PDA

Volledige versie bekijken : Melanie (Bulgaarse) ex-Rosa HP/VG ex-LR

Sjeufke
8 november 2013, 23:31
Na eerder op de dag Heaven7 te hebben bezocht ben ik uitgeweken naar Haus Panthera. Eerste bezoek. Na eerste de inkom formaliteiten te hebben vervuld was het tijd om de club te verkennen. Een van de dames wees mij de weg naar de sauna. Het was er niet zo druk, dus eerst maar een kwartiertje bakken. Op een gegeven moment kwam een dame in de sauna genaamd Rosa. Een goed uitziende dame (dat zijn ze bij panthera overigens allemaal) van 24 volgens de website, maar zelf zegt ze 19 te zijn. Leuk gesprek en we spraken af na de sauna in de relaxruimte te gaan liggen. Ze haalde zelfs een drankje voor me. Uiteindelijk belandden we in een kamer. Aan de gang. Ik had geen afspraak gemaakt over hoe en wat. Op een gegeven moment begon ze over anaal. Och dacht ik laten we dat maar eens doen. Doe ik eigenlijk nooit. Wel €50 extra . Oké, het was toch al een dure dag door mijn bezoekje aan Heaven7. Maar dat anaal lukte niet zo. Zal er ook mee hebben te maken dat ik bij Heaven7 al goed bezig ben geweest. Dus de tijd liep maar door, want ze deed ontzettend haar best. Op een gegeven moment kwam kleine Jean toch uit de veren en het lukte. Toen vroeg ze of ik klaar wilde komen in mond. Och ja doe ook maar: €25. Alles bij elkaar een fantastische sessie. Zelden meegemaakt. Maar toen moest ik afrekenen. 3x een half uur €120 + anaal €50 en KIM €25. tot €195. Ik heb maar €200 gegeven. Best wel een stevig bedrag, volgende keer toch maar vooraf afspraken maken. Ik vond het niet erg en had er ook spijt van!
Deze dame doet aan TZ, Anaal, PZC, TZ en geeft een prima GFE!

Rosa:
Herkomst: Roemenië
Taal: Engels en Duits
Leeftijd: 19 jaar
Postuur: Slank, ca 1,65 - 1,70
Borsten: B, niet strak;
Haar: Donker, kort tot in de nek
Vriendelijkheid: Uitstekend:
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Tongzoenen, beffen, aftrekken, pijpen (zc), neuken (mc), deepthroat, Anaal

licky luke
9 november 2013, 12:06
Fotookes van de lieve Rosa:

http://www.6scout.de/images/member/bilder_61334_b2.jpg

http://www.6scout.de/images/member/bilder_61335_b2.jpg

http://www.6scout.de/images/member/bilder_61336_b2.jpg

http://www.6scout.de/images/member/bilder_61337_b2.jpg

http://www.6scout.de/images/member/bilder_61338_b2.jpg

http://www.6scout.de/images/member/bilder_61339_b2.jpg

http://www.6scout.de/images/member/bilder_61340_b2.jpg

Big30
9 november 2013, 13:44
Op de HP blog vind ik wat (licht) afwijkende data:

http://www.hauspanthera.de/pantheragirls/rosa-7235.html

Name: Rosa
Größe: 160 cm
Körbchengröße: 75 B
Haare: schwarz, lang
Konfektion: 36
Temperament: naturgeil, versaut, verschmust, experimentierfreudig, anschmiegsam

MichelJ
9 november 2013, 14:15
Op de HP blog vind ik wat (licht) afwijkende data:

Er staan wel meer foutjes in de HP site. Zo is Elena (http://www.hauspanthera.de/pantheragirls/elena-3479.html) 23 ipv 25, Sabrina (http://www.hauspanthera.de/pantheragirls/sabrina-2732.html) is 25 ipv 28 en Mariana (http://www.hauspanthera.de/pantheragirls/mariana-4967.html) kwam vannacht, nadat haar schoentjes uitgingen, niet veel hoger dan m'n navel ipv de 1.70m die op de site staat.

Sjeufke
9 november 2013, 14:18
Klopt. Ik kan alleen voor Rosa spreken. Rosa vertelde dat ze 19 is, wordt in november 20. Haar leeftijd op de website klopt niet zei ze.
Ze heeft geen lang haar meer. Zwart kort haar.

licky luke
9 november 2013, 15:50
en de meesten hebben "Körbchengröße: 75 B"... ja hoor, echt gelogen...

Het zal wel goed bedoeld zijn...;)

KevinK
14 november 2013, 21:32
Rosa is een van de twee meiden met beginnend zwangerschapsbuikje. Met spleetje tussen de tanden geloof ik.

Sjeufke
14 november 2013, 22:24
KevinK,

Dat klopt, want ze heeft een kind. Ik moet zeggen dat ik dat buikje niet storend vond en dat wel vond meevallen.

De service is in ieder geval TOPPPP met hoofdletters. Maar let wel op, ze is ook geraffineerd ten aanzien van tijdtrekken. Dat komt de afrekening aan het eind in haar voordeel ten goede.
En natuurlijk was ik er zelf bij, dus ik heb het ook laten gebeuren. Ik kende haar nog niet. Het begon met een standaard service. Die standaard service was meer dan uitstekend. Dan begint ze over anaal. Ik was op dat moment al niet meer volledig toerekeningsvatbaar door haar goede service. Ik had al drie kamerbeurten gehad in Heaven7. Dat anaal ging niet vanzelf. Rosa bleef echter haar uiterste best doen om dat anale kunstje te flikken, want dat was €50 extra. Tot slot ook nog eens KIM. Dan kan je de volgende rekensom maken 3x halfuur = €120 + anaal € 50 + KIM €25 = €195. (naar boven afgerond €200). Nogmaals ik was er zelf bij en het was een perfect, prima en geil avontuur van anderhalf uur. Ik wil alleen maar aangeven dat ze een goede babbel heeft om je heeeeeeeel lang binnen te houden..

Ja en dat spleetje tussen haar tanden, kan je gerust een SPLEET noemen. Maar het heeft wel wat ;)

Sjeufke
7 december 2013, 08:45
Gisteren vrijdag, weer eens in Panthera geweest. Het was Nikolausparty. Ik had me een koffie besteld. En daar stond Rosa al voor me. Met Rosa vorige keer een prima sessie gehad, doch haar kunsten in het tijdtrekken zijn eveneens prima :cool:. Ik moest er voor zorgdragen dat ik voldoende bloed in mijn hersens had om helder te kunnen denken ;). Aan de bar deed ze haar presales weer prima. Stevig zoenend en met haar hand wist ze alles in stelling te krijgen. Ze was mijn eerste date van deze dag, dus zo moeilijk was dat nou ook weer niet. De bodem van mij kop koffie heb ik niet meer gezien. Het werd zimmer 6! Nog niet wetende dat ik het echt nodig zou hebben, heb ik de stopwatch van mijn iPhone gestart. Over de service van Rosa valt absoluut niet te klagen. Deze dame heeft geen beperkingen in de service. Voor een GFE zeker een goed adres. Ik heb er al eerder over geschreven.
Ik had mij voorgenomen niet langer dan een uur met haar te kameren. De trukendoos van Rosa werd al aan het begin van de sessie opengetrokken. Familiefoto's bekijken. Met een kwinkslag heb ik haar bewogen zich toch met andere dingen bezig te houden. Een andere trucje is zonder te vragen anaal te gaan (€€€€€). Tijdrekken bij het beffen is er ook zo een.
Enfin, een prima sessie gehad die in mijn beleving binnen het uur was beëindigd. Ik rekende af en Rosa bracht de sleutel terug. Plots stond ze weer in de kleedkamer met de mededeling dat ze nog €20 moest hebben, want de kamergang had een uur en vijftien minuten geduurd. Ik zei dat we om 15:07 de kamer binnen gingen en om 16:04 weer buiten stonden. Tevens liet ik haar de stopwatch op mijn iPhone zien, die bij het verlaten van de kamer op 58 minuten stond. Tja......! In concreto: Rosa geeft een prima service, maar let op uw tijd!

satanic surfer
14 december 2013, 11:40
==> verhuisd

MichelJ
8 februari 2014, 17:29
==> verhuisd

Naar Van Goch...

Sjeufke
8 maart 2014, 11:13
Ik was 7 maart bij de huiskatjes en daar trof ik Rosa weer aan. Die lijkt weer terug te zijn op haar oude stek.

MiniME
9 maart 2014, 21:20
Weer in HP, en helemaal uitgerust in top (PSE) vorm.

Piet Plezier
17 maart 2014, 18:21
Melanie (Bulgaarse)
Naam : Melanie

Nationaliteit/Taal : Roemeens / beetje duits/ beetje engels

Leeftijd : 20

Haarkleur/-lengte : lang zwarte haren

Lengte dame : 161 cm

Postuur/Cupmaat : slank / mooie appelronde B-cups

Tatoeages/Piercings : 1tattoo op haar onderrug.

Service: Knuffelmeisje. PZC / NMC / TZ / FT / knuffelsex

Voordelen: voor mij het mooiste meisje dat er rondliep op 15 maart.Nieuw in het vak en alles voelt nog pril en onervaren aan. Voor mij een heerlijke meid.

Nadelen: geen.

Tijdsduur : 60 minuutjes genoten. Heerlijke tongzoenster.

Prijs : standaard Van Goch prijs.

Peppino
17 maart 2014, 22:35
Is inderdaad een hele mooie meid ! Maar nieuw in het vak............dat vertellen ze allemaal graag !
Ben wel eens met haar geweest in een andere club (waar ze nu ook nog wel eens werkt onder een andere naam).
Dat was vorig jaar oktober denk ik.Ze heeft een nogal grote opening tussen haar voortanden.

Piet Plezier
17 maart 2014, 22:44
Is inderdaad een hele mooie meid ! Maar nieuw in het vak............dat vertellen ze allemaal graag !
Ben wel eens met haar geweest in een andere club (waar ze nu ook nog wel eens werkt onder een andere naam).
Dat was vorig jaar oktober denk ik.Ze heeft een nogal grote opening tussen haar voortanden.

Klopt Peppino ze heeft in een andere club gewerkt maar ik weet niet meer waar......
En dat spleetje tussen haar tanden is groter dan het spleetje tussen haar benen......

Big spender
20 maart 2014, 22:30
Vanmiddag mijn vrijkaartje verzilverd, waarvoor nogmaals mijn dank aan Willem.
Vanmiddag in Goch aangekomen, al snel deze Melanie op gaan zoeken.
Ce fasi deed onder het kopje ( algemeen ) voor mijn gevoel de indruk geven, dat deze meid open zou staan voor taboeloze sex/naturel sex. ( In Duitsland overigens heel gewoon, zoal bij La-Luna, Club Angelique, Party-treff Emmerich, enz, enz. )
Ik citeer: Ze kwam voor me staan met haar kontje naar me toe en stond lekker tegen me pik aan te rijden. En ik zeg nog tegen haar kijk uit dat me pik er niet inschuift,oh i'ts not problem for me zegt ze. Ik denk oh ja zo is het. Maar madam ging gewoon door en ja hoor daar ging het henen plof midden in de roos.
En even verder: Ze kwam op me zitten maakte haarlipjes open en legde ze me piemel ertussen en begon er op te rijden,en toen kon ik zien dat ze echt nat was , het geil liep gewoon langs me lul op me buik zoiets kun je volgens mij niet spelen. En wat er toen nog gebeurde op de kamer dat hou ik voor me zelf,sorry heren beren.

Ik ben vanmiddag ook met haar gaan kameren. Net als Ce Fasi heb ik haar in de club eerst getrakteerd op een cocktail, waarvoor ik later € 18,- heb afgerekend.
Ik dacht, goed aanpakken, dan heb ik daar straks op de kamer profijt van.
Op de kamer ben ik haar ook gaan lekker lang gaan likken, waarbij zij inderdaad zeiknat werd, en echt heftig klaar kwam. Heel apart, want zij stuurde mij tijdens het beffen steeds hoe zij wilde dat ik moest beffen. Nu zachtjes, nu hard, nu daar. Zij hield mijn hoofd strak in de greep en schuurde met haar onderlichaam over mijn tong.
Ik dacht: dit gaat helemaal goed komen!!
Maar nadat zij wel heftig was klaargekomen, vroeg ze of ik haar anaal wilde neuken, want vaginaal kon ze nu even niet hebben door mijn gelik, en haar poesje was te gevoelig.
Ik ben niet zo'm anaalridder van mezelf, en zeker niet toen zij te kennen gaf, dat het 50,`- extra kostte.

Wel heeft ze mij heerlijk liggen pijpen, waarbij zij overvloedig speeksel aanmaakte, en dat iedere keer op mijn pik spuugde, en alles was zeiknat daarvan.
Een heerlijk geil gezicht, en pijpen kan zij goed. Dat dan weer wel.
Maar van pijpen, kom ik niet zo snel klaar. Zeker niet als ik mijn zinnen heb gezet op neuken, en vooral neuken met de blanke sabel.
Maar toen neuken ter sprake kwam, zei ik gerne, en zij pakte een condoom.

Ik al aangeven dat ik gerne op haar buik wilde spritzen.
Dat was kein problem, aber 10,- oder 20,- extra.
Dus ze had het niet begrepen. ( dat heb ik met Olivia ook ooit meegemaakt. Die wilde mij ook ooit extra laten betalen, omdat ik het op haar buik had gespoten!! Trut ben blij dat ik het niet in je kutje heb gespoten!! Maar op de buik zouden alle mannen moeten doen. Net als in de sexfilms. ( dit verminderd de kans op soa's voor beide partijen met meer dan 90%, maar gaan we alsjeblieft die discussie hier niet voeren!!!! )

Toen ze doorhad, dat ik zonder wilde, vroeg ze: Hoeveel wil je daarvoor extra betalen? Ik gaf aan dat ik € 50,- extra betalen, om 1 minuutje mijn piemel naturel in haar te mogen steken. Veel langer heb ik op die manier niet nodig.
Ze lachte me uit! Nee, daar was geen sprake van. Minstens € 200,- extra.
Okee, dat is haar goede recht, maar daar trap ik dan weer niet in.
Dus toen maar condoom erom, en ja hoor, hij verslapte.
Kortom, om een lang verhaal kort te maken.
Ik ben zonder klaar te komen, van de kamer afgegaan.
Vervolgens moest ik afrekenen voor 1 uur, terwijl wij nog geen 3 kwartier op de kamer waren geweest.
Ik heb dat gewoon braaf gedaan.
Ik ga geen schennis schoppen, maar met haar ga ik nooit meer naar de kamer.
ik vind het gewoon heel irritant als een dame op de kamer van alles voorstelt, en daar meteen de prijzen bij vermeld.
Zo van: Zal ik tijdens het pijpen, mijn vinger in je anus steken. Dat kost 20,- extra.
Trut, ik wil helemaal geen vingers in mijn kont!
Ik ben geen homo!! Ja, maar veel mannen vinden dat toch lekker. Nou maar ik niet!
Tijdens de sex, vroeg ze ook ineens: Met welke andere meiden ben je hier al eens naar de kamer geweest?
Dat soort gesprekken, heb ik op dat moment geen zin in!

Voor mij dus niet voor herhaling vatbaar, en toch jammer dat anderen blijkbaar hun leuter aan de bar, er al zo in kunnen steken, en
aan de bar zo gepijpt worden, terwijl er dan nog niets is afgerekend, en ik met mijn 'goddelijke' lichaam het zelfs op de kamer niet voor elkaar kreeg. :)
Maar ja, volgende keer weer beter.:)

phoenix
20 maart 2014, 22:40
tja big spender....er zijn misschien ook wel mensen die of heel vel geld neertellen of een hele goede fantasie hebben.., en tja met een biertje meer..dan wordt alles nog veel leuker..., ik drink kersensap bij van goch, neuk met dure condooms waarbij je na een tijdje nog niet in de gaten hebt dat er 1 omheen zit zo heerlijk, latex vrije condoom..., maar dit verhaaltje over aan de bar pijpen etc...zal ik wel eens kenbaar maken bij van goch..., ben benieuwd wat hun reacties zijn

Eddy_V
20 maart 2014, 23:30
tja big spender....er zijn misschien ook wel mensen die of heel vel geld neertellen of een hele goede fantasie hebben.., en tja met een biertje meer..dan wordt alles nog veel leuker..., ik drink kersensap bij van goch, neuk met dure condooms waarbij je na een tijdje nog niet in de gaten hebt dat er 1 omheen zit zo heerlijk, latex vrije condoom..., maar dit verhaaltje over aan de bar pijpen etc...zal ik wel eens kenbaar maken bij van goch..., ben benieuwd wat hun reacties zijn

Aan de bar gebeurt dat dus echt niet. Zoals je zelf ook al schrijft gebeurt er meer in de fantasiewereld van bepaalde schrijvers dan dat zij werkelijk meemaken. De starter van dit topic is daar een voorbeeld van getuige zijn andere verhalen over sletjes die van alles doen buiten de kamer (en die door goedgelovige beren dan ook nog genomineerd worden voor brvdm..).
Leuke verhaaltjes, daar niet van, maar men kan zomaar de indruk krijgen dat ze bij Van Goch alles in het openbaar toestaan..Echt niet!

Op de bankjes wil er wel eens gepijpt worden (niet vaak en ook meestal bij vaste bezoekers door dezelfde meiden) en achterin bij de sauna idem dito.

En de meerprijzen voor bepaalde extra's...die verschillen per dame, maar de manier waarop dit aan Big Spender werd meegedeeld is inderdaad heel irritant.
Ik zal haar vrijdag eens goed over de knie leggen en een lesje leren 😉
Want een lekker stuk is zij beslist wel!

Sjeufke
21 maart 2014, 00:05
Eddy, is dat de Melanie van HP?

Piet Plezier
21 maart 2014, 00:32
Ik ga hier niet veel op zeggen,want iedere meid is bij iedere man anders.......
En er was een forumlid bij mij en die kan alles beamen,dat hier geen fantasie bijzit......
Kijk en phea daar moet je niet naar luisteren want die weet altijd iets,die houd ook niet van naturel neuken waar de meeste volgens mij wel van houden.....
En nu gaat hij het navragen nou van mij mag ie.......
Phea het was het bankje onder de tv.......
Het lijkt wel of sommige beren nog in een kleuterklas zitten......
Ik zal het is navragen aan de juffrouw......
Trouwens ik kom nu van,van Goch af en heb een super date met melanie gehad van 2,5 uur.......
Kost een paar centen maar dan heb je ook wat......

Eddy_V
21 maart 2014, 01:01
Zo is het

Big spender
21 maart 2014, 08:54
Misschien was Melanie wel dronken in de avonduren, en doet ze dingen, die ze bij daglicht niet zou doen.
Ik kan me ook weer niet voorstellen dat ce fasi iedere keer 500,- tot 1.000,- neerlegd voor een naturel wip met melanie,
want dan kan hij beter naar betere tenten gaan met die centen.
Misschien arrogant om dat van mezelf te zeggen, maar het lag er niet aan, dat ik het niet mocht, omdat ze mij niet aantrekkelijk vond.
Integendeel, dat vond ze wel. Dat zij ze ook. Mooie man, goed verzorgd. Ruikt lekker. Dat compliment krijg ik dagelijks.
Heb vroeger ook model gestaan in mannenbladen voor kleding.
Doe, nu nog veel wielrennen, en mag er nog steeds zijn. Nogmaals, daar ligt het niet aan. Meestal speel ik het juist wel klaar. Dat is een spel voor mij.
Maar bij deze meid, krijgt niemand het voor elkaar. Ook Ce-Fasi niet, tenzij hij heel veel geld neerlegt, of de dame in kwestie was onder invloed van drugs of alcohol?

( ps: je uiterlijk is zoals het is, maar dat goed verzorgd zouden trouwens meer mannen moeten doen, als ze naar een club gaan. dat doet wonderen! Dus geen haren uit je neus en uit je oren! Zorg dat je lekker ruikt, en al je 20 nagels goed netjes geknipt zijn, en
je intiem mooi glad geschoren bent. Dat bedoel ik o.a. met goed verzorgd. En ook dat je geen koffie drinkt, of rookt net voor je gaat kameren. Ook geen alcohol. Voor de ander is dat erg vies met zoenen. Gewoon een cola. )

Piet Plezier
21 maart 2014, 13:28
ik leg daar echt geen honderden euro's neer......
maar heb wel iets anders wat het goed doet bij mijn meiden.....
goed verzordgd ben ik ook......
ik ben geen adonis.......
maar ik durf van me eigen wel te zeggen dat ik wel altijd goed lig bij de vrouwen......
ik wil wel een keer met je afspreken in een club.......

Eddy_V
21 maart 2014, 16:29
Moderator:
Er staat ook al een ander draadje over deze Melanie: ze is Bulgaars en niet Roemeens.

Die kunnen samen gevoegd worden, is dezelfde dame.
Verslagje volgt later, nu eerst sauna en wat eten. Zie live verslag hoe ik deze dame met gelijke munt heb terug betaald met al haar trucjes 😉

Eddy_V
22 maart 2014, 09:53
Zojuist las ik het topic van de andere Melanie (Bulgaarse) onder FKK van Goch.
Het gaat hier toch om twee verschillende meiden.
De Melanie die via HP naar van Goch is gekomen is al niet meer bij Van Goch werkzaam.

De dame van dit topic is echter niet Roemeens maar Bulgaars, we hebben het er over gehad en zij is bij de taaltest niet door de mand gevallen.
Heeft ook enkele tattoos.

Blijft een lekker ding als jezelf de touwtjes in handen houdt, anders kleed ze je helemaal uit (...?! 😃 )
Herhalingsgevaar: klein tenzij de Line Up heel matig is.
Momenteel zijn er genoeg alternatieven onder de circa 15 dames die aanwezig zijn.

Big30
22 maart 2014, 10:18
IK neem aan dat de Melanie die jij bedoelt deze is?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36190-Melanie-%28Bulgaarse%29-ex-Golenga-Van-Goch-HP&highlight=melanie

DerLudolf
22 maart 2014, 10:30
Lijkt me sterk dat dit deze Melanie (ex-HP) is. Zij was gisteren aan het werk in DV. En heeft geen tattoo, spleetje tussen de tanden.... Het lijkt erop dat hier 2 draadje door elkaar aan het lopen zijn.

Big30
22 maart 2014, 10:44
Lijkt me sterk dat dit deze Melanie (ex-HP) is. Zij was gisteren aan het werk in DV. En heeft geen tattoo, spleetje tussen de tanden.... Het lijkt erop dat hier 2 draadje door elkaar aan het lopen zijn.
In dit topic of in het topic van Melanie die al onder DV staat en waarvan ik de link gaf?

Eddy_V
22 maart 2014, 10:45
IK neem aan dat de Melanie die jij bedoelt deze is?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36190-Melanie-%28Bulgaarse%29-ex-Golenga-Van-Goch-HP&highlight=melanie

inderdaad: die kan kennelijk naar Dolce Vita verplaatst worden, zie bericht van DerLudolf.

Big30
22 maart 2014, 10:47
inderdaad: die kan kennelijk naar Dolce Vita verplaatst worden, zie bericht van DerLudolf.
Dat hoeft niet want die staat er al correct ;).

Peppino
22 maart 2014, 14:28
Als je even kijkt naar mijn bericht van 1 februari in de categorie PEPPIE , wordt alles duidelijk...................

Big30
22 maart 2014, 14:58
Oftewel deze Melanie is dus de Rosa uit HP maar dan is ze dus wel Roemeens!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36028-Rosa-(Roemeense)&highlight=rosa

Pffff!

Eddy_V
22 maart 2014, 15:02
Oftewel deze Melanie is dus de Rosa uit HP maar dan is ze dus wel Roemeens!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36028-Rosa-(Roemeense)&highlight=rosa

Pffff!

hahaha!
Ze beweerde uit Sofia te komen en ik heb in m'n beste Bulgaars wat met haar gesproken...
Maar als ze Roemeens , Turks of Koerdisch is dan vind ik het ook best 😁

DerLudolf
22 maart 2014, 16:14
hahaha!
Ze beweerde uit Sofia te komen en ik heb in m'n beste Bulgaars wat met haar gesproken...
Maar als ze Roemeens , Turks of Koerdisch is dan vind ik het ook best ��

Der Ludolf belandde eind vorig jaar in de sauna van HP met Rosa (nu Melanie Goch) en Melanie (ex-HP, nu werkzaam in DV) . Beide dames spraken Bulgaars met elkaar, dus Rosa (nu Melanie Goch) spreekt zeker Bulgaars. Haar haarkleur was toen lichter. De kenmerkende geurspleet tussen haar voortanden had ze toen ook al. Ze viel destijds buiten de smaak van DerLudolf. In HP was ze een actieve jaagster op mannen met korte kamergang. De beschrijvingen van Eddy_V en Big Spender kwamen DerLudolf al ergens bekend van voor maar kon er niet de juiste dame aan linken. Peppino zijn kreet zorgde voor duidelijkheid zodat DerLudolf zijn 2 hersencellen weer in de juiste volgorde staan en de enige echte Melanie in DV weer een duwtje gaat geven.

Sjeufke
22 maart 2014, 16:51
Ik durf er niet meer op te gokken of ze nog in HP werkt. 14 en 21 maart heb ik Rosa niet aangetroffen. Jammer genoeg niet naar haar afwezig gevraagd gisteren. Kan zijn dat ze met vakantie is!

Verzonden met Tapatalk

Carlitos
22 maart 2014, 17:03
Afgelopen week niet gezien. Anders gewoon bij de theke informeren, geven duidelijk aan of een dame nog daar werkzaam of op vakantie is of niet.

Cat
22 maart 2014, 21:23
Begin van deze week met Melanie op de kamer geweest. Wel een leuke meid en ze is overal voor in, maar ze praat op de kamer inderdaad veel over wat ze kan voor hoeveel euro. Na een uur wou ze nog verder, maar dat was toch wel voldoende voor mij.

Het is een aardig grietje, maar geen herhalingsgevaar voor mij.

Sjeufke
22 maart 2014, 21:36
Begin van deze week met Melanie op de kamer geweest. Wel een leuke meid en ze is overal voor in, maar ze praat op de kamer inderdaad veel over wat ze kan voor hoeveel euro. Na een uur wou ze nog verder, maar dat was toch wel voldoende voor mij.

Het is een aardig grietje, maar geen herhalingsgevaar voor mij.

Ik begrijp hier uit dat het dus geen definitief terugkeer naar HP was, maar tijdelijk. Dat €€€€€ komt mij heel bekend voor....! Een ezel......

Verzonden met Tapatalk

MiniME
30 april 2014, 20:28
Deze dame was in de periode tussen vorige posting en nu ook weer zowel in HP as vG.

fervent
6 mei 2014, 08:29
Vorige week ook eens met deze dame geweest. Had ik beter niet kunnen doen. Op mijn vraag wat ze allemaal deed op de kamer zei ze: dat bespreken we wel op de kamer. Nou, dat dacht ik niet. Na wat onderhandelen over zoenen (zou ze doen) naar een kamer gegaan. Ik zou 20 minuten blijven. Nog niet op de kamer begon ze dat ze alleen maar een uur wilde blijven. Ik zei: mooi, dan ga ik weer. Dat was ook weer niet de bedoeling, maar ik had het beter kunnen doen.
Afgezien van het geode er omheen verder best een aardige sessie. Redelijk zoenen, goed pijpen en goed neuken. Beetje dom meisje: als ze wat minder zou proberen iedereen uit te knijpen zou ze een stuk beter verdienen.

Sjeufke
6 mei 2014, 08:58
@Fervent, het plaatje klopt precies zoals je het schetst. Service is best goed, maar de manier waarop zij extra's er uit wil slepen is gewoonweg verwerpelijk. Rosa/Melanie is een €-tijger. Ik ben er een keer ingestonken. Bij Panthera laat ik haar nu links liggen. Als je niet meer met haar kamert wordt ze ook nog eens boos. Ik stond drie weken geleden bij Panthera samen met een aantal ijsberen te kletsen aan de bar. Ze begon me voor alles en nog wat uit te maken zonder aanleiding. Ook dat is Rosa/Melanie. Inderdaad, echt een dom meisje!

Johnsonxxx
10 mei 2014, 07:40
Ook ik heb met haar gekamerd in Van Goch. Dame is best aardig aan de bar en ook haar service in de kamer was niet slecht. Alleen in de kamer heeft ze wel 100 keer gezegd langzam...langzam....echt dat ging maar door. Na 3 kwartier mocht ik haar nog niet fikken, maar was het gezeur zat dus toch haar genomen. Verder best lekker meisje, maar voor mij geen herhalingsgevaar. Ze komt nog wel eens bij me zitten aan de bar om opnieuw contact te leggen voor een kamergang. Ik laat haar dan lekker gaan en als ze vraagt om een sleutel te halen, dan begrijp je mijn antwoord....langzam....langzam :-)

Knabbel
12 augustus 2014, 01:02
Sinds 2 weken in LR. Waarschijnlijk zit ze na de verbouwing weer (tijdelijk?) in VG, maar vooralsnog dus LR.

Eddy_V
10 september 2014, 00:08
Sinds vandaag (dinsdag) weer terug van vakantie en aanwezig in Goch.
Ze heeft zo haar streken, maar is toch eigenlijk ook maar een meisje ver weg van huis..
De vorige keer stelde zij mij niet meer alle vragen zoals tijdens de eerste keer:hoelang, extra dit, extra dat, etc en wat tijd rekken of meer tijd willen aanrekenen.
Vandaag is het er niet van gekomen met Melanie en toch bleef zij vriendelijk kletsen aan de bar en gaf zij mij een afscheidskusje in de hal bij vertrek.
Ach..Melanie is nog niet zo verkeerd als je haar een beetje in de gaten houdt en zelf de touwtjes in handen houdt, want anders kan zij je kaalplukken.

Big30
11 september 2014, 12:13
nb het was wellicht even wat verwarrend door wat heen en weer plaatsen van berichten, maar deze dame zit dus nu in VG.

Volgens mij is het duidelijk, we hebben het over Rosa uit HP die Melanie in vGoch heet. MILF met lolita lijfje en spleetje tussen haar tanden.

(die tiener die Melina in HP heette, en ook nog in Goch gewerkt heeft, is 10 jaar jonger, bleke huid en blauwe, ondeugende ogen en is op onbekende plek)

Aantal berichten die de verwarring alleen maar groter maakten weggehaald. Kan zijn dat MM deze dame bedoelt met de 10 jaar jongere tiener:

Lucy (Bulgaarse) ex-Melanie HP (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36190-Lucy-%28Bulgaarse%29-ex-Melanie-HP&highlight=melanie)

licky luke
11 september 2014, 13:31
Het werd mij al snel duidelijk dat het allemaal erg verwarrend was...

Maar nu is het weer duidelijk... volgens mij ...

Blijft jammer dat Lucy aka Melanie ex-HP niet meer te vinden is... die zag ik toch iets liever dan Melanie aka Rosa ex-HP...

(en Melina is gewoon een typfoutje van MM, dat moet Melanie zijn, toch?)

Eddy_V
11 september 2014, 13:41
Tja, en een 22-24 jarig meisje een milf te noemen.... Ze zijn er vroeg bij dat weet ik, maar een milf is voor mij toch echt boven de 30!

MiniME
11 september 2014, 20:19
Tja, en een 22-24 jarig meisje een milf te noemen.... Ze zijn er vroeg bij dat weet ik, maar een milf is voor mij toch echt boven de 30!

LOL, los van leeftijd, maar deze Melanie/Rosa is Moeder, en lekker en leuk genoeg om mee de kamer op te gaan, dus een MILF :cool:

Aantal berichten die de verwarring alleen maar groter maakten weggehaald. Kan zijn dat MM deze dame bedoelt met de 10 jaar jongere tiener:

Lucy (Bulgaarse) ex-Melanie HP (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36190-Lucy-%28Bulgaarse%29-ex-Melanie-HP&highlight=melanie)

Inderdaad, dat is die tiener die ik bedoelde.

(en Melina is gewoon een typfoutje van MM, dat moet Melanie zijn, toch?)

Indeed, Melanie.

Opstelten zou zeggen: "en dan is alles nu dus glashelder!" :biggrin:

Piet Plezier
20 oktober 2014, 17:16
Is terug naar Bulgarije.

Eddy_V
20 oktober 2014, 18:40
Is terug naar Bulgarije.

Dat heeft de rattenvanger van Hamelen dan goed geregeld!
En nog wat gehoord over haar "nichtje" Galina? Die was best wel leuk.

Piet Plezier
20 oktober 2014, 18:46
Dat heeft de rattenvanger van Hamelen dan goed geregeld!
En nog wat gehoord over haar "nichtje" Galina? Die was best wel leuk.

Die was vrijdag terug die Galina.
En is zaterdagochtend met Alicia vertrokken.
zijn opgehaald met een Mercedes.
En aangezien dat Galina in sixsense is geweest denken we dat ze daar naartoe zijn.

Eddy_V
20 oktober 2014, 18:53
Dat zullen Snor en Lesyeux als liefhebbers van dit type dvp dan vast wel snel gaan onderzoeken!

Lesyeux
20 oktober 2014, 19:10
Dit staat idd op mijn verborgen agenda voor vrijdag, tijdens mijn bezoek aan SS... Lijkt me beslist leuk om Galina daar tegen te komen...

Piet Plezier
20 oktober 2014, 19:13
Dit staat idd op mijn verborgen agenda voor vrijdag, tijdens mijn bezoek aan SS... Lijkt me beslist leuk om Galina daar tegen te komen...

We zien het hier wel verschijnen.

Vendezz
24 oktober 2014, 22:09
Dame vanavond gespot in Living Room.. voor hoelang ..... onbekend.. ;)

Lesyeux
24 oktober 2014, 23:18
Ik neem aan dat Vendezz bedoelt dat Melany in LR is gespot.

Het is een beetje verwarrend, want in dit topic van Melany zijn wat entrees over Galina terecht gekomen, en om die hier netjes af te ronden, hieronder de link naar het eigen, aparte topic van Galina inmiddels in SS:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35903-Galina-(Bulgaarse)-ex-Vanessa-HP-VG&p=397647#post397647

Vendezz
25 oktober 2014, 08:23
Klopt.. Ik ken haar nog als Rosa van HP.. Dat spleetje tussen de tanden zag ik gisteren in LR ;)

De Laef
25 oktober 2014, 10:45
Klopt.. Ik ken haar nog als Rosa van HP.. Dat spleetje tussen de tanden zag ik gisteren in LR ;)

niet alleen tussen haar tanden

Vendezz
25 oktober 2014, 10:46
Zei de man die niet alleen haar spleetje boven floste ;)

Sjeufke
25 oktober 2014, 11:02
Briefjes van €50 (en liefs meerdere) gaan gemakkelijk langs dat spleetje........

Piet Plezier
25 oktober 2014, 18:25
Is weer hier in Goch nu.
en blijft hier zegt ze
maar je weet het nooit met een dvp

Eddy_V
25 oktober 2014, 22:35
Is weer hier in Goch nu.
en blijft hier zegt ze

Blijft een ratje...
Zou ook liever zien dat d'r "nichtje" Galina terugkwam als ik woensdag weer terug ben.

Sjeufke
25 oktober 2014, 23:40
Och.....aanstaande woensdag sluit ik een date met Melanie niet uit, mocht het zo uitkomen. Haar service is zeker niet verkeerd. Maar een ding is zeker. Mijn zak mag ze leegschudden, mijn portemonnee zeker niet. Hoe gaat dat spreekwoord ook al weer over die ezel :biggrin:

Knabbel
27 oktober 2014, 10:24
Is weer hier in Goch nu.
en blijft hier zegt ze

Gisteravond was deze dame met 2 spleetjes weer in LR.

Piet Plezier
27 oktober 2014, 11:04
Gisteravond was deze dame met 2 spleetjes weer in LR.

Hahahaha niet te te volgen.

Sjeufke
27 oktober 2014, 12:14
In HP was ze al regelmatig de weg kwijt :biggrin:

Piet Plezier
27 oktober 2014, 12:32
In HP was ze al regelmatig de weg kwijt :biggrin:

Afgelopen zaterdagavond was ze ook de weg kwijt, in het nieuwe gedeelte in van Goch.
Ze is nog veranderlijker als het weer.

noglangnietuitgewandeld
5 januari 2015, 18:00
Nu in Oceans. Roodachtig haar, maar dat spleetje tussen de tanden is onmiskenbaar.

noglangnietuitgewandeld
5 januari 2015, 19:13
Geknipt uit algemeen:

Weer naar de bar gelopen om het vocht aan te vullen. Inmiddels iets meer dames. Melanie, een slanke Balkanmeid met rood haar beweerde dat ze me kende uit Living Room. Ik herinnerde me haar niet, maar het zou best kunnen, ik kom daar wel eens. Spleetje tussen de tanden zoals er maar weinige zijn, dat maakt haar herkenbaar. Praatje pot aan de bar, niet onaardig, maar dat zegt verder weinig. Ze zou goed kunnen blasen, maar dat zeggen ze allemaal. Hoe zit het met zoenen dan? Meteen kreeg ik een tongetje tussen de lippen. Das alvast een aardig begin, vooruit dan maar. We kwamen op een kamer met spiegels rondom. Nu was ik ineens met tien meiden op de kamer leek het wel. Maar nu kwam ook het golddiggertje naar boven. Er moest eerst een laken gehaald worden. In de klant zijn tijd natuurlijk. Ze zou goed zijn in anaal. Geen interesse. Zoenen kostte ineens 25 meer. Tijd om haar eens even streng toe te spreken. Zeg, zoiets moet je de klant vertellen voordat je met hem op de kamer gaat! Nu kwam er ineens een andere draai aan het verhaal. Sommige vrouwen vroegen daar 25 extra voor, maar bij haar was het gratis. Het tongetje kwam er aan te pas, maar slechts heel oppervlakkig. Dan maar pijpen. Ging redelijk. Probeerde me nog een vingeranaal aan te smeren, ook geen interesse. Wil je Aufnahme? Dat is wel extra. Ja, weet ik, 25. Nee, dat was vijftig volgens haar. Laat dan maar. Onnodig te zeggen dat ik er steeds minder zin in kreeg. Ze zakte tot 30. Leek goddorie wel een uitpeesbeurt op de wallen. Toe dan maar, voor die 30. Ik kreeg een idee, maar dat zei ik haar niet. Voor die drie tientjes wil ik er wel lol van hebben. Het was meer hand dan pijpwerk, alleen het tongetje draaide vrij goed mee. Langzaam voelde ik het omhoogkomen vanuit mijn tenen, maar liet niks merken. Tot ik afging als een brandweerspuit bij een woningbrand op de derde etage, en ineens een kokhalzende proestende meid tussen mijn benen had zitten, want ze had de volle laag in haar luchtpijp gekregen. Liet mijn spuitende lid uit haar mond schieten en kreeg de rest tegen haar neus en kin. Kon me er wel wat bij voorstellen dat zoiets een rotgevoel geeft, maar als je op zo’n manier je klanten een oor probeert aan te naaien dan kom je er ook tegen die je terug proberen te pakken. Normaal doe ik dat niet op deze manier, maar deze had het even nodig. Het duurde wel een paar minuten voordat ze weer normaal adem kon halen. En nog wat langer tot ze uit gemopperd was. Ik ging er maar niet verder op in. Al met al geen sessie die om herhaling vraagt, maar toch wel uniek in de historie van deze oude hoerenloper.

Piet Plezier
5 januari 2015, 20:21
is niet de Melanie uit van Goch.
En dat weet ik 100% zeker.
Er zijn er wel meer met een spleetje, en niet alleen tussen de tanden.

noglangnietuitgewandeld
5 januari 2015, 21:14
Nou, ik ken alle Saunaclub-Melanies niet, maar bij deze kun je gerust van een spleet spreken. Ken meiden met een kut die nauwer is.

Piet Plezier
5 januari 2015, 21:38
Nou, ik ken alle Saunaclub-Melanies niet, maar bij deze kun je gerust van een spleet spreken. Ken meiden met een kut die nauwer is.

Dat zou kunnen dat jij er kent met een kut die nauwer is.
Maar deze Melanie komt niet uit van GOCH.
Ik kan niet zeggen hier, waarom ik dat 100% zeker weet sorry.

Big30
5 januari 2015, 21:43
Dat zou kunnen dat jij er kent met een kut die nauwer is.
Maar deze Melanie komt niet uit van GOCH.
Ik kan niet zeggen hier, waarom ik dat 100% zeker weet sorry.
Lees je eigen berichten mbt deze dame en andere berichten nog eens door en durf 100% zeker te stellen dat deze dame in VG heeft gewerkt ;).

noglangnietuitgewandeld
5 januari 2015, 22:20
Heb ik ergens gezegd dat ze uit Van Goch komt? Living Room volgens haar zelf. Dan is er ergens eerder in dit topic iets misgegaan zeker.

Big30
5 januari 2015, 22:27
Er staan foto's zie
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37179-Melanie-(Bulgaarse)-ex-Rosa-HP-LR&p=341171#post341171

Kan best zijn dat deze dame verward is met een vg dame maar dat lijkt me niet.

Sjeufke
5 januari 2015, 23:22
De foto's van Licky Luke zijn van Rosa/Melanie uit HP en Van Goch (LR is mij niet bekend). Inderdaad een €€€€-wolfje. Ze vreet niet alleen je yoghurtbus op maar ook je portemonnee. Wil graag tijd rekken en extra's 'afdwingen'. Ze staat er om bekend. Twee keer mee op kamer geweest in HP.

Big30
5 januari 2015, 23:38
Topic opgeschoond. Deze dame is door nlnu in Oceans gespot.

noglangnietuitgewandeld
10 januari 2015, 22:09
Zojuist is het mysterie ontrafeld. Piet, Melanie en ondergetekende waren alledrie in van Goch. Het blijkt wel dezelfde waar ik van de week dat intermezzo mee had in Oceans. Had een zijsprong gemaakt, maar is nu dus weer terug in VG.

noglangnietuitgewandeld
15 januari 2015, 05:58
En weer terug in Panthera. Nogal een clubhoppertje. Kwam zeker bij Van Goch niet weg met haar streken.

noglangnietuitgewandeld
18 januari 2015, 13:58
En weer terug in Van Goch. Voor hoe lang mag je je afvragen.

hansdordt
8 februari 2015, 09:18
En dat spleetje tussen haar tanden is groter dan het spleetje tussen haar benen......
Haha, jammer van dat lelijke spleetjes maar wat een lekker kontje zeg! Andere afknappers, binnen 1 minuut de kamervraag en paar seconden later vragen om een cocktail, wtf :confused: Dat ging hem dus niet worden :mad:. Haar 'vriendin' zag er lekkerder uit en was ook rustiger, geen naam bekend. Iemand enig idee wie ik bedoel, zouden zussen kunnen zijn.

Piet Plezier
8 februari 2015, 14:57
:mad:. Haar 'vriendin' zag er lekkerder uit en was ook rustiger, geen naam bekend. Iemand enig idee wie ik bedoel, zouden zussen kunnen zijn.

Ben is een klein beetje duidelijker.
Hoe zag die vriendin eruit???

KanariePiet
8 februari 2015, 15:12
Ben is een klein beetje duidelijker.
Hoe zag die vriendin eruit???

Aangezien Hansdordt zegt dat het zussen zouden kunnen zijn, neem ik aan dat ze er uit ziet als Melanie:tongue::cool:.

Piet Plezier
8 februari 2015, 15:14
Aangezien Hansdordt zegt dat het zussen zouden kunnen zijn, neem ik aan dat ze er uit ziet als Melanie:tongue::cool:.

dan heeft hij er langs gekeken want daar loopt niemand rond die op haar lijkt.

hansdordt
8 februari 2015, 15:21
dan heeft hij er langs gekeken want daar loopt niemand rond die op haar lijkt.

Als 2 druppels water lijkken ze op elkaar. Zelfde slanke postuur. Tot aan het rood/roze kleedje dat ze aan hadden aan toe. Zusje heeft geen spleetje tussen haar tanden. Stonden hele tijd bij elkaar bij de gokkasten.

Piet Plezier
8 februari 2015, 15:30
Ik denk dat het tijd word voor een nieuwe bril.
Dat is haar zus niet dat is Nancy
Die lijken toch niet op elkaar
Teveel Frei bier op misschien;).

hansdordt
8 februari 2015, 16:04
Ik denk dat het tijd word voor een nieuwe bril.
Dat is haar zus niet dat is Nancy
Die lijken toch niet op elkaar
Teveel Frei bier op misschien;).
En jij hebt een leesbril nodig:cool:. Ik zei "zouden zussen kunnen zijn" Had mijn bril niet eens op en inderdaad ook te veel freibier op ;)

Cat
8 februari 2015, 16:47
Maja, ja. Ze zei dat ze een vriendin van Melanie was, maar kan niet zeggen dat ze op Melanie lijkt. Eigenlijk helemaal niet.

hansdordt
8 februari 2015, 19:25
Maja, ja. Ze zei dat ze een vriendin van Melanie was, maar kan niet zeggen dat ze op Melanie lijkt. Eigenlijk helemaal niet.

Volgende keer toch iets eerder mijn bril opzetten ;) Zonder bril zie ik alleen een postuur en niet hoe knap ze is!

lange plank
9 februari 2015, 08:10
maja lijkt absolut niet op melanie

Piet Plezier
25 maart 2015, 15:16
is 2 weken met vakantie naar Bulgarije.

Maedhros
28 maart 2015, 19:06
Ben anderhalve week geleden ook in de verkooptechnieken van Melanie getuind. Aan de bar wist ze zich goed te verkopen. Beetje opdringering, maar ze zoende erg lekker, voelde een beetje onder de badjas en ze had me in no time in de stemming.

Eenmaal op de kamer bleef daar niets van over. Madam wilde nog eerst even douchen, stak daarna vrolijk een sigaret op. Zoenen zat er niet meer, pijpen was matig. En verder zat ze vooral de extra's aan te bevelen, die uiteraard allemaal geld kosten. Uiteindelijk gekozen voor anaal bij haar. Ik denk dat mijn pik een halve minuut half in haar kont heeft gezeten en toen vond ze het genoeg. Maar dat was uiteraard wel 50 euro extra. Daarna heeft ze me klaar gepijpt en achteraf bleek dat dat ook weer extra kostte. Geen zin in gedoe, dus ik heb maar gewoon afgerekend. Later op de avond kwam ze weer op me af en vroeg of ik nog een keer wilde. Dacht het niet dus...

Piet Plezier
18 augustus 2015, 15:44
is weer terug in GOCH.

Knabbel
15 november 2015, 23:14
>> LR

Tooghanger
7 april 2016, 16:05
Gisteren sessie met Melanie en in tegenstelling tot bovenstaande reacties er wel een leuke tijd mee gehad.
Zeer uitgebreide pre-sales, vlotte en aangename babbel. Op de kamer was de service ook dik in orde. Ze heeft best wel een lekker lijf en deed goed haar best.
Voor mij zit er wel wat herhalingsgevaar in. Benieuwd of ze lang in LR blijft..

dirty Hairy
10 november 2016, 22:45
Uit verslag 10 november:

Daarna aan de praat geraakt met Melanie. Ik was toch al van plan snel wat stoom af te blazen en ze geilde me lekker op. De bril en het beugelbekkie droegen daar wel aan bij. Op de kamer begon het upsellen: wil je een uur, anaal, slikken? Terwijl ik aan de bar had duidelijk gemaakt dat ik voor een standaard half uur ging met hooguit een FT. Dezelfde tactiek toegepast als vorige week in GT met Gloria: als je nu niet kapt is de kamer over, lopen we naar de theke en doe ik mijn beklag. Nu werkte het ook weer. Pijpen en neuken was best ok. Ik gaf aan dat ze me klaar mocht pijpen met FT, maar alleen als ze er wat geils mee zou doen. Dat was ok, en ik spoot haar bekje vol. Ik stond versteld van mezelf: zelden produceerde ik zo'n hoeveelheid. Melanie liet het aan me zien en duwde het door haar tanden en beugel naar buiten. Zeeeer geil! Uiteindelijk begon ze wat te kokken en zelfs dat had wat. Wat ik stom vind om toe te geven, want ik ben altijd uiterst respectvol naar de dames. Ze vond het gelukkig geen punt, en we keuvelden nog wat na. Later pas las ik over haar reputatie, maar al met al was mijn sessie met haar OK.

Piet Plezier
3 februari 2017, 23:19
Melanie is weer sinds vandaag op het oude honk, in van GOCH

Firehawk
6 augustus 2017, 12:53
Gisteren gespot in Babylon. Zou er nu een weekje werken. Gaf aan voorlopig in Babylon te willen blijven.

Eddy_V
6 augustus 2017, 23:45
En is zij nog steeds het nichtje van Galina, die zich in Babylon Susy noemt als ik mij niet vergis?
Kleine ratje zag er altijd best goed uit, heb haar nooit FKK gezien... nog een reden om komende week een bezoekje in Aken te combineren met Elsdorf.

pret
7 augustus 2017, 06:35
En is zij nog steeds het nichtje van Galina, die zich in Babylon Susy noemt als ik mij niet vergis?
Kleine ratje zag er altijd best goed uit, heb haar nooit FKK gezien... nog een reden om komende week een bezoekje in Aken te combineren met Elsdorf.

Ze is in fkk net een lopende skelet. Helemaal jouw type dus. :biggrin:

Firehawk
7 augustus 2017, 07:30
Gisteren gespot in Babylon. Zou er nu een weekje werken. Gaf aan voorlopig in Babylon te willen blijven.

Klopt zei inderdaad dat ze het nichtje was van Susi, maar dat betwijfel ik natuurlijk. :)

Eddy_V
7 augustus 2017, 08:21
Klopt zei inderdaad dat ze het nichtje was van Susi, maar dat betwijfel ik natuurlijk. :)
Dan blijven ze in ieder geval wel goed in hun rol :)

Big30
7 augustus 2017, 08:46
Statistisch blijkt dat 50% vd Roemeense dames een nicht of zus in een club hebben werken. Voor de overige 50% geldt ze een zus of nicht in een club hebben werken.
/einde offtopic mode/

Firehawk
11 maart 2018, 18:07
Uit recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=600458#post600458

Maar ik kwam met Melanie in gesprek. Ze kent Susi goed en nu dat ze weg is zal ze wel gedacht hebben om zelf toe te slaan.
Heb haar wel eens eerder gezien maar nooit echt interesse in getoond maar nu vond ik haar er wel lekker uit zien. Ik wist wel dat ze niet zo heel denderend moest zijn wat ik mij kon herinneren van recensies. Maar ze geilde mij goed op en het gesprek was leuk dus naar de kamer gegaan. Eerst goed meegekeken of ze niet ging smokkelen met de tijd. Maar dat was correct. Ik moet zeggen ik heb een super kamer gehad en was niets op aan te merken. Ze deed lekker tongen, goed pijpen en neuken.
Las vandaag dat de recensies op zich wel heel slecht van haar zijn maar heb er gelukkig geen last van gehad, ze heeft mij geen extra’s proberen aan te smeren voor meerprijzen. Maar goed ze wist alles van mij en Susi, dat heeft wellicht meegespeeld.
Wou een half uur op de kamer maar is een uur geworden.

Goedemorgenallemaal
11 maart 2018, 21:48
Ik zie door de melanies het bos niet meer