PDA

Volledige versie bekijken : Ceyrin (Dominicaanse) ex-Freude

andreas
8 maart 2014, 18:17
Geweldig avontuur met deze dame beleeft. Heeft vroeger in Freude gewerkt. Voor herhaling vatbaar.

goldstar
25 april 2014, 18:29
Zeker weten gisteren een uurtje mee op de kamer geweest in 1 woord SUPER !!!

johnnywalker77
22 juni 2014, 17:31
Vrijdag mee op de kamer geweest en kan bovenstaande bevestigen! Prima sessie en voor herhaling vatbaar..

Hendrikdeleuter
22 juni 2014, 23:57
Wil iemand een pasoortje maken?

funske
1 juli 2014, 10:08
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif

Seyrin (Dominicaanse)
Leeftijd:32 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Rug
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:C85Siliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:75 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, Anaal, GFE, Massage body2body, Aftrekken, Gesichtsbesamung, Körperbesamung
Extra info:Spreekt ook Spaans. Mogelijk is de door mij genoemde service niet compleet, maar dit is wat ik er van weet.

funske
1 juli 2014, 10:12
Wellicht kan de moderator het volgende draadje samenvoegen met deze:https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37092-Seyrin-(Dominicaanse)-ex-Freude

funske
1 juli 2014, 10:26
Gisteravond met deze vriendelijke en gezellige jongedame een uurtje gekamerd. Ze ziet er jonger uit. Had het haar in een knotje, vandaar in het paspoort: halflang. Erg leuke meid met 85C die er ook nog eens mooi voor staan. Prima gevarieerd pijpwerk, tussen borsten neuken en doggy was voor mij al voldoende om het hoogtepunt niet langer te kunnen uitstellen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar en ik kom zeker terug, ook al moet ik dan een half uur verder rijden dan mijn favoriete GD.

HarrieJekkers
19 augustus 2014, 23:54
Vandaag tijdens de ijsberenparty heb ik ook een sessie van een uurtje met deze dame gehad en dat was heerlijk. Ze is al iets ouder dan gemiddeld maar ze weet inmiddels precies wat lekker is en daar gaat het wat mij betreft om.

madiwodovr
24 augustus 2014, 11:39
Gister na flink rond dolen door de verbouwde Marisol arena op een bank neergestreken. Uit een ooghoek zag ik al deze topper liggen, maar ze was met een vriendin aan het keuvelen. Ik kon het niet af knipogen of ze lag al naast me op de bank. Eenmaal goed in die mooie bruine kijkers loeren en ik was al verkocht hoor. Leuk gesprekje gehad waarbij ook Alfie zich weer in het gesprek wilde roeren. Beetje aftasten wat er allemaal tot de mogelijkheden behoorde, waren we er al gauw achter dat je deze dame geen pijn meer doet. Die kent t klappen van de zweep wel. 35 zomers op de teller in tegenstelling tot draadje, maar dat mag de pret niet drukken. Zwaartekracht heeft nog niet veel invloed gehad op het figuur van deze topper.
Uurtje naar de kamer geweest waar ze van de eerste tot de laatste minuut alles uit de kast trok om mij een onvergetelijk uur te bezorgen. Ronduit fantastisch. Zoenen lekker volmondig en daarna ongehaast door naar de benedenafdeling waarbij mn hele lichaam onder handen werd genomen. Ze doet haar Dominicaanse afkomst alle eer aan door haar goede snorkelkwaliteiten. Dit mocht ze van mij dan ook zeker drie kwartier laten blijken met de nodige afwisseling en zoals funzige funs omschrijft: ook even tussen de geoliede jetsers. Op het eind had ik slechts nog aan twee standjes genoeg om het kunstje te klaren.
Absolute aanrader!!!

funske
2 september 2014, 10:03
Vorige week vergeefs naar haar gezocht maar gisteren was ze er dan toch weer. Alhoewel ik in het paspoort had geschreven dat herhalingsgevaar groot is, betekende dat voor mij nog niet dat ik dan ook weer met haar zou kameren, maar altijd handig als ik op zoek ben naar een voor mij nieuwe dame waarmee dan niet gaat klikken :cool:. Seyrin gebaarde mij al bij haar te komen. Even praatje gemaakt en of ik weer wat actie wilde hebben. Ja dat wilde ik wel, zei ik maar ik weet nog niet met wie omdat ik ook wel eens iets anders wil. Dat vond ze geen enkel probleem. Even later weer rondgelopen en ben bij de Hongaarse Sylvia gaan zitten. Het klikte maar niet :confused:. Dus toch weer terug naar de mooie en lieve Seyrin om een paar tellen later te zeggen dat ze de sleutel kan halen (bij wijze van spreken want er worden geen sleutels gebruikt). Of ik dat wel zeker wist. Ja want met jou was het altijd goed, zei ik. Of ik niet toch maar een van de beide dames naast haar wilde proberen, Issa en Naomi, de 2 andere chocoladelekkernijen. Nee ik wist het zeker. Ze ging opstaan en op dat moment komt Celine naar ons toe lopen. Ik zei hé een nieuwe. Seyrin vroeg of ik dan met Celine wilde kameren. Ik zei, misschien, maar afspraak is afspraak. Celine zat te kijken van waar hebben jullie het over. Ik heb haar uitgelegd wat er zojuist besproken en gebeurd was, even kennis gemaakt en heb haar tattoos allemaal bekeken. Toen ik het paspoortje las dacht ik dat ze helemaal blauw van de tattoos zou zijn, maar dat was gelukkig niet zo. Bijna allemaal kleine tattootjes. Ondertussen was Seyrin maar weer gaan zitten met de gedachte dat ik toch met Celine zou gaan kameren. Dus draaide ik me weer om naar Seyrin en vroeg of ze de sleutel al had gehaald. Nee zei ze maar ik dacht dat je met haar ...... Nee nee, zei ik. Seyrin dus 'sleutel' halen en ik heb weer een uur lang genoten van haar prima services. Een echt pijpwonder is het, deze lieve meid met een paar prachtige borsten en geweldige services. Moet ik haar nog verder de hemel in prijzen? :smile2:

Tot zover deze belevenis van de funzige funs ;)

magic1
3 september 2014, 07:06
Wauw wat een heerlijk Dominicaanse dame. Uurtje mee op de kamer geweest, waarbij ze zich heerlijk liet gaan. Dame is erg correct en doet alles om de klant het naar de zin te maken. Alle rituelen kwamen aan bod en ze eindigde met een heerlijke stevige massage. Seyrin het was SUPER je ziet me snel weer terug. Voor mij de beste dame van de dag.

Laatbloeier
6 september 2014, 17:34
Afgelopen donderdag kwam er een voor mij nieuwe dame langs het zwembad paraderen. Het was Ceyrin, Dominicaanse Republiek, een op dit forum, zo zag ik, terecht bejubelde dame. Wat een powervrouw. Slank met mooie, volle, stevige tieten. Ik was meteen verloren toen ze bij me plaats nam. Snel dus naar de kamer. Eerst een geweldige tietenfuck, daarna een heerlijke pijpbeurt met deep-throat. Die pijpbeurt ging vervolgens over in een tantra-sex variant die ik nog niet eerder had ondergaan. Ze ging met een vinger in mijn kont mijn prostaat te lijf. Al pijpend werd ik door haar vinger steeds steviger in mijn kont geneukt. Ik kwam hevig in haar mond klaar. Goeienmiddag. Ik had haar kut nog niet eens gezien of ik was al klaargekomen. In het naspel, met plezierig babbelen, heb ik me alsnog aan haar lichaam kunnen vergapen. Ik ging verpletterd terug naar mijn ligstoel. Ik heb als laatbloeier weer een nieuwe sexvariant mogen ondergaan. Het doet me bijna afvragen of er toch niet ook nog een homo-erotische kant bij me aanwezig is. Ik werp die gedachte weer van me af, maar wel in de wetenschap dat Ceyrin mij weer terug zal zien. Ik verlang nu al naar haar andere toverkunsten.

Laatbloeier
22 september 2014, 18:43
Woensdagmiddag 17 september. Ceyrin (op het forum geschreven als Seyrin, op de Marisol-site als Ceyrin) kwam ten tonele. Ik veerde meteen overeind, de powervrouw van anderhalve week geleden, de tovenares, de voodoo-koningin uit de Dominicaanse Republiek diende zich aan. Helaas was ze al aan de slag, in de weer met een ijsbeer aan de overkant van het zwembad. Jaloers keek ik maar weer in de krant. Over Prinsjesdag lezen was toch minder opwindend dan de tieten van de tovenares van Marisol in mijn gezicht voelen. Een uurtje later streek Ceyrin ineens bij me neer. Twee minuten later zochten we een kamer op. Ik nam plaats op het bed. Ze trok langzaam haar superstrakke jurkje uit en tijgerde het bed op. Vervolgens gleed ze over me heen en duwde mijn pik tussen haar stevige tieten. Ze kwam overeind en ging zorgvuldig een aantal flesjes klaar zetten. Het leek een rituele happening te gaan worden. Wat zou er gaan gebeuren? Het mooie is dat je bij Ceyrin helemaal niets hoeft te doen. Geef je over en zij regelt alles. Geen vermoeiend geneuk. Relaxen is geboden. Ze stak mijn inmiddels keiharde pik in haar mond en begon heerlijk te pijpen. Zachtjes, harder, likken aan mijn pik, likken aan mijn ballen. Ze zoog mijn ballen naar binnen en streelde mijn pik. Daarna weer diep en langzaam pijpen. Ik voelde mijn opwinding stijgen. Dat voelde zij ook en dus haalde ze mijn pik weer uit haar mond. Met een vloeistof uit een van de flesjes wreef ze mijn en haar lichaam in. Daarna een body to body massage gevolgd door een tietenfuck. Ik kwam al weer bijna klaar. Dat was niet de bedoeling. Uit een ander flesje werd mijn kont(gat) ingesmeerd; hetzelfde deed ze met haar kontje (dat schept toch een band). Ceyrin ging op me zitten, sloeg haar kut over en leidde mijn pik voorzichtig rechtstreeks haar kontje in. Oeff. Strak. Ze ging langzaam en sensueel heen en weer. Haar tieten bengelden in mijn gezicht. Na een minuut voelde ik het komen. En Seyrin ook weer. Ze stopte onmiddellijk. Ik mocht nog niet klaarkomen. Ze haalde mijn pik uit haar kont. Condoom er af en weer pijpen, langzaam, goddelijk en ze ging met een vinger mijn kont in. Ze voerde het tempo op en ze pijpte me in haar mond klaar. Ik explodeerde en spoot haar mond bomvol. Langzaam schoof ze mijn pik uit haar mond. Ze kokhalsde even en liet mijn zaad uit haar mond lopen. Ze zuchtte en zei: "dat was wel heel veel sperma. Ik heb een deel ingeslikt en dat was eigenlijk niet de bedoeling." Ze likte haar mond schoon en kwam tevreden naast me liggen. Toen ik weer was bijgekomen, praatten we nog wat na. Ze liet me een foto zien van haar huis in de Dominicaanse Republiek (een fraaie villa). Daarvoor en voor haar twee kinderen blijft ze nog een paar jaar werken. In die tijd zal ik gaarne een bijdrage aan dat goede doel blijven geven. Wat een geweldige vrouw.

madiwodovr
29 september 2014, 07:33
Zaterdagavond rond middernacht was het zo ongeveer dat ik mijn zinnen weer volledig op dit blok temperament had gezet. Al uren had ik haar niet meer gezien dus de hersenspinsels gingen weer door mn kop. Ze zou toch niet weg zijn... Of nog erger: de hele avond onder zo'n dikke papzak liggen. Maar ineens groeide daar weer wat hoop aan de horizon. Vakkundig was ik ff naar toilet gelopen achter in de Kino en daar zag ik dat ze zich stond op te maken. Ik dus snel terug naar de zitbanken in het middenstuk zodat ik haar gelijkkkon aanspreken als ze binnen zou komen. Om niet als wilde aasgier op de prooi af te vliegen wachtte ik even tot ze een drankje had gehaald. Dom dom dom... Ze kwam terug, ik sprak haar aan... Een blik van herkenning, blijdschap, dooddoener... Was me net zo'n monnik voor geweest dus ik moest in de wachtkamer plaats nemen. Wat wel goed was om te vernemen is dat het niet te lang zou duren met een knipoog. 'geef me een half uurtje'. Heel hard hoor maar binnen een half uur was ze terug. Heerlijk... Daar konden we... Achter haar aan naar boven.
Een uur heb ik genoten van deze pracht dame die de kneepjes van het vak wel kent en precies weet hoe ze het een kerel naar de zin kan maken. Pijpen, beffen, wippen, scheurend rubber, voodoo, tantra... Wat al niet meer. Gewoon een goddess!!!
Professioneel ja, gejaagd nee, maar dat boeit ook voor geen meter. Wat lekker!!! Herhalingsgevaar 100 procent volmondig ja. Deze dame kan een kerel laten piepen als een klein kind en geeft Klaar komen een extra dimensie. Gruwelijk.

Hendrikdeleuter
29 september 2014, 09:31
Vorige week ook van de diensten van Seyrin gebruik gemaakt. Had haar al vaker gezien en op de één of andere manier heeft ze iets intrigerends over zich.
Ze was al eens langsgelopen in de Kino, maar ik had net een sessie achter de rug met de nieuwe (H)elena.
Een poos later liep ze weer langs, gekleed in de visnet-niemendalletje waar haar tepels door heen staken en wit strak jurkje.
Het moest er toch van komen, onafwendbaar. Ze kwam lekker bij me liggen en begon naar een zoektocht onder mijn ijsberenuitmonstering.
Nadat deze zoektocht wat had opgeleverd begon ze mij heerlijk te pijpen in de KINO, ze is niet vies van openbare actie. Ze vroeg of ik het daar wilde afmaken of naar de kamer wilde.
Dat laatste had mijn voorkeur, want ik wilde wel eens haar Tantra prostaatmassage meemaken en dat vond ik nou niet een actie die geschikt is voor de KINO.
Dus lekker naar de kamer, waar de inleidende schermutselingen: tepel zuigen, kussen, pijpen zich tot volle tevredenheid herhaalden.
Ze wist de erotische spanning op een geweldige manier op te bouwen, tussendoor een sigaretje gerookt.
Daarna een perfecte lichaamsmassage genoten.
Vervolgens ik relaxend op mijn rug, Seyrin op haar knieën tussen mijn benen, waarbij ze verder ging met de orale verwennerij. Langzaam schoof ze haar knieën onder mijn bovenbenen, zodat ik met opgetrokken knieën kwam te liggen. Zo kon zij mijn poepgaatje voorbewerken om er uiteindelijk onder het pijpen binnen te dringen met 2 vingers. Een waanzinnig makend gevoel. Een ontlading die vanuit mijn tenen kwam was het gevolg, ze blijft dan best lang door zuigen. Zo lang dat het bijna niet meer te verdragen is van genot.
Daarna gerelaxed met een sigaretje, ik zie nu al uit naar de volgende sessie met haar.

Wat heeft VM toch onvoorstelbare toppers in huis!

madiwodovr
29 september 2014, 19:17
Was dat de eerste zitbank an de glaswand naast de Sauna? Dan heb ik dat kunnen verfolgen.

Heb je ook nog wat van de ruzie tussen twee gasten gezien? Ze stonden buiten voor de ingang.

Cath.leen, ja deze dame zit meestal daar in die banken direct om de hoek bij de sauna. Dus gij hebt mij gadegeslagen?
Jij gluurdert! :wink:

Ruzie met die gasten heb ik niks van meegekregen, want ik was op kamer ten tijde van de commotie.
Ik dacht al dat ze beneden even de muziek hadden stil gezet om te horen of Seyrin er weer eentje aan het joelen kreeg in de kamer. :rolleyes:
Begreep dat er een dronken beer rondliep en die voldeed niet aan de kledingeisen... liep in vol ornaat door de toko de vrouwen de stuipen op het lijf te jagen.

Big30
29 september 2014, 22:39
Mijne Heren, de bedoeling van een recensie topic is dames te bespreken en niet primair ijsberen onderling :wink:!

goldstar
10 oktober 2014, 08:02
gisteren weer een heelijk uurtje met haar door gebracht. Hier ga je voor naar de sauna club toch SUPER!!!

cath.leen
24 november 2014, 10:45
Hier zijn al merdere die er hebben ervaring met haar.
Boven in het pasportje staat vor 60 min 75 EUR.

Ik ben laatste week met haar voor 60 min op kamer gewest. Achteraf vroeg ze 100 EUR plus fooi.

Ik heb keen problem voor goede service meer te betalen, maar ik vraag mij af, vraagt ze bij iederen 100 EUR?

Ik zal het wel leuk vinden, ingeval een DVP meer vraagt als het standard is (75 EUR/60 min), dat voor het kameren te weten.

Mijn vraag, hebben jullie 75 EUR of 100 EUR voor een uur betaaldt?

Chauffie
24 november 2014, 11:41
Hier zijn al merdere die er hebben ervaring met haar.
Boven in het pasportje staat vor 60 min 75 EUR.

Ik ben laatste week met haar voor 60 min op kamer gewest. Achteraf vroeg ze 100 EUR plus fooi.

Ik heb keen problem voor goede service meer te betalen, maar ik vraag mij af, vraagt ze bij iederen 100 EUR?

Ik zal het wel leuk vinden, ingeval een DVP meer vraagt als het standard is (75 EUR/60 min), dat voor het kameren te weten.

Mijn vraag, hebben jullie 75 EUR of 100 EUR voor een uur betaaldt?

75 eur voor een uur

funske
24 november 2014, 20:05
Ik betaalde twee weken geleden ook nog 75 euro voor een uur. Volgende keer kun je het beste eerst naar de prijs vragen en bij akkoord de kamer op gaan.

goldstar
25 november 2014, 08:00
75 Euro voor een uur. Deet bij mij extra service(anaal) en vroeg toen 100,- Euro. Niks mis mee!!!

SAS
1 december 2014, 23:02
Net op de kamer geweest en weer prima net als anders. Prijs 75,00 euro voor 60 min.

Hendrikdeleuter
2 december 2014, 00:28
Pas een keer ook € 100,- betaald, was met CIM.
Dus normale prijs!

Laatbloeier
21 december 2014, 17:56
Ik had Seyrin (afgelopen vrijdag) al eerder gespot en had al besloten de meesteres van de tantra-sex zeker aan te doen. Na wat bijpraten toch maar snel met deze power-vrouw naar een kamer. Ik maakte het me makkelijk door te zeggen, ik geef je sowieso 100 euro, doe maar wat je leuk vindt in de tijd die je er voor over hebt. En dat was een prima keuze. In pakweg een uur werd ik getracteerd op een rijkelijk geoliede body-to-body-massage, lang en diep pijpen, verschillende malen een tantra massage, waarna- wat heeft ze toch een mooi, gespierd lichaam, mooie benen en een mooie stevige kont - ik haar een olie-massage heb gegeven, om het daarna af te ronden met eerst een lekkere tietenfuck en vervolgens een missio-neukpartij. Nog een tijdje napraten, wat persoonlijke informatie over en weer uitwisselen. Kortom, een mooi uurtje vrouw-welness.

Hemaworst
23 december 2014, 19:13
Vandaag aangenaam half uur met deze dame doorgebracht. Eerst goede pijpsessie inclusief deepthroat, daarna kwam ongevraagd de fles croma tevooorschijn voor een potje Russisch worstelen met als dessert een rondje pussysliden waarbij ze zichzelf fake naar een hoogtepunt gleed en mijzelf naar een echte. Hoewel het een sympathieke dame is die ruimschoots de tijd voor presales neemt, is het herhalingsgevaar voor mij klein (hoewel ik geleerd hebt nooit nooit te zeggen, want je weet maar nooit...). Ik mis diep tongzoenen, van een beetje met het puntje van je tong wiebelen wordt ik niet opgewonden. Maar wellicht moet ik mijn Latina-verwachtingspatroon eens loslaten en me instellen op een uurtje tantra.

P.S. Mod: het is Ceyrin met een "C"...

Mistralwind
2 februari 2015, 00:15
Als ik zo hier de recensies hier lees,is zij alleen al de moeite waard om een keer naar Hamminkeln af te reizen( Heb me maar gelijk aangemeld voor de tombola:biggrin:)

Is deze dame regelmatig aanwezig of? ( en dan het liefst overdag )

goldstar
2 februari 2015, 09:53
zeker de moeite waard. Ja is er altijd overdag. veel plezier.

Bubbelbader
4 maart 2015, 09:58
zeker de moeite waard. Ja is er altijd overdag. veel plezier.

Ben het daar niet geheel mee eens. Ik vond het tegenvallen. Zeker na de mooie verhalen hier. Verwachtingen hoog maar mijn ervaring is meer zoals die van Hemaworstenman. Het is allemaal wat te veel in scene gezet en te veel gericht op afwerken, al klinkt dat weer zwaarder dan het in werkelijkheid is. Tongzoenen bij mij wel oke maar dat ongevraagd gesmeer met die olie op heur tieten tbv het Russiche gedeelte... van mij hoeft het niet.

En oja op de eerste pagina staat een paspoortje van haar.

Misschien kan iemand nog even naar heur tieten kijken.:wink:

Chauffie
4 maart 2015, 10:20
Laatste twee weken niet meer gezien

cath.leen
4 maart 2015, 11:22
Laatste twee weken niet meer gezien

Hallo,
dat is mij ook opgevallen, heb ze ook langere tijd niet meer gezien.

groeten

Bubbelbader
4 maart 2015, 12:14
Nou was gewoon aanwezig van de week.

funske
4 maart 2015, 17:48
Ik heb maandag weer een prima sessie met haar gehad.

Rudiderbumzer
10 april 2015, 14:40
Is ze er nog ? Ik hoor dat ze sinds een paar weken daar niet meer werkt en ze weten ook niet of ze nog terug komt.
Ruud