PDA

Volledige versie bekijken : Hoerenloper op TV

vrije jongen
27 april 2014, 21:37
Nu bij Spuiten en Slikken een 'verstokte' hoerenloper die al 10 jaar op de wallen loopt... en geeft zowaar 400/500 per maand aan de dames uit. Daar kom ik de maand niet mee rond hoor:frown::).

Pietjepik
28 april 2014, 08:29
500 in de maand.... waar zijn die tijden gebleven :wand:
tegenwoordig gaat mijn bijstandsuitkering er in de eerste week van de maand al doorheen.... :ranting2:

Goedemorgenallemaal
28 april 2014, 08:41
tjeemig.... 500 in de maand.

Nou ja, ik moet zeggen, een enkele keer breng ik wel eens ergens een bezoekje dat zoveel kost maar ehh, dat is maar een keer of 2 per jaar.

SFL
28 april 2014, 09:22
Wat een sukkel?
2x naar de saunaclub en je bent ook al makkelijk 500 kwijt... Daar moet je niet eens heel gek voor doen!
Maar idd: mocht ik er zoveel doorjagen bij de ramen, daar zou ik veel spijt van hebben!

GrandCru
28 april 2014, 10:54
Heren, ieder heeft zo z'n budget dus respect graag. Heb programma niet gezien maar je moet maar durven om je zo bloot te geven....

aamu
28 april 2014, 11:01
Misschien maar beter ook. Als er een daadwerkelijk fatsoenlijke reportage zou komen hoe velen van ons de tijd van hun leven in de clubs hebben, dan zou dat wellicht consequenties hebben voor vehikel huwelijk. Ik hoorde laatst een jongen in de trein achter me tegen een meisje vertellen dat hij, excuserend voor zijn arrogantie, niet hoefde te betalen voor sex. Aannemend dat de beste jongen tussen de blauwtjes af en toe door wel een meisje weet te strikken, het leven is zo veel makkelijker als je er wel voor betaald. Je kan de freebies er natuurlijk gewoon naast blijven doen ;)

aamu
28 april 2014, 11:08
@Grandcru; het gaat denk ik niet zozeer dat deze man 500 euro per maand uitgeeft, maar meer dat de media dit zo neer zet dat het veel geld is. Dit terwijl er hier genoeg rondlopen waar het vele malen erger/hoger (doorstrepen naar keuze) is.

Een tijd terug was er ook ergens een artikel (volgens mij staat dit nog wel op deze site) over een man die in 20 jaar 150 dames bezocht had. Er lopen er hier rond die dat per jaar halen.

Pietjepik
28 april 2014, 11:15
Een tijd terug was er ook ergens een artikel (volgens mij staat dit nog wel op deze site) over een man die in 20 jaar 150 dames bezocht had. Er lopen er hier rond die dat per jaar halen.

ik schaam me er best voor dat ik in 7 jaar met meer dan 600 vrouwen was... :angst:

aamu
28 april 2014, 12:24
Het is denk ik voor een ieder belangrijk dat het geld wat uitgegeven wordt te verantwoorden is en op zekere hoogte gemist kan worden. Er zouden geen boterhammen minder om gegeten moeten worden, vakanties zouden niet uitgesteld moeten worden. Net als reparaties aan woning, auto en dergelijke.

Kijkend naar http://www.gemiddeld-inkomen.nl/modaal-inkomen zou een modaal inkomen rond de 2353 EUR per maand bruto liggen. Wat volgens http://www.gemiddeld-inkomen.nl/bruto-netto neer komt op ~1800 EUR per maand. 500 EUR op 1800 is z'n 27% van het inkomen. Waarschijnlijk makkelijker vrij te plannen voor de vrijgezellige wandelaar dan de getrouwde of alimentatie betalende wandelaar.

Een forum als deze is een afspiegeling van de maatschappij waarbij 500 EUR voor de 1 een stuk makkelijker te missen in dan voor een ander. Dus ondanks het feit dat sommigen 500 EUR per weekend niet genoeg is, moet een ieder ook kritisch naar zijn eigen uitgaven patroon kijken of het bestede bedrag voor zichzelf verantwoordelijk gedrag is en niet continu over de schreef gaat.

Net als met drank; geniet met mate (en IJsberen ;))

Henk74
28 april 2014, 13:39
niet doen .Als het je financieel niet kapot gemaakt heeft , prima zo !!!!

van lotje gekrikt
28 april 2014, 13:45
Kijkend naar http://www.gemiddeld-inkomen.nl/modaal-inkomen zou een modaal inkomen rond de 2353 EUR per maand bruto liggen. Wat volgens http://www.gemiddeld-inkomen.nl/bruto-netto neer komt op ~1800 EUR per maand. 500 EUR op 1800 is z'n 27% van het inkomen.

Da's weinig dus. Een vrouw trouwen kost je 90-95% van je inkomen.

aamu
28 april 2014, 13:55
Maar dan krijg je er wel een hele schoonfamilie bij ;)

Admin
28 april 2014, 14:04
Er heeft al eens enquête plaats gevonden met de vraag hoeveel je gemiddeld per maand besteed aan deze hobby.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1487-Hoeveel-betaal-je-elke-maand-voor-je-hobby-%28gemiddeld%29

Toen bleek dat ongeveer 2/3 van de IJsberen maandelijks minder dan 500 Euro besteedde en 1/3 maandelijks meer dan 500 Euro besteedde. De bedragen die het meest genoemd werden lagen tussen de 300-500E (22%) en 200-300E (19%).

Maar in dit topic gaat het denk ik meer erom dat iemand op TV verschijnt en dan durft te zeggen dat hij naar de Hoeren gaat, dat zullen maar weinigen hem nadoen. Seks is de normaalste zaak van de wereld maar op betaalde Seks ligt in onze maatschappij nog steeds een taboe, niet dat het gebeurt maar je praat daar niet vaak openlijk over.

de duisburg spesjalist
28 april 2014, 16:16
Er heeft al eens enquête plaats gevonden met de vraag hoeveel je gemiddeld per maand besteed aan deze hobby.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1487-Hoeveel-betaal-je-elke-maand-voor-je-hobby-%28gemiddeld%29

Toen bleek dat ongeveer 2/3 van de IJsberen maandelijks minder dan 500 Euro besteedde en 1/3 maandelijks meer dan 500 Euro besteedde. De bedragen die het meest genoemd werden lagen tussen de 300-500E (22%) en 200-300E (19%).

Maar in dit topic gaat het denk ik meer erom dat iemand op TV verschijnt en dan durft te zeggen dat hij naar de Hoeren gaat, dat zullen maar weinigen hem nadoen. Seks is de normaalste zaak van de wereld maar op betaalde Seks ligt in onze maatschappij nog steeds een taboe, niet dat het gebeurt maar je praat daar niet vaak openlijk over.

en daarom bestaan zulke forums als deze ook je moet je verhaal ook ergens kwijt zelf praat ik er gerust over op mijn werk en ik heb al verscheidenen colegas in Duisburg gezien ik ben dan wel een apart geval niet iedereen kan er over praten ma ik heb besloten om zo als ik nu leef me leven voort te zetten Leker vrij en gezellig ik kan helaas niet meer van een vrouw houden of ik op tv wil met me verhaal nee

amigo70
28 april 2014, 20:03
Hi beren,

Ben nu toch wel benieuwd hoeveel een boy69, bergm550 en cupido of andere veelneukers per maand uitgeven aan het clubbezoek. Zal zelf aftrappen: in 2010 en 2011 was ik tussen Eur 750 en Eur 1.000 per maand kwijt. Was dan ook zowat wekelijks in een club. Oftewel redelijk verslaafd. Kon en kan het makkelijk betalen (heb gelukkig een goeie baan), maar heb het bezoeken van clubs inmiddels terug gebracht naar ongeveer 1x per maand. Laatste bezoek was begin December dus moet nog een inhaalslag gaan maken de komende tijd. Bijkomend voordeel als je minder vaak gaat is dat je dan supergeil bent en ook nog wat geld spaart.

Gr
Amigo70

Sent from my Nexus 10 using Tapatalk HD

Pietjepik
28 april 2014, 20:07
ik kieperde verspreid over 2013 25K weg bij de meiden.... :wand:
Geld verkregen door list en bedrog, niet 1 euro waar voor gewerkt werd.
:wink2:

amigo70
29 april 2014, 19:21
Hi beren,

Ben nu toch wel benieuwd hoeveel een boy69, bergm550 en cupido of andere veelneukers per maand uitgeven aan het clubbezoek. Zal zelf aftrappen: in 2010 en 2011 was ik tussen Eur 750 en Eur 1.000 per maand kwijt. Was dan ook zowat wekelijks in een club. Oftewel redelijk verslaafd. Kon en kan het makkelijk betalen (heb gelukkig een goeie baan), maar heb het bezoeken van clubs inmiddels terug gebracht naar ongeveer 1x per maand. Laatste bezoek was begin December dus moet nog een inhaalslag gaan maken de komende tijd. Bijkomend voordeel als je minder vaak gaat is dat je dan supergeil bent en ook nog wat geld spaart.

Gr
Amigo70

Goeieavond,

Alleen pietjepik heeft gereageerd.

Conclusie mijnerzijds: dit is dus een redelijk taboe om te sharen.

Goed nieuws van mijn kant, kreeg zojuist een sms van m'n schatje dat ze onderweg is naar Germany, dus ben of donderdag of vrijdag weer in een club na een te lange "winter stop".

Gr
Amigo70

Carlitos
30 april 2014, 06:21
Ach, als je van sommige beren de verhalen leest dan kun je makkelijk uitrekenen wat ze alleen al hier officieel uitgeven. En beren onderling vragen ook weleens af waar sommige beren het van doen. Maar hoe je het zelf doet en waarvan is eigenlijk het belangrijkste.

En of je nu een vriendin hebt of je geeft het geld uit aan hoeren, het verschilt niet heel veel. Alleen het gezeur is bij sommige hoeren minder...;)

vrije jongen
30 april 2014, 09:17
Nadruk op "sommige" ;). Voor de rest is het niet zo makkelijk te zeggen, de afgelopen maanden heeft het wel eens tegen de 2000 in een maand gezeten, maar April bijvoorbeeld was dan weer 0. Waar het gemiddeld op uit komt is moeilijk te zeggen en terugkijken en berekenen doe ik liever niet:nee:. Daarbij werd in het tv programma ook meegenomen dat die gast vanuit Zeeland naar de Wallen moest komen... als ik reis- en hotelkosten toevoeg, wil ik het al helemaal niet weten (daarom heb je toch een creditcard:tongue:).

Daarbij is dit een draadje dat op het eerste gezicht over een tv programma gaat; beren die hun financien op tafel willen gooien zullen het misschien niet hier zoeken.

ps Bij mij is elke euro wel verkregen door werk; list en bedrog zie ik pas als ik al binnen in de club ben.

Admin
30 april 2014, 11:35
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?37550-08-05-EXKLUSIV-DIE-REPORTAGE-RTL2
Op TV de verbowuingen van FKK van Goch en mede de terugkeer van een acteur van dit Forum.
Tevens worden de massagekunsten van Milenka getoond.....