PDA

Volledige versie bekijken : Ariana, "Spaans" / Roemeens



Megaboob
17 april 2014, 08:36
Naam : Arianna

Nationaliteit /taal : Spaans volgens eigen zeggen, Roemeens volgens mij / Duits, Engels

Leeftijd : 28 jaar

Haarkleur/lengte : blond, lang

Lengte : ca 1.65 m

Postuur /Cupmaat : vrij vol / B-cup

Tatoeage /Piercing : ja, nee

Service : pzc, nmc

Zo spotte ik de Roemeense (de dame gaf aan Spaans te zijn, maar dat trucje kennen we inmiddels!) Arianna, een nepblonde dame met op het eerste oog een redelijke voorgevel. Dat laatste kwam door haar BH, dat zag ik ook al snel. Verder een vrij dikke latina achtige kont, die er wel mocht zijn, en alles verpakt in een leuk visnetje. Dit visje zal ik eens gaan vangen, dacht ik nog, maar ze liep net weg, en ik kon haar een tijdje niet vinden. Na circa een half uurtje dook ze echter weer op in de centrale bar, waar ik dan ook gelijk toesloeg, en we dus samen naar de kamer gingen. Arrianna heeft ook een B cupje, is best knap, maar haar gezicht is een beetje getekend. Kussen doet ze helaas niet. Ze gaf aan ook voorheen in Dolce Vita te hebben gewerkt, en ze raadde de club van harte aan bij me. Wellicht draait ze niet genoeg kamers in Magnum? Daar zoenen niet in het pakket zat, wel even een pakkerd op haar lippen , gelijk maar begonnen haar borsten en tepels te verkennen met mijn tong, die waren wel lekker, en wederom naturel. Zij ging daarna pijpen, wat ze diep en nat deed, prima op zich. Maar ze vroeg al vrij snel of ik in haar mond wilde komen. Op zich wel mijn ding, maar madam wilde daar 50 euro voor hebben, en dat was me toch iets te gortig hier. Dus daar vriendelijk voor bedankt, wat de sessie helaas niet ten goede kwam. Na enige tijd omgeschakeld naar reversed cowgirl, technisch goed uitgevoerd, maar niet snel genoeg voor mij om klaar te komen helaas. Dus heb ik het zelf afgemaakt met een van haar borsten in mijn mond, en de hand aan mezelf geslagen. Niet ideaal, maar goed genoeg, en alles binnen het half uur, want ik zag de bui al hangen dat 32 minuten 100 Euro zou moeten gaan kosten bij dit “Spanjooltje”.