PDA

Volledige versie bekijken : Eva (Roemeense) ex-PHG



Jansen
15 maart 2014, 19:01
Eva : 25 jaar
Haren : half lang/kort bruin
Lengte :165 cm
Figuur : slank/normaal
Borsten : A/B cup
Taal : Engels

Service: alles is mogelijk zegt ze.

Na even met haar in het nacht café kennis te hebben gemaakt samen met Big30 was ik toch wel nieuwsgierig omdat het haar eerste dag was en nog geen kamer bezoek had gehad.
Ze was gekomen omdat een Roemeense vriendin die hier al wat eerder is begonnen haar hierna toe heeft overgehaald.
Haar relatie was uit en haar baan in Roemenië was werken voor ongeveer E.100,- per maand.

Omdat ik het wel spannend vond op haar hier in te wijden als DVP heb ik haar sleutel 17 laten halen.
Ze begon wat te zoenen en liet mij haar uitkleden.
Daarna op bed een PZC wat wel voldoende was en ik haar nog heb verteld wat daar ook nog lekker bij was werd het steeds beter.
Daarna een bef sessie waarbij ik duidelijk voelde dat ze van binnen uit bijna klaar wou komen maar zei zelf dit tegenhield.
Ik heb haar gezegd dat ze dat best tegen kan houden maar ik toch wil dat ze zich wel even wil laten gaan.
Nou dat wil je niet weten ja misschien wil je het ook niet weten maar ze kwam en gilde met sappen die eruit kwamen en zei met haar vingers deze op likte.
Na deze bef en vinger sessie een condoom geplaatst wat zeer houterig gebeurde.
Een doggy en nog even lepeltje lepeltje in haar vrij nauwe poes om zo klaar te komen.
Ze deed mijn condoom af en maakte onze sjaak lekker schoon met een nat doekje.
Na even wat gekletst te hebben haar boven weer afgezet bij de kleedkamer.
Ze is een mooie leuke meid en een beetje schuw nog wel een chique type vanwege haar toch wel nette afkomst.
Later op de avond heeft ze meer liefhebbers gevonden dus ik verwacht dat ze al voor 2 maanden verdient heeft.:smoke:

rmjhexe
2 april 2014, 08:09
Dit service kanon zit vanaf vandaag in h7