PDA

Volledige versie bekijken : Slank - Normaal - Volslank



MichelJ
7 april 2014, 18:06
...
+ Christina (volslank)
+ Sabrina (volslank)



...Christina en Sabrina zijn superslanke dames...

Bovenstaande quotes maar even uit "Haus Panthera Algemeen" gehaald en het blijkt dat de definitie voor slank/normaal/volslank (en alles daar onder, tussen en boven) voor iedereen weer anders is. Ik zou Sabrina niet als volslank willen catergoriseren, maar zeker ook niet als superslank.

Op Google vindt je alles, dus ook
volgens MJ een slanke, normale en een volslanke dame... :)
volgens Boy69 een normale, dikke en moddervette dame... ;)
volgens Badslippers een skinny, slanke en normale dame... :cool:

http://media.tumblr.com/tumblr_l825dlFJ8b1qa7o13.jpg

Jansen
7 april 2014, 18:20
Geef mij maar. De normale dame dan heb ik iets om vast te houden en druk ik ze niet nog platter als ik langs de plinten ga.
Met lekkere volle billen en een smalle taille boven lekkere heupen.

Geef mij maar de moeder van Pitol Pete zijn meisje haha lekker wat voller en groter. ( sorry PP maar dan kan iedereen het beter voorstellen.)

Pietjepik
7 april 2014, 19:00
hmm ik wil ze allemaal wel, ongeacht omvang. wat een heerlijke meiden :luvlove:
vooral die wat vollere meiden zijn vaak geweldig om sex mee te hebben. hmmmmmm wat een feest. :betrunken:

sofaking
7 april 2014, 20:14
Als die drie aan de bar van een club hingen zou ik zelf toch naar de meest rechtse toewandelen.

Hunziker
10 april 2014, 18:36
Of jullie weten niet wat links of rechts is...of het moet een slechte smaak zijn :biggrin:
En VOLslank..dat is een oxymoron Hoe fake kan het zijn.

Badslippers
10 april 2014, 19:54
Als die drie aan de bar van een club hingen zou ik zelf toch naar de meest rechtse toewandelen.

Die van mij staat denk ik buiten beeld uiterst rechts (paste niet op de foto)

Pietjepik
10 april 2014, 20:06
een lekkere vette meid is niet vies! :luvlove:
kabouters en skeletten spelen nu eenmaal geen rol in mijn perverse fantasieën :angst:
chubbies echter wel! :freu: