Wijze grijze
10 maart 2014, 03:26
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=359600#post359600
Dan was er nog een nieuwe meid. Voor mij echter een oude bekende: Mary
6803 6805 6804
Naam : Mary
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : Zwart, tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,57 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 45 Kg, maat 32, 70A-cups
Service: PZC,/ 69
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 25 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10
Haar kende ik nog als Mirem uit de gloriedagen van McSex. Na enige tijd al in de Pauschalclub Münster gewerkt te hebben is ze hier nu herenigd met haar halfzusje Esmeralda. Met beiden had ik in McSex al eens een trio gedaan, hetgeen destijds niet echt een succes geweest was. Vergeleken met vroeger is ze nu zeker 10 Kg afgevallen. Ik persoonlijk vind haar dat goed staan, terwijl ze zich zelf met wat meer spek prettiger voelde. Eens kijken hoe Mary het er nu in een één op één sessie vanaf bracht. Tsja, destijds tijdens het trio met Esmeralda overtuigde Mary al niet door inzet en passie. In dat opzicht is ze niet veel veranderd. Storend vond ik haar voorvochtfobie. Steeds werd er met een doekje over m’n eikel gepolijst, zodat die er wel mooi glanzend uit ging zien, maar ik het niet als een erotische lustverhogende bijdrage ervoer. Ook stelde Mary me voor later op de dag nog eens een trio met haar zusje te wagen. Daar heb ik van afgezien. Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10
Dan was er nog een nieuwe meid. Voor mij echter een oude bekende: Mary
6803 6805 6804
Naam : Mary
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : Zwart, tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,57 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 45 Kg, maat 32, 70A-cups
Service: PZC,/ 69
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 25 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10
Haar kende ik nog als Mirem uit de gloriedagen van McSex. Na enige tijd al in de Pauschalclub Münster gewerkt te hebben is ze hier nu herenigd met haar halfzusje Esmeralda. Met beiden had ik in McSex al eens een trio gedaan, hetgeen destijds niet echt een succes geweest was. Vergeleken met vroeger is ze nu zeker 10 Kg afgevallen. Ik persoonlijk vind haar dat goed staan, terwijl ze zich zelf met wat meer spek prettiger voelde. Eens kijken hoe Mary het er nu in een één op één sessie vanaf bracht. Tsja, destijds tijdens het trio met Esmeralda overtuigde Mary al niet door inzet en passie. In dat opzicht is ze niet veel veranderd. Storend vond ik haar voorvochtfobie. Steeds werd er met een doekje over m’n eikel gepolijst, zodat die er wel mooi glanzend uit ging zien, maar ik het niet als een erotische lustverhogende bijdrage ervoer. Ook stelde Mary me voor later op de dag nog eens een trio met haar zusje te wagen. Daar heb ik van afgezien. Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10