Volledige versie bekijken : PietjePik zijn hoekkie!
Pietjepik
18 april 2014, 13:19
Ik weet het nu zeker dat je eens met BADSLIPPERS moet gaan praten want indien je vragen van jezelf gaat beantwoorden dan is het tijd voor een langdurige opname.
het was een aanvulling op een eerder eigen bericht ivm een omissie....
En om aansluiting bij jouw opmerking te krijgen; jazeker hoor ik stemmen in mijn hoofd en beantwoord ook vaak de vragen die ze me stellen. Ook aan de opdrachten die ze me geven, geef ik zonder protest gehoor.
Ik ben dan ook 73 en begin langzaam te bederven tussen de oren.
:wink2:
Dalton
18 april 2014, 13:27
Sorry hoor niet geweten dat je al zo oud bent dan kom ik met mijn 27 jaar pas kijken,maar BADSLIPPERS is een goede therapeut voor zulke ijsberen die niet meer weten of zo van voren of van achteren leven en dan ook nog last heben van dat gerammel tussen de oren.
Pietjepik
18 april 2014, 16:04
Sorry hoor niet geweten dat je al zo oud bent dan kom ik met mijn 27 jaar pas kijken,maar BADSLIPPERS is een goede therapeut voor zulke ijsberen die niet meer weten of zo van voren of van achteren leven en dan ook nog last heben van dat gerammel tussen de oren.
ik wil de beste man graag eens ontmoeten! maar ik kom nooit in LR
Julia de PHG Russin is overigens Psychologe, mijn onderhoud met haar was ook erg verhelderend. :wand:
Jansen
19 april 2014, 15:17
ik wil de beste man graag eens ontmoeten! maar ik kom nooit in LR
Julia de PHG Russin is overigens Psychologe, mijn onderhoud met haar was ook erg verhelderend. :wand:
Geweldig alleen heeft het nog niet veel geholpen aan je berichten te zien, ieder bericht of reactie van een enkele regel van je bij iedere club heeft nog steeds geen meerwaarde alleen in je aantal berichten totaal dat stijgt enorm maar daar doe je het ook om . :biggrin:
Pietjepik
19 april 2014, 15:32
Geweldig alleen heeft het nog niet veel geholpen aan je berichten te zien, ieder bericht of reactie van een enkele regel van je bij iedere club heeft nog steeds geen meerwaarde alleen in je aantal berichten totaal dat stijgt enorm maar daar doe je het ook om . :biggrin:
Zet de teller van mijn aantal geplaatste berichten gerust stop, of reset het geheel. Dat gegeven laat me echt koud.
Ik schrijf gewoon van me af wat ik denk, of dat toevallig in 1 regel past of dat ik er bij tijd en wijle een pagina mee vul dat is louter toeval en er zit geen enkele opzet of te behalen target achter.
Als je dan toch targets wil stellen, kijk eens naar de verhouding aantal berichten en thanks bij mij en bij jou. Daar kun je volgens mij best aardig de algemene waardering voor de inhoud en meerwaarde van de berichten aan aflezen. :baeh:
Maar wat is dan wel een zinvolle bijdrage vraag ik me af? schrijven over hoe geweldig je met een bepaalde vrouw hebt geneukt is eigenlijk ook niet meer dan ogen uitsteken bij de rest van de lezers en gezien de persoonlijke klik tussen dvp en ijsbeer zal ook de omschreven genoten dienstverlening niet maatgevend zijn voor een willekeurige derde die hetzelfde wil ervaren met die bewuste dame.
Dus schrijven op dit forum heeft louter recreatieve waarde, slechts hier en daar kunnen vermelde gegevens voor een enkele ijsbeer mogelijk tot informatie worden.
Die ijsbeer zal op zijn beurt wederom een stukje schrijven waar een enkeling de aspecten uitlicht die voor hem interessant kunnen zijn en daar vervolgens wel of niet iets mee gaan doen.
Pietjepik
19 april 2014, 15:32
Warum fragst Du nicht Elena? :rolleyes:
is vast en zeker Oksana.
Pietjepik
19 april 2014, 15:34
wat is bijvoorbeeld de meerwaarde van bovenstaande reactie die ook niet verder strekt dan 1 regel? :biggrin:
Jansen
19 april 2014, 15:41
wat is bijvoorbeeld de meerwaarde van bovenstaande reactie die ook niet verder strekt dan 1 regel? :biggrin:
Zo weer een regel erbij.:biggrin:
Pietjepik
19 april 2014, 15:43
Zo weer een regel erbij.:biggrin:
Maar jij loopt nu op kop! :wand:
Pietjepik
19 april 2014, 15:55
Mijn eigen hoekkie! :freu:
:luvlove::luvlove:
Ok, iedereen die iets over mij of aan mijn adres kwijt wil, liefdesbetuigingen of haatmail, hier mag het allemaal geschreven worden en alle bijdragen worden gewaardeerd!
Bluebear
19 april 2014, 17:14
Mijn eigen hoekkie! :freu:
:luvlove::luvlove:
Ok, iedereen die iets over mij of aan mijn adres kwijt wil, liefdesbetuigingen of haatmail, hier mag het allemaal geschreven worden en alle bijdragen worden gewaardeerd!
Ik heb Pietjepik slechts eenmaal mogen ontmoeten en dat zullen er heus wel meer worden. We hadden een goede uiteenzetting toen over ditjes en datjes. Pietjepik valt in het echt reuze mee en het is een leuke gast. En alweer, zoals zo vaak, hadt je een heel ander beeld van de goede man.
Ik vindt het altijd mooi om eens een regenbooggekleurd schaapje te zien tussen de grijze schapen. Ik ken er hier op het forum nog wel een paar.
7173
rmjhexe
19 april 2014, 18:27
7174
rmjhexe
19 april 2014, 18:29
Omdat je mijn vriend bent; vrolijk Pasen
rmjhexe
19 april 2014, 18:30
7175
Pietjepik
19 april 2014, 20:48
Omdat je mijn vriend bent; vrolijk Pasen
Dank je! maar Pasen begint niet echt goed dit jaar.... de bunny is net verzopen in de jacuzzi.... :angst:
Pietjepik
20 april 2014, 11:03
Russinnen zijn net als goede wijn; Naarmate ze rijper worden krijgt ook hun gouden randje meer volume en glans :luvlove:
Bluebear
20 april 2014, 11:07
Russinnen zijn net als goede wijn; Naarmate ze rijper worden krijgt ook hun gouden randje meer volume en glans :luvlove:
Ja, maar wanneer de kurk van de fles is bederft de wijn vlug!!! :tongue: :biggrin:
Pietjepik
20 april 2014, 13:31
Ja, maar wanneer de kurk van de fles is bederft de wijn vlug!!! :tongue: :biggrin:
daarom stop ik mijn kurk er bij iedere gelegenheid die ik krijg weer in :luvlove:
Pietjepik
20 april 2014, 13:32
....is waarschijnlijk de Roemeense Cindy.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?36030-Cindy-%28Roemeense%29&highlight=cindy
Cindy is bloedmooi en Cassandra is gewoon mooi :tongue:!
Cindy is het evenbeeld van de Nijmeegse zangeres Do in haar jongere jaren :luvlove:
Mooi blond engeltje.
Pietjepik
20 april 2014, 17:33
..... eine größere Gruppe von Gästen osmanischer Abstammung (circa 25) im Happy eintraf. :eek: Die Gruppe war wohl angemeldet (leider nicht bei mir :nee:) und hatte irgendetwas zu feiern (10 Jahre Arbeitslosengeld in Deutschland? :rolleyes:). DJ Lulu tat sein Bestes, damit sich diese Gäste sofort heimisch fühlten. :mad: Ich dagegen fühlte mich jetzt nicht mehr heimisch und habe das PHG fluchtartig mit unbekanntem Ziel verlassen. :eek:
Mit so einer Aktion versaut man sich schlagartig wieder das Image, das man gerade mühsam zu verbessern versucht. :mad: Umso ärgerlicher, als eine Reihe bekannter Eisbären aus D http://www.kneller-gifs.de/bilder/f/flaggen-deutsch27.gif und NL http://www.taucher.net/flags/mini/holland.gif anwesend war, die meine zuletzt positiven Berichte gelesen hatten und mich jetzt wahrscheinlich für einen Idioten halten: :wand:
Bald wird es wahrscheinlich statt huhn und gans aber das erste Hallal spanferkel geben bei happy! :freu:
Flipper
20 april 2014, 19:06
hallal geslacht varken bestaat niet eens , hahahaha varkens zijn harem PP... trouwens sommige russische dames zijn ook moslima's he PP wel grappig omdat ze in jou prive "harem" zitten.. Dus eigenlijk mogen ze dan niet door moslims geneukt worden volgens hun geschriften, even tussen neus en lippen door..
;-)
Flipper
20 april 2014, 19:10
Harem betekend dan ook "onrein" .. :biggrin: gek genoeg hebben ze met vis dan weer geen problemen.. hahahaha
Pietjepik
20 april 2014, 21:11
hallal geslacht varken bestaat niet eens , hahahaha varkens zijn harem PP... trouwens sommige russische dames zijn ook moslima's he PP wel grappig omdat ze in jou prive "harem" zitten.. Dus eigenlijk mogen ze dan niet door moslims geneukt worden volgens hun geschriften, even tussen neus en lippen door..
;-)
heb je hem niet door Flipper! :wand: ik steek de draak met die hallal flauwekul, de ottomanen vreten in hun eigen friettenten zogenaamd ook hallal troep, maar het is aangetoond dat daar ongeveer de helft zwijnenvlees tussendoor gemixt is. :baeh:
Ik ken geen Russische moslima's, maar wil er graag wat ontmoeten! Als de ottomanen hun niet mogen neuken, dan doe ik dat graag namens ze! :luvlove:
:smoke:
Pietjepik
20 april 2014, 21:12
Harem betekend dan ook "onrein" .. :biggrin: gek genoeg hebben ze met vis dan weer geen problemen.. hahahaha
Gek ja, een paling voedt zich het liefste met het rottende vlees van het karkas van een hond. Dat vreten ze dan wel weer onder het mom van rein dier? :confused:
Flipper
20 april 2014, 22:21
=) oeps...
je moet ook niet van die moeilijke grappen maken...
Genoeg off topic...anders moet B30 weer zoveel wissen..
Clinic
22 april 2014, 13:58
und entgultig darüber berichten!
Dat zou dan voor het eerst zijn. Naast vrijwel nutteloze opmerkingen onder allerlei threads lees ik vrij weinig
over belevenissen van jou. Sterker nog, meen ergens gelezen te hebben dat je het maken van paspoortjes
niet doet omdat het je niets interesseert ofzo. Daarnaast lees ik regelmatig, 'ik ga vanmiddag daarheen" of
"ik ga morgen daarheen" een dag of wat later vraag je doodleuk of deze of gene nog aanwezig was op
zo'n dag dat jij iets plant....... Nou heb je zo'n mooi eigen hoekje waar je alles kwijt kan.................
Pietjepik
22 april 2014, 17:17
Dat zou dan voor het eerst zijn. Naast vrijwel nutteloze opmerkingen onder allerlei threads lees ik vrij weinig
over belevenissen van jou. Sterker nog, meen ergens gelezen te hebben dat je het maken van paspoortjes
niet doet omdat het je niets interesseert ofzo. Daarnaast lees ik regelmatig, 'ik ga vanmiddag daarheen" of
"ik ga morgen daarheen" een dag of wat later vraag je doodleuk of deze of gene nog aanwezig was op
zo'n dag dat jij iets plant....... Nou heb je zo'n mooi eigen hoekje waar je alles kwijt kan.................
Scherp opgemerkt! ben blij dat je al mijn postings leest, ben er door gevleid. Maar verwijt de pot de ketel nu niet dat hij zwart ziet? Met slechts 266 berichten in 8-9 jaar heb je je blijkbaar behoorlijk schuil gehouden.
Presteer jij het eerst maar om in een tijdsbestek van 4 maanden (zoals ik september-december 2013) te eindigen in de top 5 van beste en meest gewaardeerde recensisten van het gehele jaar voordat je je weer een ondoordachte en ongefundeerde opmerking laat ontvallen over andermans bijdragen hier op dit forum. Ik heb niet de ambitie noch de drang om me een dergelijk eerbetoon wederom ten deel te laten vallen, daarom en om andere redenen schrijf ik niet langer over al mijn belevenissen. Daar zijn anderen bedrevener in, bijdragen die ik ook graag mag lezen.
Ik heb het al eerder geschreven hier, herhaal het graag nogmaals, wie mijn verhaaltjes of one-liners wil lezen is daartoe meer dan welkom, je kiest zelf om er wel of geen kennis van te nemen.
Alle reacties erop worden door mij gewaardeerd, uiteraard ook deze van jou. interactie houdt dit forum levend en boeiend. Louter schrijven over wie je waar geneukt hebt is in mijn beleving vaak grotere non-informatie dan een incidentele ter entertainment geplaatste prikkelende of provocerende opmerking van mijn zijde.
Pietjepik
22 april 2014, 17:25
nu is het wachten op het herplaatsen van mijn discussie met Clinic in het Cassandra topic, PHG.
Weldra hierboven te vinden!
Pietjepik
22 april 2014, 17:48
http://www.youtube.com/watch?v=DvL0wALKKYE
Bluebear
22 april 2014, 18:11
@Pietjepik, hou GVD eens op met posten. Ik kon er deze met moeite tussendoor krijgen. Ik wilde deze video jouw niet onthouden. Ga er maar gerust vanuit dat wij allemaal stikjaloers zijn op jouw eigen hoekie. :ranting2: :nee: Alleen moest deze video van jouw favoriete Amerikaanse bandje er even bij. Een beetje dubbelzinnig over onze hobby en verder een grapje met een knipoog. :wink:
Onderschat nooit de zin van de onzin!! :tongue: :biggrin:
http://www.youtube.com/watch?v=CqB9j4xQap8
Pietjepik
22 april 2014, 18:38
Dank bluebear!
Mijn eigen hoekkie was een cadeautje van ik vermoed BIG30, voel me er wel speciaal door hoor :luvlove: en ben er ook best blij mee.
Goed nummer dit van rebel son, jij weet mijn gevoelige snaar telkens weer te raken.
Dit soort bijdragen getuigen van een nog functionerende geest die niet vertroebeld is door een overdaad aan sexuele uitspattingen met charmante oostblok tieners.
Als een echte vent, de eik in het dennenwoud, het eiland in de oceaan, het regenboogschaap in de grijze kudde, weet ook jij je eigen identiteit te behouden en deze middels onverbloemde uitingen uit te dragen naar een breed en ontvankelijk publiek.
Het zou zomaar de koptekst boven mijn eigen hoekkie kunnen zijn: " onderschat nooit de zin van onzin"
"Onzin" is ook slechts een typering, bedacht door individuen met beperkt denkvermogen, voor uitingen, waarheden, stellingen, die men niet in staat is te bevatten door eerder vermelde verstandelijke beperking of anderszins belemmering. :hammer:
Gezegend zijn de zotten want zij hebben ook de andere kant van het muntje gezien.
P.s. ik heb alle cd's van deze band, moest ik uit Amerika laten komen via "Confederate records" of zoiets dergelijks. :smoke:
Pietjepik
23 april 2014, 14:23
http://www.youtube.com/watch?v=UFveP1FYyu0
Pietjepik
23 april 2014, 18:10
http://www.youtube.com/watch?v=U06jlgpMtQs
Don Rudo
23 april 2014, 19:38
http://www.veoh.com/iphone/#_Watch/v906857Q36bC6Pk
Nikita :liebe2:
Don Rudo
23 april 2014, 19:53
http://www.veoh.com/iphone/#_Watch/v6312533aAnRyDz4
Russian girls
Pietjepik
23 april 2014, 20:23
Don Rudo, ook jij weet precies mijn gevoelige snaar te raken.. ik denk inderdaad dat mijn fascinatie voor Russische meidjes begonnen is toen ik als puber de clip met Nikita zag. Dat en de jaren 80 james bond films. Wat een geweldige klassiekers en wat een fascinatie bieden die onbereikbare exotische prachtige dames uit het verre oosten. Prachtige meiden die niet alleen fascineren door hun prachtige uiterlijk maar ook door de fabelachtige taal die ze spreken. As we speak ben ik me verder aan het bekwamen in de Russische taal, morgenvroeg om 09.30 wederom 1,5 uur les, 1 op 1 met een Russische dame. En dat twee ochtenden in de week. Het vlot aardig, en binnenkort is de dag daar dat ik volwaardige gesprekken kan voeren met die top meidjes in hun mystieke taal.
Die beleving staat voor mij gelijk aan een uur sex met een Russische dame. :luvlove:
Voor mijn verjaardag vraag ik een drietal Russinnen die mijn auto komen wassen, dat staat in de top tien van mijn nog te vervullen fantasieën before i die! :betrunken:
Dank voor je geweldige bijdragen!
vakantieganger24
24 april 2014, 20:04
Hoe smaakt een kutscheet eigenlijk in de mond?
rmjhexe
24 april 2014, 20:08
Als een luchtig hapje
Pietjepik
24 april 2014, 20:22
Smaakt gewoon naar een luchtig hapje inderdaad. :smiley:
Zeik in je mond daarentegen is een stuk minder, dat deed die lieve Claudia van H7 me een keertje aan toen ik haar liefkozend aan het beffen was..... :mad_6:
Het was koffiezeik.... :wand:
Willi69
24 april 2014, 20:29
Voor mijn verjaardag vraag ik een drietal Russinnen die mijn auto komen wassen, dat staat in de top tien van mijn nog te vervullen fantasieën before i die! :betrunken:
Kannst ja mal unter diesen Mädels (http://www.rusdosug.com) eine Umfrage starten. :tongue:
Und bitte mal Deinen Avatar ändern... :eek:
Pietjepik
24 april 2014, 20:38
Und bitte mal Deinen Avatar ändern... :eek:
Nun endlich ist meine wirkliche identität euch bekannt gegeben. :smoke:
Pietjepik oder auf русский : Poetinpik
Willi69
24 april 2014, 20:59
Nun endlich ist meine wirkliche identität euch bekannt gegeben. :smoke:
Herr Putin spricht zwar gut Deutsch, aber kein Holländisch, so viel ich weiß. ;)
Wahrscheinlich wissen die Russen nicht einmal, dass es Holland überhaupt gibt... :cool:
Pietjepik
24 april 2014, 21:02
Wahrscheinlich wissen die Russen nicht einmal, dass es Holland überhaupt gibt... :cool:
Aber doch! und nachdem wir die Ukraine platt gemacht haben, ist Holland dran! :teuflisch:
Pietjepik
24 april 2014, 21:03
Я не курю!!!! :smoke:
amigo70
24 april 2014, 21:13
Я не курю!!!! :smoke:
Hi Pietje Pik,
Snap dat je een eigen hoekje hebt op het forum, maar kan je svp je foto wijzigen van die K*T kop van Poetin in een lekkere kont. Het liefst 1'tje in doggie style.
thx,
Amigo70
Pietjepik
24 april 2014, 21:17
Die kont dat was een Russische dame... Morgen zal ik eens kijken of er nieuw materiaal te schieten valt en na mijn verjaardag zal ik dan wederom schuil gaan achter een lekkere Russische tienerkont.
Willi69
25 april 2014, 12:49
Aber doch! und nachdem wir die Ukraine platt gemacht haben, ist Holland dran! :teuflisch:
Holland ist doch schon platt! :biggrin:
sofaking
25 april 2014, 16:42
Peter de Grote zal wel Nederlands gekend hebben denk ik, en aangezien Putin zich minstens even groot waant....
Pietjepik
26 april 2014, 01:13
Holland ist doch schon platt! :biggrin:
Nicht platt, aber pleite...
Wie ich!
Dalton
28 april 2014, 11:03
Manche gaste muss man kitzeln dammit sie zuruck kommen, andere kommen immer wieder... XD bei mir ist es mir egal ob ich in villa oder happy gehe.. aber 30 euro macht bei mir schon den unterschied..
Ich mag happy besser weil es gemutlicher ist.. aber in villa sind fuhr mein beuteschema mehr frauen da.. Und fuhr die 2 latte machiato und 3 cola die ich consumiere finde ich 60 euro eintrit einfach zu viel.
Bin mit lorredana und emma auf zimmer gewesen..
Lorredana solide wie immer...
Emma.. unter die mitte performance.. aber nettes sympatisches girl next door typ madchen , wird aber keine wiederhohlung geben.
XD
Zo gaat dat in het leven overal hangt een prijskaartje aan en wordt het te duur dan maar weer wat anders opzoeken.
Flipper
28 april 2014, 13:48
Deswegen habe ich nur eine symbolische rabattkarte bekommen, Elena weisst genau das ich mit oder ohne rabatt immer zwangmässig zurück kehre zur Happy so lange es Russinnen gibt. Ich habe übrigens Cristiana eine 10 euro karte geschenkt beim eintritt und aus prinzip dazu die normale 60 euro eintritt bezahlt. Ein laden für erwachsene schreit einfach um eine passende rabatt oder gar keine.
Aber liebe Elena, mein geld ist fast alle und bald komme ich nur noch zum fressen und saufen und gehe ich nie wieder auf zimmer, manche mädel werden weinen und schreien, sich vielleicht sogar überlegen das leben zu nehmen, deswegen ist es sehr wichtig das ich eine ordentliche rabatt bekomme damit es die damen nicht das brot aus den mund gestossen wird.
Helft mich und arme frauen doch!
Ja Pietjepik dan verkaufst du doch einfach dein boot... :biggrin: :biggrin: :baeh:
Pietjepik
28 april 2014, 14:25
Ja Pietjepik dan verkaufst du doch einfach dein boot... :biggrin: :biggrin: :baeh:
nur das boot bleibt noch übrig da ich meine seele schon verkauft habe. :angst:
Und mein herz ist freitag geklaut worden von eine Russin. :wand:
Pietjepik
28 april 2014, 14:28
Toll auf Deutsch zu quatschen, es soll in der monat Mai als thema für die wiederaufstand Deutschlands verpflicht zur führende sprache werden hier im forum.
Flipper
28 april 2014, 15:19
Und was lernt man von dieser situation..
7273
der in die mitte hatte besser mit ein leres portmonai zum puff gehen konnen.. :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Pietjepik
29 april 2014, 07:56
Hi Beron,
....... sie liess sich nicht lecken.. Das wuste ich vorher, aber das hat die ganze session mit ihr ziemlich
kaputt gemacht fuhr mich.. nachher, war ich aber froh wie ein schwein daruber.. was das heist kannst dir ja selber zusammen denken. Es gibt ja auch nur eines wo ich sehr viel punkten fuhr abziehe.. ........
;-)
Sie hat ein Fledermaus?
:luvlove:
Bluebear
29 april 2014, 16:46
Sie hat ein Fledermaus?
@Pietjepik, hebt u dit model in gedachten? Ik mag bij "Emma" altijd alles. No comprendo!! Is het weer die "fuckin klick", Flipper?
7276
Bluebear
29 april 2014, 18:30
Als het dan toch over het beoordelingsniveau van de vrouwelijke vulva gaat, zou ik graag dit gevoelige liedje u niet willen onthouden. Waarom denkt iedere man toch dat hij de perfecte fallus heeft? Maar wel oordelen over her vrouwelijk schaamdeel. Ik wil bij deze een lans breken voor de "fledermaus"-vulva. Ik mag er graag naar kijken.
Zo'n kutje hamblok of broodje rosbef....eh bief. :wink: :biggrin:
http://www.youtube.com/watch?v=_nrYZV0SSns
Pietjepik
29 april 2014, 19:54
http://www.youtube.com/watch?v=Ql-gSn8MUAQ
Naast lekker vreten gaat er inderdaad niets boven een lekkere poes in je mond, door al haar verscheidenheid en schoonheid altijd een genot. :luvlove:
Al mag ik nooit meer neuken, zolang ik mag beffen is er niets verloren en heeft het leven nog zin!
Pietjepik
29 april 2014, 20:47
Hi Pietje Pik,
Snap dat je een eigen hoekje hebt op het forum, maar kan je svp je foto wijzigen van die K*T kop van Poetin in een lekkere kont. Het liefst 1'tje in doggie style.
thx,
Amigo70
bij deze! :baeh:
" we slaan XXX en neuken die hond! " hoor ik mijn kameraad nog roepen.....
Pietjepik
30 april 2014, 08:34
naar aanleiding van de correctie op het taalgebruik in bovenstaande post; is het neuken van een hond minder aanstootgevend dan de drie woordjes die je door XXX vervangen hebt? De activiteit die met XXX omschreven werd komt regelmatig voorbij in het 8 uur journaal, het neuken van een hond daar lees ik doorgaans echter niet zo vaak over...
:wand:
Flipper
30 april 2014, 12:50
Sie hat ein Fledermaus?
Hebben we het over dezelfde emma.. deze was bulgaars..
Pietjepik
30 april 2014, 18:45
Hebben we het over dezelfde emma.. deze was bulgaars..
geen idee..... maar een Bulgaarse kan evengoed een fledermaus ofwel kalkoenkut hebben?
lekker, die lelletjes met je tong opzij proberen te duwen en dan echt zoeken naar haar clitoris terwijl je een verbeten afweerstrijd moet voeren teneinde niet gewurgd te worden door haar schaamlippen.
Aldus mijn ultieme befsessie.. :freu:
Pietjepik
30 april 2014, 21:09
en wie van mijn vrienden zit er nu as we speak weer tot aan zijn nek in de kontjes en tieten terwijl ik hier thuis aan het verpieteren ben?? :mad_6:
Jaloezie en afgunst maakt zich meester van me.... :wand:
snel binnenkort samen weer eens op stap! :freu:
Pietjepik
1 mei 2014, 11:24
even een berichtje om te testen of mijn handtekening het nu ook doet..
Pietjepik
4 mei 2014, 12:35
http://www.youtube.com/watch?v=xHxxfDCk6so
Wij ouwe viezeriken die onze lusten botvieren op arme in hoekjes gedreven jonge meisjes, als ware het angstige dieren die opgesloten in een kooi wachten op de oh zo dappere echte kerels die zonder gelijkwaardige strijd aan te durven ze eenvoudigweg neersabelen en onderwerpen aan hun grillen, dat krijgen we gelukkig allemaal nog eens op ons eigen bordje geserveerd. What goes around comes around. :luvlove:
Vrijdag hoorde ik in PHG een vreselijk vies Duits varken brallen en lallen tegen een collega van hem dat die meisjes volgens hem Duits diende te spreken als ze in Duitsland willen werken. Vuile schoft, als jij een Roemeens meisje wil neuken, waarom leer je dan geen Roemeens vraag ik me af???? Waarschijnlijk last van een misplaatst GOD-syndroom???
Ellendeling, of nog wat beter verwoord;
Untermensch!!!!!!
Ik haat kerels en hou van meisjes, uit mijn mond geen kwaad woord over of tegen een jong meidje wat in dat rotberoep werkzaam is.
Pietjepik
18 mei 2014, 21:52
In ihrrem paspoort steht etwas anderes: Cassandra (Russische) ex-GT (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?230-Cassandra-(Russische)-ex-GT) ;)
Ihr macht mich noch verrückt mit Cassandra! :wand:
garantiert ein deutsches mädel. Hat sie mir bestätigt. Bitte ändern im passport :baeh:
Lieber junge.... Cassandra ist Deutsche.... definitiv nicht Russisch......
Mooi niet ze is pas vanaf haar 8 jaar in Duitsland en haar vader is Russisch vraag het hem zelf maar !!!
Pietjepik
18 mei 2014, 22:46
Mooi niet ze is pas vanaf haar 8 jaar in Duitsland en haar vader is Russisch vraag het hem zelf maar !!!
als ik uit haar mondje te verstaan krijg: ich bin hier geboren, papa russisch, mama deutsch, ich spreche kaum Russisch, dan is het voor mij duidelijk dat deze dame haar beetje russisch bloed slechts aanwendt om daarmee de aandacht van jan en alleman te trekken. Ik lul beter Russisch dan deze meid, moest haar zelfs verbeteren.... In DTL geboren en getogen vanaf de eerste minuut, dan ben je Duitse. Ik heb ook Duits bloed, ben echter in Nederland geboren, ben ik dan volgens jou ook Duitser? :confused:
Pietjepik
18 mei 2014, 22:48
big30 verplaats deze off topic discussie maar naar mijn Hoekkie, zou ik erg mee vereerd zijn. Heb ik lekker een Duitse Russin in mijn hoekkie :luvlove::luvlove:
als ik uit haar mondje te verstaan krijg: ich bin hier geboren, papa russisch, mama deutsch, ich spreche kaum Russisch, dan is het voor mij duidelijk dat deze dame haar beetje russisch bloed slechts aanwendt om daarmee de aandacht van jan en alleman te trekken. Ik lul beter Russisch dan deze meid, moest haar zelfs verbeteren.... In DTL geboren en getogen vanaf de eerste minuut, dan ben je Duitse. Ik heb ook Duits bloed, ben echter in Nederland geboren, ben ik dan volgens jou ook Duitser? :confused:
Je geloofd de verkeerde en ja jij bent een echte Duitser als je zo door dramt !! :biggrin: maakt me verder niets uit maar ik ken dit meisje pas 6 jaar vanuit GT.
Pietjepik
18 mei 2014, 22:53
Je geloofd de verkeerde en ja jij bent een echte Duitser als je zo door dramt !! :biggrin: maakt me verder niets uit maar ik ken dit meisje pas 6 jaar vanuit GT.
ach de waarheid zal altijd wel in het midden blijven... jij en ik waren er immers niet bij toen het meidje ter wereld kwam.
Voor mij in ieder geval op zeker een imitatie-Russin :baeh:
Maar wel een erg lekkere... :luvlove:
Pietjepik
18 mei 2014, 23:02
Ze komt uit Kirgizië.
staat dat in haar (echte) paspoort?
Heeeeerlijk! ik bemerkte overigens wel een vleugje Russische invloed tijdens ons wrede erotische samenzijn......
Pietjepik
18 mei 2014, 23:03
Ik heb een Kirgezische schone in mijn hoekkie :smoke: Heel erg bedankt :luvlove:
Nu nog een vrijkaart voor HP voor komende week BIG!
Haar moeder is een Wolga-Duitse en die heet Olga.
Pietjepik
18 mei 2014, 23:10
Haar moeder is een Wolga-Duitse en die heet Olga.
Olga von der Wolga! die ken ik uit Engeland, werkelijk waar. Het mokkel weeg 155 kg en komt echt uit Rusland.....
Olga von der Wolga! die ken ik uit Engeland, werkelijk waar. Het mokkel weeg 155 kg en komt echt uit Rusland.....
Die bedoel ik inderdaad, maar ze is afgeslankt en weegt nu nog maar 153 kg.
harrie1111
19 mei 2014, 23:16
Pietjepik ,
Wat een walgelijke toevoeging onder je berichten!
Echt irritant.
Zie daar echt niet de humor van in
terminator
20 mei 2014, 02:33
Je hebt gelijk,
Dit kan voor sommige personen kwetsend cq aanstotelijk zijn.
Gaarne verwijderen!
Pietjepik ,
Echt irritant.
Pietjepik
20 mei 2014, 07:54
Pietjepik ,
Echt irritant.
BIG30 heeft hem al weggehaald, hij was me voor.
Pietjepik
20 mei 2014, 07:55
Je hebt gelijk,
Dit kan voor sommige personen kwetsend cq aanstotelijk zijn.
Gaarne verwijderen!
Heb je die van jezelf al eens goed gelezen?
Pietjepik
8 juni 2014, 20:50
kut wat een gezeik over herleven van oude tijden. Vergeet dat toch mensen, Pietjepik heeft elders zijn heil gezocht en gevonden. Daarmee is sfeer en vreselijk veel kamertijd voor de dames ook met de noorderwind weggevlogen. Dat hersteld zich pas weer in oude glorie zodra deze geweldenaar weer over de drempel stapt. :thefinger:
Clinic
8 juni 2014, 21:08
:biggrin:
Pietjepik heeft elders zijn heil gezocht en gevonden. Dat hersteld zich pas weer in oude glorie zodra deze geweldenaar weer over de drempel stapt. :thefinger:
Dat bedoelen een groot aantal beren nu juist; er veranderen gelukkig ook zaken in het voordeel van de club :biggrin: :biggrin::thefinger::thefinger::thefinger:
Pietjepik
8 juni 2014, 21:27
heeeeerlijk die reactie van jou clinic, had ik verwacht en een beetje op aangestuurd. Mijn beeld van jou als erg voorspelbaar individu met weinig vernieuwend of verrassend vermogen is bij deze bevestigd! dank dat je jezelf wederom te kijk zet!
:thefinger::thefinger::thefinger:
Clinic
8 juni 2014, 21:37
En ik had deze ook wel verwacht, natuurlijk ook op aangestuurd. Mooi is dat hè dat we,elkaar blijkbaar zo goed kennen. :thefinger::thefinger::thefinger::asshole:
Pietjepik
8 juni 2014, 21:38
wij zouden echt boezemvrienden kunnen zijn, wat een zielsverwantschap voel ik toch plots na deze amicale toenaderingspogingen van jou. Helaas Clinic, ik val slechts op vrouwen. Wat een domper moet dat zijn voor je! :baeh:
Flipper
12 juli 2014, 23:50
PietjePan xD
8009
Ascari
13 juli 2014, 00:44
kan ik er wat aan doen dat die meid bij mij wel schik had....
Ik ben nu eenmaal een SEXGOD
Zolang je briefjes van € 50 uitdeelt blijf je dat ook ;)
terminator
13 juli 2014, 00:46
8010
Bluebear
13 juli 2014, 08:50
PietjePan xD
8009
PietjePik afgebeeld met bokkepoten. Is hij misschien Rosemary's baby? :teuflisch: :rolleyes: :biggrin:
8013
Pietjepik
13 juli 2014, 10:06
Zolang je briefjes van € 50 uitdeelt blijf je dat ook ;)
bij mij trekken ze voor minder dan 100 euro het slipje niet eens uit :wand:
Flipper
13 juli 2014, 10:13
Nee joh BlueBear,
PP is een satir/pan een heidense god, kruising tussen een geit en een mens die verleidt vrouwen met zn "fluit".. :biggrin:
:biggrin: :biggrin:
Pietjepik
13 juli 2014, 11:11
Nee joh BlueBear,
PP is een satir/pan een heidense god, kruising tussen een geit en een mens die verleidt vrouwen met zn "fluit".. :biggrin:
:biggrin: :biggrin:
een heidense zot die met zijn bokkenlul tracht vele dwalende vrouwelijke zieltjes te corrupteren
Bluebear
5 september 2014, 18:46
Pietjepik, who bist du? Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken. :confused: :biggrin:
Flipper
5 september 2014, 22:12
PP is niet meer actief vertelde hij me laatst zonder een reden te geven waarom.. zal wel iets voorgevallen zijn.
gustave_dekker
6 september 2014, 08:41
PP is niet meer actief vertelde hij me laatst zonder een reden te geven waarom.. zal wel iets voorgevallen zijn.
Hij is laatst nog in diverse clubs gesignaleerd. Hooguit is hij minder actief op het forum......
Flipper
6 september 2014, 09:29
ja niet meer actief op het forum bedoel ik.
rmjhexe
31 december 2014, 12:49
Geveld door SOA's en ander onheil heeft Pietje helaas onverwacht de eindejaars porno tour af moeten zeggen. Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten! :baeh:
Hopelijk trekt het nog bij want anders moet ik al die vrouwen in mijn eentje van me af zien te slaan in 2015. :mad_6:
Pietje, viel spass in de lappenmand, geniet van de oliebollen, ik neem namens jou wel wat andere bollen in mijn hand vanavond.
Willi69
1 januari 2015, 14:40
Schade, ausgerechnet jetzt sind extra viele Russinnen im PHG. :rolleyes:
rmjhexe
1 januari 2015, 16:59
Nur wenn Russin Daria wieder da ist, schiebt er Seine krankheiten zur seite und zieht mit sein krankes gehirn sofort nach PHG oder egal, zur ende der welt.
Pietjepik
29 juni 2015, 19:11
MIJN VERHOUDING MET EEN EX-DVP
Reeds lang heb ik geen bijdragen meer geschreven op dit forum, het ging immers altijd over naaien, wie heb je genaaid, hoe vaak heb je genaaid, hoe naaide je ze en wat heb je verder allemaal uitgevreten met die dames. Op zich natuurlijk informatief hetzij subjectief maar in ieder geval vermakelijk leesvoer. In het verleden heb ik redelijk wat tekst en tijd gewijd aan het weergeven van mijn avonturen en escapades totdat ik op een gegeven moment een punt had bereikt waarop het van me afschrijven geen voldoening meer gaf. Als je iets van A tot Z uiteen hebt gezet en het gehele spectrum meermaals hebt belicht dan is de koek een keer op. Zo ging het met mij ook.
Waarom dan toch dit bericht?
De laatste jaren was ik meer dan verslaafd aan clubs en sex. Met mijn maatje RMJ zat ik vaak 3 of 4 x in de week ergens in een club en dan niet alleen om bier te drinken. Genaaid werd er vaak met absurde frequentie. Heerlijk allemaal, maar ook verblindend en zoals gezegd, verslavend. Zonder een serieuze afleiding die zich middels een plotse impuls aandient dwaal je ongemerkt verder en verder in die vicieuze circel totdat je uiteindelijk op allerlei gebied gewoon naar de klote gaat.
Zoals gezegd had ik al wat van die jaren achter me en 2015 beloofde eigenlijk niet anders te worden. Maar wat gebeurde er toch plotseling in de eerste week van dit jaar.... Ik ben met RMJ in een club en loop in de middag pardoes een prachtige dame tegen het lijf. haar gelaat werd opgelicht door de laagstaande winterzon en ik stond als vastgenageld aan de grond. ik keek in haar helder blauwe ogen en prachtige gezicht, aan weerzij geflankeerd door lange bruine krullen en golven in haar haren. Ik stamelde er een paar woorden uit, ze keek me aan en verslikte zich ook in haar antwoord. verbouwereerd kijken we elkaar na als we beide verder lopen.
Eenmaal bekomen van die indruk ben ik haar gaan zoeken, heb haar gevonden en uiteindelijk samen op een kamer beland. Daar hadden we een zeer bijzondere 1,5 uur met buitengewoon passievolle sex en vergaande handelingen. Het voelde zo anders dan die andere 1500 dames die ik deed dat ik haar nummer vroeg omdat ik haar absoluut weer wilde zien. Die dag hadden we nog een keer sex en brachten veel tijd door buiten de kamer met lange open gesprekken over prive zaken en alles mogelijke. Het klikte zo goed met die meid.
Een week later zijn we teruggekeerd naar die club en trof ik haar weer. we brachten wederom een heerlijke tijd door op de kamer en ook daarna weer veel tijd buitenskamers. Einde van die dag was het begin van onze bijzondere tijd die zou volgen. Ik kwam met haar in een positie in die club waarin sex eigenlijk niet de opzet was, maar het er met beide instemming wel toe leidde. 3 uur vurige passie volgde, de dame verlangde geen betaling, ik had vooraf al kenbaar gemaakt dat ik geen geld meer had. Wat een ervaring was dat, ik kon het maar nauwelijks bevatten. volledig onder de indruk en verward keerde ik huiswaarts.
De dag erna schreven we via app en besloten ons prive te treffen. in een hotel. Dat geschiedde ook. we spraken een tijd af en ik zat te wachten, onzeker of ze wel of niet zou komen. ik had RMJ aan de lijn en gaf aan dat als ze niet zou komen, ik door zou rijden naar een club. Exact op dat moment komt die prachtige verschijning er dapper aangestapt, uit de winterkou zo de warme lobby in. Ze zegt dat ze gestopt is met dat werk en tien minuten later zijn we op onze kamer en starten direkt met vurige sex. onwaarschijnlijke passie en porno passeert de revue. Ik had de volgende dag een afspraak in Luxemburg en wilde haar in de avond naar huis brengen. De dag was echter zo speciaal met haar dat ik vroeg of ze de nacht met me door wilde brengen. Enthousiast stemde ze in. ik zeg mijn afspraak af, neem haar tegen de avond lekker mee uit eten. Of de duivel er mee speelt loopt daar des lands bekendste DVP binnen, herkent mij en we groeten elkaar met een kort onderdrukt zwaaien. Gelukkig kennen beide dames elkaar niet, dat had zomaar een beroerd momentje kunnen zijn.
In de avond keren we terug in het hotel, hebben wederom uren stevige sex en vallen uiteindelijk als geliefden samen in slaap. Dat was voor mij het moment van de ommekeer. Deze ex-dvp heeft een menselijk gezicht gekregen. Een lieve warme jonge vrouw die ook alleen maar op zoek was naar geborgenheid en aandacht en een gevoel van welkom zijn. Niet een kille harde dvp die slechts je geld wil en verstompte emoties kent. Na deze nacht kon ik niet anders dan iets terug doen voor deze prachtige lieve jonge dame.
We besloten elkaar vaker te zien, er volgde een half jaar van prive ontmoetingen bij elkaar thuis, weekenden weg samen en emotionele en passionele momenten volgden elkaar op. Onze eerste drie maanden waren als een sprookje, deze onwaarschijnlijk knappe jonge vrouw die zo vredig naast mij in mijn eigen bed in mijn eigen woning lag te slapen, wat een bizar contrast met de club waar ze ooit werkte. Bij mij was ze veilig en had ook het vertrouwen in mij dat ze zich volledig kwetsbaar overgaf en me in haar priveleven toe heeft gelaten. Nachtenlang heb ik naar haar gekeken hoe ze in alle rust vredig naast me lag. Vele mooie momenten deelden we bij onze uitgebreide ontbijtmomenten en knuffelde we bij winterse kou bij de warmte van het vuur van mijn haard. Ik leefde in een droom en genoot van het wonder.
Maar zoals bij iedere relatie komt na 2 of 3 maanden een keerpunt; het nieuwe is eraf, de vlinders zijn minder en de realiteit van alledag keert terug. Dit is het moment waarop men binnen een relatie vast gaat stellen of er in plaats van de spanning en vlinders en verliefdheid van de eerste maanden alternatieve gevoelens of interesses in elkaar voor terugkeren om het verdwijnen van die eerste emotionele bindingen te vervangen. Bij ons was dat niet zo, vanwege de afstand die ik telkens moest rijden om bij haar te zijn, 500km was ik telkens weer aan het sturen. Fluitend overigens met de gedachte dat ik haar weer zou zien.
Ons leeftijd verschil speelde ons het meeste parten, ze ontwikkelde steeds meer de behoefte om met leeftijdgenoten haar tijd door te brengen en uitte het verlangen met een jongen van haar leeftijd ervaringen op te doen. Ik heb haar aangemoedigd dat te gaan doen, dat is natuurlijk en zo veel beter voor haar ontwikkeling en ervaring dan bij mij te blijven hangen, een relatie voor het leven zat er toch niet in dus waarom als twee gekwelde zieltjes bij elkaar blijven hangen. Ik was bang dat we onze mooie tijd van een goed half jaar met strijd of ellende zouden eindigen, we stevende immers duidelijk af op een einde en die barstjes in onze verhouding vertaalde zich meer en meer in kleine irritaties en strubbelingen.
We opperden tussendoor al enkele keren dat we beter konden stoppen, konden echter telkens de knoop niet doorhakken. Tot begin vorige week, ik kreeg een lief appje van haar dat ze veel nagedacht had over ons en dat haar gedachten haar zeiden dat wat ik ook al een hele tijd dacht. We besloten nog 1 weekend door te brengen, een waardig afscheid als twee mensen die ondanks waar ze elkaar ontmoet hebben toch een vorm van liefde en enorme waardering voor elkaar hebben kunnen opbouwen. Het weekend ligt nu een dag achter mij, ik kijk erop terug als het afscheid zoals ik het me in mijn dromen voor me heb gezien. Het was luchtig, lief en leuk maar ook passend emotioneel en ook zeker nog passioneel en ontzettend intiem. Nu ben ik er redelijk nuchter onder maar ik weet zeker dat de verwerking van dit verlies nog gaat komen en me zwaar gaat vallen. Deze meid heeft me tijdelijk een stukje jeugd teruggegeven, een moment in de tijd van onschatbare waarde wat nooit meer terug zal keren. Een relatie is te vinden, maar omgang met zo'n jong mooi en ontzettend lief meisje is voor mij en een ieder van mijn leeftijd ondenkbaar.
Dankzij haar heb ik in die periode van afwezigheid uit de clubs een stukje herbezinning kunnen realiseren, de verslaving ingezien en het besef gekregen dat je best een hobby mag hebben maar dat het gevaar zo enorm is dat je je wilsbeschikking kunt verliezen als je geen rem hebt.
Ik ben door een dame uit een club uit de club gehaald. Gek genoeg heb ik het medicijn tegen mijn verslaving gevonden in de oorzaak van mijn afhankelijkheidsstoornis.
Ik deel dit verhaal hier omdat velen de verslaving zullen herkennen, clubbezoek in een waas meemaken en de dames vaak zien als statistieken op een aanwezigheidslijst en neukpoppen om af te vullen.
Ik heb mogen ervaren dat men met een dame die eigenlijk als wegwerpartikel in de maatschappij staat, huren gebruiken en inruilen, een waanzinnige menselijke en emotionele ervaring kan beleven.
Ze heeft me uit de club gehaald maar heeft ze de club ook uit mij gehaald?
Ik denk het niet. De behoefte aan vertier en sex met jonge vrouwen blijft. Wat ze wel heeft bereikt is mijn ogen te openen, te realiseren wat je in een club doet en dat daar mensen werken, die zich slechts tijdelijk vermommen als DVP.
Een echte conclusie of statement met dit bericht wil ik niet bereiken of neerzetten, in hoofdzaak schrijf ik het hier omdat ik na al mijn gebazel over sex met DVP's nu ook graag eens een ervaring van een heel ander soort maar met een gelijke oorsprong wil delen.
Pietjepik
21 april 2019, 16:38
Na zeer lange afwezigheid van dit forum voelde ik na een middag in de zon waarbij ik wat blikjes Gladiator 10% bier soldaat heb gemaakt, daardoor het leven ben gaan overpeinzen, plots de drang hier wat van me af te schrijven. Feitelijk heb ik mijn podium hier uiteraard verloren na bijna 2 jaar geen DVP meer geneukt te hebben, 1 en ander als bijkomstigheid van de relatie die ik sinds midden 2017 met een bevallige dame onderhoud. Zij is op vakantie met haar familie momenteel, dus ik heb eindelijk tijd voor mezelf en wat bezinning.
Wat maakt een vent gelukkig is de vraag die ik me vandaag in de zon voor heb gelegd. Is het liefde? is het de kick en grootsheid van een gezin stichten? een vrouw aan je binden en haar tevreden houden? of voel je je meer vent wanneer je op je 40e een prachtige meid van 21 zonder condoom stevig aan het neuken bent, daarna een biertje drinkt met vrienden en een uur later nog een heerlijke stoot uit de line-up doet?
Daar is geen antwoord op te geven is mijn conclusie, ieder individu maakt zijn keuzes op gezette momenten, beleeft die momenten op zijn gekozen manier, heeft daar in meer of mindere mate bevrediging van, maar zal altijd, meestal kort daarna als de nevel van het euforische moment neergedaald is, toch blijven verlangen naar de waarde toevoegende aspecten van datgene wat hij met zijn keuzes naar de achtergrond heeft verschoven. Na 2 jaar in een relatie met een heerlijk wijf, top lijf, geil als boter, meer porno dan vrijen, gezellig, ondernemend en welgesteld, wordt de dagelijkse beleving van verrukking tot sleur en denk ik met weemoed terug aan de tijden van weleer waarin ik dames van Tinder neukte, soms wel 3 of 4 nieuwe per week, met RMJ ieder weekend gezellig op stap ging, onbeperkt heerlijke vrouwen neukte in diverse clubs. Vriendschap en avontuur, vrijheid en blijheid ingeruild voor monogamie en naast de fijne dingen van een onvoorwaardelijk samenzijn, de last van het gemekker en het elkaar mentaal moeten ondersteunen. Is het politiek incorrect dat je in een relatie zit maar toch keihard voelt en roept dat je de vrijheid mist? Geen verantwoordelijkheid nemen, niet ter verantwoording worden geroepen, vrienden niet hoeft te verwaarlozen, stukje rust in je hoofd terug wil veroveren? Ik denk dat er geen ideaal scenario bestaat; hoe gelukkig je ook bent in je relatie, of met je gezin, altijd blijft er iets lonken; de vrijheid, seks met andere vrouwen, je kerel voelen gestoeld op andere criteria dan de maatschappij je oplegt. Ik ken diverse kerels van 35+ die nog nooit geneukt hebben, ze kennen het niet, idealiseren vrouwen en mochten ze bij toeval aan een dame blijven hangen, dan is dat hun ideaalwereldje, angst om terug te vallen in het eenzaam zijn, dus alles maar slikken wat een relatie en een vrouw aan negativiteit te bieden heeft. Dus door ontkenning en angst in een situatie blijven verkeren die zeker niet optimaal is of uberhaubt gelukkig maakt. Ik als voorbeeld, naaide bijzonder veel DVP's en ook een half dorp dames via Tinder, vooral het eerste was kostbaar en oppervlakkig, ik zocht wellicht onbewust wat stabiliteit en rust, dus trapte in een relatie. Maar ben ik gelukkig? niet altijd, niet doorlopend, ik mis vrijheid, ik mis beschikkingsbevoegdheid, niets uit hoeven leggen, niet op hoeven draven, ik mis de jacht op heerlijke wijven op tinder, de spannende seks met een onbekende dame in haar eigen bed, de ochtend daarna bij RMJ bier drinken en de verhalen delen.
Maar is dat iets wat houdbaar is voor de rest van het leven? Nee is mijn conclusie, je wordt ouder, je haar valt uit, je bek gaat hangen, je lijf begint pijn te doen en je blijft niet de gespierde aantrekkelijke nono van weleer die dames met lulkoek om zijn vinger wond en nooit zonder wat te naaien zat. Is een relatie dan een veilige haven? samen ouder worden en daar samen in meegroeien? nee, mijn ervaring zegt mij dat dames meer capsones hebben dan kerels, en feitelijk ook langer neukbaar en vermarktbaar blijven, ze zullen je je rust niet gunnen en ook geen begrip tonen voor je aftakeling, immers, er is altijd wel een vent van 30 die haar op haar 50e lekker wil naaien.
Wat is wijsheid? in een relatie vluchten en dan hopen dat je eigen veroudering parallel loopt met die van je levensgezel? dat het dan harmonieus verloopt? ieder voor zich denk ik, maar het lijkt op onderdrukking, een vlucht van iets is immers het verlaten van een veilige haven, naar een alternatief. dus per definitie tweede keuze en niet optimaal.
Ik verlang naar de seks en avonturen van weleer, de dames van tinder, de hoertjes in de diverse clubs, de gezelligheid en de vrijheid.
Waarom niet weer daarvoor kiezen? omdat er ook binnen de omstandigheid van een relatie zaken zijn die je daarin binden en bevrediging geven.
Hoe sterk zijn die of hoe sterk benoem je die / beleef je die / hou je jezelf voor de gek?
Ieder voor zich, ik probeer niet in vlucht of alternatieven te denken maar probeer nuchter af te wegen wat me gelukkig maakt in het heden en wat die criteria in de toekomst zouden kunnen zijn, alle veranderingen in lijf en leven daarin mee gerekend.
Erg lastig, vooral gezien het feit dat iedere minuut die verstrijkt, niet meer terug komt.
Ik besluit dit inhoudelijk weinig aan de beleving toevoegende bericht met de uitkomst van een markonderzoek wat ik persoonlijk heb uitgevoerd;
Vraag aan mannen in een relatie: hou je van je partner? JA
ok, zou je een andere vrouw neuken als je zeker weet dat je ermee weg komt, dus geen lippenstift op je kleding, geen rare telefoontjes of berichtjes, geen gestalk en geen soa?
JA
was het antwoord alom.
Wellicht iets om over na te denken.
Vreemdgaan om de seks is niet vreemdgaan, je bent mentaal betrokken bij je partner, echter lichamelijk voel je de drang een vent te zijn, de primitieve barbaar die wil neuken, tongen pompen, spuiten en domineren, genieten van de heerlijke blote lijven van lekkere vrouwen, je gulzig tegoed doen aan hun tieten, kont en poesje.
Al met al; ik mis het leven van voor mijn relatie.
Bezint eer ge begint!!!!
Flipper
22 april 2019, 11:07
hey lillekerd leef jij nog ;) ik had maar een pauze van 1 jaar, ik kon de motievatie niet meer opbrengen lelijke wijven te neuken, ik merk dat dat nog steeds niet kan hahahaha..Zal ik je zeggen dat je weinig mist.. Sinds de invoering van de nieuwe wetgeving is het puin... Dames proberen hun matige neuk skills te upsellen het is lood proberen voor goud te verkopen als je het mij vraagt.
In happy draait men nu gansta rap en ieder half hollandse turk meent dattie 50 cent heet en idd ook bijna net zo bankroet is.. flessen kopen ze 10 man sterk,.. allemaal in de zwembroek..Dames met enige inhoud die zie je er niet meer..
wat ik wil zeggen.. blijf bij je vrouw, of ruk zelf of neem een schaap of geit dan ben je beter af nu.
ik doe nu wel 1 club bezoek per maand, waar dan ook..ben een beetje zoekende..Maar hier net over de grens is het pure armoe..
terminator
25 april 2019, 00:12
Je had het niet beter kunnen verwoorden...
(Het is idd Drama)
:freu: