PDA

Volledige versie bekijken : Amelie (Roemeense)



frits10
11 april 2014, 16:26
Vandaag raakte ik aan de praat met Amelie, ze is nog maar kort in Babylon. Ze is 20 jaar, half Roemeens, half Italiaans, zeer slank, fijn gezichtje, zwart haar, kleine borstjes. Hiervoor werkte ze in Samya, maar vond het daar niet fijn omdat je daar weinig echt contact met de klanten had ('je bent er meer een soort neukmachine'). Amelie komt eerst wat schuchter en bedeesd over, het eerste uur viel ze me in de club niet eens op. Maar na een gemoedelijk kletspraatje, terwijl ze een sigaretje rookte, was het ijs gebroken. Ik kreeg van haar een warme en diepe tongkus, dus daarna maar snel met naar naar de kamer waar we een vol uurtje aan de gang waren. Echt een gevoelige, lieve meid, die alles met aandacht doet, ze zoent en pijpt prima. Daarna geneukt in verschillende standjes, ze is aardig atletisch, deze jongedame. Bij 'op zijn hondjes' beweegt ze haar billen heel ritmisch en snel heen en weer, heel sexy! Naar mijn mening is deze dame aanwinst voor Babylon. Ze ziet me nog terug!

licky luke
12 april 2014, 11:36
Vandaag raakte ik aan de praat met Amelie, ze is nog maar kort in Babylon. Ze is 20 jaar, half Roemeens, half Italiaans, zeer slank, fijn gezichtje, zwart haar, kleine borstjes. Hiervoor werkte ze in Samya, maar vond het daar niet fijn omdat je daar weinig echt contact met de klanten had ('je bent er meer een soort neukmachine'). Amelie komt eerst wat schuchter en bedeesd over, het eerste uur viel ze me in de club niet eens op. Maar na een gemoedelijk kletspraatje, terwijl ze een sigaretje rookte, was het ijs gebroken. Ik kreeg van haar een warme en diepe tongkus, dus daarna maar snel met naar naar de kamer waar we een vol uurtje aan de gang waren. Echt een gevoelige, lieve meid, die alles met aandacht doet, ze zoent en pijpt prima. Daarna geneukt in verschillende standjes, ze is aardig atletisch, deze jongedame. Bij 'op zijn hondjes' beweegt ze haar billen heel ritmisch en snel heen en weer, heel sexy! Naar mijn mening is deze dame aanwinst voor Babylon. Ze ziet me nog terug!

He verdorie, nou moet ik alweer bij Babylon gaan checken.... ;) :biggrin:

Frank-de
20 april 2014, 16:24
Vrijdag met 'Amelie-extra' een uurtje gekamerd. Mooie meid en pijpen en neuken kan ze goed, maar ..... Ze is er vooral opuit zoveel mogelijk extra aan te smeren. In de 69 positie likte ik ook haar sterretje waarbij zij mij ongevraagd begon te rimmen en daarna vertelde dat dat extra kost. Ik wist dat afspuiten in het mondje extra kost, maar als ik twee keer in een uur spuit in haar mond dan ga ik geen twee keer 25 euro extra betalen. Na de kamergang was geen sprake van enige after sales service. Het mag duidelijk zijn dat deze dame niet bij Frankie op herhaling mag.

MiniME
25 mei 2014, 13:14
Schitterend meisje, typische Babylon looks (slank, naturel cup A, zwart haar), ook niet onaardig, maar herkenbaar wat Frank-de schrijft. Is helaas wat geraffineerder dan ik dacht, zeker goede sessie mee mogelijk, maar let op.

deket
26 mei 2014, 15:08
mooi meisje met lange benen,perfekte kont,beauty van gezicht ook en zeer geil ; met uitgebreide voor-en naspel ; en daarom nam ik haar tweemaal.
laat ik die opties nu zelf ook heel graag hebben,en technissch heel wat sterker dan de door iedereen zeer mooi gevonden Irena.
deze goedlachse was te monotoom in het pijpen in tegenstelling tot Amelle.
maar laat op de nacht,nog aangenaam kennisgemaakt,inclusief uitvoerig voor-en naspel,en spetterende kamersessie afgemaakt FT,met een jonge Roemeense schoonheid(typisch Roemeense met lange zwarte haren in natuurlijke kleur)die haar eerste dag in het wereldje zette(en dat was geen verkoopspraat)ben alleen haar werknaam kwijt. Iemand? het was rond middernacht,maar ik vind haar niet terug op de aanwezigheidslijst.
ze had nog dus nog geen dag zevaring maar bood wel een uitgebreid dienstenpakket aan.

lustman
26 mei 2014, 20:48
Optic dik in orde maar...als je deze dame de teugels in handen laat nemen , kom je slecht uit.

Blijft me wat te koel en de drive ontbrak tijdens de sessie. Na max 3min pijpen : you want fuck ? Van verder voorspel geen sprake meer.

Tijdens het neuken begon ze over-acting te schreeuwen. Hier weer zelfde scenario na enkele minuten : you want change position ?

Voor mij ontbrak er gewoon iets en behoort ze niet tot de Babylon toppers.

Maar wie ben ik...