Volledige versie bekijken : Caro (Duitse)
hansdordt
9 maart 2014, 10:49
Naam : Caro
Nationaliteit/taal : Duits / Duits
Leeftijd : 20 jaar
Haarkleur/lengte : Bruin / Lang
Lengte : 1.60m
Postuur /Cupmaat : Zeer slank / A-cup
Tatoeage/Piercing : ?/navelpiercing
Service : PZC, NMC, zoenen?
Extra : tongzoenen 20 euro. Jennifer Aniston look-alike
hansdordt
9 maart 2014, 11:35
Ik zat in de serre in een bankje. Komt er een mooi meisje schuin tegenover me zitten. Ik schat haar op dat moment 18 of 19 jaar. Mooie bruine huid met kleine borstjes met donkere tepeltjes. Echt een plaatje zo mooi.
Half uur later aan de bar komt ze naast me zitten. Ze stelt zich voor als Caro aus Deutschland. Ze heeft in Hamburg gewerkt en woont in Bremen. Nu probeert ze in deze omgeving en plek te vinden, voor even? In Acapulco is ze geweest maar dat beviel haar niet. Een dag eerder ging ze met 2 vriendinnen naar GT maar omdat 1 van hun niet toegelaten werd heeft ze daar niet gewerkt. Vandaag haar 1e dag in Dolce Vita. Ze vroeg ook waar ik allemaal geweest was.
Met haar wil ik wel naar de kamer ook al wordt het een optick-fick. Het is de 1e sessie van de dag dus de druk moest van de ketel.
Op de kamer gevraagd of ze tongzoenen doet. 30 euro extra was het antwoord. Nee was mijn antwoord. 20 euro dan? Ok, 20 euro. Weggegooid geld natuurlijk want tz was erg matig en weinig.
Pijpen met of zonder was de vraag. Doe maar zonder. Pijpen was niet bijzonder. Geen ballen likken. Wel ballen kietelen en dat vind ik erg aangenaam. Liever dat dan pijpen.
Daarna wippen. Zij bovenop. Daarna overgaand in doggy. Lekker maar niet bijzonder. Heerlijk uitzicht tijdens doggy, dat dan weer wel. Geen terughoudendheid gelukkig. Geen aftersales. Zoals verwacht een optick-fick, geen gfe, geen pse. Zeer professionele instelling. Hhg niet aanwezig.