PDA

Volledige versie bekijken : Sveti (Bulgaarse)



Megaboob
17 april 2014, 08:32
Naam : Sveti

Nationaliteit /taal : Bulgaars / Duits, Engels

Leeftijd : 22 jaar

Haarkleur/lengte : roodzwart, lang
Lengte : 1.60 m

Postuur /Cupmaat : slank / B-cup

Tatoeage /Piercing : nee / tongpiercing

Service : pzc, nmc

Uit mijn bericht over Magnum van 10-4-2014:

Ik liep tegen de Bulgaarse Sveti aan, die met een vriendin op een bankje bij de wellness zat. Beide dames begonnen actief te werven voor een trio, maar dat zat er echt niet in. Sveti zag er echter goed uit, slank, leuk gezicht, vrolijk zeer stevig B-cupje met mooie grote tepels die me verleidelijk aankeken. Sveti bleek van Bulgaarse makelij, en ik vind de Bulgaarse dames vaak mooi en vriendelijk op de kamer, met een redelijk tot goede service, en dus opteerde ik voor haar.

Op de kamer aangekomen werd er licht getongzoend (ik introduceer de term: “tongzoenen licht”), wat het midden hield tussen echt tongzoenen en een zoen op haar bevallige mondje. Niet goed, niet slecht dus. Sveti hield er wel van als ik haar tepels zou likken, en aldus geschiedde, en dat was wel erg lekker. Haar B cup was erg stevig (wel naturel), en voelde heerlijk zacht aan. Deze 22 jarige had ook een zachte huid, en rook lekker. Het PZC begon, madam had een tongpiercing waar ze wel mee overweg kon en dat voelde ook erg goed aan, waardoor mijn kleine vriend opeens mijn grote vriend werd, ook tot genoegen van Sveti zelf. Na aanbrengen van een condoom werd ik dan ook vakkundig door haar bereden in cowgirl, altijd lekker, en kwam ik heerlijk spuitend klaar in haar warme en strakke grotje. Prima resultaat dus met deze roodbruin harige jongedame. Na de daad even nagepraat, en na circa 27 minuten van de kamer af. 50 euro afgerekend tot beider tevredenheid, en afscheid met 2 zoenen. Leuk meisje.

zorro86
29 juni 2015, 18:06
Sveti = Mary gt!
Photos: http://m.sexdo.de/46692