PDA

Volledige versie bekijken : Menselijke barbie.



seksenfun
2 maart 2014, 16:14
Menselijke Barbie overleeft op lucht en licht.

Het Oekraïense model Valeria Lukyanova komt vaak in het showbizznieuws omdat ze op een menselijke Barbie lijkt, maar nu staat ze in de schijnwerpers omdat ze een wel heel bizar dieet volgt. De 23-jarige blondine, die naar eigen zeggen van Venus komt, is gestopt met te eten en te drinken. Haar doel is om op termijn te overleven op water en daglicht. ‘De voorbije weken heb ik nog geen honger gehad. Ik hoop dat ik snel volledig kan overschakelen op het breatharianisme', zegt ze aan de International Business Times.
Dat is een overtuiging waarbij de aanhangers beweren dat men geen voedsel, en misschien zelfs geen water, nodig hebben om het lichaam te onderhouden. Deze filosofie wordt fel bekritiseerd omdat een aantal leden reeds omkwamen van de honger.

6752

momentum
2 maart 2014, 20:08
het is wel een lekker wijf. maar zonder water en eten hou je het niet vol, hoe blond kan je zijn;)

The Joker
2 maart 2014, 21:16
Als je wel water blijft drinken hou je het nog wel ff vol.
De gemiddelde ijsbeer kan wel 6-12 maanden zonder eten als ik al die dikke penzen zie, maar met zo'n modelletje, ben je na 2 maanden wel rijp voor je kist.

Megaboob
2 maart 2014, 21:25
Het is zeker een mooie dame (al eerder gesprot en gerapporteerd door mij in mijn eigen draadje!), maar ze is al ultiem slank, dus nig meer afvallen zal haar zeker geen goed doen, jammer.

Jansen
2 maart 2014, 22:12
Och ze ziet het al niet meer zitten nu de Russen haar met grote overmacht willen gaan halen uit de Oekraïne.
Ze is al begonnen op water en brood en als ze nog een keer met Jansen apart wil moet ze maar even naar Duitsland komen.

Jan_Wandelaar
3 maart 2014, 00:17
Dus slikken is er bij deze dame ook niet meer bij. Jammer..............

J.W.