PDA

Volledige versie bekijken : Alisa/Alice (Kazachstan)



Randy
4 november 2006, 14:41
Haarkleur/-lengte : Kort met een slag, zwart
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank, B/C
Nationaliteit/Taal : Kazachstan / Duits en Russisch
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : oei... weet ik niet.
Service: prima. PZC, NMC, beffen, TZ. FT, Anaal weet ik niet
Voordelen: Passie, lief, vriendelijk
Nadelen: niet gemerkt
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek:

GT 31 okt

Een nieuwe dame, werkt pas enkele dagen in GT. Maar ervaren, je hoeft haar niets uit te leggen. Opvallend aan Alisa zijn haar hoge jukbeenderen en haar vriendelijke en hartstochtelijke uitstraling. We hadden elkaar al een tijdje bekeken in de bar, maar ja dat schiet niet op vond ze. Toen zij later de kino uitliep en ik net naar binnen wilde pakte ze me kordaat vast, gaf me een tongzoen waardoor ik alles om me heen vergat, en voor ik het wist waren we op de kamer beland waar ze me voor alles gebruikt heeft wat ze maar kon bedenken. Ik mocht alleen maar genieten, en haar laten genieten, en dat heb ik dus ook gedaan. Vast herhaling.

Wagons-Lits
5 november 2006, 13:55
Op Allerheiligen ook ontmoet en de kamer op geweest.

Alisa (acht dat het Alyssa was, maar soit, phonetiek is altijd een probleem met exotische namen) is niet echt opvallend of opdringerig, maar eenmaal op de kamer kom je er achter wat ze allemaal te bieden heeft. Jongens, wat een repertoire, en wat meesterlijk uitgevoerd.

Een feest. Herhalingsgevaar heeeel groot.

W-L

Mauriceyep
8 november 2006, 19:37
Vandaag mee naar de kamer geweest. In eerste instantie niet direct door dat het een kazachstaanse is, maar de ogen en het donkere haar bevestigen dit wel. Geen opvallende schoonheid, maar ze heeft iets ..
Lieve meid, alle tijd vooraf en achteraf. Professioneel, maar wel zeer menselijk en prettig. Op de kamer een uitstekende ervaring: prima pijpen, neuken en zoenen. Herhalingsgevaar aanwezig.

Jorah Mormont
19 november 2006, 01:59
Haarkleur/-lengte : Zwart / kort
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Karzachstaanse / Russisch en Duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PZC, NMC, Zoenen
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 30min
Prijs : 50euro
Extra’s bij het bezoek:

Als afsluiting van alweer een GT avond, me laten verleiden door deze dame uit Karzachstan. Ze ziet er een beetje Japans uit met haar lichaamsbouw en ogen. Ze sprak me spontaan aan en al gauw waren we wat Russische woorden aan het wisselen. Ze had een geile uitstraling. Al snel belsoot ik haar de sleutel te laten halen. Deze was niet direct vooradig, dus hebben de wachttijd maar gevuld met Russische les.

Op de kamer kom je niet meer van Alice (in wonderland, zoals ze zichzelf noemt) af. Ze begint direct heftig met je te tongzoenen, in je nek te zoenen en zo langzaam naar de edele delen. Terwijl ze je ligt te pijpen, is ze zichzelf aan het vingeren. Ze kronkelt om je heen als een krolse poes. Ik de rollen omgedraaid en haar op meerdere plekken gezoend. Beffen leek ze niet op prijs te stellen. Eenmaal daar onder aangekomen, draaide ze zich snel weg. Wel een gevoelig type, want aanraking deed haar al direct kreunen en steunen, wat ik toch wat overdreven vond overkomen. Ik weer op de rug, waarna het condoom werd aangebracht. Ik werd stevig in cowgirl, cowgirl hurk en reverse geneukt. Terwijl ik nog in haar zat, van standje gewisseld en haar lepeltje tot hogere sferen gebracht, al had ik wel het idee dat dit voor mij niet meer dan een ilusie zou zijn. Klaarkomen met neuken lukte me niet meer, waarna ze me met de hand verder heeft geholpen om van mijn laatste stijfsel van deze week te ontdoen.

Het voorkomen in de bar van deze dame gaf hoge verwachtingen maar werden uiteindelijk niet nagekomen. Op zich een goede sessie, maar toch niet helemaal top. Ik had het idee dat ze aardig aan het shouwspielen was.

Niet echt een herhalingsgevaar voor Sonny

BR, Sonny:wink:

Binky007
19 november 2006, 06:16
Volgens mij is dit dezelfe

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3731

Binky

Jorah Mormont
19 november 2006, 12:56
Alisa????

Moet toch even de opmerking maken dat de naam van deze dame ALICE is. Toen ik haar naam vroeg, zij ze er nog achteraan, ALICE aus wonderland.

BR, Sonny

Randy
19 november 2006, 13:36
Hee Sonny, de dames veranderen nog wel eens van gedachten, weet je alles van :rolleyes: .

Maar goed, 't gaat om de kwaliteit, en daar heeft ze meer dan genoeg van in huis :D .

Jorah Mormont
19 november 2006, 14:27
Hee Sonny, de dames veranderen nog wel eens van gedachten, weet je alles van :rolleyes: .

Maar goed, 't gaat om de kwaliteit, en daar heeft ze meer dan genoeg van in huis :D .


Breek me de bek niet open....;)

BR, Sonny

Mauriceyep
23 november 2006, 21:43
Vandaag op herhaling bij Alice. Het enigszins professionele van vorige keer was verdwenen. Ze nam ruimschoots de tijd voor mij en kwam later op de avond ook nog uitgebreid weer bij me zitten. Geweldig leuke meid, haar duits is wel beperkt, maar daar is ze ook creatief in. Op de kamer uitstekend, een echte gfe.

Mink
4 december 2006, 20:23
Donderdag 30-11-2006 - Tweede maal - Alice aus Wunderland

Na mijn heerlijke en vooral relaxte ervaring met Nathalie werd ik al snel geschaakt door Alice. MIJN HEMEL! Wat een heerlijk sexbeest is Alice. Niks relaxen en rustig opbouwen, Alice pakte Mink gelijk vol op zijn bek en eiste sex. Ach, je bent een man en je heb te gehoorzamen. Binnen no-time lagen we in hutje 25 elkaars lichaam te verkennen. Na de wederzijdse orale diensten besprong ze Mink en bereed mij in een moordend tempo. Aangezien ik nog langer van haar wilde genieten heb ik haar met een uiterste kracht inspanning van cowgirl naar doggy kunnen manoeuvreren. Deze positie beheerst Alice als één van de beteren. Ze spant haar spieren heerlijk strak rond je sjaak en melkt je vervolgens helemaal uit. Dit gecombineerd met het prachtige uitzicht op haar mooie billen en de geile (neem ik aan dan) Russische woorden en kreten die ze uitstoot zorgden voor een orgasme dat uit Mink’s tenen kwam. Naast de heerlijke sex is Alice ook gewoon een zeer aardige en leuke meid, die ook nog tekst heeft (al is ze soms moeilijk te verstaan). Alice gaat mij vaker zien.

Mazzel,
Mink

Gustomass
5 december 2006, 18:05
Aan de beschrijving te zien Mink, was je met Alisa op de kamer.


het blijft puzzelen nietwaar??

Dacht ook even dat onze Alicia een andere gedaante had aangenomen.... heel even maar...

Gustomass

Mink
7 december 2006, 20:11
Aan de beschrijving te zien Mink, was je met Alisa op de kamer.

Voor alle duidelijkheid: ze heeft kort zwart haar, donkere ogen, beetje aziatisch, kan niet missen als je haar van dichtbij gezien hebt. "Ich bin Alice...aus Wunderland...." sprak ze.

Kan zijn dat het Alisa is hoor, maar dan ben ik toch ook erg benieuwd naar Alice...

Mink

Binky007
8 december 2006, 12:41
Voor alle duidelijkheid: ze heeft kort zwart haar, donkere ogen, beetje aziatisch, kan niet missen als je haar van dichtbij gezien hebt. "Ich bin Alice...aus Wunderland...." sprak ze.

Kan zijn dat het Alisa is hoor, maar dan ben ik toch ook erg benieuwd naar Alice...

Mink

De kazachstaanse heeft kort zwart haar,
en als je haar ziet zou je zeker zeggen dat het en aziatische is.

De andere alicia deze heeft lang haar, en heeft siliconen die de kazachstaanse volgens mij niet heeft.

Dus als je goed gevoelt heb, moet je er nu aan uit komen :thefinger

Zij trouwens beide erg goed, en zeker niet totaal verschillend,
ook niet op de kamer, dus kan een beetje verwaring best wel begrijpen

Binky

Stiffmaster
27 december 2006, 12:32
Ja Alice uit wonderland, nooit geweten dat Kazachstan al wonderland wordt genoemd, maar zo stelde ze zich zelf aan me voor met een beetje foute vraag waarvoor ik kwam, ze zal toch niet hebben gedacht voor het eten is niet :eek: :eek: . Maar afijn aangezien ik net uit de sauna kwam en nog letterlijk en figuurlijk oververhit was haar medegedeeld dat ik later nog op die vraag zou terugkomen als ik weer wat op normale temperatuur zou zijn, heeft ze blijkbaar toch onthouden en een half uurtje later stond ze al weer tegen me aan of ik al op de goede temperatuur was gekomen, wel dat was Koosje wel en hup samen even naar de kamer, lief, vrolijk en aardig meisje pijpen deed ze lekker en miauwde als een poesje, wel dat hoeft van mij niet zo even cowgirl en afgemaakt in doggystyle :fuck: , was leuk maar voor mij niet dat waar ik van houdt, nee dan die andere Kazachstaanse oeff :luvlove: :luvlove: .

Dennis
1 januari 2007, 06:41
Deze mooie slank dame met kort zwart haar sprak mij bij de Kino aan. Ze moest met mij spreken zei ze en dirigeerde mij richting een bank. Na wat gestreel en gezoen zei ze "ich will Sex mit dir". Okay, we zitten hier wel in een bordeel, dus dat dit aanbod niet vrij was van eigen geldelijk gewin begreep ik ook wel, maar zoals ze het zei en zoals ze eruit ziet, kon ik het niet weigeren. Had ik ook niet gewild trouwens; dit lekkere dingetje wil je gewoon flink nemen!

Op de kamer het bekende tafereel;Zoenen, strelen en dan je lul in de mond nemen. Zo doen de dames dat en Alice deed het zeker niet slecht. Lekker helemaal tot de stam in 't mondje. Daarna de rollen omgedraaid en haar kutje lekker gelikt. Tot slot haar nog even flink genomen. 't Was de 2e ronde in korte tijd, dus ik kon het goed uithouden. Dit meisje heeft een heerlijk lichaam. Lekker strak, geen vet en alles dus lekker strak in 't vel.

't Was geen GFE, maar goede sex was 't wel.

MiniME
14 januari 2007, 13:24
Iemand enig idee waar deze jonge dame uithangt tegenwoordig?

stano
14 januari 2007, 13:49
Ze was gisteren in de GT. Ik ben namelijk met haar op kamer geweest. Deze dame houdt van harde sex. Maar zij is niet echt van het GFE type waarvan ik houd.

Randy
24 januari 2007, 10:57
In de kino kwam ze naar me toe, en that was it. Haar besluit stond vast, we zouden op de kamer eindigen. Ik heb lang tegengesparteld, maar ze gebruikte gemene trucjes waar ik niet tegen opgewassen was (handjes en mond). Lekker ding hoor.

little diablo
27 januari 2007, 11:19
Gisteren ook gespot in PHG,ze zal wel pendelen van de ene wei naar de andere wei:rolleyes: Daar is het gras waarschijnlijk net effe wat groener:p

Saluti L Diablo

Randy
27 januari 2007, 11:37
Gisteren ook gespot in PHG,ze zal wel pendelen van de ene wei naar de andere wei:rolleyes: Daar is het gras waarschijnlijk net effe wat groener:p

Saluti L Diablo

Net als voor de beertjes, dus :D

little diablo
27 januari 2007, 12:00
Net als voor de beertjes, dus :D
En ze had Lisa(duitse) en Jessica(duitse) meegenomen;)

Saluti L Diablo

Bart
2 februari 2007, 11:47
Tot twee maal toe heb ik de aanvallen van Alice in PHG weten te parreren (de goede lezer begrijpt waarom). Met name de tweede aanval van haar was zeer vakkkundig en doelgericht. Ik (in kleine letters) had het er maar moeilijk mee. Tot mijn grote trots ben ik toch niet bezweken.

Dit resulteerde uiteindelijk in een veel waardevoller samenzijn.

Ik ben blij voor haar.

Bart

Carpe Momentum
2 februari 2007, 12:31
Tot twee maal toe heb ik de aanvallen van Alice in PHG weten te parreren (de goede lezer begrijpt waarom). Met name de tweede aanval van haar was zeer vakkkundig en doelgericht. Ik (in kleine letters) had het er maar moeilijk mee. Tot mijn grote trots ben ik toch niet bezweken.

Dit resulteerde uiteindelijk in een veel waardevoller samenzijn.

Ik ben blij voor haar.

Bart

Pas vooral op als je in de rij staat voor het eten, Bart. Is mij 2x overkomen. Ik vond het trouwens niet echt erg:D

Randy
15 februari 2007, 15:43
Alisa vertelde me gisteren dat ze toch liever in GT blijft de komende tijd. PHG vond ze niet gemütlich...:teuflisch

little diablo
15 februari 2007, 19:46
tja komt ze toch weer terug in de wei. En Gt is nou eenmaal veel gezelliger:D

Saluti l Diablo

TT Man
16 februari 2007, 13:12
Ik kom zelden of nooit in de kino maar donderdag vroeg op de middag was het in de lounche zo tam, dat ik mijn neus daar maar eens heb laten zien. Ook in de Kino was niet veel te doen, behalve Alisa (en niet Alice) uit "Wunderland" zoals ze blijkbaar steevast zegt.

Er ging geen belletje rinkelen bij haar naam. Desondanks sleutel van kamer 6 laten halen. Een heel dik uur met haar doorgebracht en ik moet zeggen een hele goede ervaring. Geen TA (net niet), maar ik heb heerlijk met haar genoten. Geen beperkingen: volop zoenen, beffen, vingeren (uitwendig en inwendig), ze heeft me zalig gepijpt, standjes missionaris, cowgirl (twee varianten), doggy en lepeltje.

Ik heb geen professionaliteit gevoeld. Tussen de sex door kreeg ik haar Ipod en heeft ze me haar favourite muziek laten horen. Ondertussen werd ik gemasseerd, wat uiteindelijk weer resulteerde in trekken, pijpen, neuken, pijpen en klaarkomen over haar tieten, die overigens net als de rest van haar lichaam prachtig zijn.

De boodschap is duidelijk: prima keuze en zeker herhalingsgevaar.

Cheers!

TTM

Mauriceyep
28 maart 2007, 18:16
Alisa is terug naar haar Wonderland.
Het boek is definitief gesloten.

little diablo
9 april 2007, 08:11
Hey LD,

Dus het Alisa boek toch maar sluiten ;) :eek:???



:wink: :wink:

Goedemorgen;)
Ja ik hoorde ook dat ze echt gestopt was,en volgens mij staat Alisa aardig sterk in der schoenen en komt ze dan echt niet meer terug:rolleyes:

Saluti L Diablo

Note Big30:
Thxs! Gaat ze weer terug naar de uitrustwei ;), have a nice Gt day!

marty01234
2 augustus 2007, 20:24
Iemand deze dame inmiddels nog gezien ?

na een lange tijd in GT heb ik haar verder niet meer gezien ?
Misschien in 1 van de andere fkk's ??

/marty01234

MiniME
3 augustus 2007, 21:34
Tip: ga eens in Kazachstan kijken!

marty01234
4 augustus 2007, 22:23
Dank je voor de tip, heb je een adres ?

Ik moet namelijk in december echt voor werk naar kazachstan !

/marty01234

Binky007
5 augustus 2007, 06:24
Dank je voor de tip, heb je een adres ?

Ik moet namelijk in december echt voor werk naar kazachstan !

/marty01234


Boratweg 174

marty01234
5 augustus 2007, 09:23
Die houden we erin !

laurent74
5 augustus 2007, 19:30
Iemand deze dame inmiddels nog gezien ?

na een lange tijd in GT heb ik haar verder niet meer gezien ?
Misschien in 1 van de andere fkk's ??

/marty01234

Misschien in Roermond (Eliza) ?
Zij heeft ook in GT gewerkt...

Willem2
5 augustus 2007, 19:57
Volgens sommige ijsberen is ze er echt mee gestopt en niet meer actief.