PDA

Volledige versie bekijken : Live from Park Sauna Residenz



Sjeufke
31 maart 2014, 16:45
Tegen 5 uur aangekomen bij PSR met mijn niet schrijvende maat. Volle parkeerplaats, nog een paar plaatsen vrij. De vrijkaarten werden zonder dat er überhaupt naar werd gekeken geaccepteerd. Met dank aan RB en Kanariepiet (IJBF). Korte rondleiding gehad en uitgebreide uitleg over de faciliteiten. Eerste indruk is goed! Zo'n 15 tot 20 dames en hetzelfde aantal jagers. We liggen nu in de tuin heerlijk in de zon vergezeld van de welbekende Weisswein en een clubpeuk! Wordt vervolgd.


Verzonden met Tapatalk

licky luke
31 maart 2014, 17:56
Al meer dan een uur binnen en nog steeds geen update. ..

Dat moest ik eens doen, dan was er meteen commentaar. ..

Maar goed dat ik zo geduldig ben...

Sjeufke
31 maart 2014, 18:10
Nu ruim20 dames aanwezig. Iets minder heren. Maaltijd besteld. Was prima. Vergelijkbaar met HP. Verder staat er doorlopend een buffet met kleine hapjes. Na een sauna en whirlpool een goed beeld gekregen van de aanwezige hertjes. Eens kijken of we er een kunnen raken. #jagen


Verzonden met Tapatalk

Sjeufke
31 maart 2014, 18:48
Iris geschoten. Vanaf nu zal het even stil zijn. Bis bald


Verzonden met Tapatalk

licky luke
31 maart 2014, 21:27
Iris geschoten. Vanaf nu zal het even stil zijn. Bis bald


Verzonden met Tapatalk

Even stil?

Bis bald?


[ ] Data roaming limiet bereikt?
[ ] Nog steeds op de kamer?
[ ] Er stil van geworden?
[ ] Heeft Iris terug geschoten?
[ ] Weer aan het eten?

Nou?

(*) Aankruisen wat van toepassing is. Er zijn meerdere antwoorden mogelijk...

Big30
31 maart 2014, 21:51
Je jachtvergunning was verlopen of alleen geldig voor klein wild?

Sjeufke
31 maart 2014, 22:05
Even stil?

Bis bald?


[ ] Data roaming limiet bereikt?
[ ] Nog steeds op de kamer?
[x] Er stil van geworden?
[ ] Heeft Iris terug geschoten?
[x] Weer aan het eten?

Nou?

(*) Aankruisen wat van toepassing is. Er zijn meerdere antwoorden mogelijk...

Kruisjes zijn gezet......en inmiddels ben ik weer bij de gebreide box :biggrin:

KanariePiet
25 juli 2014, 15:51
Zit ondertussen zo'n 6u in PSR. Wat een matte bedoening en wat een zwakke line-up. Gelukkig is het eten lekker als altijd, heb ik een niet-schrijvende vriend bij, met wie het altijd leuk praten is en heb ik daarnet een uitstekende kamergang gehad met Roemeense Angel, 1 van de weinige aanwezige vrouwen die me visueel kon bekoren.

Ff genieten van het zonnetje en de welness, nog eens lekker eten en dan ga ik toch maar door rijden naar Babylon, waarvoor ik nog een vrijkaartje heb en waar ik iets meer leven hoop aan te treffen!

KanariePiet
27 februari 2015, 10:52
Vandaag voor de 2de keer in 2015 in PSR beland.

Aangekomen om 11u30 in een heel rustige club. Heb een vijftal mannen en 12 vrouwen geteld.

Als ontbijt 4 mini-croissants met boter en confituur genomen (er lag weinig tot geen charcuterie bij de broodjes) en nu ga ik me met een grote pint bier (Erdinger) in een zeteltje installeren.

Ik ga vandaag eens rustig aan beginnen, want straks staat er ook nog een bezoek aan Magnum op de agenda!

KanariePiet
27 februari 2015, 13:33
Uurtje gekamerd met Roemeense Celena.

Heel slanke meid (echt iets voor jou Eddy_V: 44 kg of zo), uitstekende service.

Nu een beetje bekomen, een Erdinger drinken, sebiet iets eten en dan eens kijken of er nog een tweede ronde in PSR in zit.

seksenfun
27 februari 2015, 19:34
Morgen PSR, Celena dus... :smoke:.

KanariePiet
28 februari 2015, 15:56
Morgen PSR, Celena dus... :smoke:.

Have fun!:cool:

seksenfun
1 maart 2015, 12:39
Celena, da's weer een heel verhaal... :smoke:.

KanariePiet
1 maart 2015, 12:52
Celena, da's weer een heel verhaal... :smoke:.

Ik ben benieuwd:)! Mijn verhaal over mijn dagje PSR/uurtje Celena moet ook nog volgen. Zal voor binnen een paar dagen zijn:cool:.

trophy
1 maart 2015, 14:57
Celena, da's weer een heel verhaal... :smoke:.


Volgens mij betreft het hier de Selena die in Babylon en H7 gewerkt heeft.

Zij is de vorige week in PSR begonnen.

Big30
1 maart 2015, 15:00
Volgens mij betreft het hier de Selena die in Babylon en H7 gewerkt heeft.

Zij is de vorige week in PSR begonnen.
Deze dame dus, ik zal haar (weer!) verplaatsen:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?31624-Selena-%28Roemeense%29-ex-Selena-LR-H7-ex-Monika-Babylon&highlight=selena

trophy
19 april 2015, 15:42
Vandaag is het zeeeeer rustig in de psr. Ongeveer 15 dames aanwezig, helaas voor het merendeel lid van de dikke konten club of de senioren brigade.
slanke dames zijn er zeer weinig, ik denk een stuk of 5.
Zojuist naar de kamer geweest met delia, die nu ongeveer 3 weken in de psr werkzaam is. Kwalitatief zeer matig, er zit totaal geen pit in. Herhallingsgevaar absoluut 0%.
Nu maar eerst even formule 1 kijken.
Gelukkig heeft een andere aanwezige nederlander die tot het meubilair hier behoort, ervoor gezorgd dat de bundesliga eraf ging, en we mooi naar Max kunnen kijken.
Enkele duitsers zeer teleurgesteld achterlatend.

de dames vinden het prachtig, een beetje actie in een zeer kalme residenz.
Hopelijk trekt het dames-aanbod een beetje aan, maar de theken-frauen zeiden al dat het deze week nog erg rustig is met de dames.

Jovibeer
22 augustus 2015, 18:51
Gister op vrijdagmiddag 21ste was het tijd om mijn vrijkaart voor Park Sauna Residence te gaan verzilveren. Dus besloot ik vol goede moed om rond 17u naar Lohmar te rijden. Tenslotte is het vrijdag en had ik goede hoop dat het druk zou zijn met beren en dames in de club.

Eenmaal aangekomen bij de club ben ik vriendelijk ontvangen door de theke frau. Eenmaal binnen (waarbij ik altijd langs de entree naar de zijkant van de club moet, waar nog een deur is) heb ik wat te drinken genomen en ben even mijn rondje gaan doen. Het plan was om eerst wat te gaan eten, maar dat liep anders. Bij het zwembad werd ik aangesproken door Alinda, een Roemeense dame van 22 jaar. Zij was net een maand in de club. Ze vertelde mij dat ze druk op zoek was naar een leuke vent…..dus zowaar gevonden!!!! Ik besloot om even tot rust te komen met haar op een bank met elkaar een gesprek te gaan.

Gedurende het gesprek wist ze de boel toch telkens te draaien met de vraag….of het nog geen tijd was om naar de kamer te gaan. Ik wilde eerst de boel even rekken, maar…..al na 30 gaf ik me gewonnen.

Eenmaal op de kamer ging het allemaal snel, ik besloot om met haar een half uurtje te verblijven, desondanks dat ze 2x vroeg hoe lang we daar zouden verblijven. Maar haar service was meer dan goed. Het tongzoenen was net als bij de meeste wat onrustig, maar verder alles gedaan tijdens dit half uur. Met alles bedoel ik beffen, TZ, PZC en natuurlijk NMC in verschillende standjes. Het is een leuke dame waarvan ik denk dat er nog veel beren plezier aan gaan beleven. Het enige waarvoor ik je moet waarschuwen is dat zij ook wel weet hoe ze het plan moet aanpakken. Voordat we naar de kamer gingen vertelde ze mij dat als ik niet met haar naar de kamer zou gaan, zij naar huis zou gaan in Maastricht. Later na het kameren bleek dus dat daar niks van waar was….want toen stond ze alweer met andere beren te buurten.

Toen ik klaar was met deze Aldina, werd ik alweer vrij enthousiast ontvangen door ene Graziela. Deze dame heeft een klein buikje, maar wel enthousiast….en doet er veel voor om je aandacht te krijgen. Tijdens het eten en mijn verdere verblijf bleef ze constant om me heen lopen en gaf ze aan dat ze mij overal wel een beurt wilde geven….in de kino, in de voetbalroom, op de kamer….overal!!! Dus na het eten even een duik in het zwembad genomen.

Deze avond viel het aantal dames me tegen, daarentegen waren er ook weinig beren. Ik had het eigenlijk veel drukker verwacht. Maar ik denk dat dat ook wel het gevolg is van het einde van de zomer. Straks zal het wel weer wat drukker worden…….zo was ook mijn ervaring eerder. Toch was het zeer zeker weer de moeite waard geweest van het gaan!!!!

pret
28 maart 2016, 14:00
Bij binnenkomst een spiegelei gegeten. Vervolgens geweldige sessie gehad met Daria. Op de een of andere manier trek ik Darias aan, zij is de derde in zo een korte tijd. :hammer:

Na de sessie sauna, bubbelbad en stoombad gedaan. In de bar Jana tegengekomen. Ik dacht dat ik niet klaar was voor een 2e sessie maar met haar pijptechnieken in de grote tv kamer ben ik van gedachten veranderd. :roll3:

Nu zit ik te wachten op de bestelde forelfilet.

pret
28 maart 2016, 15:45
Bij een naaste tafel in het restaurant riep iemand tegen een tafelgenoot: "Ben jij pret?" Die arme man begreep totaal niet waar die het over had. Vervolgens gaf ik aan dat ik pret was en maakte kennis met Sparky. :biggrin:

Als regelmatige bezoeker gaf Sparky de namen van de dames aan zodat ik er een gezicht bij had. Thanks Sparky.

pret
28 maart 2016, 17:07
Aah keuze stress, alleen nog geld over voor een sessie en kan niet kiezen uit Roxana, Lucy of Zara. :hammer:

hasta la pasta
28 maart 2016, 17:19
iene mieme mutte . . .

yylover
28 maart 2016, 17:21
:lostit: Lucy is terug ? Succes met je keuze, alle 3 zijn toppertjes.

pret
28 maart 2016, 17:26
:lostit: Lucy is terug ? Succes met je keuze, alle 3 zijn toppertjes.

Dat maakt het ook zo moeilijk :biggrin: Welke zou jij nemen in deze situatie?

Sjeufke
28 maart 2016, 17:30
Dat maakt het ook zo moeilijk :biggrin: Welke zou jij nemen in deze situatie?

Kwartetje van 20 minuten ? :biggrin:

yylover
28 maart 2016, 17:31
Haha...je bent lekker zeg. Ik hoor wel graag jouw keuze :)
Lucy.....het mooiste lijf en die glimlach....
Roxanna....de meest sensuele en flexibele dame, mits je geen probleem hebt met no boobies at all
Zara....alleen dat beeld van haar naakte onderlijf...oef.

pret
28 maart 2016, 17:37
Haha...je bent lekker zeg. Ik hoor wel graag jouw keuze :)
Lucy.....het mooiste lijf en die glimlach....
Roxanna....de meest sensuele en flexibele dame, mits je geen probleem hebt met no boobies at all
Zara....alleen dat beeld van haar naakte onderlijf...oef.

Weet niet wat mijn keuze zal zijn maar ik hou in ieder geval twee keuzes over voor een vervolg bezoek aan deze prachtige club. Ga eerst maar eens een biefstuk eten.

yylover
28 maart 2016, 17:42
Luister maar naar Sparky, zijn tips hebben mij ook veel gebracht, o.a. Roxanna. Zijn adviezen zijn gratis en zonder voorrijkosten.

cheasehead
28 maart 2016, 17:53
Luxe probleem voor Pret haha. Alle 3 de dames zijn toppertjes met zeer goede service:)
En idd luister maar goed naar sparky zijn tips want die woont zo wat in PSR

yylover
28 maart 2016, 18:00
Ik zal het Pret nog lastiger maken....Beatrice...hangt waarschijnlijk verveeld languit op de bank in de lounge

pret
28 maart 2016, 18:03
Luister maar naar Sparky, zijn tips hebben mij ook veel gebracht, o.a. Roxanna. Zijn adviezen zijn gratis en zonder voorrijkosten.

Sparky zegt ook dat ik zelf moet kiezen. :biggrin:

pret
28 maart 2016, 18:05
Ik zal het Pret nog lastiger maken....Beatrice...hangt waarschijnlijk verveeld languit op de bank in de lounge

Nee die kan ik er nu echt niet bij hebben, het is al lastig genoeg.

pret
28 maart 2016, 22:33
De gelukkige was Zara. Het was een topdag in PSR. HHG 100%

yylover
16 april 2016, 12:25
3 kwartier later aangekomen. Tunnels dicht en A61 afgesloten @#$

Nulnulzeseneenhalf
16 april 2016, 15:10
3 kwartier later aangekomen. Tunnels dicht en A61 afgesloten @#$

Er zijn daar vast wel een paar lieve schepseltjes die je willen troosten.

yylover
16 april 2016, 15:24
Yep. Getroost door natasha. Was top

Big30
16 april 2016, 15:38
3 kwartier later aangekomen. Tunnels dicht en A61 afgesloten @#$

Zal wel deze afsluiting/omleiding betreffen:
http://www.verkehrsinformation.de/staumeldung/?token=ZeRMrg0Q521ILtkb&sp=ro:A61|re:%|pg:

Tunnels bedoel je A73 bij Roermond? Zijn momenteel niet gesloten, dat zal dan wel wat anders geweest zijn.

hp001
16 april 2016, 16:43
Zal wel deze afsluiting/omleiding betreffen:
http://www.verkehrsinformation.de/staumeldung/?token=ZeRMrg0Q521ILtkb&sp=ro:A61|re:%|pg:

Tunnels bedoel je A73 bij Roermond? Zijn momenteel niet gesloten, dat zal dan wel wat anders geweest zijn.

Wel gesloten geweest.

yylover
16 april 2016, 22:26
Tunnels waren s'ochtends nog dicht. Uitgelopen werkzaamheden van de nacht.
A61 hele weekend afgesloten. Terugreis over Düsseldorf gereden door 'Baustellen' minnend Duitsland

monsbelg
29 april 2016, 16:00
I wonder if orthodox eastern is not the explanation of the today's line up. For sure.

trophy
15 juni 2016, 17:20
Live verslag uit de PSR: zeeeeer weinig dames, vele over-sized modellen aanwezig.
Alleen roxanna is de moeite waard.
Enkele nieuwe dames,helaas te oud of te dik.

De leegloop schijn begonnen te zijn,arriane is weg,beatrix schijnt ook vertrokken te zijn,zelf melanie schijnt ervandoor te zijn.

Lijkt erop dat ik de PSR voorlopig maar eens oversla.

yylover
18 juli 2016, 13:48
Relaxing in de tuin. Line up nog beter dan vorige week. Roxana, Beatrice, Lucy, Daria, Sonia, Jasmine, Sara aanwezig.

yylover
12 augustus 2016, 14:06
Wordt weer eens tijd dat er iets geschreven wordt over deze prachtcub.
Eigenlijk was vm gepland maar had geen zin in gangbang party.
Redelijk veel beren aanwezig en genoeg dames. Nog weinig bekende dames, maar deze dag begonnen met Anika,voormalig Jasmine.
Ze had er merkbaar plezier in vandaag. Geweldig uurtje met haar mogen beleven.

Agronymus1
12 augustus 2016, 16:43
Helemaal mee eens. Qua entourage, eten en voorzieningen inderdaad een prachtclub. Ook de dames zijn OK. Ik hoop dat ik snel weer een zakelijke afspraak in de buurt heb.

Bambam123
25 augustus 2016, 23:34
Vandaag voor het eerst naar Psr gereden, na wat kleine duitse wegwerkzaamheden overleefd te hebben om 14.00 aangekomen. Club vond ik erg ruim en er heerst een super relaxte sfeer,
eten was prima. Maar goed ik kwam voor de dames en dat viel me optisch behoorlijk tegen. Echter na het avondeten tegen Stephanie aangelopen leuke jonge blonde duitse meid die eerder
in Six Sense had gewerkt vertelde ze me. Goede sessie met de dame gehad en ben tegen een uur of 9 huiswaarts gekeerd aangezien ik verder alleen een leuke thaise dame zag die echt continue
bezet was. Club zeker voor hehaling vatbaar door relaxte sfeer zouden alleen iets meer knappe dames bij mogen.

Nedlovefkk
27 augustus 2016, 10:54
Gearriveerd. Moet heel snel naar de wc anders loop ik leeg op de parkeerplaats. De route naar PSR is zomers nog mooier dan medio november blijkbaar. Prachtig. Had alleen geen lichtere auto moeten kopen. Benieuwd hoe het er hier voor staat.. Samya ook nog op de planning. Hotel belde me al op hoe laat ik kom , zenuwlijers als je geem creditcard gebruikt ;)

yylover
27 augustus 2016, 11:06
Ben benieuwd of de line-up niet tegen valt. Succes !!

Nedlovefkk
27 augustus 2016, 13:15
Line up kan er wel mee door. Lopen 2 aziatische dames rond waarvan ik met 1 kennis heb gemaakt. Jolie heette ze, ... Maar ik asia's zijn niet zo mijn ding.
Die andere kan niet Lucy zijn denk ik want ze oogt eind twintig begin dertig.

De heren liggen buiten momenteel maar ool 2 dames durven te zonnen. Blonde duitse BIBI die ik ook op de kamer heb gehad. Heerlijk figuur en de kamer viel niet tegen. Maar ze is me wat te jolig eigenlijk.

Ligt nu ook nog een ik denk zwartharige Duitse met normaal postuur en sili's te zonnen. Kan zomaar iets worden.

Adelina en Amalia(of Alexia) ook van de partij. Bij het zwembad wat mee gepraat maar ik durf het niet aan.

Het voelt niet druk aan maar er is wel wat volk. Aantal dames geen idee maar zeker genoeg in vergelijk met de heren.

De barkrukken hebben nieuwe bekleding! Voel me jong tussen al die ouwe ballen hier.

Maar kijken of ik een 2e kamer pak ..

Nedlovefkk
27 augustus 2016, 16:56
Tweede kamer is er niet van gekomen. Niet in Den Haag en in PSR ;). Er waren wel opties maar met Samya op de planning leek het me beter te sparen. Bibi pijpte veel te lomp en zat me een partij te sjorren ... Gelukkig geen wondje aan de piemel. Wel goede kamer maar allee madchen doe ff rustig aan. Wel heel vriendelijk en meermaals nog gepraat met haar. Knapste kop die er rond liep. Ook wat donkere dames in PSR. Optisch was PSR niet helemaal naar mijn smaak maar was wel leuk om er weer eens geweest te zijn. Terugroute wel door Menzlingen helaas met gevolg bijna op auto geklapt bij afdalen (zeervonoverzichtelijke bocht). Nu douchen in hotel en naar Samya waar ik met Piet plez, blueeyes de nodige protectie heb ingekocht ;). Tot zo heren, ben er tegen 19;00.

rob45
27 augustus 2016, 20:58
Ook wat donkere dames in PSR. Optisch was PSR niet helemaal naar mijn smaak........

Mijn smaak loopt er schijnbaar steeds meer rond. 2 Aziatische dames en ook nog donker. Lang geleden dat ik PSR aangedaan heb,word denk ik weer eens tijd daarvoor.
Ps. Piet P en Blueeyes zitten dacht ik in Mondial van waaruit hij bericht heeft.

forgetskinnyletsgetfatty
22 oktober 2016, 12:48
Even live vanuit de lounge van het rustoord Residenz.

Het is rustig 30-35 beren, en ca 25 dames in diverse smaken aanwezig, toch al een bekende dame gespot, maar rustig kijken wat de dag brengt.

Voor de wifi-gebruikers:

Netwerk : Residenz-Hotspot
Wachtwoord: kunde100


Later meer.

forgetskinnyletsgetfatty
22 oktober 2016, 13:44
Het aantal dames is toegenomen tot bijna 50 stuks.

Wat opvalt is het aantal " lange" dames, welke op hakken nog langer lijken.
Wil niet zeggen dat ik klein ben, maar wil ik sommige dames staand kussen, dan mag ik wel een 2-delige schuifladder meenemen. :hammer:

Nog een bekende dame gespot, kan alleen nog niet thuisbrengen waar ik haar eerder gezien heb.

forgetskinnyletsgetfatty
22 oktober 2016, 14:07
Nog een bekende dame gespot, kan alleen nog niet thuisbrengen waar ik haar eerder gezien heb.

Alexia uit Six Sense.

Maar welke van de 2 of 3? :teuflisch:

Zwart broekje, roze top, donkerbruin/zwart halflang haar in een staart, moedervlekje rechtsboven haar bovenlip, en op de onderbuik rechtsonder, een tattoo van een roos met een vlinder.

forgetskinnyletsgetfatty
22 oktober 2016, 16:03
Net een kamer gedaan met de stevige Roemeense Rebecca, aangename knuffelsex.

Kijken wat de dag verder brengt. :teuflisch:

yylover
26 oktober 2016, 13:36
Een heerlijk zonnetje schijnt door de wellness. Zojuist uurtje gekamerd met Roxanna. Na 4 maanden haar niet meer gezien te hebben, een zeer hartstochtelijk weerzien, wat een heerlijke meid.
Mijn allereerste SC dame ooit, jaagster Danielle ex yy, loopt hier ook rond.

verder geen van mijn favorietjes aanwezig. Tijd voor wat nieuws dus later op de dag

forgetskinnyletsgetfatty
12 november 2016, 13:09
Live vanuit de lounge van het kuuroord Residenz, waar ik met een vrije entreekaart, dus binnen 3 weken opnieuw beland ben. ;)

Al een paar andere dames gespot, dan 3 weken geleden. Diverse dames lopen fkk, ook al dames uit de " milf" klasse gespot.:teuflisch:

Maar rustig kijken wat de dag brengt.

forgetskinnyletsgetfatty
12 november 2016, 15:12
Inmiddels een "bekende" beer gespot, wiens naam ik niet zal noemen, omdat ......... is.;)

De kamer op geweest met de Moldavische Daria, uiterst correct, net geen gfe, omdat ze toch iets te profi is.

Een hapje gegeten, wist niet dat je van Chili con Carne, ook soep kon maken. :biggrin: Om het af te maken, nog een schnitzeltje, van het nivo "hij hangt aan 2 kanten over mijn bord heen" er bij genomen. :hammer:

Later meer.

forgetskinnyletsgetfatty
12 november 2016, 21:29
Na een lange break, wat potjes poolen ( en ja, ik heb de dames niet laten winnen), wat ervaringen uitgewisseld te hebben met S&F. Rustig gaan kijken voor een 2de ronde, het werd Iris, korte omschrijving; Roemeens, 172cm lang, 72kg, zwart haar, maatje 40 en leeftijd begin 30.
Een uur lang in de kino, ons schuldig gemaakt aan onzedelijke praktijken. ;) Helaas zijn we vergeten entreegeld te vragen aan de gluurders.:teuflisch:

Lesyeux
14 november 2016, 07:28
Wow…! Dat is zo ongeveer de samenvatting van mijn eerste kennismaking met PSR. Met dank aan Willem2 voor het vrijkaartje! Na mijn bezoek aan Samya op zaterdag, kwam ik op zondagochtend, kort na opening rond 11.15 uur bij de club aan. Zo van de weg af gezien lijkt er een eenvoudige bungalow verscholen tussen het groen, eenmaal binnen blijkt het een complex van drie verdiepingen, met verrassende grote lichte ruimtes. Het restaurant bevindt zich in een serre, er is een ruime lounge met écht lekker liggende banken, ook weer met een serre ernaast. Nog weer in een andere serre is de rookruimte, geflankeerd door een “biljart”-kamer. Op de bovenverdieping bevinden zich een tiental kamers met directe lichtinval, in de kelder zijn een tiental andere kamers, de meeste inpandig en daardoor donkerder. In veel kamers spiegels, maar in elke kamer een klok! Er is een bar in die zin dat je er drinken kunt halen, geen discoruimte met harde muziek.Er zijn twee kino’s: één voor sport, één met porno… werd weinig gebruik van gemaakt. Er is een heerlijke wellness met voetenbaden, lekker stoombad en een binnen en buiten sauna (met eucalyptus-Aufguss). Er is een koud dompelbad, een heus inpandig zwembad en dan heb ik nog niet eens in de jacuzzi gezeten, met uitzicht op het dal… Ik ben aangenaam verrast door het geheel en onder de indruk van deze ambiance!

Dat geldt in mindere mate voor de line up. Er waren zo’n 15 tot 20 dames, waarbij een aantal in het gezicht niet geheel kreukvrij meer waren en waarvan ik benieuwd was naar de houdbaarheidsdatum op de verpakking… Er wordt gedistingeerd geanimeerd: dames komen ongedwongen een praatje maken, even goede vrienden als dat niet direct tot een kamergang leidt. Vind ik zelf erg prettig, omdat je zo wat makkelijker namen bij gezichten krijgt. Zo blijkt de line up wel redelijk divers: van Venezolaanse Stella, Siciliaanse Antonella en Adelina uit Sixsens tot Duits ingeburgerde Roemeense Kathie.
Al vroeg echter werd mijn aandacht getrokken door Poolse Diana, leeftijd geheim, opvallend door een mooi verfijnd gezicht, met “Angelina-Joli-achtige-lippen”, lange zwarte haren en een “girl next door” lijf er onder. Ik ben zelf op haar afgestapt om een praatje te maken. Ook nog eens gesprek met inhoud, Engels als voertaal... maakte de keus niet moeilijk. Ik heb in twee etappes, onderbroken door een prima á la carte maaltijd, genoten van een paar uur heerlijk GFE vrijen met haar!
Om niet al te laat thuis te zijn, ben ik rond 20.00 uur weer vertrokken. En met de “Super Maan” in de rug, kwam ik er achter dat ik in iets meer dan 2 uur thuis was… dat is ongeveer net zo lang als dat ik onderweg ben naar Sixsens of Babylon… waarmee deze club aan één stuk over de A12 / A3 opeens minder ver weg ligt dan ik aanvankelijk dacht… herhalingsgevaar? Ik vrees van wel…

Loekie_01
17 november 2016, 12:22
Weinig beren vandaag. Veelal duits. Een 25 tal dames.
Later meer...

yylover
18 november 2016, 11:15
Ontbijtje. Line up zeer goed. Veel van mijn favorieten aanwezig. Natasha, Sonia, roxanna, lucy , Beatrice

flicki
18 november 2016, 11:35
en de Tirske Sara... is die er ook nog?

JonnyFontane
18 november 2016, 11:35
Ontbijtje. Line up zeer goed. Veel van mijn favorieten aanwezig. Natasha, Sonia, roxanna, lucy , Beatrice

Veel plezier...

flicki
18 november 2016, 11:35
oeps... Turkse bedoelde ik...

yylover
18 november 2016, 11:38
Sara niet aanwezig. Vandaag samen met cheasehead . Sparky ook aanwezig

flicki
18 november 2016, 11:41
have fun guys...
is weer veel te lang geleden dat ik er nog eens was... moet dringend iets aan gebeuren :biggrin:

yylover
18 november 2016, 14:44
Het is gezellig druk. Uurtje met Sonia gekamerd. Cheasehead inmiddels alweer 2 kamers verder. Keuzestress voor 2e kamer keuze. Meer dan genoeg opties . Ook nog tips van sparky gekregen.

flicki
18 november 2016, 14:55
als ik het goed verstaan hebt is PSR Sparky's tweede thuis... dus zijn tips zullen wel juist zijn :)

yylover
18 november 2016, 15:54
Al zijn tips waren top

grundig
2 december 2016, 18:16
30-11 Life rechts laten liggen, Babylon links laten liggen en doorgereden naar Dorbusch. PSR is als altijd een veilige keuze, geen verrassingen (prijzen, service, eten) maar als altijd, waar voor je geld. Gemiddelde line-up, veel heerlijke BulRoms en een paar mooie Aziatische meiden. Vandaag was t relatief rustig, dus voldoende tijd voor sauna en kamer... goede sessies gehad met Melina 9/10, Roxanna 9/10 en een mindere met Patricia 6/10. De dag was dus 8/10 qua meiden en 8/10 voor eten en wellness... PSR bedankt!

J.S.
3 december 2016, 15:35
03-12-16 leuk feestje in Residenz mooie club en goed verzorgd eten,wellness en vooral ook veel dames een gros beauty's die allemaal gepakt gaan worden, al 2 leuke sessies gehad. Nu komt sinterklaas met binnen moet niet gekker worden :p later meer over en uit

J.S.
3 december 2016, 15:53
03-12-16 leuk feestje in Residenz mooie club en goed verzorgd eten,wellness en vooral ook veel dames een gros beauty's die allemaal gepakt gaan worden, al 2 leuke sessies gehad. Nu komt sinterklaas met binnen moet niet gekker worden :p later meer over en uit

Piet Plezier
3 december 2016, 16:05
na 4,5 uur eindelijk aan het bier
We reden van de ene file in de andere
Het is al lekker druk
Vele vrouwen aanwezig
Ook 2 vrouwen die vorige week in TT waren
Eentje vroeg meteen hoe het met kleine Piet was, en of hij nog zeer deed
Zij meteen zeggen tegen die andere dames, en allemaal lachen
Dus heb ik ze maar even wat foto's en het filmpje laten zien
Geweldig die reacties van de de dames
Later meer

Piet Plezier
3 december 2016, 17:02
Berwick is ook gearriveerd
De stemming zit er goed
Alleen 1 nadeel ze willen allemaal dat filmpje zien van vorige week
Overheerlijke goulashsoep hebben ze echt lekker
Alleen veel te veel mooie vrouwen
Jonghu jonghu wat een verschil met september 2012
Alles veel gemoedelijker
Komt goed hier denk ik
Laters

Piet Plezier
3 december 2016, 18:06
18165

Heerlijk eten

J.S.
3 december 2016, 18:07
Hehe mooi piet heeft plezier , eet smakelijk kerel :p ook maar effe wachten op mij eten en das is kijken of die schnitzel lekker is hierzo ;)

yylover
3 december 2016, 18:18
Ik zit hier van verbazing met mijn ogen te knipperen. PP die zich amuseert in 'mijn' gemoedelijke PSR.
Have fun Piet in deze mooie club.

Piet Plezier
3 december 2016, 19:15
Ik zit hier van verbazing met mijn ogen te knipperen. PP die zich amuseert in 'mijn' gemoedelijke PSR.
Have fun Piet in deze mooie club.

inderdaad ik sta er zelf ook van te kijken
Ik was de laatste keer hier in 2012
En toen hebben BP en ik de club helemaal afgemaakt
Het was toen echt helemaal niets
Je kunt het nalezen

Maar vandaag is het echt super
Veel gezellige vrouwen
Een 8 vrouwe die ik al ken
En er is veel gelachen om me filmpje met Kitty
Het is echt super hier
Ik had dit van tevoren echt niet verwacht
Maar we zijn nu 4 jaar verder

J.S.
3 december 2016, 22:06
Het was een super feestje heb genoten x aantal kamergangen waren allen oke tot geweldig en kom denk over 2weekjes weer kijken hoe het is een Parksauna veel vriendinnetjes erbij in iedergeval :liebe2: op een naar zij vond het niet zo leuk dat ik het rubbertje kapot geneukt (ik stoot graag diep hard en snel) heb en vervolgens vol in haar klaar kwam sorry, gelukkig waren er ook wat nederlanders die duitsers blijven rare snuiters :P

yylover
16 december 2016, 10:36
Net binnen. Line up, nu al, zeer goed.

J.S.
16 december 2016, 17:00
doe je nog een update vandaag yylover ;) kan me dan een beetje voorbereiden ik ga morgen namelijk =)

yylover
16 december 2016, 17:33
Line up vandaag top. Bijna alle toppers aanwezig behalve Lucy. Wat weinig beren, dus regelmatig proberen dames contact te zoeken. Zelfs sara vandaag aanwezig.

Een aantal dames gaan volgende week naar huis. Maar er zijn nog genoeg (Duitstalige) dames over.
Gekamerd met Roxanna en Helena. Geen klachten vandaag

J.S.
16 december 2016, 18:54
Als de roemeentjes er morgen nog ma zijn ;) hoeveel dames, aantal schat je ?

yylover
16 december 2016, 19:45
Rond de 50 dames...
Roemeentjes vertrekken in de loop van volgende week. Niet allemaal, overigens

J.S.
16 december 2016, 21:03
mooi vooruitzicht :freu:

J.S.
17 december 2016, 22:48
Zoo eenmaal aangekomen uurtje en 30minuten(bijna 3uur overgedaan,normaal 1uur en 45minuten) later dan verwacht i.v.m file's,werkzaamheden en autopech zelf snel kunnen fiksen(in de formule 1 zouden ze er jaloers op zijn) en door naar genoeg duitse kentekens gezien te hebben gearriveerd rond 13:00 uur snel omkleden en door met de 2de kennismaking met deze mag ik nu wel zeggen aparte club geweldige dames, goed verzorgd eten en mooi wellness gedeelte echter vind ik de klik met dames buiten de kamers net niet gfe wel in potentie, enkel vraagt snel om kamergang omdat vozen op de bank ze zelf niet zien zitten of als ze het doen je zelf al geld kwijt kunt zijn, Zeker met x aantal dames leuk gepraat en een enkel lekker geknuffeld en gestreeld. naar 2x lekkr gegeten te hebben en diverse kamergangen :liebe2: stuk voor stuk extreem lekker en eentje oke ;) al met al genoten en met lekker relax gevoel de deur achter me dichtgedaan en richting auto die wederom weigerde toch weer aan de praat gekregen, maar kon me er niet druk om maken kortom dames hebben me verwend en uitgerust gevoel gegeven deze man kan er weer tegen aan voor een week en bedenkt zich wanneer weer terug te komen in deze club(heb zelfs nog geen tijd gehad om te zoeken waar de sports bar is :O) sowieso snel weer naar een club iets dichter bij huis. IAM HAPPY WITH mijn lege zak :freu:

pret
4 januari 2017, 15:04
Gezellige boel hier met Partycrasher en The Joker. Heb zojuist een 19 jarige blond grietje Ina ingewerkt die vandaag hier gestart is, wat super was. Partycrasher was met Amalia en hij vond het een redelijke kamer. Overige aanwezige dames die ik ken zijn Beatrice, Joy, Zara, Isabella, Roxanna. We hebben alle 3 genoten van een steak. Joker heeft nog wat besteld en neemt daarna Isabella als dessert.

pret
4 januari 2017, 16:40
Lucy is ook inmiddels gespot. Eens zien of ik haar kan schaken.

rob45
4 januari 2017, 17:22
Lucy is ook inmiddels gespot. Eens zien of ik haar kan schaken.

Voorzichtig hè,ze walst zo over je heen...☺

De Laef
4 januari 2017, 18:11
Lucy is ook inmiddels gespot. Eens zien of ik haar kan schaken.

is dat een klein bulgaars turkje met een GROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTE MOND.

die tegen de 50 loopt voel je niet trouwens

Sparky
5 januari 2017, 20:46
Vandaag maar eens door de week naar PSR.

Ongeveer 30 dames aanwezig, niet zoveel mannen.

Aanwezig : isabella, roxanna, beatrix , arriane, amalia, sonia, iva, anna, petra, maxim, joys, natascha, carla , patricia , annika , en nog enkele dames waarvan zelfs ik de naam niet weet.

Vandaag ook kennis gemaakt met Malwina uit polen.
Ik kan er maar 1 ding over zeggen: nondeju, waarom is ze nu pas opgedoken, zeeeeeer goede service, en ze ziet er ook nog lekker uit.

Lucy staat achter de bar.

Gekamerd met Roxanna, iva , maxim en malwina.

yylover
6 januari 2017, 11:20
Aan het ontbijt. Lekker rustig maar uitstekende line up

satanic surfer
6 januari 2017, 11:40
@ sparky: betreft Poolse Malwina die geruime tijd (5-tal jaartjes) actief was voornamelijk in Finca Erotica en sinds effie PSR versucht...Heeft ook kortelings een Keulense club versucht overigens...

yylover
6 januari 2017, 21:04
Samenvatting van een geslaagde dag in PSR.

Line up was top : zie bovenstaand bericht van Sparky. Alleen Lucy schitterde weer eens door afwezigheid.
Het was gezellig druk met beren. Parkeerplaats was bijna vol.

Gekamerd met Annika en Roxanna. Met beide dames een super uurtje beleefd.

Nog wat geleerd, wat we eigenlijk allemaal al wisten. De dames kletsen/roddelen met elkaar over ons.
Schijnbaar werd mijn aankomst door de club verspreid met de woorden "der Holländer ist wieder da". Of dit positief is bedoeld laat ik even in het midden.
Verder delen de dames met elkaar of een kamer is geslaagd, oftewel, is de betreffende dame klaar gekomen.
Na terugkeer van de kamer met Annika op weg naar de lockers, werd een blik gedeeld tussen haar en Iva, waarop Iva luid op de tafel begon te roffelen en Annika in gegiechel uit barste. Missie geslaagd :freu:

Klachten, ja. Beiden kamers afgesloten met een FT en met een lege beurs huiswaarts gekeerd :wand:

JonnyFontane
7 januari 2017, 11:20
Dat de dames roddelen over ons beren is idd bekend....
Als een gast lastig is gaat dat heel snel rond....
Maar als je een dame met respect behandeld gaat dat nog vlugger rond...
Fijn dat je weer een leuke dag hebt gehad YYLover......

yylover
7 januari 2017, 13:07
Ik moet zeggen, deze club heeft zich de laatste maanden positief ontwikkeld.
Er heeft zich een redelijk grote vaste groep dames hier gesetteld. Niet alleen roemeense maar ook diverse duitse en een aantal poolse dames.
Een tijdlang was ik zowat de enige die nog regelmatig berichtte vanuit de club, maar de laatste tijd lees ik met veel 'plezier' dat meer bekende beren deze club hebben bezocht en, met nauwelijks uitzonderingen, het hier duidelijk naar hun zin hebben gehad.

yylover
11 maart 2017, 11:12
Het is weer eens tijd dat er over deze prachtclub wordt geschreven.
Vroeg aangekomen en nu al uitstekende line up.
Daria, Andrea, Olivia, Beatrice en Natasha in da house.
Annika heeft weer bardienst.

yylover
11 maart 2017, 15:10
Uurtje met natasha gerollebold. Deze dame heeft nog meer kwaliteiten dan ik dacht.
Line up inmiddels absoluut top.

Jooploop
8 april 2017, 12:51
We zijn nu even al hier .Hebben net erg goed gegeten.De line up is redelijk goed wordt nu wel beter komen meer dames nu binnen . Dikke kans dat het dadelijk weer keuze stress wordt

VAZKOR
22 april 2017, 22:36
Live vanuit psr.

Alles gemoedelijk, no stress en behoorlijk chill. Line-up eerder als matig ervaren doch er waren aantal pino's voor me en da's al voldoende. Zag Daria en de filippijnse terug. Aantal dames met exotische look zoals Patrizia (bul)

* Keuken was erg goed als vorige maal.

* wellness top doch jacuzzi bubbeltjes niet zo sterk. Is zo ook ok.

* gekamerd met Ilona. Was top.

Nou ga ik in de bar een drankje nemen.

Over en out
Vazkor


Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

VAZKOR
23 april 2017, 01:54
Ondertussen niet meer live vanuit hotel

Nog kamertje gemaakt met Adele (roe) wat veel minder goed verliep. Jammer en nog jammerder toen ik met een meid in de jacuzzi zat (salome) waar het veel beter mee klikte op 10 minuten van sluitingsuur to conform the wrong choice. 😑🤔

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

yylover
20 mei 2017, 13:28
Van de relaxte huiskamer in LR afgelopen zondag, via het zonovergoten en testosteron gevulde YY op woensdag, nu in het bejaardentehuis in PSR.
Een mooie vakantieweek.
Zojuist uurtje met Duitse Maxime geweest. Oh God, ik heb er weer een favoriete dame bij

pret
20 mei 2017, 20:35
Van de relaxte huiskamer in LR afgelopen zondag, via het zonovergoten en testosteron gevulde YY op woensdag, nu in het bejaardentehuis in PSR.
Een mooie vakantieweek.
Zojuist uurtje met Duitse Maxime geweest. Oh God, ik heb er weer een favoriete dame bij

Heb niks tekort gezegd over Maxime he. :biggrin:

yylover
20 mei 2017, 21:45
Echt niet ! Maar laat ik Sparky niet vergeten als eerste tipgever. Het was jouw recensie die mij uiteindelijk over de drempel hielp.
Overigens.....mijn 2e kamer was zelfs nog beter :love:

pret
20 mei 2017, 22:45
Echt niet ! Maar laat ik Sparky niet vergeten als eerste tipgever. Het was jouw recensie die mij uiteindelijk over de drempel hielp.
Overigens.....mijn 2e kamer was zelfs nog beter :love:

Was 2e kamer ook met haar?

yylover
21 mei 2017, 07:23
Was 2e kamer ook met haar?

Mijn 2e kamer was met Poolse Ewa. Allemachtig... wat een fantastische dame

Manureva
21 mei 2017, 09:20
Mijn 2e kamer was met Poolse Ewa. Allemachtig... wat een fantastische dame

Ja, de Poolse Ewa (ex-Blue Note and Panthera). Excellent service, I agree ... :freu:

forgetskinnyletsgetfatty
24 augustus 2017, 11:53
Inmiddels ingecheckt in PSR.

Slordige 20 beren en, evenveel dames, wel voor elk wat wils by the way.

Nog geen bekende gezichten gespot.

Later meer.

forgetskinnyletsgetfatty
24 augustus 2017, 13:50
Een kleine 3 uurtjes binnen.

Qua dames heb ik nog niet echt een "must done" gezien. :rolleyes:

Ook hier prijken door de hele gebouw de pamfletten met "kondomflicht". Tevens bij de ingang een pamflet, met de vermelding, dat roken op de kamers, een sanctie van 50 euro betekent. U bent gewaarschuwd. :teuflisch:

Kijk het nog even aan. Verkassen kan altijd nog. ;)

forgetskinnyletsgetfatty
24 augustus 2017, 16:56
Nog steeds live vanuit PSR.

Meteen een dubieus record te pakken: :hammer:
Op de kamer geweest met dame, in elk geval de oudste dvp, waar mee ik dit jaar in een SaunaClub heb gekamerd.:eek:
Overall misschien ook wel de oudste dvp waar ik mee heb gekamerd in een SaunaClub. :rolleyes:

De Duitse Emmi was de gelukkige.

Het aantal dames is licht gestegen, het berental neemt na een piek in de middag weer af.

Kijk het even nog aan, misschien komt er nog een konijn uit de hoge hoed. :teuflisch:

forgetskinnyletsgetfatty
24 augustus 2017, 19:38
Er kwam geen konijn uit de hoge hoed, maar een dame met de contouren die fslgf wel bevallen. :biggrin:

Ze stelde zich voor als Evelin, ex heel veel clubs, o.a. Van Gogh en SixSens.
Moldavisch met een Roma tint, zwart lang haar, cup 90D, need i say more. :hammer:

Op de kamer meer gfe dan pse. :teuflisch:

We blijven nog even. :hammer:

Poppalarge
23 februari 2018, 16:10
Zojuist aangekomen bij deze club en moet zeggen dat het voller is dan ik verwacht had rond deze tijd...

Heb iets van 10-15 dames gezien en ongeveer evenveel ijsberen, maar ik ben hier nog wel even dus ik wacht rustig af wat de dag nog meer gaat brengen...

Poppalarge
23 februari 2018, 18:29
Net even een “Argentijnse” steak naar binnen gewerkt en dat smaakt naar meer, dus straks nog maar een scoren als ik eraan toe kom wehehehehe....

Het is inmiddels al wat voller met beren en dames, maar zolang “dj shuffle” nog draait zal het allemaal wel meevallen qua drukte denk ik zo...

Poppalarge
23 februari 2018, 20:58
De teller qua dames zowel steaks staat nu op twee en heb van alle vier genoten...

Tot dusver een prima dag hier in Durbusch...

VAZKOR
22 maart 2018, 20:49
In PSR beland!
* opdringerige dame blond met dikke tieten van me af moeten houden *ze heeft al een opvolger*
* wellness ok, jacuzzi-gedeelte schemerig
* in restaurant: eten ziet er top uit en laat het me straks smaken *het smaante: kipfilet salsasaus groente en dan honingpannekoek*
* line-up best ok, niet top.
* kamertje met Helena en was zeer ok: ik was voor haar droomfiguur gevallen. Aangename dame.
* dames onrustig, weinig clientèle. Heb Daria weer op het oog voor herhaling later.
* geen Jenny gezien [emoji55] ze komt zaterdag

PS rit hiernaartoe: 4u15' tot hotel in Keulen, en dan 30' tot de club...it MUST be good!

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

VAZKOR
23 maart 2018, 00:45
* Nog een kamertje met Anka, leuke dame.
* miserie gehad met Helena die ontdekte dat ik vlug iets noteerde en kwaad werd. Die zat dan op mn kap voor de rest. Dat ze niet graag hebben dat je van ze schrijft, kan je ze geeneens kwalijk nemen. Wel voel je je wel klote zo.
Enfin morgen bab.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Graagneuker
7 april 2018, 13:44
Zo net geland in PSR.

Samen met Pret, The Joker, Partycrasher en Henk.

Schaftwerk is suuuper!!!!
Veel leuke vrouwen https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180407/738979f56bdb451060a6668fddc60ace.jpg

Hooker lover1
1 mei 2018, 11:02
Relax vanop de ontbijttafel in psr.
Perfect werkende WiFi,vrijkaartje werd zonder problemen ontvangen.
Men vroeg mij vrijwel onmiddelijk of ik hier al geweest was,nee dus....
Rondleiding gekregen van een Moldavische dvp,club ligt er mooi ordelijk bij.
De receptie vroeg mij wel vriendelijk waar ik gewoonlijk zoal rondspook...
De verschillen in concept werden me even duidelijk gemaakt,vriendelijke ontvangst dus.
Ondertussen stromen de dames toe,en vervelen ga ik me niet vandaag zie ik al:biggrin:
Doch vandaag ga ik echt eens wat van de wellness genieten:)

VAZKOR
1 mei 2018, 12:03
Van Daria? Met lang bruin haar. Had er goede ervaring mee

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Hooker lover1
1 mei 2018, 13:06
Evelyne deed de rondleiding.:)
Geheel niet mijn type maar wel vriendelijk en....open minded blijkbaar.
Na wat geile praatjes besloot ik dan dan maar dat ik ze haar zin zou geven,hoewel ze fysiek nooit mijn keuze zou zijn normaal.
Lekkere wip gehad in de kino om te starten hier:biggrin:
Daar gaat mijn wellness tijd:)

Hooker lover1
1 mei 2018, 15:57
Toch bedankt voor de Daria tip Vazkor,net de kino verlaten na een meer dan bevredigende wip:biggrin:

stimpy3
15 september 2018, 15:55
Zit nu in person, lineup is mwoch. Staat wel een rondborstige roodharige achter de bar die ik liever aan de andere kant had gezien ;-)

stimpy3
15 september 2018, 18:05
Kamertje met Daria gmaakt (aardige dame maar helaas erg van het upsellen) . Andere dame die wel aardig is zit eindeloos te pannekoeken met een beer. Pfrt. Ondertussen maar de hele menukaart aan het afwerken. keuken compenseert de matige lineup wel goed ;)

Poppalarge
1 december 2018, 15:42
Sinterklaas heeft het pand inmiddels alweer verlaten...

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

stimpy3
1 december 2018, 15:57
Hoe is de line-up momenteel in PSR?

pret
1 december 2018, 15:58
Hoe is de line-up momenteel in PSR?

Zie https://www.parksauna-residenz.de/girls/

stimpy3
1 december 2018, 16:03
Zie https://www.parksauna-residenz.de/girls/

Duh, dan heb je een lijstje namen. Misschien dat een van de golden-time-fanboys die allemaal weet te mappen op de juiste dames, maar mij lukt dat dus niet. Ik zou willen weten of d'r veel nieuwe gezichten rondlopen. girl-next-door-types of de gebruikelijke oudere mokkels, duitse dvp's of roemeentjes, hoeveel blondines, etc.

Poppalarge
1 december 2018, 18:28
Zie wel wat (voor mij) nieuwe gezichten hier vandaag en de namen op de aanwezigheidslijst lijken redelijk te kloppen...

Alleen Nicole is nog m.i.a. Misschien dat die nog later komt?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Poppalarge
1 december 2018, 20:45
Het is hier inmiddels veranderd in een (lege) Roemeense discotheek...

De dj draait Roemeense hits, de dames dansen om de paal en de beren zitten allemaal in het restaurant, het menu wint het blijkbaar van de aanwezige vrouwen...

Sent from my Atari 4160 STFM[emoji769]

Nelly123
1 december 2018, 21:29
did anyone see catalya today?

stimpy3
1 december 2018, 22:02
Meestal is de sfeer aardig landerig rond 22:00. Alle kamers zijn dan wel zo'n beetje gemaakt, iedereen zit idd. uit te puffen met een biertje oid. Sommige dames vertrekken dan al, andere blijven tot het einde. Zelf ben ik meestal rond die tijd ook al wel vertrokken.

Poppalarge
2 december 2018, 00:09
Inmiddels niet meer live vanuit PSR, maar voor de liefhebbers / zondagclubbers is het wellicht handig om te weten dat Duitse Nicole later op de dag aanwezig zou moeten zijn volgens de theke.

Het eten was, zoals altijd eigenlijk, prima te doen en we zijn met een overvolle buik rond 22.30 uur naar huis gegaan...

Als all-you-can-eat restaurant doet PSR het zeer zeker niet slecht.

Overigens wel grappig om te zien dat een van de dj's tijdens de wisseling van de wacht even een kamertje meepakte, maar geef die man eens ongelijk!

Sent from my Atari 4160 STFM[emoji769]

nuker
24 februari 2019, 13:25
There is a new Girl called Yasmin on the Webpage or is it Cataleya with her old name ?

VAZKOR
21 april 2019, 02:24
Ondertussen niet meer live uit psr doch ik zit hier op een erg korte afstand van verwijderd:

* eens door bos en hei hierheen gewandeld vanuit B&B bij dit warme weer: tocht van dik half uur.

* algemene indruk: erg rustig en relax door paasweekend.

* indruk line-up: aan de flauwe kant, er waren redelijk wat milf-types. Isabella en een dame met kattenoren waren de mooiste.

* wellness: zwembad, buiten- en binnensauna, douches: top. Dampcabine is defect en toegang ernaar is dichtgetimmerd [emoji848][emoji21]

* eten: zandervis en rijst, smaakte me minder, groentes ok. En roodharige bardame staat aan verkeerde kant.

* beren: gezellig bijgekletst met marcus69 en nog een beer.

* toch 4 kamers: Daria, Arelia, Isabella (top), Janet. Service van alle waren goed tot erg goed.

* Jenny werd er langere tijd niet gespot.

* leuk toeven in de tuin van psr: nog niet eerder in de zon genoten hier.,

* als laatste de deur dicht getrokken en op aanraden Janet toch maar langs de weg terug B&B-waarts gekeerd.

* morgen geen clubbezoek, ik ben tevredengesteld door gekozen PSR-dames.

Content en verslag volgt. Volgende clubbezoeken pas eind mei: bab en h7.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

seksenfun
23 april 2019, 20:12
* als laatste de deur dicht getrokken en op aanraden Janet toch maar langs de weg terug B&B-waarts gekeerd.



Nog veiliger is een taxi te nemen voor die 10 euro :smoke:.

JonnyFontane
25 mei 2019, 15:24
Gearriveerd in het relax oord in Lohmar met de bve.
Eten is goedgekeurd door de debutanten Koos A en de Vuurhavik. Stoombad nog steeds buiten werking.
Sauna is goed heet....
Ongeveer 20 klapeksters en een 40 tal beren.
Weertje is heerlijk.
Veel deket meiden....

JonnyFontane
25 mei 2019, 17:32
Net lekker gegeten....nu uitbuiken.
Patjax speelt de sterren van de hemel op de pingpong tafel. Nederland vs. Duitsland
Momenteel 2-1 in sets voor Nederland

Piet Plezier
25 mei 2019, 22:36
zo we hebben PSR verlaten
De dames hadden er weinig zin meer in
Nu onderweg met de bende van ellende naar Mondial

Poppalarge
14 juni 2019, 16:03
Lekker in de schaduw aan het genieten van de zon hier in de tuin in Durbusch (klinkt logisch)...

De zon verdwijnt af en toe achter een wolk, maar schijnt mij iets te fel wanneer deze achter de wolken vandaan komt.

Het is momenteel rustig met vrouwen zowel mannen hier en de aanwezige mannen zijn momenteel meer bezig met hun telefoon en aan het pakken van wat zonnestralen, dus weinig tot geen actie op dit ogenblik.

We zullen eens kijken wat de dag gaat brengen hier vandaag...

Sent from my Atari 4160 STFM[emoji769]

Poppalarge
15 juni 2019, 00:33
Heb niet alle vrouwen die aangegeven stonden op de aanwezigheidslijst gezien vandaag, maar het kan zijn dat enkelen voor een hele dag geboekt waren aangezien de bovenste kamers die hele dag bezet leken te zijn door dezelfde mensen als ik af en toe naar boven keek vanuit de tuin.

Lekker gegeten en er werd goed gekamerd door de aanwezige beren, maar ik behoorde (wederom) niet tot de kamerende beren vandaag. En dat terwijl er genoeg dames aanwezig waren waar ik wel wat mee zou moeten kunnen doen...

Ergens aan het eind van de maand maar weer een poging wagen om te kijken of de aanwezige dames het gaan winnen van het menu van die dag.

Sent from my Atari 4160 STFM[emoji769]

forgetskinnyletsgetfatty
7 december 2019, 17:15
Eindelijk weer eens live vanuit PSR.

Nikolaus is geweest, en werd onthaald met kerstliedjes. Leg het me nog een keer uit, wat klopt hier niet.:confused:

1ste kamergang met Janet, en de 2de met een dame waar ik Babylon wel eens mee gekamerd heb; Helena. :biggrin:
Iets beter in model, en die tieten nog steeds slap, maar wel een paar cupmaatjes kleiner.:hammer:

forgetskinnyletsgetfatty
7 december 2019, 19:57
Up-date

3de kamer met de Russische Jana, dame uit de "milf" klasse, maar wat speelt ze goed een deuntje bloasemuziek. :hammer:

Het aantal beren overstijgt het aanbod dames, er heerst ontspannen gemoedelijke sfeer, zonder te luide RumBulTur muziek.:biggrin:

Twijfel nog wat te doen, een kamer of huiswaarts? Moeilijk, moeilijk, moeilijk. :teuflisch:

yylover
24 januari 2020, 14:44
Weer terug en een prima line up. Good old times. Na 3 jaar afwezig te zijn geweest een uur met Beatrice mogen kameren. Dezelfde deugniet met die pretoogjes en ze was geweldig.