Volledige versie bekijken : Duisburg, Japan Club Gold
frits10
21 maart 2014, 20:56
Deze week was ik voor het eerst bij een kleine club in Duisburg met uitsluitend vrije jonge Chinese meisjes (volgens mij in totaal een stuk of 5). Japan Club Gold aan de Moerserstrasse 216 in Duisburg. Echt knappe meiden den heel gewillig!
De eerste keer met Lina, 19 jaar, prachtig figuur, lang haar, doet alles om je het naar de zin te maken. De tweede keer (vandaag) was ik op de kamer met Tsi-Tsi (als ik haar naam goed opschrijf!), EEN ONGELOFELIJKE AZIATISCHE SCHOONHEID! Circa 1.80 lang, mooigevormde ronde borstjes, superslank figuur, halflang ravezwarthaar, amandelvormige ogen waarin je direct verdrinkt en prachtige lange benen. Als ervaren wandelaar ben ik echt wel wat gewend, maar ik heb maar zeer zelden in mijn leven een mooiere vrouw naakt gezien, echt waanzinnig. In bed vond ik haar van minder niveau, ze liet het initiatief aan mij als klant, dus dat viel wat tegen. Deze ene keer vond ik dat laatste toch niet zo erg, want haar uitzonderlijke schoonheid maakte veel goed.
Voor een ieder die houdt van exotische schoonheden, kan ik deze club van harte aanbevelen. In Duitse saunaclubs zijn Aziatische vrouwen (met uitzondering van de Thaise) immers maar zelden te vinden.
rob45
21 maart 2014, 21:40
Klinkt heel interesant want zelf waardeer ik zeker ook Chinese en Japanse dames.
Hier de link van de website waar wat sumiere info op staat.
Om echt iets te weten te komen en te zien zal ik bij mijn eerstvolgende bezoek deze club aandoen.
http://www.japan-club-gold.de/
rob45
21 maart 2014, 21:44
http://www.japan-club-gold.de/
@Frits10 : Wat voor service gaven de dames precies ?
etjuh
22 maart 2014, 08:43
Klinkt goed, beetje weinig info.
desmo6682
22 maart 2014, 08:47
Hallo frits. Heb je meer info betreft de prijzen.
Toulouse-Lautrec
26 maart 2014, 21:49
@mod
Japan Club Gold behoort onder ‘Wandelen in Duitsland’ te staan. Het is een privé-adres en geen Partytreff of Pauschalclub.
Graag verplaatsen.
Het “Waanzinnig mooie Chinese!” in de kop van het draadje is misleidend.
Graag verwijderen.
---------------------------------------------------------------------
Het adres aan de Moerserstrasse 216 in Duisburg heet oorspronkelijk Club Gold en dat staat ook op de deur. De locatie bestaat al lang en heeft regelmatig een andere huurder.
Het is een privé ontvangst en het adres heeft geen gemeenschappelijke ruimte doch slechts 2 of 3 slaapkamertjes en 1 kamertje dat dient als wachtkamertje.
Tot enkele maanden geleden werd het adres gebruikt door Club Angelique in Viersen-Dülken. De naam was toen Club Angelique Gold en bij tour beurt zaten er 3 meiden. Ze zijn er mee gestopt omdat het kennelijk niet rendeerde.
Nu zit er een Japanner (of Chinees) en die noemt het Japan Club Gold.
Gisteren ben ik er eens langs gereden.
Het pand heeft zijn glorietijd in een ver verleden liggen. Een los briefje met daarop geschreven Club Gold laat weten dat je op “klingel 1.OG” moet drukken. Via een trappenhuis naar boven en daar werd ik opengedaan door een Japans (of Chinees) ventje van nog geen 30 jaar die mij het bevel gaf hem te volgen naar het wachtkamertje. Daar kreeg ik de opdracht om op een bank te gaan zitten.
Dat ging me te snel. Ik wilde graag eerst nog wat weten en ik vroeg hem dus naar de prijzen en de service. Het ventje sprak echter geen Duits en slechts een enkel woord Engels. Hij wees weer op de bank en gaf me nogmaals de opdracht te gaan zitten. Toen ik dat weer niet deed en nogmaals naar de prijzen vroeg kreeg ik het dan te horen:
Half uur 100 euro
Heel uur 150 euro
Extra’s 50 euro
Hij had het over PZC en kussen, maar wat nu de extra’s waren werd me niet duidelijk.
Toen ben ik maar gaan zitten en het ventje stond gelijk bij de deur om 4 meiden binnen te laten. Ik kon direct weer gaan staan om ze een hand te geven. Ik kreeg nu de opdracht te kiezen. In zijn sambal-Engels hoorde ik hem zeggen dat het “heeele mooie meeisje” waren. Nou ja, hele mooie..… bij de Chinees bij mij op de hoek werken ook van dit soort meiden. :cool:
Een van de meiden hoorde duidelijk bij het ventje en was naast hem gaan staan en begon in het Duits de prijzen op te lepelen. De drie overige meisjes steden zich voor als: Qi-Qi, Zu-Zu en Dani. De door Frits 10 genoemde Lina bleek er niet meer te werken. Ik besloot voor Qi-Qi te kiezen (spreek uit als Tsi-Tsi) die door Frits 10 in overtreffende trap een “ongelofelijke Aziatische schoonheid” werd genoemd. :cool:
Gelijk vroeg het ventje of ik een half uur of een uur wilde. Ik antwoordde dat ik met een half uur begon en als het heel goed zou bevallen, ik misschien met 50 euro zou verlengen naar een uur. Daarop hield hij zijn hand op want ik moest vooraf 100 euro dokken.
Met Qi-Qi naar een kamertje en daar zijn we eerst een douche gaan nemen. Dat ging allemaal wat traag en afstandelijk. Ze sprak wel Engels maar komt dus niet uit China zoals op hun site vermeld staat.
Uiteindelijk op het bed beland waar papier, flussi, condoom, etc. werden klaargelegd. Ze leek er met haar hoofd niet helemaal bij te zijn en ik kon nog niet erg enthousiast worden. Na een minuut of 10 te hebben aangerommeld, kreeg ik de vraag of ik een uur wilde blijven. Ik antwoordde dat ik een half uurtje wel genoeg vond.
Ik denk dat dat verkeerd begrepen werd want ze sprong gelijk op en liep naar de deur waarachter het ventje stond. Er werd wat gecommuniceerd en ik kreeg nu te horen dat ik voor een uur nog eens 100 euro extra moest betalen. :eek:
Tegen Qi-Qi gezegd dat dat niet de bedoeling was en met nog 10 minuten te gaan, ben ik me maar aan gaan kleden. Daarna heb ik vriendelijk afscheid genomen van dit meisje en ben vertrokken.
Voortaan ga ik gewoon weer naar de afhaal-chinees, veel goedkoper en erg lekker.
(Overigens was ik er nog een voorvalletje, wat mijn twijfels aan deze locatie alleen maar deden toenemen.)
rob45
26 maart 2014, 23:21
@TL; Bedankt voor deze zeer nuttigge info.Was zelf ook van plan.om poolshoogte te nemen bij Japan club Gold maar bij het lezen van deze info toch maar niet.
Het ruikt wat naar tillerij,wel jammer.
gouden wortel
27 maart 2014, 10:44
Ben er laatst ook eens langs geweest. Speurwerk op freiercafe leverde me wat info op waaruit bleek dat de prijzen toch wel schappelijk waren: er was sprake van 60 eu voor een half uur, daarna van 80. Met een mooie beautie kan dat nog zijn. Mij sprak zu zu aan, te zien op girlfinden.de
Zelfde ontvangst zoals hierboven beschreven, met dat chinese snotjong, of ik iets wilde drinken. Die lijmtruuk lukt niet bij mij, eerst kijken, dan eventueel drinken, maar meestal vergeten ze dat dan. Maar twee meisjes beschikbaar, die werden voorgesteld, zuzu was er niet bij. Eén van de meisjes kon enkele woorden engels, veel valt hier niet te communiceren dus voedingsbodem voor misverstanden. Van die 100/halfuurr schrok ik nogal, beetje theater spelen, zei dat dat nogal veel was voor duitsland, maar zei er niet bij dat in Asiagirl Krefeld en Asia Sexhaus Moers, Asien Privat Aachen dezelfde prijzen zijn. De knul probeerde nog 80 eu voor 20 minuten eruit te persen, maar nee, dat vond ik erover en wou naar buiten. De meiden met een lang gezicht, gekwetst, afgewezen, wat sielig.
Aan de deur nog een ultieme poging van het knulletje voor 50 eu een kwartier, als ie zo bleef afdingen wordt het nog 20 eu voor nul minuten. Ik vroeg of zuzu er niet was, nee, niet dan.
Bij het buitenkomen bleek mijn beslissing nog beloond: stond daar een flikkin mijn auto op te schrijven!! Parkeerschijf vergeten te leggen, hoe dom. Weer even theater gespeeld, van hoe dom van mij (klets op mijn voorhoofd), en eventjes maar. Ok zei de agente, dat kan er nog mee door maar je hebt geen umweltsticker. Dan mijn beste acteertalenten nog mogen uithalen en uiteindelijk schrapte ze de vaststelling uit haar pda. Oef
Toulouse-Lautrec
29 maart 2014, 15:11
Waarschuwing:
Het is verstandig om berichten van frits 10 te negeren.
Zijn berichten ontleedt hij aan wat hij op fora etc. leest.
Op vragen wordt door hem niet gereageerd, hoewel hij regelmatig inlogt.
Toevoeging:
Na het lezen van dit bericht heeft hij zich dan ook snel uitgelogd...
frits10
15 april 2014, 07:34
Sorry voor mijn late reactie! Ik ben daarna nog eens daar deze club gegaan en ik kwam erachter dat de service per dame toch aardig verschilt. De ene tongzoent echt voluit, de ander alleen maar vluchtig. Ze pijpen je wel onder condoom, maar sommige doen eerst een vloeistof ion hun mond voordat ze beginnen, die wat branderig aanvoelt, niet echt aangenaam. Zeker een Chinese voorzorgsmaatregel. Neuken in veel standjes, likken, etc., gewoon aangeven wat je wil. Of anaal ook mogelijk is, heb ik niet gevraagd, daar ben ik namelijk geen fan van.
Mistralwind
10 juni 2014, 00:19
@TL; Bedankt voor deze zeer nuttigge info.Was zelf ook van plan.om poolshoogte te nemen bij Japan club Gold maar bij het lezen van deze info toch maar niet.
Het ruikt wat naar tillerij,wel jammer.
Ik hou persoonlijk ook wel van Aziatische dames( hebben paar goede ervaringen met een in Freude 39,die er helaas niet meer werkt)maar na het lezen van alle recensies hier,laat ik deze beurt ook maar even aan mij voorbij gaan:frown:
duesseldorfgirls
5 augustus 2014, 00:12
Tina ist nicht aus Mexico , sie ist aus Rumänien . Und sie ist uber 30 jahre alt
slankemeiden
14 januari 2016, 12:00
Wat is een umweltstikker? Zijn hier mooie jonge erg slanke Japanse meisjes te vinden?