PDA

Volledige versie bekijken : Babsi ex GD



george101
5 maart 2014, 20:26
Naam : Babsi
Land : Duitsland
Leeftijd : rond de 25
Tattoo's : Ja
Uiterlijk: halflang blond haar, cupje C met piercing in beide tepels
Talen : uiteraard vloeiend duits met stevige berlijnse tongval
Service : PZC/PMC, NMC vingeren


Alweer een paar weken geleden met deze dame kennis gemaakt, vlotte en intelligente babbel, leuke snoet, kortom, ZIMMER! Aldaar aangekomen uitgebreid elkaar verkend en verwend, totdat ik ook haar eens oraal wilde gaan verwennen. Toen ik echter mijn activiteiten naar het gebied onder de navel wilde gaan uitbreiden bemerkte ik een stevig luchtje, en tegelijkertijd hield ze mijn hoofd vast en gaf aan beslist niet gelikt te willen worden.
Afknapper!
Maar vanwege de wederzijdse klik toch maar op zoek naar andere mogelijkheden. In neuken had ik eigenlijk ook al niet zoveel zin meer, temeer omdat ik steeds duidelijker dat luchtje begon te ruiken. Aftrekken en vingeren dan maar, waarbij ik al snel met mijn vingertoppen een sponsje voelde zitten. De dame was GVD gewoon ongesteld!! In 20 jaar nog nooit meegemaakt in een saunaclub....
Desondanks wel een lieve meid hoor!

Bluebear
5 maart 2014, 20:29
Afknapper!
Maar vanwege de wederzijdse klik toch maar op zoek naar andere mogelijkheden. In neuken had ik eigenlijk ook al niet zoveel zin meer, temeer omdat ik steeds duidelijker dat luchtje begon te ruiken. Aftrekken en vingeren dan maar, waarbij ik al snel met mijn vingertoppen een sponsje voelde zitten. De dame was GVD gewoon ongesteld!! In 20 jaar nog nooit meegemaakt in een saunaclub....
Desondanks wel een lieve meid hoor!

Dat verhaal van die goede kapitein en de rode zee wilde ik vertellen. Je weet wel!! :rolleyes: :tongue: :biggrin:

george101
5 maart 2014, 20:36
Maar die kapitein had in ieder geval nog wel FRISSE zeewind...

Wentelt Eefje
5 maart 2014, 20:57
ik al snel met mijn vingertoppen een sponsje voelde zitten. De dame was GVD gewoon ongesteld!! In 20 jaar nog nooit meegemaakt in een saunaclub....
Desondanks wel een lieve meid hoor!

Gewoon 20 jaar geluk gehad of 20 jaar niet goed opgelet. Aangezien de meeste dames niet 3 weken op, 1 wwek af werken en ook zelden spiraaltjes gebruiken of pildoorsliksters zijn, weet je nu dat beffen niet alleen van een klik afhankelijk hoeft te zijn.

Door dames die ik vaker bezocht wel eens gewaarschuwd dat ze wel werkten, maar dat ik beter een weekje later weer kon komen, of als het onverwachts bezoek was, dat er een sponsje zat - voor het kameren :-D