Volledige versie bekijken : Beren die een boekje over je open doen bij je vrouw / exvrouw.
Piet Plezier
19 maart 2014, 17:06
Jullie zullen het niet geloven maar het is mij overkomen.
Ik lag in scheiding,en een beer hier van het forum,dacht dat hij is ff alles aan me vrouw moest vertellen hoe slecht ik wel niet was.
Ze wist me alles te vertellen tot in detail,hoe ik me gedraag in een club.
Ze wist dat ik in clubs kwam.
Gelukkig geloofde ze niet alles, wat hij vertelde.
Want ze vond het maar een gluiperig achterbaks mannetje.
Zij zei ook tegen mij zoiets doe je niet,ook niet als je in scheiding ligt.
Gelukkig wonen we nu weer samen,en het gaat de goede kant op.
Als ik maar 1 keer per week naar de club kan.
Ik ben benieuwd of meer beren ooit zoiets hebben meegemaakt.
Eddy_V
19 maart 2014, 18:08
Wat een leven heb je toch... Zeker wel dankbaar met zo'n vrouw? 😁
Maar waar vast meerdere beren benieuwd naar zijn: wat is er met die andere beer gebeurd: Afgeschoten?? 😅
Admin
19 maart 2014, 18:35
Belangrijker dan het feit dat het hier om een forumbeer gaat is dat jij en ook je vrouw deze IJsbeer persoonlijk kennen.
Het lijkt me dat jullie wat te bepraten hebben of misschien heb je inmiddels wel alle contacten met deze meneer verbroken.
Piet Plezier
19 maart 2014, 18:53
Dat boek met die andere beer is dicht ja.....
We hebben hem ook nooit nergens meer gezien.....
Piet Plezier
19 maart 2014, 18:56
Wat een leven heb je toch... Zeker wel dankbaar met zo'n vrouw? ��
��
Me vrouw ben ik dankbaar ja.
Don Rudo
19 maart 2014, 18:59
...
Gelukkig wonen we nu weer samen,en het gaat de goede kant op.
...
Ik ben benieuwd of meer beren ooit zoiets hebben meegemaakt.
Vrijgezel hier, ik maak nooit zulke toestanden mee.
Voor de klikbeer zal weinig tot geen sympathie zijn hier op het forum.
Waar ik wel benieuwd naar ben: is je vrouw ook het WC-gate-verhaal (verhuisd naar Ongepast-taalgebruik thread) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13390-Ongepast-taalgebruik&p=349019#post349019) ter ore gekomen?
Dat lijkt me wel eentje om te ontkennen, om het daarna wel dunnetjes in de reconstructie te gooien met vrouwlief :cool:
Piet Plezier
19 maart 2014, 19:08
Vrijgezel hier, ik maak nooit zulke toestanden mee.
Voor de klikbeer zal weinig tot geen sympathie zijn hier op het forum.
Waar ik wel benieuwd naar ben: is je vrouw ook het WC-gate-verhaal (verhuisd naar Ongepast-taalgebruik thread) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13390-Ongepast-taalgebruik&p=349019#post349019) ter ore gekomen?
Dat lijkt me wel eentje om te ontkennen, om het daarna wel dunnetjes in de reconstructie te gooien met vrouwlief :cool:
Nee dit verhaal kent ze niet.
Maar het is wel iets om thuis te doen ja.
Bedankt voor de tip.
Jansen
19 maart 2014, 21:37
Ik was met een andere bekende ijsbeer op toer naar het zuiden van Europa.
In Zuid Duitsland kreeg ik een telefoontje van mijn vrouw die vertelde dat ze gebeld was door een vreemde die haar vroeg of ze wist waar ik naar toe was ?
ze wou daar niet op antwoorden en de man hing op.
10 minuten later werd ze weer gebeld en mijn dochter nam op hij melde dat ik met een dame weg was.
Mijn dochter hing op en mijn vrouw belde mij in de auto Ik kon alleen maar aangeven dat ik met met mijn maat in de auto zat wat ze ook hoorde en wist.
We hebben hier lang over nagedacht welke ijsbeer dit kon zijn en toen ik enkele bekende ijsberen confronteerde met het telefoongesprek dat ik via KPN had laten uitzoeken en binnenkort de afzender van dit nummer zou krijgen via connecties.
Ik had er bij vermeld dat ik die betreffende persoon 1 meter onder de grond zou laten begraven werd het zeer stil bij een beer die diep rood kleurde en nooit meer in GT of PHG meer kwam.
Op die avond vroeg hij nog wel enkele malen of KPN dit wel mocht !!
Hij wist verdomd goed dat ik dit ook zou laten uitvoeren.
Hij is al jaren totaal weg van het forum en clubs.
Piet Plezier
19 maart 2014, 21:43
Ja Jansen er lopen echt mafkezen rond in net ijsberen wereldje.
En wat heb je er aan??
Ik heb het er met een andere beer over gehad,die hem ook kent en die zegt ook wat heeft hij daar nu aan, die zegt ook ik snap er geen zak van.
Bluebear
19 maart 2014, 21:59
En wat heb je er aan??
Ik heb het er met een andere beer over gehad,die hem ook kent en die zegt ook wat heeft hij daar nu aan, die zegt ook ik snap er geen zak van.
Ik ben bang dat het doodgewone jaloezie is en omdat de verraden ijsbeer "the best of both worlds" heeft. Verder kan het ook een vorm van wraak zijn, omdat de verraden ijsbeer het nu eenmaal beter doet en populairder is bij de vrouwtjes op de paaldansvereniging.
"Bluebear" heeft van het thuisfront niets te vrezen, want die is een paar jaar geleden al gestopt met thuis het brood van tafel te slaan met zijnen lul.
Nee, de clubdames verwennen deze jongen goed en een paar "Whatt's upjes" of telefoontjes is alle last die ik op het moment meedraag met de vrouwtjes.
LANG LEVE DE VRIJHEID !!! :freu: ;) :biggrin:
6883
sjaakpikhaak
19 maart 2014, 23:07
een kennis (hoerenloper) ging in een cafe tegen een vrouw zeggen dat ik die middag al 6 vrouwen had gehad.
dus ik kon die avond niks meer klaarmaken.
kon ik me gaan verantwoorden en bla bla.
het mooiste is hijzelf durft niet naar een club alleen maar naar vrouwen achter het raam of privehuis.
hij wil niet in een badjas.
deket
19 maart 2014, 23:29
je moet zulke losers negeren,bovendien hou ik zo al niet van klikkers
wervelwind
20 maart 2014, 00:48
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan klikken. Maar kerels die in een slechte relatie of huwelijk blijven en dan maar maar de hoeren gaan vind ik slapjanussen. Te bang om alleen te zijn, of je eigen potje niet kunnen koken? Beter het lef hebben om eruit te stappen zodat je ECHT van je vrijheid kunt genieten!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Mr Pussy
20 maart 2014, 07:39
Maar wat ik niet snap is: waarom?
Ik was met een andere bekende ijsbeer op toer naar het zuiden van Europa.
In Zuid Duitsland kreeg ik een telefoontje van mijn vrouw die vertelde dat ze gebeld was door een vreemde die haar vroeg of ze wist waar ik naar toe was ?
ze wou daar niet op antwoorden en de man hing op.
10 minuten later werd ze weer gebeld en mijn dochter nam op hij melde dat ik met een dame weg was.
Mijn dochter hing op en mijn vrouw belde mij in de auto Ik kon alleen maar aangeven dat ik met met mijn maat in de auto zat wat ze ook hoorde en wist.
We hebben hier lang over nagedacht welke ijsbeer dit kon zijn en toen ik enkele bekende ijsberen confronteerde met het telefoongesprek dat ik via KPN had laten uitzoeken en binnenkort de afzender van dit nummer zou krijgen via connecties.
Ik had er bij vermeld dat ik die betreffende persoon 1 meter onder de grond zou laten begraven werd het zeer stil bij een beer die diep rood kleurde en nooit meer in GT of PHG meer kwam.
Op die avond vroeg hij nog wel enkele malen of KPN dit wel mocht !!
Mr Pussy
20 maart 2014, 07:44
Maar ik vind dat je dan nog steeds niet het recht hebt om te klikken, want wat gaat het jou aan? De klikker mag zijn moreel besef opleggen aan een ander? Dat klinkt heel erg zoals de gristelijke partijen opereren, waardeloos. Leven en laten leven, je kan hooguit advies geven maar ook dat moet je ongevraagd liever niet doen vind ik.
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan klikken. Maar kerels die in een slechte relatie of huwelijk blijven en dan maar maar de hoeren gaan vind ik slapjanussen. Te bang om alleen te zijn, of je eigen potje niet kunnen koken? Beter het lef hebben om eruit te stappen zodat je ECHT van je vrijheid kunt genieten!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
deket
20 maart 2014, 09:32
@wervelwind,je kan nooit het volledige verhaal in een relatie inschatten.
Je hebt zeker een punt hoor,maar vroeger bleven koppels langer bij elkaar uit sociale en familiale druk,en/of voor de kinderen,maar nu is de slinger helemaal naar de andere kant uitgegaan en voor het minste akkefietje komt er al een scheiding.
Alleen de advokaten winnen daarbij,maar oké;we dwalen af.
De essentie is voor mij ; klikkers zijn losers!
sjaakpikhaak
20 maart 2014, 22:50
de verklikker moet zich niet bemoeien met andermans zaken.
Pietjepik
21 maart 2014, 10:57
was het toevallig kwibus???????? :asshole:
Piet Plezier
21 maart 2014, 11:23
nee pietjepik dat is hem niet,maar het had zomaar gekund.
maar het is wel een kwibus die het heeft gedaan,en jij kent hem goed.;)
Pietjepik
21 maart 2014, 11:29
alles moet in balans zijn of bij verstoring van de verhouding, terug in balans worden gebracht middels gepaste maatregelen. een oog om een oog, tand om tand. Gestoorden die zich ongevraagd in je zaken mengen, schade berokkenen, dienen vergelijkbare schade toegebracht te worden, dat hoeft niet per definitie met gelijke munt te zijn, mogelijk heeft het varken zelf namelijk geen relatie. Creativiteit is oppertuun bij wraakneming en kan slechts aangemoedigd worden. Er is volop keuze in maatregelen waarmee gewicht in de schaal kan worden gelegd om het evenwicht van de balans te herstellen, financiële schade, fysieke schade, emotionele schade, of van alles een beetje.
Slechts een weergave van mijn zienswijze uiteraard, zodra iemand een deukje slaat in jouw prive-aangelegenheden is wraak gerechtvaardigd en tevens de enige genoegdoening om je eigen ziel tot rust te brengen.
Ik heb overigens nog wat rekeningen open staan, met de tijd rijpt wraak, net als een goede wijn. :luvlove:
:wink2:
Pietjepik
21 maart 2014, 11:35
nee pietjepik dat is hem niet,maar het had zomaar gekund.
maar het is wel een kwibus die het heeft gedaan,en jij kent hem goed.;)
kunnen er maar 3 zijn, en die zijn allemaal nog regelmatig ergens te vinden...
ik ken hem niet :angst:
Piet Plezier
21 maart 2014, 11:39
alles moet in balans zijn of bij verstoring van de verhouding, terug in balans worden gebracht middels gepaste maatregelen. een oog om een oog, tand om tand. Gestoorden die zich ongevraagd in je zaken mengen, schade berokkenen, dienen vergelijkbare schade toegebracht te worden, dat hoeft niet per definitie met gelijke munt te zijn, mogelijk heeft het varken zelf namelijk geen relatie. Creativiteit is oppertuun bij wraakneming en kan slechts aangemoedigd worden. Er is volop keuze in maatregelen waarmee gewicht in de schaal kan worden gelegd om het evenwicht van de balans te herstellen, financiële schade, fysieke schade, emotionele schade, of van alles een beetje.
Slechts een weergave van mijn zienswijze uiteraard, zodra iemand een deukje slaat in jouw prive-aangelegenheden is wraak gerechtvaardigd en tevens de enige genoegdoening om je eigen ziel tot rust te brengen.
Ik heb overigens nog wat rekeningen open staan, met de tijd rijpt wraak, net als een goede wijn. :luvlove:
:wink2:
Hij heeft zelf geen relatie en zijn ex ken ik ook niet.
Dus ik kan er verder niets mee.
Piet Plezier
21 maart 2014, 11:41
kunnen er maar 3 zijn, en die zijn allemaal nog regelmatig ergens te vinden...
ik ken hem niet :angst:
Ik heb ook niet gezegd dat hij niet meer gaat,alleen dat we hem nooit meer hebben gezien...
Ik ben regelmatig in clubs,en ben hem miet meer tegen gekomen.....
Maar ik heb uit betrouwbare bron dat hij nog regelmatig gaat.....
Er komt een dag dat ik hem tegen kom.....
Ik ga er niet meer te veel woorden aan vuil maken,het is nu eenmaal toch zo......
Maar leuk is anders......
Pietjepik
21 maart 2014, 11:50
aan je profielfoto te zien ben je in ieder geval aangesloten bij een geschikt team wat vast en zeker wel de klikberen-verdwijntruc kan uitvoeren. :smoke:
Piet Plezier
21 maart 2014, 12:02
aan je profielfoto te zien ben je in ieder geval aangesloten bij een geschikt team wat vast en zeker wel de klikberen-verdwijntruc kan uitvoeren. :smoke:
:nocom[1]::nocom[1]::nocom[1]::nocom[1]::nocom[1]:
Pietjepik
21 maart 2014, 13:33
.......via connecties.
Er gaat blijkbaar een gevaarlijk mannetje schuil achter jouw badjas Jansen! mijn geluk dat onze ontmoeting januari jongstleden door een grille speling van het lot niet door is gegaan! :angst:
waar je niet mee omgaat daar zul je immers ook niet zo snel door begraven worden :smoke:
KevinK
22 maart 2014, 21:33
Ik vraag me dan wel af hoe die gast aan het nummer van je vrouw komt? Die gast heeft dan wel een probleem, want bij jou en je wandelmaat weet je maar nooit in welke club jullie weer belanden. Dat wordt lastig ontwijken. Behalve GT of LR natuurlijk.
Goedemorgenallemaal
23 maart 2014, 12:12
Inbreken op foon via wifi is voor de meeste hack hobbysisten niet zo moeilijk en dan hebben ze niet alleen telefoonnummers maar ook al je gemaakte filmpjes. En niet iedereen heeft zijn wififoon een beetje beveiligt .
Piet Plezier
23 maart 2014, 12:38
Ik vraag me dan wel af hoe die gast aan het nummer van je vrouw komt? Die gast heeft dan wel een probleem, want bij jou en je wandelmaat weet je maar nooit in welke club jullie weer belanden. Dat wordt lastig ontwijken. Behalve GT of LR natuurlijk.
Hij had het nummer van me vrouw niet,hij stond gewoon bij haar op de stoep......
Hij kwam voorheen soms koffie drinken,dus hij wist waar we woonden.....
Me wandelmaat snapt ook niet goed waarom hij dat heeft gedaan,die zegt ook wat word hij daar nou wijzer van helemaal niets......
Maar ik heb hem niet meer in een club gezien,terwijl hij toch regelmatig gaat en ik ook.....
Voorheen maaakte hij nog wel eens bekend op meetingpoint waar hij naar toe ging maar,maar ik zie het nooit meer.......
Pietjepik
23 maart 2014, 12:42
Voorheen maaakte hij nog wel eens bekend op meetingpoint waar hij naar toe ging maar,maar ik zie het nooit meer.......
Dat je hem ooit weer zult zien is zeker, want hoerenlopers gaan allemaal naar de hel! :thefinger:
Piet Plezier
23 maart 2014, 12:59
Dat je hem ooit weer zult zien is zeker, want hoerenlopers gaan allemaal naar de hel! :thefinger:
Ja pietje dat is 1 ding wat zeker is.:freu:
de duisburg spesjalist
23 maart 2014, 13:55
ik ga na een neuk oord als ik dood ben althans dat hoop ik
Pietjepik
23 maart 2014, 14:11
ik ga na een neuk oord als ik dood ben althans dat hoop ik
de hel is ook een neukoord, maar helaas rijgt degene die daar met de scepter zwaait, iedere bezoeker aan zijn bokkenlul.... :teuflisch:
The Joker
23 maart 2014, 15:43
de hel is ook een neukoord, maar helaas rijgt degene die daar met de scepter zwaait, iedere bezoeker aan zijn bokkenlul.... :teuflisch:
Ik zie helemaal geen snikkel:
http://i.imgur.com/fjE3d.jpg
sofaking
23 maart 2014, 22:31
Dat is de standaard hel. Je kan beter wat meer uitgeven voor een plaatsje in de VIP-hel.
6922