PDA

Volledige versie bekijken : Duisburg : Stammtisch vragen en ander geleuter (2011 en 2012)

noglangnietuitgewandeld
22 december 2011, 17:12
Ik ben bang dat je verrekte lang zult moeten zoeken om in Düsseldorf in de Vulkanstrasse (die bestaat daar wel) een dvp te vinden, laat staan een Turkse.

Big30
22 december 2011, 17:14
Ik ben bang dat je verrekte lang zult moeten zoeken om in Düsseldorf in de Vulkanstrasse (die bestaat daar wel) een dvp te vinden, laat staan een Turkse.
Had net de titel aangepast ;), klopt stond Düsseldorf maar ga er vanuit dat Duisburg wordt bedoeld!

bad pritt
22 december 2011, 17:58
ff voor de dudelijkheid..Nazli en Sevim..zijn dus bulgaars/turks.

turk met een groot osman
22 december 2011, 19:26
derya is toch ook een turkse is ze nog werkzaam

Big30
22 december 2011, 22:32
Tweede kerstdag lijkt me dat het niet zo druk zal zijn op de Vulkan, al heb ik daar totaal geen ervaring mee!

n.b. op verzoek (via IM ontvangen) hier een Duisburg-Geleuter-en-klets-rubriek ingericht.

bad pritt
23 december 2011, 10:59
derya is toch ook een turkse is ze nog werkzaam

Nee Derya, het meisje met het modellen gezicht en de bambi ogen is helaas weg.
Bahar de vrolijke turkse girl next door, is al tijden spoorloos uit eros 26.

3 nieuwe namen/adressen:
Gisteren wel in huis 48 een turkse getroffen, 2de etage, links in de hoek.

Ceyda werkt in het oude vulkaanhuis is ook turks.

Yasmin is een turkse die in het oude vulkaanhuis werkt.

Big30
23 december 2011, 14:11
Ceyda werkt in het oude vulkaanhuis is ook turks.

Yasmin is een turkse die in het oude vulkaanhuis werkt.
Wat bedoel je me het oude Vulkaan huis? Toch niet 17-19 maar 1 van de andere panden daar neem ik aan.

noglangnietuitgewandeld
23 december 2011, 14:35
Wat bedoel je me het oude Vulkaan huis? Toch niet 17-19 maar 1 van de andere panden daar neem ik aan.

Onder het oude Vulkaanhuis versta ik nrs. 25/27. Hoewel 11 t/m 15, alsmede 21/23 ook behoorlijk gedateerd zijn.

Big30
23 december 2011, 14:45
Onder het oude Vulkaanhuis versta ik nrs. 25/27. Hoewel 11 t/m 15, alsmede 21/23 ook behoorlijk gedateerd zijn.
Daar dacht ik ook aan, vandaar dus de vraag.
Eigenlijk is behalve 17-19 en de nieuwbouw daarachter (welk nummer heeft dat eigenlijk?) alles oud!

bad pritt
23 december 2011, 16:24

Ik bedoel huis 17-19 dat heet das Vulkan Haus en de nieuwbouw noemt zich het nieuwe vulkaanhuis.

bad pritt
23 december 2011, 16:25
Daar dacht ik ook aan, vandaar dus de vraag.
Eigenlijk is behalve 17-19 en de nieuwbouw daarachter (welk nummer heeft dat eigenlijk?) alles oud!

Er komt weer een nieuwbouw pand bij op de Vulkaan, vergunning is al verleend.

mandemaker
23 december 2011, 16:29
Ah, de Stammtisch hier is geopend! Gezellig. Hopelijk niet zo dictatoriaal geleid als op hookers. Weet nog wel een goede uitbater voor deze kroeg...ene Rummenigekaltz die als "Neder Duitser" niet graag overheerst wordt door vreemde machten.

Nazli is (al) net vakantie, andere dame weet ik even niet. Veel Bulgaars/Turkse dames maar toch ook echt wel paar Turkse dames.

Big30
23 december 2011, 16:32
Ik bedoel huis 17-19 dat heet das Vulkan Haus en de nieuwbouw noemt zich het nieuwe vulkaanhuis.
Dat dacht ik al en nu begrijp ik ut ook.
Bij 17-19 staat inderdaad een groot bord waarop staat "Vulkanhaus". Daarachter de nieuwbouw, dus daarom noem je 17-19 het oude Vulkanhaus hoewel het van de andere huizen aan de Vulkan juist net het nieuwste gebouw is, vandaar even het misverstand.

Big30
23 december 2011, 16:51
Ah, de Stammtisch hier is geopend! Gezellig. Hopelijk niet zo dictatoriaal geleid als op hookers.
Welkom bij de IJsberen mandemaker. Misschien goed voor de duidelijkheid. Ik heb dit topic Stammtisch genoemd op verzoek van een lid via IM.
Welke reden(en) hem daar toe deden bewegen zijn voor mij niet zo relevant. Op dit forum gelden uiteraard ook bepaalde regels, zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/forumdisplay.php?3-Faqs-en-Regels

De praktijk is hier echter dat leden lekker doen wat ze willen, elkaar wel eens wat pesten, geen gezag en autoriteit aanvaarden, de forumleiding van alles en nog wat beschuldigen, maar uiteindelijk komt dan toch alles weer goed :biggrin:!

De focus van het forum is zoals de naam al zegt de Saunaclubs, maar toch zijn er ook veel beren die regelmatig de Vulkan bezoeken en het daar goed naar hun zin hebben.

n.b. totdat je 10 berichten hebt moet ik je berichten eerst nog goedkeuren, dus zorg maar dat je snel op 10 komt!

WA
23 december 2011, 16:58
De Vulkaanridder meld zich aan het front. Ik ben zeer benieuwd wat men hier vind van de gezelligheid die zo nu en dan plots ontstaat. O ja, op een ander forum doe ik iets met kaarten. Maar zodra ik een plaatje bij m'n nickname mag zetten word het helemaal duidelijk. Bad Pritt, doe jij niet iets met toiletpapier op een ander forum?

Big30
23 december 2011, 17:02
De Vulkaanridder meld zich aan het front.
Ook de Vulkaanridder van harte welkom, :welcome2: bij de IJsberen! Kan zijn dat je pas een avatar ook kunt plaatsen na 10 berichten, denk ut wel maar dat zal je wel lukken denk ik!

WA
23 december 2011, 17:05
Ook de Vulkaanridder van harte welkom, :welcome2: bij de IJsberen! Dank u Grote 30. Op naar de 10 berichten.... Kan ik daarna ook een plaatje bij m'n nickname zetten?

Big30
23 december 2011, 17:07
Dank u Grote 30. Op naar de 10 berichten.... Kan ik daarna ook een plaatje bij m'n nickname zetten?
Yep dacht ut wel. Kan je ook url's plaatsen en IM etc. Heb je teller maar ff aangepast. Zou nu moeten werken.

skinny-lover
23 december 2011, 21:00
En lekker eenvoudig, ik doe ook wel eens iets met toilet-papier, wie niet zou ik zeggen, ook wel eens iets met kaarten, als kom ik daarvoor zelden in Eros 26 .....

Ik doe voornamelijk iets met Skinny-ladies.......liefst zo tot een kilootje of 50 max. Bij een paar parelwitte tanden, een mooi lach, warme blik, glanzend zachte huid of directe 'klik' mag ze ook best 51 kilo zijn ;)

O ja, ik ben diegene die goed tegen gezag kan ;) , als je verbaal de minder bent en niet kan uitleggen waarom dan heb je waarschijnlijk een probleem.
Menig politie-agent ging door mij door naar de psychiater maar ook menig DVP bleef door mij weg bij de psychiater.

Eens kijken of ik hier mijn draai kan vinden!

Mochten trouwens hier nog vaste Vulkan-gangers zijn die er met kerst komen/ geweest zijn dan hoor ik het graag!

Bad Pritt, bedankt voor je PB ......ik PB je nog wel, daar of hier, had jij al een BAN?:hah: We hebben weer meer gemeen dan we denken natuurlijk, jouw femme fatale recenseerde ik niet, dat had verschillende redenen ;) , mijn niet fatale femme heeft me weer eens volledig verrast! 5!!!!!! lange uren van de week daar, en ik kan met al mijn verstand er echt geen chocolade meer van maken. Eén uitspraak blijft daarom wel voor mij gelden, ze blijft me intrigeren!

Ik zie jou in ieder geval wel de 28ste ga ik vanuit, maar eerder babbelen via Skype mag ook!

de duisburg spesjalist
23 december 2011, 21:02
zo vulkaanridder wij gaan het wandel gebied van duisburg is goed in kaart brengen en 28-12 2011 is er een meeting ik ga hem de wandelmeeting noemen omdat iedereen welkom is in eros 26 is er een kerstparty voor de dvp.s van het vulkaanhaus en eros 26 dan loop er pas mooi spul de kerstparty is van 20.00 tot 22.00 uur daarna gaat ons feestje pas beginnen mede wandelaars:biggrin:

de duisburg spesjalist
23 december 2011, 21:08
ff voor de dudelijkheid..Nazli en Sevim..zijn dus bulgaars/turks.ik kan jou zegen dat nazil turks is sevim weet ik niet zeker

de duisburg spesjalist
23 december 2011, 21:23
zo mandemakers als er een mod hier op het forum moet dan is het rummenigekaltz .wel maar die is tog niks zonder de 61! zou die over te hallen zijn om hookers te verlaten. er is niemand de 61 en karelklosentrol weten presies hoe duisburg in elkaar zit .ze zijn allebij vinding rijk en kunnen veel wandel gebieden in duitseland en nederland. ik heb me pas geregiestreert ma volg ze allebij nauw letend en lang op hookers

skinny-lover
23 december 2011, 21:28
zo vulkaanridder wij gaan het wandel gebied van duisburg is goed in kaart brengen en 28-12 2011 is er een meeting ik ga hem de wandelmeeting noemen omdat iedereen welkom is in eros 26 is er een kerstparty voor de dvp.s van het vulkaanhaus en eros 26 dan loop er pas mooi spul de kerstparty is van 20.00 tot 22.00 uur daarna gaat ons feestje pas beginnen mede wandelaars:biggrin:

Welkom hier met die andere naam, maar toch heel herkenbaar! Heb jij nu al geregeld dat Romy ook komt, dan hoef ik niet naar t verre Oosten om eens met haar aan de bar te zitten :plapper:

de duisburg spesjalist
23 december 2011, 22:01
wie is romy is dat die dvp die de 61 beschrijf en de 61 nooit gaat vervelen. is romy egt de moeite waard ik wandel nog niet zo lang en ben nog al verlegen aangelegd .volgens karelklosentrol is ze top het is toch die dvp die op de markstraat 13 werkt in Almelo

de duisburg spesjalist
23 december 2011, 22:22
Tweede kerstdag lijkt me dat het niet zo druk zal zijn op de Vulkan, al heb ik daar totaal geen ervaring mee!

n.b. op verzoek (via IM ontvangen) hier een Duisburg-Geleuter-en-klets-rubriek ingericht.dat is heel verschillend. vorig jaar was het rustig ma dat jaar er voor was het super druk.

de duisburg spesjalist
23 december 2011, 22:30
klop inderdaad 84 werkplekken maar er kom in de toekomst nog meer bij .de pizzeria van eros 26 komen ook werkplekken bij in de sjalotenstrase staan nog een paar huizen te wachten om omgebouwd te worden tot loop huis

mandemaker
23 december 2011, 22:55
Kijk allemaal bekendë "gezichten"...gezellig! BIg30, hou me aan de regels maar i.o.m. "dat" lid een aanvraag laten doen voor een stammtisch die "elders" voorr erg levende discussies en veel traffic zorgde. Écht een stamcafe enkel vond de "leiding" van die betreffende site het nodig die te sluiten omdat ze kritiek kregen omdat ze de erg populaire stammtisch voor Duisburggangers wilden sluiten. Beetje jammer. Vandaar hier een toeloop voor Duisburggangers.

Big30
23 december 2011, 23:05
Kijk allemaal bekendë "gezichten"...gezellig! BIg30, hou me aan de regels maar i.o.m. "dat" lid een aanvraag laten doen voor een stammtisch die "elders" voorr erg levende discussies en veel traffic zorgde.
Het valt inderdaad wel op, maar we zijn hier heel gastvrij ;)!
Elke gast is welkom in deze herberg, we kijken niet naar afkomst of verleden. Hier d.i. is de gastvrije en liberale soms wat anarchistische Herberg genaamd IJsberenforum :lostit:!
De plotselinge toeloop verbaast me, maar dat zal ongetwijfeld een reden hebben waar we hier niet te veel in detail hoeven in te gaan, want ik neem aan dat de nieuwe herberg gasten dat zelf wel zullen weten :wink:.

Big30

Big30
24 december 2011, 02:54
21172118

mandemaker
24 december 2011, 13:03
Mooie plaatjes, Big30! Zo mooi was de Vulkan gister niet, was nogal "nat"......Op kerstavond naar de Vulkan afreizen is niet de moeite enkel ALS je dan wat treft kun je er goed plezier aan beleven. Mijn Colombiaanse schatje in 26 is er in elk geval....wellicht laat ik me overhalen voor sex en een "witte kerst".

28e is er een Duisburg meeting van Hollanders, organisator...meld je hier even!

Big30
24 december 2011, 14:00
Mooie plaatjes, Big30! Zo mooi was de Vulkan gister niet, was nogal "nat"......

28e is er een Duisburg meeting van Hollanders, organisator...meld je hier even!
De Vulkan zeker als het donker is blijft een hele aparte sfeer hebben die door de plaatjes wel aardig gevangen is denk ik!

Op IJBF hebben we een zogenaamd Meeting Point. Daar had ik de Duisburg meeting van 28-12 al opgezet, zie:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7630-Meeting-Point

Met de volgende deelnemers:
de duisburg spesjalist
skinny-lover
Vulkaanridder
mandemaker
bad prit
Smegmavreter (pete van h.nl)

Maar wat mij betreft kan dat ook in dit topic. Hier zal het voor de Duisburg gangers wat meer opvallen. MP wordt door de IJsberen veel gebruikt om samen af te spreken naar een club te gaan.
Zie dit topic voor meer aanmeldingen + details:
Duisburg Vulkan Meeting 28-12 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28448-Vulkan-Meeting-28-12)

In dit topic vindt je een plattegrondje van het gebied. Plattegrondje van de huizen zelf heb ik weggelaten want dat voegt denk ik weinig toe.
Ook vind je daar een overzicht van alle mij bekende "Vulkan/links/websites", mocht er 1 ontbreken vul deze dan gerust aan:
Duisburg Plattegrond + Vulkan Links (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28440-Duisburg-Plattegrond-Vulkan-Links)

WA
24 december 2011, 14:11
Mandemaker, was je gisteren ook op de groene berg? Dan moeten we het toch nog eens hebben over je vervoer middel. Heb ik 'm gewoon gemist of rijd je tegenwoordig in iets anders?

Smegmavreter
24 december 2011, 14:34
ik kom ook
(pete van hookers)

mandemaker
24 december 2011, 22:22
Mandemaker, was je gisteren ook op de groene berg? Dan moeten we het toch nog eens hebben over je vervoer middel. Heb ik 'm gewoon gemist of rijd je tegenwoordig in iets anders?

Er is maar één mat zwarte en die staat of bij Eros 26 of zoals gister op de parking bij het Vulkanhaus achter!

WA
24 december 2011, 23:21
Er is maar één mat zwarte en die staat of bij Eros 26 of zoals gister op de parking bij het Vulkanhaus achter! Mmm, niet gezien, maar kan me ook niet herinneren dat ik op de parkplatz bij 17-19 rond gekeken heb. Je hebt ook niet stiekem aan de bar gezet op 26 met twee limburgse heren?

mandemaker
25 december 2011, 17:10
Mmm, niet gezien, maar kan me ook niet herinneren dat ik op de parkplatz bij 17-19 rond gekeken heb. Je hebt ook niet stiekem aan de bar gezet op 26 met twee limburgse heren?

Ha ha ha ha nee, zit weleens aan de bar in Vulkanhaus beneden met die leuke bardame.

KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024
27 december 2011, 08:50
keizerstad meld zich op het ijsbeer fora, n.a.v kenteken 61
hij heeft me hier naar toe geleid, heb nog nooit van dit fora gehoord maar na een 15 minuten hier rond geneusd te hebben
heb ik ook besloten om hier een volwaardig ijsbeertje te worden :biggrin:
hopelijk is er hier niet zo'n autoritair gezag aanwezig zoals in het ander forum ;)

WA
27 december 2011, 10:50
keizerstad meld zich op het ijsbeer fora, ;) Welkom Keizer, zoals je ziet zijn er al wat meer DB gangers verhuist.

bad pritt
27 december 2011, 10:53
Gezellig druk, hier. Tot woe heren.

Big30
27 december 2011, 14:34
keizerstad meld zich op het ijsbeer fora
Keizerstad :a070[1]: op het IJsberenforum. Veel lees en schrijfplezier toegewenst!

Big30

KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024
28 december 2011, 00:55
Keizerstad :a070[1]: op het IJsberenforum. Veel lees en schrijfplezier toegewenst!

Big30

dank je wel BIG30 :cool:
hopelijk komen er nog meer nieuwe ijsberen hier naar toe :biggrin:

bad pritt
28 december 2011, 14:21
wie is romy is dat die dvp die de 61 beschrijf en de 61 nooit gaat vervelen. is romy egt de moeite waard ik wandel nog niet zo lang en ben nog al verlegen aangelegd .volgens karelklosentrol is ze top het is toch die dvp die op de markstraat 13 werkt in Almelo

Je moet niet alles geloven wat Karel zegt, zijn achternaam is niet voor niks closetrol !

bad pritt
28 december 2011, 14:23
Vandaag om 20.00 uur bij de koffie automaat van huis 25 Vulkanstrasse,zie ik ernaar uit al die andere vulkaaniers ontmoeten.
Liefhebbers stel ik voor aan de heetste thai van de Vulkaan (Alexa), de mooiste negerin (Joy), de lekkerste billen van de vulkaan (Sonia).de beste lolita met een clubservice ( Maria), de aardigste meid van de vulkaan (Eva), de gekste (Latvina), de dame die de beste fo geeft (Fabiola en Sherima), de lekkerste Milf (Martha .. ciao bella ragazza), de mooiste glimlach aan de vulkaan is al weg naar huis (Patrizia), de slechtste afwerker aan de vulkaan (Deborah/Erika)en nog vele anderen die ik ken. Ben ook benieuwd naar jullie harem op de Vulkaan.

Hobbele komt ook maar later is er rond 22.00, zal hem wel ff im dat hij naar eros komt dan zien we hem daar wel.

WA
28 december 2011, 14:31
Mijn Harem is niet zo groot. Verder weet iedereen Susan en Isabell wel te vinden denk ik, dus om die nog eens extra voor te gaan stellen lijkt mij overbodig. Van beide begreep ik dat ze niet / heel misschien aanwezig zouden zijn op de party in eros 26 en daarna naar huis zouden gaan. Maar aangezien ik wel vaker voor het lapje ben gehouden door die twee durf ik geen definitieve uitspraken te doen of ze er nu wel of niet zijn.

Big30
28 december 2011, 14:46
Vandaag om 20.00 uur bij de koffie automaat van huis 25 Vulkanstrasse,zie ik ernaar uit al die andere vulkaaniers ontmoeten.
Kan niet missen 25 dat is het huis waar je op de begane grond zo'n binnenhofje hebt. Misschien dat er zich nog wat ongenode gasten aansluiten en als dwaalschapen door de herder in de kudde worden opgenomen ;).

bad pritt
28 december 2011, 14:58
Kan niet missen 25 dat is het huis waar je op de begane grond zo'n binnenhofje hebt. Misschien dat er zich nog wat ongenode gasten aansluiten en als dwaalschapen door de herder in de kudde worden opgenomen ;).

Herders want er komen nogal wat veelplegers:biggrin:
We nemen iedereen op van mak schaap, jong veulen,tot oude mopperende bok.
Dit is de kans op een guided vulkaantour door kenners.

Ook mannen met badslippers zijn welkom maar die gaan in de winter liever naar een warme saunaklub vanwege hun reuma.
Wel uitgerust verschijnen, de Duisburg Spesjalist heeft een komplete check up ronde voor ons gepland.

anali
28 december 2011, 16:15
Liefhebbers stel ik voor aan de heetste thai van de Vulkaan (Alexa), de mooiste negerin (Joy), de lekkerste billen van de vulkaan (Sonia).de beste lolita met een clubservice ( Maria), de aardigste meid van de vulkaan (Eva), de gekste (Latvina), de dame die de beste fo geeft (Fabiola en Sherima), de lekkerste Milf (Martha .. ciao bella ragazza), de mooiste glimlach aan de vulkaan is al weg naar huis (Patrizia), de slechtste afwerker aan de vulkaan (Deborah/Erika)en nog vele anderen die ik ken. Ben ook benieuwd naar jullie harem op de Vulkaan.

Helaas kan ik vandaag niet, maar een volgende keer??? ben ik graag van de partij.

Succes,

Anali

bad pritt
28 december 2011, 16:18
Helaas kan ik vandaag niet, maar een volgende keer??? ben ik graag van de partij.

Succes,

Anali

Jammer, als het leuk is zal er ongetwijfeld een vervolg komen.

Big30
28 december 2011, 16:26
Ook mannen met badslippers zijn welkom maar die gaan in de winter liever naar een warme saunaklub vanwege hun reuma.
Wel uitgerust verschijnen, de Duisburg Spesjalist heeft een komplete check up ronde voor ons gepland.
Ik en velen met me hier zullen zich aangesproken voelen, een rondje vulkaan lopen in de avond is een leuk uitstapje.

Duisburg heeft veel te bieden en is altijd wel gezellig daar. Nog wat verkouden dus blijf deze keer liever thuis, zelfs mijn maatje in de steek gelaten die nu alleen naar LR gaat ;).

Doctor Love
28 december 2011, 21:49
Leuk, zo'n Duisburgse Stammtisch.

Big30
28 december 2011, 23:53
Leuk, zo'n Duisburgse Stammtisch.
Yep, leuk en gezellig is ut hier ;).

Maar dat geldt voor het hele IJsberenforum maar vooral natuurlijk voor de IJsberen, die ondanks dat ze lage temperaturen gewoon zijn ook graag een Vulkan dansje mogen maken :tongue:.

bad pritt
29 december 2011, 14:20
De Vukaanmeeting en audit van woensdag 28 december 2011

Er waren 7 man komen opdagen;
Magnum 357 herkende ik zo, als je met zo'n kanon loopt te zwaaien val je op.
Cavediver, had geen duikflesen bij zich maar wel een sweater met duikinsignes dus die hadden we ook zo gevonden.
De Vulkaanridder kwam met zelfverzekerde tred op het groepje af dat een beetje schlemielig bij de koffieautomaat stond en vroeg met zijn pokerface: is dit de meeting..bingo.
De organisator kwam als laatste binnendruppelen, de duisburg spesjalist, net als zijn posts met humor, charisma en kordaat. En als 2 in 1 deal waren er Karelclosetrol en Bad Pritt, met zijn tween lijkt het nog wat:biggrin:

De nicks achter de namen, het valt altijd tegen of mee !
Maar is meestal anders dan verwacht:biggrin:

Als snel gingen we wat eten, bij de Shoarma Kings aan de Beekstrasse.
En in de volle zaak ging het gesprek onverbloemd over onze hobby, het enthousiasme won het van de terughoudendheid en zo kon menig bezoeker van de Shoarma Kings, de nodige tips over de vulkaan opsteken. De eigenaar kon er wel mee lachen, en nam de door de Vulkaanridder geoffreerde Viagra met 2 handen aan.:lostit:

Je merkte heel goed dat er zoveel manieren van genieten zijn als er wandelaars zijn.Iedereen heeft zijn eigen strategie, opstelling enbehoeftes.:gruebel: Wat er wel was bij iedereen, respekt voor de dames in dit vak.

Na het eten zijn we begonnen met het serieuze gedeelte van de avond in huis 11 en hebben we alle huizen afgewerkt,alle huizen zelfs meermaals, dit was een serieuze door de duisburg spesjalist militair georganiseerde operatie, alle hoeken en gaten van de vulkaan moesten we zien ! Bij gesloten deuren waar we aktiviteit vermoeden werd gepost !
Alle vrouwen ongeacht, afkomst, leeftijd of uiterlijk moesten aan een interview onderworpen worden en werden door Cavediver genoteerd met een precisie die we alleen kennen van de burgerlijke stand. Bij twijfel werden vervolgvragen gesteld, desnoods met tolk erbij. De duisburg spesjalist en Cavediver werken nu aan de officiele Vulkaan gids 2012.:roll3:

Het viel toch wel op dat de Vulkaan aardig leeg was ! dat scheelde wel met onze intensieve vulkaan x-ray, bij een vol bezette vulkaan hadden we het nooit gered !

In huis 21 voegde onze gids en auditor, inzake kleine magere vrouwen en uit de oevers tredende girlfriend experience op de Vulkaan,zich bij ons Skinny-Lover.:freu:
Naar hem was ik heel benieuwd omdat we allebei een wat specialere band hadden met een bepaalde vrouw en hij was wel zoals ik verwacht had: een charmeur in positieve zin, sociaal vaardig, goed gebekt, snel de mens achter de dvp analyserend en dus erg gevaarlijk voor die vrouwen daar.:biggrin::betrunken:
Vooral heb ik genoten van zijn verhalen, wanneer komt het boek uit ? En de diepte analyse van onze gemeenschappelijke vlam, die voor hem nog brand maar voor mij helemaal gedoofd is, good luck..in war and love.:wink2:

Wat kwamen we tegen op onze strooptochten ?
In huis 11 natuurlijk de super gezellige door alle wateren gewassen Esmeralda al uren met haar gekletst en meer:annieengel: maar nog nooit binnen geweest, Seven, Simona, S. het snoepje van de maand/jaar , onze enigzins "gekke" Sonia :luvlove:( maar wat trekt ze me aan en en wat stoot ze me af, dat geld ook voor haar, de ogen liegen niet, ze roept me vaak als ik haar alleen tref en dan knuffelen we soms lang, met haar heb ik 4 x de geilste sex gehad van Duisburg, we weten het allebei, maar ze weet ook dat ze veel geld moet verdienen voor waarschijnlijk anderen en dat stemt me allemaal een beetje triest), Emma die ik al kende en waar een goede klik mee was, Gaby ( hmmmm..kijk niet diep in die ogen) die laatste is voor mij gevaarlijk, je hebt niet veel woorden nodig als er chemie is, deze dame zei met lichaamstaal toen ik dicht bij haar stond maar een ding: kom binnen het wordt heel erg leuk samen. Ik twijfel er niet aan en zal een andere keer haar uitnodiging aannemen.

Skinny-Lover en ik hebben toch wel deels dezelfde smaak en dezelfde aanpak, want hij heeft mij aan een paar snoepjes voorgesteld, die ik deels al kende maar sommigen staan nu bovenaan mijn lijstje. Ik begin dan maar met de huis 11 en 11b teenies: S., Emma en Gaby.Waarbij S. echt erg mooi is, maar Emma en Gaby mij het meest aanspreken. Maar S. lijfje is PERFEKT..super klein en fijn,halflang haar, open gezichtje...45 kg...waffenschein pflichtig.

In huis 15 even bij Alexa geweest, die enigzins overdonderd was door 4 starende kerels, maar ik weet het niet de kick is weg, ze oogt wat vermoeid, maar mischien toch maar weer eens bezoeken, haar service was altijd geweldig.:smoke:

In de Vulkaanhuizen, vielen maar 3 vrouwen me op allemaal in het oude vulkaanhuis: Katalina (mooi maar niet uitnodigend en los genoeg), Jasmin (erg mooie meid) en Erika (een van Skinny-Lover's tips: een erg vrouwelijke roemeense, prachtige lijnen en alles in de perfekte proporties en met een erg lieve beetje dromerige uitstraling..erg lekker 19 jarig ding)

In Eros 26 heb ik niks gezien waar ik iets voor voelde behalve die porno koningin Erika (god weet hoe ze nu weer heet), maar me eenmaal aan haar gebrand, maar dat lichaam gewoon erg porno, als ik die gebruinde huid zie, die harde maar geile kop die je geile sex beloofd en dat lekkere kleine kontje. De tweede vrouw die me echt wat deed deze avond...weer even met haar gesproken maar dat wordt ook de tweede keer niks. Is in het werk gewoon een fullprofi zonder enig gevoel.
Mischien als het ijs nog wat breekt ? Erika is een erg lekkere en erotische vrouw tussen de meisjes.:wand:

In sexxpalace waren er alleen Joy:luvlove: haar vriendin Anita:luvlove: ( die volslanke afrikaanse met bloem in de haren) en super lolita Maria :luvlove: die me opvielen.:freu:

Er was bij mij een beetje gebrek aan sex drive en inspiratie (teveel klubs en p6 geconsumeerd deze maand), tegen 2 uur in de nacht, en de enige meid waar ik echt warm van werd was bezet,S. die ging voor de maestro zelf ( daar hing iets in de lucht, ik werd er jalours van).:frown::wink:
Sonia, Gaby en Emma waren bezet of niet aanwezig anders was ik bij een van deze 3 voor de bijl gegaan,en ik dacht weer aan die gekke,grappige, jonge, eerlijke, naieve, flapuit, praatzieke, provocerende, lieve en erg knappe Joy uit sexpalace 4de etage rechts in de hoek- little africa-. :freu::smkiss:
Eerst Joy en daarna ook haar volslanke sexy kameroenese vriendin Anita bezocht. Joy vond het goed voor 1x zei ze..:)
Veel met de meiden gelachen, gepraat en flauwekul uitgehaald, lekkere sex met beide vriendinnen gehad, waarbij me opviel dat Joy toch wel wat jalours was, maar er later zelf hard om kon lachen en ze allebei lang gemasseerd.
Ik was er een paar uur zoet mee. Tegen 5 uur liep ik naar mijn auto, weer veel te laat en veel later dan gepland. :hammer::wand::thefinger:

Ik heb weer een leuke en aparte avond gehad die vooral door de ontmoeting met bekende forumleden veel cachet kreeg.
Voor herhaling vatbaar dus.:wink2:

antoine
30 december 2011, 23:12
Heb het inzicht eind volgende week nr Duisburg te gaan met een collega. Iemand ook daar ?

Big30
31 december 2011, 01:04
Heb het inzicht eind volgende week nr Duisburg te gaan met een collega. Iemand ook daar ?
Hoi antoine,

Weet je al welke dag je zal gaan? Ik denk trouwens dat de Vulkan je wel zal bevallen. Zal wel ff wennen zijn.
Zorg wel dat je goed in conditie bent want op 1 huis na zul je veel trappen moeten lopen ;). Eigenlijk zou je het met een bezoekje aan een Saunaclub moeten combineren :cool:.
Maar de stad van de Kathedraal Van OLV blijft natuurlijk ook een mooie bestemming!

Groet,
Big30

bad pritt
9 januari 2012, 16:46
het is niet oslem maar ozlem wanneer is deze dame aanwezig wil graag keer mijn osman haar poessie laten ruiken ben gek op turkse dames

Denk elke dag. Mischien is ze bulgaars mijn turks is niet al te best heb je gezien.:wink2:
Goed luck ik hoop dat ze jouw grote osman kan hebben:smile2:

turk met een groot osman
9 januari 2012, 16:51
welke turkse dames raad je dan aan

bad pritt
9 januari 2012, 17:02
welke turkse dames raad je dan aan

Daar hebben we het al over gehad...ik ben geen turk..dus ik moet op de dames afgaan..velen zeggendat ze turks zijn maar je miet turk zijn om het zeker te weten..veel bulgaarse turken zijn er in de p6 aan het werk.

Dames die beweren turks te zijn as of afgelopen zaterdag:

Sevim midden gang eros 26
Asena 2de etage vulkaanhuis 17-19
Nazli middenpad eros 26
Ozlem huis 27 EG8

Ozlem zei pertinent dat ze turks was, zou best kunnen, geen super knappe dame maar een hele goede service.
Die zou ik nemen, de rest is denk ik ook wel goed, maar dat weet ik alleen van horen zeggen.

succes en schrijf een recensie.

noglangnietuitgewandeld
11 januari 2012, 12:06
- Net weer vertrokken uit Duisburg na een tweedaagse klus op loopafstand van de Vulkan.
- Klant heeft een paar keer naar me lopen zoeken, ik was effe weg.
- Klant heeft me niet zien gaan en zien komen, meer geluk dan wijsheid.
- Veel kwantiteit gehad, tegen relatief weinig kosten.
- Redelijke kwaliteit gehad, niet zoals in de saunaclubs, maar stukken beter dan in Nederlandse raambuurten.
- Niet alles geschreven, dan zou het lijken of nlnu sexverslaafd is.
- Behoorlijk schraal gevoel in het kruis, maar dat gaat wel weer over.
- Tijd voor een klein wandelinterval van een paar dagen, kan voorlopig even geen kut meer zien.

bad pritt
9 februari 2012, 18:23
Gisteren in het hol van de leeuw, eros 26, kwam ik forumlid duisburg spesjalist tegen die me hier niet verwachte.
Maar in Duisburg bekijk ik alle huizen en ook in eros zitten ook toppers en Olga wil ik al lang bezoeken, maar ik weiger en zal dat nooit doen om voor een vrouw in de rij te gaan staan tussen als die andere sukkels. Dus weer geen Olga..jammer ik heb haar niet gemist.

Ook forumlid de Vulkaanridder kwamen we tegen en samen hebben we de vulkaan onveilig gemaakt. Ik werd aangerand door Lidwina in sexpalace en de heren keken gewoon vanaf de trap lachend toe hoe ik voor mijn leven vocht met deze tsarina..uiteindelijk liet ze me gaan onder het dreigement: "als je nu doorloopt mag je nooit meer me aanspreken en ben je lucht voor me"..wow heavy stuff..ze vergat even dat ik haar nog nooit had aangesproken en zei altijd erg agressief en vergaand is met animeren. Gelukkig ben ik nu van haar af..maar haar service is gewoon erg goed eelijk is eerlijk maar dat agressieve..fuck off Lidwina. Veel huizen gezien en er werd flink geanimeerd vooral in sexpalace 33.

Uiteindelijk splitte het groepje, de vulkaanridderging naar zijn kasteel dromen van Susan en de duisburg spesjalist ging kijken of Betty beschikbaar was.

Ik ging maar eens naar supermodell Jennifer (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28867-Jennifer-Charlottenstrasse-33-kamer-22&p=252790#post252790)in sexpalace, deur dicht, kloppen, daar kwam ze net uit de douche, jezus wat een schoonheid, laat ze die handdoek vallen om zich af te drogen alsof ze niet weet wat ze aanricht...
Deze date liep volledig uit de hand, door 2 schuldigen. Nadat ik met Jennifer diep in de nacht nog wat gegeten had van de imbiss aan de overkant, nam ik afscheid van haar toen er opeens een klant opdook. Voor mij een mooi excuus na een veel te lange date om er weg te komen, zei had andere plannen maar ik ook...

Daarna Samatha (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28910-Samatha-bulgaarse-lolita-19-jaar.&p=253299#post253299)nog bezocht maar dat was geen onverdeeld succes maar heb wel glimpsen gezien van een heel leuk meisje. In Eros 26 spotte ik Elena (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28907-Elena-Eros-26-kamer11&p=253284#post253284) en ik dacht why not...daar had ik geen spijt van ..wat een super service, ongekend goed. Als afsluiting van de nacht en ochtend in Duisburg was ik met Isabelle (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28911-Isabelle-lolita-uit-Reomenie&p=253300#post253300), een leuke zeer sympathieke roemeense lolita uit eros 26.

de duisburg spesjalist
28 juli 2012, 11:09
gisteren in duisburg geweest de mooie vip kamers zijn in gebruik genomen en er zit op heden ma 1 nieuwe dvp bij eros 26. echter in huis 19 vulkaanstrasse drie nieuwe kopen geteld wat er overigens Leker uit zag . aan wandelaars is op heden te kort de dames klagen steen en been en zelfs de toppers werken alleen voor de huur . dit beeld zou nog wel even aan houden vrees ik en ik heb besloten om 30 euro meer in me zak te steken . de bezettingsgraad is dus wat minder maar het is nog steeds de moeiten waard ik zou blij zijn als de vakantie en ramadan voor bij is .

de Turkse eda is overigens weer aanwezig op kamer 403 eros 26 ook is Vanessa weer terug gekeerd in eros

Big30
28 juli 2012, 11:15
gisteren in duisburg geweest de mooie vip kamers zijn in gebruik genomen en er zit op heden ma 1 nieuwe dvp bij eros 26.
Voor de duidelijkheid. Deze kamers (ik dacht 6?) vind je als je de achteruitgang neemt van Eros 26 en dan loop je er tegenaan. Je ziet de kamers meteen als je je auto op de parkeerplaats achter Eros 26 parkeert.

Limburger
9 augustus 2012, 18:47
Ik vond net deze advertentie van Issabella uit Hongarije, die ook op de Vulkanstrasse werkt, vorige maand heb ik haar bezocht in haus 17-19 kamer nr 107 een echte aanrader. Sindsdien ben ik niet meer in Duisburg geweest dus ik weet niet of ze nog steeds op die kamer zit.

http://www.kaufmich.com/IsabellaNero

Popper
9 augustus 2012, 21:45
Isabella werkt niet meer op de Vulkan, maar je kunt haar in de directe omgeving bezoeken, aanrader!

Limburger
10 augustus 2012, 16:13
Ze schrijft op haar blog dat ze weer is begonnen in de Vulkanstrasse:

Erstellt am: 07.07.2012 14:10

Nach lange Zeit habe ich entschieden, dass ich doch weiter arbeite als”königin des vulkans” War schön zu hören das ihr mich so vermisst habt! Aber keine Sorge mein Wohnung steht weiter zu verfügung! ;-) freu mich auf Euch!

de duisburg spesjalist
10 augustus 2012, 17:53
isabell is zeker weer werkzaam op de vulkaanstrasse 17 . ma als ik het goed heb is ze nu met vakantie

WA
10 augustus 2012, 20:23
Heren, als het om Isabell gaat, ga er dan maar vanuit dat popper het bij het rechte eind heeft. Ze is niet op vakantie, en het zou me ook niet verbazen als haar kaufmich profiel binnen kort ook verdwijnt.

de duisburg spesjalist
15 augustus 2012, 18:02
we zullen wel zien vulkaanridder .ze is al vaker gestopt en ik zou het fijn vinden als ze er weer is ma heb er vrede mee als ik ze nooit meer zie het is en blijf een mooie en bijzondere vrouw . maar daar heb ik er meer van gekend de dvp.s komen en gaan . we zullen wel zien wie er terug komen in sept en wie niet als er 1 terug kom kommen er vaak meer terug:freu:

de duisburg spesjalist
22 augustus 2012, 17:07
gisteren was het aardig druk op de vulkaan en er zijn ook al dvp.s terug van vakantie .de hal van eros 26 was op 1 kamer na gevuld .gina is vertrokken bahar ook niet gezien wel een nieuw gezicht de duitse linda ma die hou ik nog even voor me zelf dus de recensie volg pas als ze weg is:baeh: alexa was er ook weer . ik denk dat het wel weer los loop in duisburg al heb ik me niet verveeld in de vakantie tijd het vulkaanhaus zou spoedig ook gevuld worden met veel moois

Popper
23 augustus 2012, 21:11
Heren, als het om Isabell gaat, ga er dan maar vanuit dat popper het bij het rechte eind heeft. Ze is niet op vakantie, en het zou me ook niet verbazen als haar kaufmich profiel binnen kort ook verdwijnt.

Isabell heeft haar Kaufmich profiel gewist en haar oude telefoonnummer werkt niet meer en het nieuwe zeg ik lekker niet, maar op de Vulkan zal ze niet meer terugkeren tenminste niet als DVP.

Groeten van Isa fan Popper.

bad pritt
23 augustus 2012, 22:14
gisteren was het aardig druk op de vulkaan en er zijn ook al dvp.s terug van vakantie .de hal van eros 26 was op 1 kamer na gevuld .gina is vertrokken bahar ook niet gezien wel een nieuw gezicht de duitse linda ma die hou ik nog even voor me zelf dus de recensie volg pas als ze weg is:baeh: alexa was er ook weer . ik denk dat het wel weer los loop in duisburg al heb ik me niet verveeld in de vakantie tijd het vulkaanhaus zou spoedig ook gevuld worden met veel moois

linda was dus een super porno date..daar hebben we geen recensie voor nodig.

WA
24 augustus 2012, 06:47
Censuur .... :hammer: Weer te veel het hart laten spreken :wand:

bad pritt
24 augustus 2012, 07:45
Isabell heeft haar Kaufmich profiel gewist en haar oude telefoonnummer werkt niet meer en het nieuwe zeg ik lekker niet, maar op de Vulkan zal ze niet meer terugkeren tenminste niet als DVP.

Groeten van Isa fan Popper.

De meeste dames maken geen houdbare plannen en meestal geld, ze komen allemaal terug.
Kijk maar naar de queen of illusion, gevaarlijk als een pijp in een opium kit..Patrizia...ook weer actief in Duisburg.

de duisburg spesjalist
24 augustus 2012, 09:44
Patricia terug op de vulkaan dat gaat geld kosten skinny al moet ik zeggen dat ik haar niet gezien heb :baeh: .en isabell heef haar kaufmich profiel gewist en haar telefoon nr werk niet meer dat heef denk ik een andere reden. ma deze dame is echt niet gestopt als dvp en dat ze niet meer in duisburg werkzaam zal zijn is mogelijk ma ze kom denk ik wel terug als dvp bij de groene toren. al ben ik niet zo stom om daar een weddenschap van te maken geen een vrouw is voorspelbaar en ze zijn wispelturig :hammer:

bad pritt
24 augustus 2012, 09:53
He Spsjalist hoe zit het met de zwarte dames ben al meer dan 1 maand niet op de vulkaan geweest sinds mn schatzi in Italia zit.
Heb je de zwarte Jennifer nog gezien ?
En is poolse Betty nog aanwezig ?

Ga denk ik vandaag even kijken.

de duisburg spesjalist
24 augustus 2012, 10:58
de Poolse Betty is aanwezig . en bad pritt jij kan de vulkaan net zo goed als ik dus je weet ook dat er veel dames terug zullen keren op de vulkaan . ma je weet dat ik meestal verblijf in eros 26 of het vulkaanhaus dus wat er in de andere huizen zit weet ik niet . en ik moet me diep schamen en zou de volgende keer als ik er ben op de cjalotestrasse beginnen .ik ben wel een keer in een verdwaalde bui de bloomoon in gestapt en dat huis was aardig gevuld . en in 25 heb ik wat zwarte dames gezien sexpalas niet geweest dus Jennifer er is kan ik niet zegen

bad pritt
24 augustus 2012, 11:39
..zelfs de blue moon vol dan is dat een goede gevulde vulkaan en wordt t tijd dat de beginnende vulkaan spsjalist weer eens komt kijken...mischien vanmiddag even voor een club bezoekje.

de duisburg spesjalist
6 oktober 2012, 15:14
je moet je schamen bad pritt de vulkaan glip tussen je vingers door ma als je er niet zoveel kom kan je de veranderingen ook niet ik heb het op en top na mijn zin heerlijk zo wandeling vanavond ga ik sexpalas ook ma eens weer bezoeken . ik kan je melden dat eros en het vulkaanhaus gevuld zijn pand 48 voor 75 % gaby haus is gevuld en 25 -27 is ook gevuld kom er is zelf naar toe :biggrin:

bad pritt
6 oktober 2012, 15:27
je moet je schamen bad pritt de vulkaan glip tussen je vingers door ma als je er niet zoveel kom kan je de veranderingen ook niet ik heb het op en top na mijn zin heerlijk zo wandeling vanavond ga ik sexpalas ook ma eens weer bezoeken . ik kan je melden dat eros en het vulkaanhaus gevuld zijn pand 48 voor 75 % gaby haus is gevuld en 25 -27 is ook gevuld kom er is zelf naar toe :biggrin:

vanavond eerst naar heaven 7 maar de vulkaan doe ik volgende week weer eens aan.

de duisburg spesjalist
6 oktober 2012, 16:18
h7 als ik klaar ben met de vulkaan kan het er wel is van kommen

bad pritt
6 oktober 2012, 16:20
h7 als ik klaar ben met de vulkaan kan het er wel is van kommen

Dat kan nog lang duren..ik denk in een volgend leven...of straks als je het trappen klimmen met de rollator erbij zat bent.

de duisburg spesjalist
6 oktober 2012, 16:35
daar zou je best wel gelijk in kunnen hebben maar in de toekomst kom er in ieder loop huis een lift en van de vulkaan blijf je jong :biggrin:

Big30
7 oktober 2012, 00:46
Die Rocker kämpfen in Duisburg offenbar um die Vorherrschaft: Satudarah eröffnet am Samstag am Marientor ein Vereinslokal. Es liegt in Sichtweite der Bordelle, die die verfeindeten Hells Angels kontrollieren.

Die Polizei "feiert" am Samstag mit, wenn ab 18 Uhr an der Ecke Marientor/Beekstraße die Rockerkneipe "Plan B" eröffnet und dort die Mitglieder und Freunde von Satudarah zusammenkommen. Denn es wird kein Risiko eingegangen, vor allem nicht hier, in unserer Stadt, wo offenbar verschiedene Gangs um die Vorherrschaft kämpfen.

Zwischen Bandidos und Hells Angels ist es hier nicht immer bei Drohgebärden geblieben. Vor dem "Fat Mexican" legte vor drei Jahren ein Schütze aus dem Dunstkreis der Hells Angels auf einen Bandido an und tötete ihn. Auch wenn es dabei um eine private Auseinandersetzung ging, ist das Klima zwischen den Gangs in Duisburg explosiv. Das "Fat Mexican" an der Charlottenstraße sieht von außen aus wie ein mexikanisches Restaurant, ist aber das Hauptquartier der Bandidos, die im Rotlicht-Milieu aktiv sein sollen.

Um die Ecke an der Vulkanstraße beherrschen hingegen die Hells Angels die Rotlicht-Szene. Nun scheinen offenbar auch noch die niederländischen Satudarahs in dem lukrativen Geschäft mit der Prostitution mitzumischen. Bei der Eröffnung des Vereinslokals am heutigen Abend wird zwar nicht mit einem Aufeinandertreffen der gegnerischen Rockerbanden gerechnet. Doch die Polizei steht in Alarmbereitschaft und signalisiert damit, dass sie die Szene beobachtet – und zwar immer wieder.
http://www.rp-online.de/niederrhein-nord/duisburg/nachrichten/nichts-als-provokation-1.3021017

Motorbendes die vechten om zoals de Duitsers dat zo mooi noemen de Vorherrschaft in en op de Vulkan. Dat gaat bijna zeker binnen afzienbare tijd nog een keer goed knallen of laten we zeggen uitbarsten daar bij die mooie groene toren.

Zolang je niet in de vuurlinie terecht komt als die jongens mot gaan maken heb je daar als normale bezoeker weinig te vrezen :tongue:. Ik bedoel formeel waken ze daar over onze veiligheid en "bewaken" die brommerboys de Dames :rolleyes:. Kwestie van sociale bewogenheid en goede burgerzin van die lieverdjes en dat Satudarah uitgerend aan de Vulkaan een clubgebouw opent daar moet je ook niets achter zoeken, dat heeft gewoon te maken met de lage huurprijs van het pand en het feit dat het Theater in Duisburg op bijna loopafstand van de Vulkan gelegen is. Zijn namelijk ook nogal cultuur liefhebbers die jongens.

Vrijdag jl. was van enige activiteit van de brommerboys of Politie weinig te zien. Tussen 19 en 20u al een redelijke bezetting in huis Eros26, op dat tijdstip zo'n 40-50% vd kamers binnen bezet. Van de nieuwe kamers buiten, 1 kamer bezet.

de duisburg spesjalist
7 oktober 2012, 11:58
er was gisteren gewoon een controle die groots was op gezet alle auto s weden gecontroleerd op wapens en druks het heeft ook wat te maken met de motor clubs de satudaraH heeft er een club huis geopend en de Duitse politiet wou laten zien dat ze er warren en dat hebben ze gedaan

DUS MEDE WANDELAARS LAAT DE WAPENS EN DE VERDOVENDE MIDDELEN THUIS DIT GAAT VAKER GEBEUREN . EN DE POLITIE IN DUITSLAND IS HARDER ALS IN NL EN ALS ZE DE AUTO GRONDIG WILLEN INSPECTEREN VRAAG DAN OM EEN DRUKS HOND

Big30
7 oktober 2012, 21:57
DUS MEDE WANDELAARS LAAT DE WAPENS EN DE VERDOVENDE MIDDELEN THUIS DIT GAAT VAKER GEBEUREN . EN DE POLITIE IN DUITSLAND IS HARDER ALS IN NL EN ALS ZE DE AUTO GRONDIG WILLEN INSPECTEREN VRAAG DAN OM EEN DRUKS HOND
Goede tip maar om eerlijk te zijn, meestal loop ik toch ongewapend op de Vulkan rond en laat ik mijn UZI en AK-47 gewoon thuis liggen, zeker als je geen jas draagt krijg je toch wat commentaar als je daar met je bewapening rondloopt.

Uiteraard loop ik op de Vulkan wel met een kogelwerend vest rond, safety first zeg ik altijd en zo'n vest kleedt ook mooi af :biggrin:.

de duisburg spesjalist
9 oktober 2012, 18:13
ik loop altijd gewapend rond ma dan met een wapenstok :biggrin: nu zijn er al 3 motorclups op de vulkaan. en er komen verwacht ik meer controles zo als afgelopen zaterdag om de reden dat de duitse overheid het drucs probleem de kop in wil drukken . mijn vuur wapens laat ik altijd thuis ik heb een baretta 92 fs saxonia sniper 308 en een steyer aug 9x19 9mm ik heb gewoon een wapen vergunning en weet de regels.

Gondolas9
9 oktober 2012, 18:22
Zijn dat special forces uitvoeringen van een beretta en een steyr :gruebel: ?

de duisburg spesjalist
9 oktober 2012, 19:17
schieten is mijn hoby ik ben al jaren een wapen verguning en de baretta wordt ook gebruik in het Amerikaanse leger en de steyr aug verscheen al in 1977 ma op dit forum hebben we het over een andere hoby:tongue:

de duisburg spesjalist
3 november 2012, 11:51
dat was gisteren weer een zwaar avondje na een super trio met 2 toppers van het nieuwe vulkaanhaus (19):eek: 2e etage van het vulkaanhaus .die ook nog eens recht tegen over elkaar staan ik zou de namen noemen Irene en Susan. deze dames zien er uitstekend uit niet te vet niet te skinny gewoon zoals ik een vrouw wil zien zonder kleren :cool: over de sessie laat ik veder niks los ma ik heb me uiterst vermaak. beide dames zijn vriendelijk en niet gejaagd irene kom wat gesloten over ma is dit absoluut niet

na deze inspanning was ik wel toe aan eer rust pauze dus even in de speel hal van eros gaan zitten en 2 euro in de kast gegooid .na een tijdje had ik er 10 euro op staan en tikte deze af om op een andere kast te gaan spelen. ma dat mocht niet en er wed mijn verteld dat ik ma na een andere speel hal moest gaan :confused::confused::confused:.. nu zit er naast de banditos ook een speelhal om te gokken daar word je een kopje koffie aangeboden of een cola voor niks het personeel is er vriendelijke en zeurt ook niet over een piekelo
en de kasten waren er meer aan het rammelen als in die afgedankte speelhal van eros ik had met dat 10 toch nog 48 euro winst :wink: ma gokken maak je niet rijker de kasten van eros zijn denk ik aangepast om zo min mogelijk te geven en als ze geven wordt je gevraag om na een andere speelhal te gaan . deze huizen zijn alleen goed om te neuken en veder niet mijn zien ze niet meer in de bars drinken doe ik wel bij de ibbis of een kroeg in de stad eten meestal op de beekstrasse 80 ma er zijn genoeg andere alternatieven

er zijn ook weer wat dvp.s terug gekeerd voor de liefhebbers Victoria uit 48 is weer terug kamer 14 en Betty is weer aanwezig wel in een ander huis de bloomoun huis 35 sjalotestrasse eerste etage naam staat op de deur als je de trap op loop loop je recht in haar armen

ook is nadja weer gespot dit keer in oberhause flashofstrasse en ze vertelde mijn dat ze weer graag terug kom na Duisburg dit is overigens ter info

bad pritt
3 november 2012, 14:25
Thnx Duyisburgspesjalist, Betty ga ik toch eens proberen, is een must op de Vulkaan.

de duisburg spesjalist
4 november 2012, 13:48
niet alleen is zij een lust bad prit er zitten nog zo veel verassingen. gisteren bij Michael geweest in eros 26 en ik heb het ontzettend na mijn zin gehad ik vin het de moeder van eros 26 en een dame met een goed hard . ze heeft mijn nooit aangesproken nooit aan me getrokken en nooit lopen te zeuren dat ik alleen ma rond loop. en van zulke dvp.s zitten er meer ma je moet niet alleen met je lul denken zo als jij laatst met ramona:eek: daar heb ik nooit een goed gevoel over gehad zo praten er veel bekende van ons dat helena niks is het tegen deel is waar en heb me bij haar ook uitstekend vermaak

HELAAS VOOR H7 VERMAAK IK MIJN NOG UITSTEKEND OP DE VULKAAN DUS ZOU IK ER VOORLOPIG WEL NIET KOMEN PAS ALS IK UIT GENEUK BEN OP DE VULKAAN KOM IK JOU EN DE REST VERSTERKEN

ik heb ook weer die zwarte gabrieela gezien in sexpalas

bad pritt
5 november 2012, 07:11
Gabriella geeft een goede clubservice als ze je mag en kijkt niet op de klok, een van de toppers iDuisburg.Dan vwrdelen we de taken maar, doe jij de vulkaan en ik heaven 7, daar vermaak ik me tegoed, als straks mijn zwarte vriendinnetje terugkomt van vakantie dan kom ik weer langs.

de duisburg spesjalist
10 november 2012, 11:12
het was weer een top avond in duisburg 2 dames bezocht een in het nieuwe vulkaanhaus en 1 in het oude paula is werkzaam op kamer 705 en is een lust voor het oog
ik zag haar de trap omhoog gaan en ik dacht deze wordt het vandaag ze weet nog niet hoe lang ze blijft maar de sex was zeer rustig een recensie volg nog en de 2e dame werk op kamer 210 van het nieuwe vulkaanhaus ze zijn gewoon top

Piet Plezier
10 november 2012, 13:37
Gisteren ook geweest met BP maar er zat niet veel gistermiddag. Het is niet meer wat het geweest is dat Duisburg.

Big30
27 november 2012, 20:39
An der A 40 in Duisburg wurde eine Zehn-Zentner-Bombe gefunden. Der Kampfmittelbeseitigungsdienst will den Blindgänger, der einen gefährlichen Säurezünder hat, sprengen. Die Sprengung verzögerte sich bislang um drei Stunden, weil Sand zur Abdeckung der Bombe fehlte. Seit 17.20 Uhr ist die A 40 zwischen den Kreuzen Moers und Duisburg gesperrt. Wir berichten im Live-Ticker aus Duisburg.

Auch in der Vulkanstraße ruht übrigens der Verkehr. Das Duisburger Rotlichviertel liegt in der Evakuierungszone.

http://www.derwesten.de/staedte/duisburg/bombe-in-duisburg-gefunden-a40-ist-fuer-sprengung-gesperrt-id7334418.html

de duisburg spesjalist
28 november 2012, 17:43
Gisteren ook geweest met BP maar er zat niet veel gistermiddag. Het is niet meer wat het geweest is dat Duisburg. inderdaad het is niet meer wat het geweest is johnml de crises is goed te voelen. maar dat geld overal helaas ma ik vermaak me er nog .wel al doet het me pijn dat ik de dames niet meer zie stralen ma uit medelijden bij een dame naar binnen gaan dat nooit. ook als een andere wandelaar zeg die moet je is proberen ik wandel nog steeds op eigen benen. en heb mijn eigen mening en dan kan je gaan roepen kom na h7 ma 20 dames en 10 beren zeg ook al genoeg de vulkaan zit voor mijn nog steeds vol verrassingen

WA
28 november 2012, 18:08
Wat een lol wat een lol... :lostit:

Zat net even op een ander forumgedeelte te lezen waar verbannen hookers held duisburgspesjalist nu actief is:
welke dan bad pritt toch niet dat saaie hookers ze missen daar al veel info van een ex formleden als mandenmakers stefdef de 61 pk dan heb je pokerpietje die veel dingen voor zich zelf houd een skinny waar het toetsenbord van vast zit de info is daar onder de maat en een karelclozetrol schrijf er ook niet meer zoveel ik vermoed dat hij mod is op dat forum onder dam nog wat en een alexanderrr die het forum ook niet actueel houd

dit is mijn mening

Ik zal meteen mijn oprechte excuses aan de heer Karelclosetrol aanbieden. Wat de zelf verklaard specialist daar schrijft over zijn verdenkingen dat je daar moderator zou zijn, zijn woorden die ik hem in de mond heb gelegd. Een mooi verhaaltje er om en het gaat er in als zoete koek...:teuflisch: Waar stond ook al weer dat er een aantal leden nogal wat onzin uitkraamden..:hammer: Ik had echt geen idee dat dat mijn grappen en grollen zo serieus genomen zouden worden...:gruebel:

Anyway, de spesjalist mag de hand in eigen boezem steken over dat het hier en daar saai is, en er niets meer mag. Je weet donders goed hoe het werkt op fora als deze. Je eigen hittepetitte gedrag heeft geleid tot jouw uitsluiting aldaar. Ook andere fratsen (waar jij en ik overigens over in het reine zijn) waar ik verder niet op in zal gaan hebben er toe geleid dat de heren die jij van gezicht kent wel uitkijken om nog het één en ander aan ervaringen met jouw of anderen openbaar te delen.

Tot zover de mededelingen :baeh: even lekker douchen en op naar de vulkaan. Het is inderdaad niet meer wat het geweest is, ik vermaak me er meer dan ooit :freu:

skinny-lover
28 november 2012, 18:26
:freu: ..... Yessssss, mijn Toetsenbord zit niet meer vast :freu:

Kom op "duisburgspesjalist" ( niet goedgekeurd door de Nederlandse en Duitse bond van DVP's ) , begraaf de strijdbijl met Brad Pitt ......

Haantjes genoeg, dat komt door de hormoontjes, niets mis mee.........

Hier is alles weer 'fris en fruitig' :smile2: , glimt het apparaat me tegemoet en weer helemaal klaar voor goed gebruik op de Vulkaan :lostit: .
Zat te beleven, en ik vermaak me nog even goed als een jaar geleden daar! Of er nu 400 dames zitten en alle kamers vol zijn of maar 300 dames, het zal me worst zijn! Aan een enkel 'pareltje' heb ik genoeg :luvlove: en ik verzeker je, er zitten er veel meer dan die ene!

Jammer dat 'de BOM' niet meer daar is :angst: en al weer opgeruimd ....... Zien we je straks nog? Krijg je van mij een colaatje, sorry, Fanta :hammer: aan de bar!

de duisburg spesjalist
28 november 2012, 19:32
helaas skinny vanavond ben ik niet van de party en ik weet als geen ander dat er meer zit als die ene ook ik kom wellis een kamertje uit zonder me beurs te treken en me broek te laten zakken . zaterdag ben ik van de partij in de bar van eros 26 kom ik niet meer ik heb namelijk een hekel aan bardamens die ma blijven zeuren om een picelo overigens schrijven op hookers doe ik al lang. nu er ma achter zien te komen wie ik ben en vulkaanrider daar heb ik die software niet voor nodig veel plezier en doe onze duitse vriend de groeten skinny en stel hem even aan Monica voor

Big30
29 november 2012, 00:52
Heren aub!

Eigenlijk is het ongepast hier te beschrijven wat op andere fora voorvalt en dan hier daarover details over prijs te geven. Dat gezegd hebbende, zo spectaculair is het nu ook weer niet en omdat de heren die hier op elkaar reageren elkaar goed kennen en de Vulkan goed kennen en eigenlijk elkaar niet meer dan wat zitten te jennen dan wel wat info terecht denk ik corrigeren en de info, zo zou je kunnen zeggen bijna tot het publieke domein behoort heb ik er ook niet zo veel problemen mee.

Wel een verzoek en dat is om hier niet strijdbijlen op te gaan graven maar bij voorkeur te gaan begraven. Exact zoals skinny-lover het reeds verwoorde. Maak je toch niet zo druk, wind je toch niet zo op!

Gewoon lekker naar Duisburg rijden, de bekende afslag nemen (Yep tis weer veilig, de bom is tot ontploffing gebracht!), je auto onder het schijnsel van de groene toren parkeren, je rondjes lopen, met de dames wat kletsen, wat dames met een bezoek vereren, gezellig de bar van Eros26 of Vulkanhaus 17/19 bezoeken, genieten van het broodje kebab bij E26 en bericht daarover. Niet over elkaar en wat in het verleden waar dan ook en om welke reden dan ook gebeurd is.

Dat zal slecht weinigen interesseren, wel relevante VULKAN info, niet onderling gekissebis!

bad pritt
29 november 2012, 07:44
Big laat deze 3 heren dit zij echte vulkaankenners die elk hoekje en gaatje kennen en goede kennissen/vrienden van elkaar zijn.
Heel goed kontakt hebben met veel meiden en erg gezellig zijn om mee over de vulkaan te stappen.

Hopelijk schrijven/crossposten ze hier weer wat meer over de vulkaan en haar bewoners en hun belevenissen daar.

de duisburg spesjalist
29 november 2012, 08:19
ook goede morgen bad pritt weer een nieuwe dag en wat gaat hij brengen .xanten dorsten de vulkaan of h7 ik weet het al ik heb een rus weekje ingelast al jeuk het me wel om morgen na dorsten te gaan. ik ben een paar weken geleden ook in de doublet geweest wat mijn opval in de wandel gebieden in nl en duitseland is dat veel dames het moeilijk hebben om een boterham te verdienen de crises is voelbaar en dat doe mijn pijn daarom overweeg ik nog alleen ma ol in cups te bezoeken en zelfs de vulkaan links te laten liggen nog een tip voor een olin club prijs tot 110 euro

bad pritt
29 november 2012, 08:26
Ja dat is triest dat veel meiden hun boterham niet meer kunnen verdienen aan de vulkaan.
De huren zijn absurd hoog en in voor crises tijden was dat goed op te hoesten nu lukt dat velen nauwelijks meer en werken ze voor onder minimum loon een hele maand, doet mij ook pijn als je de dames kent en mag.
Dat het je wandelplezier deels vergalt omdat je de ellende soms voelt bij de meiden en medelijden inzet, dat heb ik ook.

Een all in clubje voor onder de 110 euro..denk dat de pauschalclub keten clubs (Bochum, Dortmund, muenster) erg goed zijn, wel wat duurder de mac sex alleen veel bulgaarse meiden moet je van houden, maar als ik jouw was ging ik naar een pauschaldag vanla Luna, kost 100 euro en all you can fuck en de meiden zien er erg goed uit allemaal en WG verslagen zijn heel appetising les je maar eens in.

We gaan binnenkort een keer samen naar Dorsten als het aan mij ligt, im me maar even.

de duisburg spesjalist
5 december 2012, 12:52
Heren aub!

Eigenlijk is het ongepast hier te beschrijven wat op andere fora voorvalt en dan hier daarover details over prijs te geven. Dat gezegd hebbende, zo spectaculair is het nu ook weer niet en omdat de heren die hier op elkaar reageren elkaar goed kennen en de Vulkan goed kennen en eigenlijk elkaar niet meer dan wat zitten te jennen dan wel wat info terecht denk ik corrigeren en de info, zo zou je kunnen zeggen bijna tot het publieke domein behoort heb ik er ook niet zo veel problemen mee.

Wel een verzoek en dat is om hier niet strijdbijlen op te gaan graven maar bij voorkeur te gaan begraven. Exact zoals skinny-lover het reeds verwoorde. Maak je toch niet zo druk, wind je toch niet zo op!

Gewoon lekker naar Duisburg rijden, de bekende afslag nemen (Yep tis weer veilig, de bom is tot ontploffing gebracht!), je auto onder het schijnsel van de groene toren parkeren, je rondjes lopen, met de dames wat kletsen, wat dames met een bezoek vereren, gezellig de bar van Eros26 of Vulkanhaus 17/19 bezoeken, genieten van het broodje kebab bij E26 en bericht daarover. Niet over elkaar en wat in het verleden waar dan ook en om welke reden dan ook gebeurd is.

Dat zal slecht weinigen interesseren, wel relevante VULKAN info, niet onderling gekissebis! big 30 een broodje kabab eten bij eros 26 (de vet kar) is niet zo verstandig. daar heb ik een beter adres voor beekstrasse 80 een 5 minuten lopen dinsdag tm donderdag open tm 23.00 uur en vrijdag zaterdag open tot 0.00 uur zondag open tot 23.00 uur. het is daar gewoon beter ze hebben kapsalon shoarma en het belangrijkste nl saus dus niet op yoghurt basis. als de shoarma kings gesloten is kan je nog beter naar de imbis tegen over sexpalas eros 26 is namelijk maar goed voor 1 ding sex sex sex en nog een keer sex.(en dat is al 120 euro:biggrin:)

ik ga meestal wat drinken bij de speelhal naast de banditos het drinken is er vaak voor niks en met die 3 euro die ik bespaar in de bar van eros doe ik dan een gokje en ik heb al een paar keer geluk gehad niet een groot bedrag hoor ik tik altijd af bij 30 euro wand daar kan je op de vulkaan iets heel leuks mee doen :tongue:

ik heb geen strijd met de beide heren ma laat me niet beïnvloedende ga daar is na binnen en dingen die hun over een andere wandelaar zegen doe ik niks mee. ik wandel mijn weg grotendeels alleen ik kom op de vulkaan om mijn zaad te lozen en een dame waar ik een goed gevoel over heb stap ik na binnen zo simpel is dat. als ik een beetje geluk of peg het is ma hoe je het bekijk kom ik ze vanavond weer tegen als ik ze tegen kom is het voor mijn beurs goed niet dat skinny alles betaal ma kom er van neuken gewoon minder van ik ben een persoon die het om 01.30 wel gezien heeft en dan vaak na me eigen bedje ga

WA
5 december 2012, 16:34
Ha, leuk...

Dat word weer een mini meeting vanavond :freu: 2 van de drie musketiers :bibber_2: zijn zeker aanwezig, dan is er nog een niet bevestigde toezegging "oet twente" :smile2: en god weet wie er nog meer opduiken :wink2: Het winterrubber is bij de meesten al gemonteerd zodat we allen veilig ter plaatse zullen geraken.

Eens kijken wat ik vanavond weer voor een kwats kan verkopen..:teuflisch:

de duisburg spesjalist
5 december 2012, 16:44
ik zou vanavond is gaan kijken wat ik uit ga pakken :tongue:

WA
5 december 2012, 16:52
Nu je het zegt..., de sint komt vanavond langs :eek: ook op de vulkaan :freu: Nu maar hopen dat de heren die een geschenk krijgen niet te vroeg zijn, anders kon (iets met kaarten) piet wel eens te laat zijn met het afleveren van de cadeau's en gaat ie in de zak :hammer:

Wijze grijze
5 december 2012, 18:44
ik zou vanavond is gaan kijken wat ik uit ga pakken :tongue:

Een cadeautje uit eigen zak? :smile2:

de duisburg spesjalist
6 december 2012, 17:44
nou de vulkaanridder is een man van woorden en daden. hij heeft de dames allemaal wat gegeven net als ik wat dat is voor Julie de vraag en voor ons een weet. zelfs skinny weet het niet hij had problemen met dat spaghetti blik en kon helaas niet van de party zijn .de vulkaanridder en ik hebben het extra druk gehad zo druk dat we zelfs gesplitst zijn niet omdat we een hekel aan elkaar hebben ma er waren nog wat dames die we langs moesten volgende keer beter skinny ik denk dat jij met de kerst ma rond moet samen met hobbelen van het andere forum. en skinny de rekening krijg je nog wel van de zakboekjes die ik aan bepaalde dames heb uit moeten delen omdat ze verdrietig waren omdat jij er niet was

veder heb ik de winterbanden getest en ik ben er klaar voor laat de winter ma komen wandelen doe je gewoon op de vulkaan nog steeds voor ieder wat wils

en vulkaanridder we moeten maar is even kijken wanneer we de kerstboom in de hal van eros26 zetten ik geef in ieder geval mijn piek niet af :biggrin:

skinny-lover
6 december 2012, 21:24
Een lekkere Italiaanse pasta, in een romantische sfeer met mijn liefste schatje op de Vulkaan :rolleyes: , dat beeld krijg ik als ik 'lot-genoot' duisburgspesjalist zie schrijven over 'spaggeti blik' ....... Even later realiseer ik me dat hij doelt op mijn privé-bolide van Italiaanse makelij, vol charme en temperament wat een levensgenieter als ik weet te waarderen en wat zich ook vertaalt in de keuze voor dames .....

Het arme ding, wat ooit voor ze geboren werd, getest werd onder Italiaanse omstandigheden, waar het minder regent dan hier, liet me gisteren in de steek met de ruitenwissers :lostit: .... Met een noodoplossing had ik maar 1 wisser ter beschikking en met het voorspelde weer liet ik mijn verstand winnen van mijn hart en mijn pik :freu: . Nou gaat een echte wandelaar die keurig op winterbanden reist en ook altijd een Conti laat monteren door de dames, niet met slecht zicht in dit weer wandelen of rijden ......
Nou ben ik niet boos op de Italiaanse Bella ..... Meer dan 400.000km's bracht ze me overal, ook naar Duisburg.... en met ons Nederlandse klimaatje heeft het ruitenwissermechanisme dan ook meer kilometers gemaakt dan mijn 4382 paar schoenen die ik versleet op de trappen van de 'Laufhäuser' in Duisburg.

Stuur de rekening van de zakdoekjes maar :smile2: en bestel meteen wat sneeuw voor zondag ...... Dan zal ik de winterbanden ook even testen .....

Kerst 2012 ...... Ik moet maar eens met onze Ridder in overleg of we die in Duisburg of een paar duizend kilometer verderop gaan vieren bij de dames. Onze favorieten zitten dan thuis, waar sneeuw, drank, gezelligheid en 2 mooie vrouwen tot de ingrediënten behoren. De uitnodigingen ontvingen we al dus of we in Duisburg zullen zijn? :rolleyes:

de duisburg spesjalist
7 december 2012, 17:35
skinny ik kan hier ma 1 ding op zegen jij durf gewoon niet met dat form lid van het andere forum op stap jij ben bang dat hij alle sjarmers in de strijd gooi en jou verslaat en dat hij met de pasta er vandoor ga :biggrin: we zullen zien wat mijn zondag breng

ma ik moet vandaag na duisburg mijn geliefde is er weer waar ik volgens de damens in huis 19 alleen ma kom is weer terug ma jij weet ook wel beter

het was weer een prettige avond zo alleen met de vulkaanrider ik ga een doesje paken en heelaas voor h7 ik heb weer geen tijd ;)

Wijze grijze
7 december 2012, 22:42
@de duisburg spesjalist
Ik lees nu al een tijdje je bijdragen hier op dit forum. Blijkbaar ben je goed ingeburgerd op de Vulkan.
Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen met de verschillende dames. Beslist heb je er toch favorieten of anders wel tips over DVP’s die beslist af te raden zijn?

Kun je iets van je eigen ervaringen met de meiden met ons delen? Misschien kun je enkele nieuwe paspoortjes aanmaken, of eventueel informatie bij bestaande paspoorten aanvullen. Zo worden we er allemaal iets wijzer van.
Alvast bedankt.

de duisburg spesjalist
8 december 2012, 09:48
wijze grijze ik snap dat jij ontzetten benieuwd ben na mijn ervaringen op de vulkaan dat ben ik ook na bepaalde sauna clubs. ma dat ik nog geen tijd heb om na een sauna club te gaan zeg al genoeg de vulkaan is boeiend vaak geen uren wachten dat er een kamer vrij is .en als de kamer op de vulkaan niet vrij is is de dame ook niet vrij dat is een groot voordeel op de vulkaan is veel mogelijk van safe sex tot het complete paket zonder van zoenen met een dvp tot pijpen zonder het is ma net waar je zelf voor ga . ik ben ook niet heilige als de paus en wordt ook welles door een dvp zonder gepijpt maar ik betaal daar nooit extra voor ik vraag er niet om er zijn zelfs dames die een top paket hebben zonder hun gezondheid en dat van jou te schaden . er komen ook dames die voor de eerste dag in het vak terecht komen gisteren was er weer zo groen blaatje ik zeg niet welk huis en wat voor kamer eerst wordt ze ingewerkt en met respect behandelt door skinny de vulkaanridder en mijn zelf .helaas is bad prit een te groote ijsbeer geworden om jou eerlijke info te geven over de survis van de damens ma je kan niet overal tegelijk zijn. als je beniewd ben na ervaringen van mijn kan je ook op hookers kijken 61-hn-vz en als je een vraag heb over een dvp kan je mijn ook een pm sturen op dit forum ook heb ik vaak een spreek uur op de vulkaan waar wij vaak met ze alle de grootste lol hebben

een recensie kom er ook wel ma niet in details begrijp goed de dames zijn ook mens en als er geen klik is is de sex ook vaak minder wij lopen vaak uren over de vulkaan zonder onze broek te laten zakken wij zijn vulkaan proevers. proeven de sweer op een dag en niet iedere dag is het zelfde maken lol in de huizen en met de damens:freu::freu::freu:

WA
8 december 2012, 15:08
gisteren was er weer zo groen blaatje ik zeg niet welk huis en wat voor kamer eerst wordt ze ingewerkt en met respect behandelt door skinny de vulkaanridder en mijn zelf

Pfff dat moet wel een uitzonderlijk mooie en lieve dame zijn...:cool: Ik stel er al zoveel teleur door wéér voorbij te gaan aan hun deur :heul: Stel me maar een keer aan haar voor en zien we van daar uit wel verder.

de duisburg spesjalist
8 december 2012, 15:26
Pfff dat moet wel een uitzonderlijk mooie en lieve dame zijn...:cool: Ik stel er al zoveel teleur door wéér voorbij te gaan aan hun deur :heul: Stel me maar een keer aan haar voor en zien we van daar uit wel verder.nou als je er vanavond ben zou ik dat zeer zeker doen en als je me niet kan vinden in de loop huizen weet je wel waar ik uithang dan ben ik namelijk aan het fietsen om het groenen licht te laten branden en de batterijen bij te laden anders kan niemand de weg vinden na de vulkaanstrasse ja ik heb er inderdaad wat voor over en hoop dat jij de vulkaanridder een keer de moed heb om mijn af te lossen:biggrin: trouwens de heer hobbelen is behoorlijk nieuw schierich wie jou nieuwe schatje is ik zal voorlopig me mond dicht houden ma daar staat wel tegen over dat ik van jou verwacht dat je het oude vulkaanhaus vermeid :biggrin: deal :hammer:

bad pritt
8 december 2012, 15:30
He spesjalist het gaat mischien ijzelen ken jij daar ook blijven slapen dan en kijk eens of Jennifer de zwarte parel in huis 25 werkt dan kom ik ook, kan ik daar overnachten.

de duisburg spesjalist
8 december 2012, 15:50
ik kan gaan kijken voor je in huis 25 dat is geen probleem als er nood aan de man is kan ik zeker bij een dame overnachten ma niet in een bordeel ik noem overgens ook geen namen welke dame misschien kan je contact leggen met skinny die heeft ook wel adressen ma zo wandelaar als jij regel dat toch zelf wel zoveel wandel ervaring of ben je het verleert ijsbeer

de vulkaan heeft een groot voordeel lig aan de 40 en de wegen zijn goed begaanbaar enig nadeel is dat het spek glad is op de parkeerplaatsen van eros 26 en het vulkaanhaus

WA
8 december 2012, 16:00
trouwens de heer hobbelen is behoorlijk nieuw schierich wie jou nieuwe schatje is ik zal voorlopig me mond dicht houden ma daar staat wel tegen over dat ik van jou verwacht dat je het oude vulkaanhaus vermeid :biggrin: deal :hammer: Tja, dat is zijn handicap.... Het was te verwachten. Zo'n stiekemrd is het wel.

Je weet hoe ik over hem denk, je stond er bij toen ik hem op de parkeerplaats verrot schold. Daar kan ie over zeggen wat hij wil, ik doe dat niet zonder reden.... Jij weet ook als geen ander dat ik anderen op hun gedrag aanspreek als me dat niet zint. Jij bent tenminste een vent die z'n foutjes erkent, en waar nodig sorry zegt.

Wat mijn nieuwe schatje betreft... ze is niet "van" mij, het is een publieke dame, doe er mee wat je wil, echt, maakt me geen bal uit. Vond het nog lang duren ook voordat het uitkwam. Verder weet je denk ik zelf wel wat je laatst nog zei. Iets van horen zien en zwijgen...

Of ik er vanavond ben... Dat weet ik nog niet, ik hink op twee gedachtes. Weet je wat, ik sms je wel als ik ga. Kom anders ook gewoon zondag, ik heb goede hoop dat skinny er ook is, als Bad Pritt zijn aanstaande bezoek ook een dagje op kan schuiven zoeken we met z'n drieeën een slaapplek voor je

de duisburg spesjalist
8 december 2012, 16:35
vulkaanridder ik heb de hulp van Julie niet nodig snap je dat nog steeds niet. ik dop me eigen boontjes wel ma om na de vulkaan te komen trotseer ik elke weersomstandigheden en als de noot aan de man is dat ik echt niet thuis kan komen staat er een dame met open armen klaar en bied mijn een slaap plaats aan ik heb het idee dat jij ook zo dame heb waar je buiten de vulkaan wat mee

Ricardo Banana
8 december 2012, 16:46
Zeg jongens, je kunt ook gewoon niet slapen

de duisburg spesjalist
8 december 2012, 16:53
daar heb je ook weer gelijk in sexpalas is 24 uur open en om 7 uur sluiten de top huizen en openen de deuren weer om 10 uur meschien een idee om een nieuw recor te vestige het langs waker op de vulkaan voor het kindersbook of recors

de duisburg spesjalist
8 december 2012, 17:02
het beloof weer een top avond te worden en als jij er ook ben bad pritt dan zijn we compleet de duisburg specialist rij door zon en door regen door door sneeuw en wind niets hou hem tegen

bad pritt
8 december 2012, 18:31
het beloof weer een top avond te worden en als jij er ook ben bad pritt dan zijn we compleet de duisburg specialist rij door zon en door regen door door sneeuw en wind niets hou hem tegen

Nee ik pas Spesjalist ik ga naar Van Goch ff biertje doen, vlakbij en ben ik voor UFC on fox 5 weer thuis.

de duisburg spesjalist
9 december 2012, 16:09
zo ik ga vanavond weer na de vulkaan ik ben gewoon verslaaft

bad pritt
9 december 2012, 16:22
zo ik ga vanavond weer na de vulkaan ik ben gewoon verslaaft

zou ook graag ff komen maar moet van Johnml bij de kachel blijven met mn griepje.

rmjhexe
9 december 2012, 16:26
zou ook graag ff komen maar moet van Johnml bij de kachel blijven met mn griepje. je kan ook gaan om verwarmingskosten te sparen thuis

bad pritt
9 december 2012, 16:33
je kan ook gaan om verwarmingskosten te sparen thuis

Bedankt Rmj ik ga zo naar de vulkaan ga je mee..haahaha

de duisburg spesjalist
9 december 2012, 16:34
of er 100 euro tegen aan gooien en je gewoon Leker laten verwennen. jonml is gewoon bang dat je weer verkocht raak aan de vulkaan en wie moet dan de bob van hem zijn . en bedank rmjhexe weer een voordeel van de vulkaan genoemd je loop nooit in de kou

bad pritt
9 december 2012, 16:37
Speslajlist we zien elkaar zo denk ik, trakteer ik je op een biertje, hoelaat ben je er ?

rmjhexe
9 december 2012, 16:50
Speslajlist we zien elkaar zo denk ik, trakteer ik je op een biertje, hoelaat ben je er ?Jij en thuisblijven, hahahaha

skinny-lover
9 december 2012, 20:50
Vanavond maar eens op tijd naar bed na een nachtje Vulkaan :hammer: ..... Vanmorgen was ik tegen 8.00 thuis ...... :betrunken: ...

Dat spagetti-blik liet de sneeuw op de Duitse Autobahn opstuiven met 80KMh waar de Duitse 'sterren' met 50KMh op de rechter baan met 19 inch licht-metalen wielen met man en macht en ESP probeerden de boel op de baan te houden :asshole: , ik heb ze een poepie laten ruiken.....

De Vulkaan? Kerst-sfeer, romantiek, Brad zijn zwarte-Parel nog immer goed-gemutst aanwezig .... De groene blaadjes gezien, 1tje 'geconsumeerd' met een geweldig leuke ervaring en verder de bestaande vriendschappen en romantiek goed onderhouden ....... Je kan zien dat de zaken slecht gaan, want er komen meer en meer 'Skinny' dames bij waar Skinny-Lover® zijn vingers bij aflikt ......

Nou zijn er altijd honderden vrouwen, maar normaal heb ik buiten de 'vaste vriendinnetjes' meestal niet meer dan 2 of 3 andere gezichten die ik wel een uitdaging vindt..... Gisteren was dat anders, ik werd op mijn wenken bediend ......

Ach, woensdag gehaktdag en dan zonder sneeuw weer mijn best doen daar! :lostit: .

Helaas heb ik de spesjalist niet gezien, wel zijn bolide en zijn wandelmaatje ..... Ik zie je woensdag vast wel :baeh:

bad pritt
10 december 2012, 06:58
De Vulkaan.....Bad zijn zwarte-Parel nog immer goed-gemutst aanwezig ....

Jennifer, overdrijf ik Skinny als ik zeg dat ze heel erg knap is, een fotomodel.?
Met een perfekt lichaam.

Ze neemt zelden haar telefoon op en zou wegggaan naar Dortmund, ik ben blij dat ze er nog is.
Mijnandere schatje zit in Italia en komt tegen de kerst pas terug.

Waar zit ze in huis 25/27 ?

bad pritt
10 december 2012, 08:07
Jij en thuisblijven, hahahaha

Toch gelukt ! Vandaag met Johnml op pad, onze overuren opmaken..hahaaha

de duisburg spesjalist
10 december 2012, 09:14
Speslajlist we zien elkaar zo denk ik, trakteer ik je op een biertje, hoelaat ben je er ?helaas ik lees hem nu pas ik was er om 20.00 uur ik denk dat we gewoon weer wat moeten afspreken geplant en dan mag je gerust jonhml mee nemen ma laat het mijn even van te voren weten of hij dan mee gaat zorg ik er voor dat de koelkast van eros 26 gevuld is en bij de inbus wand jonhml moet gekoeld bier hebben

skinny-lover
10 december 2012, 13:08
Jennifer, overdrijf ik Skinny als ik zeg dat ze heel erg knap is, een fotomodel.?
Met een perfekt lichaam.

Ze neemt zelden haar telefoon op en zou wegggaan naar Dortmund, ik ben blij dat ze er nog is.

Waar zit ze in huis 25/27 ?

Ze is van ongekende schoonheid, klasse en vrolijkheid zonder enige vorm van arrogantie als ze je mag :smile: , een schatje en een beauty maar bovenal een sterke persoonlijkheid!

Ik kwam haar tegen op de trap van 25, ze resideert daar als je de (meest centrale trap ) op komt en direct rechts de eerste verdieping opgaat, voorlaatste kamer rechter kant!

De vulkaan kan goed zijn als je enige skills hebt maar is toch vooral het mekka van de afwerksex bij de meeste bezoekjes,
Overigens kom ik daar nog regelmatig voor een snel rondje en bezoekje of op bezoek bij een dame om ff bij te praten.
..hahahha voor niks gaat de zon op.

ik doe het allemaal club/partytreff/ramen/laufhaus/pauschalclub, een allround wandelaar,

Nou jongens, ook op de Vulkaan kan je uren op bed liggen, wat drinken, gezellig keuvelen of 'een tukkie' doen :baeh: ..... O ja, ook zonder je portemonnee te trekken. Voor de heren die denken dat je dat niet kan maken omdat je dan een 'profiteur' bent, die moeten zich maar eens afvragen of de dames die er 24/7 wonen niet af en toe behoefte hebben aan een andere praatje dan " wieviel? Woher kommst dus? Machst du auch .......? "
Of gewoon eens met een vent een leuke tijd doorbrengen die ze ook in de ogen kijkt, naar ze luistert en niet alleen maar geobsedeerd is in die twee tieten en alles onder haar navel :asshole: ...........

Nooit geweten dat DVP's, maar ook dokters en advocaten gewoon een leven hebben, waarin ze vrienden hebben die ze zien, mee kletsen, mee drinken en mee lachen zonder dat hun uurtarief op de stopwatch meeloopt? "Tiet um oe favoriete DVP, dokter en advokaat eens als mens te zien en niet allien as kassa":smoke:

En ja, Bad Pritt is meer dan All-Round! Op alle vlakken! Of het nu om raam, laufhaus of club-vorm gaat van prostitutie, om jonge, wat rijpere, Skinny® of wat vollere DVP's, van heel blank tot parel-zwart, van flink 'in de knip duiken' tot 'voor niets gaat de zon op maar kan je ook bij een DVP blijven'......Brad deed t allemaal een keer!

Van mij mag hij de status Erelid krijgen :freu:

de duisburg spesjalist
11 december 2012, 09:17
skinny op het andere forum schrijf je dat je een aanbod heb gehad om met de sneeuw te blijven overnachten ma da heb je niet gedaan om die tijd dat jij naar huis ree was het echt sleg op de weg dus ik had dat aanbod zeker aangenomen dan ma overnachten in dat huis wat 24 uur per dag open is .

helaas hebben wij elkaar zaterdag mis gelopen ma je wist waar ik was en ik wis waar jij was we waren beide gewoon te druk omdat er dames zijn die ons graag zien en waar volgens jou de beurs niet getrokken wordt nou ik trek bij de desbetreffende dame soms de beurs ma het meren deel niet ze wil gewoon dat ik met haar wat eet soms gewoon Leker tegen me aan kruipen en een luisterend oor het zijn namelijk ook mensen

of ik er woensdag ben is de vraag ma de kans is aanwezig ma of ik met jou tijd heb om alle huizen door te gaan en je hand vast te houden betwijfel ik ma we kunnen altijd wat afspreken om wat te drinken geen probleem

de duisburg spesjalist
19 december 2012, 13:15
vandaag maar weer is na het mooiste wandel indoor van nrw dus richting het groene licht hopelijk kom ik geen bekende tegen die mijn vertellen waar ik naar binnen moet gaan wand dat bepaal ik Leker toch zelf

bad pritt
19 december 2012, 13:32
Duisburg spesjalist ik kom je dadelijk assisteren en ga je wat tips geven.:baeh:

de duisburg spesjalist
19 december 2012, 16:17
als ze ma niet zwart van kleur zijn :rolleyes: mijn aankomst zal zo 20.30 zijn eerst nog wat afleveren in krevel:freu:

WA
19 december 2012, 18:47
Leuk leuk leuk... Dan zal ik me ook maar eens aan het front melden. Maar pas laat, verwacht de intocht niet voor middernacht:-))

peer12
24 december 2012, 12:48
Gister weer eens naar duisburg gereden. Werd welkom geheten door de Polizei maar kon zonder vragen de parkeerplaats van oprijden.
Eerst een donkere dame in haus 21 bezocht. Als je naar binnen loopt gewoon hele recht door lopen daar is haar kamer.
Het was een aardige bezoekje. Daarna zag ik Patrizia in Vulkan 26. Maar die was veel bezet of ze werd omringd door een groepje mannen.
Toch een andere dame bezocht in 26 maar was geen succes ben zonder te komen gegaan.
Toen toch maar weer langs Patrizia gelopen en ze was nu vrij.
Wat een mooie meid...mooi figuur, ogen.
Verder was ook alles perfect. Ze stelde zich voor als italiaanse maar las ergens anders dat dat ook roemeens kan zijn.
Lekker belangrijk..
Volgende keer als ik naar duisburg ga. Hoef ik me wandelschoenen niet aan te doen.
Want ik ga dan rechtstreeks naar Patrizia
Gr P12

de duisburg spesjalist
25 december 2012, 12:15
23-12-2012 is er bij het vulkaanhuis een drugs dealer opgepakt met 1 kilo Cook. hij weigerde in eerste instantie zijn auto te laten doorzoeken omdat de politie de juiste papieren niet had . na een tijdje kwamen de juiste documenten en was de verdovende middelen zo gevonden of het hier om de huis dealer ga weet ik niet

dit ter info

WA
25 december 2012, 13:12
Ah, vandaar dat sfeer zo goed was zondag. Lijkt er op dat die gederfde coke €'s zijn omgezet in dienstverlening bij de dames.

de duisburg spesjalist
26 december 2012, 15:15
vulkaanridder jij denk dat je alles beter weet. ma die Cook is in beslag genomen en niet verkocht . dus jij roep iedereen op om na bochem te gaan om dat ze in duisburg al genoeg hebben verdient .:lostit:

WA
26 december 2012, 15:24
Ach duisburg specialistje, leer eerst eens lezen.... Voor een middelbaar opgeleid persoon is er duidelijk te lezen dat ik schrijf over geld wat blijkbaar niet aan coke is uitgegeven maar aan dames.

Kun je trouwens aangeven waar uit blijkt dat ik het beter weet? Of waar het verband houd met Bochum? Laat ik het eens omdraaien, ik geloof dat je je eigen miskent voelt en alles beter meent te weten. Erg jammer hoor, wat is er nu zo belangrijk aan gelijk hebben op fora als deze?

Kom vanavond naar Duisburg joh, of Bochum dan laat ik zelf... nou ja, je weet wel...

geintje moet kunnen niet..:gruebel:

de duisburg spesjalist
26 december 2012, 15:35
nee hoor ma een beetje minder mensen op de vulkaan vanavond zou wel prettig zijn dus vandaar bochem. en ik hoop dat de dames genoeg verdienen ma het is niet belangrijk of dat zo is het is hun probleem als het niet zo is vanavond zou het er zeker top zijn ma morgen is beter

de duisburg spesjalist
26 december 2012, 16:12
Ach duisburg specialistje, leer eerst eens lezen.... Voor een middelbaar opgeleid persoon is er duidelijk te lezen dat ik schrijf over geld wat blijkbaar niet aan coke is uitgegeven maar aan dames.

Kun je trouwens aangeven waar uit blijkt dat ik het beter weet? Of waar het verband houd met Bochum? Laat ik het eens omdraaien, ik geloof dat je je eigen miskent voelt en alles beter meent te weten. Erg jammer hoor, wat is er nu zo belangrijk aan gelijk hebben op fora als deze?

Kom vanavond naar Duisburg joh, of Bochum dan laat ik zelf... nou ja, je weet wel...

geintje moet kunnen niet..:gruebel: je stelt me nu voor een moeilijke keus vulkaanridder welke dag moet ik nu gaan of ben ik zo verslaaft aan de vulkaan dat ik er het hele lange weekend ben ach ma hopen dat ik het goede staats lot heb dan koop ik er een penthouse met alles er op en er aan in duisbuirg :wand::wink2:

ma je weet de meest dromen zijn bedrog ma het zou ma gebeuren dan maken we er een groot feest van en nodig ik een paar leuke damens uit ma wel die ik leuk vin