PDA

Volledige versie bekijken : Daniëlla (Braziliaanse)

Gustomass
5 november 2006, 14:58
Gisteravond op het Römer Fest van de Living Room in plezierig contact gekomen met ene Daniëlla . Daniëlla is een slanke dame uit Brasilia. Tja, heren Gustomass kan het niet helpen, al die Latina's . Zes uurtjes tevoren was ie ook al voorgesteld aan een nieuwe dame uit Cuba.... Haar naam zal ik vragen zodra we een keer op de kamer zijn...
Daniëlla heeft een vlotte babbel en is nog best jong denk ik. Lange zwarte haren, heerlijke borstjes en een mooi slank lichaam. Is voor Gusto weer eens wat anders want bij volslank heeft ie toch altijd het gevoel dat goed gevulde handjes ook wat hebben.
Eerst aan de bar wat aan de praat geraakt, toen ik pogingen deed om tot de bardames door te kunnen dringen, zo druk was het gisteren. Op haar onvermijdelijke vraag of ik vandaag al iets gepresteerd had, moest ik nee antwoorden. Maar, ik heb een afspraak voor een massage, en die wilde ik toch niet aan mijn neus, en mijn hele body voorbij laten gaan.
Sehen wir uns später?? ja OK.
Na de massage, jawel, toen ik erna ook nog een saunatje genomen had kwam mejuffrouw even beneden poolshoogte nemen, want zo lang zou een massage toch niet duren.... clevere vrouwkes these days nietwaar??
In de huiskamerbar rustig een drankje en stuk pizza zitten verorberen, kopje van Daniëlla om het hoekje en even later spreidde ze een handdoekje naast me op de bank uit. Hierop kwam een heerlijk vrouwtje te zitten...
Of de massage en de sauna me genoeg energie hadden opgeleverd was haar vraag.... Toen Gusto daar in haar ogen blijkbaar niet enthousiast genoeg op reageerde, verdween langzaam, heel langzaam maar wel zeker een handje onder de badjas. Voorzichtig begonnen bij Gustomass " erotische sofa acties in Ome Bernds woonkamer " herinneringen op te borrelen. Een beetje Kusscheln en het handje werd actiever. Dat wist kleine Gusto op een heerlijke manier te doen ontwaken. Even later stak ie de kop op om toch even rond te kijken wat er hier allemaal aan de hand was. Toen een leuke en vriendelijke Duitser opmerkingen begon te maken die Gustomass al enkele dagen eerder van zijn Scheiferhofcollega's kreeg te horen, waande Gustomass zich helemaal in Schiefferhof. Toch was dit in de Living Room op de bank.
Na deze opwarmronde een sleutel laten halen, komt ze al snel terug met lege handen. Stel je voor 22 kamers in de Living Room en dan Schlüsselkrise!!
Even op de bank in de mooie KIno verder gegaan en hier waren de Schiefferhof handelingen wel gewoon en werden die ten volle uit in de praktijk gebracht. Toch maar nogmaals om een sleutel laten vragen, want ik maak en hoor graag echte kreungeluiden ipv van wat de Kino doorgaans produceert. Succes en afgedaald naar kamer 11. Hier hebben we lekker sex gehad. Kussen doet ze goed, aanvankelijk beetje voorzichtig maar toen ze merkte dat Gusto wat meer gewend was, ik wil nog net niet zeggen , een beetje verwend is op dat gebied, liet ze zich verder gaan.
Jonge meisjes hebben tegenwoordig heel veel metalen delen op de (in mijn ogen) gekste plaatsen. Piercings noemen ze dan dan, nog net niet voorzien van een ringtone... Voor Gusto hoeft dat niet zo, hij kust en beft liever puur natuur ,maar ook dat went en het werd best leuk. Heerlijke tietjes om lekker van te genieten en een poesje dat zich lekker laat beffen.
Pijpen doet ze best goed en afwisselend, hoewel ze af en toe de handjes een beetje minder mocht gebruiken. Maar telkens als ze even flink handwerk had geleverd, volgde een steeds lekkerder wordende pijpsesssie, weer gevolgd door wat handwerk. Dat spel werd een keer of 5 herhaald, heerlijk en even zou ik het op deze manier willen laten afmaken. Het is Daniëlla goed gelukt om te voorkomen dat kleine Gusto het saai zou vinden. Toen er wat dreigende neigingen kwamen opborrelen maar gauw om een gummi gevraagd, want het leek erop dat Gusto anders niet tot in de Braziliaanse grotten door zou kunnen dringen.
Zo gezegd, zo gerubberd en heerlijk missionaris gedaan. Een heel mooi uitzicht waarbij ze de hele tijd leuke geile geluidjes maakte,net niet te overdreven maar op een hele leuke geile en stimulerende wijze.
De terughoudendheid waarmee Gusto aan deze sessie was begonnen was al lang verdwaald in de Braziliaanse tropische wouden.. en had waarachtig plaats gemaakt voor Rio de Janeiro achtige temperamenten.
Voor de afwisseling doggy style onze tocht door de wouden voortgezet en op een wat hobbelig , wat vochtig pad uiteindelijk het rubbertje heerlijk spontaan vol mogen spuiten. Nog heerlijk wat nagehobbeld en gewoon op een heerlijke manier in haar klaar mogen komen. Meisje tevreden, Gusto contente.
Toch heeft Daniëlla hiermee een wondertje verricht.

Had Gusto achteraf toch genoeg energie gehad voor Dandara, maar dat is dan een goede extra rede om nóg eens naar Kaarst af te reizen.

Met Daniëlla is voor Gusto inmiddels het aantal dames op 58 en het aantal nationaliteiten op 29 gekomen in 99 kamerbezoeken .......in 14 maandjes tijd.....

Gustomass.

carrera-gt3
22 december 2006, 17:59
Das een nette percentage Gusto kun je een leuke 2e hands auto voor kopen.

hahaha

Gustomass
23 december 2006, 01:01
ja, dáár is zelfs Gusto zich nog volop van bewust.
Maar ik heb al, nog een auto. Die brengt me nog steeds zonder tegensputteren naar plekken waar Gusto toch net iets meer aantreft dan wat een 2e hands auto mij biedt.
Ik hou het bij 2e hands dames, nou ja x-de handse dames...
Heb daar veel plezier en heel veel sexueel genot...
Kan een auto mij nooit bieden, maar als ik mij totaalteller van de afgelopen 25 maanden zie, krijg ik het wel beetje warm.
Toch, nog niet zo warm als bij een Daniella of een Dandara, en dat al voor het luttele bedrag van 50 euri per half uur....
Ik hoop het nog vaak lekker warm te kunnen krijgen....

Als ik nu Dandara in die 2e hands auto zou mogen nemen, ....

nee, tijd om te gaan slapen...

Ik kan rustig gaan slapen, hoef niet bang te zijn dat dit bericht morgen is gewist....

Gustomass maft rustig verder....

Das een nette percentage Gusto kun je een leuke 2e hands auto voor kopen.

hahaha