PDA

Volledige versie bekijken : Alina (Roemeense) ex-VM



Deepreamer
28 april 2014, 17:14
Naam : Alina

Nationaliteit / taal : Roemeense / goed Duits

Leeftijd : ca. 25-27

Lengte : ca. 158cm

Haarkleur/lengte : bruin / schouderlengte, glad

Postuur / Cupmaat : uiterst slank (skinny) / A-Cup

Tatoeage / Piercing : niet gemerkt



Die Frauen in der VM animieren eigentlich nicht, die ein oder andere versucht es dann doch mal und so landete Alina auf meinem Schoß. Klar, es muss natürlich immer die auf mich zukommen, die am wenigsten mein Typ ist. :rolleyes: Da ich seltenst eine Frau direkt wegschicke und sie sich auch von meinem Desinteresse nicht gleich abwimmeln lies, kamen wir ins Gespräch. Alina entpuppte sich als nettes und sympathisches Mädchen und ich lies mich nach einer ganzen Weile ins Kino "schleifen". Im Kino ging Alina zum direkten Angriff über und stellte sehr überrascht fest, daß sie bei mir deutlich mehr "Arbeitsmaterial" bekommen würde als sie erwartete, :tongue: ehe wir in ein Zimmer gingen.

Alina ist aus Rumänien, ca. 25-27 Jahre, knapp 160cm, schulterlange braune Haare, extrem schlank, A-Cups. Alina spricht gut Deutsch.

Die Zimmer in der VM sind sehr schön und gemütlich, es passte irgendwie zu der gemütlichen Atmosphäre des Zimmers, daß Alina eher der kuschelige Typ ist. Die ZK waren gut und zärtlich, das Lecken brach sie nach ein paar Minuten mehr oder weniger abrupt ab, obwohl es ihr bis dahin sehr zu gefallen schien, mein "Bart" würde kitzeln. :huch: Blödsinn, denn ich hatte mich am Nachmittag noch frisch rasiert. Schade, ich lecke numal liebend gerne und mit so extralangen Schamlippen lässt sich immer sehr schön spielen. :biggrin: Ihr Gebläse war gut und mit Variationen, beim Poppen verträgt sie durchaus mehr, als man es ihr aufgrund ihrer Statur zutrauen würde, Einsatz von Gleitgel war nicht nötig. Nach einer kurzen Pause gab es noch eine zweite Runde. Alina hat nichts zwar falsch gemacht, aber sie ist optisch nunmal überhaupt nicht mein Typ, da zu klein, viel zu schlank, kleine, sehr weiche, leicht hängende Titten, so daß eine dritte Runde nicht mehr in Frage kam.

Als ich Alina dann in der Umkleide fragte, wieviel sie zu bekommen habe, sagte sie, es wären 90 Minuten gewesen (korrekt) und daß sie sonst dafür 150€ bekäme. Ich gehöre aber nicht zu der Fraktion, die freiwillig und wie selbstverständlich, 100€ für eine Stunde bezahlen, obwohl der Hauspreis 75€ beträgt. :nee: Wir gingen daher zur Nachfrage zur Rezeption. Dort wurde Alina darüber aufgeklärt, daß eine Stunde mit 75€ zu honorieren wäre, also bezahlte ich die kolportierten 125€ nebst kleinem Tip. Es gab von seiten Alinas keine Diskussion oder böse Blicke deswegen, sie kam auch später noch mehrere Male zum kurzen Smalltalk zu mir. Alina gab ihr Alter übrigens mit 23 an und seit mehr als 6 Jahren in Deutschland tätig zu sein, passt also eigentlich nicht zusammen. Meiner Einschätzung nach kommen auf die 23 noch ein paar Jährchen drauf.

Fazit Alina: Anständiger, solider Service, aber ohne besonderen Kick. Dafür kann Alina natürlich nichts, ich bin selber schuld, wenn ich mit einer Frau auf's Zimmer gehe, die null optischen Reiz auf mich ausübt.

Wentelt Eefje
18 juli 2014, 18:58
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Alina (Roemeense)
Leeftijd:24 jaarTaal:Duits (goed), Engels (matig)
Haarkleur:BlondHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:NeeLichaamsdeel:
Piercing:NeeLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BlauwHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Rimmen bij haar, Körperbesamung
Extra info:100 euro voor 60 minuten met beiden meerdere hoogtepunten, de ogen zijn een mooi soort groenblauw, haar huid extreem blank

Wentelt Eefje
18 juli 2014, 23:26
Uit mijn Villa Marisol Algemeen (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16192-Villa-Marisol-Hamminkeln-Algemeen&p=379899#post379899) recensie:

De dames hadden geld ingezameld onderling om bij het tankstation ijsjes voor hen te (laten) halen. Vreemd - eigenlijk één van de weinige minpuntjes van mijn VM bezoek - dat de club met zulk weer niet voor ijs voor alle dames én ijsberen zorgt. Alina kwam bij me zitten om haar ijsje op te eten en te delen. Toen het ijsje op was dacht ik nog maar aan één ding: handen wassen...

Maar alleen maar omdat ik Alina niet met pikkerige handen van gesmolten ijs en chocolade beet wilde pakken om haar te "dwingen" een sleutel te halen. Allebei nog even grondig gereinigd voordat we in (in verhouding dan, want het was warm!!! overal binnen) de koelste kamer (17) elkaar intiemer gingen verkennen. Tongzoenen als met een vriendinnetje, overal handen bij elkaar, doordat ze close bovenop me had gelegen eerder 's middags in de zon had ik al gevoeld dat een hele goede BH haar borsten verpakt deed uitkomen, maar dat daar weinig van over zou blijven. Haar hangende a-cup bleek echter wel heel gevoelig oen meestal is veel aandacht voor een zwakte van een dame een extra stimulans voor haar, als die al nodig was... Alina pijpt geweldig, afwisselend, nat, diep of volledig met haar tong naar beneden likkend, echt volop genieten als zij zo bezig is. Om af te wisselen en mijn hoogtepunt nog even uit te stellen, besloot ik haar te gaan likken. Een lekker fris kutje met lichte "kalkoen"-trekjes deed mij voortvarend van start gaan. Haar reactie, waaruit bleek dat ze besloten had geen enkele remming te hebben, liet me nog meer opgaan in het likken, vingeren, tepels en borsten verwennen met mijn vrije hand. Daardoor had Alina ineens haar handen vrij en om er zeker van te zijn dat niet een onverwachte verandering of verslapping van de door mijn tong ontplooide activeiten haar zou beroven van het opborrelende orgasme, nam ze de leiding dus over en vingerde haar klitje tot ze geweldig klaarkwam. Nadat ze bijgekomen was, rolde ze mij op mijn rug, zoende me hartstochtelijk om ook zichzelf te proeven en zakte via mijn tepels af naar mijn lul om me heftig te laten klaarkomen.

We bleven op de kamer en besloten elkaar te masseren. Grappig genoeg kennelijk geen standaard tijd-vul-programma voor Alina want ze had geen olie bij zich. Toen ze die even op moest halen, was ik even toch ongerust dat nu de teleurstelling zou komen, 10 minuten wegblijven en dan de tijd meetellen, maar niets van dat alles, een minuut later was ze al terug en commandeerde me op mijn buik. Dat zo'n tenger meisje zo'n kracht in die slanke handjes kan hebben!!! Heb genoeg professionele (sport)massages ondergaan om me over zowel haar kracht als techniek te verbazen. Toen ik haar daarover complimenten maakte, gaf ze onomwonden toe dat ze dat soms kan, maar alleen als ze er erg heel veel zin in heeft om het te doen. Meestal is dat bij collega-dames met serieuze klachten, maar zelfs bij collega's zelden als het alleen maar "voor het leuk" is.

Nu had ik wel een probleem, ik kan aardig masseren, maar om nu niet af te gaan moet het wel goed gaan. Grappig genoeg lukt dat prima, ze ontspant volledig en ik masseer haar net zoals zij mij zojuist van top tot teen. Daarna ga ik plagerig door met haar mooie strakke kont en de binnenkant van haar dijen, ook dat gaat prima getuige de opkomende glinstering daar. En na het wegpoetsen van de olie, volgt een spetterende pijpsessie en heeft Alina inmiddels zoveel vertrouwen dat ze, nadat eerst haar vinger richting klitje glijdt en er overheen glibbert, uiteindelijk mijn tong en vingers het karwei laat afmaken.

Na nog een rondje wellness en veel van de zwoele zomeravond genieten buiten aan het zwembad, met veel ontspannen overkomende dames en nog een paar voor wie ik een interessante prooi blijf of juist geworden ben, kennelijk ook omdat Alina tijdens haar after-sales bezoekjes positief sprekend over mij. Kennelijk vermoed ze dat ik: ofwel zo wegga, of niet twee keer met dezelfde dame kamer tijdens een clubbezoek, of dat het niet vragen om nog een kamergang de eerste keer ook perfekt werkte. Ik besluit het risico te nemen een fabuleuze kamer van een uur met een teleurstellend halfuurtje teniet te doen. Gelukkig is niet alleen Alina verbaasd en dat was duidelijk niet gespeeld, dat ze voor de derde keer op een dag klaarkomt en ook nog eens met dezelfde klant. Ze blijft wijdbeens liggen en vraagt "wat gaat er nu gebeuren?", of dit een verkapte uitnodiging was, weet ik niet, maar mijn keiharde paal laat ik uitwijken tot we elkaar in de ogen kijken. We hebben een lachstuip als ik haar zoen en ze gewoon schrikt van hoe nat mijn neus is geworden terwijl ik haar befte (enzo). Ze bezorgt mij nog één keer een zo mogelijk nog hemelser orgasme, wat een gewelidige afsluiter van een dag clubben.

Barbarian
27 september 2014, 18:13
Ik vermoed dat ik gisteren met deze dame naar de kamer ben geweest; maar de haren waren rood geverfd vandaar dat ik een beetje twijfel (ze stelde zich wel voor als Alina)

Deze dame kwam gisteren in de bar op mijn schoot zitten. Ik stel me aan haar voor waarna zij aangeeft dat ze Alina noemt. Aangezien mijn Duits niet fenomenaal is kolt het gesprek moeizaam op gang. Naarmate het gesprekje vordert begint mijn Duits beter te worden (althans, zo ervaar ik het aangezien Alina toch te kennen geeft door haar replieken dat ze mij verstaat:) ). Gedurende dit gesprek begin ik zachtjes haar nek te masseren en ze geeft aan dat ze dit wel fijn vindt. Ze positioneert zich zelfs anders zodat het nu mogelijk is om ook haar hele rug met beide handen te masseren. Gedurende dit gesprek wordt duidelijk dat zij hiervoor in sixsens gewerkt heeft.

Na de massage en het wegwerken van mijn Cola besluiten we om voor een vluggertje 30m naar de kamer te gaan. Zij gaat een sleutel halen en ikzelf begeef me reeds naar de kinoruimte (voor de ijsberen die nog niet in VM geweest zijn: de meeste kamers komen op deze ruimte uit). Na een paar minuten wordt ik vergezeld van Alina en gaan we door naar de kamer.

Op de kamer wordt er zoals gewoonlijk een laken neergelegd op het bed, en gaat Alina snel even douchen voor we aan het snelle vuurwerk beginnen. Eens Alina terugkomt van de douche valt het mij op dat de lekker gepresenteerde tietjes in werkelijkheid serieuz afhangende tietjes zijn. Nu, mij persoonlijk boeit dit zo niet, maar ik vermeld dit even voor de heren die misleid kunnen worden door haar goed gebruik van een BH.

Wat betreft de diensten kan ik meegeven dat Aline goed PZC en TZ. ook laat ze vlot met haar poesje spelen waarbij je ook mag vingeren. Het neuken zelf is niet erg speciaal.

Eenmaal klaargekomen blijft Alina rustig en is er zelfs tijd voor een kleine babbel. Hierbij legde ze zich languit op haar buik en gaf ze aan dat ze wel nog een massage wou. Toen ik haar duidelijk maakte dat ik haar graag een massage wilde geven, maar dat dit in haar tijd diende te gebeuren was dit ineens niet meer nodig.

Kort samengevat: Alina was zeker geen slechte ervaring, maar ze zal me ook niet bijblijven als de dame waarvoor ik zal teruggaan.