PDA

Volledige versie bekijken : Kati, Vulkanstrasse 26 kamer 215, Duisburg



Hobbele
6 maart 2014, 16:46
Waar is trouwens het Kati-topic gebleven?
Ik meende toch dat Duisburgspesjalist persoonlijk ééns een keer een recensie over haar had geschreven?

Kati is op dit moment alweer een jaar werkzaam op de Vulkan. Ik ken haar nog uit het prille begin toen ze nog op de begane grond van Haus48 werkte. Echter tot op gisteren had ik haar nog nooit bezocht op haar kamer.
Waarom niet? Natuurlijk ook mede vanwege die knappe Duitse dame die overdag recht tegenover haar werkt en waarvan ik doorgaans zeer gecharmeerd ben.
Kati is een zeer vriendelijke, leuke dame die, als we elkaar ééns op straat tegenkwamen altijd met mij een gesprekje aanging. Een zeer naturelle, zowel qua uiterlijk als karakter, Duitse dame. Typisch girl-next-door meisje overigens. Een jonge dame die een bezoekje gewoon meer dan waard is.
Gisteren kwamen we elkaar weer tegen. Niet bij haar kamer maar op de parkeerplaats achter Eros. Ik beloofde haar te zullen bezoeken als ze weer op de kamer terug zou zijn. Even later was dat dan ook het geval, stapte ik bij haar over de drempel en ging het gordijntje dicht.
De sessie die volgde was uitstekend. Op Kati's erotische vaardigheden valt echt niets aan te merken. Wat me opviel, trouwens, op haar lichaam ook niet. Ondanks dat ze misschien een paar grammetjes meer heeft (absoluut niet mollig/dik ofzo) vind ik haar een zeer mooi lichaam hebben. Alles precies in de juiste proporties.
Verder was het na de sessie nog even erg gezellig om met haar alleen te zijn. Een leuk gesprekje gehad en natuurlijk beloofd haar snel weer te gaan bezoeken.
Maar nu komt de clou..... Dat zal nog wel even op zich laten wachten want Kati gaf aan vanaf morgen voor 2 maanden de Vulkan te gaan verlaten om te gaan genieten van een welverdiende vakantie. Naja, het is haar gegund na een jaar hard werken...
Als ze weer terug is, en dat gaat over 2 maanden zeer zeker gebeuren, zal ik haar zeker weer met een bezoekje vereren. Dan moet die knappe dame tegenover haar maar een keer een oogje toedrukken. ;)

WA
6 maart 2014, 16:53
En ik vroeg me al af wanneer jij (Hobbele) melding zou maken van Kati met je voorliefde voor Duitse vrouwen :biggrin:

On topic: het is een scheetje, die Kati, was er zelf ook eens en dat viel geenzins tegen :freu:

de duisburg spesjalist
6 maart 2014, 16:58
kati is een schatje en een goed mens weer je nog dat we met de jaarwisseling in eros 26 zaten en wie kwam ons als eerst nieuwjaar wensen kati . ik moet haar nodig weer een keer met een bezoekje vereren je kan ook nog is met haar lagen kristina roep a;tijd hanny en dan zeg ik i wont jo mony katy lag in een deuk mooie blauwe ogen ik vin het prachtig als ik haar de bar in zie lopen lekere kond :tongue:

de duisburg spesjalist
22 maart 2015, 17:24
kan na het archief