PDA

Volledige versie bekijken : Meggy (Bulgaarse)

Wijze grijze
13 april 2014, 00:55
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12131-Club-Mondial-(Keulen)-Algemeen&p=345868#post345868

Ik had hun volle aandacht en een van de meiden kwam naast me zitten. Meggy

Naam : Meggy
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
Leeftijd : 27
Haarkleur/-lengte : Bruin/blond, sluik tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 55 Kg, maat 34, B-cups
Service: PZC/ 69/ TZ
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 20 min.
Prijs : EUR 30,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Meggy kan aangenaam converseren en het duurde vrij lang voordat ze aan wat serieuzere presale activiteiten begon. Een zeer aangename en volhoudende massage van Wijze Stijve onder m’n handdoek vergezeld van tongzoenen. Er was inmiddels toch verder niemand meer. Ondanks mijn argumenten dat ik nog van het mooie weer wilde profiteren zolang het licht was, bleef Meggy volhardend. En aldus bereikte ze een point of no return en ik capituleerde. De eerste verdieping bestaat ook uit een wirwar van kamertjes en we belandden op kamer 32. Dus wachttijden lijken me hier geen issue te zijn. Het kamertarief in Mondial loopt dus per 20 minuten en ze vroeg ook netjes hoe lang ik op de kamer wenste te verblijven. Gezien de opgebouwde druk in Wijze Stijve leek 20 minuten wel genoeg en dat bleek ook zo te zijn. Gen spectaculaire sessie, met wel een heerlijk geile PZC en 69. Het neukwerk heb ik maar achterwege gelaten. Om dat nu ook nog in 20 minuten te proppen, was me net iets te veel van het goeie. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10