PDA

Volledige versie bekijken : Jane (Tsjechische) ex-Sixsens

christiano
16 februari 2013, 20:00
Naam :JANE

Nationaliteit/taal : / Duits

Leeftijd : 32-35 jaar
Haarkleur/lengte : Zwart haar lang

Lengte : 1.74

Postuur/Cupmaat : C

Tatoeage/Piercing : Ja zover ik het kon zien(..) 2 linksboven haar buikje

Service : GFE, tongzoenen, frans zonder, super lekker frans, massage,

christiano
16 februari 2013, 20:05
Heerlijke dame. Heeft eerder in een club gewerkt bij Aken.
Goede service en GFE ervaring. Zwarte haren, bruin lichaam en heerlijke borsten..
Voorlopig zou ze er nog werken..... Veel plezier !

henkieh
22 februari 2013, 14:16
Jane is een lekkertje, met plakplaatjes, houdt Henkie niet van, maar behaatje was goed gevuld dus kameren maar. Geen slechte keuze Henkie!!!!! Jane is een lekker geil wijf, inderdaad C cup tetters, maar mooi, goede tepels. Jane vindt zelf dat ze goed kan blasen en dat vindt Henkie ook. Maar neuken kan ze ook heel best. Jane werkte vroeger bij een andere club van de Sixsens eigenaar in Aken. Henkie denkt dat ze voorlopig wel in Sixens blijft, hoopt ie ook. Volgende keer zeker weer kameren met Jane, is zeer de moeite waard.

Johnny99
25 februari 2013, 22:09
Aanvulling: Jane komt oorspronkelijk uit Tsjechie.

Al vaker gezien maar nog geen verder contact met haar gelegd. Afgelopen vrijdag een leuk en lang gesprek met haar gehad in de bar. Daarna ook met haar gaan kameren. Top tijd gehad, prima pre en after sales.
Voor herhaling vatbaar, zeer zeker.

NB100
5 maart 2013, 17:22
Die 1.74 daar zit dan toch minstens 10cm hak in :) ze is echt wel vrij klein

Enne: tongpiercing ;)

phoenix
5 april 2014, 22:30
slanke dame donkere dame met hele mooie volle b-c cups, die heel relaxed al een keer met mij vorige week zaterdag had zitten kletsen, maar ik had mijn zinnen toen op silvie gezet, grote ronde billen wilede ik, omdat onze beste simona er zaterdag niet was, maar nu bleek dat ze een vriendin van simona is...en weldra aan het einde van de dag zaten er dan ook twee dames om me heen in het kino gedeelte en , na wat geknuffel en gezoen vertrokken we naar de kamer...ik had ene uur nodig en we hadden voor de dame nog tijd om een sigaretje te roken, ik was compleet klaar, beiden pijpen langdurig, afwisselend, waarbij jane deepthroat..wat normaal niet mijn ding is, ze deed het afwissellend, goed, ze was lekker strak en een prima slank alternatief die avond, uiteraard deed simona weer haar uiterste best om langdurig bovenop mij te neuken..., toch is jane meer de echte slettenbak van de twee, na eerst haar langdurig inde missionaris te pakken verschoot ik mijn zaad in het rubber, na tien -vijftien minuten lang heerlijk te naaien en te beuken op haar mooie kontje , de billen van simona waren toen al wat rood, waar ze wat grappen overmaakte...maar dit was mijn eerste trio ever dat zo goed was...dat ik graag het geld overhandigde aan het einde van de wip...totaal verdiend, ik begin toch wel inte zien dat hier echt dames zijn die niet mekkeren over tijd, dus dan is het niet moeilijk om zelf gewoon niet tot de laatste minuut te moetne neuken om je geld eruit te halen..., begrepen de dames inde goch dat nou eens...alleen katharina begreep dat , maar ja die is theke geworden...

phoenix
15 juni 2014, 00:57
jane lang gewacht, andere dames toch afgeslagen, en voor zeker gegaan, heerlijke half uur sessie, deze dame houdt echt van neuken, heerlijk nat, geneukt , super pijpsessie, en ze wilde bij mij wel een keer in haar mondje gespoten worden, dat doen we de volgende keer, deze keer was 50 euro genoeg...prachtig slank lichaam strakke tieten, weer een wat anders deze tjechische dame..., ik had me bijna voor haar door aisha laten verleiden in de kino, maar toch maar afgehouden...ik speel wat meer op zeker...alleen simona en silvie kunnen mij weer gek krijgen...

Dalton
15 juni 2014, 11:02
JANE (Tsjechische) haalt weer oude gebeurtenissen uit de tijd van HAPPY bij me naar boven.
Was een dame met blonde en zwarte lokken in het haar die een fantasties nummertje op de kamer weggaf en waar ik heel wat uurtjes mee doorgespit heb op de kamer maar plotseling was ze verdwenen en nooit meer terug gezien.
Deze dvp was toen al 33 jaar en een mooie dame met alles erop en eraan,als het dezelfde is PHEA dan ben ik morgen in YY.

phoenix
15 juni 2014, 11:11
tja Dalton moet je snel zijn , over twee weken is ze vertrokken, en komt in augustus, september of misschien wel oktober terug..., de prijs kan omlaag, geen 100 per uur maar 75,maar moet je wel ausdaurend neuken......:annieengel:

HW1
15 juni 2014, 12:00
Phea, geef eens een paspoortje van deze dame. Wellicht een optie voor morgen.

Big30
15 juni 2014, 12:15
Zou goed om deze Jane kunnen gaan:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33393-Jane-%28Tsjechische%29&highlight=jane

Dalton bedoelt denk ik deze Jane, dat is denk ik een andere:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?8104-Jane-Jenna-%28Slowaakse%29&highlight=jane

phoenix
15 juni 2014, 12:25
Jane

lang zwart haar, blonde lokken
lengte 165
buste bijna Ccup, mooie tieten
lichaam gebruind, wat tatoeages
kleiner kontje, niet super gespierd,geen DENISEKONT uit lr
pijpen, langdurig nat, met spuug zo af en toe, ze kan het diep, maar ik vind dat niks..
voorbij de dertig jaar
wordt goed nat en wil graag met mij orgasmes veroorzaken, vingert dan ook graag en laat zich ook goed vingeren
kortom een geil loeder dat als je 100-150 euro hebt en conditie!! (ik werk eraan) heerlijk lang en nat met latexvrije condooms naaien, in iedere mogelijk positie...geen gemekker daar houd ik van...en tot mijn top tien van pijpen behoort zeker, met roxana van luder lounge toch nog steeds op nummer 1 en ook nana kan er wat van in louder longe

jammer voor de mannen die pas over twee weken kunnen, en ach ja, hopelijk zijn er nog wat meer mannen die echte info delen, want over latina's in ying yang daar heb ik zo mijn twijfels over, dat zijn dames die bij verdienen, en er niet vol voor gaan...stuk voor stuk..ik trap daar niet zomaar meer in..dus mannen graag goede info over een dergelijke dame, en!!1 julie vergissen je in de kwaliteiten van christina, en nicole schijnt ook super te zijn, het vriendinnetje van Jane, wel wat koeltjes

Willi69
15 juni 2014, 13:22
Es ist die Sixsens-Jane. ;)