PDA

Volledige versie bekijken : Veronica (Hongaarse) pcb



Wijze grijze
10 maart 2014, 03:28
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=359600#post359600

Een, voor mij, nieuwe meid was Hongaarse Veronika

6808 6809 6807

Naam : Veronika
Nationaliteit/Taal : Hongaars/ Duits
Leeftijd : 23
Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik Cleopatra kapsel tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 57 Kg, maat 34, A-cups
Service: PZC/ TZ
Voordelen:
Nadelen: Geen talent, vrij preuts
Tijdsduur : 20 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 4,0/10

Veronika valt op door haar typische Cleopatra-kapsel. Ze werkt sinds kort hier in de Pauschalclub. Ze spreekt Duits met een Oostenrijks accent vanwege werkervaring aldaar. Benieuwd hoe haar kamerprestaties waren, want er bestond (nog) geen profielbeschrijving van haar. Ik wist dus niet wat ik kon verwachten. Nou ja, waarom niet. Verrassingen zijn toch leuk. Niet waar? In het geval van Veronika was het echter een absolute domper en zeker niet Bochum-waardig. Tongzoenen: Fehlanzeige. Het begon allemaal met een beetje aan Wijze Stijve rond friemelen en als ik haar niet gevraagd had, of ze me niet met wat anders blij kon maken dan had ze de volledige kamertijd waarschijnlijk daarmee opgevuld. “Wat wil je dan” vroeg ze. “Wat dacht je van PZC?” Tsja, wat volgde was een ultra korte blow-job waarbij ze alleen haar lippen een beetje over Wijze Stijve heen bewoog. Geen tongactiviteit te voelen. En bovendien niet langer dan 30 seconden. Dit herhaalde zich enkele keren. Ook nadat ik Veronika vroeg wat dit moest voorstellen en of ze haar tong niet erbij wilde gebruiken, verbeterde haar activiteit niet. NMC was al helemaal geen succes. Handje erbij en haar hele houding straalde al uit dat ze dit liever niet wilde. Toen ik daarop de kamer wilde verlaten, beloofde ze me beterschap bij een volgende kamergang. Een volgende kamergang? Ik dacht van niet hoor. Wat was ze van plan dan beter te doen. Tsja, ze beloofde me voor dan wel een overtuigend lekkere pijpsessie. Nou lady, doe het dan maar nu, ik ben wel benieuwd. En kijk aan; ze kon wel degelijk fatsoenlijk en lekker pijpen. Maar ik hield de eer aan mezelf en vertelde Veronika dat ze het zo vanaf het begin had moeten doen. Hiermee scoort ze een serieuze onvoldoende. Wijze Grijze sexapproval™: 4,0/10

cheasehead
6 april 2014, 08:40
Na het avondeten was het tijd voor de volgende kamer bezoek deze keer was het slachtoffer veronika geworden. Ik herinnerde me nog de recensie van wijze grijze maar ik dacht bij me zelf laat ik haar eens een kans geven zeker omdat het wel een mooi poppetje is om te zien. Op de kamer begon ze eerst met pijpen wat erg onder de maat was, na een tiental minuten gevraagd of we konden neuken, dat kon en ik vroeg of we doggy konden doen maar dat wilde ze niet dus toen maar gewoon het standaard standje. Dat was ook beneden de maat want ze hield netjes voor haar poesje dr hand zodat ik maar minimaal kon penetreren. Toen was mijn zin wel over en maar gezegd dat het goed zo was. Toen we nog even op bed zaten begon ze meteen te vragen wie mijn favoriete dame was en of ik haar wilde kiezen enz bla bla.
Hiermee sluit ik me eigen aan bij wijze grijze en krukar dat je er beter alleen naar kunt kijken.

Wijze grijze
13 april 2014, 00:21
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=361379#post361379

Dan nog iets over Veronika, die de vorige keer een Wijze Grijze sexapproval™: 4,0/10 scoorde. Ze was er vandaag ook en zag er optisch weer zeer verleidelijk uit. Mooi cleopatrakapsel, lekker bruin kleurtje en een lekker strak figuurtje. Ik stond meermaals op het punt haar een tweede kans te geven, maar terwijl ik twijfelde namen anderen steeds naast haar plaats. Het viel me daarbij op dat ik Veronika soms best wel snel weer terug beneden zag. Cheasehead heeft zich echter ook als Beta-tester van Veronika opgeworpen. Wacht maar op zijn recensie. Ik verklap alleen maar: “I rest my case!”

Wijze grijze
13 april 2014, 00:36
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=365245#post365245

Veronika zat ook vaker ongeboekt op een bank te wachten. Zij had eerder een serieus slecht Wijze Grijze sexapproval™: 4,0/10 gescoord. Zou dit zich rondgesproken hebben, of zou ze haar service niveau inmiddels verbeterd hebben. Tegen beter weten in besloot ik de gok nog maar eens aan te gaan. Na een kort praatje gingen we naar boven. Maar nog steeds een drama. Ik weet nu waarom bij haar profiel geen services ingevuld staan. Die heeft ze gewoonweg niet. Geen TZ, geen FT, PZC volledig ondermaats, ze gebruikt bij voorkeur alleen haar lippen en niet haar tong. En dan ook nog eens monotoon. Als ik haar vroeg het iets anders aan te pakken dan geschiedde dit voor maximaal 10 seconden voordat ze weer in haar sleuraanpak verviel. Dan stelde ze ook nog eens de vraag of ik haar vandaag tot favoriet zou bestempelen. Ik dacht ’t toch niet, mevrouw. je krijgt wederom een onvoldoende en omdat je van je fouten niets bijgeleerd hebt, een Wijze Grijze sexapproval™: 3,5/10

Vanaf 23.04 gaat Veronika met verlof. Ben benieuwd of we haar nog gaan terugzien.

krukar
26 augustus 2014, 18:31
Dame is uit de club gezet wegens ondermaatse prestatie, kan in het archief.