PDA

Volledige versie bekijken : Club keuze afhankelijk van vele factoren!



seksenfun
12 april 2014, 17:49
MM kan het niet laten nog even snel wat publiciteit te maken voor zijn bijzondere posting over meerdere (lang niet alle) clubs. Het is gewoon zijn mening (dus eigenlijk irrelevant). Het geeft toch ook een mooie algemene illustratie weer over de clubs maar als je écht geïnteresseerd bent in wat de clubs voorstellen, moet je daar even tijd voor uittrekken en kom je op de sites van de verschillende clubs veel meer te weten over hoe de club er uit ziet, wat je kan verwachten. Uiteraard de sites dan niet diagonaal lezen/snel bekijken.

Over wat de dames aanbieden aan standaard services (de prijzen zijn nagenoeg overal gelijk: € 50 voor een halfuur standaard service) zijn de sites vaak veel onduidelijker (en als ze al een lijstje publiceren van de mogelijkheden bij een dame, kloppen die maar zelden).
MM vergeet een belangrijk punt in zijn snelle vergelijking hierboven. MM vindt de dames belangrijker dan de rest. Hij vindt de services van de dames allicht ook belangrijker dan de schoonheid van de dame. Het is namelijk zo dat de clubs waar doorgaans betere service wordt gegeven door de dames, de dames optisch minder mooi zijn.
Het is dus met andere woorden in saunaclubland heel erg goed zoeken naar de ideale mix tussen dames die de betere service geven, optisch erg mooi ogen, waar het eten erg lekker is en waar je heerlijk kan genieten van de goede en uitgebreide wellnessfaciliteiten.
Wat de service van de dames betreft, hangt het er ook maar van af wat jij als goede service beschouwt. NMC en PZC doen alle dames en vaak nog erg goed ook. Tongzoenen is al een ander paar mouwen. Neem maar dat het gross van de dames in de meeste traditionele saunaclubs dat niet doen. Daar waar NMC en PZC door de meeste dames nog wel erg goed gebeurt, ligt dat bij tongzoenen heel anders. Vele dames die tongzoenen, tongzoenen lang niet allemaal erg goed (zoals je vriendinnetje het zou doen). Dit is een probleem dat soms opduikt in clubs waar de dames bepaalde services (zoals tongzoenen) moeten leveren. Over services kan nog gezegd worden dat als spuiten in de mond en anaal of nog trio's tot je lievelingsbezigheden behoort, je beter nog wat verder Duitsland intrekt naar het Frankfurtse. Daar zijn deze services bijna vanzelfsprekend bij de meeste dames. Keerzijde van de medaille is dat je er flink extra voor moet betalen (+ € 100 voor anaal en + € 50 voor FT).

Mijn bijna tien jaar ervaring in saunaclubland heeft me geleerd dat een combi van lekker eten, de betere wellnessfaciliteiten, een aangename sfeer, mooie dames die de betere service leveren te vinden zijn in Park Sauna Residenz in Durbusch (nabij Keulen) en Sakura nabij Stuttgart. Paradise (ook in het Stuttgartse) volgt op de voet, net als The Palace in Frankfurt en Sixsens in Vaals (Nederland). In The Palace dien je er wel rekening mee te houden dat de ongeschreven regel inhoudt dat je pas de betere service krijgt bij boeking van een uursessie. Voor wie echter voor meer op kamer gaat dan enkel het aframmelen van perfecte technische hoogstandjes, komt vaak niet toe met dertig minuten.
Noot: bovenvermelde clubs zijn het allemaal waard om ze te bezoeken. Je zal dan zelf de nuanceverschillen merken. Waar dan weer de uitstraling van de luxe in de club, of de mooie dames, of de services, of de wellness of het eten weer net wat meer doorwegen :smoke:.

(Zelf voel ik me nooit slecht in een club. Ik ga dan ook vaak naar clubs, weet nu al wel hoe een dame in te moeten schatten en wanneer in een club geen mooie dame zit die behoorlijke service wil geven, ga ik gewoon zonder neuken weer buiten, no prob, next time better, maar daar kunnen velen natuurlijk niet mee leven.)

MiniME
12 april 2014, 18:04
MM kan het niet laten nog even snel wat publiciteit te maken voor zijn bijzondere posting over meerdere (lang niet alle) clubs. Het is gewoon zijn mening (dus eigenlijk irrelevant).

Vraag gaat primair over Panthera, daar is dit draadje ook voor, dus lange betoog van S&F (was die ooit al eens in Panthera?) is hier irrelevant en kan dus verplaatst (@mod). Trouwens eens met zijn mening over Parksauna Residenz, is alleen een foto van 2 jaar geleden, tegenwoordig stuk minder. In Hessen is FKK Sharks beter dan de meeste clubs in die regio tegenwoordig. :cool:

seksenfun
12 april 2014, 18:25
Vraag gaat primair over Panthera, daar is dit draadje ook voor, dus lange betoog van S&F (was die ooit al eens in Panthera?) is hier irrelevant en kan dus verplaatst (@mod). Trouwens eens met zijn mening over Parksauna Residenz, is alleen een foto van 2 jaar geleden, tegenwoordig stuk minder. In Hessen is FKK Sharks beter dan de meeste clubs in die regio tegenwoordig. :cool:

In PSR kom ik bijna dagelijks, dus geen foto van 2 jaar geleden. Panthera bezocht ik 3 keer (in de hoop dat derde keer scheepsrecht zou zijn maar helaas). Mijn ervaring: erg kort: de dames zijn wat minder mooi dan in de overige clubs, het eten is à la carte maar beperkt (en als ze geen zin hebben om iets te maken, zeggen ze gewoon dat het er niet is) en de wellness kan je houden bij een sauna (milde temperatuur). De club is als H7 enkel interessant als je voor één (of enkele) dames speciaal gaat en om daar langdurig mee te neuken (= veel geld uitgeven). Bovendien heerst er van de dames uit een enorm claimgedrag, wat ik alles behalve leuk vind :smoke:.

Bluebear
12 april 2014, 18:36
De club is als H7 enkel interessant als je voor één (of enkele) dames speciaal gaat en om daar langdurig mee te neuken (= veel geld uitgeven). Bovendien heerst er van de dames uit een enorm claimgedrag, wat ik alles behalve leuk vind :smoke:.

De dames is dus ook niets menselijks vreemd. Dat is dikwijls het grote nadeel van de pannenkoeker. Als je dames hebt gepannenkoekt is het moeilijk overstappen naar een ander, omdat je dan vaak de intieme band met de desbetreffende dame verliest. Natuurlijk kun je overal schijt aan hebben en zo hoort het misschien ook. Zoals mijn maat zegt: "Dat houdt ze scherp".
Maar het is voor een slappe zak als ik toch ooit moeilijk zo'n lief meidje teleur te stellen. Zeker in een voor mij "vreemde club".
Zo'n dame bezorgt mij ook een leuke superdag dikwijls, maar dan hadt ik mij eigenlijk voorgenomen om te gaan pionieren. En eenmaal buiten de paaldansvereniging ben ik weer die niets ontziende zakelijke klootzak. Veel dames zeggen dan ook tegen mij: "Buiten de deur ben jij volgens mij heel anders". Ja, gek he, hier geef ik kopjes als een krolse kater. Wat hebben die kippetjes toch een macht! :wink: :rolleyes: :biggrin:

seksenfun
12 april 2014, 18:44
In Hessen is FKK Sharks beter dan de meeste clubs in die regio tegenwoordig. :cool:

Als er nu 1 (één) club absoluut te meiden is als je voor service gaat een geen oppervlakkige afwerking, is het wel Sharks (en hoe langer hoe meer; daar was ik afgelopen weekend nog MM):smoke:.

vrije jongen
12 april 2014, 18:52
Ach SEF ik ken de dames die aan jouw droombeeld voldoen en dan blijkt maar eens dat schoonheid ook in het oog van de ijsbeer zit; ik noem een Dana of in het algemeen PSR.

Grappige over Hessen is dat de meeste regelmatige bezoekers juist melden dat jou beliefde Mainhattan op het moment de minst service zekere club is. Sharks ook niet altijd geweldig overigens. Ik kom ook wel eens ergens en toch zijn mijn voorkeuren zo een beetje tegenovergesteld aan die van jou; ik ben eruit: jij snapt er gewoon niks van:tongue:;).

seksenfun
12 april 2014, 19:12
Sorry VJ maar jij snapt het niet. Het begint al bij het lezen. Waar staat hierboven bij de clubs die ik aanbeveel Mainhattan vermeld :smoke:?

MiniME
12 april 2014, 19:22
In PSR kom ik bijna dagelijks, dus geen foto van 2 jaar geleden. Panthera bezocht ik 3 keer (in de hoop dat derde keer scheepsrecht zou zijn maar helaas). Mijn ervaring: erg kort: de dames zijn wat minder mooi dan in de overige clubs, het eten is à la carte maar beperkt (en als ze geen zin hebben om iets te maken, zeggen ze gewoon dat het er niet is) en de wellness kan je houden bij een sauna (milde temperatuur). De club is als H7 enkel interessant als je voor één (of enkele) dames speciaal gaat en om daar langdurig mee te neuken (= veel geld uitgeven). Bovendien heerst er van de dames uit een enorm claimgedrag, wat ik alles behalve leuk vind :smoke:.

Precies, en als de originele vragensteller dezelfde "waarheid" heeft als jij, en dus primair voor eellness, etc gaat, moet ie vooral niet naar Panthera en wel naar PSR, daar was mijn reactie voor bedoeld. Elke club krijgt de ijsberen die het verdient........en vice versa :cool:

vrije jongen
12 april 2014, 19:54
Sorry VJ maar jij snapt het niet. Het begint al bij het lezen. Waar staat hierboven bij de clubs die ik aanbeveel Mainhattan vermeld :smoke:?

Dit was niet je eerste post hier op het forum he.

Big30
12 april 2014, 20:26
Volgens mij gaat SEF voor en Wellness en goede service en MM primair voor goede service en wil best wat op Wellness inleveren, hoewel me met de Wellnesss zeker in HP niet zo veel mis lijkt.

Logisch geredeneerd zou dus de club doorsnede van MM die van SEF moeten omvatten, als dat niet zo is ligt dat klaarblijkelijk aan de definitie van goede service inclusief een afwijkende dames preferentie.

Pietjepik
12 april 2014, 21:07
Een club waar je wat van je af kan lopen, waar goed eten geserveerd wordt en ook een prettige sauna beschikbaar is kan eigenlijk zonder vrouwen!
Dat concept bestaat al, de vele saunaresorts in Nederland....
Slechts voor dat in combi met meidjes moet je de grens over. Of YY?

of thuis blijven, ik heb vanmiddag een balletje opgegooid bij een Milf die binnenkort bij me thuis komt koken en daarna lekker samen bubbelbadderen :smoke:

:wink2: