PDA

Volledige versie bekijken : Sarah (Senegalese)

Bubbelbader
24 maart 2014, 19:05
Standaard Sara (Senegal)

Naam : Sara

Nationaliteit / taal : Senegal, Frans (only Frans, ik totaal niet maar we begrepen mekaar)
Leeftijd : wat maakt het uit
Haarkleur/lengte : lang zwart , geobsedeerd door haar verschijning niet op gelet mar geschat 170
Ogen : brown met gouden twinkel, voorhoofd wat korrelig/acne.
Lengte : 1.70m/60 kg
Postuur / Cupmaat :Een wonderschone donkerbruine Gazelle / B-C cup (naturel en mooi gevormd)
Tatoeage / Piercing: Volledig schoon
Service : PZC, (Tong)zoenen, Beffen, GFE, Ft en wie weet meer
Prijs: 50 euro per half uur

De hoofdprijs voor wat betreft de liefhebbers van donkere dames. Mooi slank, gewild. Spreekt slecht Frans en ik niet, we begrepen elkaar volkomen en hadden ook nog een behoorlijke presales., Zeer geliefd en bekend bij Youppie-netters.

Lekkers wijf, goede seks en likkend aan GFE, Haar in doggy gefinnished, zeer mooie huid en gruwelijk lange slanke donker rug.

frits10
29 maart 2014, 13:52
Mag ik je zeer hartelijk bedanken voor je bericht over deze Sara! Ik was juist een tijdje niet in Babylon geweest, maar besef nu dat het de hoogste tijd wordt om met rasse schreden weer eens richting Elsdorf te gaan… Sara, die ik nog niet ken, was me op de website nog niet opgevallen, omdat er namelijk geen foto van haar te zien is.

mynasch
29 maart 2014, 22:14
ik was vandaag ook met haar op de kamer op het feestje van Lustman.
Absoluut super girl (34j). ze werkt van vrijdag avond t/m zondag, en komt uit Belgie. Fabelachtige zoenen, rustig op een bankje beneden, daarna een kamersessie om voorlopig niet te vergeten. Wat een blow job, wat een super neuk partij. Hartstochtelijk leifdesbedrijver.

leuk om weer even bij Babylon geweest te zijn.

Mr Pussy
31 maart 2014, 16:42
Sara is idd super. Ze spreekt trouwens goed Frans, itt tot wat hierboven staat.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=360613#post360613

mynasch
3 april 2014, 20:01
en haar franse techniek is helemaal super......

Bubbelbader
7 april 2014, 10:25
Standaard Sara (Senegal)

Naam : Sara

Nationaliteit / taal : Senegal, Frans (only Frans, ik totaal niet maar we begrepen mekaar)
.

Sara is idd super. Ze spreekt trouwens goed Frans, itt tot wat hierboven staat.

Ikke nie begreipen nie...

Sphinx
7 april 2014, 18:38
"Non comme un oui
Aux arbres chevelus
À toutes ces nuits qui nous lient
Et même si elles ont trop bu

C'est aux astres et aux Déesses
Qui peuplent nos rêves
Et quand le peuple crève
À tout moment la rue peut aussi dire... "

Sara jou dan ook nie ;) Je ne comprends pas :tongue:

geknipt uit mn bericht

Anyway, uiteindelijk ging ik zelf achter een van de twee Afrikaanse dames aan; de een was klein, een beetje mollig, sprak Engels en heette Valerie, de ander was langer, slanker, had een heel mooie kont en heette Sara (al heb ik haar dat twee keer moeten vragen, het klonk als Sana zoals ze het uitsprak. Aangezien Sara dus alleen Frans sprak was deze racebeer gedwongen zijn C21-Frans aan te spreken en zowaar lukte dat heel aardig; het voordeel van haar accent is dat ze wat langzamer praat en ik minder moeite had haar te volgen. Maar ja, uiteindelijk raakten we uitgepraat omdat Sara haar tong eens voorzichtig om de mijne krulde :smile2:

Dat fluitdeuntje (http://www.youtube.com/watch?v=TbPkze7gUXc) uit het refrein van "A tout moment la rue" zette zich nog maar eens vrolijk in mn hoofd vast terwijl Sara in bezemkast 6 me laat vergeten dat ik in dit rare hokkie terecht ben gekomen, want ze blijkt heel goed de aandacht af te kunnen leiden met haar gezoen. Haar pijptechniek is echter bloedlink voor een beginnend bezoeker. Ze slokt me tot de wortel op en laat vervolgens niet los, houdt gewoon vast tot de wurgreflex in haar keel me letterlijk masseert alsof je tijdens GV vaginale spieren voelt samenstrekken. Af en toe moet ze gelukkig even loslaten om adem te halen, maar die micropauze zijn wel handig. Als ik dan toch af dreig te gaan rem ik haar vriendelijk af (doucement, s'il te plait) en besluit met een befbeurt terug te slaan die ze wel kan waarderen. Maar het verandert niks aan de uitkomst van dit halfuur. Sara slokt me opnieuw op en laat pas langzaam los als na een minuut of twintig het renault blokje zijn olie in haar keel spuwt :blow2: Ik weet niet wat het is maar ik heb een soort Deepthroat-chain-combo: eerst Monica, Catalina en Luz in Sky, en Sara sluit doodleuk aan in de rij.

Mr Pussy
7 april 2014, 21:47
Ah, ik snap het al. Ik reageerde op: "Spreekt slecht Frans en ik niet," iets verderop in het paspoortje, maar daar had je natuurlijk willen schrijven: "Spreekt slechtS Frans en ik niet," en dan klopt het weer als een bus! ;)

piranha
8 april 2014, 17:45
Vorige week nog eens een intreden in Babylon gemaakt, nu had ik gehoor gekregen van deze dame en was dus nieuwsgierig. Aangekomen zag ik één Afrikaanse dame en ging ik er vanuit dat dit Sara was, toen kon ik de gedachte niet onderdrukken dat de smaak van sommige ijsberen toch wel sterk bergafwaarts aan het gaan was. Na me dan degelijk geinformeerd te hebben betrof het hier echter Valeria, en helemaal niet my cup of tea, nochthans stond Sara wel op de aanwezigheidslijst maar blijkbaar was de vogel gevlogen. Volgende keer beter dan maar. Mijn vraag is dus maar of deze Sara de vergelijking met Precious kan doorstaan qua looks en service?

foefel
5 augustus 2014, 14:55
Zondag was ik al vroeg in Babylon aanwezig en er waren al 10 dames die er klaar voor waren.
Op de bank zag ik een mooie donkere dame zitten die ik gezelschap ging houden.
Het was Sarah uit Senegal, 34 jaar met grote borsten met een uitgeleefd gezicht maar zeer vriendelijk.
Haar taal is Frans maar toen ze me op de bank begon te tongzoenen was ik verkocht.
Daar bleef het niet bij want ze ging naar beneden en begon me heerlijk zc te pijpen.
Daarna ging ze de sleutel halen en op de kamer diep tongzoenen en deepthoat pijpen.
Na enkele min. begon ze mijn kontje te likken en dat was genieten van de bovenste plank.
Ze bleef maar doorgaan tot haar tongetje in mijn kontje zat en ze genoot er zelf ook van.
Snel met 2 standjes afgemaakt want er was niet veel tijd meer over. Sarah is een toppertje in Babylon.

foefel
5 augustus 2014, 14:57
Sarah (Senegalese)
Leeftijd:34 jaarTaal:Engels (matig)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.75 m - 1.80 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:75 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PZC, PMC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Rimmen bij jou
Extra info:

lustman
5 augustus 2014, 15:07
@ Admin gaat volgens mij over deze dame : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37247-Sara-(Senegalese)

Mr Pussy
5 augustus 2014, 21:57
Volgens de site is het Sarah (klopt ook beter met haar afkomst) en ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat haar borsten niet puur natuur zijn! Maar alles wat Foefel verder schrijft is helemaal waar! :biggrin:

Sphinx
19 augustus 2014, 19:24
C'est dans la nuit de Rebecca, que la légende parti-ra
Et aujourd'hui pour une troisième fois, elle décidait de sa première fois
C'est avec lui qu'elle le voulait, qu'elle désirait à ce qu'il l'aimait
Et puis avec cet homme qui rit, celui pour qui elle a choisi
Dans la chambre au pied du fleuve, la ville endormie les laisse seuls
et sous la chaleur et sans un bruit, ils rattraperont de la nuit "la nuit"

Geknipt uit mn bericht

...Ik had al gauw een duidelijk beeld van de opener toen ik Sara zag liggen. Niet aarzelen, erheen en in je beste C21-Frans even wat herinneringen ophalen. Ik wou dat ik die smartphone die ik vanmiddag in de post kreeg toen al had gehad, had ik misschien wat extra hulp via google translate in kunnen roepen, maar met wat gebarentaal als het echt niet meer lukt kwamen we al ver. Toen ik haar vertelde dat haar gekus verslavend werkte, kreeg ik er helemaal geen woord meer uit, want toen lagen we een tijdje stevig te zoenen.Dit keer ging deze racebeer niet dezelfde fouten maken als de vorige keer, want al snel ben ik weer in de deepthroatval gelopen waar ze zo goed in is. Indochine leidt me met een vrolijk rockliedje (https://www.youtube.com/watch?v=fwdeUNkLT-U) af dat als je de lyrics in de vertaler gooit zó over Eddy_V's paula-verslaving kan gaan, al zal ie de frequentie "trois nuits par semaine" nog te weinig vinden :smile2:

Aangezien mn C21-Frans niet helemaal voldoende was wist deze racebeer Sara met handen en voeten duidelijk te maken dat ze me oraal af mocht maken, dan konden we na een minuut of tien weer opnieuw beginnen. Hetgeen ze dan ook geheel naar tevredenheid voor elkaar kreeg, om na wat gebabbel me wéér oraal op te slokken en op zn aller-traagst de vlag weer in top gepijpt te krijgen. Dit keer echter zette ze niet door, ging van uit een cockslide over tot "gummierung" en een stevige cowgirlrit. Een befpauze tussendoor liep helemaal uit de hand toen ze van stil hijgen in grommen overging en mn hoofd stevig vast bleef houden als ik adem wilde halen. Aan het wilde gezoen waarop ze me daarna onthaalde meende ik op te maken dat het haar was bevallen :tongue: We hebben de boel met een lekkere doggy afgesloten en bijna had ze me zover gekregen dat ik nog een halfuurtje was blijven plakken. Maar het verstand greep helaas in, "deux fois au lieu de trois fois." Sara grijnsde en tikte veelbetekend op mn handdoek toen ik die om had. "Nou ben je in vorm en laat je me gewoon lopen." Nota bene: Dat de sessie daarna zo goed lukte had ik echter grotendeels aan haar te danken. Ik geef er dan ook geen WGSA-rating vooraf, want op een schaal 1 tot geef ik haar in mn ongebreidelde enthousiame een 12 :wink2:

mais 3 nuits par semaine,
c'est sa peau contre ma peau et je suis avec elle.
Et 3 nuits par semaine bon dieu, qu'elle est belle
mais 3 nuits par semaine,
c'est son corps contre mon corps, c'est nos corps qui s'enchaînent
mais 3 nuits par semaine mais bon dieu qu'elle est belle

Sphinx
21 december 2014, 00:15
"We've got all night, let's take our time
Tell me your secrets, I'll tell you mine
When it makes us feel better, call it love

You say you won't, I say you will
You make me crazy, but I want you still
When it makes us feel better, call it love

Do we tell the truth, or do we live a lie
Is the feeling good, is that what makes you cry
When you say those words, look me in the eye
Tell me why you call it love."

geknipt uit mn bericht

Na nog een snackmoment en wat gesprekken met collega's dook langzamerhand de laatste ronde op aan de horizon. Katja was helaas weg met een Youppie-schrijvert wiens naam ik totaal vergeten ben en na even twijfelen tussen Caro, Shana en Sarah koos ik voor de laatste. Dit keer wilde deze racebeer begrijpelijkerwijs geen kino meer, dus we hadden even wachttijd. Weinig moeite mee, Sarah houdt me met wat gekus en gebabbel op scherp. Een van de grote kamers blijkt vrij te zijn, dus snel verhuizen. Daarna schakelt deze racebeer de cruise-control in en heeft een rustig en heel geil uur met Sarah beleefd.

Poco speelt een van hun weinige hits (https://www.youtube.com/watch?v=cGEBXL11THc) en ik word helemaal machteloos gemaakt als Sarah haar specialiteit boven water haalt: een deepthroat die pas ophoudt als ze zelf geen lucht meer heeft en zelfs dan zet ze nog even extra aan, zodat die wurgreflex zich samentrekt om je lul. Ik sla terug met een befpauze en ga weer eens te ver met haar: een week later staan de blauwe plekken nog in mn arm, zo stevig had ze me vastgehouden. "I play my hand, you call my bluff. We push each other, 'til we've had enough. When it's all you've got, call it love merkt Rusty Young wijs op. De tweede helft van dat uur is vooral aan neuken opgegaan, en uiteindelijk was een reverse cowgirl er de schuld van dat ik voor de tweede keer vandaag afging BAM. We hebben nog wat na liggen praten (goed voor je Franse taalgevoel) en daarmee was de avond zo ongeveer om. WGSA-rating: TILT