PDA

Volledige versie bekijken : Bremen, Nicole

Freddy_K
5 november 2006, 20:19
nu toch weer een wonderschoon exemplaar ontdekt. Ze is pas begonnen en houd er volgende week alweer mee op (snel wezen dus!!!!). Volgens haar had ze voorlopig dan weer voldoende centjes om haar studie in Tjechie te vervolgen, zie:

http://www.6g6.de/x/3306/home.htm

In het echt was ze nog mooier en ze heeft een zeer lief kopje. Naast de 50 euro voor een standaard behandeling moest ik 10 euro extra betalen voor beffen. Ik kon mijn ogen niet geloven. Die beauty was de komende 30 minuten van mij!

Ik daalde op een gegeven moment af naar beneden en toen gingen er alarmbellen rinkelen. De geur van een beerput kwam mij weer tegemoet. Hoe kan zo'n mooi meisje van nog maar 19 nu al rieken naar een beerput? Met mijn neus boven haar doos voorzichtig gevraagd of ze zich misschien nog eventjes kon gaan douchen. Ze begreep het niet. Hoezo dan? Nou schatje het zit zo, ik ben nogal op hygiene gesteld. Het is veel hygienischer als je even gaat douchen. Ze vond het raar maar allez ze ging. Vol verwachting lag ik op het bed en ja na 3 minuten was ze er alweer. Opnieuw daalde ik af en ...... ze had zich helemaal niet gewassen. Ja misschien haar handen. Dat deel dus maar overgeslagen. Dat was een erge afknapper. Of ze het express zo doet weet ik niet. Ik heb het er verder niet meer over gehad. Uiteindelijk was de ervaring dus zeeeer matig.

Alleen een aanrader dus voor mannen die net als ik op zoek zijn naar wonderschone lolitas, want dat is ze zeker. Alles is mooi aan haar. Ze is vol maar toch strak mmmmmmmm. Ze deed me denken aan de blonde dame van een Vichy reclame poster van zo'n 20 jaar geleden, een compositie van een blondine en een brunette waar de blonde dame over haar rechter schouder recht in de lens kijkt en wat van die creme op haar dijbeen smeert (waar is die foto gebleven?).

Schlappi
7 november 2006, 16:46
Da's inderdaad een lekkertje (zie de 11 foto's in de Gallery).

Maar lekkertjes met een beerput worden overgeslagen.