Volledige versie bekijken : Van Goch,Georginia (Roemeense)
Piet Plezier
28 maart 2014, 12:52
Georgina roemse
Naam: Georginia
Haarkleur/-lengte : zwart/ halflang
Lengte dame : 162 cm
Postuur/Cupmaat : volslank, cup D
Nationaliteit/Taal : Roemeens
Lftd: 21
Tatoeages/Piercings : nee/ja neusring
Service: TZ, PZC, FT,
Voordelen: lieve uitstraling, zachte huid, en dus heerlijk DFP**
Nadelen: te lief voor mij
Tony M
28 juni 2014, 08:30
Aangetrokken door de mooie borsten en haar nonchalante look met deze dame op de bank beland, meteen tz en graaien onder de badjas.
Op de kamer was het oke, nix speciaal, kwam eigenlijk vrij snel en toen 35 eurootjes betaald, leuke dame maar verder niet de klik.
Scrotum
7 januari 2015, 22:19
Vanavond een heerlijke sessie met Georginia gehad. Na drie weken door de Sahara te hebben rondgezworven was de druk groot en langer dan 20 minuten kon ik het niet volhouden. Georginia gaf zelf aan dat ik maar 35 euri hoefde te betalen. Fooi gegeven.
Georginia heeft een heerlijk romig lichaam en vette toeters. Daarbij is ze heel aardig.
Bij de vooractiviteiten waren we zo lang aan het zoenen en pik/borsten strelen dat ik op gegeven moment maar zelf om een kamer heb gevraagd. Heb haar op me laten zitten om goed te kunnen beffen. Daarna nam ze mijn pik en ballen onder handen (eh tong bedoel ik). Toe ik de spanning voelde toenemen heb ik haar op me laten rijden. Het was een korte rit.
Daarna nog even lekker tegen elkaar aan gelegen. Gedurende de rest van de avond gaf ze me nog af en toe aandacht. Dat vind ik nou leuk, een meid die na afloop niet meteen de knop omdraait.
Scrotum
3 maart 2015, 21:34
Heb afgelopen zaterdag een vriend voor de eerste keer het saunagebeuren binnengeleid. Hij was best wel zenuwachtig bij binnenkomst Van Goch, maar dat ging gelukkig snel over. Heb hem wat over de club uitgelegd en wat tips gegeven. Na een biertje koos hij voor Nina en ik ging weer naar mijn vaste fuifnummer Georgina. De grap is dat de website van Van Goch al maanden aangeeft dat Georgina op "urlaub"is. Elke keer in de club vraag ik haar hoe de vakantie is. De website van Van Goch is wat betreft de dames hopeloos achter. Het zou ze sieren als die wat beter werd bijgehouden.
Over de sessie met Georgina kan ik kort zijn: altijd goed. Zij heeft nog nooit de sleutelvraag gesteld. Ik bepaal op een gegeven moment zelf wanneer ik met haar wil gaan en daar kan met gemak een half uur knuffelen en praten aan vooraf gaan. Heel relaxed. Op de kamer is ze ook altijd top.
Piet Plezier
19 maart 2015, 18:26
Onze mooie Georgiana
11046
11047
Wat een heerlijke jonge geile vrouw.
In eerste instantie iets terug houdend, later steeds inniger en hartstochtelijker
prachtige echte dike volle tieten, zalig om te verwennen en mee te spleen, en dat mocht uitgebreid
heb 2 ronde gemaakt, 1e kaaer ruim een uur, ze rekende 1 uur. ze pijpte me heerelijk zonder handjes, wouw zalig dat tongetje om en langs je eikel.... het was me 2e sessie maar ik spoot haar mond helemaal vol, ze kon het net binnen houden, heerlijk lkiet ze het in een tissue lopen. wat een pijpbuurt van ruim 20 minute.
het neuken vond in in 1e sessie tegenvallen, ze hield steeds haar hand bij mijn pik en condom....
heerlijk na vrijpartij en afrekenen samen een 10 minute gedouched en haar heerlijk gezoend en gevingerd, liets ze toe, ze kwam bijna...maar wilde ze niet dus...net niet...
later op de bank, wilde eigenlijk naar huis toch heerlijk zoenen en haar dike tieten gekneed, ze liet gewoon toe....werd zo geil dat haar heb gevraagd om weer een sleutel te gaan halen.....
2e sessie...de vonken spatten er vanaf, zo heerlijk en heel lang tongzoenen als een verleifd stel. wat een heerlijkheid deze jonge geil meid.
zeer uitgebreid har gelikt, kut / kont en terug, ze kwam klaar .......ze was echt buiten adem. ze verteld me dat ze dit jaar nog niet zo heftig was klaar gekomen tijdens bedffen het geil liep uit haar poes, zalig.
Hierna haar laten pijpen en haar kut uitgebreid gevingerd, wilde ze zelf...en nu mocht ik 2 vingers erin laten soppen (eerste keer wilde ze echt maar 1) zo geil was ze....
ik hield het neit meer en heb haar toen heerlijk op zijn hondjes geneukd, geen handjes dez keer gewoon heerlijk vast gepkat bij haar haar en dike tieten en kei hard genomen...het condom voler dan vol gerspoten.....pfff wat was ik geil
later weer samen douchen en geilen , wilde haar zo graag onder de douch neuken, had ze nog nooit gedaan....de volgende keer zij ze me...dan mag je me onder de douch heerlijk klaar neuken. tongen en nog eens tongen, wouw wat kan ze heerlijk zoenen.
Voor mij een topper, jammer dat ze iets te vol is.... maar haar echte dike tieten...zalig
Saludos Amigo's
ps prijs is voor 2 sessies van bij elkaar ruim 2 uur met zeer uitgebeid voor en na spel en heel lang samen douchen)))
Big spender
4 november 2015, 20:06
Maandagavond naar van Goch geweest, en weer waren mijn favoriete trio ( Nicole, Michaela, Olivia ) nergens te bekennen.
Wel Georgina met haar volslanke ( bijna stevige ) figuur was mij al vaker opgevallen.
Met haar had ik ook nog nooit gekamerd.
Zij heeft werkelijk prachtige grote volle zware tieten. Puur natuur. Geen tatoeages. alleen een kleine piercing door haar neus.
Georgina hangt meestal op de bank die achter tegen de muur staat, rechts van waar je doorloopt naar de kamers en de douches.
Eerst even kennisgemaakt met haar. Zij wist al een beetje wie ik was, en dat ik die wielrenner was in dat fietspakje. Maar niet op deze maandagavond. ( Brr.)
Ik heb haar 2 cocktails laten halen, om even verder kennis te maken in die strandbankjes in die ruimte daarnaast.
Weer even laten moest het er toch maar van komen.
Heb haar heerlijk lang liggen beffen, dat zij prima vond, maar niet echt uit haar dak ging.
Daarna zij mij lekker gepijpt, wat zij goddelijk lekker deed. rustig langzaam en diep met gevoel.
Het neuken viel inderdaad een beetje tegen, zoals mijn voorganger hierboven beschrijft.
Zij is een beetje ruim geschapen. maar zij houdt daarbij steeds je penis vast, alsof ze bang is dat het condoom eraf zou glijden.
( Nou al zou dat gebeuren...Ik ben zojuist weer apK goedgekeurd.)
Ik heb haar ook nog voorgesteld om extra te betalen voor puur natuur, maar dat was geen optie.
Uiteindelijk zij boven op mij, en dank zij die grote tieten boven mijn gezicht, en die stevige kont in de spiegel op en neer zag gaan,
toch heerlijk het rubbertje volgespoten.
Ik denk dat Georgina een vrouw is waar je eerst meer in moet investeren, en dat ze dan wel meer los zal gaan.
Nu was het nog net niet.
Zij had ook een beetje het gevoel dat zij de 2e keus was, omdat ik haar in het begin ook vroeg waar haar Roemeense collega's waren.
Ook niet handig van mij als openingszin.
Daarnaast is ze te herkennen aan een soort van moedervlek op haar rechterbovenarm.
Op afstand lijkt het bijna een kleine tatoeage.
Op de foto's van haar zoals hierboven lijken haar tieten kleiner als in werkelijkheid.
Mannen zij heeft echt giga grote borsten!! Eigenlijk heeft zij een verdomd lekker lijf, als je ( zoals ik) op zijn tijd van volslank houdt!!
Maar goed: Op sommige dagen kick ik ook soms juist op een superslanke.
Mooi dat we in Goch keuze hebben. Voor ieder wat wils.
forgetskinnyletsgetfatty
27 mei 2018, 00:51
Mag naar Gallardo.
Actuele naam Georginia.
Piet Plezier
27 mei 2018, 02:10
Mag naar Gallardo.
Actuele naam Georginia.
is oud nieuws dat wisten we al
forgetskinnyletsgetfatty
1 september 2018, 11:14
De carrousel draait weer.
Mag weer naar Van Goch
Actuele naam (nog steeds) Georgina. :teuflisch:
knightrider
9 oktober 2020, 13:26
Weet iemand toevallig of deze dame weer terug is?
Piet Plezier
9 oktober 2020, 15:09
Weet iemand toevallig of deze dame weer terug is?
die is er morgen weer
Viel Spaß
Eddy_V
9 oktober 2020, 15:30
die is er morgen weer
Viel Spaß
Heb je haar net vanuit Roemenië zien vertrekken??
Patjax
9 oktober 2020, 16:47
Heb je haar net vanuit Roemenië zien vertrekken??
Hij heeft haar zelf naar het vliegveld gebracht en uitgezwaaid :wink2:
Willem2
9 oktober 2020, 16:50
Hij heeft haar zelf naar het vliegveld gebracht en uitgezwaaid :wink2:
Ja en is er toen achteraan gereden omdat ze iets vergeten was :rolleyes:
Piet Plezier
9 oktober 2020, 17:48
wat een gelul allemaal ik geef gewoon antwoord op een vraag
Stelletje zielepoten bah bah
papi
12 oktober 2020, 12:50
En dat waarderen we enorm Piet! Maar dat is goed nieuws dat ze weer in Goch te vinden is dan? ik ga binnenkort eens even polshoogte nemen...mits we makkelijk Duitsland in en uit kunnen, weet het eigenlijk niet
Senior
14 oktober 2020, 12:14
Heeft iemand Georgina al gezien in van Goch?
Ik hoor het graag!
mentholbear
14 oktober 2020, 22:31
Nou nou, kweenie hoe het bedoeld was, maar ik vond het wel een goeie grap. Juist omdat je volgens mij net toen de bloemetjes buiten zette in Roemenië.
Piet Plezier
15 oktober 2020, 06:51
Heeft iemand Georgina al gezien in van Goch?
Ik hoor het graag!
rijd er naar toe en je weet het
Bellen kan ook nog
Senior
15 oktober 2020, 15:10
Vandaag in Goch geweest. Georgina is nog in Roemenie; ik begreep dat ze nogal huiverig is voor het Coronavirus.
knightrider
16 juni 2021, 14:48
Ben benieuwd of zij hier nog ooit zal terugkeren.
Iemand die het weet?
mentholbear
16 juni 2021, 21:12
Vraag het even aan KITT, die weet alles ;)
knightrider
11 april 2022, 01:14
Is deze dame alweer werkzaam bij van goch?
schoolmeester
11 april 2022, 04:45
Even bellen en je weet het.
Hoe simpel kan het zijn....
Liefje
11 april 2022, 09:11
Is deze dame alweer werkzaam bij van goch?
Nee, nog niet gezien.
knightrider
23 februari 2023, 23:43
Nog enige nieuws over haar?
Eddy_V
24 februari 2023, 19:13
Nog enige nieuws over haar?
Is al lang gestopt.
Zou me niets verbazen als zij inmiddels haar Nederlandse paspoort heeft.
knightrider
13 juli 2023, 22:04
Ben inderdaad bang dat we haar hier niet meer terug gaan zien, weet iemand hier wat ze tegenwoordig doet?
schoolmeester
30 juli 2023, 19:12
Wat ze tegenwoordig doet, is niet belangrijk.
Ook zij heeft recht op een priveleven.