Volledige versie bekijken : Vrijkaartje ruilen.
Toulouse-Lautrec
16 april 2014, 15:58
Ik heb in de Tombola een vrijkaartje Samya gewonnen. Aangezien ik er geen gebruik van zal maken wil ik daarom ruilen voor een vrijkaartje Magnum.
Iemand interesse? Laat maar weten...
zou zelf een van Magnum willen ruilen tegen een van de Babylon
VAZKOR
18 juli 2014, 16:37
iemand Samya ruilen voor Babylon (1e keus) of SixSens (2e keus) of GT of Haus Panthera?
kevinnl
21 juli 2014, 10:58
Ik heb in de Tombola een vrijkaartje Amnesia ( geldt t/m 26 juli.) gewonnen. Aangezien ik er geen gebruik van zal maken wil ik daarom ruilen voor een andere
Iemand interesse? Laat maar weten...
Verzoek om nog eens kritisch te kijken naar de verschillende inschrijvingen die je hebt gedaan voor de tombola's. Weet je op voorhand dat je een club toch niet zult of kunt bezoeken schrijf je dan uit. We zien uiteraard het liefst dat als je een VK hebt gewonnen je ook gaat, maar kun je om wat voor redenen echt niet is het beter te kijken of je een VK kunt ruilen, dan wel maar aan iemand schenken die wel kan. We stellen het minder op prijs dat als je 2 maanden de tijd hebt een club te bezoeken je de kans laat verlopen.
Maar Admin, is dit niet de juiste plaats om de adverteerders bijna 100% tevreden te stellen dat het vrijkaartje toch nog benut wordt. En de gelukkige nieuwe eigenaar er toch een verhaal over schrijft.
De adverteerder ziet dat de kaartjes goed gebruikt worden en is daardoor tevreden over dit forum. Anders blijven ze gewoon liggen en ik neem aan dat de adverteerder dat ook ziet.
Maar Admin, is dit niet de juiste plaats om de adverteerders bijna 100% tevreden te stellen dat het vrijkaartje toch nog benut wordt. En de gelukkige nieuwe eigenaar er toch een verhaal over schrijft.
Dat is in essentie toch het punt wat gemaakt wordt? Uitgangspunt is dat je kritisch moet kijken naar je inschrijving en als je toch niet van plan bent te gaan schrijf je dan uit, dan voorkom je ruilhandel. Mocht het echt niet mogelijk zijn in een periode van 2 maanden een club te bezoeken dan is het niet verstandig je kaart te laten verlopen en is ruilen of weggeven in zo'n situatie uiteraard nog een betere optie, zoals ook betoogd wordt.
Ruilhandel kan er ook in resulteren dat in een korte periode een bepaald lid met een eigen VK en die van iemand anders (na ruilhandel bv, waar we geen zicht op hebben) zich bij de Theke meldt. Dat valt op en is ongewenst.
Sjeufke
28 juli 2014, 00:24
Mee eens dat je je alleen moet inschrijven voor clubs waar je ook graag naar toe gaat.
Er is ook een ander item dat ik hier wil melden. Er is een zeer bekende schrijvende ijsbeer op dit forum die er een sport van maakt om vrijkaarten te ruilen. Ik ga het niet verbloemen, als men mij een vrijkaart voor Panthera aanbiedt, dan ruil ik graag. Ik ga er dan ook van uit dat er ook daadwerkelijk wordt geruild. Ware het niet dat van ruilen geen sprake is. Eenmaal de vrijkaart weggegeven word je pm geblokkeerd. Vervolgens hoor je niets meer. Ik ken veel ijsberen. Blijkbaar ben ik niet de enige, waar deze ijsbeer dit kunstje mee flikt. Het gaat mij op dit moment nog te ver om zijn naam hier bekend te maken. Lang zal het echter niet meer duren. Het is iemand onder ons die het met de 'gedragscode' niet zo nauw neemt. Bezint eer ge begint!
Alexander de Grote
28 juli 2014, 00:51
Het lijkt me niet zo moeilijk voor een Admin of zelfs Willem2 om dit recht te trekken, of op een of andere manier deze beer op zijn gedrag aan te spreken. Economische sancties om te beginnen... Vrijkaart laten blokkeren bij de desbetreffende club, is zeker mogelijk als de club deze serieus controleert.
Het lijkt me niet zo moeilijk voor een Admin of zelfs Willem2 om dit recht te trekken, of op een of andere manier deze beer op zijn gedrag aan te spreken. Economische sancties om te beginnen... Vrijkaart laten blokkeren bij de desbetreffende club, is zeker mogelijk als de club deze serieus controleert.
Klopt! Derhalve aan Knaktuut via IM, gevraagd om meer info zodat we hier tegen op kunnen treden. Wel nogmaals opgemerkt dat we het ruilen van vrijkaarten liever niet zien, maar dat kan de uiterste consequentie zijn mocht je om bepaalde redenen niet van een vrijkaart gebruik kunnen maken.
De sanctie is vrij eenvoudig d.i. een levenslange forumban.
Sjeufke
29 juli 2014, 15:29
Mijn berichtje heeft er in ieder geval toe geleid dat we weer 'in gesprek' zijn. De afloop zal ik zeker later nog melden.
Willi69
29 juli 2014, 17:23
Tausche Freikarte für die Absolut-White-Party gegen "Bericht des Monats"... :wink2:
Sjeufke
29 juli 2014, 21:52
Mijn berichtje heeft er in ieder geval toe geleid dat we weer 'in gesprek' zijn. De afloop zal ik zeker later nog melden.
Wellicht heeft de techniek ons in de steek gelaten of was er sprake van een volle pm-box waardoor mijn berichten niet werden afgeleverd bij de geadresseerde. Feit is dat de kaartenruil in den positieve is opgelost en dat we heen gaan in vrede! Amen. Case closed! :freu:
Big30
8 januari 2015, 19:20
Dan zullen we (onder voorbehoud) vrije jongen, rob45, mynasch, Toulouse-Lautrec en Wijze Grijze (die krijgt altijd kaartjes :biggrin:) bedanken voor het niet verzilveren van de kaarten. Nu staat Willem2 voor lul, want ik weet zeker dat hij hard heeft moeten onderhandelen voor 8 vrijkaarten per maand te krijgen a €60. Schaam jullie!
Misschien tijd voor een apart topic voor vrijkaarten aan te bieden voor te ruilen of gratis weer aan te bieden aan Ijsberen die ze wel gebruiken. Of uitschrijven.
Dit topic dus bv!
Nogmaals kijk kritisch naar de tombola's waarvoor je je hebt ingeschreven. Ontvang je een VK gaan we er uiteraard van uit dat je deze zelf benut of mocht dat echt niet lukken dan maar iemand anders er van laat profiteren.
Ruilhandel zie we liever niet maar soit, als het niet anders kan OK. Wat uiteraard not-done is om je VK te laten verlopen, in zekere zin asociaal voor die IJsberen die wel graag waren gegaan en zal de animo bij de clubs ook niet bevorderen in de toekomst VK uit te gaan delen.
Nogmaals feitelijk zou het niet mogen voorkomen dat een kaart wordt aangeboden om te ruilen, immers je accepteert alleen een VK in de zekerheid dat je ook van plan bent om van deze in de geldigheidsperiode van 2 maanden gebruik te gaan maken.
Piet Plezier
8 januari 2015, 19:38
bij mij kunnen jullie alle vrijkaarten kwijt ik heb meer dan tijd genoeg om clubs te bezoeken.;)
Willi69
8 januari 2015, 19:48
ik heb meer dan tijd genoeg om clubs te bezoeken.;)
Das glaube ich nicht - denn dann kannst Du hier keine 200 sinnlosen Postings pro Tag schreiben. :baeh:
Piet Plezier
8 januari 2015, 19:52
Das glaube ich nicht - denn dann kannst Du hier keine 200 sinnlosen Postings pro Tag schreiben. :baeh:
dat hoef jij ook niet te geloven leer maar nederlands schrijven met je achterlijk duitsgedoe:asshole:
ik ben niet zo'n kansloze als jij.:asshole::baeh:
Jansen
8 januari 2015, 19:58
Wie het zegt ik heb de laatste tijd geen enkel nuttig bericht van jou gezien alleen reacties en zeer flauwe onzin dus kijk in de spiegel Willie69.
Piet Plezier schrijf namelijk wel diverse verhalen of geeft reacties met inhoud en de beste was zijn laatste
Van : leer eerst maar eens Nederlands schrijven met je achterlijk Duits gedoe :biggrin::biggrin: ( zal denk ik geen Thanks krijgen van Willi69 )
Willi69
8 januari 2015, 20:58
Wie het zegt ik heb de laatste tijd geen enkel nuttig bericht van jou gezien.
Ich kann ja nicht dafür, wenn Du nicht lesen kannst: :rolleyes:
=> Silvester im Happy: Pleiten, Pech & Pannen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=408109#post408109) (02.01.2015)
=> Nikolaus-BBQ und das "Weichei des Abends" (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=404121#post404121) (7.12.2014)
=> FKK Club Oceans, Düsseldorf-Rath, Algemeen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39586-FKK-Club-Oceans-D%FCsseldorf-Rath-Algemeen&p=399394#post399394) (14.10.2014)
Mehr Clubs habe ich in letzter Zeit nicht besucht. :redface:
Piet Plezier
8 januari 2015, 21:19
Ich kann ja nicht dafür, wenn Du nicht lesen kannst: :rolleyes:
=> Silvester im Happy: Pleiten, Pech & Pannen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=408109#post408109) (02.01.2015)
=> Nikolaus-BBQ und das "Weichei des Abends" (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12631-Populaire-Horny-Gebeurtenissen&p=404121#post404121) (7.12.2014)
=> FKK Club Oceans, Düsseldorf-Rath, Algemeen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39586-FKK-Club-Oceans-D%FCsseldorf-Rath-Algemeen&p=399394#post399394) (14.10.2014)
Mehr Clubs habe ich in letzter Zeit nicht besucht. :redface:
3 clubs in 4 maanden BRAVO. :asshole:
Hemaworst
8 januari 2015, 22:05
Beetje flauwe opmerking. Niet iedereen heeft de tijd of het buget om vijf keer per week uit neuken te gaan. Of misschien hebben ze naast het "Huren und schnurren" ook nog andere hobbies of misschien zelfs wel een 'normaal' leven... Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik kan in elk geval niet in iemand anders zijn portemonnee kijken.
Piet Plezier
8 januari 2015, 22:13
Beetje flauwe opmerking. Niet iedereen heeft de tijd of het buget om vijf keer per week uit neuken te gaan. Of misschien hebben ze naast het "Huren und schnurren" ook nog andere hobbies of misschien zelfs wel een 'normaal' leven... Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik kan in elk geval niet in iemand anders zijn portemonnee kijken.
die willy zit mij af te zeiken en dan zeik ik terug.
Johnny Bravo
10 januari 2015, 17:07
AUB niet mijn naam misbruiken!!!!!
:baeh::thefinger::baeh:
savesexer
12 januari 2015, 10:14
Ik heb een vrijkaartje voor PSR geldig tot 28/01. Nu wil ik best naar deze club maar door een verblijf in het buitenland geraakt ik er niet voor de 28ste wel voor 28 februari. Is er soms iemand die zijn PSR kaartje wil ruilen. Indien het niet anders kan is een andere club ook goed.
Mr.IJsbeer
12 januari 2015, 10:57
Vervelend dat je het hier weer (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36669-Villa-Vertigo-10-%80-Voucher!!!&p=409606#post409606) over geld hebt en hoe ijsberen hun geld aan hoeren (kunnen) besteden.
Misschien ben je vergeten hoe het jou verging 2 jaar geleden na je verjaardag? Je bent er nu weer bovenop, maar om dat op deze manier te tonen is allerminst netjes. Kom op Piet Plezier je bent net zo goed bezig!
Ieder heeft een eigen budget en besteedt naar inkomsten. Je kunt er jaloers op zijn hoe bv Wijze Grijze zijn groter budget beheerd en geld over houdt, maar je kunt ook eerlijkheid waarderen zoals bij Willi69. Een normale Duitse IJsbeer die niets dan goeds in zijn lijf heeft.
Begraaf die strijdbijl en NEUK!
pistoleeke
12 januari 2015, 11:02
Niet alle beren hebben een vrijgezellenbestaan en een job waar je zomaar dagjes vrij kan nemen.
Als ik soms lees dat gasten twee tot drie maal per week in een club zitten dan stel ik me toch vragen omtrend hun relatie of de afwezigheid ervan en hun geldbeugel die blijkbaar nooit leeg geraakt.
Ik persoonlijk schrijf me in voor clubs waar ik echt wel eens naartoe wil maar het is voor mij soms onmogelijk omwille van mijn drukke job en realtie (excuus vinden om een uur of 8 van huis weg te zijn) om lang op voorhand iets te plannen.
Laatst is het me overkomen met een zeldzaam kerst-vrijkaartje voor mijn favo-club GT, maar heb er gelukkig iemand anders kunnen mee blij maken.
Dus ik ben absoluut akkoord dat je je gericht moet inschrijven in club-tombola's en dat je er alles moet aan doen om je vrijkaart zelf te verzilveren maar ook wat begrip als het eens niet lukt en je via een ruil je kaartje toch niet laat verloren gaan.
Dit topic dus bv!
Nogmaals kijk kritisch naar de tombola's waarvoor je je hebt ingeschreven. Ontvang je een VK gaan we er uiteraard van uit dat je deze zelf benut of mocht dat echt niet lukken dan maar iemand anders er van laat profiteren.
Ruilhandel zie we liever niet maar soit, als het niet anders kan OK. Wat uiteraard not-done is om je VK te laten verlopen, in zekere zin asociaal voor die IJsberen die wel graag waren gegaan en zal de animo bij de clubs ook niet bevorderen in de toekomst VK uit te gaan delen.
Nogmaals feitelijk zou het niet mogen voorkomen dat een kaart wordt aangeboden om te ruilen, immers je accepteert alleen een VK in de zekerheid dat je ook van plan bent om van deze in de geldigheidsperiode van 2 maanden gebruik te gaan maken.
Piet Plezier
12 januari 2015, 12:03
AUB niet mijn naam misbruiken!!!!!
:baeh::thefinger::baeh:
Zie Jij Er Ergens Johnny voorstaan:asshole:
Piet Plezier
12 januari 2015, 12:05
Vervelend dat je het hier weer (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36669-Villa-Vertigo-10-%80-Voucher!!!&p=409606#post409606) over geld hebt en hoe ijsberen hun geld aan hoeren (kunnen) besteden.
Misschien ben je vergeten hoe het jou verging 2 jaar geleden na je verjaardag? Je bent er nu weer bovenop, maar om dat op deze manier te tonen is allerminst netjes. Kom op Piet Plezier je bent net zo goed bezig!
Ieder heeft een eigen budget en besteedt naar inkomsten. Je kunt er jaloers op zijn hoe bv Wijze Grijze zijn groter budget beheerd en geld over houdt, maar je kunt ook eerlijkheid waarderen zoals bij Willi69. Een normale Duitse IJsbeer die niets dan goeds in zijn lijf heef
Begraaf die strijdbijl en NEUK!
man het woord geld heb ik nog niet aan gedacht.
En wat was er na mijn verjaardag? ??
Jij weet meer dan mij.
GrandCru
12 januari 2015, 14:47
Ik dacht dat dit een topic was om vrijkaarten te ruilen? Die ene keer dat ik een vrijkaartje had en echt niet kon heb ik hem kunnen ruilen. Voor de rest schrijf ik alleen in bij de tombola's bij clubs die op mijn verlanglijst staan en zeg nou zelf, dan werkt zo'n kaartje drempelverlagend. Bij de clubs die ik al bezocht heb of niet (meer) wil bezoeken meld ik me af en zo sta ik nu bij een stuk of 8 (?) tombola's ingeschreven.
DonnieBrasco
8 juni 2015, 17:28
Ik heb een vrijkaartje van de Dolce Vita in de aanbieding, heb je iets aan bieden om te ruilen. Stuur even een PM! Thanks!
Spikey73
25 februari 2016, 12:52
Op een andere forum! had ik begrepen dat dit niet gewenst is of niet mocht. En als het kenbaar zou worden degene toekomst van deelname word geschrapt. Nu lees ik op deze forum dat dit geen probleem is.
En zoals ik gelezen heb;) in hoe ver is de andere ijsbeer waar jij dit kaartje mee wil ruilen wel betrouwbaar lol. Want als je ruilt heb je 2 code's. De andere ijsbeer denkt leuk ik ga met mijn kaartje die ik geruild heb na Sauna Club en hij er achterkomt dat deze al reeds verzilverd is.
Daarom ook het gezegde van ruilen komt huilen.
Ik schrijf me alleen in op welke ik ook heen wil. Gezien vele ijsberen geen geluk hebben ze vast op elke sauna inschrijven ik wel kan begrijpen.
Tijd geleden had ik een vrij kaartje gewonne op een andere forum.
Alleen had zelf niet goed opgelet. En heb deze vrijkaartje terug gegeven. Ik kan me niet vinden in een nudisten varriant van een sauna club. Deze ijsbeer wil toch wel zijn ijsbeer pakje.
Betreft Sauna Club Babylon
Ik hoop dat ik er een andere ijsbeer mee blij heb kunnen maken.
Heb er verder ook niks meer van gehoord.
Maar nu lees ik dus hier dat je wel de kans had om te ruilen.
Maar ja ik gun het deze andere ijsbeer op andere forum toch wel.
Was ook onoplettendheid van mijn kant.
Grt Spikey73
Big30
25 februari 2016, 13:11
Verzoek om nog eens kritisch te kijken naar de verschillende inschrijvingen die je hebt gedaan voor de tombola's. Weet je op voorhand dat je een club toch niet zult of kunt bezoeken schrijf je dan uit. We zien uiteraard het liefst dat als je een VK hebt gewonnen je ook gaat, maar kun je om wat voor redenen echt niet is het beter te kijken of je een VK kunt ruilen, dan wel maar aan iemand schenken die wel kan. We stellen het minder op prijs dat als je 2 maanden de tijd hebt een club te bezoeken je de kans laat verlopen.
Dat is in essentie toch het punt wat gemaakt wordt? Uitgangspunt is dat je kritisch moet kijken naar je inschrijving en als je toch niet van plan bent te gaan schrijf je dan uit, dan voorkom je ruilhandel. Mocht het echt niet mogelijk zijn in een periode van 2 maanden een club te bezoeken dan is het niet verstandig je kaart te laten verlopen en is ruilen of weggeven in zo'n situatie uiteraard nog een betere optie, zoals ook betoogd wordt.
Ruilhandel kan er ook in resulteren dat in een korte periode een bepaald lid met een eigen VK en die van iemand anders (na ruilhandel bv, waar we geen zicht op hebben) zich bij de Theke meldt. Dat valt op en is ongewenst.
Dit topic dus bv!
Bovenstaande nog maar eens herhaald. Ruilen van vrijkaarten is in principe niet gewenst en zou ook niet nodig moeten zijn. Je schrijft je bewust in voor een Tombola en accepteert alleen een kaart in de zekerheid dat je er gebruik van kunt maken.
Alleen als het door omstandigheden niet mogelijk blijkt binnen de 2 maanden de kaart te verzilveren is het denkbaar dat je die kaart wilt ruilen of schenken. Handel is verboden en komen we daar achter treden we streng op.
Als het alternatief is je kaart niet gebruiken dan is het beter iemand gelukkig te maken die er wel gebruik van kan maken mits hij recent niet met een VK in de club is geweest. Komen we er achter dat leden structureel ruilhandel bedrijven en zich alleen voor tombola's in schrijven om door ruil Vrijkaarten voor hun favo club te krijgen zullen we optreden, dan verziek je namelijk het systeem.
Dus ruilhandel nee d.i. alleen bij hoge uitzondering als je echt toch op het laatst niet blijkt te kunnen.
We zien liever dat je in geval van overmacht dat je dit meldt zodat we nog enige controle kunnen uitvoeren.
Concreet, biedt iemand een VK voor geld aan laat ons dat dan weten en accepteer geen VK als je recent al met een VK in een bepaalde club bent geweest.
seksenfun
25 februari 2016, 20:32
Ruilen = altijd een risico. Op een ander forum wou ik ook ruilen. Mijn kaartje in pdf omgetoverd en zelfs geen kaartje weer gekregen :smoke:.
sofaking
25 februari 2016, 20:40
Daarom dat ik nog eens wil voorstellen om de tombola inschrijvingen anders aan te pakken, nl. via een formulier. Beetje zoals het formulier dat gebruikt werd om in te schrijven voor voetbalpooles. Dus een lijst met de vrijkaartverstrekkende clubs en een vakje dat je aanvinkt als je mee wil doen.
Voordelen :
Je ziet in een oogopslag voor welke clubs je ingeschreven bent.
Als je tijdelijk niet naar bepaalde clubs kan, vink je die gewoon uit, zodat je naam ook niet meer uit de pot zal komen, en als de tijd weer rijp is, vink je terug aan.
Geen ellenlange lijsten van tombola postings in de "nieuwe berichten" lijst. Alleen als een winnaar aangekondigd wordt nog een berichtje.
Willem 2 moet niet elke dag door de lijsten gaan om nieuwe namen te noteren ( die dan bij nader inzien al eerder ingeschreven bleken te zijn.)
Het formulier kan jouw historiek tonen, welke vrijkaartjes je al gewonnen hebt en de datum.
Eddy_V
25 februari 2016, 21:29
Daarom dat ik nog eens wil voorstellen om de tombola inschrijvingen anders aan te pakken, nl. via een formulier. Beetje zoals het formulier dat gebruikt werd om in te schrijven voor voetbalpooles. Dus een lijst met de vrijkaartverstrekkende clubs en een vakje dat je aanvinkt als je mee wil doen.
Boekhouder?
Klinkt wel effectief!
Jan Verplancke
25 februari 2016, 21:47
Je kunt je nu toch ook al wel inschrijven voor de ene tombola en niet voor de andere? Het probleem is volgens mij eerder dat sommigen zich te pas en te onpas inschrijven voor tombola's, waardoor ze ook weleens kaarten krijgen voor clubs waar ze toch nooit heen gaan en dat sommigen zo'n kaartje zien als ruilmiddel of handelswaar.
Badslippers
25 februari 2016, 22:12
Daarom dat ik nog eens wil voorstellen om de tombola inschrijvingen anders aan te pakken, nl. via een formulier.
Dat heb ik ook al eens geopperd. Blijkbaar is dat voor W2 minder handig.
Geen Tombola's in de "Nieuwe berichten" kun je voorkomen door ze in je "Ignore Lijst" op te nemen. Net als alle andere topics die je niet wil zien.
14261