,after sales ook nihil.Mijn inziens kan ze nog veel leren van haar vriendin Carmen die echt een topper is,zoals ik zag hoe ze bijna de hele dag met mijn maat was:)
Misschien had ik mijn dag ook niet echt,maar ik hoopte toch meer op een ervaring zoals ik met Elena had,maar daar is er ook maar 1 van uiteraard:)
In ieder geval voor mij herhalingsgevaar 0 helaas.