Breezahlover
27 maart 2014, 16:41
Naam: Valentina
Nationaliteit/taal : Bulgaars/Spaans naar eigen zeggen; Beetje Duits, Engels, Spaans en Frans
Leeftijd : geen idee, ik gok 30-35
Haarkleur/lengte : lang zwart
Ogen : Bruin
Lengte : ca. 1.60
Postuur / Cupmaat : slank / B
Tatoeage / Piercing : ja, een aantal kleintjes / ja, navel
Service : PZC, NMC, tongzoenen
Pre en After sales: in orde
Valentina is een dame die volgens mij al enige tijd in het circuit meedraait. Ze heeft de absolute gipsy look, alsof ze zo uit een caravan is weggelopen. Ze heeft vriendelijke ogen, een leuke lach en volle lippen.
Met die lippen kan ze bijzonder goed zoenen, en dat doet ze dan ook graag. TZ met veel tong-en likwerk. Uiteindelijk TZ, PZC en NMC gedaan, en dat beviel goed. Al met al een leuke dame als afwisseling tussen al die jeugdige Roemeentjes.
Nationaliteit/taal : Bulgaars/Spaans naar eigen zeggen; Beetje Duits, Engels, Spaans en Frans
Leeftijd : geen idee, ik gok 30-35
Haarkleur/lengte : lang zwart
Ogen : Bruin
Lengte : ca. 1.60
Postuur / Cupmaat : slank / B
Tatoeage / Piercing : ja, een aantal kleintjes / ja, navel
Service : PZC, NMC, tongzoenen
Pre en After sales: in orde
Valentina is een dame die volgens mij al enige tijd in het circuit meedraait. Ze heeft de absolute gipsy look, alsof ze zo uit een caravan is weggelopen. Ze heeft vriendelijke ogen, een leuke lach en volle lippen.
Met die lippen kan ze bijzonder goed zoenen, en dat doet ze dan ook graag. TZ met veel tong-en likwerk. Uiteindelijk TZ, PZC en NMC gedaan, en dat beviel goed. Al met al een leuke dame als afwisseling tussen al die jeugdige Roemeentjes.