Volledige versie bekijken : FKK (=echte blootclub) bereikbaar vanuit Arnhem of Venlo met OV?
IK heb hier vrij veel doorgespit en gezocht, maar kan niet echt vinden wat ik zoek.
Ik wil wel eens een keer naar een club waar de dames gewoon in hun blootje lopen.
Dat lijkt me toch wel een extra tintje te geven.
(En dan heb ik het natuurlijk over mooie, slanke, kleine tietjes, etc. dames.)
Ik ben afhankelijk van het OV (met vrij reizen in NL), dus als iemand me een tip kan geven van een blootclub die redelijk vanuit Venlo (eventueel Arnhem / Hengelo) met OV te bereiken is, dan zou ik dat zeer op prijs stellen.
Bij het zoeken liep ik tegen het feit op dat FKK niet altijd betekent dat dames ook altijd zonder kleertjes aan rondlopen.
Alvast bedankt.
Piet Plezier
19 maart 2014, 21:59
Bij panthera op donderdag vrijdag en zaterdag fkk dag....
En dan hebben de dames weinig tot niets aan.
Dus naakt.
bergm550
19 maart 2014, 22:02
Dan moet je echt een keer naar FKK World gaan. Ik val zelf ook op geheel naakte vrouwen en in World lopen ze allemaal poedelnaakt, behalve op dinsdag, want op die dag dragen de meiden dessous. Alle informatie hoe je er kunt komen inclusief hotels kun je vinden in deze FAQ:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31719-FAQ-FKK-World-in-Pohlheim-Garbenteich
vrije jongen
19 maart 2014, 22:25
Babylon, Luderlounge, Bernds, alle RTC's en alles ten zuiden van NRW is FKK (op de dessousdag na).
In Frankfurt dus vele opties (goed met ov te doen ook), maar in de buurt wat minder makkelijk.
Helaas is freude gesloten, want dat is zowel FKK als heel makkelijk te bereiken. Babylon is te doen, maar dan moet je overstappen in Dusseldorf en dan de trein tot Bergheim nemen; daar dan nog een bus, maar dan ben je 50 m van de club. Panthera kan ook nog wel, maar dan moet je in in Dusseldorf overstappen; of naar flughafen en daar een bus, of naar Ratingen Ost en daar een bus. Luderlounge kan ook door de trein naar Dortmund Scharnhorst te nemen en dan een stukje te lopen (volgens mij gewoon de Eurobahn die van Venlo vertrekt).
Makkelijkst is trouwens op een dinsdag naar Angelique, 4 haltes vanaf Venlo in Dulken. Ik heb begrepen dat DV gestopt is met parttime FKK.
PS ik ben het met Bergm eens, dat je voor de 'volle ervaring' eigenlijk naar World, Oase of Sharks moet ;).
Dank allemaal.
Qua kosten en qua reistijden en qua perspectieven wordt mijn eerste bezoek aan een echte FKK-club toch waarschijnlijk Panthera in Ratingen.
Met OV lijkt dat met kosten en reistijd redelijk goed te doen.
Deze of volgende week zal ik daar mijn vuurdoop ondergaan..
IK houd jullie op de hoogte.
NudeDude
23 maart 2014, 22:41
In Partytreff Osnabruck is het elke dinsdag FKK dag, zie ook mijn verslag hierover. Behalve een minuscuul rokje die eigenlijk niets verbergt dragen ze helemaal niets.
Behalve met openbaar vervoer kan je ook proberen te carpoolen, zie het forum hierover.
Piet Plezier
24 maart 2014, 18:08
Villa venus in duisburg ook allemaal naakt.
En alina in dorsten ook.
En in alle 2de clubs kun je lekker zonder rubber neuken,want dat is tenslotte toch het lekkerst.
rmjhexe
25 maart 2014, 13:59
De mooiere dames zitten vandaag naakt op ons te wachten in viersen; club angeliek
Daarnaast kost een kamergang van 30 min ook maar 40 euro vandaag. En de service; ja beter geeft het niet��
vrije jongen
25 maart 2014, 17:22
Dat wordt bij CA beloofd ja, maar vandaag niks van gezien... ze hadden het allemaal koud. De prijzen wel zo als beloofd;).
bart_007
27 maart 2014, 20:46
Ik heb begrepen dat DV gestopt is met parttime FKK.
DV is inderdaad (jammer genoeg) gestopt met partime FKK :frown: