PDA

Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, 1e Kwartaal 2013

Beron
1 januari 2013, 12:59
2012 ist zuende. Fazit: Vor 10 Jahren machte ich noch über 90 Prozent aller meiner Club Besuche im Happy Garden. 2012 sind es noch 7 Prozent gewesen und das auch praktisch nur im Sommer. Tendenz: sinkend.

Silvester Party 2012.

Nach der Katastrophe im letzten Jahr standen bei mir alle Zeichen auch NICHT HINGEHEN. Aber die Alternativen waren nicht toll, also folgte ich dem Lockruf.
Um es mal vorwegzunehmen: Man hat ein bisschen was gelernt aus dem Debakel im letzten Jahr und ich war insgesamt positiv überrascht. Ein weiteres Debakel ist es nicht geworden.

Gegen 17 Uhr angekommen, da war es gut gefüllt aber nicht voll. Rund 30 Frauen waren schon da, etwa 15 bis 20 tauchten später noch auf - geschätzt waren es am Abend 40 bis 50 - ich habs nicht gezählt. Aber über weite Strecken des Abends waren immer hübsche Frauen sichtbar und buchbar. Das lag vor allem daran, dass ordentlich weibliche Unterstützung aus GT und LR angereist war. Dazu einige ehemalige Happy Kräfte von vor 8 Jahren, wie eine russische Julia (? kam mir nicht bekannt vor). Von den Happy exklusiven Stammkräften ist für mich sowieso nur "Carolina" buchbar - die mit guter Laune meinen Silvesterabend versexte. Ich nahm ihren Rat an und buchte schnell, damit ich nicht später auf die Wartelisten muss. Eine gute Entscheidung. Später am Abend wirkte sie ziemlich ausgepowert.
Aber auch besondere Gesichter wie Loredana, Franczeska oder Carmen (beide derzeit mal nicht im LR) waren mit guter Laune anwesend.
Eine Gay Party wurde es praktisch erst nach Mitternacht - da machten einige Frauen Feierabend und der Männerüberschuss nahm stetig zu. Mir egal.

Das XXL Buffet wurde nicht vom Metzger geliefert, war auch kein XXL Buffet - reichte aber problemlos für alle und kam gegen 19 Uhr, so dass ich mich in die bekannte Happy Garden Essenschlange einreihte. Das Essen war ok. Leckere kleine Frikadellchen (später Frikandeln), ein extrem trockener Braten, Rosenkohl (den keiner wollte), Spätzle, Kartoffeln und Salate. Nix weltbewegendes, aber in Ordnung. Ich wurde gut satt davon. Ich fragte auch nach Soße für das trockene Fleisch, aber man versichterte mir, zu dem Gericht gäbe es keine Soße. (Die tauchte später, als das Fleisch weg war, aber dann doch irgendwie auf...).
Abgesehen vom Buffet, gabs zwischendurch Würstchen und später noch irgendwas Chinesisches würde ich mal sagen. Habs nicht probiert.
Im Gegensatz zu 2011 musste diesmal niemand verhungern.

Meine 10 Euro Rabattkarte wurde akzeptiert, außerdem bekam jeder Gast einen 30 Euro Gutschein für Januar - so dass mich der Eintritt effektiv 20 Euro kostete. Das Happy hat die Werbemöglichkeit einer vollen Party also diesmal gut genutzt.

Auch Sekt stand den ganzen Abend bereit, auch um Mitternacht war diesmal genug Sekt zum Anstoßen bereitgestellt.

Klingt doch alles ganz gut, oder?

Das Happy hat nur EIN GROSSES PROBLEM, der Hauptgrund warum ich nur noch selten hingehe:
Die anderen Gäste.

Bis 19 Uhr wars ok, später wars fast nicht mehr zu ertragen. Neben den kulturellen Unterschieden kommt dann noch Alkohol und die übliche King of Schnitzel Einstellung einiger Gesellen hinzu. Ich hab mir das ganze an diesem Abend allerdings eher amüsiert angeguckt. Regelmäßig muss ich das aber nicht haben. Ich glaube, das Happy ist aber ganz glücklich mit diesen Figuren und hat sein Programm auch schon weitgehend darauf eingestellt.

Für Musik sorgte natürlich DJ Schnulli (auch als Lulu bekannt). In einer Techno House Disko wäre der Mann ganz gut aufgehoben, in einer Bar darf man aber auch gerne mal aktuelle Charthits spielen zwischendurch. Auf einer echten Silvesterparty hätten die Gastgeber ihn vermutlich nach 1 Stunde in den Keller verbannt und CDs abgespielt - zum Glück gibts Gangnam Style. Der einzige Hit, der im Technobrei stellenweise für Partystimmung sorgt. Hat Lulu auch gemerkt und ihn deshalb regelmäßig abgefeuert.
Immerhin: Lulu spielt Final Countdown vor Mitternacht - zwar in einer Hardcore Techno Version, aber immerhin.

Etwas Verwirrung herrschte bei allen, wann denn nun der Jahreswechsel stattfindet. Die Uhr in der Bar zeigte längst zwölf, vereinzelt wurde schon gratuliert und angestoßen - doch Lulu behauptete steif und fest, es wären noch 5 Minuten. Der Countdown kam dann um 8 nach 12 - laut Uhr in der Bar. Egal, ham wir halt mit Shanghai oder Mexiko zusammen angestoßen - was weiß ich.

Nochmal kurz: Ich habs nicht bereut hingegangen zu sein - ich hatte Spaß, guten Sex, gutes Essen - aber DJ Schnullipups und die Einlasskontrolle lassen schwer zu wünschen übrig. Andererseits ist das ja nicht zufällig, sondern so gewollt. Wenn es erfolgreich ist, warum nicht. Muss ja nicht jedem gefallen.

Ach ja: 2011 waren viele bekannte Gesichter auch aus Deutschland und Holland da - diesmal NICHT. Happy Stammgäste der Neuzeit ja, aber nahezu keine Stammgäste von früher oder Gäste, die sich derzeit eher in anderen Clubs aufhalten.

Willi69
1 januari 2013, 15:06
geh jetzt erstmal einen trinken.....hab mich für Budweiser entschieden. bis morgen
Kommt da noch etwas - oder bist Du dauerbesoffen? :betrunken:

Vor 10 Jahren machte ich noch über 90 Prozent aller meiner Club Besuche im Happy Garden. 2012 sind es noch 7 Prozent gewesen und das auch praktisch nur im Sommer.
Liegt bestimmt am Klimawandel... :biggrin:

Iamlonely
2 januari 2013, 17:49
31/12/2012- 01/01/2013

Oud en Nieuw stond voor de deur! Wat te doen op zo´n avond....Lonely had er best lang over nagedacht. Het aanbod bestond uit verschillende opties zoals o.a. gourmetten met nietszeggende vrienden, in een niet bijster goed bekend staand café hangen, met de familie bij elkaar, een heuse gangbang enzovoort...De keuze was niet makkelijk en traditioneel als lonely is ingesteld wist hij nou niet of nieuwjaar vieren in een saunaclub het toppunt van eenzaamheid is of juist een leuke afwisseling en een keer wat anders! De verhalen over de voorgaande editie alsmede de geschreven notulen van deze sylvesterparty waren natuurlijk ook niet aan mijn aandacht ontsnapt dus wat te doen?

Op de 30e vond ik het toch echt tijd om de knoop door te hakken! Nog even twijfelde ik en kwam in mijn geheugen een zaterdagavond bezoek aan de happy op in mijn gedachte! Dat was geen doorslaand succes geweest mede door onbeschofte vlerken van kerels die geen respect hadden voor de meisjes...Nou ja niet blijven zeiken en dubben gewoon er naar toe en ervaren! Mocht het niks zijn, dan waren er nog voldoende opties achter de hand en ik was natuurlijk in het prettige gezelschap van dhr N.!
Zo rond half vier stuurde ik mijn bolide de parkeerplaats van de Toekan in Venlo op! Dhr. N. maakte een overstap en samen zetten wij koers richting Oedt!
Mijn auto vrat het asfalt zowel aan de Nederlandse als Duitse zijde van de grens zowat op en was blij dat we naar der Heimat gingen! Stipt 4 uur duwde wij op de klingel!

Wat volgde was een traditioneel ontvangst, overhandiging van de vermommingen voor het ijsberen bestaan en het marketing team van Happy Garden had het slimme idee opgepakt alle bezoekers van de Sylversterparty een € 30,00 rabatt karte voor januari te geven. Snel al even een blik om de hoek geworpen..in de bar was het gezellig druk, maar van volgepakte chaotische taferelen was geen sprake! Wij kleedde ons om en nestelde ons zoals een broedkip op haar nest aan de bar!
Het bier vloeide rijkelijk, de meisjes hadden er zin an en wij maken links en rechts een praatje met ons bekende beren en dames. De tijd vloog voorbij en ik had al een paar keer een uiterst prachtig Roemeens schepsel voorbij zien komen met prachtig lang donkerbruin haar....mmmmh ieder keer als ze voorbij liep knipoogde ze verleidelijk en ik wenkte het schepsel nader.... We go to room? Dat ging me iets te snel....tijd voor een testje! Ik vertelde haar dat iemand de laatste moest zijn in 2012 en iemand de eerste in 2013! Zij leek me de perfecte kandidaat om het jaar mee te openen en zo spraken wij dus af direct na middernacht!

Het management kwam een paar keer een praatje maken en verzekerde ons dat toestanden als vorig jaar niet zouden ontstaan vanavond! Er waren voldoende meisjes en mochten er te weinig zijn dan stonden er nog een stuk of 20 op stand-by! Ik vraag me dan meteen af hoe dat gaat? Liggen die ergens in een pakhuis op een plank op elkaar gestapeld of zitten die nog in de doos en worden die indien benodigd in de juiste shape geblazen....:) Nu ging ik alles door elkaar halen, maar vooruit schiet nou op je moet nog even knallend het jaar uit! Ik zag een prachtig Roemeens hertje, modellen lengte, modellen lijf en een paar goddelijke cup C borsten...alles puur natuur liebe freunde! This is it schoot het door mijn hoofd een prachtige afsluiting van 2012!

Wij maakte een praatje en zochten snel samen buiten een blokhutje op! Toen ze zich uitkleedde werden mijn verwachtingen alleen maar bevestigd! Haar borsten hadden geen last van de zwaartekracht en plagend bukte ze even voorover om mij verruckt te maken met haar lekkere kontje! Wat volgde was een prima sessie en bij het napraten c.q. knuffelen bemerkte lonely toch een kleine lakschade aan het bovenbeen. Het grote litteken was ontstaan omdat ze ooit betrokken was geweest bij een auto-ongeval samen met haar vader! Thank god you are still alive was het enige wat door mijn hoofd flitste!

Kwart voor twaalf was ik weer terug in de bar, nam het zoveelste biertje van de dag met Dhr. N. waarna er overgeschakeld zou worden na een mix-cola en danste wat op de klanken van de DJ. Nog steeds was het gezellig druk, de stemming opperbest, weinig haantjes gedrag en langzaam swingde, neukte, dronk en hunkerde de Happy Family naar het einde van 2012! Buiten was een tafel opgesteld met champagne en klokslag twaalf uur zag ik nu i.p.v. buurtgenoten, vrienden en bekende een zooitje ijsberen en meisjes van plezier buiten staan proosten op het nieuwe jaar en genieten van het vuurwerk! In plaats van oma hing nu een heerlijk wijf om mijn nek! :betrunken: Dhr. N. pakte nog een magnum fles champagne van de tafel en stak deze onder zijn badjas. Ik had toen nog geen idee wat hij er mee van plan was, maar na de vele kussen, knuffels en al handenschuddend bereikte wij weer onze vaste plek aan de bar!

Daar zat een Japanner met een meisje aan de bar. De twee waren ons al eerder opgevallen en nu had ik in de gaten wat dhr. N. met die fles van plan was.
Hij toverde hem onder zijn badjas vandaan en gaf hem aan de Japanner. Deze keek zowel angstig als verrast het eerste omdat hij hem na het nuttigen van die hele fles vast niet meer omhoog kreeg en verrast omdat hij zoveel gulheid vast niet verwachte had van deze westerling! De twee pakte een glas en begonnen in te schenken!
Gaande de avond heb ik kunnen concluderen dat dit een prachtig gebaar was, want ik weet niet of het door de champagne of het gesprek kwam maar de twee hingen voor ik naar huis ging elkaar in evenwicht houdend aan de bar!

Maar goed vrienden tijd voor het eerste wipje van 2013! Het lieve Roemeendje was mij niet vergeten en had ook al een sleutel georganiseerd! So come with me and fuck me kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd! Ik moet bekennen het werd een waar feest en de eerste kinderbijslag van 2013 belandde knallend in het daarvoor bestemde rubber! Een douche gepakt en op naar de bar....gezellig hier kwam het in me op er werd volop gedanst door meiden en beren en iedereen had het prima naar zijn zin. Ik raakte aan het dansen met een Marlin Monroe look a like...mmmh het kind geilde mij aardig op en greep onder mijn badjas...mmh daar was al weer volop leven ook hij had er zin an in 2013! Ze duwde mij tegen de muur en duwde uitdagend haar kontje naar achteren....En nu een sleutel a.u.b. anders neem ik je hier midden in de bar!

Na deze heftig stomende sessie was het toch al kwart voor twee....ik had me nog zo voorgenomen om om 1 uur naar huis te gaan! Maar de goede sfeer, de klanken van de DJ, de prachtige vrouwen en aardige beren deden mij nog niet naar huis gaan! Ik wou nog een wipje maken en moest dan toch echt gaan vertrekken want om 7 uur ging de wekker! Werken op nieuwjaarsdag is niet altijd het slimste wat een mens kan doen, maar iemand moet het doen!
Ik vond een prachtig exemplaar natuurlijk van mijn favoriete makelij made in Romania met een schitterende wespen taille, donker haar en een bescheiden B cup die haar lichaam op een volmaakte manier complementeerde!

Ook dit werd een prima sessie en onder de douche kwam lonely tot bezinning! Naar huis jong het is kwart voor drie, met een beetje geluk ben je om half vier thuis!
Ff twee uur slapen en dan werken...Ik melde mij nog eenmaal in de bar en bedankte dhr. N. voor het prettige gezelschap en de leuke avond. Ik kleedde mij om en verliet zo rond 3 uur de happy! Binnen vermaakte iedereen zich nog opperbest er werd volop gedanst, gedronken en geneukt want alle kamers waren bezet wat overigens niet leidde tot lange wachttijden! Het hek plofte achter mij in het slot! Het was een prima avond geweest, onderweg leek er geen einde te komen aan de stroom sms'jes. Ik reed langs de Zuid-Willemsvaart bijna thuis...en reed de stad binnen! Hier en daar zag ik nog wat verdwaald vuurwerk aan de horizon!
Het was een mooi begin geweest van 2013 en nieuwsgierig als ik ben kan ik niet wachten wat dit jaar nog meer gaat brengen.......

Flipper
2 januari 2013, 18:04
Ach ja: 2011 waren viele bekannte Gesichter auch aus Deutschland und Holland da - diesmal NICHT. Happy Stammgäste der Neuzeit ja, aber nahezu keine Stammgäste von früher oder Gäste, die sich derzeit eher in anderen Clubs aufhalten.

Ich wollte erst hingehen, aber nach lesen von berichte von letzten jahres hab ich mich anders entschieden =) nachstes mahl werd ich da sein, ein kater hatte ich ja ohnehin,.. haha

beste wunsche noch..

bis 2013 ;)

Willi69
2 januari 2013, 19:18
Ich wollte erst hingehen, aber nach lesen von berichte von letzten jahres hab ich mich anders entschieden =) nachstes mahl werd ich da sein.
Ich auch, die Admins können uns schon mal im Meeting Point eintragen... :wink2:

http://www.greensmilies.com/smile/smiley_emoticons_marga_haus_silvester08.gif

Willi69
2 januari 2013, 19:23
31/12/2012- 01/01/2013
Bin ich blind, ist mein Holländisch so schlecht oder stehen da keine Namen (der Mädels)? :confused:

Iamlonely
2 januari 2013, 19:47
Nein willi du bist nicht blind und dein höllandisch ist auch nicht slecht, aber es war sylvester und bin das leider vergessen! :hammer:

Willi69
2 januari 2013, 23:06
Kim (:a_t_nu06: Deutschland). Kim (nicht die Freundin von Franzeska) war eindeutig die Attraktion des Tages :tongue:, groß, schlank, vollbusig, dunkelhaarig, in schwarze Dessous gekleidet und dauergebucht. Daher konnte sie es sich offenbar leisten, recht früh nach Hause zu gehen, noch bevor ich sie buchen konnte :redface:. Seit dem habe ich sie leider nie wieder gesehen :redface:.
Nach einem diskreten Hinweis habe ich herausgefunden, dass es sich um diese Kim (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30317-Kim-%28Poolse%29) handelt. :tongue: Arbeitet leider im falschen Club. :redface: Und Berichte gibt es hier auch nicht, nur im Freiercafe (http://freiercafe.com/showthread.php?t=21755). :wink:

egon, Dr. Rammler
3 januari 2013, 06:10
Kommt da noch etwas - oder bist Du dauerbesoffen? :betrunken:

:biggrin:

nö, kein Bock mehr....habe deinem Bericht nichts mehr hinzuzufügen, ausser, dass es nach 20 h da nur so von Leuten wimmelt, welche sagen wir mal nicht zu den Mitteleuropäern gehören. Normal gebrauch ich da andere Ausdrücke für, hab aber für 2013 gelobt mich zu bessern in meiner Wortwahl.

Dann kann es auch immer öfter passieren, das man(n) eine Frau buchen will und hören muss " sorry, geht jetzt nicht, mein Freund ist da"

wenn überhaupt, werd ich mal in 2013 was Anderes versuchen. Man(n) wird hören davon

Willi69
3 januari 2013, 22:40
Dann kann es auch immer öfter passieren, das man(n) eine Frau buchen will und hören muss " sorry, geht jetzt nicht, mein Freund ist da"

wenn überhaupt, werd ich mal in 2013 was Anderes versuchen. Man(n) wird hören davon
Wie, keine Frauen mehr? :eek: Na ja, Du kommst ja auch aus Köln... :smkiss:

egon, Dr. Rammler
4 januari 2013, 09:18
Wie, keine Frauen mehr? :eek: Na ja, Du kommst ja auch aus Köln... :smkiss:

wer lesen kann ist immer klar im Vorteil...

mit " was Anderes versuchen" war sicherlich nicht die Geschlechtszugehörigkeit gemeint du niederrhein. Dumpfbackenhausmeisterversuchsimitat

mit meiner "Clubanhänglich keit aus Nostalgiegründen" wird es nun vorbei sein. Mit Wohlgefallen erinnere ich mich gerne an die Zeiten bis ca. 2009 zurück. Von da an gings bergab.
Topact `s sind keine mehr vorhanden

Willi69
5 januari 2013, 15:41
Erster Clubbesuch im neuen Jahr

http://elsoron.files.wordpress.com/2012/12/neujahr_shutterstock_112493909_photowings.jpg

"Eigentlich" bin ich gestern nur ins PHG gefahren, um mit Jansen und Cornel zusammen die Vorbereitungen für unsere Geburtstags-Party :festeer: voranzutreiben, aber diesbezüglich hätte ich mir den Weg auch sparen können, kein Jansen, kein Cornel :redface:.

Vrijdag 4 Januari

Planet Happy Garden (http://www.immerhappy.de)
Jansen http://www.kneller-gifs.de/bilder/a/aufzaehlsymbol_rot08.gif
Big30 (?) http://www.kneller-gifs.de/bilder/a/aufzaehlsymbol_rot08.gif
Willi69 http://www.kneller-gifs.de/bilder/h/haken11.gif
Auch sonst war es recht "übersichtlich", wenig bekannte Eisbären (Franzis, Schumi), wenig Mädels, noch weniger bekannte Mädels (siehe Anwesenheitsliste unten) :sleep:.

Auch DJ Lulu legte - wie an jedem Freitag - auf, mittlerweile kenne ich die Reihenfolge seiner Songs fast auswendig: es beginnt mit "Sonnentanz" (Klangkarussell) und endet mit "Time to say Goodbye" (Sarah Brightman & Andrea Bocelli.) :rolleyes:.
Ich glaube, DJ Lulu liest hier mit, denn er spielte zwar wieder die gleichen Songs, aber diesmal in anderer Reihenfolge :rolleyes:.

Als je iets organiseert dan weet je toch wat je doet of niet? Het eerste wat je dan doet is je informeert je personeel. =) Know when to hold'em know when to fold'em, know when to walk away know when to run, zeg ik dan, in de woorden van Kenny Rogers... =) "up the ante", en maak er iets leuks van ;)

https://www.ijsberenforum.com/img/phg/HG_happy_poker_300x495.jpg
Ich habe die Thekenfrauen wegen "Happy Poker" gefragt, aber die wussten auch nichts Genaues, weder von wann bis wann gespielt wird, noch welche Poker-Variante gespielt wird noch, was der "MEGA GEWINN" ist :nixweiss[1]:. Ihr Tipp: "Vorbeikommen und schauen"… :cool:

Von den anwesenden Mädels reizte mich keines wirklich, aber für 23 Uhr wurde noch "ein neues, deutsches Mädel" angekündigt :eek:. So habe ich mir erst mal die Zeit mit Sauna, Massage und Männergetränken :betrunken: vertrieben. Das Mädel (Jessica) erschien dann tatsächlich so gegen Mitternacht und war überhaupt nicht mein Typ (dunkelrote Haare) :redface:. Um nicht gleich beim ersten Besuch im neuen Jahr ungepoppt nach Hause gehen zu müssen, habe ich Jessica (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32923-Jessica-(Deutschland)) später doch gebucht. Letztendlich habe ich das PHG dann als letzter Gast so gegen 3:30 Uhr morgens verlassen :tongue:.

Anwesende Mädels am Freitag, dem 04.01.2013 (circa 25 - 30):

Angelina (Polen), Carolina (Polen), Claudia (Ungarn), Destiny (Deutschland), Gina (Ungarn), Jacqueline (Ungarn), Jessica (:a_t_nu06: Deutschland), Julie (Russland), Katja (Ukraine), Loredana (Rumänien), Mandy (Rumänien), Marie (Rumänien), Raissa (Rumänien) und Vera (Rumänien) sowie circa 10 - 15 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink:

egon, Dr. Rammler
6 januari 2013, 12:23
@ nehme mal an es wird wohl Texas Holdem werden ist relativ einfach und auch für Dorftrottel verständlich haha (ähnlich Samya, wo ja bekanntlich reichlich von dieser Spezis hingehen)

satanic surfer
8 januari 2013, 11:35
Na de wederom prachtige repliek van EgonDrRanddebiel waar ie het wederom niet kan laten een club waar ie Hausverbot heeft na te trappen (ditmaal mits hun bezoekers te schofferen) een korte impressie van de eerste editie van Happy Poker die ik kon aanschouwen vanop de eerste rij. Alluderend op de vorige poster die ontbrak waren er wel enkele verdwaalde neefjes van deze notoire zuiplap aanwezig, maar daarover meer in de afdeling, sneue details.

* Aankomst omstreeks 14 uur: kostenloze eintritt dankzij vrijkaart hiet geschonken via het majestueuze telwerk van Hercules2, dank daarvoor
* anwesend denn: 15 mädels, 10 eisbären... Louana und ihrem Deutschem stammgäst waren da, danke Kollege für die info ;), opvallend dat de peroxideblonde stunner zowat werd doodgeknuffeld door de medewerkers, andere dames zagen natuurlijk de bui al hangen, weer een maandje dat er 15/20 potentiële sessies minder per dag te verdelen zijn, compenserend voordeel is wel dat er weer een rits fans de weg naar Oedt zullen opzoeken gok ik zomaar...
* doorheen de dag max 20/25 dames, 20 beren, zeer rustige en laidback sfeer
* ontbijt: degelijk en ruim voorhanden
* avondeten: enkel de pasta geriskeerd met een riedel groentjes... kip zag er ietje té geroosterd uit :angst:
* Happy poker: prima opzet, 2 tafels, professionele croupiers die tevens leuke gozers waren, helaas pindakaas weinig gegadigden om een rondje te spelen. Met vereende krachten werden 7 kandidaten geronseld waaronder ss en 2 Roemeense dames die voorts toch hun Po aan het plattsitzen waren. Hauptgewinn: freikarte, gewinner runde1: ss... naja okidoki, leuk meegenomen. Eerlijkheidshalve dient vermeld dat van de 7 kandidaten er 2 de spelregels an sich kenden en de rest geen clue had wat ze deden whatsoever, heads up was dan ook met 1 der Roemeentjes die werd bijgestaan door Croupier nr2 die werkloos was gezien de lage interesse. By the way, spelronde 2 werd op eigen kracht door dit meisje gewonnen, ik hoop voor haar dat ze de gewonnen freifick goed wist te besteden :tongue:
* 3 kamersessies die allen fluctueerden tussen zeer tevredenstellend tot excellent... toppie
* het damesaanbod was dus samenvattend als numeriek matigjes doch kwalitatief voor ss ditmaal prima in te schatten...
* sauberheit&hygiëne toppie, personeel vriendelijk zonder meer, behulpzaam.

* sneue details: op een populatie van 20 ijsberen ongeveer 3 gasten met aanstootgevend gedrag naar dames toe, 2 van hen konden nog amper op hun poten staan rondom 18 uur, wat die hadden gezopen mag Joost weten, maar pompwater was het allesbehalve. 1 slaagde erin om een énorme discussie aan de gang te houden aangaande (niet-) betaling van een meisje, dit sleepte minutenlang aan, zelfs dusdanig dat de Manager erbij werd geroepen etc., toll. Die gozer was rondom middernacht nog altijd aan het pilsen en diende bij vertrek letterlijk geholpen te worden ter aankleding door z'n semibezopen buddie, zelden zo getalmd om iets uit m'n lockertje te nemen tengevolge, tja...1 gast was zelfs in slaap gevallen tijdens het neuken dixit enkele dames, naja, het moet niet gekker worden, en dan niet willen betalen :smile2:, een dolletjes ertussensmijten lijkt op z'n plekkie...

Dank voor de vrijkaart, PHG wens ik meer Erfolg met de volgende pokeravond en voorts zal ss gezien de TexasHoldEm-gelukstijding nog ns naar Oedt "moeten", naja volgaarne een alcoholtest aan de deurbel hangen aub...

Dalton
8 januari 2013, 14:49
Dat heb je bij de clubs waar het bier gratuit is SS:lekker zuipen niet betalen alles bij de hoeren halen: heel oud gezegde maar het blijkt hier alweer nog eens waar te zijn.
Beter de entree goedkoper maken en het pilsje 10 euro dan weet je zeker dat de klanten komen om te neuken en houd je de zuipers buiten de deur.
Nog een :wie het onderste uit de kan wilt krijgt de deksel op zijn neus:

Poppalarge
8 januari 2013, 23:05
In het nieuwe jaar wilde een maatje van me en ik eens kijken wat er zo net na oud en nieuw in een van de talrijke saunaclubs die NRW te bieden heeft te beleven zou zijn en dat hebben we geweten...

Er kan hier vaak gelezen worden dat de zaterdagen bij sommige fkk's een oververtegenwoordiging van een bepaalde groep mensen meemaken en voor mijn gevoel was dit zo'n zaterdag, want er waren véél en dan ook echt véél te veel mannen aanwezig die avond. Even dachten we er nog aan om een rechtsomkeert richting een andere club te maken, maar om teleurstelling bij een eventuele zelfde opbouw van het aanwezige publiek elders te voorkomen, besloten we om er dan toch maar het beste van te maken...

De avond begon rustig met wat gebabbel en wat ginnegappen met de schaarse aanwezige dames (voor zover ze daar zin in hadden) en tegen de tijd dat dj Lanning arriveerde werd het voor mij maar weer eens tijd om een jongedame te strikken voor een kamergang, want al die zuurkijkende kerels begonnen toch wel aardig te vervelen om daar tegen aan te kijken. In het relax / nachtcafé liep ik Roemeense Maria (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29966-Maria-(Roemeens)) tegen het lijf en na te hebben geconstateerd dat ze sinds mijn laatste bezoek aan de blije tuin weer een andere haarkleur had, haar maar gestuurd om een sleutel te halen. Ze gaf aan dat ze wat frustraties kwijt wilde, maar dat liep toch iets anders dan dat ik in gedachten had....

Om een lang verhaal kort te maken, de jongedame had wat liefdesverdriet en was er aardig door van slag, maar aangezien ze haar verhaal toch kwijt wilde liet ik haar maar gewoon ronduit vertellen wat er aan schortte volgens haar. Blijkbaar kan ze er slecht tegen om in het ongewisse gelaten te worden en wilde ze graag weten hoe de zaken / relatie er voor stond met de man met wie zij dacht een goede verstandhouding te hebben. Na drie kwartier het relaas te hebben aangehoord en haar geadviseerd te hebben om vooral geen dingen te doen waarvan ze spijt zou krijgen, nog even 20 minuutjes gedaan waarvoor we naar de kamer gingen en haar achteraf netjes voor haar tijd betaald, ongeacht hoe dat we die tijd door hadden gebracht. Een relatie aanknopen met een klant waar je meer voor voelt gaat toch problemen geven als je door blijft werken en je geen financiële buffer hebt om op terug te vallen, ookal wil je "vriendje" dat je stopt met het werken in een club...

Na deze sessie me weer even bij mijn maatje gevoegd, die ondertussen uit verveling de jaartallen aan het raden was van de "hits & misses" die dj Lanning aan het draaien was. Even dachten we beiden dat we in een wel heel slechte r&b discotheek waren beland, maar gelukkig draaide de muziekkeuze naar mate de avond vorderde wat bij. Gelukkig nam de overpopulatie van mannen later op de avond ook wat af en ik zag zelfs mensen geweigerd worden bij de deur! Maar dat is dan ook wel logisch als je met negen man naar binnen wilt gaan in een tent die al overbevolkt is met mannen..... Veel heb ik er niet van meegekregen, want het was pizzatijd en ik wilde nog wel een plakje scoren voordat de pizza weer eens voor mijn komst op was (zou niet de eerste keer zijn).

Opeens viel mijn oog op de "lange" Roemeense Emilia, maar dat kwam natuurlijk door haar schoeisel, want deze 25-jarige schoonheid was maar iets langer dan deze jongen, 1.85m, maar ik wilde haar gewoon beklimmen toen ik haar eenmaal in mijn vizier had... Al moest ik mijn maatje wel even voorlaten, want die piraat kaapte haar mooi voor mijn neus weg toen ik even de leiding in handen moest nemen na al die "diesels" en stuurde haar gelijk op pad voor een sleutel! Boos kon ik er niet om worden, want vlak daarna kwam de zon(nebank)gebruinde Poolse Malena waar ik voor het laatst twee jaar eerder in de Villa een kamer mee gedeeld had. Op de kamer was het geven en nemen, maar we waren beiden meer dan tevreden over de sessie. Nog even met haar bijgepraat over wat ze zoal gedaan had in die interval van twee jaar (ook hier weer de ups & downs van het hebben van een relatie in combinatie met het werk in de club) en daarna werd het weer tijd om me maar weer bij mijn maatje te voegen, want die hoorde ik zingend voorbij de kamer komen waarin ik bezig was op het moment dat ik mijn volle lading bij Malena in haar mondje deponeerde. Het was me het uurtje wel! Overigens is deze dame best een goede vriendin van Poolse Magdalena waarmee ze samen in GT gewerkt heeft. Kan ik mijn volgende bezoekje aan de blije tuin een geheel Pools tintje geven indien beide dames aanwezig zijn...

Anyways... Het begon al wat laat te worden nadat mijn maatje en ik een beetje heen en weer aan het ijsberen waren, dus besloot ik om mijn eerdere voorzetje bij Emilia maar af te maken, alvorens er weer iemand met haar vandoor zou gaan... Het blijft toch altijd wat hebben zo'n grote meid en ze deed me een beetje denken aan een Russische meid die ik mijn afgelopen vakantie in Mexico op het resort aldaar geschaakt had. Het viel in zijn geheel niet tegen, het enige jammere was dat ze met condoom pijpte, maar dat viel toch niet tegen. Ze gaf zelf aan dat dit werk niet haar meest favoriete bezigheid was en dat ze het hooguit tot begin Februari zou blijven doen. We zullen zien, want ze is natuurlijk niet de eerste Roemeense meid zijn die maar "even" blijft werken...

Verder viel me op dat Hongaarse Melissa nog steeds een lekkere volle kont had, maar dat ze een beginsel van een groot tattoo project op haar buik gestart was, dat uiteindelijk haar zij en rug moet gaan beslaan. Ieder zijn ding, maar dat "onschuldig" ogende Hongaarse meisje gaat er zo toch teveel als een harde tante uitzien mijns inziens...

Mijn maatje heeft ook nog een tweede kamergang gedaan, maar zoals hij niet eens kan onthouden waar hij zijn auto parkeert, wist hij haar naam ook niet meer te vertellen... "Ze was geiler dan dat ze eruit zag!" was het enige wat hij kon en wilde vertellen... Ze was gekleed in een rood korset en had zwart krullend haar en volgens mijn was het ook een Roemeense.

Ook dit jaar zal mijn clubbezoek grotendeels op zondagen gaan plaatsvinden, want op de andere dagen van het weekend is het mij teveel een "worstenfeestje"... Overigens was de voertaal onder de klandizie toch aardig veel Nederlands en ik zag ook bijna alleen maar Nederlandse kentekens op de parkeerplaats. Is helemaal niets mis mee, maar als er dan vervolgens een groep van zes studenten binnen komt lopen, dan weet ik voor mezelf dat ik niet snel meer op een zaterdag naar de blije tuin zal gaan. Zal het misschien nog wel eens op een vrijdag proberen, wie weet!?

Al met al hebben mijn maatje en ik ons nog prima kunnen vermaken afgelopen zaterdag, maar het was wel even door de zure appel heen bijten bij binnenkomst...

Willi69
9 januari 2013, 18:36
Paspoorten von Emilia & Malena? :wink2:

Jansen
10 januari 2013, 20:08
Ja iedereen kon het wel raden.
Louana terug en Jansen zit er meteen weer bovenop HaHa ja
Ik had het berichtje gelezen en werd op de ochtend gisteren nog eens extra gebeld door Happy zelf vanuit kantoor.

Je meisje is terug en heeft al naar je gevraagd en ook naar enkele beren die haar vaak verwende.
Nu heeft ze geluk dat Ik in de buurt was haha. ja al is het 150km voor haar ben ik dan ook in de buurt.
Maar een paar andere geldschieters kunnen helaas niet wat ze haar ook al hadden aangegeven omdat die wat langer op vakantie zijn.

Rond 18.00 stapte ik binnen en ja ze draaide om op haar kruk zag me en kwam meteen naar me toe om me te verwelkommen.
Heerlijke omhelzing en ze is weer gelukkig wat kilo's aan gekomen zodat ze niet meer zo botterig was als de laatste keer.
Haar haren waren nog jammerlijk blond maar we wat korter gesneden.
Ik voelde dat ik meteen maar de kamer op zou moeten en niet na een volle maag eten,dus zijn we naar kamer 6 gegaan omdat 17 bezet was.
Op de kamer was het weer als vroeger super en super.
Ik heb haar ook aangegeven dat ze nummer 1 is geworden van heel Duitsland en omgeving als Miss IJsbeer daar had ze nog nooit van gehoord maar ze nam wel aan dat het een streek van mij zou zijn. ( ik had wel een tolk bij me voor de vertaling deze was een Roemeens meisje die goed Engels sprak)
Ik zij nee je bent door vele beren genomineerd.
Rond 19.30 hebben we samen gegeten en ze at er flink op los gelukkig.
Daarna heb ik wat coctails gedronken en kennis gemaakt met een aantal nieuwe dames die er ook zeker mochten zijn en ben met een daarvan de kino in gedoken.
Haar naam weet ik niet meer maar ze was wel lekker met stevige kleine ronde billen en lang zwart haar dus echt een PIcasso en MJ meisje haha.
Louana was niet meer te vinden ja ze was weer super vaak bezet net als de middag en de dag ervoor.
Leyla was er ook met vaste klanten ook de avond steeds bezet. en Shakira zag er goed uit die weinig kamers deed maar goed met Louana kan opschieten.
Bianca was nog niet terug dus geen probleem en geen jaloerse gezichten.

Aanwezige dames rond de 30 en beren rond ook de 30 dus een rustige avond maar wel lekkere meiden.
Eten was goed en muziek van Lullo.
Bekende beren geen alleen een bekende van mij uit mijn omgeving die daar ook regelmatig binnen stapt.

Louana blijft 3 weken en gaat dan terug naar Roemenie dus rond 31 januari is ze weg.
Op mijn vraag voor hoelang kreeg ik het antwoord of voor een maand of voor altijd !!

Alle lul verhalen of ze gestopt was en getrouwd haha mooi niet ze is niet getrouwd.

Dus mensen zoals Badslippers leef je uit een keer.

Iamlonely
12 januari 2013, 12:01
Happy 11/01/2013

Lonely had de afgelopen dagen geleefd als een kluizenaar nadat hij in Living Room danig in de fout was gegaan!
Hij bracht deze dagen door in complete afzondering, zonder moderne communicatiemiddelen en het zondaars rantsoen van water en brood!
Hij overdacht zijn zonde van het jaar 2013 en vroeg zich af waar ben je nou eigenlijk mee bezig man!?
Het precisie antwoord op deze vraag moet hij u echter schuldig blijven...Het is een combinatie van factoren, maar als er dan toch eentje uitgepikt moet worden is het Kyllie! Deze hemelse blonde engel van de Villa is al een week of drie in Roemenië en de tijd zonder haar valt lonely zwaar!

Op deze vrijdagochtend werd lonely wakker met een raar gevoel...Hij was er zodanig van onder de indruk dat hij zelfs vergat om zijn GSM in zijn zak te steken iets wat hij pas later zou bemerken. Lonely worstelde zich door de dag en toen hij in de namiddag zijn GSM ter hand nam had Banana al de nodige pogingen gedaan hem te bereiken. Hij zou vandaag samen met dhr. N naar Happy Garden gaan!
Lonely twijfelde even bij dit bericht, maar vond dat hij genoeg gestraft was en het tijd was om de last van zijn schouders te gooien en koers te zetten richting Oedt!

Ik nam een douche, sprong in mijn gereedstaande bolide die aan de BIG smile van het baasje al kon raden waar de reis naar toe zou gaan! Op naar de mädels, de madame, de engeltjes, de vrouwen van lichte zeden of hoe je deze prachtige schepsels ook wilt noemen! Op de A67 overpeinsde ik nog één keer mijn gedrag, maar kwam tot de conclusie dat ik diende toe te geven aan mijn lusten! Er was geen ontkennen meer aan ik ben een gevoelloze op sex beluste hoerenloper die diende toe te geven aan de kronkel in zijn hoofd! Er maakte zich een licht euforisch gevoel van mij meester, banaan sms'te nog Chloë wants to kill you slowly, with a lot of pain and you have no choice! Ik drukte het pedaal nog wat dieper in jawel daar doemde de contouren en parking van het hemels paradijs op!

Ik drukte op de klingel, Sabrina kwam al naar de deur gesneld altijd een vriendelijk ontvangst van deze sympathiek vrouw! Drie kussen en een deine freunde sind schön da, een handdoek, badjas en een sleutel verder stond lonely voor zijn locker! Snel wierp hij zijn vermommingen in het dagelijks leven van zich af! Het voelde als een bevrijding en toverde zich om tot een heuse ijsbeer! Hij voegde zich aan de bar bij Banaan en Dhr. N. bestelde een Warsteiner en jawel lieve vrienden, het leek of ik nooit weg was geweest en alsof het allemaal nooit gebeurd was!

Ik zag de prachtigste schepsels aan mij voorbijtrekken, sommige kwamen direct een praatje maken, van andere kreeg ik een blik van herkenning!
De sfeer zat er lekker in, de Warsteiner smaakte prima en ik maakte een praatje met Chloë! Deze sympathiek meid is onlangs verhuisd van By Night naar PHG ik ken haar echter al een paar jaar en zij kent mij! Het kan op geile sex uitdraaien, maar dit is niet altijd een must al was het fijn om te zien dat ze er goed uitzag en haar draai gevonden lijkt te hebben in Happy!

Banaan bracht mij op de hoogte van de aanwezigheid van Louana, maar ik had dan wel in complete afzondering geleefd de laatste paar dagen het nieuws van de terugkeer Miss YBF 2012 was ook aan deze zieke geest niet voorbij gegaan! Ik woon niet al te ver van Happy en meende toch echt de luidde lokroep van Janssen gehoord te hebben de afgelopen paar dagen! Dit kon dus maar één ding betekenen Louana is back!
Het leek wel of als Lady Gaga door de P.C. Hooftstraat liep, een hele horde fans had zich in happy verzameld, ik zag een bakvisje wat speciaal 180 km had afgelegd om zich aan deze mythische blondine te goed te doen! Ik had van de zomer wel een paar keer met haar geflirt, maar van een kamergang was het nooit gekomen!

Banaan en ik maakte een praatje met het mythische schepsel! Ik complementeerde haar met de zorgvuldig uitgestippelde marketingstrategie van misschien kom ik nooit meer terug of getrouwd zijn...you are a smart girl and drive the men crazy! Ik bracht haar op de hoogte van de extase die ontstaan was op het wereldwijde web, dat er geen doorkomen aan was op weg naar happy, alle hoerenlopers in rep en roer waren en er al Kamervragen gesteld werden! Juist ja Kamervragen, voor ik het zou vergeten werd het tijd om haar een sleutel te laten versieren! De verwachtingen waren hooggespannen met het kroontje van Miss YBF 2012 half scheef op haar hoofd dook ze direct bovenop me! Langzaam zakte ze af naar mijn pretpaal en bood mij haar schatkistje aan! Wij verwende elkaar uitgebreid in 69 en na het aankleden van mijn pretpaal gleed hij als vanzelf in haar schatkist! Oei deze weet wat ze doet, ik voelde haar spieren spannen en elkaar plagend en uitdagend in verschillende standjes denderde wij naar de finish!
Het was een goed half uur, been there and done that! Of zoals sommige zeggen ze kan van het lijstje! Het was niet the fuck of the century, maar ik kan jullie beren wel begrijpen!

Ik nam een douche, melde mij in de bar, Chloë was inmiddels in de armen van een collega pannenkoekenbakker beland :smile: en ik maakte links en rechts een praatje. Wij hadden nog versterking in de ruimste zin van het woord gekregen van onze zuiderburen! Ik ken deze sympathieke gast al jaren en het is altijd gezellig als hij ook aanwezig is! Ik had haar al gespot en zij had mij ook al reeds een blik van herkenning toegeworpen! Het prachtige roemse schepsel met mooie donkere ogen en lang zwart haar! Heerlijke figuur weer verpakt in een appetijtelijke zwarte bodystocking met steentjes.... Haar was ik vergeten bij de Sylvester party en dat had me toch wel enigszins boos gemaakt op mezelf! De klasse druipt aan alle kanten van dit mokkel af en als mijn zesde zintuig me niet in de steek liet zou het een topper moeten zijn!

Ik wenkte haar, lief glimlachend liep ze op mij af! Verontschuldigde zich voor de Sylvester party we were both too bussy or? Ja daar had ze gelijk in, maar ik vertelde haar dat ik vanavond de kans toch niet aan me voorbij wou laten gaan! Dit zou ik mezelf niet vergeven en om weer terug te keren na het strafregime waar ik net uitkwam zou een regelrecht fiasco zijn! Dus haar voorgesteld om een sleuteltje op te pikken en hand in hand vertrokken wij naar nr. 27! De deur was nog maar amper in het slot gevallen of deze prachtige Roemeense hing al om mijn nek! Heerlijk en actief diep tongzoenend wurmde ze haar prachtige lichaam uit de bodystocking!
YES! Wat een heerlijk mooi figuur ze ging op haar rug op bed liggen, ik gaf haar een tongzoen en dwaalde via haar mooie borsten af richting haar subliem gevormde lovegrot! Dit was er eentje van zeldzame kwaliteit en misschien wel de mooiste en lekkerste kut die lonely ooit in zijn bakkes had!

Na dat zij in woord, geluid en gebaren zichtbaar genoten had vond ze het tijd om mee eens onder handen te nemen! Plagerig beet ze in mijn tepel, keek mij diep en doordringend aan met haar mooie ogen, legde haar hand om mijn pretpaal en omsloot hem met haar lippen! Ik voelde haar tong rond de kop van mijn eikel draaien en de greep van haar lippen om mijn pretpaal werd steeds steviger! Even plagerig eruit, likkend langs de volle lengte alsmede mijn ballen en weer die wurggreep om mijn lul! Jezus wat kon dit godvergeten prachtige schepsel pijpen! Echter haar prachtige kontje moest en zou de zieke geest van lonely vasthouden terwijl zijn pretpaal diep in haar lovegrot verdween doggystyle en also geschiedde mijn liebe freunde! Na een heerlijke sessie namen wij tevreden afscheid van elkaar en beloofde elkaar dat we dit vaker moesten doen!

Tevreden kwam ik na een douche in de bar! Banaan en Dhr. N. informeerde hoe het was en ik kon de 2 heerschappen licht euforisch melden dat mijn zesde zintuig ondanks dagen van afzondering nog steeds in tact was! Wij besloten het speelterrein te verplaatsen en even een blik te gaan werpen in By Night! Alexia die weer terug is van haar vakantie complementeerde het gezelschap! In By Night raakte ik aan de praat met een Poolse deze sympathiek blonde dame 32-jaar oud had voorheen in Funpalast in Wenen gewerkt! Dan moet het met de service wel goed zitten dacht lonely en verdween met dit mokkel op kamer 2!

Het was haar eerste dag in By Night en wij namen eerst gezamenlijk een douche! Onder de douche al lekker actief tongzoenend en elkaar plagend droogde wij elkaar af en belande op bed. Ze is iets rijper als de meeste dames die lonely op de kamer sleept, maar ze genoot zelf enorm, had geen remmingen en dit mondde uit in één grote pure porno sessie! Naar het neuken trok ze het condoom van mijn pik, spuugde me in mijn gezicht en op mijn lul, pijpte me diep om mij vervolgens toe te roepen gib mir dein saft, ich liebe es! Een gentleman kan een verzoek van een echte über schlampe natuurlijk niet weigeren en zo belandde de derde hoogbegaafde, George Clooney look a like waar zij het wou hebben! Vol tevreden over zoveel geilheid namen wij een douche en na het overhandigen van wat smeergeld namen wij afscheid!

Ik nam een douche, dronk nog wat maakte nog een praatje met een Bulgaarse met schitterend lichaam maar die was op 1 januari al gesneuveld dus even niet meer zo interessant, onderhield met met mijn vrienden en speurde nog eenmaal het pand af op zoek naar Chloë! Ze was in geen velden of wegen te bekennen en zal een prima avond beleefd hebben, even kwam ze nog in de bar met een handdoek rond haar middel, verontschuldigde zich bij mij, gaf me een dikke knuffel en wat kussen en verdween weer! Heerlijk om te zien hoe dit schuchtere iets verlegen meisje van jaren gelden is uitgegroeid tot een klasse DVP die weet wat een man wil!
Onze tijd om bij te praten en eventueel ook te neuken komt wel weer, want zij kent lonely's zieke geest! Ik keek op de klok, kwart over 2 verdomme!
Ik verontschuldigde mij bij mijn vrienden zij zouden nog een lange gezellige donkere nacht tegemoet gaan, maar den deze moest vroeg in de ochtend al weer aan het werk!

Ik kleedde mij om, drukte opnieuw op de klingel, werd nog uitgezwaaid door de aanwezige meisjes en vrienden en liep richting mijn bolide!
Ik had een super avond beleefd in de happy, de verhouding beren dames was dik ok, geen opdringerige onbeschofte vlerken op deze vrijdag en de sfeer was prima!
De motor draaide, de koplampen sprongen aan, mijn bolide draaide de parkeerplaats van de happy af om er snel weer een terug te keren!

popey01
12 januari 2013, 16:14
kan iemand ongeveer aangeven wat de Line-up dezer dagen is in happy garden.

womanizer
12 januari 2013, 20:46
Lanning snapt het verhaal voor iedereen ! Szolnok ? Waar ligt dat dan ? Hebben ze ook zoiets als PHG?

Big30
12 januari 2013, 20:55
Aantal berichten verplaatst naar:
Wij willen dat DJ Lanning weer in Happy Garden gaat draaien!!! (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32972-Wij-willen-dat-DJ-Lanning-weer-in-Happy-Garden-gaat-draaien)!!!

womanizer
12 januari 2013, 21:06
Helemaal mee eens - goed weergegeven, waarom zouden ze iets wat eigenlijk de top-vrijdag is/was zo mee omgaan ? De flessen drank met 20euries omhoog gegaan en DJ LULLIE de "vergewaltiger" die bijna alle beren wegjaagd!!Alleen van die flessen zou Lanning een vorstelijke gage moeten hebben hahaha. De vrijdag was voor vele meer dan alle geile sexvoorstellingen - het was een superavondje uit waar iedereen naar op zoek was. Ze zijn de weg kwijt geraakt hihihihihih.... maar de DVP (sommige) blijven echt heerlijk! :)

Jansen
13 januari 2013, 10:07
kan iemand ongeveer aangeven wat de Line-up dezer dagen is in happy garden.

Ja line - up is zeer goed niet teveel dames maar rond de 10 zeer mooie en de rest is normaal.

popey01
14 januari 2013, 21:23
Heeft er iemand een recent lijstje met de line-up van de laatste dagen ?
Wil er een deze dagen weer eens naar deze club gaan.

Poppalarge
15 januari 2013, 19:20
Paspoorten von Emilia & Malena? :wink2:

Met een beetje mazzel heb ik die op korte termijn, na nog een bezoekje, met de juiste info voor beide dames ingevuld...

Bosco
15 januari 2013, 19:43
Met een beetje mazzel heb ik die op korte termijn, na nog een bezoekje, met de juiste info voor beide dames ingevuld...

Deze??

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30050-Amelia-(Roemeense)&p=252858#post252858

Willi69
15 januari 2013, 20:10
Deze?? https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30050-Amelia-(Roemeense)&p=252858#post252858
Nee, deze: Emilia (Rumänien) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33002-Emila-(Rum%E4nien)) ;)

MichelJ
15 januari 2013, 20:12
Deze??

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30050-Amelia-(Roemeense)&p=252858#post252858

Lijkt me niet broer. Malena is Pools. Emilia is groter dan Amelia en Amelia doet niet aan PMC en is 24.

Edit: Willi69 was iets sneller ;)

noglangnietuitgewandeld
16 januari 2013, 09:05
Valt er nog een Populaire Horny Gebeurtenis te melden? Jazeker, en wel die van dinsdagavond jl. De enigste avond deze week dat het met het werk enigszins uitkwam, het was net wel die sneeuwdag, maar dat vrijkaartje, dat een uitvloeisel was van de Final Countdown, en dus in feite nog een uitvloeisel was van de Thailandtrip van vorig jaar, dat brandde in mijn zak. Dus toch maar de elementen getrotseerd en om een uur of vijf vertrokken naar Oedt. Het viel mee, beetje rustig aan, half uurtje langer onderweg geweest dan anders, het kon erger.

Ik ben weliswaar geen stamgast, maar ik heb de toko nog nooit zo leeg gezien. Een tiental dames, en ongeveer evenveel gasten. Ik had, als liefhebber van exotische dames, gehoopt op een hernieuwde kennismaking met Jennifer uit Ghana, waar ik vorig jaar een paar heftige intermezzo’s mee gehad heb, en het geluk was met mij. Terwijl ik het ijsberenvel stond aan te trekken stond ze ineens voor me. Ze wist zowaar mijn naam nog, toch aardig van haar. Dikke knuffel, even douchen, dan kom ik zo bij je. Het kan aan mij liggen, maar dat water was me eigenlijk veel te heet, en ik zag geen kans om het kouder te krijgen. Andere gasten hadden hetzelfde. De genitaliën maar even snel een paar keer onder de straal doorgehaald, een knuppel met brandschade neukt niet prettig. Onderweg staande gehouden door een andere Ghanese schoonheid, Joy als ik het wel heb. Was nieuw in de club, net een dag bezig. Zag er best lekker uit, maar sorry schat, ik heb al een date. Glaasje gedronken met Jennifer, eigenlijk wilde ik wel meteen met haar op kamer, maar het was net etenstijd, en als je dan gaat kameren dan heb je alle kans dat je later de hond in de pot vindt. Dus eerst maar even gezellig samen getafeld.

Nadat de Putenbrust mit Pasta, Kartoffeln und Gulash weggewerkt waren samen naar beneden en een heerlijk uurtje genoten van deze African Princess. Jennifer is lichtgetint, slank met een stevig A cupje, een kont waar je een moord voor zou plegen, en lippen die ervoor gemaakt zijn. En zoals de meeste vrouwen uit Westafrika, sluik lang zwart haar. Een meisje waar ze mij mee op een Bountyeiland af mogen zetten. Na een heerlijke zoen en pijp sessie kwam ze on top en reed zichzelf eerst eens goed in. Daarna omgedraaid en met heerlijke zoenen en een hand onder dat fraaie achterste het condoom volgepaft, heftig. Nog wat na liggen kletsen, de rommel opgeruimd en afgerekend.

De binnensauna was goed heet, maar aangezien die douches niet te regelen waren, kon je niet even lekker afkoelen naderhand. De buitensauna beviel beter. Na een kwartiertje zweten, meteen de vrieskou in, heel aangenaam, en niet zo heftig als een bak koud water over je heen. Dit ritueel een paar keer herhaald, en de lichaamsvloeistoffen weer aangevuld.

Van de aanwezige dames hadden sommigen wel een paar kamers, anderen verdienden het zout in de soep niet. Ik zag Louana ook wel lopen, anders zou ik er vast wel op afgestapt zijn, maar als er exotic girls in the house zijn, dan maken blondjes automatisch weinig kans. Jennifer dus weer opgezocht, en nogmaals een uurtje met haar op de matras liggen sporten tot genoegen.

Laat in de avond weer de weg op, en zonder veel problemen thuis geraakt. Daar zette ik nog even de TV aan en kwam ik al zappend op die RTL kanalen, waar ze met hun erotisch entertainment bezig waren. Tjeesus wat een nepgedoe, Oh schatje ik ben zo heet, bel me, nul negen vijf negen, zes zeven zes zeven, ik wacht op je. De commerciële omroepen en de KPN als grootste pooiers van het land. Waar rukkend Nederland zich al niet mee vermaakt. Hijs je luie reet toch een keer uit die stoel en rij naar een saunaclub, dan kun je het voor hetzelfde geld in het echt beleven! Dat is een vrijblijvend advies van iemand die noglangnietuitgewandeld is.
:lostit:

womanizer
21 januari 2013, 11:00
Volgens de laatste berichten is dat Lanning vrijdag in PHG is....
:baeh::betrunken::betrunken::hammer::freu:

Big30
22 januari 2013, 18:11
Yes "He is Back", meer info zie:
Happy Garden 25-1 Goldregen met DJ Lanning (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33135-Article-Planet-Happy-Garden-25.1-Goldregen-met-DJ-Lanning)

Jansen
22 januari 2013, 20:56
HaHa het wordt weer druk in PHG deze vrijdag ik heb al van vele een sms gehad of het waar is dat Lanning er weer is,maar moest wijs mijn mond houden omdat de poster nattuurlijk ook nog zijn waarde moet hebben.

Dus Party gaat los en nu nog de verjaardag van Willy en Jansen vastleggen in PHG op een andere dag een dezer weken.

Franzis
25 januari 2013, 09:04

Hoffentlich bleibt das keine Eintagsfliege...

Aber - ich freue mich!

:dance00[1]::blob16::dance00[1]::blob16::dance00[1]::festeer:

Dalton
25 januari 2013, 11:06
HaHa het wordt weer druk in PHG deze vrijdag ik heb al van vele een sms gehad of het waar is dat Lanning er weer is,maar moest wijs mijn mond houden omdat de poster nattuurlijk ook nog zijn waarde moet hebben.

Dus Party gaat los en nu nog de verjaardag van Willy en Jansen vastleggen in PHG op een andere dag een dezer weken.

Heb je nu eindelijk ABRAHAM gezien en staat er dan een grote pop bij de ingang zodat we weten waar de ingang is,of moeten we verder naar achteren rijden een hoop vragen maar de verjaardag van PATER JANSEN kan toch ook gewoon in de kerk gehouden worden met alle engeltjes erbij,zullen wij wel voor misdienaars spelen die de wijn moeten proeven.

Jansen
26 januari 2013, 22:38
Heb je nu eindelijk ABRAHAM gezien en staat er dan een grote pop bij de ingang zodat we weten waar de ingang is,of moeten we verder naar achteren rijden een hoop vragen maar de verjaardag van PATER JANSEN kan toch ook gewoon in de kerk gehouden worden met alle engeltjes erbij,zullen wij wel voor misdienaars spelen die de wijn moeten proeven.

Nee Dalton.

De verjaardag is uitgesteld omdat ik met de leiding even geen accoord kon krijgen afgelopen maand.

Nu wel omdat de bezoekersaantallen ook hier wat terug liepen.

Ik heb nu afspraken gemaakt om het op een vrijdag samen met Willy 69 te doen en dan ook met een zeer voordelige entree waar ikzelf achteraan ga of hier zelf in mee sponser.
Big30 kan dan toezien dat het wel via het forum moet gaan.
Ik verwacht na de carnaval dit te gaan houden.

Dalton
27 januari 2013, 09:07
Het zou voor HAPPY weer eens een goede reklame zijn wanneer de entree hetzelfde is als bij DUPKE zijn verjaardag.
Het was gisteren goed gevuld in LR met dames en ijsberen en 's avonds de nodige wachttijden weer voor een kamer.

Flipper
27 januari 2013, 10:11
hmm teruglopende bezoekers aantallen hebben ze allemaal.. Misschien dat ze eens van de 60 euro entree af moeten stappen hahaha.. Ik vond dat zo'n enorme dwaze zet.
Bij de meeste meiden in vv en hg en ongetwijfeld ook in andere clubs straalt de ongeïnteresseerdheid er gewoon vanaf.. Als ze dan qua vrouwen niets te bieden hebben zorg dan dat het gezellig is en dat er goed eten is. Dat snapten ze vroeger wel goed.. doe een lekker ontbijtje terug voor die 10 euro extra op evt alleen op zaterdag, doe een toetje bij het eten en hamburgertje savonds en je hebt de tent vol.. Happy's kracht lag nooit in de vrouwen, maar altijd in de service, en de extra aandacht voor de stamgasten!!!

Ow en het is er een zooitje, hou de bar schoon!

Admin
27 januari 2013, 18:33
doe een toetje bij het eten en hamburgertje savonds en je hebt de tent vol.. Happy's kracht lag nooit in de vrouwen, maar altijd in de service, en de extra aandacht voor de stamgasten!!!

Voor de Hamburger moet je volgens mij nog steeds op de zondag naar PHG gaan en op de Woensdagen krijg je dacht ik nu standaard een Hot Dog zo rond 22u. Maandag is nog steeds Gambas dag in Happy Garden. Maar dat weet Flipper als stamgast in Happy natuurlijk ook wel ;).
Ik begreep dat het vrijdag jl. mede door DJ Lanning weer heel gezellig was in Happy Garden :baeh:.

Jansen
27 januari 2013, 21:25
Ik begreep dat het vrijdag jl. mede door DJ Lanning weer heel gezellig was in Happy Garden :baeh:.

Klopt het was gezellig en vooral op de middag was het super druk .
Er was een wachttijd van 30 minuten rond 18.00 u voor een kamer.
Maar na 22.00 u werd het rustig te rustig eigenlijk voor een vrijdag avond onder de ijsberen waren Flipper,Ricardo Banana,Willy69,De Bijter en nog enkele vrienden die ik niet bij naam ken.

Ik ben het met Flipper eens dat ze beter de E.10,- er weer af halen en dan meer naar de klanten luisteren.
Je kan wel iedere keer een party organiseren maar als je dan niets te bieden hebt blijven de gasten de volgende keer zeker weg.

Wat is een Golden Party ?
4 meiden in een goud slipje en wat chocolade gouden munten op de receptie bar met een poster dat alles goud is wat er blinkt HaHa nee dat is geen party hooguit een
afgang party.
Ze moeten nu eens begrijpen dat je elk beestje een naam mag geven maar dat het publiek weg blijft na deze onzin.
Overal heb je partys je wordt er mee dood gegooit en ze zijn allemaal een lachertje.

kijk eens terug naar de October feesten HaHa houten steiger tafels uit een voor oologse Kantine en dan papieren tafel kleedjes in een blauw wit ruitje en wat ballonnen aan de muur ?
Een organist die met een hand kan spelen naast de kino en zijn andere hand langs zijn Oostenrijkse broekspijp met zijn ballen zit te dobbelen.
Speelt echte Slager muziek uit de jaren "40 toen de tanks weer snel terug rolde.

Biervest HaHa nee de Duitsers leren nooit wat een party is. ( ligggen twee slapende Duitsers in het nachtcafe en de Oostenrijkse trekwolf speelt dan Rosamonde )

We kunnen ze wel helpen maar de eerste Duitser moet nog geboren worden om iets van een Nederlander aan te nemen ( afpakken kennen ze wel ) HaHa

- Ze moeten beginnen om juist de entree omlaag te doen.
- Soep vanaf 16.00 u tot 22.00 u
- Na het eten een dessert.
- weggeven van coctails om de 2 uur een rondje.
- proberen een thema die samen met de DJ uitgevoerd kan worden ( paaldansen voor mannen,dames en eventueel een lotterij met vrijkaarten )
Een verjaardag tevens van enkele ijsberen en die promoten met een korting van E.30,- per entree waar ik een voorstander van ben om dit uit te voeren zou dan een
goed thema zijn.
- een poster met opschrift Verjaardagsparty van Jansen en Willy69 maar dan wel 4 weken daarvoor al aangeven op het forum.
- DJ lanning in de bar draaien en DJ Sonny in het nachtcafe laten draaien met Gouden Oude muziek ( jaren 70/80 muziek )
- De vrijdag avond daar voor te gebruiken.
- kleine hapjes tussendoor en Pizza rond 22.30 u
- Big30 in een wit pak als gastheer te laten fungeren ( die vind het niet erg om een keer niet te gaan neuken )

Dus PHG wil je gasten en een gezellige avond Bel Big30 ern regel het Op Vrijdag 22 Februari van 15.00 u tot diep in de nacht.

Franzis
28 januari 2013, 12:47
Ich fand den Freitag wirklich gut gelungen, das PHG war schon am Nachmittag gut besucht, die Stimmung war prima!

Das DJ Lanning da war, war eine echte Bereicherung - er hat zu den Mädels und den Männern einfach den besseren Draht.
Die Musik war gut, die Stimmung war recht ausgelassen.

Wie mein Vorredner frage ich mich allerdings, was das "Gold"-Motto sollte.
Einige Schoko-Goldmünzen, ein in der Bar an die Decke gepinnter Streifen aus Gold-Stoff und ein paar Mädels hatten goldene Slips an - das war es schon..
Da hätte ich schon mehr erwartet.

Das Spanferkel war allerdings sehr lecker und ich bin nach zwei Zimmern zufrieden nach Hause gefahren.

Wichtig: Das PHG sollte DJ Lanning wenigstens für den Freitag wieder fest einplanen, die Stimmung war doch deutlich besser!:lostit:

satanic surfer
28 januari 2013, 14:09
PHG op 24/1:
entree voor 15 uur, in tegenstelling tot info op site: geen rabattkaartje (ook 3 Fransen maakten hier melding van op Frans forum, hier vreemdgewijs nog géén melding ervan, dolletjes), blijkbaar enkele maa/dinsdag van toepassing, niet al te fraai maar alla...
club quasi leeg tss 14.30 en 19.30 qua bezoekers: minder dan 15
nadien een hoopje meer, schat rond de 35 s'avonds, flessen drank werden aangerukt, intelligentiepeil zakte aanzienlijk, respectpeil voor dames zakte angstaanjagend, opvallende Thai die behoudens ss iedereen z'n fikken aan haar poesje wou laten voelen, vrolijk bedankt daarvoor om plausibele redenen...
dames: s'namiddags een 25-tal, s'avonds een 30/35-tal
4 sessies terwijl 'k er 2 had gepland... 2-maal gedwongen dus, 1 keer wegens voorkennis uit andere club (dame blijft slechts enkele weekjes), 1 keer domweg wegens toppresales die uitmondde in beste sessie van de dag waarvan akte
2 sessies goed tot zeer goed, 1 sessie matigjes (eerste fehler 2013 vooralsnog), hakjes over de sloot, 1 sessie referenzklasse
ontbijt zeer lekker en uitgebreid, dito fruitsapjes en groentjes, prima
avondeten abominabel slecht zowel qua kwaliteit als aanbod, 60E eintritt onwaardig, hardgeroosterde kip, rijst, gekookte aardappelen en rode kool, 4 schalen identieke rauwkost, dat was het dan... beschamend bijna
pizza lekker en ruim voorhanden
club sauber en netjes, personeel vriendelijk
damespopulatie qua nationalitiet: 85/90% Rumania
Fazit: door omstandigheden een té ambitieuze dag, 12 uur aanwezig, 5 uur gekamerd, naja, ze kunnen ss ditmaal niet verwijten een luiwammes geweest te zijn...Helaas enkele minpuntjes zoals bovenstaand geschetst, snappen ze daar niet dat als je iets aankondigd, je je daar aan dient te houden (rabattkaartjes), en dat enigerlei deftig eten niet zou misstaan s'avonds... tja, het is me een raadsel hoor...Voorts heb ik me qua dames goed vermaakt, enkele opties in wachtstand gezet waaronder MissYBF die zich s'namiddags de pleuris ergerde, maar na zonsondergang de 20-minuutjes sessies afraffelde, naja... Mal gucken of phg meeleest, al zal dit hun sowieso wel onder de ogen komen viavia...ss maakt weer wat vriendjes voor de goeie zaak zeg maar

womanizer
28 januari 2013, 14:27
Meine meinung auch..... aber : Fest einplannen ???? :gruebel: Dass wurde dass beste sein fur jeder in Happy !!!! :plapper: Ich habe gehort das kann nur wenn ehr exclusive verbindet an Happy, darf dann nich in andere clubs arbeiten... :angryfire: -- :huch:-- Ich weis ehr hat noch termine in andere clubs, before Happy wieder in bild ist gekommen.... Dann auchseine termine als Recidence DJ im ausland...Lanning ist ein mann die sein termine und absprache/vereinbarungen immer nach kommt :) Wir sollen sehn was da in Happy noch passiert.... neue folge im DYNASTY happy... Letzte freitag war richtig super....wir alle haben uns gefreud !!!:freu:

Willi69
28 januari 2013, 19:58
Da hätte ich schon mehr erwartet.
Was denn? :confused: Dass Goldtaler vom Himmel regnen... :rolleyes:

http://www.planet-wissen.de/politik_geschichte/wirtschaft_und_finanzen/gold/img/tempx_gold_sterntaler_g.jpg

Admin
28 januari 2013, 22:12
Ich fand den Freitag wirklich gut gelungen, das PHG war schon am Nachmittag gut besucht, die Stimmung war prima!

Das DJ Lanning da war, war eine echte Bereicherung - er hat zu den Mädels und den Männern einfach den besseren Draht.

Das Spanferkel war allerdings sehr lecker und ich bin nach zwei Zimmern zufrieden nach Hause gefahren.
Das Essen in Happy ist ja immer seeeeeeeeeehr lecker :tongue:. Was ist ein Spanferkel eigentlich :cool::hah:?

egon, Dr. Rammler
28 januari 2013, 22:18
Das Essen in Happy ist ja immer seeeeeeeeeehr lecker :tongue:. Was ist ein Spanferkel eigentlich :cool::hah:?

haha ist so ähnlich wie W2 gegrillt am Spiess

ne, Spass beiseite, Mann Willem, du bist doch schon ein halber Deutscher und schon fast mein Nachbar. Es ist ein Baby-Schwein so bis 20 kg gegrillt an 1 Stück

Flipper
30 januari 2013, 18:30
Jetzt nicht ubertreiben.. es war aber schon ok. Ich kann jetzt nicht sagen das es whoopdiedoo toll war. Kan aber auch so nichts slechtes nennen ausser, das ich ungepopt gegangen bin hatte aber ein netten amusanten abend.

Bosco
30 januari 2013, 18:47
Jetzt nicht ubertreiben.. es war aber schon ok. Ich kann jetzt nicht sagen das es whoopdiedoo toll war. Kan aber auch so nichts slechtes nennen ausser, das ich ungepopt gegangen bin hatte aber ein netten amusanten abend.

Schrijf jij dan eens een objectief verhaaltje hoe het was Flipper. Zelfs Willi69 post er helemaal niets over. Was het dan allemaal zo karig?
Ik begrijp dat we van de sudlanders niks hoeven te verwachten, denk ook niet dat er veel ijsberen onder zijn. Maar een beetje meer info over hoe het was zou wel fijn zijn. Of mot ik weer langskomen?

Willi69
30 januari 2013, 18:57
Zelfs Willi69 post er helemaal niets over.
Der Bericht kommt im Sommer... :biggrin:

Bosco
30 januari 2013, 19:03

Zolang het maar met aanwezigheidslijst is. :rolleyes:

egon, Dr. Rammler
1 februari 2013, 14:12

du hast bestimmt wieder onaniert haha..

aquarius
1 februari 2013, 23:18

Welcher Sommer? 2013 oder 2014 :-)

Gruß
aquarius

Flipper
2 februari 2013, 13:56
Wat moet ik schrijven dan, dat het middelmatig was, dat de vrouwen redelijk 'null' uitstralen, dat het eten ok is, maar dat er geen feest stemming heerste.. Het was mijns insziens een normaal dagje niets uitzonderlijks niets negatiefs,.. geen highs geen lows gewoon gezellig met de jongens maar qua vrouwen matig.. een zesje als je het mij vraagt.. niet een 'lekker' wijf ok louana maar das ook een 'Sammy' niveau griet, iedere keer pannekoeken, dwz wel lekker maar nix aparts.. :smoke: dusss.. wel ok, maar geen topper voor MIJ aanwezig.. Ik verheug me op de zomer, dan krijgen ze wellicht weer wat wind in de zeilen..

Flipper
2 februari 2013, 14:54
Dus Bosco, nu heb je er al 2 die precies hetzelfde zeggen.. ;)

btw ik ken womanizer niet

egon, Dr. Rammler
2 februari 2013, 16:59
Wat moet ik schrijven dan, dat het middelmatig was, dat de vrouwen redelijk 'null' uitstralen, dat het eten ok is, maar dat er geen feest stemming heerste.. Het was mijns insziens een normaal dagje niets uitzonderlijks niets negatiefs,.. geen highs geen lows gewoon gezellig met de jongens maar qua vrouwen matig.. een zesje als je het mij vraagt.. niet een 'lekker' wijf ok louana maar das ook een 'Sammy' niveau griet, iedere keer pannekoeken, dwz wel lekker maar nix aparts.. :smoke: dusss.. wel ok, maar geen topper voor MIJ aanwezig.. Ik verheug me op de zomer, dan krijgen ze wellicht weer wat wind in de zeilen..

doe mee...

Jansen
3 februari 2013, 14:44

Toch heeft Bosco gelijk.

Jij hebt de gehele vrijdag avond 25/01 op je barkruk vastgeplakt gezeten en kan dus weinig oordelen naar de stemming in de gehele zaak.
Daardoor heb je niet gezien dat er over de gehele zaak voldoende mooie dames aanwezig waren en ook in het nachtcafe.
Ik ben met Louana al vrij vroeg mee gegaan en jullie zagen nog dat ze bij het verwelkommen van mij ik zelfs rode wangen kreeg.
HaHa dat zou jij nog vermelden op het forum maar dat is niet van bloosen Vriend Flipper maar van opwinding en geiligheid.

Bosco
3 februari 2013, 15:10
Dus Bosco, nu heb je er al 2 die precies hetzelfde zeggen.. ;)

btw ik ken womanizer niet

Ik ken hem wel, en jij ook! ;)

popey01
3 februari 2013, 15:42
Willi69 heb je nog een aanwezigheidslijstje van gisteren !!!

Flipper
3 februari 2013, 17:31
Jansen,

A) Ik wordt hier door Bosco nog eens uitdrukkelijk gevraagd MIJN mening te geven.. Dus jou commentaar zet 0,0 zoden aan de dijk.
B) Ik ken onze willy al enige jaren en weet wanneer hij een goede avond heeft.. te herkennen aan overmatig gelach en gedans.. duidelijk niet deze avond dus.
C) Voldoende mooie meiden.. Het feit dat jij genoeg vrouwen vindt onderstreept mijn gelijk.
D) Louana is jou ding.. ik wordt er niet warm of koud van.. Je bent er vroeg mee gegaan omdat banana voor de gein zei dat hij met louana wilde gaan en jij snel dacht je slag te moeten slaan.. =) te herleiden dat je 2 seconden nadat hij dit zei snel louana boekte..

Maar goed.. WHO CARES..als jij het leuk vindt, good for you! Men vroeg mijn mening, dus die gaf ik, ben je het er niet mee eens.. ook goed toch.. Dan schrijf je een mooie post over hoe geweldig het feest was en dat je helemaal uit je dak gegaan bent..

Flipper
3 februari 2013, 17:35
Even voor de duidelijkheid.. in 10 jaar tijd zijn er misschien 5-10 vrouwen geweest die jansen en ik beide geneukt hebben..(niet tegelijkertijd) ;)

egon, Dr. Rammler
3 februari 2013, 17:38
Even voor de duidelijkheid.. in 10 jaar tijd zijn er misschien 5-10 vrouwen geweest die jansen en ik beide geneukt hebben..(niet tegelijkertijd) ;)

die Menschen sind ja gottseidank alle verschieden. wo kämen wir denn da hin, wenn alle die gleichen Interessen, Wünsche und Vorlieben hätten ??

Jansen
3 februari 2013, 19:03
Jansen,

D) Louana is jou ding.. ik wordt er niet warm of koud van.. Je bent er vroeg mee gegaan omdat banana voor de gein zei dat hij met louana wilde gaan en jij snel dacht je slag te moeten slaan.. =) te herleiden dat je 2 seconden nadat hij dit zei snel louana boekte..
.

HaHa nee ik ben niet snel gegaan vanwege Banana die had al zoveel op dat hij haar bijna niet meer herkende .
Mijn afspraak was al bij binnenkomst geregeld met haar,omdat ik met haar altijd voor het eten naar de kamer ga vanwege een volle maag en dan niet optimaal ben haha.
Banana wist niet dat ik haar al gesproken had.

Willi69
4 februari 2013, 00:03
Willi69 heb je nog een aanwezigheidslijstje van gisteren !!!
Nee, ich war am Freitag/Samstag nicht im PHG. :nixweiss[1]: Ich kann aber die Liste vom heutigen Sonntag posten: ;)

Anwesende Mädels am Sonntag, dem 03.02.2013 (circa 30):

Alexia (Rumänien), Amal (:a_t_nu06: Serbien), Amelia (:wiederda: Rumänien), Didem (Türkei), Elisa (Ungarn), Iris (Ungarn/Rumänien/Spanien?), Janell (:a_t_nu06: Deutschland/Türkei, ex-LR), Leila (Litauen), Luana (Rumänien), Maria (Bulgarien), Maya (Rumänien/Italien), Raissa (Rumänien), Serpin (Türkei), Simona (Bulgarien) und Stella (Rumänien) sowie circa 15 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden, zum Beispiel von Flipper oder 11cc. :wink:

Big30
7 februari 2013, 00:08
Omdat Jansen weer eens een hormonale verhoging had samen met Jansen weer eens naar PHG afgereisd. Blijft even wennen dat de deur nu vrijwel meteen opengaat omdat de theke nu in de hal staat. Scheelt Elena die ons weer vriendelijk begroette wel veel heen en weer geren en is ook wel iets logischer zo.

- Eten weinig op aan te merken, varkenshaas en nog een vleessoort, aardappelen, rijst en groentemix en sla.
- Aanwezige dames ik schat in de avond oplopend naar zo'n 50, niet erg druk kwa beren, DJ Lulu die kwa muziek redelijk in de smaak viel en 3 soorten cocktails for free (namen vergeten maar smaakte wel).
- Terwijl Jansen zijn Louana even op een zijspoor zette en Raisa zijn voorkeur genoot liet ik me na wat gefriemmel op de bank verleiden door een Roemeens genaamd Elisia, 1 week in Happy ze zei nieuw in het vak :wink: en haar service (TZ, PZC, FT) zou ik willen omschrijven als bovengemiddeld goed.
- Om 22u hotdog time en daarna terug naar de bar waar een volgens mij nieuwe dame aan het paaldansen was en op die manier contact probeerde te leggen. Dat laat me dus siberisch koud ook al omdat ik haar toch een beetje klein vond (ze zag er wel appetijtelijk uit) en verder was het al bijna tijd om te gaan. Dus geen kans. Ik heb het verder toch al niet op Roemeense dames zoals bekend. Toen ze me even later vriendelijk wenkte liep ik beleefdheidshalve maar naar haar toe om duidelijk te maken en zeggen dat ik op het punt stond om te gaan. Na 5 minuten zijn we dan toch op een kamer beland, ik dacht met een nieuwe dame maar ze zei dat ze hiervoor al 3 jaar in PHG had gebivakkeerd en luisterde naar de naam Daria.
Soit, ze kon er wel wat van zo bleek. Kan geen paspoort van haar vinden by the way. Midden 20, slank, mooie borsten, goed duits en engels, half lang blond haar met op het einde wat zwarte punten. Sprak goed engels en duits en mijn eerste indruk weer zo'n nieuw onervaren Roemeentje bleek dus niet te kloppen.
Ze was in gezelschap van haar zusje/nichtje/vriendinnetje, type GND, klein verlegen en naturel. Meer zoals we dat hier zeggen het PP type maar dat vond ik dus in eerste instantie dus ook van Daria :biggrin:!
- Jansen zag zijn kans ook schoon en verdween tegelijk ook voor de slotronde met een dame met een moeilijke naam die begon met een C.
- Twee nieuwe tafels in het loopgedeelte tussen kleedruimte en nachtcafe. Temperatuur regeling van 2 van de de douches ging soms niet of met horten en stoten.
- Iets later vertrokken (na nog even met Simona wat bijgekletst hebben) dan gepland maar de diepte investering in Daria had zich wel geloond :tongue:.
- Oja Planet Happy Garden, 7.2 Alte Weiber sucht man(n) vergeblich.... (https://www.ijsberenforum.com/forum/content.php?640-Planet-Happy-Garden-7.2-Alte-Weiber-sucht-man%28n%29-vergeblich).... De voorbereidingen waren al in volle gang :tongue:!

Willi69
8 februari 2013, 14:41
- Oja Planet Happy Garden, 7.2 Alte Weiber sucht man(n) vergeblich.... (https://www.ijsberenforum.com/forum/content.php?640-Planet-Happy-Garden-7.2-Alte-Weiber-sucht-man%28n%29-vergeblich).... De voorbereidingen waren al in volle gang :tongue:!
=> :confused: :confused: :confused:

The page that you have requested was not found. If you followed a valid link, please notify the administrator.
Done. ;)

Admin
8 februari 2013, 19:24
Done. ;)
Danke 7-2 ist eben schon Geschichte, aber diese link stimmt doch?
Rosenmontag in Happy Garden (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?9422-PHG-4.2-Happy-Poker-7.2-Alt-Weiber-11.2-Rosenmontag&p=298414#post298414)

Willi69
8 februari 2013, 19:35
Hmm, ich will ja keine alten Geschichten lesen, sondern aktuelle Hardcore-Berichte! :Sandwich-sex: :spammer:

Jansen
8 februari 2013, 21:28
Zo eindelijk even rust na diverse uitspattingen weer in Duitsland.
Zoals Big30 al schreef was het een goede avond afgelopen woensdag eten goed en voldoende mooie dames die aan mijn oneerbare voorstellen wel wilden voldoen.
Louana was weer in een vaste relatie beland maar had wel een paar minuten tijd voor een goedendag schat.
Maar omdat er weer een paar trieste beren met veel flappen strooide was zei daar natuurlijk zeer gevoelig voor.
Staat er een echte wit uitgeslagen beer met een doedel kapsel en zo wit als een echte ijsbeer de hele avond om dit lekkere wijf heen en weet niets eens waar hij hem in moet stoppen.
Maar vooruit geef die man een lollie en hij zou al blij zijn.
Ik had geen moeite deze keer, maar omdat Elena dat dacht en mij al een vrijkaart wou geven voor een volgend bezoek, die ik weigerde omdat ik net een kamer bezoek met Raisa had besproken.
Raisa is een hele mooie meid met alles op de juiste plaats lekkere borsten,benen en een lekker klein nat poesje na een befpartij.
Als ze nu ook nog eens leert wat pijpen is dan krijgt ze een 7.5.
In de doggy en lepeltje lepeltje voldeed ze prima.
Herhaling ( alleen als ze wat bijles heeft genomen of ik teveel drank opheb )
Nee geintje ze is een hele lekkere meid.
Daarna om een flink van bil te gaan heb ik ( omdat Big30 weer naar de kamer moest nu met Daria ) ben ik de kino in gedoken met Clowie.
Die beloofde me van alles in de bar,maar in de kino werd het minder.
Na een PZC en een beetje Doggy (wat niet zoveel voorstelde deze gebeurtenissen ) ben ik boven haar gaan zitten met de afspraak dat ik haar op haar borsten zou sprietsen.
HaHa zei kan alles van te voren beloven maar dat kan ik ook.
Dus toen ik de kogel in mijn zaadleiding voelde aanstormen heb ik mijn mondstuk iets hoger gericht en spoot recht in haar rechteroog met wat kapsel en neusvleugel erbij.
Ze schrok maar kon geen kant meer uit omdat ze vast onder mijn lichaam zat.
Ik zei sorry en dacht goed gedaan jansen.
Toen ik terug was kwam onze andere zaadschieter ook net de kleedruimte in en zijn we weer aangereden met een kus voor Elena die blij was dat ik het sportief had opgepakt.
En toch moet PHG dit niet toelaten dat een sukkel van een beer de beste meiden afhuurt.
Was weer eens lekker om vreemd te gaan als je vriendin dan toekijkt dat de echte zaadschieter een ander gat gaat vullen.

Bluebear
8 februari 2013, 22:24
Ja, Jansen, verliezen doet soms pijn. Ik was overigens die ijsbeer niet. Maar om nou meteen een verbod op pannekoeken te gaan eisen vind ik toch wel wat ver gaan. "Money talks and BULLSHIT walks". Om maar te zwijgen om het prestatatievermogen van de betreffende ijsbeer te onderschatten. Kan je nog vies tegenvallen. Er is maar een manier om dat te kunnen weten en dat is om met hem de kamer op te gaan. Maar van die kant zijn ons jongens daar niet, he. Nee, Jansen, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je een beetje jaloers bent. Leuk om haar "terug te pakken", he!! Ik denk dat ze er vannacht wakker van gelegen heeft. Ja, wakker was ze vannacht wel, maar niet daarom. Ach ja, leuk om er over te fantaseren, toch! Je moet maar zo denken dat het maar goed was zo, want anders hadden Raisa en Clowie nooit van jou liefdeselixer mogen proeven. Dat had ik deze dames toch niet willen besparen. Ze zijn nl. niet zoveel gewend. "Like Thhhhhuuuuuuu.................." :teuflisch:

Jansen
9 februari 2013, 17:45
Ja, Jansen, verliezen doet soms pijn. Ik was overigens die ijsbeer niet. Maar om nou meteen een verbod op pannekoeken te gaan eisen vind ik toch wel wat ver gaan. "Money talks and BULLSHIT walks". Om maar te zwijgen om het prestatatievermogen van de betreffende ijsbeer te onderschatten. Kan je nog vies tegenvallen. Er is maar een manier om dat te kunnen weten en dat is om met hem de kamer op te gaan. Maar van die kant zijn ons jongens daar niet, he. Nee, Jansen, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je een beetje jaloers bent. Leuk om haar "terug te pakken", he!! Ik denk dat ze er vannacht wakker van gelegen heeft. Ja, wakker was ze vannacht wel, maar niet daarom. Ach ja, leuk om er over te fantaseren, toch! Je moet maar zo denken dat het maar goed was zo, want anders hadden Raisa en Clowie nooit van jou liefdeselixer mogen proeven. Dat had ik deze dames toch niet willen besparen. Ze zijn nl. niet zoveel gewend. "Like Thhhhhuuuuuuu.................." :teuflisch:

Nee vriend Bluebear,

HaHa leuk geschreven.
Het heeft niets met verliezen te maken Elena had zelfs nog gevraagd toen ik binnen kwam aan Louana ( toen ik me aan het omkleden was ) dat ze haar vaste klanten niet moest laten staan.
En ze had daarop gelachen en gezegd nee die Buck pak ik wel even tussen door.
Maar ik had zelf geen zin om een tussendoortje te zijn dus heb ik geen moeite genomen om haar te vragen.

Raisa was een leuke ervaring en Clowie was gewoon een dessert van de avond.

In diverse clubs is niet toegestaan dat dames de gehele avond blijven bankhangen met een gast die daar voor betaald.
Zei mogen gerust een aantal uren of langer op de kamer maar niet afgehuurd worden als callgirl.

Big30
9 februari 2013, 17:54
In diverse clubs is niet toegestaan dat dames de gehele avond blijven bankhangen met een gast die daar voor betaald.
Zei mogen gerust een aantal uren of langer op de kamer maar niet afgehuurd worden als callgirl.
Zie ook:
Waarom huren mannen - in een club - een DVP voor een complete dag? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21738-Waarom-huren-mannen-in-een-club-een-DVP-voor-een-complete-dag)

Verdere discussie of het done of not-done is een dame af te huren cq de hele dag te pannenkoeken graag in bovenstaand topic.

Bord Eten
9 februari 2013, 22:04
Heerlijke dag! Goede verhouding dvp/ ijsberen. Goede sfeer maar kon ook aan mij liggen haha

Big30
9 februari 2013, 22:06
@Bord eten,

Je zult Louana wel de hele tijd hebben afgehuurd denk ik :tongue:!

Maar was jij er ook?
Neen hoor had vandaag andere verplichtingen!

Bord Eten
9 februari 2013, 22:11
Haha nee hoor

Afhoeren doet Bord eten niet aan ;-)

Nee was andere dame, Rebecca, die mijn dag heef gemaakt!!

Maar was jij er ook? Of ben je er altijd kan ook natuurlijk.

Flipper
10 februari 2013, 09:41
Zie ook:
Waarom huren mannen - in een club - een DVP voor een complete dag? (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21738-Waarom-huren-mannen-in-een-club-een-DVP-voor-een-complete-dag)

Verdere discussie of het done of not-done is een dame af te huren cq de hele dag te pannenkoeken graag in bovenstaand topic.

Zegt de ene Pannekoek tegen de andere pannekoek, is jou dvp ook afgehuurt vandaag, nee zegt de andere pannekoek maar mn dvp houd van chocolade eieren meer dan zachtgekookte eitjes.. Tada op zn pannekoeks een antwoord gegeven aan al die haantje die zich gedragen als klaagkuikens..

egon, Dr. Rammler
10 februari 2013, 09:47
Zegt de ene Pannekoek tegen de andere pannekoek, is jou dvp ook afgehuurt vandaag, nee zegt de andere pannekoek maar mn dvp houd van chocolade eieren meer dan zachtgekookte eitjes.. Tada op zn pannekoeks een antwoord gegeven aan al die haantje die zich gedragen als klaagkuikens..

nä,nä Flipper ich lach mich kapott...

twinnio
13 februari 2013, 09:23
Is er nog een actuele ledenlijst van na 3-2? :biggrin:

felrops
13 februari 2013, 09:48
Is er nog een actuele ledenlijst van na 3-2? :biggrin:

De ledenlijsten zijn altijd accuraat op de site te vinden. Maar ik denk dat je de aanwezigheidslijsten van onze vriendinnen bedoeld? Willi69 is de best bron. Nu eerlijk gezegd zou ik het leuk vinden mochten de dames ook lid worden en actiever zijn op dit forum.

Admin
13 februari 2013, 20:58
Willi69 is de beste bron. Nu eerlijk gezegd zou ik het leuk vinden mochten de dames ook lid worden en actiever zijn op dit forum.
Willi69 is simply the best :freu:!

nb. dames mogen en een aantal zijn lid van dit forum, maar er zijn inderdaad niet heel veel dames actief. Maar dat is op zich geen enkel probleem.

egon, Dr. Rammler
15 februari 2013, 11:45
Willi69 is simply the best :freu:!

nb. dames mogen en een aantal zijn lid van dit forum, maar er zijn inderdaad niet heel veel dames actief. Maar dat is op zich geen enkel probleem.

blos die sind anonym lid..

Jansen
21 februari 2013, 22:28
IK zeg twas een mooie Duitse Brunette met een RODE gloed in het haar ;), Cecilia, 22j, Jansen komt later met meer info en was zichtbaar tevreden. Moest Dana nog een massage geven en die had nog een speciale boodschap voor :baeh::teuflisch:! Leuke meid trouwens ;).

De Duitse Cecilia 22 jaar met heel lang bijna zwart haar ( geen Roemeens ik twijfelde eerst ook ) maar een echte uit Koln.

Dit is een aanwinst voor PHG maar als er te weinig werk is dan is ze na zaterdag weer weg.

Heb wel met haar afgeproken om volgende week op 1 maart te komen wat ze beloofd heeft maar ik bel haar toch maandag.

Toen Big mat Dana klaar was heb ik met haar nog wat op de bank liggen pannekoeken.

Big30
24 februari 2013, 19:04
De Duitse Cecilia 22 jaar met heel lang bijna zwart haar ( geen Roemeens ik twijfelde eerst ook ) maar een echte uit Koln.

Volgens mij spotte ik haar zaterdag jl. nog maar ben niet helemaal zeker want ik was erg laat in PHG ivm andere verplichtingen overdag en lichte sneeuwval onderweg en het was behoorlijk druk in de bar ivm het feestje van Cornel!

- Wel 2 nieuwe zwartharige Poolse dames gespot beiden brildragend en optisch zeer OK! Willi69 zal wel meer info geven hoewel de Banaan ook over 1 dame wat te berichten heeft :tongue:. Namen noemde W69 wel maar die ben ik na de thuisreis die helaas over besneeuwde wegen ging al weer vergeten.
- Verder zo'n 3 nieuwe blonde Roemeentjes gespot, waarvan ik er 1 uit een andere club me meende te herinneren.
- Een Aziatisch ogende Nederlands sprekende dame, RB kende haar dacht ik.
- Helaas Daria samen met haar vriendinnetje niet gezien.

Ricardo Banana
25 februari 2013, 07:16
Wel 2 nieuwe zwartharige Poolse dames gespot beiden brildragend en optisch zeer OK! Willi69 zal wel meer info geven hoewel de Banaan ook over 1 dame wat te berichten heeft :tongue:.
Elena en Gabi, allebei met zwarte bril.

Een Aziatisch ogende Nederlands sprekende dame, RB kende haar dacht ik.
Braziliaanse, is wel vaker in de happy geweest. naam mij onbekend. T/m maandag volgende week aldaar

Flipper
26 februari 2013, 21:07
Hahaha biggy de enige 2 vrouwen in banaan zn leven, die hij ook van naam kent, zijn 2 lekkere blondjes :) heini ken,.. en warri steiner.. dat zijn zn 2 draga's ;) lolzzzzz..

Willi69
28 februari 2013, 21:05
So, hier schnell noch die Liste der anwesenden Mädels vom letzten Samstag, dem 23.02.2013 (circa 45):

Amelia (Rumänien), Anita (Rumänien), Carolina (:wiederda: Brasilien), Cecilia (:a_t_nu06: Deutschland), Chris (Ungarn), Claudia (Ungarn), Cynthia (Rumänien), Gabi (:a_t_nu06: Polen), Giordana (Rumänien), Jasmin (Rumänien), Jessica (Rumänien), Jill (Deutschland), Lena (:a_t_nu06: Polen), Loredana (Rumänien), Lucy (Rumänien), Marie (Rumänien), Maya (Rumänien/Italien), Mira (:a_t_nu06: Deutschland/Marokko) & Freund(in) :eek:, Raissa (Rumänien), Raluka (Rumänien), Rebecca (Rumänien), Samantha (Russland), Samira (Türkei), Serpin (Türkei), Stella (Rumänien) und Tanja (Rumänien) sowie circa 15 - 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden. :wink:

Prima
28 februari 2013, 23:30
zondag loredana, laten zweten ik kamer 6 , het was weer helemaal buitengewoon , begon met rijden tegen de spiegel ,toenzoenend op bed beland ,super blowjob ,en haar daarna inwendige stokslagen gegeven ,
en na afloop zei ze , dat ik volgende keer haar wel opnieuw mocht ,
ik zei ja ja , dan betaal jij mij zeker (-;

Flipper
2 maart 2013, 10:15
Nou dan zal ik lorredana's eer vandaag maar gaan bezoedelen.. ik bind dr wel vast in die SM kamer hahahah en dan ga ik dr kietelen met een veertje XD...

Willy/Janssen/Big mn vlucht was vertraagd gister en door het tijdsverschil was ik toch al laat (0.30).. ben nog langsgereden maar ik was zooooo gaar van al dat wachten, dat ik voor mn eigen bedje heb gekozen. Dus ik ga vandaag maar als troost... Bij deze misschien tot ziens op de afterparty hahaha...

Jansen
2 maart 2013, 14:05
De Aftrap

Ja de aftrap omdat ik begin met het verslag als eerste denk ik.

Op de verjaardag van Jansen49 en Willie79 ja ook hun zijn weer tien jaar ouder na deze avond heb ik met een volle maag van drank en eten nog net mijn thuis kunnen vinden.
Net rond 18.00 u kwam ik binnen en zag dat er al feeststemming was in de bar,natuurlijk met Badslippers.MichelJ,De Sousa en RicardoBanana was de bar al gevuld met zeer mooie dames naast hun waar ook nog andere ijsberen bij aansloten.
Ik werd gefeliciteerd door de aanwezige ijsberen,de thekes en door Cornel waarna de dames mij ook omhelste en kuste met vele kussen dat dit misschien wel zou helpen voor een kamerbezoek.
Egonrammelaar vertelde meteen dat er een Turkse dame was waar ik het zeker mee moest kunnen dus moest ik met hem mee voor een kennismaking.

Tussen de drukte door waarbij meteen opviel dat PHG zeker 12 nieuwe dames erbij had sinds laatste weken kwam ik bij Samira die ik wel van gezicht kende maar niet van poes.
HaHa ja ze melde dat ik wat kleine grijze haren had bij mijn oren waarop ik vertelde dat ook Richard Gere en onze Nespresso Koffieverkoper deze ook heeft waar de dames dan ook op vallen.
Ik zei tegen haar dat ik alleen op dames val zonder een geschoren poes maar wel wat haar moet voelen tegen mijn neus bij het beffen zodat ik kan niezen en van mijn verkoudheid dan af kan komen.
Ze schrok en melde dat haar poes kaal was dat is jammer liet ik haar weten dan kom ik wel terug als het wat aangegroeid is.
De beren naast me hadden het niet meer omdat ik ook echt verder liep na even nog gevoeld te hebben aan dat kaal ding.
Nee dit is een echt P.P. meisje of sonny girl.
Toch heeft deze Samira een super lekker lichaam met mooie borsten en lekkere steekkont dus hield ik haar wel in de gaten.
Na mijn eerste ronde gedaan te hebben om iedereen een hand te geven zoals ook bbrrtb ,Big40 en de drie broers van Willie 79 uit Duitsland werd het tijd om te eten.
Big30 heeft er ook een dubbelganger bij, er was namelijk ook een broer van Willie79 die veel op hem leek ( zelfde oren,kapsel,bril en badjas)
dus was dit voor de avond waarbij ook nog een Big50 met nog een Big60 die dan ook zeker 60 ton woog.
Ook de dubbelganger van Tiga was er ( je kent hem wel de man met het zeer bleke lichaam en beetje rossig haar die ook stiekum vaak de kamer opgaat.
De Dubbelganger van Willem2 was er niet Willem1 voor bekende maar dan zonder Gaby.
Het eten was super met veel soorten vlees ( dat wat over is vandaag naar LR wordt gebracht ) en daarna een speciaal Dessert voor de jarigen.
Ook daar beneden in het nachtcafe kwamen we weer beren tegen waarvan enkele bekende zoals Spinx,Bluebeer,Dalton NiMo en salitos waarmee we even gezellig bij gepraat hebben om daarna naar de bar te gaan voor de feestmuziek en het speciaal kado van PHG voor Willie en mij.
Er werd aan de bar geschoven met stoelen en een bartafel en iedereen kwam kijken toen de muziek een verjaardagsnummer ging spelen.
Er kwamen twee zeer grote taarten binnen door de dames waarvan ik er een van Loredana kreeg met vuurspugende kaarsen met marsepeinen met sierletters benoemd naar Willie en naar Jansen.
Ja super met champagne erbij en het feest kon beginnen.
Willie en ik moesten plaats nemen op de stoel en er werd een paaldansact voor ons gedaan waarbij de dames de badjas van ons aftrok en met slagroom onder spoot.
Ze ging boven op de schoot van Willie zitten en deed daar wat geschuif dat de rechtse politiek dit zeker niet had goed gekeurd.
haha zei de paal weer op en met mij niets gebeurd!!

Dacht ik !!

Dan komt ze naar mij en trekt mijn handdoek af zodat ik daar poedelnaakt midden tussen het grote publiek sta en moet plat gaan liggen tegen de paal waarbij zei een dans show geeft waarbij ze mijn pik insmeert met slagroom en ook mijn mond die ik dan tegen de poes aandruk zodat zei ook weet wat plakkerig is
Het publiek klapt en gilt dat ze het wel prachtig vinden en als ik om me heen kijk denk ik KUT daar ligt Jansen nu met alle ogen gericht op alles wat met slagroom te maken heeft.
Mijn pik ligt met volle schaamte boven op de ballen maar had volgens mij nog graag onder de ballen weg gekropen.
Daarna is het Douchen en naar beneden waar vele taarten en drank wordt geschonken en gegeten door alle aanwezigen.
Volgens een telling van de theke waren er op dat moment 28 ijsberen binnen die zich hadden aangemeld maar exact weet ik het niet omdat ik er maar 22 van kende.
Ik ben met de Turkse Samira naar kamer 17 gegaan waar nog een verrassing wachte van PHG die ik hier niet mag melden.
daarna nog even de kino ingedoken met een meisje die bij de paal ook met mij bezig is geweest om daarna nog een massage te nemen van de masseur die aanwezig was.
Ricardo banana had ik al gekoppeld aan Cecilia waarbij hij een goed gevoel aan over heeft gehouden na de kamer en 3 rode strepen op zijn lichaam.
Rond 21.00 de tombola van Willie voor het forum waarbij Doorlopen,Porsch,Flipper en gatenvuller in de prijzen vielen voor een gratis entree maar zei waren er niet dus ging de loting verder totdat ze weg gegeven waren.
Jammer voor Flipper omdat hij anders nog een vrijkaart voor vandaag had kunnen bemachtigen.
Rond 22.00 kwamen er warme hapjes met loepiaatjes Wings enz enz.
In de tussentijd toen een dame mij aan mijn leuter zat te zuigen hield Willie nog een sauna spel en wat anders maar daar heb ik niets van meegemaakt door de sex die opdat moment voor mij belangrijker was dan spelletjes die ik in de kino of op de kamer zelf laat uitvoeren.
Rond 23.00 vele extra pizza's zodat iedereen het helemaal gehat had van het eten en drank ( big30 heeft zijn rugzakje gevuld en eet vandaag gewoon verder )

Toen ik weg ging kreeg ik van het IJsberenforum ( Big40 en MichelJ ) nog een super kado en ook namens PHG nog wat toezeggingen voor een volgend bezoek.

Ja het was een geslaagde avond met vele beren waarbij Willie wel zal aanvullen welke beren nog meer, en ik hoop dat de foto's die gemaakt zijn van het eten hier zonder de mensen die er om heen staan op het forum geplaatst gaan worden.
Jammer dat Willem2,Bosco,Rex en Lustman niet aanwezig waren vanwege andere verplichtingen die ze mij al gemeld hadden en de zieke dn Bijter ook Sonny mijn beste ijsberen vriend die zijn jas heeft uitgetrokken en met een nieuwe liefde verder gaat.

Beren allemaal bedankt voor het bezoek waaronder :

Big30.MichelJ,Badslippers,Spinks,Dalton,De Sousa,Willy69,Egon Rammler,Gynakologe,Ricardo Banana,Bakker,Bluebear,
Salitos,Theo-loge,bberth,NiMo.longtollernie,spies, enz enz
maar ook :

DJ die speciaal hier voor was ingehuurd met een zeer profesionele instalatie.( had ook lanning mogen zijn maar die was bezet in andere club )

De Bakker uit Koln die ook de taarten gemaakt heeft en zelf aanwezig was

Cornell en mij theke vriendin en gastvrouw ..........

De Hema waar ik gebak had gekocht

De kok die ook zeer veel gedaan heeft aan het eten waarbij alles echt super was.

De dames die speciaal uit VV en GT waren gekomen waarbij ik de namen niet mag vermelden omdat ze anders problemen krijgen
Wel Cecilia die uit GT kwam en nu ook weer in PHG zal blijven net als een meisje uit VV.

Ook het forum bedankt voor de Tombola en het Kado waar ik Willem2 nog extra voor bedankt.

Ik wens de zieke ijsberen die ook afwezig waren veel sterkte deze dagen zonder aanweig te kunnen zijn bij hun vrienden.

Ook PSV succes vanavond.

Een volgend feest van mij is rond de zomer dan vier ik 10 jaar ijsbeer in Duitsland waar en wanneer nog niet bekend maar zal zeker een tuinfeest worden met barbeque

Misschien dat dan ook een aantal dames extra komen en DJ Lanning die op zo'n feest ook hoort te zijn ook vanwege zijn inbreng van altijd de nieuwste muziek.

Ik hoop dat vandaag MichelJ ook een zeer geslaagd feest zal hebben in Living Room en hoop voor hem ook op en grote opkomst daar met vele beren die als ze dit lezen vanavond nog de auto pakken Feest tot rond 05.00 u

Helaas kan ik er niet bij zijn vanwege werk.

Flipper
2 maart 2013, 15:04
Haha Ja janssen... Ik was er graag bij geweest zoals ook de bedoeling was, Maar als de vlieger een uur vertraging heeft dan is het niet echt meer de moeite om na 12 uur nog bij happy naar binnen te lopen.. Ik ben al blij dat ik vandaag weer boven man ben (na net even gedut te hebben) en na me zo even gedouched te hebben richting hg kan koetsen.. Klinkt als een leuk feest , en ik vind het jammer dat ik er niet op tijd kon zijn!.

Jansen
2 maart 2013, 21:44
Haha Ja janssen... Ik was er graag bij geweest zoals ook de bedoeling was, Maar als de vlieger een uur vertraging heeft dan is het niet echt meer de moeite om na 12 uur nog bij happy naar binnen te lopen.. Ik ben al blij dat ik vandaag weer boven man ben (na net even gedut te hebben) en na me zo even gedouched te hebben richting hg kan koetsen.. Klinkt als een leuk feest , en ik vind het jammer dat ik er niet op tijd kon zijn!.

Geeft niet Flipper in juni geef ik een barbecue feest in een super tuin op de middag en avond vanwege 10 jaar ijsberen leven in Duitsland.
Bij welke club dat weet ik nog niet ben in onderhandeling met GT en VV maar andere clubs kunnen ook nog mee doen.
Dit is puur op eigen initiatief.

Dus je bent dan ook welkom.

Picasso 1
3 maart 2013, 15:02
Geeft niet Flipper in juni geef ik een barbecue feest in een super tuin op de middag en avond vanwege 10 jaar ijsberen leven in Duitsland.
Bij welke club dat weet ik nog niet ben in onderhandeling met GT en VV maar andere clubs kunnen ook nog mee doen.
Dit is puur op eigen initiatief.

Dus je bent dan ook welkom.

Qua grootte en voorzieningen leent Magnum zich het best voor een grote feest; manco in de zomer is wel het ontbreken van een grote buitentuin.

egon, Dr. Rammler
3 maart 2013, 16:30
Qua grootte en voorzieningen leent Magnum zich het best voor een grote feest; manco in de zomer is wel het ontbreken van een grote buitentuin.

kann ich nicht zustimmen, meine Ansicht: es ist ein Scheissladen !!!
wäre ja niemals dahingegangen, aber ich hatte eine Freikarte von W2 und habe die am Freitag, 22.2. eingelöst. Einen grossartigen Bericht möchte ich mir ersparen, da ich mich sonst wieder unnötig ärgern muss.
Punkt 1: Essen. Hatte Schnitzel bestellt, welches ich erst nach Reklamation bei der Theke, welche ich aus Residenz kannte, nach ca. 1 Stunde erhielt und dann war es auch noch zäh und trocken wie Sohlenleder und schmeckte wie aus der Mikrowelle.
Punkt 2: kaum für mich poppbare Frauen mit für mich brauchbarem Service vor Ort, obwohl zahlreich vorhanden. Alles nur nach Getränken kobernde Abzocktanten und Serviceverweigerer.
Punkt 3: Hab mir aufgrund der zahlreichen Stolperfallen fast das Genick nach Genuss von etlichen Fl. Bier gebrochen.

Hab dann noch mit Müh und Not etwas Brauchbares zum poppen gefunden. Name Manuela, Russin, blond gefärbt mit echten C-Hupen, Alter Mitte 20
Sie hat mich echt gut versorgt und gab derart Gas das ich ihr nur 1 Stunde lang widerstehen konnte und zum Abschluss meine DNA zuckend auf ihren Mandeln verteilte. :tongue:

Willi69
3 maart 2013, 16:32
Ik ben met de Turkse Samira naar kamer 17 gegaan waar nog een verrassing wachte van PHG die ik hier niet mag melden.
Paspoort? ;)

Een volgend feest van mij is rond de zomer dan vier ik 10 jaar ijsbeer in Duitsland waar en wanneer nog niet bekend maar zal zeker een tuinfeest worden met barbeque.
Gute Idee, Jansen94, ich könnte in diesem Jahr - zusammen mit Chris117 - 20 Jahre PHG (1993 - 2013) feiern... :biggrin:

egon, Dr. Rammler
3 maart 2013, 16:34
Paspoort? ;)

Gute Idee, Jansen96, ich könnte in diesem Jahr - zusammen mit Chris117 - 20 Jahre PHG (1993 - 2013) feiern... :biggrin:

schönste Frau im Garden Reservehausmeister, tu nicht so, als ob du sie nicht bemerkt hättest...

Picasso 1
3 maart 2013, 16:43
kann ich nicht zustimmen, meine Ansicht: es ist ein Scheissladen !!!
wäre ja niemals dahingegangen, aber ich hatte eine Freikarte von W2 und habe die am Freitag, 22.2. eingelöst. Einen grossartigen Bericht möchte ich mir ersparen, da ich mich sonst wieder unnötig ärgern muss.
Punkt 1: Essen. Hatte Schnitzel bestellt, welches ich erst nach Reklamation bei der Theke, welche ich aus Residenz kannte, nach ca. 1 Stunde erhielt und dann war es auch noch zäh und trocken wie Sohlenleder und schmeckte wie aus der Mikrowelle.
Punkt 2: kaum für mich poppbare Frauen mit für mich brauchbarem Service vor Ort, obwohl zahlreich vorhanden. Alles nur nach Getränken kobernde Abzocktanten und Serviceverweigerer.
Punkt 3: Hab mir aufgrund der zahlreichen Stolperfallen fast das Genick nach Genuss von etlichen Fl. Bier gebrochen.

Hab dann noch mit Müh und Not etwas Brauchbares zum poppen gefunden. Name Manuela, Russin, blond gefärbt mit echten C-Hupen, Alter Mitte 20
Sie hat mich echt gut versorgt und gab derart Gas das ich ihr nur 1 Stunde lang widerstehen konnte und zum Abschluss meine DNA zuckend auf ihren Mandeln verteilte. :tongue:

Haha, als je een recensie over had geschreven dan had ik je genomineerd :biggrin:. Zonder nu in een discussie te willen belanden over wel/niet goeie service en aantrekkelijke vrouwen denk ik nog altijd dat gezien de ruimte en de faciliteiten het een mooie plek is om er met een grote groep aanwezig te zijn. LR en PHG vind ik te klein voor grote feestjes en GT is al snel te vol.

Willi69
3 maart 2013, 16:46
schönste Frau im Garden Reservehausmeister, tu nicht so, als ob du sie nicht bemerkt hättest...
Samira war die Glücksfee, Du Blödmann, aber es gibt trotzdem noch keinen paspoort... :rolleyes:

Badslippers
3 maart 2013, 16:59
Vrijdag was het de beurt om de verjaardag te vieren van Willi69 en Jansen. Ook dit feestje was een geile bende. In het "Nachtcafé" was het weliswaar een bejaardenoord doch in de bar gingen alle remmen los en vloog de auto meermaals uit de bocht. De feestvarkens waren nog niet in huis dus dienden wij ons zelf te vermaken.

Allereerst kreeg ik een geheimzinnige envelop in mijn handen gedrukt van "de sousa". Het zou toch geen bombrief zijn omdat ik in het begin van het voetbalseizoen tegen hem zei dat die provinciale voetballers uit Eindhoven naar de titel konden fluiten omdat Feijenoord er dit jaar zeer verrassennd mee zal gaan lopen. Gelukkig bleek de envelop de nodige sponsorkaarten voor een mij bekende club te bevatten waarvoor nogmaals hartelijk dank. Vanzelfsprekend werd dit beklonken met een "Warsteiner" vanuit de tap.

Nou was het zo'n geile bedoening in de bar dat ik ook naar de bejaardenafdeling van de Alzheimer en senielen verkastte om wat af te koelen en niet direct op de wijven te vliegen. Echter daar stond de beeldschone Samira. Een Duits/Turkse of een volledig Turkse doch vlekkeloos Duits sprekend. Deze vrouw was te mooi om in een saunaclub te werken. Bij dit soort mooie vrouwen vind ik vaak dat de geilheidsfactor ontbreekt. Dus links laten liggen. Verder zag ik nog Lara een slanke, donkerharige Roemeense. In het "Nachtcafé" trof ik ouwe snoeperd Dalton die me nog eens duidelijk maakte waarom de Chinese les in "Acapulco" zo de moeite waard is. Gezellig gekletst met deze wereldreiziger die alles al gezien heeft en nog meer haren op zijn kop heeft dan ik.

Weer terug naar bar waar Maria zich om de paal geslingerd had. Dit was een wat stevigere dame met een uitzonderlijk geile uitstraling. Ik heb dan altijd mijn twijfels. Geil in de bar, frigide op de kamer. Toch was het een heel siympathiek mokkel die telkens weer kwam "Teasen", geen een keer de sleutel vroeg en een toch wel erg lekker lijf had. Een BS lijf. De volgende keer ga ik haar zeker eens inspecteren. Het mokkel met de dikste tieten was Brasiliaanse Pamela. Praat een mondje Nederlands en komt volgens mij ergens uit de "Bijlmermeer". Ik vind het wel een hitzig wijf. Maar Bbertb vond haar buik te dik. Hij zei dat hij liever naar de buik van Salitos keek dan naar de buik van deze Brasiliaanse. Kijk, het is maar waar je voorkeuren liggen.

Inmiddels begonnen de slijmdraden vanaf de ballustrade te lopen want BBertb ging daar verder met kwijlen. Hij wenkte mij en zei dat ik als de drommel opnieuw naar de bar moest want daar zat een wijf die mijn stoutste dromen tot een ware nachtmerrie-achtige-orgie zou om toveren. Hij wees me op een bleke nymphomane met pronte neus, sexy tietjes in de "netstocking" en met een pruim zo nat dat ze pardoes over de barkruk plooide (bij wijze van spreke dus). Ze zat wat te loensen naar geile BBertjuhbee dus ik dacht: "Rot op jij kontendraaier als je niet kunt beslissen". Mij eerst lekker maken en vervolgens met die "Trash-Cat" aan de wandel gaan. De slet zat me toch een partij over de kruk te schuiven alsof ze last had van zakratten aan haar poes. Op een gegeven moment hadden wij goed oogcontact en zond ik wat non-verbale signalen uit zoals daar zijn het getrappel met mijn voeten, en het uitzenden van wat 25 Hertz tonen waarop zij reageerde als een bronstige neushoorn. Ik zag dat ze onsamenhangend ging ademhalen waarbij ze ritmische fluittonen uitstootte en de plas onder de kruk alsmaar groter werd. Ze stond op, draaide zich om, bukte zich en ik keek frontaal tegen dat ultrastrakke stempelkussen van haar. Nou daar wou ik mijn dekstempel wel op zetten.

Dus ik erop af en ze ontving me met open dijen en een geile tongzoen. Eigenlijk weet ik helemaal niet meer wat we hebben besproken maar het zal weinig om het lijf hebben gehad. Ik schatte haar 24 maar ze was 31. Ha, spek voor mijn bek. Een iets oudere dame Mel genaamd. Ze deed gelijk het voorstel om mijn vriend ook mee te nemen maar ik zei dat zijn pik in slappe toestand te klein was voor haar geile doos. Wij de kamer op en ik moet zeggen dat BBertb niet teveel had beloofd. Doch ik ervoer haar meer als een "GFE" dan een pornoslut. Eerst gemasseerd met olie en ze was als was in mijn handen. Eerst haar rug uitgebreid en langzaam naar dat poesje tussen haar benen. Ik schrok me kapot het laken was al rijp voor de wasserij en er was nog niks noemenswaardigs gebeurd. Zeiknat. Wat ik dan graag mag doen is met mijn pens over de rug en billen en langzaam met mijn lul door haar reetspleet. Altijd oppassen want als een mokkel zeiknat is kan hij er zo infloepen. Ze positioneerde echter zo dat ik tussen haar foef en het laken zat te duwen. Dus omgedraaid, volop muilen en speeksel uitwisselen. Een hele poos liggen bekken en "Sliden" met mijn leuter over haar venusheuvel.

Toen zij bovenop en ze lebberde mijn complete lijf en telkens mijn klepel plagend. Uiteindelijk in de mond en diep en nat pijpwerk. Brrrrrr. Onderwijl mocht ik haar rustig vingeren. dat wordt niet door elke dame als plezierig ervaren dus altijd voorzichtig beginnen en aftasten. dat was nu niet nodig want zo gauw als ik mijn vingers in haar natte doos had gestopt zag ik ze als het ware niet meer terug. Toen neuken en dat was hemels echter . . . gebonk op de deur van een stelletje zatlappen. Wij hoorden wat dronkenmanspraat en dat bleek BBertb en consorten. Die wilden weleens zien hoe BS te werk gaat. Dus Mel en ik roepen: "Kom er gezellig bij dan doen we een orgie". Maar niks hoor, de angsthazen vertoonden zich niet. Mel had er wel zin in gehad. Nou gebied de eerlijkheid te zeggen dat ik mijn erectie verloor. meestal als er humor in het spel is of als er zatlappen aan de deur staan te kloppen. Dus Mel weer snorkelen. Het duurde even en toen had ze mijn pik weer op kracht en ik wilde haar mond wel volspuiten. Ze bleef heel afwisselend doch liefdevol pijpen en toen was het zover. Ze nam alles op, en ik trok haar na me toe. Ze begreep de bedoeling en liet de saus in mijn bek lopen terwijl we muilden als een pervers koppeltje aan het hof van keizer Caligula. Ik spuwde de zooi weer terug in haar mond en ze slikte de cocktail smakelijk naar achteren. Proost, zo zou ik zeggen.

Na deze lekker geile sessie was het tijd om Jansen en Willi69bij de kloten te grijpen. Er waren inmiddels twee stoelen klaargezet, een geil loeder was van stal gehaald, de slagroomspuit stond klaar. Willi69 zag het doemscenario dat hij het schavot op kon. Dus hij verwees slim naar Jansen. Ach, de arme drommel werd tot op de plinten gestript van overmatig textiel en werd als een weerloze poedel op zijn rug gelegd waarbij zijn kloten als molenstenen dit keer niet om de nek maar om zijn kloten (maar da's logisch) hingen. De deerne spoot hem vol met slagroom en likte haar veroverde welp helemaal schoon. Nadat Jansen uit deze compromiterende houding bevrijd was (zie onderstaande foto's), werd Willi69 door deze amazone bereden. Toen was het tijd voor taart en champagne. Zeer mooie taarten die met vuurwerk en een mooie dame werden opgediend. Goed gedaan van "PHG".

Naderhand nog volop swingen in de bar waar Maria opnieuw haar warme lijf tegen elke kerel aanduwde die het maar wilde. Ik heb nog overwogen haar te pakken maar ik heb me kunnen beheersen. Het was een mooi feestje van Willi69 en Jansen. De laatste was afgebrand en zette er in de kleine uurtjes een punt achter nadat we nog de pizza naar binnen hadden gewerkt.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

3740

3742

3741

egon, Dr. Rammler
3 maart 2013, 17:00
Samira war die Glücksfee, Du Blödmann, aber es gibt trotzdem noch keinen paspoort... :rolleyes:

kann ja sein, aber ich war der Blödmann der diese Frau Jansen empfohlen hat

egon, Dr. Rammler
3 maart 2013, 17:26
Kollege Gynakologe und meinereiner waren auch von 16 h bis 20 h bei diesem Fest zugegen, wo wir auf viele Ijsberen trafen, welche man sonst nicht immer trifft.

Nachdem wir alle anwesenden Kollegen begrüsst hatten und einige Worte gewechselt, sichteten wir das anwesende Damenangebot.
Mit Mühe und Not konnte ich die sexuellen Angriffe der wunderschönen Samira abwehren (reichte sie an Jansen weiter), auch die ins Mondial abgewanderte Soryna war vor Ort, ob sie bleibt ist eine Frage, welche ich nicht beantworten kann und will. Habe Zimmerbesuch dankend abgelehnt. Soll sie doch weiter Osmanen für 30 Euro ficken haha.
Kollege Gynakologe wirkte wie immer wie ein Magnet auf die dunkelhäutigen Damen, jedoch schaffte er es diesmal auch die Angriffe auf sein Penetriergerät abzuwehren.
Nach dem leckeren Abendessen mussten wir dann leider das schöne Fest im Happy Garden verlassen, was uns echt leid tat da eine Vielzahl von sehr hübschen servicewilligen Damen vor Ort war.
Demnächst werden wir gerne davon Gebrauch machen :smoke:

Iubi
3 maart 2013, 19:06
Dank einer Einladung durften wir an einer Geburtstagsfeier im PHG teilhaben :clown: Voller Tatendrang reisten wir zeitig an und waren bereits gegen 18 Uhr vor Ort. Wie immer von Elena und Christiane herzlich begrüßt, betraten wir „einen besseren Ort“. Ein bisschen Pech hatten wir diesmal in der Umkleide. Uns war ja bewusst, dass aufgrund der Feier ein paar Männekes mehr vor Ort sein werden, aber dass gleich ein Duzend davon sich mit uns zusammen in der Umkleide umziehen wollten, war ja soooo nicht vereinbart :eek:

Und damit verweise ich auf meinen letzten Bericht und wiederhole: Der Iubi steht nicht auf Körperkontakt mit Kerlen, während er sich umzieht! Dieses Mal wurde mir darüber hinaus mehr denn je bewusst, dass es mir wohl doch missfällt, dass die Männerumkleide gleichzeitig auch der Durchgang zwischen Bar und Nachtcafe ist. Ab sofort kommt Flatterband zur Absperrung :14[1]: vor beide Zugänge in die Umkleide, wenn der Iubi sich umzieht! :motz:

Ein kleiner Lichtblick während meines Umziehens: Jasmin mit langen, schwarzen Haaren, KF32 und etwa 18 süßen Jahren kam um die Ecke. Die kleine Maus kuschelte sich sofort an, bevor ich überhaupt umgezogen war und zog alle Register :kuss: „Mäusken, lass den Iubi sich doch erst mal umziehen“ – Aber so fing es schon mal gut an und ich wusste, ich war „zu Hause“ angekommen.

Als es dann mit dem Umziehen geklappt hatte, gab es eine erste Inspektionsrunde. Wir trafen ein paar neue Mädels an, darunter Alex aus Bulgarien, Ingrid aus Rumänien, Franzesca aus (angebl.) Albanien, eine Horde Ungarinnen (u.a. Christina, Jaqueline, Lorette) und einige andere... Die süße Nicole aus ehem. VV war auch wieder da und glänzte mal wieder durch ihre extrem süße Art :love:

Im Barbereich war es sehr voll und es herrschte bereits Partystimmung. Also hielten wir uns im Nachtcafe auf und relaxten erst mal etwas. Es dauerte nicht lange und wir hatten Gesellschaft. An mich kuschelte sich die putzige Nicole (19) aus Bulgarien. Die Kleene ist sehr kuschelig und anschmiegsam :triotje: Und Gespräche mit ihr sind sooooo geil. Sie hat manchmal Gedankengänge die sich dann ausformuliert - da könnt` ich mich jedes Mal kaputtlachen. Very sweet sag ich nur :smile2:

Und dann kam das Abendessen. Normalerweise hätte ich mich sofort geschickt eingereiht, aber das Kuscheln mit Nicole war gerade so schön, dass ich den ersten Andrang noch aussitzen wollte. 15 Minuten später reihte ich mich dann aber ein. Zum Essen gab es Hähnchen mit Currysauce, Hähnchen Süßsauer, Schweinefilet, Rindergeschnetzeltes, Reis, Kartoffeln, Möhrengemüse, Salat und Pudding für die Teenies :goodjob[1]:

Ich setzte mich wieder zu der kleinen Nicole mit meinem Teller. Das Essen war sehr schmackhaft. Klein Nicole wollte nix. Sie erzählte immer, dass sie Diät macht. Ich frag mich an welcher Stelle, denn an der Süßen ist echt nicht viel dran. Während ich zwei Portionen zu mir nahm, hörte ich mir ständig Ausführungen der Kleenen über Essen, Dickmacher und was auch immer an, bis sie dann plötzlich aufstand und sich einen fetten Schoko-Vanille-Pudding mit Erdbeeren machte, zu mir zurück kam und die Schale wegschleckte. Was war hier gerade mit Diät und dem Riesenvortrag, junge Lady.

Nach ein paar Albereien und Geknuddel drehten wir noch mal eine Runde durch den Club und suchten nach einer potentiellen Kopulationsgenossin. Letztendlich landeten wir auf der Couch neben der Innensauna, wo mein Komplize sich „Schokolade“ gönnte. Ich saß zunächst alleine da, was allerdings nicht lange währte. Deliamaus kam lächelnd auf mich zu und setzte sich auf meinen Schoß. Während ich mit ihr knuddelte, kam mir die Erinnerung an mein letztmaliges und auch erstes Zimmer mit ihr… Und in diesem Moment war ich sicher, dass es genau jetzt eine Wiederholung mit der Lady geben wird…

Gesagt, getan und wir zogen los in Richtung der neuen Theke, wo es von Elena die Schlüssel gab… Delia teilte kurz darauf mit, dass es im Moment keine Schlüssel gibt und wir warten müssten. Als ich allerdings über die Theke schielte, sah ich da sehr wohl einen Schlüssel mit der Nummer 22 hängen. Eine Rückfrage bei Elena ergab, dass es sich um ein freies Zimmer in einer der Holzhütten im Außenbereich handelte. Mein Blick richtete sich fragend in Richtung Delia, die schüchtern lächelnd rot wurde. Ich fragte sie, warum wir dieses Zimmer nicht nehmen, worauf sie antwortete, dass es ihr draußen zu kalt ist :bibber_2: Mein Blick wurde nochmals fragend… Als sie dann wieder verschämt wegschaute, holte ich aus meiner Bademanteltasche die Handschellen raus, um das Teeny festzunehmen und meinen Forderungen Nachdruck zu verleihen :bud[1]:

Sweet Delia hatte aufeinmal richtig Spaß und freute sich wie ein kleines Kind über das Sexspielzeug. Was so ein kleines Gimmick bei den Mädels aufeinmal auslösen kann, unglaublich :klatsch:

Mit dem Mäusken aneinandergekettet wartete ich dann auf einen Schlüssel im Warmen. Zwischenzeitlich nahmen noch einige Mädels Anteil an der Plüschhandschellenperformance vor der Theke, so dass diese kleine Investition mich schon wieder zu einem Thema bei den Mädels machte. Zeil erreicht, sage ich nur.

Zwischenzeitich kam noch ein etwas penetranter Holländer um die Ecke, der sich Delia aufdrängte, obwohl sie dort mit mir stand. Irgendwann schaute er mich an und fragte mich auf Niederländisch, ob ich Holländer sei. Als ich dies verneinte, erwiderte er: „Ach du Scheiße“. – Nun mein Lieber, wenn es dir nicht passt, dass es in NRW, Germany im Club deutsche Eisbären gibt (die übrigens nicht so besoffen waren und sich besser benommen haben, wie er gerade), dann kannst du gerne in NL in einen Club gehen.

Da ich ein sehr dickes Fell habe, ließ ich den Kameraden links liegen und konzentrierte mich auf meine Vampirlady. Dabei durfte ich dann als kleine Showeinlage beobachten, wie dieser Kamerad die gute Loredana verärgerte, die ja bekanntlich in gewissen Dingen nicht zu Scherzen aufgelegt ist und zu Temperamentausbrüchen neigt. Er kam wohl irgendwie an ihre Zigarette, die sie gerade rauchte und schmiss sie verachtungsvoll auf den Boden. Was das soll, fragt sich jeder normal denkende Mensch. Gut fand ich, wie Loredana ihn dann auf sein Verhalten angesprochen und zur Sau gemacht hat. Dafür ein Daumen hoch von mir :c014[1]:

Nach ein bisschen Warten und Fesselspielchen kam dann der große Moment und Delia und ich bekamen ein Zimmer, wo die Dame nicht frieren musste :bibber_2:

Im Zimmer angekommen folgte ein Service, wie ich ihn von Delia in Erinnerung hatte. Wir zogen uns gegenseitig wild knutschend aus und sie spielte mit ihren Reizen, während sie mich auf`s Bett holte. Delia weiß wirklich, wie sie einen Mann „kriegt“! Zum FO muss ich nicht viel sagen, denn da gibt es kaum eine Bessere. DEEPTHROAT sag ich nur und sie würgt dabei nicht einmal. Ich war kurz davor ihr einen Heiratsantrag zu machen … Beim GV ist sie auch sehr leidenschaftlich und vielseitig. Betonen will ich an dieser Stelle, dass ihr extrem toller Mund mit diesen vollen Lippen ein Traum zum Knutschen ist. ZK mit ihr sind unglaublich!!!

So far so good – Was sich sonst in Zimmer Nr. 3 abspielte, bleibt unter Sweet Delia und dem Iubi!

Glücklich, zufrieden und breit grinsend kam ich aus dem Zimmerchen raus und nach einer Dusche traf ich dann meinen Kumpel, der mir mitteilte, dass ich gewonnen habe. Ich habe gewonnen?? Das Geburtstagskind hatte eine Verlosung gemacht und dabei ein Teeny als Losfee engagiert. Tja und diese hat den Iubi gezogen ,,, Einmal freien Eintritt für`s PHG!!! Da wo ich herkomme bedeutet das HAUPTGEWINN!!! … Juhu und vielen Dank an dieser Stelle an Losfee und Geburtstagskind!!!!

Das war dann auch der Anlass für ein erstes, feierliches Bierchen :prost: – wenn nicht dann, wann sonst … Und als ich unschuldig, wie ich bin, an der Theke stand, kamen schon wieder ein paar Teenies an und klauten mir die Plüschhandschellen aus dem Bademantel. KK-Spielchen waren hier Programm. Die 15 Euro für die Handschellen waren im Orionshop gut angelegt.

http://www.tolle-geschenke.com/media/images/handschellen-pink-gross2.jpg

Und so setzte sich das Ganze auch fort. Ein paar Bierchen und viel Geknuddel mit den Teenies. So verbrachte ich die nächsten 3 Stunden…

Abends vor der Pizza wurde im Nachtcafe noch ein Zwischensnack serviert. Dazu gehörten Chicken Mc Nuggets, Mini Kroketten, Chicken Wings und Mini Frühlingsrollen. Delia gesellte sich beim Essen zu uns.

Danach gab es hier und da wieder etwas KK :love: und ich hatte erst mal keine Pläne bis aufeinmal Gangbangqueen Lorena um die Ecke schaute. Sie lief oben ohne rum und sah verdammt gut aus. Sie hat echt einen tollen Body Tja und dann passierte es… Im Durchgang zur Umkleide drehte sie ihren Kopf und ihr Pferdeschwanz knallte in mein linkes Auge. Als ich dann Aua hatte, empfahl Lorena, dass ich meine Augen zu mache, damit Aua besser wird. Als ich das tat, nahm sie meine Hände und führte sie auf ihre schönen Brüste und schon hatte sie mich. Was für ein Body, stellte ich fest. Auch wenn mich die meisten Mädels im PHG nun dafür hassen würden, wollte ich Lorena und ersuchte nach einem Zimmergang.

Bevor dies jedoch vollzogen werden konnte, wurde ich von Seiten der Geburtstagskommission dazu angewiesen, einem Wettbewerb beizuwohnen :fechten: Da es sonst nur wenige gibt, die solche Qualitäten haben, war es meine Pflicht dabei zu sein, denn ohne den Iubi läuft es ja eh nicht.

Resultat war… Der Iubi musste – während Lorena den Schlüssel holte – noch für einen Wettbewerb kurz in den eiskalten Pool. Mir zogen sich alle Muskeln zusammen. Ich hatte absolut KEINE Falten mehr im Sack und der kleine Jimmy war ausnahmsweise wirklich mal klein :bibber_2:

Den Wettbewerb gewann mein lieber Kumpel verdient und erhielt eine Freikarte. Da ich ja schon eine gewonnen hatte, war das auch nicht tragisch. Gedanklich war ich eh bei sexy Lorena. Als ich zurück kam, teilte sie mir mit, dass wir noch ein bisschen auf ein Schlüsselchen warten müssen. Also nutzte ich die Zeit um von der soeben eingetroffenen Pizza zu kosten. Nach meinem ersten Stückchen Hawaii kam Lorena schon um die Ecke und wedelte mit einem Schlüssel. Auf geht`s… :fuck:

Lorena Gangbang Göttin – Seit Silvester 2011 schwirrt sie in meinem Kopf herum und endlich kommt der Moment, in dem ich sie für mich ALLEINE habe. Es ging ins Zimmerchen und da gab es eine top Performance. Okay, sie hatte zwar keine Wunderkerzen dabei, aber ansonsten war alles dabei, was das Herz begehrt :bud[1]:

Gutes FO mit Deepthroat (Im Moment hab ich Glück damit), eine kleine Schlittenfahrt, ZK, gelungener, leicht akrobatischer Topride und noch ein paar Übungen aus dem Kama Sutra. Doggy war sehr gut mit ihr. Sie hält sehr gut gegen und will es hart. Lorena ist wirklich sehr belastbar und fordernd. Sie sagte mir später, dass sie wirklich alles ausprobieren und machen will. Das schaffen wir aber nicht an einem Tag, sagte ich dann nur.

Nach getaner Arbeit redete die Gute wie ein Wasserfall :plapper: „Egal was du nimmst, nimm weniger oder gib mir auch was davon“ :biggrin: Lorena ist echt sympathisch, sehr hübsch und der Sex ist absolut klasse mit ihr. Eine Wiederholung wird es auf jeden Fall mal geben. Sie ist bekanntlich sehr unregelmäßig da. Deswegen muss man Glück haben.

Nach Zahlung und Dusche war es bereits nach Mitternacht. Es war sogar noch Pizza da. Das sieht man ja auch nicht alle Tage, denn meistens ist die ja ratzfatz weg.

Die letzten 2 Stunden verbrachten wir dann im Barraum, wo die Mädels noch mal alles gegeben haben :tietjes: Der DJ hat für Stimmung gesorgt und die Ladies heizten mit sexy Tanzeinlagen ein. Die kleine, freche Gloria tanzte uns offensiv, mit vollem Körpereinsatz an :knuddelz: Sie gab alles, um uns noch mal in ein Zimmer zu locken :knuddelz: Später platzierten wir uns taktisch klug auf den zwei Stühlen hinter der Stange, wodurch wir einige Male ein Mädel auf dem Schoß und Titties im Gesicht hatten :tietjes:

Um 03:00 Uhr spielte der DJ dann „Time to say Goodbye“ wozu 2 Ungarnteenies noch mal Walzer oder so zu tanzten (Ich kenn mich mit Standardtänzen nicht aus) :dance00[1]:

Wir zogen uns dann um und schlossen den Laden mal wieder als zwei der letzten Eisbären ab. Elena verabschiedete uns und wir fuhren nach einem sehr schönen Abend nach Hause :bye:

Ich bin wirklich froh, dass ich bei dem Abend dabei sein durfte. Vielen Dank an das Geburtstagskind für die Einladung und vor allem für die Freikarte
Viele Grüße an dieser Stelle an Geburtstagskind und Losteeny :wink2:

The Joker
7 maart 2013, 13:31
Gisteren weer een bezoekje aan Oedt gebracht.
Bij aankomst was de tent behoorlijk leeg te noemen, zeker qua aantallen mannen.
Overdag rustig afgewacht om te zien of er nog bekenden zouden komen en de line up van de dames zou aantrekken.
Ondanks dat er de hele dag meer dames dan heren waren, was de optiek helaas zwaar sub par voor mij en kreeg ik mijn kleine vriend niet omhoog.
Om 18:30 stond er een nieuwe cocktaildame, die niet de snelste was, maar wel goed kon mixen en na 3 cocktails en de constatering dat de line up niets meer zou worden me toch mee naar de kamer laten sleuren door de Roemeense Ina.
Tegen beter weten in na de sessie rond blijven hangen in de hoop dat er nog een optische topper bij zou komen, maar we moesten het met de beats van de DJ blijven doen.
Na de hot dogs maar weer naar huis geknald.
De hele dag was het veel drukker in het nachtcafé dan aan de bar.
Afgezien van de terminaal slechte dames line up, was de rest van de club en het personeel wel goed op orde, dus hopelijk was het een eenmalig dipje.

Jansen
8 maart 2013, 20:40
Natuurlijk was het een dipje,omdat de vrijdag hiervoor toch een groot aantal beren zich duidelijk vermaakt hebben en dan de zaterdag in LR hebben de beren hun vel deze week aan de kapstok gehangen.
Volgens PHG waren er 26 beren die zich met hun naam gemeld hadden voor het feestje van Jansen en Willie69 en dat zijn er op een vrijdag dus 22 meer dan normaal.
Daarbuiten waren er ook nog 4 ijsberen die zich niet hadden aangemeld dus ook zonder korting onder ons hebben mee gefeest.
PHG had dus super veel ingeslagen aan eten en hapjes maar hebben niet te klagen gehad omdat zowel de bar als het Nachtcafe vol met badjassen zat.
Dus zal deze week het in LR ook wel rustig zijn en kan onze vriend De Joker zich dan ook bezig houden met de dames.

Badslippers
8 maart 2013, 21:12
Dus zal deze week het in LR ook wel rustig zijn en kan onze vriend De Joker zich dan ook bezig houden met de dames.

The Joker heeft andere prioriteiten in een club:

Een laptop is een verlenging van mijn tokus, zonder ga ik de club niet in.
Inmiddels een 18,4" model aangeschaft, zodat mijn pik weer volledig bedekt wordt tijdens het internetten

Jansen
8 maart 2013, 21:32
The Joker heeft andere prioriteiten in een club:

Klopt daarom moet deze eenzame rukker niet klagen en zich gewoon half dood laten schoppen door de aanwezige dames.HaHa.

Sphinx
9 maart 2013, 15:48
"Oh baby don't you know I suffer?
Oh baby can't you hear me moan?
You caught me under false pretences
How long before you let me go?

oooh...You set my soul alight
oooh...You set my soul alight
Glacier's melting in the dead of night
And the superstars sucked into the supermassive
Glacier's melting in the dead of night
And the superstars sucked into the...
Into the supermassive."

De gehele dag meepikken van Jansen en Willy's knalfuif, nee dat zat er helaas niet in. En daar had deze racebeer nog geluk dat hij er überhaupt al bij was, want geen 48uur voor dit alles was ik met griepverschijnselen thuis aan het werk. Twee dagen later ging het al beter, al was mn stem nog steeds niet oke; ik klonk als Muse-bassist (http://www.youtube.com/watch?v=8tugqHunwDA) Chris Wolstenholme die door een vocoder schreeuwt; gemiddeld onverstaanbaar dus. Zo rond 19u was ik dan toch binnen en na een douche loop ik o.a. bbertb en Ricardo Banana tegen het lijf. Nu ik het zo teruglees was ons aller Badslippers nét met Mel bezig, want de heren had het erover dat ze "even gingen kijken hoe het liep" en bonken even later op zn deur. "ROOMSERVICE" brult er eentje, maar dan draaien ze idd om als een stel kleuters die aan belletje-trek doen (dat doe je toch niet). Soit, schijnbaar ben ik een concurrente van Zhuzha misgelopen, maar als BS en Mel al iets geroepen hebben kon ik het met mn verstopte oren niet verstaan. Jammer de bammer dus.

In het nachtcafe heb ik mn calorieëngehalte maar wat op peil gebracht en met Big, de sousa en blueeyes zitten te kleppen. Toen ik uiteindelijk in de bar belandde, twijfelde ik eigenlijk tussen er zo snel mogelijk weer uit of even doorbijten, want die sigaretterook bezorgde me bijna een paar oncontroleerbare hoestbuien (even voor de duidelijkheid, deze racebeer is geen gezondheidsfrik die openbaar roken wil aanvallen, ik kan er door mn aanleg voor hooikoorts gewoon totaal niet tegen als meer dan twintig man staan te paffen :smoke::smoke::smoke:). Ergens achterin stond BS alweer gebukt voorover bij een danspaal, maar dat kan ook met de dame te maken hebben die hem stond uit te dagen :smile2:

Een paar Roemeense deernes probeerden al sinds ik binnen was mn aandacht te trekken, maar nu was die oorverstopping handig, want ik hoorde ze gewoon niet. Eentje lostte dat op door zich al direkt in mn armen te parkeren, maar ik wees haar ook af; teveel plain Jane. Een naar later bleek Bulgaarse schone sprak me wel aan, gelukkig stond Big op te letten en had een naam paraat (Simona). Ze sprak tot mn verbazing goed Duits, was lekker aanhankelijk en bleek ook een goede kusser te zijn. Kijk dat hebben we nodig op dit moment. Het was even wachten op kamers, dus ik kreeg nog wat van de diverse showtjes mee die in de bar liepen. Weinig verrassend kwam ook dit nummer (http://www.youtube.com/watch?v=6_BGKyAKigs) een keertje langs. Inmiddels had Simona een sleutel te pakken gekregen, dus we konden naar beneden. Zoenen was prima, bloasmeziek nog beter. In haar eigen topicje schreef iemand dat "ze er maar wat bij lijkt te liggen in missio" en die iemand heeft helaas gelijk, in doggy was het al een stuk prettiger neuken. En zo is het na een halfuurtje ook ten einde gekomen :fuck: Bam!

Dit was nu even heel goed tegen de stress. Deze racebeer pakte daarna een douche en eigenlijk vond ik het wel prima zo, was helemaal onthaast :blume: Behalve her en der nog wat kletsen en mezelf volstoppen met snacks heb ik niet veel meer gedaan, er kwam immers nog een feestje de volgende dag (en inmiddels was ik mn stem voor het grootste deel opnieuw kwijt). Vervolg is dus hier verder (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=305935#post305935) te lezen.

Flipper
14 maart 2013, 07:16
Duidelijk nooit met janssen gewerkt. Je ziet dan gaan ze veel langer mee =) hehehe...

http://www.nu.nl/achterklap/3368771/ouwehoeren-50-jaar-met-pensioen.html

Jansen
17 maart 2013, 08:56
Duidelijk nooit met janssen gewerkt. Je ziet dan gaan ze veel langer mee =) hehehe...

http://www.nu.nl/achterklap/3368771/ouwehoeren-50-jaar-met-pensioen.html

Dit zijn ook pannekoek vrouwen die meer lullen dan neuken met een klant en ik kom niet om te praten maar om te vullen.
Amsterdam is en was nooit mijn stad en als ik er een enkele keer kwam dan nam ik met opzet een lekkere buitenlandse.

Flipper
17 maart 2013, 11:14
hahaha... :-) dat zeg ik.. ;-)

Van Dattum
17 maart 2013, 13:22
Gisteren mijn vrijkaartje verzilverd (Willem2 dank hiervoor) in PHG. Als tegenprestatie hierbij mijn korte verslag:

De laatste keer dat ik er was is al bijna twee jaar geleden dus ik was benieuwd naar de sfeer en de dames. Ik kwam aan in de namiddag en werd vriendelijk begroet door de thekedame. PHG heeft nu een receptiebalie bij de ingang. Verder vielen me niet al te veel veranderingen op. Behalve de grote vitrinekast met dure Champagne in de bar.

's-Middags was het nog vrij rustig. Ik had moeite om een goede dame te vinden. Er liepen er nog niet al te veel rond en de meesten waren eerlijk gezegd toch wat minder knap dan ik gewend ben in GT. Dus heb ik een flink deel van de middag voetbal zitten kijken op het grote scherm in het nachtcafé. Uiteindelijk met een Roemeense gegaan, Julia, felblond en een lolita uitstraling (was al wel 22 jaar). Ze heeft een mooi lichaam maar ze moest duidelijk nog wat wakker worden, was allemaal redelijk plichtmatig.

Pas tegen een uur of half zeven werd het drukker. Kwam waarschijnlijk doordat iedereen een vorkje wilde mee prikken rond 7 uur. Het eten dat door de traditionele Metzger werd opgediend was dan wel weer erg goed en uitgebreid. Meerdere IJsberen schepten 2 of 3 x op en lieten het zich dus heel goed smaken. Doordat het wat drukker begon te worden en er een dj aanwezig was in de bar kwam er eindelijk wat meer sfeer in de tent. En er kwamen uit alle hoeken en gaten ook ineens meer aantrekkelijke dames tevoorschijn. Gelukkig maar, want ik was al bang dat het een qua dames teleurstellende dag zou worden. In de loop van de avond zullen er toch zeker wel 50-60 aanwezig zijn geweest schat ik.

Rond een uur of negen spotte ik een van de nieuwe dames. Een Hongaarse van 21 lentes, zichzelf Bunny noemend. Niet Bugs Bunny maar meer een Playboy Bunny. Met een girl-next door uitstraling. Maar dan wel het knappe buurmeisje. Mooie bruine ogen, en een mooi kontje. Een echt Van Dattum meisje... Bunny redde voor mij de avond. Op de kamer een zeer goede service. Alles op een natuurlijke GFE manier. Top ervaring. En zeer correct bij het afrekenen.
Volgens haar was ze net een weekje of twee in PHG. Hiervoor had ze ook nog in Samya gewerkt. Maar dit vond ze een beter club, waar ze meer kon verdienen.

Al met al niet verkeerd om weer eens in PHG geweest te zijn. En voor iemand als Bunny is het zelfs de moeite waard om voor terug te komen.

P.S. Wi-fi kreeg ik niet aan de praat. Ik kreeg wel een ww toegespeeld door de thekedame, maar vervolgens lag het netwerk er steeds uit.

Jansen
17 maart 2013, 15:40
Gisteren mijn vrijkaartje verzilverd (Willem2 dank hiervoor) in PHG.

Al met al niet verkeerd om weer eens in PHG geweest te zijn. En voor iemand als Bunny is het zelfs de moeite waard om voor terug te komen.

P.S. Wi-fi kreeg ik niet aan de praat. Ik kreeg wel een ww toegespeeld door de thekedame, maar vervolgens lag het netwerk er steeds uit.

Wi-Fi werkt alleen in het nachtcafé daar is ook een andere inlog voor nodig.

satanic surfer
26 maart 2013, 11:02
De stilte regeert in dit topic, dus maar een karakterschets van een bezoekje onlangs in PHG waarover het volgende kan worden gemeld. Aankomst rondom het middaguur, in tegenstelling tot wat op hun site wordt vermeld wederom geen reductiekaart voor een volgend bezoekje. Blijkt dat dit slechts 2 dagen vd week van toepassing is ofzo dixit theke, naja, leuk doch geen reden om de festiviteiten af te blazen, maar alla. Op het Franse forum werd hier ook al melding van gemaakt, vreemd toch maar alla. Het dient gezegd, de vernieuwde inkomhal is functioneel, en na belgerinkel was ik in een oogwenk binnen, sleuteltje was alras gefikst en ss kon zich tussen de voorbijsteltenlopende dames relatief rustig omkleden. Douches prima, alles was rein en hygiënisch in orde, voldoende handdoeken voorhanden gedurende de ganse dag, ook aan de sauna wat handig is. Sauna was overigens prima van temperatuur. Ontbijtje binnengecaprioleerd, ruime keus aan eitjes en groentjes, vruchtensapjes, ontbijt verdient een positieve vermelding. Avondeten was naar aloude traditie magertjes van kwaliteit, dus lekker vooruitziend een halve kippenkwekerij in m'n molen geslagen qua omeletjes s'middags.

Qua dames geen vetpot s'namiddags, een 25-tal dames waarvan er 2à3 eventueel in aanmerking zouden komen voor een kamergang, doorheen de dag liep het aantal DVP's op tot een 40-tal, het is wel ns drukker geweest in Oedt. De reden daarvoor lijkt me nogal wiedes, s'namiddags was het qua beren leeg, en leeg kan u redelijk letterlijk nemen, minder dan 10 tot een uur of 19, erna kwamen er een mix van dopedealers/ontsnapte alcoholici en ander berengespuis van bedenkelijk allooi binnen. Klaarblijkelijk de reden om de volumeknop op onzachte wijze volle bak open te draaien, enkele flessen drank aan te zeulen, en dat was dat dan. Een sporadische dansuitstap van een meisje dat hopelijk in de club sliep, want die kon nog welgeteld 3 stapjes zetten alvorens met haar muil op een muur te lopen en haar muiltjesdragende enkels te verzwikken. Voorts werkte zoals gebruikelijk de free wodka-rudbull als honing op een bepaald percentage van de dames. Gekamerd werd er door deze later arriverende lui amper of niet, er werd wat Tanzgeld uitgedeeld en dat was dat zowat. Topstimmung met andere woorden doorheen de dag, de dames verveelden zich het schompes en op een notoire uitzondering na werd er quasi niet gekamerd. Logischerwijs zat het meerendeel van de dames dan ook weinig gemotiveerd de klok vooruit te kijken, een sporadische verleidingspoging nog afgewimpeld alvorens ie tot rijping kon komen, Raissa wat geknuffeltroost want ze zat urenlang werkeloos te niksen, maar dit mooie doch redelijk servicezwak meisje om valabele redenen niet geboekt, de goeierd leek er wel vrede mee te hebben, en toen een fruitautomaat-stammbeer arriveerde heeft ze hem urenlang gezelschap gehouden tijdens het knoppendrukken, dolletjes. Op één of andere manier vonden enkele dames het ook gerechtvaardigd om deze tourist om 5E te vragen om te gokken, naja moppies, think fookin' again. De prioriteit bij phg lijkt te liggen bij drankconsumerende bezoekers, laat het ironisch genoeg een factor zijn die vele anderen weghoudt uit hun cluppie, maar ze zullen er wel weten waarmee ze bezig zijn zeker :rolleyes:, ach...

Gekamerd werd er uiteindelijk ook door ss, en wel tot 2 maal toe met een ravissante blonde Roemeense opdonder die een prima service verleent van heb ik je daar. Had voorheen tijdens m'n voorlaatste bezoek al één keer het genoegen gehad met haar, toen aan het eind van de nacht na veel te ambitieuze daginvulling tévoren, dus ditmaal geen half werk. Vanaf ze binnenkwam meteen een praatje geslagen, termin gefikst die werd voorafgegaan door een uitermate interessante presalebabbel, gespeend van tongzoenen en public maar alla, no worries... Op de kamer tot 2 maal toe dus conform huisprijzen uitgesponnen gekamerd met excellent gevolg. Veruit het beste dat er in phg rondloopt naar m'n bescheiden mening, een Duitse kollege die later op de dag arriveerde haar lichtjes dwingend aanbevolen, en ook hij gewaagde van prima service, dus we hadden wat te quatschen op amicalere wijze dan tevoren tussendoor tengevolge. Hij hield het bij 1 sessie overigens gedurende de dag, beter kon het toch niet worden dixit hemzelve. De kleine Roemeense schattebout vond dit prima en zal bij een eventueel toekomstig bezoek in Oedt logischerwijs wederom ten prooi vallen, of was dat nou omgekeerd. Voorts viel de algehele passiviteit op, holle ogen, holle frasen, weinig animo ofte kamerverkeer, geen vetpot voor 90% vd mokkels...

Fazit: zoals men placht te zeggen: 1 topdame saved da day, voorts een boel oninteressante dames, algeheel ontbreken aan beren en sfeer s'namiddags, s'avonds algeheel ontbreken aan sfeer en opgevoede beren, wat een zootje. Het verbaast me dan ook geenszins dat er een halve exodus qua dames plaatsvond in phg, en naar mijn inschatting is die nog lang niet ten einde. Ik gok maar zo dat de dames halsreikend uitkijken naar zomerse temperaturen om de zwembadbonus te kunnen verzilveren, en wie weet zijn ze nog ns gek genoeg om hun entree tijdens de aanlokkelijkste maanden sowieso te halveren, het zal me benieuwen, qua businessplan toch redelijk bevreemdend, maar er gebeuren wel meer vreemde dingen in die toko... Peace out!

Knabbel
26 maart 2013, 17:22
in tegenstelling tot wat op hun site wordt vermeld wederom geen reductiekaart voor een volgend bezoekje. Blijkt dat dit slechts 2 dagen vd week van toepassing is ofzo dixit theke, naja, leuk doch geen reden om de festiviteiten af te blazen, maar alla. Op het Franse forum werd hier ook al melding van gemaakt, vreemd toch maar alla.

Ik kan op hun site (http://www.immerhappy.de) geen informatie hieromtrent vinden. Derhalve via de mailoptie maar even contact gezocht en per omgaande mail bij monde van 1 van de heren Geschäftsleitung mededeling ontvangen dat er momenteel geen Rabattactie loopt, dus ook niet op bepaalde tijdstippen of bepaalde dagen.

Bluebear
26 maart 2013, 17:40
Wi-Fi werkt alleen in het nachtcafé daar is ook een andere inlog voor nodig.

Bij mij op de I-pad werkt de WI-FI overal in de PHG. Nachtcafe en bar. :cool:

Bluebear
26 maart 2013, 18:26
Gekamerd werd er uiteindelijk ook door ss, en wel tot 2 maal toe met een ravissante blonde Roemeense opdonder die een prima service verleent van heb ik je daar.

Aan Zijne koninklijke hoogheid Satanic Surfer,

Ondergeschikte medeijsbeer zou graag een beroep doen op uw al omvattende geheugen aangaande uw laatste bezoek aan de PHG.
Zijne excellentie heeft daar zijnen koninklijke roede oraal laten beroeren door een blonde Roemeense dame. Om over de coitus maar te zwijgen.
In voorbereiding van uw bezoek aan de PHG heeft ondergeschikte middels een intern onderzoek het bezoek van uwe excellentie voorbereidt.
Een vluchtige kennismaking met de blonde Roemeense leverde de naam Clowie op.
Ondergeschikte zou het op prijs stellen als er een bevestiging van haar naam kon worden gegeven.
Een topic onder deze naam is inmiddels al aangemaakt en deze topic heeft behoefte aan een goed paspoort.
Vertrouwende op uwe excellentie zijnen beoordelingsvermogen, zou ik willen verzoeken dat als het deze dame betreft, het betreffende topic hiermee aan te vullen.
Zoniet, dan kunt u dit verzoek als niet verzonden beschouwen.

Uw immer dienende en verheugde om uwen terugkeer op het forum, verblijf ik, "Bluebear". :rolleyes:

satanic surfer
26 maart 2013, 18:56
nope, sorry Bluebear... geen flauw benul wie Clowie zou kunnen zijn, en beschreven bezoek dateert al van effie terug... sorry